.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Το δικαίωμα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν παζαρεύεται!


Ίσα δικαιώματα για όλες, όλους και όλα!

Οι διακρίσεις, η περιθωριοποίηση και οι επιθέσεις σε βάρος των δικαιωμάτων και των ελευθεριών είναι η ζοφερή πραγματικότητα που βιώνουν τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα. Ο διαχωρισμός με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό είναι γέννημα-κατασκεύασμα ενός συστήματος εκμετάλλευσης και καταπίεσης, όπως είναι ο καπιταλισμός και αυτή την καταπίεση την υλοποιούν καθημερινά οι πολιτικές των κυβερνήσεων, όπως αυτή της ΝΔ, που υπηρετούν αυτό το σύστημα.

Η νομοθετική πρωτοβουλία της ΝΔ για την αναγνώριση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών είναι μια παραχώρηση που αναγκάζεται να κάνει κάτω από την πίεση και τους αγώνες της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, αγώνες που έχουν κερδίσει την συμπαράσταση της πλειοψηφίας της εργατικής τάξης, του φεμινιστικού κινήματος και της νεολαίας. Αλλά, είναι μία πρωτοβουλία “ξένη” με την ρατσιστική και σεξιστική πολιτική της.

Είναι μια υποκριτική πρωτοβουλία. Δήθεν νοιάζεται για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+ την ώρα που πρωτοστατεί σε όλες τις επιθέσεις και στις διακρίσεις σε βάρος τους, από την «συμπερίληψη» στις τάξεις της και τελικά την εξώφθαλμη προσπάθεια συγκάλυψης του κάθε Λιγνάδη και του κάθε Μίχου και των δολοφόνων της/του Zackie/Ζακ. Είναι η κυβέρνηση του «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια». Γι’ αυτό, το νομοσχέδιο δεν περιλαμβάνει το σύνολο των ίδιων των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ+ και είναι πάντα σε «διάλογο» με την Εκκλησία και με την ακροδεξιά, μέσα και έξω από τη ΝΔ. Αυτός ο «διάλογος» θα καθορίσει το πότε το πώς θα καταλήξει, ως προς το τελικό περιεχόμενό του.

Επιπλέον η «ανοχή» από την ηγεσία της ΝΔ της αντίθεσης στη νομοθετική ρύθμιση είναι αποτέλεσμα των «δυο κεφαλιών» που χαρακτηρίζουν σήμερα τη ΝΔ, αλλά και το αστικό πολιτικό σύστημα γενικά. Από την μια ο «φιλελευθερισμός» που «επενδύει» στην αναγνώριση ορισμένων «ατομικών δικαιωμάτων», την ίδια ώρα που συντρίβει τις προϋποθέσεις υλοποίησής τους, το αξιοποιεί για να αποπροσανατολίσει ιδεολογικά την εργατική τάξη και τη νεολαία, αλλά και για να τα αξιοποιήσει στο άνοιγμα νέων πεδίων αγοράς και κερδοφορίας. Από την άλλη η εθνικιστική, ομοφοβική, σεξιστική ακροδεξιά. Κοινός παρονομαστής τους η αμείλικτη υπεράσπιση των συμφερόντων του κεφαλαίου και των ΕΕ-ΝΑΤΟ, η πάλη ενάντια στον εχθρό-λαό.

Δεν περιμένουμε από την κυβέρνηση της ΝΔ ή από την ΕΕ να «εγγυηθεί» τα δικαιώματα μας. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ η απαίτηση για πλήρη δικαιώματα στη ζωή, στην εργασία, στις σπουδές, στο γάμο, στην τεκνοθεσία στα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα είναι προφανής. Τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν αναφαίρετο δικαίωμα να ενώνονται με τον τρόπο που επιθυμούν όπως και να τεκνοθετούν με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις όπως και τα ετερόφυλα ζευγάρια.

Η σκοταδιστική πλειοδοσία της ακροδεξιάς και της εκκλησίας που θυμάται να μιλήσει μόνο για να κάνει τον δεξιό ψάλτη στη ΝΔ με ρατσιστικά, σεξιστικά, αντιδραστικά και μισαλλόδοξα κηρύγματα, δείχνει ότι είναι ένας επικίνδυνος εχθρός των δικαιωμάτων και ελευθεριών όλων μας σε αυτήν την κοινωνία. Η στάση της εκκλησίας αναδεικνύει, για άλλη μία φορά, το αίτημα για τον πλήρη διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας.

Το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ, με την τακτική τους να δίνουν «λευκή επιταγή» στη ΝΔ στο υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο, τη διευκολύνουν να ξεπεράσει τον σκόπελο των εσωτερικών της συγκρούσεων.

Το ΚΚΕ απορρίπτει το γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών. Δείχνει πως δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει από θέσεις κοινωνικής απελευθέρωσης ένα επείγον και ώριμο αίτημα, αδυνατεί να διαχωριστεί και δεν συγκρούεται με ομοφοβικές και αντιεπιστημονικές αντιλήψεις εχθρικές σε κάθε διαφορετικότητα στην «παραδοσιακή οικογένεια». Οι δηλώσεις περί «πατρότητας-μητρότητας», αγνοούν τον ιστορικό και κοινωνικό χαρακτήρα των οικογενειακών σχέσεων, έρχονται σε αντιπαράθεση με τον Μαρξισμό και τις μεγάλες κατακτήσεις της Ρώσικης Επανάστασης στα ζητήματα αυτά.

Η προσπάθεια σύνδεσης στον δημόσιο διάλογο των δικαιωμάτων των ομόφυλων ζευγαριών, με την παρένθετη κύηση είναι αποπροσανατολιστική.

Η παρένθετη κύηση, από μια στάση και πρακτική αλληλεγγύης και βοήθειας, έχει μετατραπεί, στο πλαίσιο του ήδη ψηφισμένου νόμου, αλλά και της εμπορευματοποίησης των πάντων και των νέων φαινομένων φτώχειας, σε βιομηχανία «ενοικίασης» σωμάτων φτωχών γυναικών, ντόπιων και κυρίως μεταναστριών, από πλούσιες οικογένειες. Οι ελληνικές κυβερνήσεις, μέσω του προχωρημένου σε διεθνές επίπεδο νεοφιλελεύθερου νομοθετικού πλαισίου για την παρένθετη κύηση, επιδίωξαν συνειδητά να δημιουργήσουν ρεύμα «αναπαραγωγικού τουρισμού» προς την Ελλάδα για την ενίσχυση του σχετικού επιχειρηματικού κέρδους.

Ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο καπιταλισμός τη παρένθετη κύηση είναι μια ακόμη απόδειξη της εμπορευματοποίησης των πάντων και διαμόρφωσης νέων πεδίων ταξικής εκμετάλλευσης. Το σύστημα επιδιώκει να φτιάξει μια νέα «αγορά», αυτή του ανθρώπινου σώματος και ιδιαίτερα του γυναικείου σώματος.

Γι’ αυτό και η παρένθετη κύηση πρέπει να επιτρέπεται μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, με πλήρη και δωρεάν υποστήριξη από τις δομές υγείας και όχι με οικονομικά ανταλλάγματα φανερά ή κρυφά. Η παρένθετη κύηση μόνο σε μια κοινωνία ισότητας και ελευθερίας, απαλλαγμένης από το καπιταλιστικό κέρδος, μπορεί να έχει ουσιαστική εφαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, τα δήθεν «ηθικά προσκόμματα» της κυβέρνησης για την μη επέκταση της παρένθετης κύησης στα ομόφυλα ζευγάρια ανδρών, με τις ίδιες προϋποθέσεις με τα άλλα, είναι παραχώρηση στις ομοφοβικές πιέσεις και υποκριτική από τη στιγμή που η παρένθετη κύηση είναι νόμιμη ήδη από το 2002.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν περιμένει πού θα καταλήξει το νομοσχέδιο για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών. Είμαστε στη πρώτη γραμμή ενάντια στην καταπίεση των ΛΟΑΤΚΙ+ και υπερασπίζουμε όλα τα αιτήματα του αγώνα τους.

Δεν περιμένουμε από την κυβέρνηση της ΝΔ ή από την ΕΕ να «εγγυηθεί» τα δικαιώματά μας. Ξέρουμε ότι «επενδύουν» στην αναγνώριση ορισμένων «ατομικών δικαιωμάτων», για να αποπροσανατολίσουν ιδεολογικά την εργατική τάξη και την νεολαία αλλά και για να τα αξιοποιήσουν στο άνοιγμα νέων πεδίων αγοράς και κερδοφορίας.

Ο μόνος δρόμος είναι η κλιμάκωση του αγώνα σε όλα τα μέτωπα για πλήρη δικαιώματα χωρίς συμβιβασμούς. Ο αγώνας ενάντια στο σεξισμό και τις διακρίσεις πρέπει να είναι πρωτίστως αγώνας όλου του εργατικού και νεολαιίστικου κινήματος. Ο αγώνας ενάντια στην ακρίβεια, τις ιδιωτικοποιήσεις, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την ανεργία, τον ρατσισμό, τη διάλυσης της δημόσιας και δωρεάν υγείας και παιδείας είναι η απάντηση στην «προστασία» της οικογένειας είτε ετερόφυλης είτε ομόφυλης είτε ντόπιας είτε μεταναστών.

Παλεύουμε για την κατάργηση –σε κάθε διάσταση, πολιτική, οικονομική, εργασιακή, αλλά και στο επίπεδο των καθημερινών πρακτικών– κάθε διάκρισης ή ανισότητας που σχετίζεται με το φύλο ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Η πάλη για μια κοινωνία χωρίς σεξισμό, χωρίς διακρίσεις, μια κοινωνία απελευθέρωσης είναι μονόδρομος για να εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα μας. Μόνο η αντικαπιταλιστική επαναστατική πάλη μπορεί να φέρει στο προσκήνιο μία τέτοια κοινωνία.

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 74.29% ( 7
Συμμετοχές )



85 σχόλια στο “Το δικαίωμα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν παζαρεύεται!

  1. Ανώνυμος

    Τι σημαίνει ελληνική καταγωγή; Εάν θες να δεις την καταγωγή των σύγχρονων Ελλήνων, ανίχνευσε τα τοπωνύμια, όχι τα ελληνοποιημένα, αλλά τα προ του 19ου αιώνα.
    Όσο για το ερώτημα τι σημαίνουν οι έννοιες Εβραίος-Ιουδαίος-Ισραηλινός, εβραίος είναι ο θρησκευόμενος, Ιουδαίος είναι εθνότητα και Ισραηλινός είναι υπηκοότητα. Με τίποτα δεν συγχέονται αυτές οι τρεις έννοιες και όποιος λαθραία επιχειρεί την ομογενοποίηση καταλήγει να δικαιολογεί αντισημιτικές γενοκτονίες είτε αντι-εβραϊκές (σαν τους ναζί) είτε αντι-αραβικές (σαν τους σιωνιστές).
    Η ταύτιση των όρων Εβραίος-Ιουδαίος-Ισραηλινός αποτελεί την ιδεολογικο-πολιτική βάση της γενοκτονίας των Παλαιστινίων.
    Υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία που αρνείται αυτήν την ταύτιση, θα επανέλθω πιό συγκεκριμένα.

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Διαδικαστικό
    Για το Παλαιστηνιακό υπάρχουν άλλα άρθρα.
    Να πάτε εκεί κυρίες και κύριοι

    Νομίζω πως διαβάζω χαοτική συζήτηση του 2006 σαν..Indymedia!
    Εκεί υπήρχαν και κάποιοι κανόνες (ρε Σ.Ο τι γράφει κλπ κλπ)

    Προσπαθείστε να επικεντρωθείτε στο κύριο άρθρο.
    Μην -μπιπ- την κάθε συζήτηση ανοίγοντας ταυτόχρονα πολλά θέματα σαν “βεντάλια”.

    Ντάξει και οι διαχειριστές του pandiera τι να κάνουν;
    Αν δεν εμφανίσουν το άρθρο έτοιμοι είσαστε να παραπονεθείτε, αν σας το εμφανίσουν το σχόλιο, το χάος

    Κάπου έλεος!

    Reply
  3. Μαρκέλα

    Διόρθωση στο 29/03 20:31
    επιστημονικές θέσεις. Και με την ευκαιρία, επειδή ανεβοκατεβαίνει η κατηγορία “φασίστας”, κατά τη γνώμη μου πρέπει να αποδεχώμαστε τον αυτοπροσδιορισμό “μαρξιστής” σαν βάση, για τον καθένα. Κι από ‘κει κ πέρα να συζητούμε την κάθε άποψη, πάνω στη βάση της θεωρίας κ πάντα ξεχωριστά, όχι να τσουβαλιάζωμε μια δεκαριά απόψεις μαζί του ίδιου προσώπου, για να το χαραχτηρίσωμε, γιατί μπορεί η άποψή του σε ένα θέμα να είναι σωστή κ σε ένα άλλο θέμα, λάθος. Μόνο έτσι μπορούμε να βγάλωμε μιαν άκρη.

    Reply
  4. Μαρκέλα

    Να παρατηρήω, ότι στη σκοταδιστική κ έκφυλη εποχή μας κυριαρχεί το αλήστου μνήμης χουντικό σύνθημα, “πατρίς, θρησκεία οικογένεια”. Όσον αφορά όμως ειδικά στην οικογένεια, δεν πρόκειται για καθεαυτό αξία, όπως η πατρίδα ή ακόμα κ η θρησκεία, στο βαθμό που δεχτούμε, ότι εμπεριέχει κωδικοποιημένα ένα απόσταγμα σοφίας, από την ιστορική πορεία της ανθρωπότητας. Ένα σωστό οικογενειακό περιβάλλον έχει μεγάλη αξία στη ζωή, άλλο τόσο όμως είναι ολέθριο το κακό οικογενειακό περιβάλλον. Η εξέχουσα θέση της οικογένειας στην αντιδραστική ιδεολογία παραπ3μπει σε ισχυρά οικονομικά συμφέροντα οικογενειών, τύπου Μητσοτάκη, Ρότσιλντ κλπ. Η αρχαία ελληνική σοφία το εντόπισε αυτό κ αντιπαραθέτει οικογένεια με πατρίδα, όπου πατρίδα σημαίνει το κοινωνικό σύνολο κ γενικά το λαό, μαζί βέβαια με τον τόπο, που διασφαλίζει την επιβίωσή του. “Πατρός τεωκαι μητρός και των άλλων προγόνων απάντων, τιμιότερον και αγιότερον εστίν η πατρίς”. (συνεχίζεται)

    Reply
  5. Μαρκέλα

    Η σημερινή μορφή οικογένειας, πατέρας, μάνα, παιδιά, ανάγεται οπωσδήποτε στην πατριαρχία. Παλιότερα επικρατούσαν άλλες μορφές οικογένειας. Αν ξεκινήσωμε από τα άλλα είδη κ ιδίως τα ανθρωποειδή, είναι οργανωμένα σε μικρές κοινότητες, με καταμερισμό αρμοδιοτήτων, τα αρσενικά για την προστασία της ομάδας, τα θηλυκά για τη γέννηση κ φροντίδα των παιδιών, αλλά κ εξασφάλιση τροφής. Κάπως έτσι ξεκίνησε κ ο πρωτόγονος άνθρωπος. Και ακόμα κ όταν ανέπτυξε πολιτισμό, φαίνεται, ότι για καιρό, τουλάχιστον στη μητριαρχική περίοδο κ τη μετάβαση φάση προς την παγίωση της πατριαρχίας, τέτοιες μορφές οικογένειας συνέχισαν να υπάρχουν. Στους αρχαίους μύθους βλέπομε τους ήρωες να ταξιδεύουν, να φιλοξενούνται από αρχοντικές οικογένειες, να ζευγαρώνουν με τις κόρες αυτών των οικογενειών, πριν να ξαναφύγουν κ αντί οι συγγενείς να βγάνουν τα μαχαίρια, να μεγαλώνουν κανονικά τα παιδιά αυτών των ενώσεων κ μάλιστα να είναι περίφανοι, που έκαμαν γαμπρούς τέτοιους μεγάλους ήρωες. Αυτό προφανώς παραπέμπει σε άλλους κοινωνικο-οικονομικούς όρους, απ’ αυτούς που διαμορφώθηκαν αργότερα. Το μόνο όμως, που παρέμεινε διαχρονικά κ παγκόσμια είναι η σχέση μάνας – παιδιού. Η Μεγάλη Μητέρα θεά κυριαρχεί σε όλους τους πολιτισμούς κ θρησκείες, με διάφορες μορφές κ ονόματα. Στην ελληνική θρησκειολογία τη βλέπομε σαν Γη, Ρέα, Δήμητρα, Άρτεμη, Αθηνά, Παναγία. Ενδιαφέρον είναι, ότι σταδιακά κ όσο εξελίσσεται ο πολιτισμός -βλέπε ανταγωνισμός λαών- παίρνει κι αυτή χαραχτήρα μεγάλης στρατηγίνας κ πολεμιστίνας. Όμως οι γυναίκες, ελάχιστα καταπιάστηκαν με τον πόλεμο στην ιστορία της ανθρωπότητας. Αυτή η ιδιότητα έχει λοιπόν συμβολική έννοια. Προφανώς πρόκειται για τη δύναμη κ στήριξη, που δίνει στον άνθρωπο, η μοναδική κ αναντικατάστατη σχέση με τη μητέρα κ ένα παραπάνω συμβαίνει αυτό με τον πολεμιστή. Χαραχτηριστικό παράδειγμα το “Άξιον Εστί” του Οδυσσέα Ελύτη, με την επίκληση της μάνας, από τουςτραυματισμένους κ ετοιμοθάνατους στρατιώτες του ’40, “ώι, ώι μάνα μου”. Υπάρχουν πολλά ανάλογα παραδείγματα. Τελευταία είδα στο διαδίκτυο μια αναφορά στη μακροσκελή εξύμνηση της Παναγίας στο επικό ποίημα του Κωστή Παλαμά, “Η Φλογέρα του Βασιλιά”. Έρχεται λοιπόν σήμερα η έκφυλη Νέα Τάξη κ επιχειρεί την κατάργηση αυτής της θεμελιακής σημασίας σχέσης, για την ανθρώπινη ύπαρξη κ την ανθρωπότητα γενικά. Την αυτοκαταστροφή της κ μόνο κατεργάζεται.

    Reply
    1. Raziel

      Ρε καλό μου κορίτσι εσύ είσαι μάνα; Δεν θα σου αρπάξει κανένας το παιδί σου μην ανησυχείς. Σκοπεύεις να γίνεις στο μέλλον; ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ εάν το επιθυμείς μην φοβάσαι. Σε κάθε περίπτωση ο γάμος δύο ομοφυλόφιλων ατόμων και το δικαίωμα τεκνοθεσίας και γι’αυτούς ΔΕΝ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ από το να είσαι μητέρα. Τι δεν καταλαβαίνεις; Άκου απειλείται η ύπαρξή μας. Πόση παράνοια πια;

      Καταλαβαίνεις ότι οικογένειες ομοφυλόφιλων με παιδιά ΉΔΗ υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια; Το γνωρίζεις; Ο νόμος δεν δημιουργεί μία κατάσταση, νομιμοποιεί μία ΥΠΑΡΚΤΗ κατάσταση. Κατάλαβέ το επιτέλους είτε το θέλεις είτε όχι δύο ομοφυλόφιλοι είτε έτσι είτε αλλιώς θα αποκτήσουν παιδί. Το αποδεχόμαστε ΝΑΙ ή ΌΧΙ; Καταλαβαίνεις ότι μέχρι τώρα στην Ελλάδα δεν αναγνώριζαν παιδιά τέτοιων οικογενειών γιατί δεν αναγνωρίζονταν οι γονείς τους; Απάντησέ μου ξεκάθαρα δέχεσαι να υπάρχουν “αόρατα” παιδιά; Δέχεσαι ο νόμος να μην αναγνωρίζει συγκεκριμένα παιδιά; Δέχεσαι ένα παιδί που υιοθετήθηκε από ομοφυλόφιλους να μην έχει τα ίδια δικαιώματα με το δικό σου; Με άλλα λόγια είσαι υπέρ της ΤΙΜΩΡΙΑΣ συγκεκριμένων παιδιών; Επιτέλους δώσε ξεκάθαρες απαντήσεις. Εγώ λέω ΟΧΙ σε όλα και μάλιστα θεωρώ ότι αυτός είναι καραμπινάτος ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ετερόφυλων και ομόφυλων ζευγαριών.

      Reply
      1. Μαρκέλα

        Δεν πρόκειται για το δικό μου δικαίωμα, να είμαι μάνα, αλλά για το δικαίωμα των παιδιών, να έχουν μάνα. Το πρόβλημα συνοψίζεται στο απλό ερώτημα: Όταν οι ομοφυλόφιλοι κατοχυρώνωνται πλήρως κ από κάθε άποψη, με το σύμφωνο συμβίωσης, γιατί να θέλουν ναι κ καλά τη σχέση γάμου; Αλλά η απάντηση δίνεται από τα αποτελέσματα. 1. Η σχέση του γάμου δίνει την εντύπωση, ότι η ομοφυλοφιλική σχέση είναι φυσιολογική, όσο κ η ετεροφυλοφιλική. Ε, όχι, πρόκειται για παρέκκλιση από το φυσιολογικό. Και οι ψευδαισθήσεις οδηγούν σε ολέθρια αποτελέσματα 2. Είναι κ το εμπόριο μαζί με τη σεξουαλική εκμετάλλευση των παιδιών. Τίποτ’ άλλο..

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Εμ, η ομοφυλοφιλία, ΔΕΝ είναι παρρέκλιση από το φυσιολογικό μαρκελα!! Η ομοφυλοφιλία όπως και η ετεροφυλοφυλια, ΕΊΝΑΙ το φυσιολογικό!

          Παρρέκλιση από το φυσιολογικό, ειναι ο πάσης φύσεως σεξουαλικός καταναγκασμός και μόνον! Είτε αφορά ετεροφυλοφυλοι, είτε αφορά ομοφυλόφιλους!

          Αλλά που να το καταλάβεις αυτό Μαρκέλλα… Και πολύ περισσότερο, που να το καταλάβει αυτό το ΚΚΕ και άλλοι που προωθούν αντίστοιχη με τον δικαιωματισμο, καπιταλιστική ατζέντα στο έμφυλο…

        2. Ανώνυμος

          “Η ομοφυλοφιλία όπως και η ετεροφυλοφυλια, ΕΊΝΑΙ το φυσιολογικό!”
          Oπως και το Woke, o “δικαιωματισμός”, τα μονοθεματικά “κινήματα” κλπ.
          Ακριβώς, όπως τα λέει ο …Μπλίνκεν!
          Πως να μη σας πάρει στο ψιλό όλη η Κοινωνία…..

        3. Raziel

          Αμ έτσι μπράβο τώρα μας το ξεκαθάρισες. Θεωρείς την ομοφυλοφιλία παρέκκλιση. Από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Ε οι απόψεις σου σου όπως και του κυρίου Πατέλη είναι πλήρως ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ άρα και ΑΝΤΙΜΑΡΞΙΣΤΕΣ. ΟΧΙ δεν είναι παρέκκλιση είναι ΤΟ ΙΔΙΟ φυσιολογική όσο και η ετεροφυλοφιλική συμπεριφορά. Η επιστήμη απεφάνθη.

          Η ανάγκη του παιδιού για μητέρα υπάρχει μέχρι και τον θηλασμό. Είναι η βιολογική ανάγκη. Από εκεί και πέρα όσο αφορά την κοινωνική ανάγκη του παιδιού για οικογένεια δεν υπάρχει τίποτα που να ορίζει ότι οι γονείς πρέπει να είναι ντε και καλά διαφορετικού φύλου. Το ακριβώς αντίθετο όπως αποδεικνύουν και οι πηγές που παραθέτω ότι όλα τα επιστημονικά δεδομένα καταλήγουν ότι ένα παιδί μπορεί να μεγαλώσει ΤΟ ΙΔΙΟ φυσιολογικό είτε με μαμά-μπαμπά είτε με μαμά-μαμά και μπαμπά-μπαμπά.

          Τώρα το δεύτερο είναι πλήρες ξέπλυμα για το κράτος. Όχι να μην επιτρέπεται το εμπόριο αλλά τώρα σας έπιασε ο πόνος; Ο νόμος για την παρένθετη ψηφίστηκε από το 2002 αλλά όλοι αυτοί που φωνάζουν τώρα τόσα χρόνια γιατί δεν απαιτούσαν κρατικό έλεγχο, αυστηροποίηση του νόμου και καταστολή των εγκληματιών; Γιατί δεν διατύπωσαν αυτούς τους φόβους το 2002; Γιατί σιωπούσαν τόσα χρόνια; ΚΑΙ ΗΔΗ γίνεται εμπόριο παιδιών δυστυχώς. ΧΩΡΙΣ την θεσμοθέτηση του γάμου των ομοφυλόφιλων και της τεκνοθεσίας. Και όλοι αυτοί που τώρα αντιδρούν γιατί άραγε τόσα χρόνια δεν “έβλεπαν” την εμπορευματοποίηση γυναικών και παιδιών; Το κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ να καταστέλλει αυτά τα κυκλώματα και να προστατεύει τις γυναίκες και τα παιδιά. Στην τελική να αυστηροποιηθεί ο νόμος για την παρένθετη. Αυτά θα έπρεπε να απαιτείς.

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          04/03/2024 at 15:54 , μπράβο μέλος του ΚΚΕ, παραδέξου επιτέλους ότι εκεί στο ΚΚΕ θεωρείτε ανωμαλία και αρρώστια την ομοφυλοφυλία και μην μας πρήζεται με την κομμουνιστική κοινωνία! Καπιταλισμό αλά Κίνα γουστάρετε και εσείς, με μπόλικο κράτος, καταστολή, κρατική ;αστική τάξη και σφυροδρέπανο

        5. Ανώνυμος

          Αγαπητό ΚΚΕ, εφόσον θεωρείτε ανωμαλία την ομοφυλοφιλία και προϊόν καπιταλιστικης αλλοτρίωσης, μπορείτε να μας πείτε και πως σκέφτεστε την θεραπεία της;

          Α. Ηλεκτροσόκ

          Β. Ψυχιατρείο και ενέσεις με ψυχιφαρμακα

          Γ. Χάπια και προβολές ταινιών του σοβιετικου κινηματογράφου όπου θα δείχνουν τον ήρωα να οικοδομει τον σοσιαλισμό μακριά από τις αμαρτίες της σάρκας κ με νηστεία κ προσευχή

          Περιμένω και ευχαριστώ εκ τβν προτέρων

        6. Ανώνυμος

          Συνεχίζονται οι “παπάτζες”. Συριζαίοι ΟΑΚΚΕ δεξιοί μια χαρά συνενώνονται ενάντια στο ΚΚΕ

          Βέβαια αν τους διαψεύδει ο ίδιος ο ΓΓ, καμία σημασία

          Η συνέντευξη του Δ. Κουτσούμπα στη Ναταλία Γερμανού και στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται»
          https://www.youtube.com/watch?v=SeRXmxLlW-8

          Podcast της ΚΝΕ – Επεισόδιο 36 | Q&A με τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα
          https://www.youtube.com/watch?v=XMK1yFjNu5M

        7. πικάπα

          Πρόκειται απλά για συστηματική παρέκκλιση από την βιολογική αιτία της σεξουαλικής συμπεριφοράς. Ως συστηματική παρέκκλιση, διαχρονική, είναι μια παρέκκλιση που τη γεννά αυτομάτως η ίδια η φύση. Και με αυτή την έννοια είναι φυσιολογική – και από την άποψη της βιολογίας.
          Άλλο φυσιολογία κι άλλο θεμελιώδης βιολογική αιτία. Η σεξουαλική παρόρμηση είναι βέβαιο ότι οφείλεται σε βιολογικούς μηχανισμούς που κατέληξαν στην αναπαραγωγή του είδους με ετερόφυλη συνουσία. Σε αυτό η φύση είναι απόλυτη (*1). Δεν είναι όμως απόλυτος ο τρόπος που η βιολογία επιβάλλει τους μηχανισμούς. Υπάρχουν διαφόρων ειδών παρεκκλίσεις, διάσπαρτες στο είδος – και εφόσον οι παρεκκλίσεις αυτές είναι συστηματικές , τότε το σύνολο του οργανισμού που σημειώνει μια όποια παρέκκλιση σαφώς και είναι φυσιολογικό. Εφόσον βέβαια είναι συμβατό κατά τα άλλα με την επιβίωση και τη συμβίωση. Το ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι συμβατή με την αναπαραγωγή του είδους (*1), δεν αφορά και δεν επηρεάζει την ομαλή ένταξή του, τόσο στο βιοσύστημα όσο και στην κοινωνία, εφόσον ο άνθρωπος μπορεί κάλλιστα να διαδρά κανονικά σε όλα τα λοιπά βιολογικά και κοινωνικά πράγματα.

          Εκείνο που είναι ίσως αντικείμενο εξέτασης είναι εάν υπάρχει λόγος τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια να έχουν παιδί, ερώτημα όμως που απαντιέται από την ίδια τη ζωή. Εφόσον θέλουν να κάνουν – και συχνά κάνουν- παιδί με ετερόφυλη συνουσία, προφανώς και έχουν παιδί, εντ οφ στόρυ. Ποιος θα αναλάβει την επιμέλεια αν δεν τα βρίσκουν; Μα είναι συνήθη θέματα των κοινωνικών υπηρεσιών.
          Εάν όμως δεν θέλουν να κάνουν, τότε; Ε, τότε είναι πάλι απλό, το θέμα δεν αφορά κάποιο δικό τους δικαίωμα τιραμόλα και γιου του παρταόλα, δεν αφορά καμία τέτοια ανεδαφική «ισότητα», αλλά αφορά το δικαίωμα του παιδιού. Το παιδί έχει πλήρες βιολογικό και κοινωνικό δικαίωμα να γνωρίζει τη φυσική του μητέρα – και να συνεχίζει να ζει διαχειριζόμενο τη συσχέτισή του με τη φυσική του μητέρα (και πατέρα, αν και δευτερευόντως, λέω).
          Εάν όμως θέλουν να υιοθετήσουν; Μα τι συζητάμε; Οι αιτήσεις για υιοθεσία είναι μια τάξη μεγέθους πολλαπλάσιες από τα ορφανά προς υιοθεσία. Ανάμεσα στα διάφορα κριτήρια των κοινωνικών υπηρεσιών, προφανώς η προσομοίωση της φυσικής ετερόφυλης αναπαραγωγής είναι ασύμμετρα σοβαρότερο κριτήριο από π.χ. την οικονομική δυνατότητα. Και πολύ θόρυβο για το τίποτα.

          (*1) Ας κρατήσουμε μικρό καλάθι για το μέλλον. Τα δημιουργήματα του ανθρώπου τα θεωρούμε άψυχα, αλλά ωστόσο γίνονται και αυτά μέρος της φυσικής πραγματικότητας. Εάν και εφόσον υπάρχει τεχνητή μήτρα – ίσως είμαστε σχετικά κοντά- τότε θα πρέπει να μιλάμε με άλλους όρους αναπαραγωγής του είδους. Η εκδοχή δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ούτε δαιμονολογικά, αλλά ούτε και χαλαρωτικά. Θα πρόκειται για θεμελιώδη ανθρωπολογική μεταβολή, όσο και κατακλυσμιαία κοινωνική μεταβολή, προς τον μετα-ανθρωπισμό και μετα-κοινωνισμό. Σύμφωνα με (αφελείς κατά τη γνώμη μου) αισιόδοξους αυτή θα είναι μια πρόοδος για τον άνθρωπο. Κατά τη κρυφή μου γνώμη, ψυχανεμίζομαι τη βαριά φιλοσοφία του ουρακοτάγκου: Εάν ήξερε ότι εκεί πρόκειται να πάει το πράμα, θα προτιμούσε να μην εξελιχθεί σε άνθρωπο.
          Εν τω μεταξύ όμως, άλλες μεταβολές ανθρωπολογικών διαστάσεων δρομολογούνται. Το θέμα της ετερόφυλης αναπαραγωγής του είδους είναι εδώ παράταιρη κορυφή του παγόβουνου – χωρίς καθόλου να είναι στην πράξη κοινωνικό πρόβλημα. Αλλά υπάρχουν σπουδαία ζητήματα των εξελίξεων που πράγματι αφορούν έντονα την μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία, που, όσο είναι καιρός, χρειάζεται να αναλάβει αυτή τον ρόλο αυτού που γνωρίζει και αποφασίζει.

  6. Raziel

    “Επομένως, με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία, οι θετικές σχέσεις μέσα στην οικογένεια αποτελούν τον κρισιμότερο παράγοντα για την ομαλή προσαρμογή και ανάπτυξη των παιδιών και όχι το είδος ή η δομή της οικογένειας που δημιουργείται”

    https://www.psychologynow.gr/nea-psyxologias/epikairotita/13731-topothetisi-tis-ellinikis-psyxologikis-etairias-gia-tin-teknothesia.html

    «…τα έως σήμερα επιστημονικά δεδομένα δεν τεκμηριώνουν ότι ανατροφή των παιδιών από ομόφυλους γονείς βλάπτει την ψυχική τους υγεία ή την ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. Από την άλλη πλευρά οι παράγοντες εκείνοι που γνωρίζουμε ότι επηρεάζουν την ψυχική υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών είναι η ποιότητα της σχέσης τους με τον γονέα αλλά και η κοινωνικοοικονομική κατάσταση της οικογένειας. Τονίζουμε επίσης ότι το στίγμα και οι διακρίσεις, συμπεριλαμβανομένου εκείνων που αφορούν επιλογές σεξουαλικού προσανατολισμού, αποτελούν σοβαρό επιβαρυντικό παράγοντα για την ψυχική υγεία παιδιών και ενηλίκων»

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=1129042464734026&set=a.782324622739147&locale=el_GR

    “American Academy of Child and Adolescent Psychiatry (1999)

    There is no evidence to suggest or support that parents with a gay, lesbian, or bisexual orientation are per se different from or deficient in parenting skills, child-centered concerns and parent-child attachments, when compared to parents with a heterosexual orientation. It has long been established that a homosexual orientation is not related to psychopathology, and there is no basis on which to assume that a parental homosexual orientation will increase likelihood of or induce a homosexual orientation in the child.

    “Outcome studies of children raised by parents with a homosexual or bisexual orientation, when compared to heterosexual parents, show no greater degree of instability in the parental relationship or developmental dysfunction in children.”

    https://www.apa.org/pi/lgbt/resources/parenting

    “Overall, the evidence does not support the view that same-sex parented families are harmful to children, with a review of Australian and international research (Dempsey, 2013) concluding that children in same-sex parented families do as well emotionally, socially and educationally as those in opposite-sex parented families. Further support for this came from an Australian study by Crouch, Waters, McNair, Power, and Davis (2014), which involved a convenience sample of 500 children of same-sex attracted parents, and found that they did just as well on a range of measures of child health and wellbeing, compared to children in broader population samples.

    In some of the studies reviewed by Dempsey (2013), selected measures of wellbeing were more positive among children in same-sex parented families compared to other children. However, a key finding of the study by Crouch et al. (2014) was that parents with more perceived stigma related to their same-sex attraction (e.g., being the subject of gossip, social exclusion) provided a poorer assessment of their child’s outcomes in physical activity and emotional development, and poorer family cohesion compared with other same-sex attracted parents. That is, the experience of stigma related to having same-sex parents, which might include experiences of bullying or social exclusion, can be a risk factor for the wellbeing of children.

    https://aifs.gov.au/research/research-snapshots/same-sex-couple-families-australia

    Reply
      1. Ανώνυμος

        “Παρενέργειες” από την πετυχημένη απεργία στις 28/02/2024. και χωρίς την κάλυψη της ΓΣΕΕ

        Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *