.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ


Γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους νόμους και τις αποφάσεις του ΣτΕ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΠΕΝΕΝ

Ο Υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γ. Βρούτσης ο οποίος πολιτικά είναι υπόλογος τόσο στην προηγούμενη θητεία του που κατείχε την ίδια θέση όσο και στην τωρινή στα πλαίσια της αντεργατικής και αντιλαϊκής πολιτικής της Ν.Δ για πλήθος αντιδραστικών και επαίσχυντων αλλαγών στο ασφαλιστικό και στα εργασιακά, με πιο πρόσφατο το τερατούργημα για τον περιορισμό της άσκησης των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των συνδικαλιστικών ελευθεριών για τις διαδηλώσεις έχει ξεσαλώσει και πιστεύει για τον εαυτό του ότι μπορεί να προβαίνει αυθαίρετα, παράνομα και καταχρηστικά σε οποιαδήποτε ενέργεια και απόφαση γράφοντας στα παλιά του υποδήματα τους ελληνικούς νόμους ακόμη και τις αποφάσεις του ανώτερου δικαστηρίου του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Το αποφασίζουμε και διατάσσουμε ήταν και παραμένει αντίληψη της χουντικής περιόδου και της φασιστικής χούντας των συνταγματαρχών…..

Παρακάτω εξηγούμε και τεκμηριώνουμε την διαπίστωσή μας αυτή με αφορμή τον πρόσφατο διορισμό του Δ.Σ του ΝΑΤ για τον οποίο ο ίδιος έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα σύμφωνα με τον νόμο από την περίοδο που το ΝΑΤ έχει υπαχθεί στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Εργασίας.

Το ιστορικό

Στις 29/6/2020 ο Υπουργός Εργασίας διόρισε το νέο Δ.Σ του ΝΑΤ και μεταξύ αυτών τρεις εκπροσώπους των Ναυτεργατικών σωματείων. Για τον σκοπό αυτό είχε ζητήσει την έγγραφη πρότασή τους, μεταξύ των οποίων και της ΠΕΝΕΝ, προκειμένου να προχωρήσει στην αντικατάσταση του απελθόντος Δ.Σ που η θητεία του είχε τελειώσει.
Η ΠΕΝΕΝ έστειλε αναλυτικά την πρότασή της και προσκόμισε τα στοιχεία τα οποία ζητούσαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου.

Στο διάστημα αυτό σύμφωνα με τον κωδικοποιημένο νόμο του ΝΑΤ 792 του 1978 όπως αυτός τροποποιήθηκε με τους νόμους 3863/2010, 4072/12 και του νόμου 4256/14 προβλέπεται ο διορισμός τεσσάρων τακτικών ναυτικών, τρεις εν ενεργεία (2 αξιωματικοί και 1 από τα κατώτερα πληρώματα) και 1 συνταξιούχος.

Σημειώνουμε επίσης ότι η ΠΕΝΕΝ απέστειλε εντός της προθεσμίας την σχετική της πρόταση.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ με το έγγραφό της γνωστοποίησε το τακτικό και το αναπληρωματικό μέλος για το Δ.Σ του ΝΑΤ.

Ο σχετικός νόμος για την εκπροσώπηση των Ναυτεργατικών σωματείων ορίζει ότι ο Υπουργός οφείλει να διορίσει τους αντιπροσώπους για το ΝΑΤ από τα πλέον αντιπροσωπευτικά και μαζικά του κλάδου.

Η ΠΕΝΕΝ σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των τελευταίων εκλογών είναι αναμφισβήτητα η πλέον (με τεράστια διαφορά) Ναυτεργατική οργάνωση από τον κλάδο των κατωτέρων πληρωμάτων.

Σημειώνουμε ενδεικτικά ότι η διαφορά στα οικονομικά εντάξει μέλη μας έχει διαφορά από το δεύτερο σε σειρά σωματείο 53% και στα ψηφίσαντα μέλη πάνω από 65%.

Αναφέρουμε επίσης ότι στο αντίστοιχο διορισμό του Δ.Σ του ΝΑΤ του 2014 επίσης ο ίδιος Υπουργός αυθαίρετα και παραβιάζοντας ξεδιάντροπα τον νόμο εξαίρεσε την ΠΕΝΕΝ από τον διορισμό των αντιπροσώπων της τακτικών και αναπληρωματικών από το ΝΑΤ.

Η ΠΕΝΕΝ προκειμένου να αντιμετωπίσει τότε την Υπουργική – κυβερνητική αυθαιρεσία προσέφυγε στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση της απόφασής του.

Στην συνέχεια το ΣτΕ εξέτασε την προσφυγή της ΠΕΝΕΝ και η απόφασή του αποτέλεσε κόλαφο για την σκόπιμη και απαράδεκτη επιλογή του Βρούτση.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ 2335/2017 σε ότι αφορά τους εκπροσώπους των κατωτέρων πληρωμάτων στο Δ.Σ του ΝΑΤ αναφέρει: “Η σχετική απόφαση του Υπουργού για τον διορισμό των εκπροσώπων των κατωτέρων πληρωμάτων δεν αιτιολογείται ούτε νομίμως ούτε επαρκώς και πρέπει να ακυρωθεί η δε απόφαση να αναπεμφθεί στην Διοίκηση προκειμένου ο καθ΄ου στην αίτηση Υπουργός να επιλέξει την αντιπροσωπευτικότερη και ως εκ τούτου αρμόδια να προτείνει εκπροσώπους – μέλη για το Δ.Σ του ΝΑΤ”.

Η απόφαση δικαίωσε απόλυτα την ΠΕΝΕΝ όμως αυτό ουδόλως φαίνεται να απασχόλησε τον Υπουργό Εργασίας, ο οποίος στον νέο διορισμό του Δ.Σ που έγινε στις 29-6-2020 εξαίρεσε και απέκλεισε πάλι την ΠΕΝΕΝ!!!

Πολιτικά ανεπιθύμητη η ΠΕΝΕΝ για την κυβέρνηση και τον Υπουργό Εργασίας

Στο μεταξύ σε πρόσφατους διορισμούς σε φορείς που εκπροσωπούνται ναυτεργατικά σωματεία όπως είναι η Εστία Ναυτικών – ΕΛΟΕΝ κ.λπ επίσης αποκλείστηκε η ΠΕΝΕΝ (σε αυτές δεν υπάρχει δεσμευτική διάταξη νόμου περί αντιπροσωπευτικότερων ναυτεργατικών οργανώσεων).

Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί το ΕΛΟΕΝ στο οποίο συμμετείχε αντιπρόσωπος της ΠΕΝΕΝ και με πλήθος παρεμβάσεών του έγινε κατορθωτό να υπάρχουν σχετικές βελτιώσεις στα οικογενειακά επιδόματα αλλά και στην ανάγκη αναδιανομής (σύμφωνα με τον υφιστάμενο νόμο) των αδιάθετων πόρων του Ταμείου προγενέστερων ετών υπέρ των δικαιούχων Ναυτεργατών.

Η σταθερή συνεπής αγωνιστική θέση της ΠΕΝΕΝ αποδεικνύεται εμπράκτως ότι ενοχλεί το κατεστημένο κυβέρνηση – εφοπλιστές και τους παρατρεχάμενους της με αποτέλεσμα η ΠΕΝΕΝ, ένα από τα πιο μαζικά και μαχητικά εργατικά σωματεία στο ν.σ.κ και στο εργατικό κίνημα της χώρας μας να έχει πλέον εξοβελιστεί από όλους τους οργανισμούς και φορείς του δημόσιου συμφέροντος και στην θέση της αυθαίρετα και παράνομα τοποθετούνται – διορίζονται οι κλακαδόροι της κυβερνητικής αντιλαϊκής πολιτικής που σε ρόλο υποτακτικού υπηρετούν πιστά την κυβερνητική γραμμή της ασυδοσίας και της ανταγωνιστικότητας του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Είναι τόση και τέτοια η προκλητικότητα της κυβέρνησης απέναντι στην ΠΕΝΕΝ και τον ιστορικό μας κλάδο και τόσο ευδιάκριτη και καραμπινάτη η εξαίρεσή μας από τις θέσεις στους φορείς της Ναυτιλίας που ξεδιάντροπα η κυβέρνηση διορίζει σε αυτές τις θέσεις τα ίδια πρόσωπα σε 2-3 και παραπάνω ακόμη οργανισμούς και τα πρόσωπα αυτά είτε προέρχονται από σωματεία σφραγίδες είτε από άλλα με ασήμαντη ναυτεργατική εκπροσώπηση.

Ειδικότερα για τον διορισμό του Δ.Σ του ΝΑΤ στο οποίο υπάρχει σαφές και ξεκάθαρο νομοθετικό πλαίσιο και ταυτόχρονα δύο διαδοχικές αποφάσεις του ΣτΕ, θεωρούμε αναγκαίο να απευθυνθούμε στα πολιτικά κόμματα ζητώντας από αυτά να φέρουν το θέμα στην Βουλή και να απαιτήσουν να τερματιστεί η κυβερνητική και Υπουργική αυθαιρεσία και να εφαρμοστεί απαρέγκλιτα ο νόμος και οι σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

Υ.Γ.: Η καταγγελία της ΠΕΝΕΝ αποστέλλεται μεταξύ των άλλων στα πολιτικά κόμματα: ΣΥΡΙΖΑ – ΚΙΝΑΛ – ΚΚΕ – ΜΕΡΑ25

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 72.31% ( 13
Συμμετοχές )



274 σχόλια στο “Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ

  1. Σ.Τ.

    Ότι και να λέμε εμείς για το Νικήτα, ήταν ο τελευταίος παλαιός μπολσεβικος και εγώ προσωπικά τιμώ την προσπάθεια που εκανε ώστε ο σοσιαλισμός έστω και στην γραφειοκρατική του εκδοχή, να αποκαθαρθεί από το προπατορικό του αμάρτημα και κάνει ένα νέο ξεκίνημα. Φυσικά ο ίδιος ήταν στην κλίκα του Στάλιν αλλά παράλληλα ήταν από τους πιο αμέτοχος στο κυνήγι μαγισσών της δεκαετίας του 30 και πιστεύω ότι προσωπικά ήταν τίμιος και πιστός στις πεποιθήσεις του. Το αρνητικό του ήταν ότι δεν πίστεψε στις δυνατότητες του κόμματος να επαναστατήσει ενάντια στην γραφειοκρατία και για αυτό περίμενε να πεθάνει ο δικτάτορας για να επαναστατήσει εναντίον του. Προφανώς δε πίστευε αρκετά στην δημοκρατία των σοβιέτ και θεωρουσε τον βοναπαρτισμο ως το καλύτερο σύστημα μετάβασης στον κομμουνισμό. Δεν τον κατηγορώ για τις απόψεις του αυτές, είναι θεμιτές και υπολογίσιμες.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Tιμάς την “προσπάθεια του Χρουστσώφ”!!!!
      Ιδού η χρεωκοπία του Τροτσκισμού! Χαμένος από χέρι!
      Τζάμπα τα κατεβατά.

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Γειά σου Νικήτα, “παλαιέ μπολσεβίκε”!
      Οπως λέμε “γενιά του Πολυτεχνείου”!!
      Χα, χα, χα!

      Reply
    3. σταλινικός

      χαχαχα σε πάω πολύ ρε Σ.Τ. που έλεγε και ο μακαρίτης Χριστόδουλος!!!

      Βρήκαμε επιτέλους τον πρώτο οπαδό του Χρουτσόφ εν έτει 2020. Τέσπα πλάκα έχεις.

      λέω να παίξετε λίγο ακόμη μπαλίτσα και να επανέλθω αργότερα με Συνθήκη του Μονάχου. Ο σκληρός Κώστας είναι ο καλύτερος. Δεν χαρίζεται ποτέ :-). Φαντάζομαι συνειδητοποιησε ότι η αόρατη μελάνη ήταν συνηθισμένος τρόπος κάλυψης στην αλληλογραφία εκείνα τα παλιά τα χρόνια.

      Αλλα κύριοι αποφεύγετε συνεχώς την πολιτική ουσία. Σας άρεσαν τα πιπεράτα για τη φιλενάδα του Τρότσκι που τον κάρφωσε τον άμοιρο για τις πομπές του γιού του στο Βερολίνο και χάσατε τα πιο σημαντικό:

      Ας θέσω λοιπόν κι εγώ ενα ερώτημα:
      η άποψη του Τρότσκι το 1930 -που ανέβασα παραπάνω-, δημόσια εκπεφρασμένη (δεν ξερω αν εχει μεταφραστεί στα ελληνικά ολόκληρη) είναι κατ’ ουσία η θέση του Μπουχάριν για την κολεκτιβοποίηση του 1929, ναι ή ου;

      Reply
      1. σταλινικός

        καταλαβαίνετε τώρα που το πάω, γέφυρα φτιάχνω για τη 3η Δίκη της Μόσχας. Ακόμα δεν άρχισε το γλέντι…τώρα ξεκινάει

        Reply
  2. Σ.Τ.

    Όσοι ενδιαφέρονται για την αλήθεια γύρω από την δεκαετία του 30 και το κυνήγι μαγισσών πρέπει να ανατρέξουν στις δημοσιεύσεις του Oleg Khlevniuk.
    Είναι τρομερά αντικειμενικός σε απίστευτο σημείο. Ένας πραγματικός επιστήμονας σε ένα πεδίο έντονα χρωματισμένο και υπονομευμενο.

    Reply
    1. Κώστας

      Διάβασα την βιογραφία του Στάλιν από τον ΟΧ, καλύτερη απ ότι περίμενα

      Κώστας

      Reply
      1. σταλινικός

        ποιος είναι ο ΟΧ; Αυτό το “Ο” μου θυμίζει κάτι από το παρελθόν. ρε σεις τι μιλάτε με κωδικοποίηση; ΟΧ,ΣΕ κ.ο.κ.

        Reply
  3. Ανώνυμος

    Για τον Τρότσκι δεν χρειάζονται πολλά πολλά το ότι ήταν ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ αποδεικνύεται από:

    Α) Τον λυσσαλέο αγώνα ενάντια στην Κομιντέρν και τα Λαϊκά Αντιφασιστικά Μέτωπα.

    Β) Την θέση του για Ουκρανία “ανεξάρτητη” σε μία χρονική στιγμή που ο Χίτλερ υποκινούσε μέσα στη χώρα συμμορίες φασιστικές για να πετύχει την κατάκτησή της.

    Γ) Το κάλεσμα στο λαό της Τσεχοσλοβακίας ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ στους ναζί και την καταδίκη του εθνικοαπελευθερωτικού-αντιφασιστικού αγώνα

    Δ) ) Μιλούσε ανοιχτά για ΑΝΑΤΡΟΠΗ της επαναστατικής σοβιετικής εξουσίας ΒΙΑΙΑ και παράδοση της εξουσίας στην “προλεταριακή πρωτοπορεία” (εννοούσε δηλαδή μία μικρή μειοψηφία πρακτόρων-οπαδών του άρα πραξικόπημα):

    https://www.marxists.org/archive/trotsky/1933/10/sovstate.htm

    Δ) Η πρόθεση του Τρότσκι να καταθέσει στην επιτροπή Dies και να ΚΑΡΦΩΣΕΙ κομμουνιστές όπως και η συνεργασία του Ριβέρα με το FBI που επίσης ΚΑΡΦΩΝΕ κομμουνιστές.

    Ε) Η δημόσια δήλωσή του για ύπαρξη και δραστηριοποίηση δικτύου κατασκόπων της ΕΣΣΔ στην Ιαπωνία κάτι που οδήγησε στην σύλληψη το1941 και στην εκτέλεση του Σόργκε, κατάσκοπο της ΕΣΣΔ

    https://www.marxists.org/archive/trotsky/1940/01/tanaka.htm

    Για όλα αυτά που είναι και η ουσία και που σωστά τα έθεσε και ο σταλινικός σαν ερωτήματα ΚΑΝΕΝΑΣ σας δεν μιλάει.

    To be continued

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
    1. Σ.Τ.

      Φίλε αν κατηγορείς κάποιον για πρακτοριλικι, το λιγότερο που οφείλεις είναι να βγεις ανοικτια με το όνομα σου. Αυτό για να είσαι ένταξη με την ηθική.
      Όσο για την ουσία, οι τούρτες και τα παρόμοια πολιτικά αντικείμενα για λόγους υγειονομικους επιστρέφονται σφραγισμένα και με τόκο φυσικά. Ως ληγμενα.

      Reply
    2. Σ.Τ.

      Αγαπητέ το ψέμμα είναι το μοναδικό σας όπλο. Όλα αυτά έχουν απαντηθεί πολλαπλά και έχουν αντιστραφεί οι αιτιάσεις. Αλλά η απελπισία σας είναι τέτοια και η απομόνωση σας τόσο ολοκληρωτική που επιμένετε. Τι να πω, Τάκης Λαζαρίδης τίποτε άλλο.

      Reply
      1. σταλινικός

        Τάκης Λαζαρίδης;;; Εννοείς το “δυστυχώς χάσαμε σύντροφοι;”

        Ρε συ Σ.Τ., ποια είναι η άποψή σου για τον Παπανδρέου (τον παπατζή τον Β) και αργότερα τον Σημίτη;

        Ετσι για να μας διασκεδάσεις λίγο ακόμη.

