Ντροπή! Αυτές δεν είναι μαθητικές παρελάσεις
Εκτός Πλάνου –Αντικαπιταλιστική κίνηση Ελληνικού Αργυρούπολης
Σημαιοφόροι με κλήρωση ή με βάση τη βαθμολογία; Μάλλον έχουμε πολύ σοβαρότερα θέματα να συζητήσουμε…!
Αλγεινή εντύπωση μας αφήνει η χτεσινή παρουσία έφεδρων ΟΥΚάδων (Ο.Δ.Ε.Υ.Ω-ομάδα δυναμικών εξορμήσεων υψίστης ωφελείας) στις τοπικές παρελάσεις με στρατιωτική ενδυμασία και σχηματισμό. Οι λέσχες αυτές αποτελούν “παραστρατιωτικές” οργανώσεις που ενισχύονται από τον ίδιο τον ελληνικό στρατό. Προάγουν τον μιλιταρισμό, τη στρατιωτικοποίηση της κοινωνίας, συμπληρώνουν τα δόγματα άμυνας-ασφάλειας και όπως είναι φυσικό αποτελούν φυτώρια ακροδεξιών-φασιστικών αντιλήψεων.
Η πρόσκληση τους από τη δημοτική αρχή δεν μας δημιουργεί την παραμικρή έκπληξη. Όλο το προηγούμενο διάστημα διοίκηση και δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης καλλιέργησαν τον εθνικισμό, τη μισαλλοδοξία και τον ρατσισμό.
Από την στάση που κράτησε στο ζήτημα της φιλοξενίας προσφύγων στο πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού, όταν έστηναν επιτροπές “αγανακτισμένων” κατοίκων ενάντια στους πρόσφυγες.
Από το εθνικιστικό κλίμα που δημιουργούσε με επιδείξεις πατριωτισμού με κιτς εκδηλώσεις, όπως το κρέμασμα της τεράστιας σημαίας στην πρόσοψη του δημαρχείου αλλά και με τις εθνικιστικές ανακοινώσεις για το ζήτημα του μακεδονικού τους προηγούμενους μήνες προετοίμασαν κατάλληλα το έδαφος.
Έτσι το κλίμα στην παρέλαση της 28ης Οκτώβρη δεν μπορούσε παρά να “χρωματιστεί” από με εθνικιστικά συνθήματα μίσους που σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα μιλιταριστικά εμβατήρια των παρελάσεων έδωσαν ακόμα πιο μαύρο χρώμα στον έτσι κι αλλιώς κατάμαυρο θεσμό της παρέλασης.
Τις προηγούμενες μέρες πλάτες έκανε στην διοίκηση και ο γνωστός σε όλους ακροδεξιός δημοτικός σύμβουλος Ν.Σπυρόπουλος με εμετικό έντυπο που “κατήγγειλε τη διοίκηση” πως δεν είναι επαρκώς πατριωτική. Κωνσταντάτος και Σπυρόπουλος έχουν βγάλει σε πλειστηριασμό τον επικίνδυνο υπερπατριωτισμό τους.
Όλα αυτά έρχονται να επιβεβαιώσουν την άποψη όσων υποστηρίζουν -μεταξύ αυτών και εμείς- πως ο θεσμός των παρελάσεων, που ο δικτάτορας Μεταξάς εισήγαγε , δεν έχει καμία θέση στην κοινωνία μας. Οι παρελάσεις προάγουν το μιλιταρισμό και τον εθνικισμό, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στη διαφορετικότητα ενώ αντιμετωπίζουν τους μαθητές σαν μελλοντικούς στρατιώτες, προετοιμάζοντας τους να γίνουν κρέας στα κανόνια των μεγάλων συμφερόντων.
Δεν θα αφήσουμε φασίστες, εθνικιστές, μανιακούς στρατιωτικούς (sic) να βρωμίζουν τις γειτονιές μας. Δεν θα επιτρέψουμε να χύνουν το δηλητήριο τους με την οποιαδήποτε αφορμή. Δεν θα επιτρέψουμε να στήνει η διοίκηση του δήμου σε συνεργασία με φασιστικές άλλες παρατάξεις εθνικιστικές/φασιστικές φιέστες με κομπάρσους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να πάρει αποστάσεις από όλα αυτά.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΕΦΕΔΡΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ/ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
Πηγή: ektosplanou.wordpress.com
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Σηκώνει το (ακροδεξιό) γάντι ο δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης
Αμετανόητος ο Κωνσταντάτος συνεχίζει να βαδίζει σε επικίνδυνα εθνικιστικά μονοπάτια.
Υπερασπίζεται τις χακί μαθητικές παρελάσεις ενώ ανακαλύπτει το σύγχρονο νόημα της 28ης Οκτωβρίου στους μακεδονομάχους και στην αντιμεταναστευτική-ρατσιστική προπαγάνδα.
Ο Κωνσταντάτος συνεχίζει να μας λασπολογεί. Μιλάει για ψεύτικα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πού τα είδε; Μας γνωρίζει πολύ καλά, ακριβώς γιατί μας βρίσκει συνεχώς απέναντι στα σχέδιά του. Όλες μας οι απόψεις έχουν υπογραφή, κάθε ανακοίνωση έχει συλλογική πολιτική ευθύνη. Όλα μας τα μέλη δρουν στο φως της ημέρας, μέσα στο μαζικό κίνημα, μέσα στην τοπική κοινωνία. Οι δολιοφθορές, τα σκασμένα λάστιχα και τα μαχαιρώματα είναι πρακτικές του ακροδεξιού υποκόσμου.
Αν κάπου υπάρχουν ψεύτικα προφίλ είναι στην ενορχηστρωμένη επίθεση που δέχτηκαν ηλεκτρονικά οι ανακοινώσεις μας. Χυδαία, ακραία και συνήθως ανώνυμα σχόλια με κοινό παρανομαστή την ξενοφοβική ρητορική, την αντικομουνιστική υστερία και τη στήριξη στο ακροδεξιό ρεύμα που υπάρχει δυστυχώς σήμερα σε μεγάλο μέρος του πλανήτη.
Εδώ και καιρό έχουμε επισημάνει ότι ο Κωνσταντάτος δεν είναι ένας μετριοπαθής κεντρώος πολιτικός. Η Φώφη δεν τα βρήκε ποτέ με τον ‘αγριάνθρωπο’. Ο Κωνσταντάτος ως γνήσιος λαϊκιστής προτίμησε να βουτήξει στα ακροδεξιά νερά του Σαλβίνι, του Μπολσονάρο, του Τράμπ … Προτίμησε να κάνει φιλίες με τα πιο μαύρα και σκοτεινά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας. Αυτός ο κατήφορος δεν έχει επιστροφή. Τώρα ακόμα και η ΝΔ μοιάζει πολύ light για τα πολιτικά γούστα του δημάρχου μας.
Ας μην ξεχνιόμαστε όμως ο εθνικισμός είναι ο φερετζές των αντιλαϊκών πολιτικών. Πίσω από την πατριδοκαπηλία και τη μισαλλοδοξία κρύβεται ένας νέος γύρος επιθετικών μέτρων με αυξήσεις στα δημοτικά τέλη, με τροφεία στους παιδικούς σταθμούς, με επέκταση των παρκόμετρων και ποιος ξέρει τι άλλο χαράτσι θα σκεφτούν. Μαχητική εργατική αντιπολίτευση λοιπόν και οργάνωση των αντιστάσεων στο τοπικό επίπεδο, αυτό είναι το ζητούμενο το επόμενο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ – ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΛΕΝΙΝ
Το αίτημα-σύνθημα για κατάργηση των στρατιωτικών και μαθητικών παρελάσεων που επαναφέρει στο προσκήνιο η Αντικαπιταλιστική Κίνηση Ελληνικού – Αργυρούπολης είναι το ορντέβρ για το αίτημα-κύριο πιάτο τής κατάργησης της στρατιωτικής θητείας, κάτι που, αν γινόταν αποδεκτό, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κράτος χωρίς άμυνα, ισοδυναμεί με την καθολική μετατροπή τού ελληνικού στρατού σε επαγγελματικό (= μισθοφορικό).
Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι μια από τις κατακτήσεις τής Μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης ήταν «το δικαίωμα του λαού να φέρει όπλα» κι έτσι να οδηγηθούν σε αποστράτευση τα μισθοφορικά στρατιωτικά σώματα του Λουδοβίκου ΣΤ’. (Αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει ένα –σκεπτόμενο– μυαλό στην όχι και τόσο αβάσιμη σκέψη ότι οι σύντροφοι των Νοτίων Προαστίων επιδιώκουν να μας γυρίσουν στην προ τού 1789 χρονική περίοδο. Ευτυχώς, επειδή το ποσοστό τών σκεπτόμενων μυαλών εντός τής Αριστεράς είναι μικρότερο κι από το ποσοστό που θα πάρουν στις προσεχείς εκλογές η ΛΑΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μαζί, έχουμε βάσιμους λόγους να ελπίζουμε ότι αυτή η κάπως δυσάρεστη σκέψη δεν θα γίνει ευρέως γνωστή…)
Εκτός από τους Γάλλους ξεβράκωτους του 1789, όμως, αξίζει να θυμηθούμε κάτι σχετικά πιο πρόσφατο. Τα λόγια τού Μεγάλου, όταν στο μακροσκελές άρθρο του με τίτλο «Το στρατιωτικό πρόγραμμα της προλεταριακής επανάστασης», που το έγραψε μέσα στη φωτιά τού Α’ ΠΠ, το φθινόπωρο του 1916, υποστήριζε ανάμεσα στα άλλα:
Μια καταπιεζόμενη τάξη που δεν επιδιώκει να μάθει να χειρίζεται τα όπλα, να έχει όπλα, μια τέτοια καταπιεζόμενη τάξη δεν θα άξιζε παρά να τη μεταχειρίζονται όπως μεταχειρίζονται τους δούλους. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε, αν δεν θέλουμε να μεταβληθούμε σε αστούς πασιφιστές ή οπορτουνιστές, ότι ζούμε σε ταξική κοινωνία και ότι απ’ αυτή δεν υπάρχει και ούτε μπορεί να υπάρξει άλλη διέξοδος εκτός από την ταξική πάλη. Σε κάθε ταξική κοινωνία –άσχετα αν στηρίζεται στη δουλεία, στη δουλοπαροικία ή, όπως σήμερα, στη μισθωτή εργασία– η τάξη που καταπιέζει είναι ένοπλη. Όχι μόνο ο τωρινός τακτικός στρατός μα και η τωρινή πολιτοφυλακή –ακόμη και στις πιο δημοκρατικές αστικές δημοκρατίες, π.χ. στην Ελβετία– είναι εξοπλισμός τής αστικής τάξης ενάντιαστο προλεταριάτο. Αυτό είναι μια τόσο στοιχειώδης αλήθεια, που νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σταθούμε ιδιαίτερα σ’ αυτή. Φτάνει να υπενθυμίσουμε τη χρησιμοποίηση του στρατού ενάντια στους απεργούς σε όλες τις καπιταλιστικές χώρες.
Ο εξοπλισμός τής αστικής τάξης ενάντια στο προλεταριάτο είναι ένα από τα πιο μεγάλα, βασικά και σπουδαιότερα γεγονότα τής σύγχρονης καπιταλιστικής κοινωνίας. Και μπροστά σ’ ένα τέτοιο γεγονός προτείνουν στους επαναστάτες σοσιαλδημοκράτες να προβάλλουν το «αίτημα» τού «αφοπλισμού»! Αυτό ισοδυναμεί με πλήρη εγκατάλειψη της άποψης της ταξικής πάλης, με παραίτηση από κάθε σκέψη για επανάσταση. Σύνθημά μας πρέπει να είναι: Εξοπλισμός τού προλεταριάτου για να νικήσει, ν’ απαλλοτριώσει και ν’ αφοπλίσει την αστική τάξη. Αυτή είναι η μοναδικά δυνατή τακτική τής επαναστατικής τάξης, τακτική που απορρέει απ’ όλη την αντικειμενική ανάπτυξη του καπιταλιστικού μιλιταρισμού που υπαγορεύεται απ’ αυτήν την ανάπτυξη. Μόνο αφού αφοπλίσει την αστική τάξη μπορεί το προλεταριάτο, χωρίς να προδώσει την κοσμοϊστορική του αποστολή, να πετάξει στα παλιοσίδερα κάθε όπλο γενικά και το προλεταριάτο θα το κάνει αυτό αναμφίβολα αλλά μόνο τότε, σε καμία περίπτωση νωρίτερα.
___________________________________________________________
ΥΓ Φυσικά, εγώ, ως ρεφορμιστής, μόνο ιστορική και εγκυκλοπαιδική αξία βρίσκω πια στα παραπάνω λόγια. Επειδή όμως εδώ κυκλοφορούν πολλοί επαναστάτες, τα βάζω για δική τους γνώση και βοήθεια… ;-) :-)
του Λουδοβίκου ΣΤ’ = του Λουδοβίκου IΣΤ’.
(Μα λένε που μας λένε ρεφορμιστές. Μη μας πουν και ανιστόρητους!)
Πω, πω!
Ο ΕΛΑΣ ήταν γεμάτος …στρατόκαυλους!
Που …έκαναν και …παρελάσεις!
(Πάει, έγινα κι εγώ ..ρεφόρμα!)