.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Η Κοσμοπούλου και ο Μανδραβέλης. Δύο κόσμοι ολότελα διαφορετικοί


Παναγιώτης Μαυροειδής

Ο  Πάσχος Μανδραβέλης  με άρθρο του στην Καθημερινή με τίτλο  “Ο κομμουνισμός των ηλιθίων”  επιτίθεται στην Όλγα Κοσμοπούλου, επειδή η τελευταία “τακτοποίησε”, όπως έπρεπε την κ. Μαρέβα για τα υποκριτικά της χειροκροτήματα στους γιατρούς (“Κυρία Μαρέβα Μητσοτάκη, μην με χειροκροτήσετε. Δεν σας το επιτρέπω”)

Να τι μας είπε:

”Εδώ, βγήκε γιατρός-μέλος αριστερίστικου κόμματος και απαίτησε (!) από την κ. Μαρέβα Μητσοτάκη «μη με χειροκροτήσετε. Δεν σας το επιτρέπω», δεν θα ακούσουμε τις μύριες ανοησίες για να δικαιολογηθούν όλες οι παθογένειες του δημόσιου συστήματος υγείας που έχουμε ώστε να εξυπηρετούνται συνδικαλιστές, υποψήφιοι υπουργοί Υγείας (στα προεκλογικά τους έξοδα), δήμαρχοι που πουλάνε «αγωνιστικό φρόνημα» στις τοπικές κοινωνίες για να κρατηθεί ανέπαφη κατακερματισμένη νοσοκομειακή περίθαλψη;”


Είναι δύσκολο για τον κύριο Πάσχο να καταλάβει τη διαφορά του να είναι μια γυναίκα, μαχόμενη γιατρός (και κομμουνίστρια, ναι!) και του να είναι κάποιος θλιβερός σφουγγοκωλάριος του νεοφιλελευθερισμού και απολογητής του δόγματος “ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΛΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ”.


Είναι μάλιστα τόσο τυφλωμένος, που χρεώνει ξεδιάντροπα το θάνατο του πρώτου νεκρού από τον κορωνοϊό στο δημόσιο Νοσοκομείο του Ρίο και τους γιατρούς!


Θαυμάστε τη σκύλευση του νεκρού και τη χολή που ξερνάει:


“Να σημειώσουμε ότι και ο 66χρονος συνταξιούχος εκπαιδευτικός, που γύρισε από τους Αγίους Τόπους, πήγε πρώτα στο νοσοκομείο της Αμαλιάδας (διασπείροντας τον ιό), μετά στο νοσοκομείο του Πύργου (χάνοντας χρόνο) και κατέληξε (δυστυχώς και μεταφορικώς) στο νοσοκομείο του Ρίου. Τόσο καλό είναι το Δημόσιο Σύστημα Υγείας για το οποίο τα «νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια» δεν πρέπει να ομιλούν.”


Πρέπει όμως να είμαστε τίμιοι μαζί του και να τον ευχαριστήσουμε:

Με αυτό το τελευταίο που έγραψε, πράγματι δικαίωσε την Όλγα Κοσμοπούλου και επιβεβαίωσε ότι τα χειροκροτήματα της ΝΔ και όλου του συναφιού στους γιατρούς και τις νοσοκόμες είναι fake, ενώ το μίσος για αυτούς (όπως και για τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου, ακόμη και όταν είναι νεκροί!) είναι παθιασμένο, μυωπικό και -σε συνθήκες αγωνίας του λαού για τη ζωή του-εγκληματικό

ΥΓ: Τόσος είναι ο πανικός στους Ταλιμπαν της εξόντωσης του δημόσιου συστήματος υγείας, που από τα βέλη του Π. Μανδραβέλη, δεν ξέφυγε ούτε ο Νικήτας Κακλαμάνης της ΝΔ!