        @προμηθέα μη δεσμώτη, ρε συ, μην αναλώνεσαι σε αντιπαραθέσεις με χαρακτήρες. Παρουσίαζε “θετικά” αν είναι τα πολιτικά χαρακτηριστικά της σύγκρουσης με τον Ν.Ζ., που αποκαλύπτουν την επικράτηση του ρεβιζιονισμού στην ΕΣΣΔ και την απόπειρα επιβολής του στα κομμουνιστικά κόμματα (π.χ. αλλαγή προγράμματος, κατάργηση του παράνομου μηχανισμού κ.ο.κ.). Πάρε πάσες μόνο από οποιονδήποτε Σ.Τ. Εδώ σου γράφει για Αλ-Καπόνε. Ο κάθε Σ.Τ. σε μια τέτοια αντιπαράθεση είναι απλώς η λάθος πασούλα στη μπάλα που κλέβεις όταν μπαίνεις σε ένα “γήπεδο” αντιπαράθεσης για να ρίξεις την σωστή σέντρα και να βάλεις το γκολ. Αν η διαδικασία επαναλαμβάνεται βάζεις πολλαπλά. Τίποτε άλλο. Η αναμέτρηση στο τέλος έχει τη σημασία της. Ξεδιπλώνεις την ουσία και αυτή μένει…διαλογικά. Ετσι btw μαθαίνεις να κανεις αντιπαράθεση σε πηγαδάκια.
        Φιλικά εντελώς χωρίς καμία διάθεση διδασκαλίστικης φύσεως. Απλά επειδή τα έχω φάει στη μάπα στο παρελθόν.
        Με αυτά και με αυτά το θέμα σηκώθηκε ξανά ως το δημοφιλέστερο της βδομάδας στην Παντιέρα :-0

        Reply
        1. Σ. Τ.

          Στάλινα ποια η γνώμη σου για τον Κερενσκι.;
          Γιατί όταν ο Τρότσκι με τον Λένιν μίλαγαν για δύαδική εξουσία, για ανάγκη να περάσει αμέσως όλη η εξουσία στα Σοβιετ, ο Στάλιν σου μαζί με τον καμενεφ έλεγαν για το παραλήρημα; του τρελού και για την ανάγκη να στηριχθει η κυβέρνηση Κερενσκι και νά κατωχυρωθουν οι κατακτησεις της. Ακούς Στάλινα;
          Πέρασε ο καιρός της απάτης. Ο Νικήτας σας έβαλε στη θέση σας.
          Ο Στάλιν πάντα ήταν ένας μενσεβικος, ένας οπορτουνιστης του χειρότερου είδους. Ολοκληρωτικό οπορτουνιστης. Όσο εξυπηρετούσε το σκοπό του ο Στάλιν λεκτικά υποστήριζε το ΕΑΜ (ότι έκαναν δηλαδή και οι Εγγλέζοι) Όταν χρειάστηκε, δεν δίσταζε να πουλήσει το πιο μαχητικό αντιναζιστικο μέτωπο, το πιο μαζικό αντάρτικο κίνημα για τα συμφέροντα της ειρηνικής συνύπαρξης με τον Τσωρτσιλ. Τα τανξ και τα αεροπλάνα δεν έφτασαν ποτέ και έμειναν οι αντάρτες με τα μαουζερ.
          Αλλα για Το Ν. Ζ δεν έφταιγε ποτέ ο ίδιος ή ο Στάλιν, (ακόμα και όταν οι πολιτικές τους συγκρούονται) πάντα έφταιγαν οι άλλοι, οι πράκτορες, δηλαδή ο Πλουμπιδης, και αναριθμητοι άλλοι..

        2. Σ. Τ.

          Ο Τρότσκι πράκτορας;
          Σοβαρά;
          Δηλαδή ο Τρότσκι ο οποίος ήταν στην εξουσία, διεφωνησε πήγε στην μειοψηφια με αποτέλεσμα να χάσει όλες τις εξουσίες και να εξόριστει;
          Και γιατί δεν συμφώνησε με την πλειοψηφία όπως όλοι οι άλλοι αν το μόνο που ζήταγε ήταν η εξουσία;
          Γιατί ακολούθησε όλη αυτή την αβεβαιη πορεία της εξορίας και της κριτικής για 14 ολόκληρα χρόνια; Γιατί επέμενε όλο αυτό το διάστημα να κάνει ΚΡΙΤΙΚΗ; ώστε τελικά να δολοφονηθεί για να μην ακούγεται άλλο;

          Μηπως αυτός ο προδότης που αναζητάς ήταν ο Στάλιν;
          Ποια ήταν η δράση του πριν το 1917;
          Εγραψε κανένα άρθρο μεγαλύτερο της σελίδας;
          Κανένα βιβλίο;

          Ο Στάλιν δεν υπέγραψε συμφωνία με τον Χίτλερ; Δεν μοίρασαν τη Πολωνία;

          Ο Στάλιν δεν τροφοδοτουσε με πρώτες ύλες ακόμα και από την Ινδία για να γιγαντωθεί η πολεμική μηχανή των ναζί;

          Ο Στάλιν δεν ήταν που δεν έκανε καμία προετοιμασία για τον επερχόμενο πόλεμο;

          Ο Στάλιν δεν ήταν που αγνόησε τις προειδοποιησεις ότι επίκειται εισβολη;

          Ο Στάλιν δεν ήταν αυτός που εξολοθρεύσε σαν κατσαρίδες τον κόκκινο στρατο;

          Ο Στάλιν δεν είχε διατάξει ανάπτυξη δυνάμεων σε όλο το μήκος του αχανους μετώπου, με διασπορά; όλων των στρατηγικών όπλων όπως τα τανκ και τα αερροπλανα μια τακτική βγαλμένη προφανώς από την εντατική φροντιστήριακή του εκμάθηση παρμένη ασφαλώς από εγχειρίδια πολέμου της εποχής του Ναπολέοντα, με αποτέλεσμα την ολοκληρωτική καταστροφή τους;;;

          Ο Στάλιν δεν ήταν αυτός που ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΟΥΣΕ μετά την εισβολή, έτσι ώστε να καταστραφεί όλο το μέτωπο, να προελασουν οι ναζί μέχρι την Μοσχα σε ελάχιστες βδομάδες, και να έχει η εσσδ εκατομμύρια νεκρούς και Αιχμάλωτους μέσα σε ελαχιστό χρόνο;

          Ακολουθωντας απλά τη λογική σου είναι αναπόφευκτο να καταλήξει ένας ιστορικός σε ένας εισαγγελέας στο συμπέρασμα αυτο:
          Ο Στάλιν ήταν ένας πράκτορας, ένας προδότης που ήθελε να καταστρέψει την σοβιετικής ένωση.

  4. σταλινικός

    Ράγκρναροκ, είσαι για την εντύπωση του ενός λεπτού και μόνο.

    Οι πάντες μπορούν να καταλάβουν τι γράφω, εκτός από σένα :-). Μιλάμε για την προγραμματική σύγκλιση που είχαν το 1930 οι δυο αυτοί κύριοι (Μπουχάριν-Τρότσκι). Αυτό που θα δούμε αναλυτικά και διεξοδικά με τις δημόσιες θέσεις τους.

    Reply
    1. Ragnarok

      Ωραία ρε σταλινικε, είχαν προγραμματική σύγκλιση ο Μπουχάριν με τον Τρότσκι! Ας πούμε ότι έχεις δίκιο. Ε και ;;;

      Δικαιολογείς κ δικαιολογείται ως ρεύμα την σύλληψη τους, και την εκτέλεση τους από την σταλινική πτέρυγα του ΚΚΣΕ; Από πού κ ως που;

      Αν θες όμως να είσαι συνεπής με αυτή σου την αντίληψη που λέει ότι “οποίος δεν συμφωνεί με την θέση μου συλλαμβάνεται, δικάζεται κ εκτελείται”, τοτε τόσο τα δεξιά στελέχη του ΚΚΕ (Παπαρήγα, Φλωράκης, Κουτσιούμπας, Ανδρουλάκης, λαφαζανης, Αλαβάνος ) που ψήφισαν συνεργασία ΚΚΕ/ΝΔ/ΠΑΣΟΚ το 89 όσο και τα αριστερά μέλη κ στελέχη που ήθελαν ταξικό κ.κ. και συγκρότησαν το ΝΑΡ , έπρεπε να συλληφθούν , να δικαστούν κ να εκτελεστούν!! Λοιπόν;

      Για αυτό πριν γράψεις σε παρακαλώ , να σκέφτεσαι λιγάκι. Εκτός κ αν εννοείς αυτά που γράφεις, οπότε ο υλισμός κ η διαλεκτική σηκώνουν τα χέρια ανήμποροι.

      Reply
      1. σταλινικός

        βιάζεσαι…
        αν έτσι, γιουβέτσι. Δεν είναι έτσι, όμως, τα πράγματα. Υπήρχαν πολιτικές διαμάχες τη δεκαετία του 30, όπως υπήρχαν και το 26-27. Σκληρές που οδήγησαν στο φραξιονισμό, στην ήττα και κατόπιν στην διπροσωπία και την επιλογή της συνωμοσίας, τρομοκρατίας κτλ…Κάποιος δολοφόνησε τον Κίροφ μην το ξεχνάς.

        Ο Τρότσκι βρέθηκε στην εξορία γιατί τράβηξε τα πράγματα στα άκρα. Αντί να συνετιστεί με την ισχυρή πλειοψηφία που δεν αποδεχόταν τις απόψεις του, άρχισε να σκυλοβρίζει την ηγεσία για γραφειοκρατικό εκφυλισμό και να καλεί τους οπαδούς του να πυροδοτούν απεργίες. Στο τέλος άρχισαν να κυκλοφορούν και οπλισμένοι. Η σοβιετική εξουσία, δεν θα ήταν δικτατορία του προλεταριάτου αν δεν συνέτιζε τους κυρίους αυτούς. Φάγανε συλλήψεις και εξορίες καμία σχέση όμως με αυτά που έπαθαν οι συνωμότες μετά τη δολοφονία του Κίροφ.

        Μάχαιραν έδωκες, μάχαιραν θα λάβεις. Σκότωσαν ένα από τα σημαντικότερα εργατικά στελεχη της νέας γενιάς των μπολσεβίκων. Ο Κίροφ ήταν ένα διαμάντι. Ορφανός από μικρός δούλευε στις χειρότερες δουλειές. Υπό τεράστιες δυσκολίες κατάφερε να τελειώσει μια σχολή υπομηχανικών. Εγινε μπολσεβίκος. Χώθηκε αμέσως στην επανάσταση και στον εμφύλιο. Ειχε τεράστιο κύρος στο Λένινγκραντ και πάλευε ως το τέλος για την λενινιστική γραμμή.

        Ο Τρότσκι δεν ήταν πάντα μειοψηφία. Υπήρχε μια περίοδος που που είχε σημαντική απήχηση στην Κεντρική Επιτροπή. Ο ίδιος ο Στάλιν το παραδεχόταν αυτό και μάλιστα εκ των υστέρων. Αυτή την απήχηση την έχασε βαθμιαία με τις θέσεις που άρχισε να διατυπώνει μετά τον θάνατο του Λένιν. θέσεις που παρέκκλιναν από το πρόγραμμα των μπολσεβίκων και συνέκλιναν στο δικό του πρόγραμμα αυτό που είχε ως μισομενσεβίκος (διαρκή επανάσταση κτλ…) Ενας από τους βασικούς μπολσεβίκους που τον πίστευε, και αργότερα τον ξέσκισε στην Κεντρική Επιτροπή ήταν ο ίδιος ο Τζερζίνσκι.

        Ο Τρότσκι είναι πολύ αποκαλυπτικός το 1930. Αποδεικνύει ότι δεν πίστευε ποτέ την εξάλειψη των κουλάκων σαν τάξης στην ύπαιθρο κατά τη διάρκεια της πολιτικής σύγκρουσης το 1927. Κι αυτό λέει πολλά για όσους τον υπερασπίζεστε μέχρι σήμερα.

        Κατα τα άλλα τα στοιχεία μου δεν ειναι οι δίκες της Μόσχας, απλώς δεν καταλαβαίνεις. Οι δίκες της Μόσχας επιβεβαιώνουν όσα έλεγαν οι Σέντοφ-Τρότσκι στην κρυφή τους αλληλογραφία. Ενα από αυτα τα σημαντικά στοιχεία είναι η συνεργασία με τους “φιλελεύθερους”.Ο ορος αυτός εμφανίζεται από τον ίδιο τον Ράντεκ στη Δεύτερη Δίκη της Μόσχας και όχι τυχαία. ΣΤέλνει το μήνυμα έξω, ότι παιδιά ως εδώ, εγώ τα παραδέχομαι ολα πλέον.

        Τεσπα, στο επόμενο με περισσότερα στοιχεία.
        Θα αρχίσω με τις θέσεις του Τρότσκι το 30, σε αντιπαραβολή με αυτές του 27.

        Reply
        1. Σ. Τ.

          Παραληρείς άσχημα.
          ο Τρότσκι ήθελε να φέρει τον καπιταλισμό,;;;;;;;
          Μηπως ήταν με τον Λένιν που ήθελε δικτατορία του προλεταριατου όταν ο μενσεβικους Στάλιν και όχι μόνο έλεγε να στηρίξουμε τον… Κερενσκι και την αστική τάξη..
          Απ όπου και να το πιάσεις δεν στέκει. Πάντα προβοκάτορας ήταν ο Στάλιν. Όσο ήταν εκτελεστικό όργανο του Λένιν δεν έκανε ζημιά γιατί δεν είχε και τη δύναμη να κανει. Όταν στήριξε τη γραφειοκρατια και τους μενσεβικους έγινε παντοδύναμος. Όταν δολοφόνησε όλο το κόμμα ολόκληρωσε τον σκοπό του.

          Ο Στάλιν ειταν ένας αλήτης, ένας απαιδευτος μικρό εγκληματίας που εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο κάθαρμα. Αυτή ειναι η πραγματικότητα. Είναι σαν να γινόταν πρόεδρος των ΗΠΑ ο Αλ Καπονε.

          Οι δικές πάσχουν από λογική στήριξη. Όταν δεν υπάρχει κίνητρο για την περίφημη συνομωσια, όταν η δικαιολογία γιατί ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΌΜΜΑ, ΌΛΗ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΊΑ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΕΡΝΆΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΈΤΣΙ
          (στο έγραψαν και είναι αλήθεια :η επισημη εξήγηση του Στάλιν είναι συνομωτησαν γιατί συνομωτησαν, αυτομολησαν γιατι αυτομολησαν)
          ΤΌΤΕ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ

        2. Ανώνυμος

          “Είναι σαν να γινόταν πρόεδρος των ΗΠΑ ο Αλ Καπονε. ”
          …κόβοντας τον δρόμο στον …Ρίγκαν(!), και τον …Τράμπ(!!)!
          Πάει τώχεις χάσει…

        3. Σ.Τ.

          Ούτε στις 17 ούτε ποτε.
          Ο λαός πρέπει να έχει πάντα ένα δικτάτορα πάνω στο κεφάλι του γιατί αν αφεθεί χωρίς καθοδήγηση θα επαναφέρει τον καπιταλισμό. Έτσι σκέφτονται οι σταλινικοί. Στην πραγματικότητα οι σταλινικοί δεν πιστεύουν ούτε στον λαό ούτε στην ανωτεροτητα του σοσιαλισμού.
          Ούτε ως κοσμοθεωρία ούτε ως κοινωνικό συστημα.
          Στην πραγματικότητα αποδέχονται πλήρως την άποψη Τρότσκι για τη δύνατοτητα του σοσιαλισμου να επιβιώσει μόνο σαν παγκόσμια κίνηση.

          Για αυτό το λόγο όσα έκανε ο Στάλιν ήταν στην κατεύθυνση να “παγώσει” το παιχνίδι στην ΕΣΣΔ και να παίξει άμυνα. Για αυτό το λόγο έβλεπε παντού εχθρούς. Γιατί ενοιωθε εξαιρετικά αδύναμος, μόνος, χωρίς στήριξη ούτε από το διεθνές εργατικό κίνημα, το οποίο όσο μπόρεσε (στην διεθνή) το έπνιξε στο αίμα. Τον μόνο που εμπιστεύονταν ήταν ο εαυτός του. Κατέπνιξε κάθε αντιπολίτευση στο κόμμα και στα σοβιέτ, κάθε δυνατότητα αναγέννησης από τις εργατικές και από τις αγροτικές μάζες. Οι μάζες ήταν εχθρός για τον Στάλιν. Ήταν υποψήφιοι προδότες.
          Αυτό που δεν κατανόησε πότε ήταν ότι όταν δεν πιστεύεις στην δυνατότητα του σοσιαλισμού να κατακτά τις μαζες, έχει χάσει το παιχνίδι και δεν έχεις καμμία πιθανότητα, αργά η γρήγορα, είτε το 1932 είτε το 1991 , η μπίλια έκατσε.
          Μόνο στον καταναγκασμό, μόνο στον ολοκληρωτισμό πιστευουν. Αν αφαιρέσεις το προλεταριάτο από την εξίσωση μένεις με την δικτατορία.

