.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Κυκλοφορεί το 4ο τεύχος του εκπαιδευτικού περιοδικού «Σελιδοδείκτης»


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Editorial: «Τότε που η μέρα που πέρασε δεν είναι μια μέρα που χάθηκε»

ΣΧΟΛΙΑ – ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ

Η αθέατη πλευρά της αίθουσας του Χρήστου Κυργιάκη

‘Εκθεση ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση 2018: Προς ένα «Λαμπρό Μέλλον» ή προς ακόμα πιο αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις;

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Εμπειρίες & Αντιστάσεις

Για την εμπέδωση μιας κουλτούρας αξιολόγησης : οι νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου του Γιώργου Καλημερίδη

2010-2018: Αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Κάθε απόπειρα εφαρμογής της και μια ήττα για τις κυβερνήσεις! της Ντίνας Ρέππα

Αξιολόγηση: Μύθοι και πραγματικότητα- Αναλύοντας κριτικά τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πωλίνας Χρυσοχού

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και διεθνής εμπειρία – Από την «εμπέδωση της κουλτούρας αξιολόγησης» στη σκληρή εφαρμογή της της Αιμιλίας Τσαγκαράτου

Αξιολόγηση στην Αυστραλία της Δόξας Καπίρη

Σκοτεινό το μέλλον της προσχολικής εκπαίδευσης στην Αγγλία της Άννας Τραϊανού

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ

Ιούνης 1998: Η έκρηξη στην εκπαίδευση :20 χρόνια από την έφοδο στον ουρανό- του Παναγιώτη Δ. Σάμιου

Υπάκουοι Αναπληρωτές – Δούλοι…ΤΕΛΟΣ! Σπάμε τα δεσμά της ελαστικής εργασίας των Βαγγελίτσας Δινοπούλου & Χρήστου Παναγιώτου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Θεματική Εβδομάδα – Δημιουργική εργασία:Με άλλα λόγια η διάδοση μιας κουλτούρας λογοδοσίας – αποδοτικότητας της Βίκυς Βασιλάτου

Το νηπιαγωγείο ως «κοινωνική επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο» & ο ρόλος των ΕΣΠΑ στη συντήρηση του διπλού δικτύου στην προσχολική αγωγή & εκπαίδευση της Σταυρούλας Δομούζη

Η αθέατη όψη της εκπαίδευσης: τα επαγγελματικά σχολεία της Γιούλης Παπαλεωνίδα

Για το Μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας στη Γ’ Λυκείου του Γιάννη Κυριακάκη

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πλειστηριασμοί: Από τα ρυάκια της αντίστασης σε ένα ποτάμι ανατροπής του Ηλία Σμήλιου

Στον πόλεμο που ετοιμάζουν απαντάμε με κίνημα ανατροπής της Άννας Μπαχτή

ΔΙΕΘΝΗ

Συνέντευξη του Wayne Au: Η αξιολόγηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων στην Ελλάδα δεν θα διορθώσει την εκπαίδευση ή την οικονομία – μετάφραση: Μαλαματή Γρόλλιου

ΙΣΤΟΡΙΑ

Τι ζητούν τέλος πάντων οι γυμνασιόπαιδες κι οι αρσακειάδες; (Απεργία μαθητών στον Μεσοπόλεμο) του Γιώργου Πιτσιτάκη

Από τον γαλλικό Μάη στη δημιουργία του Πειραματικού Πανεπιστημιακού Κέντρου της Vincennes (Βενσέν) της Ευαγγελίας Φρυδά

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Έρνστ Τόλλερ «Ήμουν ένας Γερμανός» του Βασίλη Τσιράκη

Πηγή: selidodeiktis.edu.gr

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 3
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.