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 98.89% ( 9
Συμμετοχές )



30 σχόλια στο “Η Κοσμοπούλου και ο Μανδραβέλης. Δύο κόσμοι ολότελα διαφορετικοί

  1. Δ.Κ

    Έχουν δίκαιο οι γιατροί που διαμαρτύρονται.Αντί για ειδικευμένους νοσηλευτές στο νοσοκομείο Αγίας Βαρβάρας,πρώην λοιμωδών,στέλνουν ανειδίκευτους νοσηλευτές από γηροκομεία που έκλεισαν.
    Γι’αυτά τα άθλια μπαλώματα δέστε ρεπορτάζ εδώ:
    eksegersi.gr/Επικαιρότητα/35143.Κοροιδεύουν-τον-ελληνικό-λαό-με-άθλια-μπαλώματα

    Reply
  2. Left G700

    Είναι μάλιστα τόσο τυφλωμένος, που χρεώνει ξεδιάντροπα το θάνατο του πρώτου νεκρού από τον κορωνοϊό στο δημόσιο Νοσοκομείο του Ρίο και τους γιατρούς!

    Θαυμάστε τη σκύλευση του νεκρού και τη χολή που ξερνάει:

    “Να σημειώσουμε ότι και ο 66χρονος συνταξιούχος εκπαιδευτικός, που γύρισε από τους Αγίους Τόπους, πήγε πρώτα στο νοσοκομείο της Αμαλιάδας (διασπείροντας τον ιό), μετά στο νοσοκομείο του Πύργου (χάνοντας χρόνο) και κατέληξε (δυστυχώς και μεταφορικώς) στο νοσοκομείο του Ρίου. Τόσο καλό είναι το Δημόσιο Σύστημα Υγείας για το οποίο τα «νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια» δεν πρέπει να ομιλούν.”
    __________________________________________________

    Ολα αυτά που ο Μαυροειδής χρεώνει στον Πάσχο δεν προκύπτουν από πουθενά, εκτός από το ανεξέλεγκτο αντινεοφιλελεύθερο/αντιδεξιό μένος τού αρθρογράφου. Πολύ κακό πράγμα το ανεξέλεγκτο μένος (το έχει πει κι ο Λένιν).

    Ο Πάσχος είναι Πάσχος, αλλά, όχι: δεν σταύρωσε τον Χριστό, δεν έκαψε τον Τζορντάνο Μπρούνο και δεν ευθύνεται για τον κορωνοϊό.

    Είπαμε να τα λέμε όλα, αλλά με την προϋπόθεση ότι είναι υπαρκτά.

    Reply
    1. NΑΡιτης

      Ρε λεφτ, μέχρι και τον Πάσχο θα στηρίξεις για να τραβήξεις την προσοχή;

      Reply
    2. Ragnarok

      λεφτ, ΄ρε συ, καταλάβαμε όλοι γιατί γράφεις τις αηδίες που γράφεις! ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Reply
    3. ΑΩ

      Υπαρκτή και είναι η δική σου εμμονή να χρεώνεις στον Μαυροειδή διάφορα που δεν έχει γράψει για να βγάλεις άστοχες τις παρεμβάσεις του.
      Ίσως θα ήθελες να είσαι εσύ τακτικός αρθρογράφος της Παντιέρας στη θέση του και γι’ αυτό έχεις αυτό το ανεξέλεγκτο μένος.
      Πάντως είναι γραφική η συνήθειά σου να κοτσάρεις άσχετα -περισσότερο δε γίνεται- σχόλια στις διάφορες αναρτήσεις.

      Reply
    4. Γιάννης Σ.

      Πάντως Λέφτη, για να σου το συνδέσω και με την άλλη κουβέντα που είχαμε, δεν ξέρω αν πρέπει να συγχαρώ ως Έλληνας την κα Κοσμοπούλου, αν όμως ο κος Μανδραβέλης είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα Έλληνα δημοσιογράφου, τότε ντρέπομαι που είμαι Έλληνας…
      Χαρισμένο:
      https://www.youtube.com/watch?v=zi-CcuZMnR4

      Reply
      1. Left G700

        Γιάννη Σ., δεν είχα δει αυτό το σχόλιό σου, όταν έστελνα το δικό μου (λίγο παρακάτω). Πάντως, νομίζω ότι μια χαρά σου απαντάω, έστω και χωρίς να το έχω δει.