  5. Ανώνυμος

    Σ.Τ κοίταξε όταν λες αυτά για τον Χρουτσόφ που οι πραξεις του απέδειξαν ότι ήταν ΦΑΣΙΣΤΑΣ και ΠΡΟΔΟΤΗΣ μην περιμένεις μετά να σε πάρουμε και στα σοβαρά. Τα λες αυτά για τον εγκέφαλο των γεγονότων της Τασκένδης το’55, της ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ των ΝΟΜΙΜΩΝ ΗΓΕΣΙΩΝ στα ΚΚ, την εξορία ΝΟΜΙΜΩΝ ΓΓ όπως του Νίκου Ζαχαριάδη, των αιματηρών γεγονότων της Τιφλίδας το’56 όπου ο λαός ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ τον Στάλιν και το έργο του (και αυτό είναι απάντηση σε όλους σας).

    Αυτά όλα ήταν ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Ήταν πολιτικό σχέδιο η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ και η ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ καθώς και η εγκαθίδρυση ενός ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ-ΣΟΣΙΑΛΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ καθεστώτος στην ΕΣΣΔ. Κοίτα αν τα υπερασπίζεσαι αυτά (που αυτό κάνεις) τότε πεστο ανοιχτά και μην μας κοροϊδεύεις για το πόσο τίμιος ήταν αυτός ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ. Άντε γιατί δεν υπάρχει τίποτα τίμιο στο να φυλακίζεις και να στέλνεις εξορία ανθρώπους που πολέμησαν τον ιμπεριαλισμό και το φασισμό και που μία ζωή παλεύανε για μια άλλη κοινωνία. Αυτό λέγεται ΦΑΣΙΣΜΟΣ αγαπητέ μου. Δεν υπάρχει τίποτα τίμιο στο να στέλνεις εξορία έναν ΓΓ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΗΓΕΤΗ και αργότερα να τον ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΣ μόνο και μόνο γιατί δεν υποτάχθηκε σε εσένα.

    Αυτά υπερασπίζεσαι και μας μιλάς μετά και για τον Στάλιν.

    ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!

    To be continued

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
  6. Ανώνυμος

    Όσο για τις Δίκες της Μόσχας πράγματι ο σταλινικός πηγές δεν παραθέτει. Παραθέτω λοιπόν μερικές αξιόπιστες πηγές που αποδεικνύουν ότι πράγματι υπήρξαν βασανισμοί και εκβιασμοί:

    “Ρε σταλινικέ, εσύ πρώτος ΔΕΝ φέρνεις κανένα σοβαρό στοιχείο! Οι δίκες της Μόσχας ΔΕΝ αποτελούν σοβαρά στοιχεία, διότι είναι προϊόντα βασανισμών και εκβιασμών.”

    Ragnarok 29/09/2020 at 02:14, ανάρτηση Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ, ιστολόγιο Pandiera

    “…δηλαδή μιλάμε για μια κατάσταση όπου ο ζόφος και η τρομοκρατία σε αναγκάζει να πάρεις κάποια μέτρα ασφαλείας γιατί περιμένουν οι χαφιέδες να σε εκτελέσουν… και αυτά όπως και τα άλλα προϊοντα των σταλινικών βασανιστηρίων ή εκβιασμών κάποιοι τα αναγάγουν σε ιστορία…”

    Grover Furr ο βλαξ 28/09/2020 at 12:02, ανάρτηση Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ, ιστολόγιο Pandiera

    “..Φυσικά ο ίδιος ήταν στην κλίκα του Στάλιν αλλά παράλληλα ήταν από τους πιο αμέτοχος στο κυνήγι μαγισσών της δεκαετίας του 30 και πιστεύω ότι προσωπικά ήταν τίμιος και πιστός στις πεποιθήσεις του…”

    Σ.Τ 28/09/2020 at 09:42, ανάρτηση Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ, ιστολόγιο Pandiera

    “Παιδί μου σταλινικε άλλον γκαιλε κυριακάτικα από το να ποσταρεις ξανά κ ξανα τα πρακτικά των δικών της Μόσχας; Ρε φίλε πάρτο χαμπάρι: αυτές οι δικες ήταν απάτη! Α Π Α Τ Η ! Με βασανιστήρια των κατηγορουμένων κ τον εκβιασμό των οικογενειών τους από την nkvd κ μετά την γκεπεου, μπορεί ο καθένας να πει (και εσυ φυσικά) ότι έχει συνωμοτήσει ακόμα κ με τους ιλουμινατι κ τους Νεφελίμ. Πλάκα κάνεις ;

    Όλα απάτη ήταν στις δικες της Μόσχας!”

    Ragnarok 27/09/2020 at 07:46, ανάρτηση Βρούτσης: Χουντικής έμπνευσης αποκλεισμός της ΠΕΝΕΝ από το ΝΑΤ, ιστολόγιο Pandiera

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
    1. Ragnarok

      Ναι ανώνυμε, σε άλλη ανάρτηση αναρτατε άσχετα πράγματα, χωρίς καμία σοβαρή τεκμηρίωση κ με μπόλικο μίσος κ αντικομμουνισμό.

      Reply
  7. φαρσαλα

    @ραγκναροκ

    οι ομολογιες των κατηγορουμενων στις δικες της μοσχας που ηταν δημοσιες ΔΕΝ ηταν αποτελεσμα ουτε βασανιστηριων ουτε εκβιασμων αλλα γνησιες
    Το δε ανακριτικο υλικο αποτελειται απο 10ες τομους

    κανεις σοβαρος ιστορικος δεν ισχυριζεται κατι τετοιο ουτε υπαρχουν αποδειξεις
    αλλωστε απο την πρωτη ως την τριτη δικη περασαν περιπου 2 χρονια και η τυχη των κατηγορουμενων της πρωτης ηταν γνωστη στους υπολοιπους

    Reply
  8. Σ.Τ.

    Αν δεκτουμε ότι ο Τρότσκι ήταν εξουσιομανης, και για αυτό το λόγο έκανε αντιπολίτευση, και όταν η αντιπολίτευση απορρίφθηκε από το κόμμα, έγινε πράκτορας των ναζί και πραμγατοποιησε συνομωσία για να ηττηθεί η ΕΣΣΔ από Γερμανία και Ιαπωνία, να διαμοιραστουν τα εδάφη της και να ανατραπεί το σοσ.συστημα, αν τα δεχτούμε όλα αυτά, τότε οι ομολογίες στις δικές ταιριάζουν απόλυτα όπως σε ένα παζλ ταιριάζουν τα κομμάτια.

    Σε αυτή την σειρά συλλογισμών το πρόβλημα είναι πως είναι αδύνατο να γίνει πιστευτό δήθεν άνθρωποι που σ’ όλη την ζωή τους αγωνίζονταν για την πρόοδο και την δικαιοσύνη, να έχουν ως βασικό κίνητρο την κατάκτηση της εξουσίας από τους ίδιους ως αυτοσκοπό.

    Αν αντίστοιχα δεχτούμε ότι ο σύντροφός Κόμπα, ήταν παλαιός πράκτορας της τσαρικής Οχρανα, όλες οι λεπτομέρειες της βιογραφίας του δημιουργούν μια αντίστοιχη εικόνα.
    Σε αυτή την προοπτική φαίνεται φυσικό επακολουθο ότι ήταν ο μόνος που δεν συνελήφθη, η ανυπαρξία συγγραφικού έργου, η θεωρία του σοσιαλισμού σε μια χώρα, η στήριξη της γραφειοκρατίας και η έλλειψη προετοιμασίας για την ναζιστική εισβολη, η συμμαχία με τον εγγλέζικο και αμερικανικό ιμπεριαλισμό, η εξόντωση του κόμματος η καταστολή των σοβιέτ, η ισχυροποίηση του καιροσκοπικου και γραφειοκρατικού μεσοστρωματος του κρατικού μηχανισμού.

    Σε αυτή τη σειρά συλλογισμών δεν υπάρχει κενό, ούτε ατέλεια.Μεσα σε μια σειρά στελεχών και διανοούμενων, βρέθηκε ένας μόνος με την ικανότητα να ξεγελάσει και να υπονομεύει την ηγεσία, εμφανιζόμενος ως υπέρμαχος του σκοπού. Δεν είναι ασυνήθιστο, μάλλον ακριβώς αυτός είναι ο ρόλος ενός agent provocateur.

    Reply
    1. σταλινικός

      καταρχήν δεν ήταν μόνο ο Στάλιν στην ΚΕ του κόμματος. Ηταν και ο Κίροφ που τον σκότωσαν οι φονιάδες που υπερασπίζεσαι. Ενα το κρατούμενο.

      Κατα δεύτερον υπήρχαν οι Καλίνιν, Μολότοφ, Μικογιάν, Καγκάνοβιτς, Ορτζε, Aντρέγιεφ και άλλοι. Αυτοί γιατί δεν σου κάνουν δηλαδή. Εχεις διαβάσει εσύ συγκεκριμένα κάτι από τον Ζηνόβιεφ και ενθουσιάστηκες; Εδώ μας αραδιάζεις ό,τι βλέπεις σε μπλογκς της κακιάς ώρας (αυτό ήταν καρφί γι αυτο που έγραψες για τον Furr).

      Ο Ζηνόβιεφ βγήκε σε μενσεβίκικο έντυπο τις παραμονές της επανάστασης και προδωσε ότι επίκειτο ένοπλη εξέγερση. Ο Λένιν έστειλε μήνυμα στην Κεντρική Επιτροπή:
      αντιμετωπίστε τον σαν απεργοσπάστη που αποκαλύπτει την απεργία πριν το ξέσπασμά της.

      Με αλλα λόγια: ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΪΔΙΑ

      Ο Στάλιν τον έσωσε τότε γιατί πίστευε ότι οι ταλαντεύσεις του Ζηνόβιεφ δεν θα επηρέαζαν τους μπολσεβίκους και εργάτες του Λένινγκραντ. Ο Ζηνόβιεφ υποτάχθηκε στη μπολσεβίκικη ηγεσία.

      υγ: μόνο δυο πρακτορολόγοι έχουν τολμήσει να πουν αυτά που λες οτι ο Στάλιν ήταν πράκτορας της Οχράνα:
      ο ένας το είπε ευθέως και ήταν ο παραμυθατζής Ορλόφ.
      ο άλλος το υπαινίχθηκε στα…στερνά του. Μάντεψε ποιος. Ειπαμε ο μέγας πρακτορολόγος και όπως τον αποκαλούσε ο μεγάλος κομμουνιστής ιταλός Γκράμσι: Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ

      Reply
  9. Σ.Τ.

    Και για να είμαστε δίκαιοι, εκτός από τις δύο ή τρεις δικές “τις Μόσχας” όπου εκτελέστηκε ΟΛΗ η ιστορική ηγεσία του οργανωμένου προλεταριάτου, δηλαδή η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ, έστω και αν αυτή εν τω μεταξύ είχε αποδειχθεί ΑΒΟΥΛΗ μπροστά στον επελαυνοντα σταλινικό σοσιαλφασισμο, που απειλούσε να καταστρέφει τα παντα, (και θα πρέπει αιώνια να μείνει κηλίδα πάνω στους διάφορους Μπουχάριν, όχι γιατί συνεργάστηκαν αλλά γιατί ΔΕΝ συνεργάστηκαν με τον Τρότσκι) υπήρχε και ένα ατελείωτο κυνήγι μαγισσών, όπου κυριολεκτικά έχανε η μάνα το παιδί, αντίστοιχο του οποίου είναι μόνο οι διωγμοί των Εβραίων από τους ναζί και που κόστισε απροσδιόριστο αριθμό ανθρώπων των οποίων το μόνο παράπτωμα στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ήταν ότι πρόλαβαν να κατηγορηθούν για σαμποτάζ και για συνομωσία.

    Μόνο έτσι, μπορούσε ο πράκτορας Κόμπα, να δικαιολογήσει την καταστροφή στην οποία είχε οδηγήσει την ΕΣΣΔ στη δεκαετία του ’30. Καταδικάζοντας ανθρώπους άσχετους και ταυτόχρονα καταδικάζοντας και την ΕΣΣΔ.

    Reply
  10. Grover Furr ο βλαξ

    ωχ μωρε μπουρδα ειρωνικά το είπα είτε συναντήθηκε κάποιος είτε όχι , το 2020 ήρθες εδώ να μας πεις πως ειναι εγκλημα να συναντηθεις με τον οποιοδήποτε, σε στυλ απαγόρευση συνάθροισης ή οτιδήποτε… καθόμαστε τώρα να ασχολούμαστε ποιος και αν συναντήθηκε ο Σεντοφ ή ο Τρότσκι και αν συμφωνούσε ο τάδε με τον άλλο…

    Δηλαδή έλεος, είχε επιβληθεί μια χούντα, δικτατορία (όχι του προλεταριάτου)10 από τους 15 υπουργούς εκτέλεσε ο Στάλιν και χιλιάδες μέλη και ανακάλυψες δήθεν εσύ το μέγα τεκμήριο πως μέσα στη χούντα κάποιοι κοιτούσαν πως θα ρίξουν το μαλάκα τον Στάλιν και καλά κάναν, πωπω έγκλημα βρε παιδί μου.

    Reply
  11. σταλινικός

    Τρότσκι + Μπουχάριν + Τουχατσέφσκι το 1932 = παλινόρθωση του καπιταλισμού στην ΕΣΣΔ

    βλέπω τα μασάτε, αλλά είναι γεγονός από το απόσπασμα που παρέθεσα αρκετά νωρίτερα, ότι ο Τρότσκι το 1930 ήταν εναντίον της εξάλειψης αστικής τάξης στην ύπαιθρο, με άλλα λόγια ήταν εναντίον της κολεκτιβοποίησης, εναντίον της απαλλοτρίωσσης των απαλλοτριωτών. Στην πραγματικότητα οι θέσεις του Τρότσκι τότε απείχαν ένα βηματάκι από τις θέσεις των συνωμοτών του Τουχατσέφσκι,όπως αυτές άρχισαν να διαμορφώνονται το 1932.

    Αν οι πλούσιοι διατηρούσαν τα κεφάλαιά τους στους συνεταιρισμούς, τότε δεν υπάρχει κανένας σοσιαλισμός στην ύπαιθρο, εκτός αν κάποιοι νομίζουν οτι ο Παπανδρέου το 82 έφερε τον σοσιαλισμό. Με τον Σ.Τ. ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ;-)

    Με άλλα λόγια ο σοσιαλισμός του Τρότσκι ήταν τύπου Μακντόλαντ και Κάουτσκι. Aυτή την λεπτομέρεια την είχε ξεχάσει βέβαια το 1927 ο Τρότσκι όταν παρουσιαζόταν τότε λάβρος υπερ της άμεσης κολεκτιβοποίησης.Αναφέρομαι στην Ενωμένη Αντιπολίτευση, για την οποία ολοι σκούζετε, αλλά μάλλον δεν έχετε ιδέα τι υπερασπιζόταν. Ειπαμε ο Τρότσκι ήταν μια ζωή δημαγωγός, ψεύτης,διπρόσωπος και στην ρητορική του ακολουθούσε μονίμως ζιγκ-ζαγκ ως ΕΞΟΥΣΙΟΜΑΝΗΣ.
    ΄
    Ας μην πλατειάζουμε λοιπόν. Στη δεύτερη Δίκη της Μόσχας ο Ράντεκ έδειξε στενό συνεργάτη του Τουχατσέφσκι ως συνωμότη του τροτσκιστοζηνοβιεφικού κέντρου και των “φιλελεύθερων”, δηλαδή των μπουχαρινικών. Επόμενο ήταν να αρχίσει η παρακολούθηση των συνωμοτών του Τουχατσέφσκι που είχαν αρχίσει να συνωμοτούν κι αυτοί από το 1932, στο έδαφος των σημαντικών δυσκολιών της κολεκτιβοποίησης τότε.

    Ας δούμε τι λέει ο βασικός βιογράφος του Τρότσκι, Ισαάκ Ντόϊτσερ, που μάλλον αυτός ευθύνεται για την εκκαθάριση του αρχείου του Τρότσκι. Αν και την πάτησε με την απόρρητη αλληλογραφία με αόρατη μελάνη μεταξύ Τρότσκι και Σέντοφ.

    Πάμε λοιπόν¨
    Isaac Deutscher in his Stalin: A Political Biography
    Στάλιν: Πολιτική Βιογραφία, επανέκδοση 1960, Ισαάκ Ντόϊτσερ, σελ 379
    Στο βιβλίο του «Στάλιν: Πολιτική Βιογραφία», ο Ισάακ Ντόϊτσερ παραδέχεται τα εξής

    «Αλλά η πραγματική συνωμοσία ξεκίνησε από τους ηγέτες του στρατού, τον Τουχατσέφσκι και τους συνεργάτες του. […] Οι ακριβείς περιστάσεις της συνωμοσίας του Τουχατσέφσκι και της κατάρρευσής της δεν είναι γνωστές. Ολες οι μη σταλινικές εκδοχές συμπίπτουν με τα εξής ακόλουθα: οι στρατηγοί όντως σχεδίαζαν πραξικόπημα. Αυτό το έκαναν ακολουθώντας τα δικά τους κίνητρα, με τη δική τους πρωτοβουλία, όχι σε σύμπραξη με οποιαδήποτε ξένη δύναμη. Το κύριο μέρος του πραξικοπήματος περιελάμβανε μια παλατιανή εξέγερση στο Κρεμλίνο, με αποκορύφωμα τη δολοφονία του Στάλιν. Εκτός από το Κρεμλίνο, μια αποφασιστική στρατιωτική επιχείρηση ετοιμαζόταν εναντίον του αρχηγείου της G.P.U. O Tουχατσέφσκι ήταν η κινητήρια δύναμη της συνωμοσίας […]. Ηταν, πράγματι, ο μόνος άνθρωπος μεταξύ όλων των στρατιωτικών πολιτικών ηγετών της εποχής εκείνης, που έδειχνε από πολλές απόψεις ομοιότητα με τον γνήσιο Βοναπάρτη και θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο του Πρώτου Ρώσου Συμβούλου. Ο ανώτατος πολιτικός κομισάριος του στρατού, ο Γκαμάρνικ, ο οποίoς αργότερα αυτοκτόνησε, είχε μυηθεί στην συνωμοσία. O στρατηγός Γιακίρ, ο διοικητής του Λένινγκραντ, θα εξασφάλιζε τη συνεργασία της φρουράς του. Ο στρατηγός Ουμπέροβιτς, διοικητής της δυτικής στρατιωτικής περιοχής, ο στρατηγός Κορκ, διοικητής της Στρατιωτικής Ακαδημίας της Μόσχας, ο Πριμακόβ, ο αναπληρωτής του Μπουντιόνι στη διοίκηση του ιππικού και μερικοί άλλοι στρατηγοί συμμετείχαν επίσης στη συνωμοσία».

    Ποιο ομως ήταν το πρόγραμμα των συνωμοτών του Τουχατσέφσκι; Ηταν το πρόγραμμα το Μπουχάριν του 1929 και το πρόγραμμα του Τρότσκι του 30 ελαφρώς πιο δεξιά.
    Ο Τουχατσέφσκι πιάστηκε τα πράσα τον Μάη του 1937. Η δίκη ήταν σρατιωτική κεκλεισμένων των θυρών. Καταδίκη, εκτέλεση.

    Λίγο αργότερα οι Ρίκοφ και Μπουχάριν πέρασαν από ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ο Γκέτυ έχει βγάλει χρόνια τώρα τα πρακτικά της ανάκρισης, που πιστοποιούν ότι κανένας από τα υψηλόβαθμα στελέχη δεν έφαγε ξύλο για να μιλήσει σε κλειστές αίθουσες κτλ….

    Εκει ο Ρίκοφ έλεγε ότι συναγελαζόταν συχνά με τον Ζηνόβιεφ γιατί του είχε χαρίσει ενα σκύλο και κάτι άλλα φαιδρά.
    Ο Μπουχάριν συνεχώς έλεγε, οχι εγώ καμία σχέση.
    Μέχρι που οι νέοι οπαδοί του που διαμοίραζαν την τρομοκρατική πλατφόρμα Ριούτιν, τον κάρφωσαν ανελέητα, γνωρίζοντας ότι θα δεχθούν καταδίκες κι αυτοί. Αλλά πλέον κατανοούσαν ότι ο Μπουχάριν τους είχε παρασύρει και τώρα ήθελε να την βγάλει καθαρή,. Μετά άρχισε και καλά την απεργία πέινας η οποία δεν έφερε κανένα αποτέλεσμα και αναγκάστηκε να πει την αλήθεια και να αποδεχτεί τις κατηγορίες.

    Στο τέλος ο Μπουχάριν, μετά τη δική του δίκη και καταδίκη, έστειλε μια επιστολή στον Στάλιν. Σιγουρα την εχετε διαβάσει οσοι έχετε ασχοληθεί λιγάκι. Εκει γράφει ότι πολλά απ’ όσα είπε στη δίκη ήταν ψέματα, που τα είπε ο ίδιος έτσι προς όφελος της υπόθεσης (οχι επειδή εφαγε ξύλο).

    ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΛΕΓΕ στην ίδια επιστολή ότι το μόνο αληθινό είναι ότι ήξερε για τους νεότερους (της πλατφόρμας Ριούτιν) αλλα πίστευε οτι θα συνετιστούν.
    Ο Στάλιν δεν πίστευε ούτε τον Ράντεκ που κάρφωσε τον Μπουχάριν. Οταν είδε ομως τα νεαρά βλαστάρια του Μπουχάριν να καταφέρονται με μίσος εναντίον του ότι τους κατέστρεψε τη ζωή, τότε άλλαξε. Προσοχή εδώ: οι νεαροί οπαδοί του Μπουχάριν είχαν ήδη το 1932 βγει σε δραστηριότητα συνωμοτική: μοίραζαν την ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΡΙΟΥΤΙΝ.

    Ας δούμε τώρα το πρόγραμμα των συνωμοτών του Τουχατσέφσκι.
    Το αποκαλύπτει στέλεχος της Διεθνούς και του Κόκκινου Στρατού που πέρασε νύχτα από την ΕΣΣΔ στη Τσεχοσλοβακία και μετά στο Παρίσι, το όνομά του Εριχ Βόλενμπεργκ.
    Ο Βολενμπεργκ ήταν τροτσκιστής και αρθρογραφούσε στο Δελτίο της Αντιπολίτευσης.

    Ο Βολενμπεργκ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ οτι ο Τουχατσέφσκι είχε πάρε-δώσε με τους υπόλοιπους συνωμότες τροτσκιστοζηνοβιεφικού κέντρου και “φιλελεύθερων”. Ο Βολενπεργκ έλεγε για την συνωμοσία

    «Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές πληροφοριών, υπήρχε όντως σχέδιο για “παλατιανή επανάσταση” και την ανατροπή της δικτατορίας του Στάλιν με βίαια μέσα. Είναι επίσης αλήθεια ότι ο Κόκκινος Στρατός έπαιζε αποφασιστικό ρόλο στην εκτέλεση αυτού του σχεδίου, το οποίο επρόκειτο να πραγματοποιηθεί υπό την ηγεσία των Τουχατσέφσκι και Γκαμάρνικ. Η προλεταριακή ταξιαρχία τυφεκιοφόρων της Μόσχας με επικεφαλής το στρατηγό Πετρόφσκι, γιο του προέδρου της ουκρανικής Σοβιετικής Δημοκρατίας, σκόπευαν να καταλάβουν το Κρεμλίνο και να σπάσουν την αντίσταση των στρατευμάτων της G.P.U , που ήταν υπό τη διοίκηση του Γιάκοντα μέχρι το φθινόπωρο του 1936, όταν ο Γιέζοφ πήρε τη θέση του. Οι συνωμότες υπολόγιζαν στη στήριξη των εργαζομένων και στην καλοπροαίρετη ουδετερότητα των αγροτών. Στη περίπτωση σκλήρυνσης της αντίστασης από τα μηχανοκίνητα και άριστα εξοπλισμένα τμήματα της G.P.U, ουκρανικά στρατεύματα υπό τη διοίκηση του στρατηγού Ντουμποβόι θα έσπευδαν στη Μόσχα. »

    ο Βόλεμπεργκ γράφει για το πρόγραμμα των συνωμοτών :
    [O Kόκκινος Στρατός, Ενότητα: Οι τελευταίες εξελίξεις στη Ρωσσία, Εριχ Βολενμπεργκ
    πηγή: https://www.marxists.org/history/ussr/government/red-army/1937/wollenberg-red-army/ch09.htm
    ]
    ΙΙ. Στον τομέα της γεωργίας. Εφαρμογή της αρχής της γνήσιας ελευθερίας για τους αγρότες να ανήκουν σε συνεταιρισμούς ή να καλλιεργούν τη γη τους ως ιδιοκτήτες. Οι αγρότες που ανήκουν σε συνεταιρισμούς θα έχουν τότε να επιλέξουν την μορφή της συλλογικής ιδιοκτησίας που επιθυμούν να υιοθετήσουν, π.χ., κάθε μορφή μεταξύ της ήπιας μορφής γνωστής ως “αρτέλ”, στην οποία μόνο κάποια μέσα παραγωγής κολεκτιβοποιούνται (όπως τα τρακτέρ), και την αγροτική κομμούνα. »

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ 1936 ΟΤΑΝ Η ΚΟΛΕΚΤΙΒΟΠΟΙΗΣΗ ΕΧΕΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ αλλα πλέον μετά το 33 δείχνει απτά αποτελέσματα αύξησης σημαντικής στην παραγωγή.

    Οσοι τολμούν και μιλάνε για “ασιατικό τρόπο παραγωγής” έχουν φάει τόνο σανό από τους γιάνκηδες. Μεχρι το 1980 οι αμερικάνοι δεν τολμούσαν να πουν τέτοια ξεφτιλίκια. Η ΚΟΛΕΚΤΙΒΟΠΟΪΗΣΗ έσωσε την ύπαιθρο από τον μαρασμό και την πείνα. Εκμηχανίστηκε η αγροτική παραγωγή και το 1937 λύθηκε το βασικό πρόβλημα του εφοδιασμού των πόλεων σε αγροτικά εμπορεύματα. Το λαϊκό εισόδημα στην ύπαιθρο αυξήθηκε περίπου 40% και πάνω αμέσως για τους φτωχούς αγρότες (33% περίπου του αγροτικού πληθυσμού), έφτασαν στο ύψος των μεσαίων αγροτών (44%).

    Υπερκαλύφθηκε η ανάγκη σε εμπορευματική παραγωγή που προοριζόταν στις πόλεις. 10 εκατομμύρια γόνοι αγροτών είχαν σε αυτή την περίοδο περάσει στα εργοστάσια. Σκεφτείτε πόσα χέρια έφυγαν από την αγροτική παραγωγή για να πάνε στη βιομηχανία και παρόλα αυτά η αγροτική παραγωγή εκτινάχθηκε μετά το 33.
    έχουμε και λέμε λοιπόν

    τα πουλάκια μου (ΜΠΟΥΧΑΡΙΝ, ΤΡΟΤΣΚΙ, ΤΟΥΧΑΤΣΕΦΣΚΙ) συνασπιστήκαν για να ανατρέψουν τον σοσιαλισμό και να παλινορθώσουν τον καπιταλισμό.

    Ανέμεναν μήπως στήριξη στο λαό για την ανατροπή; Οχι βέβαια. Ειχαν τσακιστεί ιδεολογικοπολιτικά.

    Οπότε, όπως στην Ισπανία του 1936, έτσι και στην ΕΣΣΔ του 1936 περίμεναν όπως οι στρατηγοί του Φράνκο και οι δεξιοί εξωθεν βοήθεια. Ηταν ετοιμοι λοιπόν να παραχωρήσουν την Ουκρανία στους Γερμανούς για να πάρουν όπλα και να έχουν τη στήριξή τους.

    Αυτή είναι η αλήθεια.

    Ο Τρότσκι επιβεβαιώνει αμέσως την Τρίτη Δίκη της Μόσχας όταν απαιτεί την “ανεξαρτητοποίηση” της σοβιετικής ουκρανίας, επικαλούμενος -ΠΡΟΣΕΞΤΕ- τις μαρτυρίες των εμιγκρέδων στον…Καναδά (!). Μιλάμε δηλαδή για τους καραφασίστες ουκρανούς εμιγκρέδες.

    Στη Τρίτη Δίκη της Μόσχας, το αλισβερίσι ήταν η παραχώρηση της Ουκρανίας.

    Αν κάποιος λοιπόν αναρωτιέται, μα καλά ρε παιδιά είναι δυνατόν να πιστεύετε τέτοια πράγματα.
    Εγώ αναρωτιέμαι είναι δυνατόν κομμουνιστής να ήταν υπέρ της “ανεξαρτητοποίησης” της σοβιετικής ουκρανίας μετά την κατάληψη της Τσεχοσλοβακίας από τον Χίτλερ;
    Να σας πω την αλήθεια και εγώ τα θεωρούσα υπερβολές στο παρελθον. Αλλά εδώ πλέον υπάρχουν δημόσιες θέσεις που χρόνια οι τροτσκιστές τις έκρυβαν. Αλήθεια πότε μετέφρασαν τα άρθρα του στα ελληνικά για την Ουκρανία;

    Είναι δυνατόν κομμουνιστής να ήταν υπέρ του ντεφαιτισμού απέναντι στην απειλή του Χίτλερ στην Τσεχοσλοβακία.

    Οχι, βέβαια. Αποδεχτείτε την αλήθεια κύριοι. Φαίνεται κατάματα. Βγάλτε τη σαπίλα του αστικού κόσμου από πάνω σας, και ασχοληθείτε με την πραγματική πολιτική πάλη την εποχή του σοσιαλισμού.

    Οσο δε ασχολείστε και μιλάτε γενικα και όριστα για γραφειοκρατία, γκούλαγκ και άλλες περιπέτειες, θα σας θυμίζουμε τις αντεπαναστατικές θέσεις του Τρότσκι και της περιφέρειάς του. Εξαντλητικά.

    υγ: ο Γκέτυ και χιλιάδες άλλοι δήλωναν συνεχώς για χρόνια: από τους 600.000 νεκρούς που εμφάνιζε η Γκα-Γκεμπέ του Γκορμπατσόφ (αναπαράγοντας οπως μαθεύτηκε αργότερα την μυστική εκθεση Χρουτσόφ όχι στο 20ο συνέδριο αλλά αργότερα στην στημένη Κεντρική Επιτροπή το 1957 όπου πραξικοπηματικά με τη βοήθεια του στρατού του Ζούκοφ πήραν την εξουσία κόντρα στους σταλινικούς του πρεζίντιουμ) η πλειοψηφία ήταν μπολσεβίκοι.

    Το 2010 ο Γκέτυ αναγκάστηκε να τα αλλάξει όλα. Από τους …300.000…νεκρούς μάλλον μόνο μερικές χιλιάδες ήταν τα θύματα της….σοβιετικής ελίτ….

    Η κόκκινη τρομοκρατία που ξέσπασε το 1937-1938 αφορούσε πρώτα και κύρια τους κουλάκους, και κατα δεύτερον τους πρωην τσαρικούς, αξιωματικούς, ανθρωποφύλακες, κατά σειρά τους αντεπαναστάτες εσέρους μενσεβίκους,,και βέβαια τα κεφάλια των εκκλησιαστικών κύκλων που παλιότερα πραγματοποιούσαν μαζικά πογκρόμ κατα των εβραίων και στην έναρξη της κολεκτιβοποίησης διέδιδαν ότι έρχεται ο “ασιατικός τρόπος παραγωγής στον οποίον είχαν υποτάξει τους προγόνους μας” στηρίζοντας την αντίσταση των κουλάκων.

    Η πέμπτη φάλαγγα ξεριζώθηκε στην ΕΣΣΔ το 1937-1938.

    Αυτή είναι η αλήθεια και η αλήθεια ειναι επαναστατική

    υγ2: Μες στο κύμα της κόκκινης τρομοκρατίας ο Γιέζοφ απέκτησε υπερεξουσίες και ξέφυγε. Πήγε να στήσει εναν δικό του μηχανισμό στο κόμμα, εμπλέκοντας σε συνωμοσίες τίμια στελέχη της ΝΚVD, αφήνοντας στο απυρόβλητο άλλα που είχαν σκοτεινές σχέσεις με τον Γιάκοντα και τους συνωμότες. Ενας από αυτούς ήταν ένας αποστάτης που τελευταία στιγμή την έκανε για Ιαπωνία και ειναι γνωστό ότι έγινε πράκτορας των Ιαπώνων.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Genrikh_Lyushkov

    Τότε ο Γιέζοφ μπήκε στο στόχαστρο της μπολσεβίκικης ηγεσίας. Ο Γιέζοφ έλεγε ψέματα συνειδητά σε διάφορες περιπτώσεις. Π.χ δολοφόνησε τον ηγέτη των ειδικών αποστολών του εξωτερικού με δηλητήριο. Αυτό το έπραξε μόνος του. Επίσημα η ΝKVD δήλωσε ότι πέθανε από καρδιακό. Ελεγε ότι εκτέλεσε τον Σέντοφ, αλλά -ναι και με αυτή την μικρή λεπτομέρεια κλείνω- αλλά ο Σέντοφ πέθανε από φυσικά αίτια. ΄

    Reply
    1. Grover Furr ο βλαξ,

      Ποια ήταν λοιπόν η πέμπτη φάλαγγα ;

      11 από τα 21 μέλη της ΚΕ του κόμματος του Αυγούστου του 1917, 18 από τα 31 συνολικά κατά καιρούς μέλη της ΚΕ μεταξύ 1918 ως 1921, 5 από τα 7 μέλη του γραφειο της ΚΕ τον Οκτωβριο του 1917, 8 από τα 19 μέλη του ΠΓ ως το 1923, 10 από τους 15 κομισάριους της πρωτης επαναστατικής κυβέρνησης.

      Αυτοί καταδικάστηκαν, μεταξύ άλλων στις δίκες της μόσχας, από τις οποίες μαθαίνει κανείς :

      Από την πρώτη πως ο Τρότσκι θεωρούσε την ΕΣΣΔ φασιστική
      Στη δεύτερη πως ο Τρότσκι συνάντησε τον Ρούντολφ Ες, νο.2 των Ναζι
      Στην τρίτη πως οι κατηγορούμενοι ήταν πράκτορες από το 17 κιόλας κάτι που πέρασε μετά ως επίσημη ιστορία.

      Μιλάμε για σοβαρές αναλύσεις όχι αστεία.

      Εδώ έχει και ενά ωραίο άλμπουμ
      https://www.marxists.org/subject/bolsheviks/index.htm

      Νομίζω πως πλέον είναι πασιφανές πως όλοι αυτοί έκαναν συνωμοσία εναντίον του Στάλιν και όχι το ανάποδο !!! και έχεις απόλυτο δίκιο από την μπαρούφα που βρηκες στα αρχεία του Χαρβαρντ πως κάποιος συναντήθηκε μυστικά (λες και θα μπορούσε να ήταν και διαφορετικά στη κοινωνία του ζόφου και της δικτατορίας του στάλιν) και μετά μπορεί να το αρνήθηκε για ευνόητους λόγους να δει τι θα γίνει με το χασάπη τον Στάλιν.

      Λαυράκι βρήκες είχε δίκιο ο Στάλιν που έφαγε όλους τους από πάνω. Να σου δώσουμε ξανά την ευκαιρία να έρθεις εσύ στην εξουσία και οι ομοιδεάτες σου να κάνεις μια εκκαθάριση. Λες και δεν δεινοπάθησε ο σοσιαλισμός αρκετά στα χέρια του σταλινισμού.

      Reply
      1. σταλινικός

        H επανάσταση δεν τελείωσε το 17. Μόλις άρχισε. Η ολοκλήρωση της απαλλοτρίωσης των απαλλοτριωτών πραγματοποίηθηκε στην ύπαιθρο τη δεκαετία του 30. Μεσολάβησαν μεγάλοι σταθμοί, φουρτούνες και πισωγυρίσματα, ειδικά μετά την καταστροφή που έφερε ο εμφύλιος και η εισβολή, τους λιμούς και τα δεινά΄του παρατεταμένου πολέμου.

        Λογικό είναι λοιπόν να υπάρχουν μεταστροφές σε ηγετικούς χαρακτήρες. Το αντίθετο δεν είναι λογικό. Η στατιστική σου μπάζει βέβαια. Γιατί κάθε φορά θα πρέπει να μας λες τι θέση έπαιρναν όλοι αυτοί στους βασικούς κόμβους της επανάστασης: προετοιμασία της επανάστασης, έναρξη της επανάστασης, εμφύλιος, Μπρεστ, ΝΕΠ, γερμανικό ζήτημα και άλλα πολλά. Και να μας λες ποιος είχε δίκιο με το μέρος του και υπερ της εξέλιξης της επανάστασης.

        Εκεί, ομως, είπαμε τα μασάς. Βλέπεις πονάνε οι θέσεις του Τρότσκι από το 29 και μετά και γι αυτό τις έχετε θάψει. Αλήθεια στους εργάτες δεν απευθύνεστε, γιατί τις κρύβετε και δεν τις μεταφράζετε;

        Μέσα σε μια τόσο μεγάλη επαναστατική διαδικασία, θα βρεις γιρονδίνους, μεσοβέζους να μετατρέπονται σε αντεπαναστάτες στα δύσκολα, έτοιμοι για ανταρσία, για να σταματήσουν την πορεία προς τα μπρος, όταν το μεγάλο καράβι περνάει φορτούνες και το απάνεμο λιμάνι βρίσκεται μακριά στον ορίζοντα.

        Γιατί ο σοσιαλισμός δεν ήρθε το 17. Ο σοσιαλισμός ήρθε με τα πεντάχρονα το τη δεκαετία του 30.

        Μα την αλήθεια, πόσο δύσκολο να ήταν πόρνες των μεγάλων δυνάμεων ορισμένοι εξω αυτών των αρουραίων και των αποστατών; Καθόλου. Δείτε τι έγινε σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου όταν σε λίγους μήνες επαναστάτες μετατρέπονταν σε αντεπαναστάτες. Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση: ο ίδιος ο Μουσολίνι.

        Απάντησέ μας για την Ουκρανία. ο Τρότσκι σου ήταν υπερ της “ανεξαρτησίας”, δηλαδή ξεκάθαρα της παραχώρησής της στον Χίτλερ. Ναι ή ου;

        Ο επαναστάτης ηγέτης βαράει εισιτήριο κάθε μέρα. Για ένσημα και συνταξιοδοτήσεις απευθυνθείτε αλλού υποκριτές.

        Στη σοσιαλιστική Μόσχα δεν σιτίζονταν από το πρυτανείο.

        Reply
        1. Ragnarok

          Σοσιαλισμός σταλινικέ με ΕΚΤΕΛΕΣΗ των 2/3 της ηγεσίας των μπολσεβίκων που συνέβαλλε τα μέγιστα στο ξέσπασμα, τη νίκη και την στερέωση της οκτωβριανής επανάστασης; Δε νομίζω!

          Σοσιαλισμός σταλινικέ με την εκαθάρριση/δολοφονία περίπου 1.100 αντιπροσώπων από τους 2.300 του συνεδρίου των …σταλινικών νικητών το ’34;; Δε νομίζω!!

          Σοσιαλισμός σταλινικέ με την υπαγωγή των συνδικάτων στο κράτος και το κόμμα (κρατικοποίηση των συνδικάτων δλδ) η οποία έθεσε τις βάσεις για την μετέπειτα παθητικοποίηση της εργατικής τάξης και το ξεσάλωμα της εξουσίας της κρατι΄κης/κομματικής γραφειοκρατίας ;;; Δε νομίζω!

          Σοσιαλισμός σταλινικέ με τα σοβιέτ να έχουν ρόλο γλάστρας στην παραγωγή και τις αποφάσεις να τις παίρνει η ηγεσία του Κ.Κ.; Πάλι δε νομίζω!

          Ακου σταλινικέ: Το γκέιμ οφ θρόουν, δείχνει τις ίντριγκες ανάμεσα σταμέλη των αρχουσών φεουδαρχικών τάξεων (και όχι μόνο, κάπως έτσι κανονίζουν τους λογαριασμούς εξουσίας, όλες οι άρχουσες τάξεις στην ιστορία). Το γεγονός ότι η σταλινική τάση έπραξε ακριβώς το ίδιο, δείχνει πολλά ακόμα και αυτό για την αντικομμουνιστική αντίληψη των σταλινικών όπου γης.

          Επί της ουσίας σταλινικέ, είσαι σφοδρός αντικομμουνιστής και αρνητής της τιτάνιας προσπάθειας για μια κοινωνία χωρίς τάξεις και κράτος! Εσύ και ΕΣΕΙΣ σταλινικέ, γουστάρεις κράτος. Οχι κράτος εργατικό που να αφήνει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΧΏΡΟ ΣΤΗΝ εργατική/λαίκή οργάνωση πέραν αυτού, ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΥΝΑΣΤΗ. Ε, το κράτος δυνάστης και μπαμπάς σταλινικέ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αφήσει πιθανότητες να….μαραζώσει και να…. απονεκρωθεί προς όφελος των ελεύθερα συνεταιρισμένων παραγωγών Ποτέ σταλινικούλη μας δεν θα γίνει αυτό!

          Το αντίθετο θα γίνει, όπως και έγινε στον ανύπαρκτο: Το κράτος ΜΑΖΙ με τη νέα άρχουσα τάξη (κρατική/κομματική γραφειοκρατία) θα αυτονομηθεί πάλι από την κοινωνία, θα υπερυψωθεί πάλι από την κοινωνία, θα συμβάλλει πάλι στην παγίωση και στερέωση μιας νέας ταξικής εκμεταλλευτικής διαίρεσης: Εργάτες και γραφειοκρατες. Και στο τέλος πάλι καπιταλισμός.

          Ασε σταλινικέ περσινά ξινά σταφύλια σερβίρεις και κγκωσαμε πια. ιάβασε και κάτι σοβαρό μπας και πάρει λίγες στροφές το μυαλό σου:

          ΝΑΡ: Για τη φύση και το χαρακτήρα των χωρών του “υπαρκτού σοσιαλισμού”: https://narnet.gr/articles/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%87%CF%89%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D

        2. Grover Furr ο βλαξ

          ωχ θεοι, είσαι και άσχετος η κατηγορία που πέρασε και στην επίσημη σταλινική ιστορία του ΚΚΣΕ ήταν πως αυτοί (και όχι μόνο αυτόι) επαναλαμβάνω οι 10 από τους 15 κομισάριους/υπουργούς ήταν πράκτορες από τότε το 1917 ! και ήταν γκάφα που δεν τους πήραν χαμπάρι τότε.

          Αυτό ήταν το επίπεδο διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων την περίοδο του Στάλιν. Αυτά τον έπαιρνε να τα λέει ο Στάλιν και οι αυλοκόλακες τους και να μην βγει ένας να πει… καλά ρε παιδιά εδώ μιλάμε οι πράκτορες ήταν περισσότεροι από τους επαναστάτες στα ηγετικά κλιμάκια πως στο διάολο επικράτησε η επανάσταση και δεν συνέλαβαν ή πετάξαν τον Λένιν και τον Στάλιν που ήταν και οι μόνοι καθαροί στην τελική (άντε και κανένας Μολότοφ ή όποιος ‘πρόλαβε’ και πέθανε μόνος του πριν τον καθαρίσει ο Στάλιν τη δεκαετία του 30 ;)

          Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Ο Στάλιν και οι σταλινικοί αυτογελοιοποιούνται από μόνοι τους στα μάτια του καθενός το 2020, κάποιος μπορεί το 1945 να μην είχε γνώση να ήταν άμοιρος λόγω των περιορισμών της εποχής, πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

          Τα ονόματα της πρώτης κυβέρνησης του Λένιν.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Lenin%27s_First_and_Second_Government

        3. Σ.Τ.

          Υπάρχει και ολόκληρος τόμος από τα πρακτικά της επιτροπής που έφτιαξαν ανεξάρτητοι της αριστεράς για μια δίκαιη δίκη του Τρότσκι. Βλέπεις είχαν απαγορεύσει του Τρότσκι να παρευρεθεί στις περιβόητες δικές και να κάνει σκόνη το γελοίο κατηγορητήριο του μενσεβικου Βισινσκι.

        4. Σ.Τ.

          Ο Τρότσκι για την Ουκρανία θεωρεί σωστό το σύνθημα της ανεξαρτησίας από τακτική αποψη. Η σκέψη του Τρότσκι είναι ξεκάθαρη και απορώ γιατί διαστρεβλώνεται από τους ολοκληρωτιστες.
          Ο Τρότσκι λέει (αν το καταλαβαίνω καλά) ότι το σύνθημα της ανεξαρτησίας από θέση αρχής δεν μπορεί να απορριφθεί, για την περίοδο αναμμεσα στην σοσιαλιστική επανάσταση και την κομμουνιστική φάση που είναι απροσδιόριστη και μελλοντική. Όμως και από πλευρά τακτικής φέρνει πιο κοντά στις διαθέσεις του λαού της Ουκρανίας που έχει αποξενωθεί από την ΕΣΣΔ λόγω της σταλινικής πολιτικής, και άρα φέρνει πιο κοντά τις μάζες αυτές στην επανάσταση και άρα πλησιάζει την εποχή που πραγματικά δεν θα είναι απαραίτητη η ύπαρξη ανεξάρτητων χωρούν εφόσον στον κομμουνισμό τα εθνικά δικαιώματα είναι πλήρως τακτοποιημένα .

    2. Ragnarok

      Αν πιστέψει κανείς τους σταλινικούς πάσης φύσεως, θα νομίσει ότι η οκτωβριανή επανάσταση ήταν ένα game of throne όπου όλοι συμμαχούσαν και συνωμοτουσαν εναντίον όλων.

      Ρε σταλινικε δεν πας για σεναριογράφος τώρα που ακούγεται ότι θα γυριστεί νεα σειρά με την ντενερις και τους δράκους της; Μαζί με τον Μάρτιν θα κάνετε τρελο ντουετο. Όχι τπτ άλλο δηλαδή, να βρεις και το επάγγελμα που σου ταιριάζει.

      Reply
  12. Ανώνυμος

    “Ο Στάλιν ειταν ένας αλήτης, ένας απαιδευτος μικρό εγκληματίας που εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο κάθαρμα. Αυτή ειναι η πραγματικότητα. Είναι σαν να γινόταν πρόεδρος των ΗΠΑ ο Αλ Καπονε.

    Οι δικές πάσχουν από λογική στήριξη.”

    Τα λέει αυτά ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ αυτός που υπερασπίζεται ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ σε βάρος ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ παρομοιάζει τον Στάλιν με τον Καπόνε ποιος ο….ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ του. Πόσος σουρεαλισμός πια; Πάσχουν λέει από λογική στήριξη και γιατί; Γιατί…το λέει αυτός. Ούτε καν μπορούν να στηρίξουν την “επιχειρηματολογία” για εκβιασμούς, βασανιστήρια ούτε πηγές, αποδείξεις, ντοκουμέντα τίποτα. Κουλουράκια παίδες. Φανταστείτε για τι είδους εξουσία μάχονται κιόλας.

    Ε ρε ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ που θα οργιάζει εναντίον του λαού από τους “αντικαπιταλιστές” θα νοσταλγούμε τις μέρες του Μητσοτάκη…

    Κουβέντα δε λες για τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ του Νικήτα ε; Εμ βέβαια τι να πεις; Με τι θάρρος να μιλήσεις που υπερασπίζεσαι ΦΑΣΙΣΤΕΣ όταν γνωρίζεις πολύ καλά ότι ξυλοκοπήθηκαν, φυλακίστηκαν και εξορίστηκαν ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ του ΔΣΕ; Όταν αντιμετωπίστηκαν άνθρωποι που έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα για μία άλλη κοινωνία σαν…χουλιγκάνοι; Τι να πεις που στείλανε εξορία και στη συνέχεια ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ ΓΓ του ΚΚΕ Νίκο Ζαχαριάδη;

    Και δεν ντρέπεσαι που όχι μόνο δεν λες κουβέντα για όλα αυτά αλλά υπερασπίζεσαι και αυτούς που τα έκαναν όλα αυτά. Και μας τη βγαίνεις και από τα…”αριστερά”.

    Η μεγαλύτερη ειρωνεία είναι ότι όλοι εσείς που μιλάτε για σταλινικά εγκλήματα και δικτατορία, για σταλινική τρομοκρατία κλπ εσείς είστε που ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ τον ΦΑΣΙΣΤΑ ΠΟΥΤΙΝ και τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ, είστε ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΒΙΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ, Που καταντήσαμε αυτοί που κρεμάνε το τσαρικό πουλί την ημέρα του…Πολυτεχνείου και έχουν το θράσος να το πλασάρουν και σαν…αντιφασιστικό σύμβολο μας μιλάνε για…σταλινικά εγκλήματα.

    ΥΓ: Ακόμα περιμένουμε απαντήσεις σας για τις θέσεις του Τρότσκι σχετικά με Ουκρανία, Τσεχοσλοβακία, επιτροπή Dies κλπ. Θα απαντήσετε; Αν ναι πότε τον επόμενο χρόνο; Να ξέρουμε μην περιμένουμε τζάμπα….

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
    1. σταλινικός

      νομίζω οτι μπερδεύεσαι, ο Τσάβες ήταν ότι ο πρόεδρος του Μεξικό του 36-39, ή ο Μοσαντέκ του Ιράν του 1953, ή ο Περόν στην Αργεντινή ή ο Αμπντελ Νάσερ στην Αιγυπτο κτλ… αστοι μεταρρυθμιστές και λαϊκιστές που δεν έβγαιναν ποτέ έξω από τα όρια που τους επέβαλε το κεφαλαιοκρατικό σύστημα. Σε λιγότερο ή σε μεγαλύτερο βαθμό μετέρχονταν και δικτατορικά μέσα, ανάλογα με την ιστορικά διαμορφωμένη πολιτική κατάσταση, κουρελιάζοντας το σύνταγμα, όπως έκαναν εδώ κατά καιρούς οι βενιζελικοί ή οι βασιλικοι, στις μεταξύ τους αντιπαραθέσεις αλλά αυτό που τους διέκρινε κυρίως ήταν ότι υπερασπίζονταν τον κεφαλαιοκρατικό τρόπο παραγωγής.

      Και γενικά προσοχή με τον όρο “σοσιαλφασισμός”. Ο Π(ι)ούτιν δεν είναι φασίστας. Ο Φασισμός αφορά την ανοιχτή τρομοκρατία της αστικής τάξης: στρατόπεδα συγκέντρωσης, τάγματα θανάτου, δολοφονίες εργατών, εμπρηστική παρακίνηση σε βάρος των εθνικών μειονοτήτων κτλ…. Κάτι τέτοιο δεν έχεις στη Ρωσία. Οσον αφορά την Κίνα έχεις δικτατορία της αστικης τάξης με τον κρατικό μανδύα ελέγχου τμήματος της οικονομίας κι ένα κόμμα στην εξουσία. Γιατί υπάρχει και ιδιωτικό κεφάλαιο.

      Η Κίνα δεν έγινε ποτέ σοσιαλιστική, δεν εξάλειψε την “εθνική αστική” της τάξη. Οι εκπρόσωποί της έλεγχαν τα εργοστάσια και την παραγωγή μέχρι το τέλος και απλώς βαπτίστηκαν….”κομμουνιστές”. Επαιρναν εξαρχής 10% τόκο για τα κεφάλαιά τους που τοποθετούσαν στις κρατικές επιχειρήσεις. Μετά ο έλεγχος επέστρεψε στα χέρια τους ή σε νέα τζάκια και συμμαχίες.

      Ο Χρουτσόφ ήταν δεξιός πραξικοπηματίας και τελικά εφήρμοσε το πρόγραμμα των συνωμοτών του 1932. Ανοιξε τον δρόμο για την παλινόρθωση που ουσιαστικά ολοκληρώθηκε με τις συνθήκες Κοσίγκιν. Ο όρος φασισμός εδώ συσκοτίζει τις αντιπαραθέσεις, την ταξική πάλη. Αντιλαμβάνομαι την οργή σου, αλλά η πολιτική είναι μαραθώνιος φίλε…όχι σπριντ.

      Καλή συνέχεια

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Ωχου άλλος σπαστης ο;κοίτης μας βρήκε. Φίλε ξου

      Reply
  13. σταλινικός

    @Ραγκανρόκ, σοσιαλισμός με αστική τάξη, όπως υπερασπίζονταν οι τρότσκι-Μπουχάριν και “ανεξαρτητοποίηση” της σοβιετικής ουκρανίας, δηλαδή παραχώρηση της Ουκρανίας στο Χίτλερ δεν υπάρχει.

    Αν εσύ μιλάς για περσινά ξινά σταφύλια τι πρέπει να πω εγω.

    Μας λες για γραφειοκρατία ξεκομμένη από τις μάζες. Πράγματι υπήρξαν ιστορικές στιγμές που τμήμα της διοίκησης ξέκοψε από τις μάζες, όταν υιοθέτησε την πολιτική παλινόρθωσης των συνωμοτών Τρότσκι, Ζηνόβιεφ, Μπουχάριν, Τουχατσέφσκι και ΣΙΑ.

    Γι αυτό και οι συγκεκριμένοι έφαγαν τα μούτρα τους από την συντριπτική πλειοψηφία του κόμματος και της διοίκησης.

    κΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ, όταν πιάστηκαν στα πράσα οι συνωμότες του Τουχατσέφσκι που ετοιμάζονταν να εξοντώσουν χιλιάδες επαναστάτες στο κόμμα και τη διοίκηση.

    ΜΑΧΑΙΡΑΝ ΕΔΩΚΕΣ, ΜΑΧΑΙΡΑΝ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ.

    ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΙΡΟΦ; Θα πάτε όλοι οι συνωμότες στο ικρίωμα.

    Τολμήσατε να κάνετε πραξικόπημα στρατιωτικό και να σκοτώσετε χιλιάδες επαναστάτες;. Χιλιάδες όσοι τους υποστηρίζατε για διαφορετικούς λόγους (π.χ. δυσαρέσκεια λόγω αδυναμίας ανέλιξης) θα πληρώσετε το τίμημα της προδοσίας.

    Ειπαμε οι εκκαθαρίσεις στη “σοβιετική ελιτ” ήταν μερικές χιλιάδες. Οι υπόλοιποι ήταν βαμμένοι αντεπαναστάτες. Δεν πιστεύω να υπερασπίζεσαι τους πρώην εκατονταρχίτες και τους πρώην κουλάκους που έκαιγαν τις σοδείες και σκότωναν τα ζώα, έτσι;

    Τέλειωσαν τα ψέματα που ανερυθρίαστα αναπαράγατε διάφοροι για 600.000 εκτελεσθέντες μπολσεβίκους, καταπίνοντας ό,τι σας σέρβιραν οι αστοί ιστορικοί μέχρι το 2010.

    Αλλωστε στο 17ο Συνέδριο το οποίο επικαλείσαι πονηρούλη, είχαν επανέλθει όλοι. Το κόμμα τους συγχώρεσε. Και να οι διπρόσωποι που κατέληξαν. δολοφόνησαν τον Κίροφ, ετοιμάζονταν να παλινορθώσουν τον καπιταλισμό, να παραδώσουν την Ουκρανία στο Χίτλερ ΣΕ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ με ένα 8% των αξιωματικών του στρατού.

    [ΑΚΟΥΣ ΚΥΡΙΕ Σ.Τ. ακόμη και στο στρατό μειοψηφία ήταν οι συνωμότες σου, διάβασε τα νέα δεδομένα και μην αναπαράγεις τις ψευτιές της ψυχροπολοεμικής προπαγάνδας]

    Επίσης, μέχρι το 1938, το 90% της νέας σοβιετικής διοίκησης ήταν γόνοι εργατών και αγροτών. Πουθενά δεν θα το βρεις αυτό στις καπιταλιστικές κοινωνίες. Τεράστια αλλαγή της ταξικής σύνθεσης της διοίκησης. Αυτή η νέα μαγιά σάρωσε την παλιά σαβούρα

    Το δυστύχημα είναι ότι μετά τον θάνατο του Στάλιν, οι σύντροφοί του δεν μπορούσαν να σηκώσουν για άλλη μια φορά το βάρος των θυσιών. Η ΕΣΣΔ ήταν μια βιομηχανική σοσιαλιστική χώρα, αλλά έπρεπε ακομη να τραβήξει εμπρός ταχύτατα για να φτάσει σε σχετικά μεγέθη (εμπορεύματα ανα πληθυσμό) τις μεγάλες καπιταλιστικές χώρες.
    Οπότε στην αρχή ήρθαν σε επώδυνο συμβιβασμό με το ρεύμα των αναθεωρητών. Συναίνεσαν στην μείωση των ρυθμών ανάπτυξης της βαριάς βιομηχανίας και αργότερα δέχτηκαν και επώδυνα μέτρα στις κολεκτίβες.

    Ετσι οι αναθεωρητές άρχισαν να αποκτούν ερείσματα γρήγορα στη διοίκηση. Η φανερή ανοιχτή αντίσταση των σταλινικών το 1957 ήρθε αργοπορημένη. Γι αυτό και ηττήθηκαν

    Reply
    1. Σ. Τ.

      Δολοφόνος ήταν μόνο ο Στάλιν. Εσύ μας έβγαλες και το Ζαχαριάδη θύμα. Αν δεν έχεις κατάλαβει, τα παραμύθια σου δεν περνάνε. Είσαι αστείος.

      Reply
    2. Ragnarok

      Ωρέ σταλινικε, άμα δεν είχε αποκοπεί κ τεθεί υπεράνω της κοινωνίας η κρατική/κομματική γραφειοκρατία, δεν θα ηγεμονευε ούτε το 30, αλλά ούτε κ μετά το 50. Δεν θα οδηγούσε τις κοινωνίες εκεί στην κατάρρευση κ την καπιταλιστική παλινόρθωση το 90!!

      Ούτε κ οι εργατικές τάξεις θα είχαν παθητικοποιηθει ωρε συνωμοσιολογε στσλινικουλη!

      Reply
  14. σταλινικός

    Για τη στατιστική σας, επειδή δυσκολεύεστε στο μέτρημα

    για να μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. Στο 17ο Συνέδριο (1934) είχαν επανέλθει όλοι στο κόμμα, πλην του Τρότσκι. Κανείς από τη μπολσεβίκικη ηγεσία δεν γνώριζε την ύπαρξη του ίδιου του τροτσκιστοζηνοβιεφικού κέντρου και τις επαφές με την πλατφόρμα Ριούτιν με τους “φιλελεύθερους”. Αυτά αποκαλύφθηκαν το 1936 με τη τυχαία σύλληψη του Βαλεντίν Ολμπεργκ. Αναλυτικα τα περιγράφει ο Γκέτυ.

    Μάνι-μάνι όλοι αυτοί και οι παρατρεχάμενοί τους ήταν το 20%-30% της Κεντρικής Επιτροπής.

    Παρακάτω, όπως παραδέχεται και ο Εριχ Βόλενμπεργκ, στέλεχος του Κόκκινου Στρατού που προφανέστατα είχε παρτίδες με τον Τουχατσέφσκι η συνωμοτική δαστηριοποίηση του τελευταίου ξεκινάει το 1932. Ο Τουχατσέφσκι ήταν μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, όπως ήταν και ο βασικός πολιτικός επίτροπος του κόκκινου στρατού Γκαρμάνικ.Ανάμεσα στους συνωμότες του Τουχατσέφσκι ήταν αρκετά στελέχη της Κεντρικής Επιτροπής, ηγέτες, γραμματείες των περιφερειών.

    Τέλος στο στόχαστρο των εκκαθαρίσεων είναι και τα στελέχη της Ουκρανίας. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τα τελευταία πορίσματα της…αστικής βιβλιογραφίας, αλλα απ’ όσο θυμάμαι συνδέονταν με τροτσκιστικά στελέχη που υπονόμευαν την κολεκτιβοποίηση.Μάλλον, όμως, συνδέονταν και με τον Τουχατσέφσκι, αφού τα βασικά του στρατεύματα για το πραξικόπημα βρίσκονταν στην Ουκρανία, υπό την επίβλεψη βασικών πολιτικών στελεχών του κόμματος, όπως παραδέχεται ο Βόλενμπεργκ. (το ανέβασα παραπάνω).

    Μάνι-μάνι φτάνουμε και ξεπερνάμε το 50%-60% της ΚΕ τους 1934.

    Το νούμερο του Χρουτσόφ περιλαμβάνει μέχρι και τον…Ορτζε. Μην το αναπαράγεις ειναι για τα μπάζα.
    _____________________________________________

    Τωρα για τα άλλα νούμερα που παραθέτει ο Ραγκναρόκ.

    Το 18ο Συνέδριο είχε προφανέστατα διαφορετική σύνθεση. Το κόμμα το ίδιο είχε υποστεί εκκαθάριση, όχι με…” εκτελέσεις” Εγιναν μαζικές ψηφοφορίες σε όλη την χώρα τον Μάη του 1936. Πηγή; Γκέτυ πολύ πριν ανοίξουν τα αρχεία.

    Κάποιοι όντως βρέθηκαν στο στόχαστρο των διώξεων γιατί συνεργάζονταν με τους συνωμότες.

    Τα πραγματικά νούμερα, όμως, μάλλον δε τα ξέρει κανείς. Εκτός αν μας αναφέρεις την μυστική έκθεση Χρουτσόφ το 1957. Αυτή που μιλάει για 600.000 νεκρούς… μπολσεβίκους. Καλά κρασά

    Reply
  15. Ανώνυμος

    “Εσύ μας έβγαλες και το Ζαχαριάδη θύμα”

    Καλά τέτοιο θράσος; Δεν φτάνει που οι ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΕΣ ανέτρεψαν την ΝΟΜΙΜΗ ΗΓΕΣΙΑ του ΚΚΕ, επέβαλαν τους δικούς τους όπως το έκαναν με την 6η ψευτο-ολομέλεια έστειλαν και από πάνω τον Νίκο εξορία.

    Ποιο ήταν το έγκλημα του Ζαχαριάδη ώστε να ΕΞΟΡΙΣΤΕΙ στην ΕΣΣΔ και αργότερα να ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΙ; Καλά ρε τι δουλειά είχε ο Νίκος στην ΕΣΣΔ, Έλληνας δεν ήταν; Εδώ ζητούσε ο άνθρωπος να γυρίσει στην Ελλάδα και να δικαστεί από τον μοναρχοφασισμό. Πες μου ποιο ήταν το έγκλημά του σε βάρος του σοβιετικού λαού και στάλθηκε εξορία. Ετοίμαζε…πραξικόπημα της σοβιετικής κυβέρνησης; Ήταν οργανωτής τρομοκρατικών ή σαμποταριστικών ενεργειών όπως οι ιδεολογικοί σας πρόγονοι Τρότσκι-Μπουχάριν-Κάμενεφ-Ζηνόβιεφ κλπ; Το να κρατάς σε εξορία ένα πολιτικό πρόσωπο άλλης χώρας, έναν ηγέτη, ΓΓ κόμματος άλλης χώρας χωρίς να έχει κάνει το παραμικρό είναι ή δεν είναι ΕΓΚΛΗΜΑ; Και στο τέλος να τον ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΣ.

    Πραγματικά ρε παιδιά όσο διαβάζω τις απόψεις σας τρέμω όλο και περισσότερο για το τι είδους κοινωνία τελικά μάχεστε. Είστε ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ χειρότεροι όχι μόνο από το ΣΥΡΙΖΑ αλλά και από την…ΝΔ. Τι είδους εγκλήματα δηλαδή θα γίνονται στην δική σας εξουσία; Δηλαδή μας περιμένουν και εμάς τα ίδια….

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
    1. Σ.Τ.

      Ο ιδεολογικός σας πρόγονος είναι ο Αλ Καπόνε και ο Ατιλλας.

      Reply
    2. Σ.Τ.

      Σκότωσε το σοσιαλφασιστα που κρύβεις μέσα σου.

      Reply
  16. σταλινικός

    οχι θα έπρεπε τους χρεοκοπημένους συνωμότες, τους φονιάδες του Κίροφ, όσους επιχείρησαν να παλινορθώσουν τον καπιταλισμό με στρατιωτικό πραξικόπημα να τους έχουν στις ένδοξες σελίδες της ιστορίας..

    χα χα χα!!!

    Καλά έκανε ο Στάλιν και τους αποκάλεσε πράκτορες από το Μπρεστ, φίδια που έτρεφαν εξαρχής στον κόρφο τους.

    Αλλωστε, ποιος μπορεί να αποκλείσει οτι ο Μπουχάριν στις συζητήσεις που είχε με ους αριστερούς εσέρους όταν διαφωνούσε σφόδρα με το Μπρεστ δεν διαπραγματευόταν την εξουδετέρωση του Λένιν; ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΣ. Απλώς κανείς δεν ήξερε το περιεχόμενό τους. .

    Ποιος μας αποκλείει ότι ο Τρότσκι που γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τορπίλισε την απόφαση του κόμματος, βάζοντας τη δική του μισομενσβίκικη γραμμή (τερματισμός του πολέμου χωρίς παραχωρήσεις-συμβιβασμούς που στην ουσία σήμαινε συνέχεια του άδικου πολέμου, όταν η νεαρή σοβιετική εξουσία είχε πρώτα και κύρια να λύσει το πρόβλημα του λιμού που ερχόταν, δεν μπορούσε να δώσει καμία μάχη με τους γερμανους) για το Μπρεστ δεν έπαιζε παιχνιδάκια και αυτός με τον Μπουχάριν και τους αριστερούς εσέρους;;

    Οποιος ζει μέσα στα γεγονότα της ταξικής πάλης δεν έχει τις πολυτέλειες να ασχολείται με χαζομάρες, με το αν θα βρει άδικη ο “ιστορικός του μέλλοντος” της ήττας και της προφανούς αστικής αμεροληψίας, καλπιάς και λάσπης την..αμεροληψία στην προσφορά των προδοτών στα αρχικά βήματα της επανάστασης.

    Θυμάται κανείς τι έκανε ο Μουσολίνι πριν την αποστασία του και την προδοσία; Οτι ανήκε στην επαναστατική πτέρυγα του σοσιαλιστικού κόμματος; Οτι τσάκισε τους ρεφορμιστές στο κόμμα του; Οτι στον πρώτο πόλεμο στη Αβησσυνία πρωτοστατούσε στα αντιπολεμικά συλλαλητήρια και χρεώνεται σε μεγάλο βαθμό την κινητοποίηση των ιταλών εναντίον του πολεμου τότε;

    Ναι ο Μουσολίνι, αυτός ο ίδιος που αργότερα θα μακέλευε τους αιθίοπες αμάχους με τα σύγχρονα βιομηχανικά όπλα της εποχής.

    Αλήθεια, τι καλό είχε προσφέρει ο Τρότσκι στα νιάτα του;

    μια ζωή στα νιάτα του έγλειφε τους ηγέτες των μενσεβίκων και σκυλόβριζε τον Λένιν.
    Υποτιμούσε την εργατοαγροτική συμμαχία και στην πράξη ήταν πάντα δεξιός.

    ΩΧ, ούτε εκεί σας βγαίνει το παραμύθι. χα χα χα χα

    Ειπαμε τροτσκιστές θα μιλάμε για ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ.

    ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΤΟ ΧΙΤΛΕΡ Ο ΤΡΟΤΣΚΙ;

    Τσιμουδιά.! Δεν λέτε ούτε ένα επιχείρημα. Τίποτα απολύτως.

    Σ.Τ. πάρτο αλλιώς θα χτυπήσεις. Η “επιτροπή ανεξάρτητων” που ανακάλυψες δόλιε απλώς αναπαρήγαγε τα ψέματα του Τρότσκι.
    Το κορυφαίο βέβαια ειναι ότι ο επικεφαλής της πιάστηκε κότσος και από τον Τρότσκι.
    Πλέον γνωρίζουμε ότι τυχαία ανακάλυψε σε αλληλογραφία του Τρότσκι την ύπαρξη του τροτσκιστοζηνοβιεφικού κέντρου (που ο Τρότσκι διέψευδε δημόσια και στην επιτροπή) και το έθαψε ο ξεφτίλας.
    Τόσο “αμερόληπτος” και “ανεξάρτητος” ήταν.

    Α, ρε τροτσκιστές δεν κρύβεστε με τίποτα.

    ________________

    Ραγκανρόκ, αγόρι μου, ο μόνος που έχει δείξει το δρόμο προς τον κομμουνισμό είναι ο Στάλιν.
    Αυτός καθόρισε το δρόμο προς το σοσιαλισμό, αυτός υπέδειξε και το δρόμο προς την ανώτερη φάση της κομμουνιστικής κοινωνίας σε μια σειρά από έργα του, π.χ. πως θα πρέπει να αυξηθεί ραγδαία η παραγωγικότητα της εργασίας, να μειωθεί έτσι ο εργάσιμος χρόνος για όλους, να μπορούν όλοι να αποκτήσουν γενική πολυτεχνική μόρφωση, να αλλάζουν δουλειές και πόστα κατά τη διάρκεια της ζωής τους κτλ…

    Ως τότε σοσιαλισμός χωρίς στελέχη που έχουν φτιαχτεί από τα σπλάχνα της εργατικής τάξης και της φτωχής αγροτιάς, δεν νοείται. Εσύ τι μας λες; Θα αποφασίζουν για τα πλάνα της παραγωγής, τα άπειρα λοτζίστικς, τις λεπτομέρειες της τεχνολογίας, οι συνελεύσεις του Γκίνη και του Μαχ.
    Με αυτά μπορείτε να πείθετε φοιτητάριους μέχρι να πιάσουν δουλειά. Μετά καταλαβαίνουν κι αυτοί ότι ζείτε στην προ Μαρξ εποχή, του χριστιανικού σοσιαλισμού.

    με άλλα λόγια
    Εσείς ΑΠΛΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

    Οπως την εποχή που ο Μαρξ έγραφε το κομμουνιστικό μανιφέστο και άκουγε του κόσμου της ηθικολογίες και τις μεταφυσικές προσεγγίσεις του Βάϊτλιγκ και άλλων σοσιαλιστών της εποχής. Να γίνουμε όλοι αδέλφια, αγάπη κτλ….

    Reply
  17. σταλινικός

    @ραγκανρόκ, κάτι τελευταίο, γιατί αν θες να ασχοληθείς σοβαρά με ζητήματα πρέπει να ασχοληθείς ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, δηλαδή την οικονομία, από εκεί δηλαδή που ξεκίνησε ο Μαρξ και όχι…ο Βαϊτλιγκ

    βρες το 18ο Συνέδριο του κόμματος και δες την εισήγηση του Στάλιν.

    Εκει θα δεις ξεκάθαρα ότι η ΕΣΣΔ παρότι είχε μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης από τις καπιταλιστικές χώρες υστερούσε στον όγκο της παραγωγής βασικών εμπορευμάτων/τον πληθυσμό.

    Αυτή η μετρική καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και το επίπεδο της πραγματικής οικονομίας μιας χώρας. Η ΕΣΣΔ μπορεί να υπερτερούσε στην τεχνική της παραγωγής σε διάφορους κλάδους (ήδη ο σταχανοφισμός σάρωνε στα εργοστάσια) αλλά η παραγωγικότητα της εργασίας που για τους μαρξιστές είναι μέσος κοινωνικός όρος, ήταν μικρότερη αυτών των καπιταλιστικών χώρων. Βλέπεις,μέχρι το 40, η βιομηχανία εκτεινόταν στο 30-35% της ΕΣΣΔ.

    Χρειαζόταν κι άλλος χρόνος για να μπορέσει η ΕΣΣΔ να φτάσει τις μεγάλες καπιταλιστικές χώρες. Θα τις έφτανε όμως. Ο ρυθμός αύξησης της παραγωγικότητα της εργασίας ήταν μεγαλύτερος από κάθε άλλη χώρα του κόσμου.

    Τί σημαίνει αυτό πρακτικά; Οτι η βαριά βιομηχανία έπρεπε να συνεχίζει να αναπτύσσεται με πολύ υψηλούς ρυθμούς, εξοικονομώντας άμεσα κονδύλια απ’ όλους τους κλάδους της οικονομίας.

    Οι θυσίες αυτές απέδιδαν σε βάθος χρόνου, 5ετιας-10ετιας (όσο είναι περίπου ο κύκλος επένδυσης για σταθερό κεφάλαιο ) γιατί το μικρότερο κόστος της παραγωγής των εργοστασιακών μηχανών μείωνε και την αξία των εμπορευμάτων στα είδη κατανάλωσης. Οι θυσίες αυτές δεν απέδιδαν άμεσα.

    Για να αλλάξει αυτή η ανισορροπία ανάμεσα στους δυο βασικούς κλάδους της βιομηχανίας (χωρίς να διαταραχθεί η ραγδαία αύξηση της παραγωγικότητας της εργασιας) η ΕΣΣΔ έπρεπε πρώτα να φτάσει τις μεγάλες καπιταλιστικές χώρες σε επίπεδο πραγματικής οικονομίας. 2 με 3 πεντάχρονα ήθελε το 1953. Μην ξεχνάς ότι η μεσολάβησε η καταστροφή της οικονομίας με τον πόλεμο και η ανόρθωσή της λίγο πάνω από τα προπολεμικά επίεδα ως τότε.

    Στο έδαφος των αντικειμενικών αυτών δυσκολιών ο οπορτουνισμός εμφανίζεται συνεχώς. Το 1932 τα πράγματα ήταν σαφώς πολύ πιο δύσκολα. Μόλις είχε τελειώσει το πρώτο πεντάχρονο.

    Σε αντίθεση με το φαντασιακό που κυριαρχεί και θύμα του εισαι και εσύ, αν αναζητήσεις τις ολομέλειες και τα συνέδρια της εποχής, θα δεις οτι οι μπολσεβίκοι δεν κρύβονταν.Εδειχναν τα σημαντικά προβλήματα που υπήρχαν στην αρχή της κολεκτιβοποίησης. Η αγροτική παραγωγή το 31-32 έπεσε διαδοχικά κάτω από αυτή του 30. Το 33 άρχισε η ανάκαμψη και η σταθεροποίηση των κολχόζ.

    Ο τρότσκι απλως έλεγε: φταίει η γραφειοκρατία…το μόνιμο μότο του οπορτουνίσταρου που κατέληξε συνωμότης και πόρνη του φασισμού (έτσι τον αποκαλούσε ο Γκράμσι)

    Reply
    1. σταλινικός

      η διατύπωση είναι λάθος εδώ:
      αντί για:
      “Οι θυσίες αυτές απέδιδαν σε βάθος χρόνου, 5ετιας-10ετιας (όσο είναι περίπου ο κύκλος επένδυσης για σταθερό κεφάλαιο ) γιατί το μικρότερο κόστος της παραγωγής των εργοστασιακών μηχανών μείωνε και την αξία των εμπορευμάτων στα είδη κατανάλωσης. Οι θυσίες αυτές δεν απέδιδαν άμεσα.

      βλέπε
      Οι θυσίες αυτές απέδιδαν σε βάθος χρόνου, 5ετιας-10ετιας (όσο ήταν περίπου ο κύκλος επένδυσης για σταθερό κεφάλαιο στην σοσιαλιστική ΕΣΣΔ) γιατί η μεγαλύτερη παραγωγικότητα της εργασίας που προέκυπτε από τις νέες εργοστασιακές μηχανές μείωνε και την αξία των ειδών-κατανάλωσης στη βιομηχανία ειδών κατανάλωσης. Οι θυσίες αυτές δεν απέδιδαν άμεσα.

      Reply
  18. Ανώνυμος

    Τι να σκοτώσω μωρέ εδώ δεν τολμάς να μας πεις για ποιο λόγο εξορίστηκε ο Νίκος. Γιατί αν δεν υπήρχε (που δεν υπήρχε) κανένας απολύτως λόγος, ο Χρουτσόφ και η κλίκα του δεν ήταν παρά ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Και εσύ τον υπερασπίζεσαι. Ποιος έχει λοιπόν τον σοσιαλφασίστα μέσα του;

    Περιμένω να ακούσω γιατί ο Νίκος εξορίστηκε, ποιο ήταν το έγκλημά του.

    Προμηθεύς Επαναστάτης

    Reply
    1. Σ.Τ.

      Ότι παίξανε ξύλο και κατέληξαν στο νοσοκομείο, επειδή δεν είχαν δικαίωμα δηλαδή δεν ήταν αντιπρόσωποι, αυτό είναι μήπως ψέματα;
      Για συνέλθετε λίγο σταλινες.

      Reply
      1. σταλινικός

        βρε Σ.Τ. εδώ εσύ ποντάρεις στον Λαζαρίδη και στον Κουτσάφτη για τα γεγονότα στην Τασκένδη!!!
        Τα γεγονότα, ομως, είναι πεισματάρικα. Ο προμηθέας δεσμώτης θα σου εξηγήσει πρώτα και κύρια:
        1) ποια ήταν η αλλαγή του προγράμματος που επέβαλαν οι χρουτσοφικοί στο ΚΚΕ
        2) τί έλεγαν για τον ΔΣΕ (ότι ήταν τυχοδιωκτικός πραξικοπηματισμός και ότι το δεύτερο αντάρικο δεν έπρεπε ξεκινήσει ποτέ, έπρεπε να παραμείνουν στις εκλογές κτλ.. )
        3) γιατί ανάγκασαν το ΚΚΕ να διαλύσει τον παράνομο μηχανισμό του

        εκει, πολιτικά που πονάς. Ασε που αυτό που απάντησες για την Ουκρανία δεχνει την πλήρη αμηχανία σου. Αργότερα θα αρχίσω να ανεβάζω αποσπάσματα από τον ίδιο τον Τρότσκι, για να τρέχεις να κρυφτείς.

        Reply
      2. σταλινικός

        ναι οι χρουτσοφικοί πήγαν να πάρουν ετσιθελικά την Τασκένδη και να στήσουν δική τους ολομέλεια και έφαγαν τα μούτρα τους από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών προσφύγων της Τασκένδης, που ήταν ζαχαριαδικοί. Τι να συνέλθουμε; Αυτό είναι πασίγνωστο γεγονός.

        Οι χρουτσοφικοί σου πήγαν να κάνουν πραξικόπημα μέσα “στην έδρα τους”, τη χώρα που έλεγχαν οι πραξικοπηματίες του Χρουτσόφ, και απέτυχαν και αποκρούστηκαν από την πλειοψηφία των πολιτικών προσφύγων. Γιατί βλέπεις έβγαλαν και μαχέρια οι επίδοξοι πραξικοπηματίες σου αλλά με μερικές φάπες έληξε η υπόθεση. Μπήκαν στη μέση οι μπάτσοι του χροτσόφ για να τους διασώσουν.

        Εσύ θα μας πεις τώρα τί πιστεύεις πολιτικά; Ηταν τυχοδιωκτισμός το δεύτερο αντάρτικο; Αυτά υποστήριζε ο Κουτσάφτης επικεφαλής των επίδοξων πραξικοπηματιών της Τασκένδης. Αυτούς που υποστηρίζεις ντε.

        Απάντα αν τολμάς. ΗΤΑΝ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ; Μήπως είσαι και με τον εθνικό στρατό στον εμφύλιο, όπως ήταν η πλειοψηφία των τροτσκιστών στην Ελλάδα;

        Reply
        1. Ragnarok

          Φίλε σ.τ. ο Τάκης Λαζαρίδης αντί να κάνει μια γόνιμη κ απορριπτική κριτική στον σταλινισμό και στον χρουτσωφ που και αυτός σταλινικός ήταν και αποδόμησε τον Στάλιν ακριβώς για να διαιωνίσει την κρατική/κομματική γραφειοκρατία που θεριεψε επί Στάλιν , έγινε αντικομμουνιστής.

          Φίλε σταλινικε: όλα σου τα σχόλια, όλα μα όλα δείχνουν ένα πράγμα βάσει υλισμού κ διαλεκτικής : δείχνουν ότι εσύ και γενικά το σταλινικό ρευμα του κομμουνισμού, αντιλαμβάνεστε διαχρονικά την ταξική πάλη και τον σοσιαλισμό, σαν game of throne! Σαν μια ατέλειωτη σειρά δηλαδή, συνωμοσιών, δολοφονιών, ίντριγκας κ βυζαντινισμων. Εξουσίας δηλαδή μιας τάξης πάνω στον λαό. Το κακό είναι ότι τον σταλινισμό γνώρισε ο κόσμος ως σοσιαλισμό.

          Αν λοιπόν ξαναγεννηθεί ένα κομμουνιστικό ρεύμα σε κάθε κοινωνία του πλανήτη, αυτό οφείλει να έχει απορρίψει τον σταλινισμό σε όλες τις εκδοχές του άμα θέλει να κάνει κάτι σοβαρό.

          Διαβάστε τις θέσεις του ΝΑΡ για τον λεγόμενο υπαρκτό και ειδικά εσύ σταλινικε.

        2. Σ. Τ.

          Αποδείχτηκε από τη, ζωη ότι ο ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ δεν έχει φίλους, καλύτερος φίλος του είναι η φαλτσετα του. Στην Τασκένδη ξεβρακωθηκατε μόνοι σας.
          Δεν με ενδιαφέρει να πάρω μέρος στις ενδοσταλινικες συγκρούσεις. Ρώτησε ΓΙΑΤΙ εξοριστηκε ο Ζαχαριάδης και απαντησα.

        3. Σ. Τ.

          Ο Λαζαρίδης δεν ήταν και ο μόνος που αποστατησε όταν ένοιωσε στον εαυτό του το σταλινισμο. Αλλά αυτός έχει διατυπώσει μοναδικά το συναίσθημα της πικρας αυτής με τρόπο πολιτικο.
          Ο Νικήτας φυσικά ΔΕΝ ήταν ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ με τον τροπο που ήταν ο Γεζωφ, ο Μπερια, ο Μολοτωφ κτλ. Ήθελε να ανατρέψει το σταλινισμο, χωρίς όμως να ανατραπει η εσσδ.. Δεν πέτυχε γιατί δεν τον άφησαν οι γραφειοκρατες, οι κατοπινόι, .. Στα γεγονότα της Ουγγαρίας και στην κρίση των πυραύλων φάνηκε ότι ο Νικήτας έβαζε πάνω από όλα την ύπαρξη της εσσδ, δηλαδή το μοναδικό σοσιαλιστικό φρούριο και δεν εγκατέλειψε ποτέ τις απόψεις του. Οι άλλοι γραφειοκρατες ήταν ενάντια στις οποιεσδήποτε βελτιώσεις του συστήματος γιατί έβαζαν πάνω απ ‘ όλα το συμφέρον τους.
          Οποιαδήποτε μεταρρύθμιση είτε προς τα αριστερά είτε προς τα δεξιά, θα ενίσχυε τις ανάλογες δυνάμεις μέσα στην κοινωνία και αναπόφευκτα και νομοτελειακα θα πυροδοτουσε εξελίξεις στο πολιτικό πεδίο σε βάρος τους. . Αυτοί ήθελαν ακινησία και πέτυχαν: η εσσδ κατέρρευσε εξαιτίας τους. Οι μεταρρυθμίσεις δεν ήλθαν πάρα μόνο για να δικαιολογησουν την αντεπαναστάση. Ο γκορμπατσωφ είπε ότι απέτυχαν… Τι απέτυχαν βρε γκορμπι;;; Πετύχατε να λες!!! Το μαγαζι φαλιρησε αλλά οι μέτοχοι πλούτησαν..Ο Νικήτας πάντως πέθανε παμπτωχος και άρρωστος. Δεν τον λες και γραφειοκρατη.

        4. Σ. Τ.

          Αρχές 1955, μετά το θάνατο του Στάλιν και τις αποκαλύψεις Χρουσιώφ γι’ αυτόν, στην εφημερίδα «Προς τη Νίκη» ή «Νέος Δρόμος», δημοσιεύτηκε ένα άρθρο του Πάνου Δημητρίου, Β´ Γραμματέα της ΚΕΤ. Με το άρθρο αυτό θα έλεγε κανείς ότι έθετε κάπως δειλά στους συντρόφους τον προβληματισμό: αρκετά ρίχνουμε τις ευθύνες για την ήττα στον Τίτο, πρέπει να δούμε και τα δικά μας λάθη. Το άρθρο αυτό άγγιξε τις καρδιές όλων. Εξαγρίωσε όμως τον Ζαχαριάδη ο οποίος έφτασε εσπευσμένως στην Τασκένδη. Το διάστημα αυτό έλειπα στη Σαμαρκάνδη όπου συγκέντρωνα υλικό για τη διπλωματική μου εργασία. Ο Ζαχαριάδης επωφελούμενος από τη διαμάχη που είχε ξεσπάσει στην ηγεσία του ΚΚΣΕ ανάμεσα στο Χρουσιώφ από τη μια και το Μολότωφ, Σεπίλωβ, Καγκάνοβιτς από την άλλη –ανάλογοι σχηματισμοί ήταν και στο ΚΚΣΕ του Ουζμπεκιστάν– άρχισε να καλεί έναν έναν τους συντρόφους και αξιοποιώντας το κύρος του κατάφερε να μεταπείσει και να πάρει με το μέρος του την πλειοψηφία των κομμουνιστών.
          Έτσι η πλάστιγγα έγειρε επικίνδυνα εις βάρος αυτών που ήθελαν αλλαγή της κομματικής γραμμής τουλάχιστον στο πλαίσιο των αλλαγών που συντελούνταν στο ΚΚΣΕ. Ύστερα από λίγες μέρες ο Ζαχαριάδης συγκάλεσε σύσκεψη των στελεχών στη 13η πολιτεία. Ο ίδιος όμως το πρωί πήρε το αεροπλάνο κι έφυγε στη Μόσχα. Ανυποψίαστοι οι σύντροφοι ξεκίνησαν για τη σύσκεψη κι αντί για αυτήν τους περίμεναν τα παλικάρια του Ζαχαριάδη με ρόπαλα και παλούκια και τους τσάκισαν στο ξύλο. Έριξαν το προβοκατόρικο σύνθημα ότι δήθεν οι αντίπαλοι σκότωσαν το γιο του Ζαχαριάδη στην 7η πολιτεία που ήταν και η έδρα της ΚΕΤ του ΚΚΕ. Έξαλλοι για εκδίκηση οι κομμουνιστές έφτασαν στην 7η πολιτεία, έσυραν από τα γραφεία την ΚΕ και άρχισαν άγριο ξυλοδαρμό. Ο Πάνος Δημητρίου θύμα τους που του έκοψαν με τα δόντια το αφτί. Τα επεισόδια πήραν έκταση τόση που γέμισαν το νοσοκομείο από τραυματίες που, κατά σύμπτωση, ήταν όλοι αντίπαλοι του Ζαχαριάδη. Τότε μόνον επενέβη η αστυνομία, τους διέλυσε κι έκανε αρκετές συλλήψεις οπαδών του Ζαχαριάδη κυρίως, οι οποίοι πέρασαν από δίκες, καταδικάστηκαν πολλοί και στάλθηκαν εξορία προς Καζακστάν και Σιβηρία.
          Έτσι οι πολιτικοί πρόσφυγες χωρίστηκαν σε δυο παρατάξεις, τους «Ζαχαριαδικούς» που ήταν και η πλειοψηφία και τους «Αντιζαχαριαδικούς» ή τους «Αριανούς» –από το ψευδώνυμο του γραμματέα της οργάνωσης Χοτούρα Αριστοτέλη, Αριανού. Το μίσος ανάμεσα στις δυο παρατάξεις ήταν μεγάλο, ανδρόγυνα χώρισαν στα δυο. Μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι Σοβιετικοί γιατί μετέφεραν τις δικές τους εσωκομματικές διαφορές και στο ΚΚΕ και όχι μόνο δεν απέτρεψαν τα θλιβερά γεγονότα αλλά τα υποδαύλισαν με τον τρόπο τους. Ενώ από τη μία μεριά καταδίκαζαν τους οπαδούς του Ζαχαριάδη για τα επεισόδια από την άλλη μας έλεγαν ότι ο Ζαχαριάδης είναι γραμματέας του ΚΚΕ και οφείλουμε υπακοή. Τα γεγονότα είναι γνωστά και τα έχουν διηγηθεί και πιο υπεύθυνα άτομα που πήραν μέρος σ’ αυτά, ενώ εγώ τότε απουσίαζα. Έγραψα στη γυναίκα μου, που με ενημέρωνε για το τι συνέβαινε, να μείνει στο πλευρό των αντιζαχαριαδικών κι ότι ο αλήτης αυτός που ακούει στο όνομα Ζαχαριάδης θα καθίσει μια μέρα στο σκαμνί. Το γράμμα αυτό δεν έφτασε ποτέ στα χέρια της. Το κατάσχεσαν οι οπαδοί του Ζαχαριάδη και το παρέδωσαν στον Κώστα Ζηγούρα ή Παλαιολόγο και τον Παντελή Βαϊνά, χωριανό της γυναίκας μου.
          Όταν ησύχασαν τα πράγματα και τελείωσε η πρακτική μου άσκηση επέστρεψα στην Τασκένδη. Ήταν έτοιμοι και τότε να με ξυλοκοπήσουν αν δεν επενέβαινε ο Κεντρικός διερμηνέας Αλ. Παρασκευόπουλος με τον οποίο μέναμε στην ίδια πολυκατοικία.
          Ο Ζαχαριάδης και οι οπαδοί του συνέχιζαν τη δράση τους. Ετοιμάζονταν να νομιμοποιηθούν στη συνδιάσκεψη της ΚΕ. Και θα το πραγματοποιούσαν αν δεν τους ακύρωνε τα σχέδια τους ο Ν. Χρουσιώφ με την προτροπή του η συνδιάσκεψη να γίνει μετά το 20ό συνέδριο που προετοίμαζε το ΚΚΣΕ για τις αρχές του 1956. Έτσι κι έγινε. Ο Ζαχαριάδης παραβρέθηκε στο συνέδριο αλλά με κομμένα τα φτερά. Κατά τη διάρκειά του ο Χρουσιώφ προετοίμαζε τη δημιουργία μιας επιτροπής από αδελφά κόμματα για να εξετάσουν την κατάσταση που προκλήθηκε στο αδελφό ΚΚΕ. Έτσι άνοιξε ο δρόμος για επεμβάσεις σε όποιο κόμμα επιθυμούσε το ΚΚΣΕ. Η Επιτροπή αποτελούνταν από το ΚΚΣΕ με επικεφαλής το μέλος του ΠΓ Κουουσίνεν (από όπου και η επιτροπή Κουουσίνεν), το γραμματέα του ΚΚ Ρουμανίας Γέργκυ Γεωργκίου Ντιέζ, το ΚΚ Βουλγαρίας, Τσεχοσλοβακίας, Πολωνίας. Το Μάρτη του 1956 συγκάλεσε την 6η ολομέλεια η οποία και καθαίρεσε από γραμματέα τον Ν. Ζαχαριάδη.

          http://www.snhell.gr/testimonies/content.asp?id=583&author_id=139

        5. Κώστας

          ΣΤ είναι πολύ κακό παράδειγμα η Τασκένδη για την προσπάθεια σου να θεμελιώσεις κάποιον αντιζαχαριαδισμό και αντισταλινισμό..

          Μας έβαλες τώρα ένα κατεβατό που τι λέει ? Πως έγραψε λες ο ΠΔ (που έφτασε μέχρι ΔΗΜΑΡ και μνημονιακός, δεν ξέρω αν ήταν και Ποτάμι) ένα άρθρο που ανέτρεπε ΟΛΗ την γραμμή του ΚΚΕ και ο Ζαχαριάδης … εκνευρίστηκε. Τι παράξενος γραμματέας της ΚΕ !

          Αυτά τα ποιος επιτέθηκε πρώτος, ποιος έτρωγε αυτιά κλπ που έχουν γραφτεί δεν αποδεικνύονται, πρέπει να μένουμε στην μεγάλη εικόνα. Και αυτή είναι πως η πλειοψηφία των μελών διαγράφηκε, πως το ΚΚΕ έκανε δεξιά στροφή όπως και το ΚΚΣΕ, πως το ΚΚΕ αναγκάστηκε για να επιβιώσει να την αναιρέσει ή “αναιρέσει”, πως στο ΚΚΕ δεν θα βρεις άνθρωπο να σου πει πως είχαν άδικο οι ζαχαριαδικοί της Τασκένδης, πως ως και το ΚΚΕεσ πάντα, για δικούς του λόγους, διακινούσε για την αδικία κατά του Νίκου αλλά δείχνει πως κάτι έβλεπε στον λαό και τους κομμουνιστές και το έκανε, πως χιλιάδες μέλη και στελέχη του ΚΚΕ απέδειξαν πως δεν ήταν ξενοκίνητοι, φιλοσοβιετικοί με την κακή έννοια κλπ. Διότι η κατάσταση στο ΚΚΣΕ και στο ΚΚΕ άλλαξε αλλά συνέχισαν στην παλιά πορεία.

          Τώρα, ότι και να έγινε στην Τασκένδη το να μπαίνει ως επαρκής λόγος για να πάει ένα στέλεχος, και ένας άνθρωπος θα σου πω εγώ, χωρίς καμία κατηγορία, καμία δίκη, τίποτα απολύτως, 17 χρόνια εξορία, δεν μπορεί να λέγεται. Μιλάμε για διαδικασία πίσω και από το αστικό δίκαιο.

          Κώστας

        6. Σ. Τ.

          Κώστα το πες μόνος σου. Το μαρτύριο ενός σταλινικου (όπως ο Π. Δ.) όταν γεφτει το σταλινισμο στο πετσί του είναι να καταλήξει ταξικος αποστάτης!!!!

          Η ενδοσταλινικη σύγκρουση Τασκένδης αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι η μόνη αντιπαράθεση για την οποια είναι οι Στάλινες ικανοί, είναι οι φαλτσετες, τα μαχαιρώματα, πολιτικά και πραγματικα. Γιατί υπάρχει μια μωβ κλωστή από τις δικές της Μόσχας, στα γκουλαγκ, από κει στην καταδίκη του Μέγιστου Βελουχιώτη από τον ακαπνο Ζαχαριαδη να πεθάνει χωρίς νερό και χωρίς ψωμί, ακολούθως στην πρακτορολογια πλουμπιδη αλλά και ιωαννιδη(υπάρχει άραγε κανένας που να μην έβγαλε πράκτορα ο Ζαχαριάδης;; ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ) και από εκεί στην Τασκένδη περνώντας από το Μπουλκες… (ο πολιτικός εισαγγελέας και ο ιστορικός να μην ξεχάσουν το Μπουλκες)
          Ο ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ λοιπόν αφού καταδικάσει τους συντρόφους του ως πράκτορες, όταν ο ίδιος κυνηγήθει από την σταλινικης ηγεσία, ανακαλύπτει το ποσό καλή είναι η (αστική) η δημοκρατία, πόσο κακό είναι το σταλινικο δόγμα, και πευτει ολοσουμπιτος στην αγκάλη του ταξικου εχθρού. Και δε είναι μόνο ο Π. Δ. που αποδεικνύει με τη στάση του τα παραπάνω.
          Μηπως και ο ίδιος ο Ν. Ζ., όταν κατέφυγε ΚΡΥΦΆ (άκουσον άκουσον) ΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΠΡΕΣΒΕΊΑ ΓΙΑ ΝΑΔΙΚΑΣΤΕΙ κατά πατώντας την σοσιαλιστική νομιμότητα της χώρας που τον ΦΥΛΟΞΕΝΟΥΣΕ, ΤΟ ΚΟΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟΑ ΑΝΉΚΕ ΑΠΌ 18 ΕΤΏΝ ΤΟ ΚΚΣΕ, ΠΡΟΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΉ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ, δεν έκανε τίποτα περισσότερο από να αποδείξει έμπρακτα την καιρόσκοπιμη οπορτουνιστικη φύση του. Τον αντικομμουνισμο του. Για το ο κομμουνισμός και ο σταλινισμο παντού και πάντα συγκρούονται σαν αντίδιαμετρικές κόσμοθεωρίες.

    2. Σ.Τ.

      Αντιλαμβάνομαι ότι ο “Ν.Ζ.” ανήκει στις ιερές αγελάδες παρόλαυτά ελπίζω έτσι για αλλαγή να …περάσει το σχόλιο. Ευχαριστώ.

      Reply
  19. σταλινικός

    Πηγές και στοιχεία, για τις εκκαθαρίσεις, Excesses Are Not Permitted”: Mass Terror and Stalinist Governance in the Late 1930s
    Author(s): J. Arch Getty
    Source: The Russian Review, Vol. 61, No. 1 (Jan., 2002), pp. 113-138

    [διαβάζουμε σελ 132.]
    “Με βάση τις διαθέσιμες πηγές (οι οποίες είναι πιθανώς ελλιπείς) μπορούμε να πούμε ότι με την εντολή αριθ. 447 συν τις επακόλουθες γνωστές αυξήσεις ορίων, η Μόσχα επέτρεψε να πυροβολήσει περίπου 236.000 θύματα. Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι περίπου 386.798 άτομα πυροβολήθηκαν, αφήνοντας 151.716 άτομα χωρίς τεκμηριωμένη κεντρική επικύρωση είτε από τη NKVD ή το ΠΓ”

    Προσοχή τώρα. 236.000 νεκροί είναι όσοι εμφανίζονται αθροίζοντας τα όρια στις λίστες των εκκαθαρίσεων που αναπροσαρμόζονταν τα διαδοχικά έτη 1937-1938. Η διαδικασία εύρεσης των συνολικών εκτελεσθέντων χωλαίνει και θα εξηγήσω ευθύς αμέσως.

    Κάθε λίστα αφορούσε και μια περιφέρεια της ΕΣΣΔ. Εδώ τώρα κρύβεται η ταχυδακτυλουργία των αστών ιστορικών, του ίδιου του Γκέτυ αλλά και του Χρουτσόφ που πάσαρε τα πρώτα νούμερα 600.000 εκτελεσθέντων στη μυστική έκθεση του 1957.

    Οι λίστες ανα περιφέρεια αναπροσαρμόζονταν στη διάρκεια του 1937-1938 με αύξηση των καταγεγραμμένων ορίων για εκκαθαρίσεις. ΟΡΙΩΝ, όμως, όχι συνολικού αριθμού. Συγκεντρωτικά τέλη Ιούλη του 1937, όταν πυροδοτήθηκαν οι μαζικές εκκαθαρίσεις, το ανώτερο όριο ήταν 72.950 νεκροί. (ό.π., Γκέτυ, σελ.117 )

    Ο Γκέτυ λέει ξεκάθαρα :(ό.π., Γκέτυ, σελ.129 )

    “Πέμπτον, η εντολή 447 φαίνεται να καθορίζει όρια και όχι quotas. Μια προσεκτική ανάγνωση της εντολής αριθ. 447 δείχνει ότι οι αριθμητικοί στόχοι ήταν όρια (περιορισμοί), υποδηλώνοντας περισσότερο “μέγιστο αριθμό” παρά “ελάχιστο αριθμό””

    Οποιος ξέρει απλά μαθηματικά, καταλαβαίνει ότι από πουθενά δεν προκύπτει ότι η πρόσθεση ανώτατων ορίων αναπροσαρμοσμένων λιστών θα μας δώσει τον συνολικό αριθμό των εκτελεσθέντων. Αυτά είναι παπάτζες. Στην πραγματικότητα οι πραγματικοί νεκροί είναι κάτω από 236.000 νεκροί. Γιατί οι λίστες ανέφεραν ανώτερα όρια, όχι συνολικό αριθμό εκτελεσθέντων.

    Συν τοις άλλοις, πολύ εύκολα το 1956 κάποιος από τον μηχανισμό του Χρουτσόφ (μετά την εκτέλεση του Μπέρια, ο Χρουτσόφ έλεγχε την Γκα-Γκε-Μπε] έπαιρνε ορισμένες από αυτές με τα διακριτικά της παλιάς ΝΚVD και πρόσθετε ότι όρια ήθελε, φουσκωμένα.

    Οι αστοι ιστορικοί αυθαίρετα -όπως -πάντα- τσοντάρουν και 151.000 νεκρούς από..αυθαίρετες εκτιμήσεις, χωρίς κανένα ντοκουμέντο. Βρήκαν υπεράριθμα νούμερα σε ανάκριση που υπέστη ο Γιέζοφ για την ανεξέλεγκτη δράση του σε μια πολύ συγκεκριμένη περιφέρεια, και την επεκτείνουν για όλη την ΕΣΣΔ με τον αυθαίρετο τρόπο που κάνουν πάντα γενικεύσεις.

    Η συντριπτική πλειοψηφία των νεκρών αυτών είναι οι αντεπαναστάτες που ανέφερα.

    Ο Γκέτυ, αντί να κάνει αυτοκριτική για τις παπάτζες που έγραφε μετά το 90, ότι η πλειοψηφία των νεκρών ήταν η “σοβιετική ελίτ” , τώρα γράφει ότι ήταν “απλοι πολίτες”!!! χαχαχαχα

    [διαβάσουμε σελ 114 από Γκέτυ]
    “. Υπάρχει επίσης γενική συμφωνία ότι η συντριπτική πλειονότητα αυτών ήταν απλοί πολίτες, και όχι μέλη της ελίτ, και ότι οι περισσότεροι από αυτούς επιλέχθηκαν ανά κατηγορία ή μπαγκράουντ και όχι μέσω έρευνας λόγω συγκεκριμένης πράξης που διέπραξαν”

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

    Στους “απλούς πολίτες” στο πίνακα 132, που καταθέτει και που αναφέρεται σε λίστα εκκαθαρίσεων στην περιοχή των τατάρων
    αναφέρει ρητα;
    1) πρώην κουλάκοι 56.1% (των συλληφθέντων)
    2) πρωην [τσαρικοί] ανθρωποφύλακες, λευκοί, μπάτσοι κτλ.. (19.5% των συλληφθέντων
    3) εγκληματικά στοιχεία 14%
    4) κληρικοί ορθόδοξοι και μουσουλμάνοι και σεκταριστές (εννοεί τις θρησκευτικές φασιστικές οργανώσεις) 6.9%
    5) εσέροι, και αντιμπολσεβίκοι 2.7%
    6) συμμετέχοντες σε εθνικιστικές οργανώσεις 0.6%

    Αυτά για να μην μας παραμυθιάζουν οι αστοί.

    Reply
  20. σταλινικός

    ακριβώς Σ..Τ σε ρώτησε ο “προμηθέας δεσμώτης” γιατί εξορίστηκε ο Ζαχαριάδης; Και εσύ μας απάντησες με Τάκη Λαζαρίδη, δηλαδή με το : “ευτυχώς χάσαμε σύντροφοι”, εν ολίγοις παραδέχεσαι ότι το δεύτερο αντάρτικο ήταν τυχοδιωκτισμός. Δεν τολμάς να το πεις ομως, γιατί μια ζωή (το παίζω στοίχημα 100%) είσαι γαλουχημένος φραξιονιστής και κρύβεσαι μπαγάσα. Κρύβεσαι ακόμη και από τους φίλους σου. Διπρόσωπος σαν τον Τρότσκι :-) Ξέρεις τις θέσεις των τροτσκιστών τόσο στη κατοχή, όσο και μετά στο δεύτερο αντάρτικο. Ειπαμε εσύ φταις που επανήλθα εδω :-) Τώρα θα φας πηγες μεχρι το τέλος.

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *