Να σταματήσει η εξορία των ναυτεργατών. Όχι στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Ραφήνας
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Ανατολικής Αττικής
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ χαιρετίζει τις κινητοποιήσεις της ΠΕΝΕΝ και στηρίζει τη σημερινή (26/6, 20:30) συγκέντρωση στην προβλήτα του λιμανιού.
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι της Ραφήνας δεν είναι αποτέλεσμα αδυναμίας ή αμέλειας. Είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση της ΝΔ: ανεξέλεγκτος ανταγωνισμός πλοιοκτητριών εταιρειών, καμία ρύθμιση, καμία προστασία εργαζομένων και κατοίκων. Στόχος η προετοιμασία του εδάφους για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού μέσω του νέου master plan.
Τα 12 πλοία στριμωγμένα με τρία εξ αυτών να διανυκτερεύουν αρόδο σε ανεπίσημα αγκυροβόλια, χωρίς υποδομές και χωρίς ασφάλεια είναι απλά πρόγευση του μέλλοντος. Μια Ραφήνα πηγμένη από τα πλοία αλλά και από τα αυτοκίνητα που θα μεταφέρουν τους επιβάτες. Αν προχωρήσει και η οδική επέκταση, τότε θα μιλάμε για έναν Πειραιά στην Ανατολική Αττική.
Το νέο master plan, αν υλοποιηθεί, θα φέρει πολλαπλάσια κυκλοφορία, πολλαπλάσια καυσαέρια, πολλαπλάσια υποβάθμιση. Το σχέδιο ιδιωτικοποίησης και επέκτασης εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εφοπλιστών και των επενδυτών, όχι τους κατοίκους, τους εργαζόμενους
Άμεση μείωση των πλοίων σε αναλογία με τις διαθέσιμες θέσεις ελλιμενισμού.
Τέλος στην εξορία των πληρωμάτων στο ανασφαλές αγκυροβόλιο.
Κανένα master plan ιδιωτικοποίησης — το λιμάνι ανήκει στην πόλη και τους εργαζόμενους.
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Ανατολικής Αττικής