        Reply
      2. Left G700

        Γιάννη Σ., επειδή οι στίχοι δεν ακούγονται καθαρά, έψαξα και τους βρήκα (εδώ). Ελπίζω η ανάγνωσή τους να σε πείσει ότι, αν επέλεξες να μου το αφιερώσεις, βλέποντας τα πράγματα από διεθνιστική σκοπιά, έκανες πατάτα μεγάλη. Τα παιδιά, τον πόνο τους και την απόγνωσή τους εκφράζουν για την έκπτωση του (νεο)Έλληνα από αυτό που θα έπρεπε να είναι ένας πραγματικός Έλληνας, όπως αυτοί τον έχουν στο μυαλό τους, παρά οτιδήποτε άλλο. Έτσι, μπορούμε άνετα να πούμε ότι αυτό είναι ένα εθνικιστικότατο (με την καλή έννοια) τραγούδι.

        Reply
        1. Γιάννης Σ.

          Λέφτη, τα παιδιά, είναι ένα γνωστό ελληνικό (να που ασχολούμαι και με ελληνικά τραγούδια… όχι που με κατηγορούσες δλδ) punk συγκρότημα. Έχουν βγάλει τραγούδια ενάντια στο στρατό, συμμετέχουν σε διεθνιστκά/αντιφασιστικά events κλπ. Το τραγούδι αυτό λέει το “Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας” που έγραψα κι εγώ. Για αυτό στο έβαλα. Στους στίχους όντως αναφέρονται στους (νεο)έλληνες που επαναπαύονται στο “ένδοξο παρελθόν της φυλής”, αλλά αυτό δεν είναι ο εθνικισμός (σου); Ό,τι κι αν έφτιαξαν (κι αυτοί) είναι κτήμα όλης της ανθρωπότητας, κι όχι ελληνικό… “…η Ακρόπολη δε σου ανήκει…”

        2. Left G700

          Γιάνη Σ., άσχετα με το τι θέλουν να είναι τα παιδιά (δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το γνωρίζουν αυτό), το τραγούδι που μου αφιέρωσες εκφράζει αυτό που σου είπα. Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που συμβαίνει όταν καταφεύγει κάποιος για ένα θέμα του σε ψυχολόγο κι εκείνος, για να καταλάβει πάνω-κάτω με τι είδους άνθρωπο έχει να κάνει, του λέει: “αγαπητέ, πείτε μου για σας, μιλήστε μου για τον εαυτό σας”. Ακούγοντάς τον να μιλάει για τον εαυτό του, δηλαδή να λέει πώς θέλει να τον βλέπουν οι άλλοι, θα βγάλει πολύτιμα συμπεράσματα για το ποιος είναι στην πραγματικότητα ο ασθενής του.

          Ξεκόλλα από την παιδική, αφελή και μηχανιστική αντίληψη περί ισότητας των πολιτισμών. Όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα έχει ένα σωρό όργανα όπου το καθένα έχει τη χρησιμότητά του, αλλά μόνο λίγα από αυτά είναι ζωτικά, έτσι έχει συμβεί και με τους ανθρώπινους πολιτισμούς μέσα στη διαδρομή τής Ιστορίας. Ο ελληνικός πολιτισμός, μαζί με λίγους άλλους, ανήκει σε αυτή την ξεχωριστή κατηγορία τών ζωτικών πολιτισμών (πολιτισμό δημιούργησαν και οι Μογγόλοι, πολιτισμό και οι Έλληνες, άλλα όμως τα μάτια τού λαγού, κι άλλα τής Ελίζαμπεθ Τέιλορ). Το γιατί αυτή η ιδέα σού φαίνεται ανυπόφορη και δεν είσαι σε θέση να τη διαχειριστείς δεν μπορεί να γίνει αντικέιμενο διαλόγου στην Παντιέρα. Είναι ζήτημα ενός (πολύ καλού) ψυχαναλυτή.

          Φυσικά και δεν μου ανήκει η Ακρόπολη (όπως δεν ανήκουν και σε έναν Αιγύπτιο οι Πυραμίδες). Το κληρονομητήριο, όμως, έχει το ονοματάκι μου. Και αισθάνομαι μια χαρά με αυτό.

      3. Θεοδωρος Σαμιωτακης

        Γιαννη Σ σου απαντω εδω γιατι με ανεφερες αλλου.Δεν μιλησα ποτε για μπουλινγκ.Όσο για τη σχεση εθνικου/ ταξικου κ τον διεθνισμο τα βλεπω απλα οπως οι μπαμπαδες μας κ οι παππουδες μας : Είμαι Ελληνας κ παλευω γ7α να είναι ο απλός λαος ( εναντια στις ελιτ) αφεντης στον τοπο του.Ταυτοχρονα είμαι και διεθνιστης γιατι υποστηριζω τπυς λαους που παλεύουν για λευτερια κ προκοπη κοντρα στον ιμπεριαλισμο κ τα κατα τόπους εξαπτερυγα του.Το να αντιπαραθετουμε το εθνικο στο ταξικο σε μπανανιες στυλ Ελλαδας ειναι ολεθριο.Ασε που κινδυνευουμε να γινουμε μαρξιστες στυλ Μηλιου κ Τσακαλωτου.Θεραπαινιδες δηλαδη των πιο επιθετικων τμηματων του διεθνους κεφαλαιου.Αυτα με συντροφικη εκτίμηση .

        Reply
        1. Γιάννης Σ.

          Νομίζω, ότι το bullying από άλλον μου τέθηκε… Απλά στο συγκεκριμένοσχόλιο, απαντούσα και σε σας, αλλά για κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα που αναφέρετε, είναι σωστά εν μέρει, απλά, ειδικά στο θέμα του κορωνοϊού, δεν υπάρχουν εθνικότητες… Αυτό

  3. Θεόδωρος Αντωνιάδης

    Απλούστατα , ο κ. Πάσχος πάσχει βαριά , έχει προσβληθεί από τον ιό του νεοφιλελευθερισμού , κατά του οποίου δεν έχει βρεθεί ακόμη αποτελεσματικό αντίδοτο . Ως εκ τούτου θα πρότεινα ότι όταν ανοίγουμε διάλογο ή σχολιάζουμε
    τα λεγόμενα και προπαντώς, τα γραφόμενα του κ. Πάσχου να λαμβάνουμε υπ’
    όψη τη σοβαρή κατάσταση της υγείας του, ιδιαίτερα της πνευματικής , και να δείχνουμε κατανόηση.

    Reply
  4. Left G700

    ΠΡΟΣ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ «ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ» ΑΠΟ ΤHΝ «ΕΠΙΘΕΣΗ» ΤΟΥ «ΕΧΘΡΟΥ»

    Κατ’ αρχήν, αναρωτιέμαι: πόσοι από εσάς μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε το άρθρο τού Πάσχου πριν σχολιάσετε; Όπως το περίμενα: δεν βλέπω κανένα χέρι να σηκώνεται. Μη στενοχωριέστε. Είμαι εδώ για να βοηθάω.

    Ο Παναγιώτης Μαυροειδής, αντίθετα με αυτό που όφειλε, αποφεύγει να βάλει λινκ. Το κάνω εγώ: κλικ εδώ. Μαζί με τον τίτλο είναι 395 λέξεις όλο κι όλο (ένα μέτριου μήκους σχόλιο εδώ το ξεπερνάει). Διαβάστε το πριν συνεχίσετε την ανάγνωση, για να μη χάνω (εντελώς) το χρόνο μου. Περιμένω.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Εντάξει; Ωραία. Αφού το διαβάσατε, είδατε ότι σε κάποιο σημείο ο Μανδραβέλης μνημονεύει ένα σχετικά πρόσφατο άρθρο του, που κι αυτό σχετίζεται με το ΕΣΥ. Φυσικά και δεν θα ασχοληθήκατε παραπέρα. Το έκανα και πάλι εγώ για σας και σας δίνω το λινκ εδώ. Για να μπείτε στο πνεύμα τού Πάσχου (αν δεν μπεις στο πνεύμα τού αντιπάλου σου, σε έχει φάει λάχανο και μετά θα χορεύει πόλκα πάνω από τον τάφο σου για να διευκολύνει τη χώνευσή του –κι αυτό το έχει πει ο Λένιν, αν και όχι ακριβώς μ’ αυτά τα λόγια), είναι απαραίτητο να διαβάσετε και αυτό το άρθρο του. Ξαναβάζω τον εαυτό μου στην αναμονή και σας περιμένω πάλι.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Ωραία, το διαβάσατε κι αυτό. Πάμε τώρα στο ζουμί.

    Όσοι από εσάς διαθέτετε το IQ που έχει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τών ανθρώπων (9 – 110), αυτό που διαθέτω κι εγώ, θα έχετε αντιληφθεί ότι ο Πάσχος, στο βαθμό που θέλει να αποδομήσει το ΕΣΥ, δεν το κάνει ως «ταλιμπάν» όπως ισχυρίζεται ο Μαυροειδής. Το κάνει μάλλον ως μιναδόρος (= λαγουμιτζής, αυτός που σε παλιές εποχές άνοιγε λαγούμια για να φτάσει στα εχθρικά τείχη αθέατος και να τα ανατινάξει υπογείως με πυρίτιδα). Και μάλιστα ταλαντούχος μιναδόρος, με μάτι που «κόβει» και μπορεί να εντοπίζει τα αδύνατα σημεία της αντίπαλης οχύρωσης για να τη χτυπήσει εκεί που υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Με αυτή την έννοια (κι αυτό το γράφω για να σας τσιγκλήσω ακόμα περισσότερο μπας και ξυπνήσετε), όχι μόνο με ταλιμπάν δεν μοιάζει ο Μανδραβέλης, όπως νομίζει ο Μαυροειδής, αλλά, αντίθετα, αρχίζει να φέρνει σε λενινιστή (τουλάχιστον για όσους έχουν κι αυτοί μάτι που «κόβει»).

    Διότι, καλοί μου αντικαπιταλιστές, διεθνιστές και επαναστάτες, αλλά κάκιστοι λενινιστές, για σκεφτείτε: Πώς επιλέγει ο Πάσχος να χτυπήσει το ΕΣΥ; Ποια είναι τα επιχειρήματά του; Ποια ζητήματα βάζει πάνω στο τραπέζι; Ναι! Μην ανοίγετε το στόμα σαν χάχες. Αυτό που μόλις τώρα αρχίζει να σας περνάει από το μυαλό, αυτό ακριβώς συμβαίνει: τα περισσότερα από τα επιχειρήματα του Μανδραβέλη είναι δικά μας! Εμείς τα έχουμε πρωτοπεί εδώ και πολλά χρόνια κι εμείς εξακολουθούμε να τα λέμε!

    Εμείς δεν είμαστε που λέμε για υποστελέχωση των νοσοκομείων; Εμείς δεν είμαστε που λέμε για νοσοκομεία που μοιάζουν με χωριά Ποτέμκιν, στα χαρτιά κούκλες και στην πραγματικότητα πανούκλες; Εμείς δεν είμαστε που λέμε για επαρχία αφημένη στην τύχη της, όπου οι πιθανότητες να επιζήσει κάποιος από έμφραγμα ή ρήξη ανευρύσματος είναι πολλάκις υποπολλαπλάσιες από αυτές που έχει κάποιος άνθρωπος που μένει στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, άντε και στην Πάτρα ή το Ηράκλειο; Εμείς δεν είμαστε που λέμε για διοικητές «ημετέρους» της εκάστοτε κυβέρνησης; Εμείς δεν είμαστε που λέμε για γραφειοκρατία, ανορθολογική οργάνωση, έλλειψη σχεδιασμού;

    Εμείς είμαστε που τα λέμε όλα αυτά. Εμείς κι ο …Μανδραβέλης!

    Σούμα

    Ο Μαυροειδής έγραψε ένα καταπληκτικό άρθρο συντροφικής υποστήριξης προς την κ. Κοσμοπούλου και ένα κάκιστο άρθρο πολιτικής. Ένα άρθρο γεμάτο πάθος και άδειο από σκέψη. Κοντολογίς, ένα τεμπέλικο άρθρο (δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Μαυροειδής δεν έχει τη δυνατότητα να σκέπτεται· απλώς άφησε αυτή τη δυνατότητα κλειδωμένη στο συρτάρι του γραφείου του).

    Ηθικό Πολιτικό δίδαγμα

    Να πάψουμε να είμαστε ταλιμπάν και να γίνουμε περισσότερο λενινιστές. Οι εχθροί μας ήδη το κάνουν. Αν δεν τους μιμηθούμε (και τους ξεπεράσουμε), θα εξακολουθήσουν να μας τρώνε λάχανο και να χορεύουν πόλκα πάνω από τους τάφους μας για να διευκολύνουν τη χώνευσή τους!

    Reply
    1. Left G700

      ΔΙΟΡΘΩΣΗ

      Όσοι από εσάς διαθέτετε το IQ που έχει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τών ανθρώπων (9 – 110), = Όσοι από εσάς διαθέτετε το IQ που έχει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τών ανθρώπων (90 – 110),

      Reply
    2. Γιάννης Σ.

      Λέφτη, επειδή τώρα διάβασα τα 2 άρθρα του Πάσχου, που παρέθεσες (και σε ευχαριστώ γι’ αυτό), έχω να απαντήσω το εξής απλό: ότι ο Πάσχος, όπως και πολλοί άλλοι Πάσχοι, «πατάνε» πάνω στις υπαρκτές ελλείψεις και αδυναμίες των νοσοκομείων, για να βγάλουν τη χολή τους. Αρνήθηκε κανείς ότι τα δημόσια νοσοκομεία έχουν ένα σωρό προβλήματα; Έλα όμως που ακόμα και σε αυτή τους την κατάσταση, τελικά αυτά μας σώνουν, κι όχι οι «φανταχτεροί» ιδιώτες…

      Reply
      1. Left G700

        Γιάννη Σ., παρακαλώ, υποχρέωσή μου. Αλλά, για να τα λέμε όλα, ήταν πρώτα δική σου υποχρέωση να το κάνεις, πριν πιάσεις να στείλεις το σχόλιο που έστειλες (20/03/2020 at 17:31).

        Το απλό που μου απαντάς, μην το λες σε μένα. Στον Μαυροειδή να το πεις, που του διέφυγε…

        Reply
        1. Γιάννης Σ.

          Κανείς δεν αρνείται, ότι η δημόσια υγεία (και ο δημόσιος τομέας γενικότερα) έχουν πάρα πολλά προβλήματα, ελλείψεις κλπ. Ποιος όμως τα δημιούργησε; Ποιος θα τα πληρώσει; Δικαιούται ο κος Μανδραβέλης δια να ομιλεί; Τέλος ο κος Μαυροειδής επικεντρώθηκε στην επίθεση του μου Μανδραβέλη στην κα Κοσμοπούλου

  5. Αναγνώστης

    Μ’ όλο το σεβασμό ρε παιδιά, είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη σχολιαστές που ασχολούνται με τον Left;
    Πλήρης αδιαφορία. Οτιδήποτε άλλο τον θρέφει. Γράψτε τον τον βλαμμένο, έτσι κι αλλιώς κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν παίρνει στα σοβαρά τις βλακείες που γράφει.

    Reply
    1. Left G700

      Φίλε μου Αναγνώστη, το σωστό να λέγεται: τα επιχειρήματα που κατέθεσες εέιναι τόσο συντριπτικά που με …συνέτριψες. Πάω να πιω μια μπύρα, για να ξεπεράσω το σοκ!

      Reply
  6. Γιάννης Σ.

    Λέφτη, θα σε βάλουμε κριτή στα καλλιστεία των πολιτισμών! Μην πιεις πολύ όμως, ε; Ή μήπως αυτές σου οι απόψεις είναι ενός πιωμένου; Ιδού η απορία…

    Reply
    1. Left G700

      Φίλε μου Γιάννη Σ.,

      Η απορία αυτή είναι δική σου. Δική σου και οποιουδήποτε άλλου δεν έχει ξεφυλλίσει ούτε καν μια συνοπτική Ιστορία τών Πολιτισμών, από αυτές που μοιράζουν οι Κυριακάτικες εφημερίδες –ό,τι πάρετε 4,25 ευρώ…

      Αγάπα το κελί σου, τρώγε το φαί σου, διάβαζε πολύ μια σταλιά.

      Reply
      1. Γιάννης Σ.

        Την Ιστορία, (ειδικά αυτή που διαβάζεις), τη γράφουν οι νικητές… Και η Ελλάδα, αυτόν τον (κατ’ εσένα τουλάχιστον) μεγάλο πολιτισμό, τον έφτιαξε και κατοχύρωσε σε μεγάλο βαθμό ως νικήτρια…

        Reply
        1. Left G700

          Γιάννη Σ., επειγόντως ψυχανάλυση! Σοβαρά το λέω.

        2. kokkiniotis

          Προτείνω να μην αποδίδουμε χαρακτηρισμούς στους διαδικτυακούς συνομιλητές μας. Σκέφτομαι με τρόμο την περίπτωση που θα είχε απευθύνει κάποιος σχολιαστής σε εσένα αυτή την -καλοπροαίρετη, είμαι σίγουρος- προτροπή, τι γκουλάγκ, ψυχιατρεία και σταλινισμούς θα μας χρέωνες σε όλους εδώ…

        3. Left G700

          Φίλε kokkiniotis,

          Η σκέψη αυτή που λες δεν θα έπρεπε να σου προκαλεί όχι τρόμο, αλλά ούτε την πιο μικρή ανησυχία. Ξέρεις πολύ καλά ότι έχω γίνει αποδέκτης πολύ κακών χαρακτηρισμών εδώ (και για έναν αριστερό, ηθκά εξοντωτικών) και δεν έκανα καμία ομαδική χρέωση σαν αυτές που αναφέρεις (άλλο θέμα ότι χρεώνω στην Παντιέρα ακατανόητη σε μένα αδιαφορία να βάλει κάποιους μίνιμουμ κανόνες διαλόγου). Όσο για τη συγκεκριμένη αφορμή που σε έκανε να παρέμβεις, το λες και μόνος σου: καλοπροαίρετη προτροπή. Επιπλέον, διακρίνω μια δυσφορία, δυσκολία, τσίνισμα από τη μεριά σου για την ψυχανάλυση. Κάποτε η ψυχανάλυση είχε θεωρηθεί απο την Αριστερά “όργανο του διαβόλου”. Νομίζω οτι εδώ και πολλά χρόνια αυτό έχει αλλάξει.

        4. kokkiniotis

          Προτείνεις σε κάποιον άνθρωπο που δε γνωρίζεις να ζητήσει βοήθεια από την ψυχανάλυση, διαβεβαιώνεις μάλιστα ότι την χρειάζεται. Σου επισημαίνω κόσμια ότι δεν πρέπει να προσβάλλεις, και εσύ το γυρνάς στο ότι είμαστε κομπλεξικοί με την ψυχανάλυση… Αν θέλεις να συνεχίζεις να σχολιάζεις εδώ, ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ. Οι απόψεις διίστανται: Εσύ, θεωρείς ότι σαρκάζεις. Όλοι οι υπόλοιποι βλέπουν ότι ειρωνεύεσαι και προσβάλλεις. Δεν θα επανέλθω στο θέμα.

  7. Γιάννης Σ.

    Λέφτη, έχεις να μου προτείνεις κάτι καλό;

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *