Από την υποταγή στη ρήξη, μία ανοικτή πρόκληση*
Γιάννης Ελαφρός
Συντρόφισσες και σύντροφοι, συναγωνιστές και συναγωνίστριες
Η συζήτηση για την περίοδο 2010-2015, που συνέβησαν πραγματικά σπουδαία πράγματα από το εργατικό και λαϊκό κίνημα, έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για την ιστορική-πολιτική αποτίμηση, αλλά για το σήμερα και το αύριο του λαϊκού αγώνα, καθώς είναι πολύ πιθανό να βρεθούμε σε ανάλογες καταστάσεις, όχι ίδιες.
Η καπιταλιστική κρίση που δεν έχει ξεπεραστεί με σταθερό τρόπο κι επανέρχεται με βουτιά στην εκμετάλλευση της εργασίας, ένταση των ανταγωνισμών και του πολεμικού παροξυσμού αφήνει ανοικτό το ζήτημα για νέες μεγάλες συγκρούσεις.
Αυτό αποτυπώνεται και στον φόβο και στην αγωνία του αστικού στρατοπέδου που θέλει να θάψει οτιδήποτε θυμίζει 2010-2015, οτιδήποτε φέρνει ξανά στο προσκήνιο την πάλη κατά των μνημονίων, τη δυνατότητα της ρήξης με την ΕΕ, το συγκλονιστικό «Όχι» στο δημοψήφισμα. Δεν είναι τυχαίο ο πόλεμος που ξέσπασε στο ΠΑΣΟΚ από μια αποστροφή του Νίκου Χριστοδουλάκη, πως υπήρχε κι άλλος δρόμος πέρα από τα μνημόνια, που έπεσαν να τον φάνε, μεταξύ αυτών και πολιτικοί παράγοντες –όπως ο Χ. Δούκας- που κάποιοι φαντάζονται σαν συντελεστές μιας νέας κεντροαριστεράς.
Θα θέσω ορισμένα σημεία, αξιωματικά λόγω χρόνου, με πολιτική κριτική από τον χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του τότε ΝΑΡ, στον οποίο ανήκω. Πρόκειται για πολιτική κριτική που αναζητά απαντήσεις, δεν στήνει στον τοίχο πρόσωπα που συνεχίζουν τον αγώνα, ούτε κουνά το δάχτυλο, αλλά επιζητά σαφείς πολιτικές θέσεις, γιατί η εποχή μας – εποχή σκληρών ταξικών συγκρούσεων- χρειάζεται τέτοιες.
Α. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε επιλογή ρήξης με το σύστημα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, η ηγεσία του με τον Τσίπρα, είναι καθαρό πως δεν είχε επιλογή ρήξης με το σύστημα. Από το βράδυ των εκλογών η ατάκα του Α. Τσίπρα ήταν «ούτε ρήξη, ούτε υποταγή». Το «ούτε ρήξη» ήταν το βασικό, το «ούτε υποταγή» ειπώθηκε για την ενσωμάτωση του κόσμου. Χωρίς ρήξη οδηγούμαστε στην υποταγή, αυτό αποδείχθηκε.
Δεν είναι πως ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε, αλλά «δεν είχε σχέδιο», «δεν μπορούσε». Δεν ήθελε.
Αυτό φάνηκε από την αρχή, από τις πρώτες κινήσεις.
Η μη αναγκαία συνεργασία με τους ΑΝΕΛ.
Η εκλογή του Προκόπη Παυλόπουλου ως Προέδρου της Δημοκρατίας, και ως συνδέσμου με το σύστημα, με μόνο μία βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ με αρνητική ψήφο.
Τις δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη πως η Ελλάδα θα πληρώνει το χρέος της αδιάλειπτα και πως το 70% των μνημονίων είναι θετικό.
Την κορυφαία, τρομερή, επιλογή για συμφωνία-γέφυρα παραμονής των μνημονίων στις 20 Φλεβάρη 2015, με την υπογραφή Γ. Βαρουφάκη και την καθοδήγηση Τσίπρα. Οι αντιδράσεις μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ ήταν ελάσσονες και δεν ανοίχτηκαν στον λαό.
Την πληρωμή των δόσεων του χρέους ανελλιπώς.
Συνολικά, η πραγματική διαπραγμάτευση της ηγεσίας και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν προς το εσωτερικό (στο εξωτερικό, με την ΕΕ γίνονταν για να βρεθεί ένα σημείο ισορροπίας), προς τον λαϊκό παράγοντα, μια διαρκής επεξεργασία της λαϊκής συνείδησης για να δεχθεί την υποταγή.
Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έπαιξε βασικό ρόλο σταθεροποίησης του ελληνικού καπιταλισμού, που αντιμετώπιζε μεγάλες δυσκολίες στην ενσωμάτωση των λαϊκών στρωμάτων.
Β. Η ρήξη έχει συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Το 2015 έδειξε καθαρά πως εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και κυρίαρχης πολιτικής δεν μπορεί να υπάρχει φιλολαϊκή πολιτική.
Χωρίς πορεία ρήξης, ανυπακοή, σύγκρουση και τελικά έξοδο από την ΕΕ, κανένα κόμμα ή κυβέρνηση, όπως κι αν ονομάζεται (αριστερή, κεντροαριστερή, προοδευτική κλπ.) δεν μπορεί να δώσει στον λαό.
Αυτό είναι βασικό συμπέρασμα από το 2015 και δεν ξεπερνιέται. Είναι αφετηρία οποιασδήποτε προγραμματικής προσπάθειας για ένα πρόγραμμα ρήξης και ανατροπής.
Ειδικά στη σημερινή φάση με τη στροφή της ΕΕ στην πολεμική οικονομία και την εμβάθυνση του ολοκληρωτικού καπιταλισμού της εποχής μας δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Την ΕΕ μάλιστα δεν τη συναντάμε μόνο στα «μεγάλα», στις τελικές αποφάσεις, αλλά σε κάθε βήμα. Είδατε τώρα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, στήριξαν την καταστρατήγηση της δημόσιας εκπαίδευσης και του συντάγματος στο «ευρωπαϊκό δίκαιο» που είναι υπέρτερο.
Η ρήξη με την ΕΕ πάει μαζί με μια αντικαπιταλιστική πολιτική στο εσωτερικό της χώρας, που παίρνει άμεσα από το κεφάλαιο και δίνει στην εργατική τάξη, με κρατικοποιήσεις, φορολογία, επιτάξεις, δημεύσεις κλπ. έτσι ώστε να αλλάζει ριζικά ο κοινωνικός και πολιτικός συσχετισμός στο εσωτερικό, να ενισχύεται πολύμορφα η εργατική τάξη και ο κόσμος της εργασίας και να συγκροτείται βαθύτερα σε υποκείμενο. Να χάνει το κεφάλαιο και να κερδίζει ο κόσμος της εργασίας, έτσι απαντιέται και το ερώτημα «πώς θα ζήσουμε εκτός ΕΕ;». Με αυξήσεις στους μισθούς, απαγόρευση των απολύσεων, εργατικό έλεγχο και ισχυρά συνδικάτα.
Στις σημερινές συνθήκες ένα πρόγραμμα ρήξης πρέπει να έχει αυτόν τον αντιΕΕ χαρακτήρα, να σηκώνει την αντιπολεμική πάλη και τη ρήξη με το ΝΑΤΟ και να στοχεύει τα κέρδη του κεφαλαίου υπέρ των μισθών των εργαζομένων.
Γ. Αριστερά συνεπιβάτης με τον ρεφορμισμό και τη διαχείριση ή αυτοτελές ανατρεπτικό ανατρεπτικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο;
Το 2015 δοκιμάστηκε και κρίθηκε τελικά και μια ορισμένη αντίληψη, που επαναλαμβάνεται σταθερά εδώ και δεκαετίες, πάντα με παρόμοια αποτελέσματα.
Η λογική αυτή λέει:
«Πάμε μαζί με τους ρεφορμιστές (σημείωση, συχνά δεν είναι ούτε καν ρεφορμιστές), σε αντινεοφιλελεύθερα, αντιμνημονιακά, αντι-, κλπ. μέτωπα και στην κρίσιμη στιγμή, όταν εκείνοι ‘’τα πουλήσουν’’ ή ‘’αποτύχουν’’ θα πάρουμε εμείς το τιμόνι».
Αποδείχθηκε πως δεν ισχύει:
Ο λόγος και η πράξη της διαχειριστικής ηγεσίας σε ένα περιβάλλον αστικής κυριαρχίας διαμορφώνει τη συνείδηση του κόσμου του αγώνα και στην κρίσιμη στιγμή μπορεί να επιβάλλει καταστάσεις.
Δεν αρκεί να τα λες, όταν τα λες, γιατί η αριστερή πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ δεν τα έλεγε και όλα καθαρά.
Ούτε αρκεί να έχεις την οργανωτική αυτοτέλεια της οργάνωσής σου, ή της φράξιας ή της πτέρυγας. Πρέπει να συγκροτείσαι με αυτοτέλεια πολιτικά, προγραμματικά, οργανωτικά, σε αντικαπιταλιστική βάση.
Πολλοί ομιλητές είπαν θέλαμε να πούμε εκείνο ή το άλλο, αλλά δεν το κάναμε γιατί ήταν νωπή η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, γιατί πώς θα φαινόταν στον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ κλπ. Να μια απόδειξη (μόνο μία από τις πολλές) του προβλήματος. Όχι μόνο έριχνες νερό σε άλλο μύλο, όχι μόνο δημιουργούσες σύγχυση, αλλά και στην κρίσιμη στιγμή δεν μπορούσες (αυτολογοκρινόσουν) να μιλήσεις…
Το 2015 αναδεικνύει την ανάγκη για συγκρότηση αντικαπιταλιστικού μετώπου. Τώρα είναι ακόμα πιο αναγκαίο.
Το ΚΚΕ δεν είχε αντικαπιταλιστική πολιτική, παρά τη ρητορεία του. Στην πραγματικότητα με την πολιτική του έδρασε σταθεροποιητικά για το σύστημα, όπως στην περιβόητη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στις 6 Ιούλη όταν προκλητικά θάφτηκε το «Όχι» στο δημοψήφισμα.
Και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ; Γιατί δεν τα κατάφερε;
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως ένα βαθμό εξέφρασε αυτή την πολιτική, έβαλε μπροστά το αντικαπιταλιστικό πρόγραμμα και το αναγκαίο περιεχόμενο της ρήξης, συνέβαλε στο μαζικό κίνημα, είχε λογική κοινής δράσης στο κίνημα και σε ορισμένες πολιτικές μορφές με τη ριζοσπαστική πτέρυγα, ενισχύθηκε κι ενίσχυσε το αντικαπιταλιστικό ρεύμα, αλλά έφτασε στα όριά της και δεν μπόρεσε να αλλάξει την πορεία των πραγμάτων. Πέρα από τις αντιφάσεις της, το μέγεθός της, η κοινωνική της αναφορά και η αδύναμη ταξική γείωση, η χαμηλή αφετηρία επιρροής της έθεταν σαφή όρια.
Παρόλα αυτά και για το ρεύμα της αντικαπιταλιστικής κομμουνιστικής Αριστεράς και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ η αιτία ήταν πολιτική.
Οφείλουμε βέβαια να υπογραμμίσουμε πως δεν είναι όλες οι «ήττες» ίδιες. Υπάρχουν δυνάμεις που δεν τα κατάφεραν αλλά προσπάθησαν να ανοίξουν έναν άλλο δρόμο και άλλες που ηττήθηκαν σε μια διαδικασία τελικά ενσωμάτωσης.
Δ. Η ρήξη φτάνει στο πολιτικό ερώτημα, στο ερώτημα της εξουσίας
Σε τέτοιες μεγάλες κρίσεις που το σύστημα κλυδωνίζεται και η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα αναζητούν συνολική διέξοδο, έρχεται πιο άμεσα μπροστά στις πολιτικές δυνάμεις και τους αγωνιζόμενους το πολιτικό ερώτημα: Ποιος και πώς θα τα επιβάλει;
Το ερώτημα αυτό το φέρνει και η αστική τάξη, που θεωρεί πως έτσι θα «ψαρώσει» τον κόσμο και τη διαχειριστική Αριστερά. Θυμάστε τα ερωτήματα: «Τι θα μας κάνετε, Αλβανία;»
Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Α. Τσίπρας απάντησαν το 2012 με την «αριστερή κυβέρνηση», που έγινε «αντιμνημονιακή». Ήταν μια πολιτική απάντηση που κέρδισε τακτικά, αλλά καταβαραθρώθηκε στρατηγικά και χαντάκωσε την Αριστερά.
Η ριζοσπαστική πτέρυγα εντός ΣΥΡΙΖΑ προσπάθησε να νοηματοδοτήσει διαφορετικά την «αριστερή κυβέρνηση», με τα γνωστά αποτελέσματα.
Η αντικαπιταλιστική Αριστερά, με διαφορετικές και συχνά αντιφατικές προσεγγίσεις, κατέληγε στο «κίνημα» και στον «οργανωμένο λαό» που θα επιβάλει τις αναγκαίες τομές. Αυτές οι απαντήσεις τροφοδοτούνταν από τις πλατείες, τις μεγάλες διαδηλώσεις και τις απεργίες. Μπορούσαν να φέρουν ρωγμές και κατακτήσεις, αλλά δεν έδιναν συνολική πολιτική απάντηση.
Με αυτή την έννοια το «πεντάπτυχο» της ΑΝΤΑΡΣΥΑ έμενε μετέωρο.
Στην εποχή μας, εποχή πολυκρίσης του συστήματος, σχηματισμού μπλοκ και πολέμου, η αστική κρατική δομή όσο κι αν εμφανίζεται πιο αποκεντρωμένη γίνεται στην πράξη πιο συγκεντρωτική και πολυεπίπεδη, έτσι ώστε ακόμα και οι όποιες ρωγμές να ενσωματώνονται.
Σήμερα οι τακτικοί και οι στρατηγικοί στόχοι έρχονται πιο κοντά, χωρίς να ταυτίζονται, αλλά η στρατηγική πρέπει να είναι πάντα παρούσα, δεν είναι κάτι για το «μετά».
Σε αυτές τις συνθήκες δεν είναι απάντηση η κυβερνητική πρόταση, που παγκόσμια έχει μετατραπεί από τραγωδία της Αριστεράς (όπως τη δεκαετία του ’70) σε φάρσα που γελοιοποιεί και εξαφανίζει την κυβερνώσα Αριστερά.
Η ανασυγκρότηση μιας επαναστατικής εργατικής πολιτικής με κομμουνιστική στρατηγική στόχευση, τόσο αναγκαία σήμερα, εδράζεται κυρίως στον εξωκοινοβουλευτικό αγώνα, στην ταξική πάλη, αξιοποιώντας όταν αυτό είναι δυνατό και κοινοβουλευτικές πλευρές, χωρίς να γίνεται αυτοσκοπός.
Απαιτείται ένας νέος συνδυασμός πολιτικού κινήματος για κατακτήσεις και ρωγμές, με δημιουργία οργάνων εργατικής πολιτικής, διεκδίκησης κι επιβολής της λαϊκής θέλησης, σε αντιπαράθεση με τους αστικούς θεσμούς με ένα σύγχρονο επαναστατικό σχέδιο για ρήξη με την ΕΕ και το ΝΑΤΟ, για αντικαπιταλιστική ανατροπή, για τον σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό της εποχής μας. Υπάρχει πλούσια εμπειρία τα τελευταία χρόνια που μπορεί να τροφοδοτήσει νέες θεωρητικές και προγραμματικές απόπειρες. Το γεγονός πως έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που έχουν γραφτεί τα πιο πρόσφατα θεωρητικά έργα στη Δυτική Ευρώπη για την επανάσταση δείχνει πόσο η Αριστερά απομακρύνθηκε από τον σκοπό της, που ούτε καν συζητά γι’ αυτόν. Ας αντιστρέψουμε αυτή την πορεία. Δεν είναι ιδιοτροπία «παλαιών πολεμιστών», αλλά πρόκληση που έρχεται από το μέλλον.
*Ομιλία του Γιάννη Ελαφρού, μέλους της Πολιτικής Επιτροπής της Κομμουνιστικής Απελευθέρωσης, στο διήμερο συζητήσεων των πέντε οργανώσεων (Αναμέτρηση, ΑΠΟ, ΔΕΑ, Μετάβαση, Ξεκίνημα) στο Πάντειο την Κυριακή 22/6/2025. Η προφορική ομιλία στηρίχθηκε στο γραπτό κείμενο και ήταν μικρότερη, λόγω χρόνου.
Πηγή: ΠΡΙΝ






Η Ιστορία πια είναι γραμμένη:
Το “ΟΧΙ” τους ήταν “ΝΑΙ” σε τρίτο Μνημόνιο”!
….και πια δεν αλλάζει, ούτε ξαναγράφεται!
Παρά τις προσπάθειες και σε τούτη την επέτειο, που συντρέχει με μια πρωτοφανή κρίση του αστικού πολιτικού συστήματος, (μαζί και των παρατρεχάμενών του…), να την “διορθώσουν” εκ των υστέρων!!!!!!!
Ηταν η μέρα, που τελείωσαν οι αυταπάτες. Και οι πιο μεγάλη ήταν το “ΟΧΙ” της Συγκυβέρνησης.
Πάρτε μια γενναία απόφαση: Κάνατε λάθος!
Η Αυτοκριτική ήταν πάντα το μεγάλο όπλο των κομμουνιστών.
Βρείτε το “γιατί”.
Γιατί έρχονται πιο δύσκολες μέρες….
Το ΚΚΕ έκανε λάθος, που όπως και σήμερα, έτσι και τότε, στήριξε αποφασιστικά την σταθερότητα του πολιτικού συστήματος και του καθεστώτος στην Ελλάδα.
Το ψηφοδέλτιο “ΟΧΙ” μέσα στην κάλπη, δεν μπορούσε να διαφοροποιηθεί από το συγκυβερνητικό, ανεξαρτήτως προθέσεων.
Κοινώς “τσουβαλιάστηκε”, παίζοντας το παιχνίδι της α/τ, που την συγκεκριμένη στιγμή, μόνο ο Τσίπρας/τΣύριζα μπορούσε να διεκπεραιώσει.
Αέρα του κάνατε, άρα και στα σχέδια της α/τ…….
Κι όλο αυτό, για διαφοροποίηση από το ΚΚΕ;
(Τα δύο μουλού δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα;………….
Κι όμως, δεν πέσαν στο μεγαλύτερο λάθος!)
Η, μήπως, για να σωθεί το “Μεταβατικό Πρόγραμμα”;
Διαλέχτε…….
…γιατί, πια, τα αποτελέσματα, μετά από δέκα χρόνια, έχουν καταγραφεί οριστικά!
Το άκυρο αποχή του ΚΚΕ, σε συνδυασμό με την άρνηση του να οξύνει την ταξική πάλη προς όφελος των εργατών και του λαού, πρόσφερε πολύτιμες υπηρεσίες στην ελληνική άρχουσα τάξη και στην ΕΕ.
“….έδρασε σταθεροποιητικά για το σύστημα, όπως στην περιβόητη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στις 6 Ιούλη όταν προκλητικά θάφτηκε το «Όχι» στο δημοψήφισμα.”!!!!
Φανταστείτε, το ΚΚΕ, να ωρύεται, για το ….”γνήσιο ΟΧΙ του Λαού”….
….κάτι σαν την “Πραγματική Αλλαγή”!
Τουλάχιστον το ΚΚΕ μαθαίνει από τα λάθη του…..
Και τότε και τώρα, το ΚΚΕ δρα σταθεροποιητικά για το καπιταλιστικό πολιτικό σύστημα….
Κόλλησε η βελόνα επειδή δεν υπάρχουν πια επιχειρήματα….
Ε τότε βρες κάποιο επιχείρημα φίλε ΚΚΕ, για να μην κολλάει η βελόνα σου. Γιατί, έχεις κολλήσει για τα καλά….
…κόλλησε η βελόνα και μετά …τρελλίτσα;!
Το Λυκόφως του Πασοκισμού είναι εδώ.
Η μήπως το πτώμα του;
Οταν το τσιμπάς και δεν κουνιέται….
Ανώνυμος
10/07/2025 at 05:45 , ρε λυκόφως του πασοκικού ΚΚΕ, δεν βλέπεις τα εργοδοτικα και κρατικά χάλια του ΚΚΕ/ΠΑΜΕ Ναυτεργατών (ΠΕΜΕΝ , ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) που αβανταρε μέχρι τέλους το εφοπλιστικό κεφάλαιο στην πρόσφατη μαζικη και νικηφόρα απεργία της ΠΕΝΕΝ?
Λυκόφως του πασοκικού ΚΚΕ, για πες μας γιατί τα σωματεία πεμεν κ στεφενσων που ειναι στο ΚΚΕ/ΠΑΜΕ στήριξαν μέχρι τέλους τους εφοπλιστές κ αρνήθηκαν να προκηρύξουν απεργία και γιατί το ΕΚ Πάτρας εξέφρασε μια έμπρακτη στήριξη της απεργίας μετά από μέρες που είχε ξεκινησει αυτη η νικηφόρα απεργία της ΠΕΝΕΝ? Και αφού είχε πια αρχίσει αυτή να αποκτά ολοένα και πιο μαζικά χαρακτηριστικά?
Μήπως για να μην ξεφτιλιστεί τελείως το ΚΚΕ που η πραγματική του γραμμή εκφράστηκε στον ναυτεργατών κλάδο και ήταν αυτή της απεργοσπασίας πεμεν κ στεφενσων?
Νάσου κι ένας άλλος “κομμουνιστής” συνήγορος ….
….με τα ίδια ακριβώς “επιχειρήματα”:
“… το ΚΚΕ την εποχή των μνημονίων στήριξε την παραμονή της χώρας στο ευρώ…”!
…για να γελάνε και τα πλακόστρωτα!
Το ΚΚΕ, το μοναδικό κόμμα, που υπονομεύει σταθερά όλες τις διαχειριστικές μανούβρες των αστών (και των παρατρεχαμένων τους…) δεν υποστήριξε και φυσικά ακύρωσε την κορυφαία από αυτές: Την έξοδο από το Ευρώ (και την ΕΕ) με ….αστική διαχείριση! Που θα έχωνε τον Λαό πιο βαθειά στο “ΤΙΝΑ” και θα δικαιολογούσε και πολλαπλάσια εξαθλίωση, γιατί “εσείς το επιλέξατε”!
Εχει γελοιοποιηθεί όλο το αναθεωρητικό συνοθύλευμα με τις ψευτοεπαναστατικές κορώνες του! Γι αυτό και η Κρίση όλου του, πλην ΚΚΕ, πολιτικού συστήματος της α/τ.
Κουράγιο….
Φίλε ΚΚΕ, εάν βγαίναμε από την ΕΕ το 2015, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξέσπαγε τόσο επανάσταση, όσο και, αντεπανάσταση. Αυτό ήταν το κλίμα όλη την 5ετία 10-15. Τελικά κέρδισε πάλι το κεφάλαιο. Αλλά το ΚΚΕ αγρόν ηγόραζε και η σταθερότητα να ναι καλά….
Αντεπανάσταση εδραιωμένη και διαρκή έχουμε από το ’44. Και η Επανάσταση δεν είναι θέμα πιθανοτήτων και …τζόγου!
Επανάσταση ξεσπάει όταν οι αποπάνω δεν μπορούν και οι αποκάτω δε θέλουν.
Το 2015 οι αποπάνω είχαν ακόμη επιλογές και “μπορούσαν” ακόμη. Μια από τις δυνητικές επιλογές τους ήταν και η “διαπαιδαγωγητική/τιμωρητική” έξοδος από Ευρώ/ΕΕ με …αστική εξουσία και καθοδήγηση. Ο Σόϊμπλε π.χ., εκπροσωπώντας μια μερίδα της ευρωπαϊκής κεφαλαιοκρατίς, την υποστήριζε ανοικτά, γιατί προφανώς ήταν μια ακόμη αστική επιλογή, που την θεωρούσε πιο συμφέρουσα για την α/τ. Δε φοβόντουσαν επανάστα. Ξέραν που πατάγαν.
Ξέραν ότι ο ελληνικός Λαός δεν ήταν υποκειμενικά έτοιμος για αλλαγή κοινωνικού συστήματος. Και δεν είναι ακόμη, όπως αποδείχνει ο συνεχής εγκλωβισμός στα αστικά κόμματα κάθε κοπής, παρόλο, που πια σήμερα όλα έχουν χάσει την παληά αίγλη τους, και μόνο σαν “μη χειρότερο” θεωρούνται από το ~90% του Λαού. Αλλά οι αυταπάτες, που καλλιεργήθηκαν έντεχνα και πολύπλευρα, με παπατζηδισμό αλλά και στοχοπροσηλωμένες προσωρινές σημαντικές παραχωρήσεις, σε τρεις γενιές, δεν γκρεμίζονται εύκολα, βλέπουμε ότι ακόμα κρατάνε πολύ κόσμο εγκλωβισμένο. Ιδίως όταν η διάψευση προσδοκιών δεν παίρνει ορμητικό χαρακτήρα, δεν συντονίζεται με καταλυτικά κρισιακά χαρακτηριστικά στην οικονομία και ταυτόχρονο “εμφύλιο-παράλυση” στους “αποπάνω”.
Κοινώς περισσότερο το 2015 και λιγότερο σήμερα, οι από πάνω ακόμη “μπορούσαν” και οι αποκάτω ακόμη ελπίζαν σε “βατές-εύκολες” λύσεις, δηλαδή “θέλαν”.
Κάπου εκεί είμαστε και σήμερα, κάπως καλύτερα από το 2015, αξιοποιώντας και τις αποτυχίες του συστήματος, την χρεοκοπία της ΠΦΑ και ξεσκεπάζοντάς τες, σε αντίθεση με πολλούς, που ακόμη τις κουκουλώνουν και επιχειρούν για άλλη μια φορά να ξανατουμπάρουν τον Λαό με τα ξυνισμένα παπαντζηλίκια.
Το πρόβλημα με την Επανάσταση δεν είναι ότι δε βρίσκεται ένας να “σφυρίξει” την έναρξη.
Τέτοιοι βρέθηκαν πολλοί και απλά φάγαν τα μούτρα τους, …αν δεν ήταν και προβοκάτορες, διάφοροι “παπά-Γκαπόν” ή και φασίστες. Το επαναστατικό κόμμα την προετοιμάζει πολύπλευρα με την δουλειά στις μάζες ενώ παράλληλα φροντίζει για την ιδεολογικοπολιτική και οργανωτική του προετοιμασία και ανάπτυξη, ώστε όταν πράγματι δημιουργηθούν οι αντικειμενικές και υποκειμενικές προϋποθέσεις να σπρώξει τα πράγματα καλύτερα από την προηγούμενη φορά.
Το ΚΚΕ ανταποκρίνεται αρκετά καλά σε αυτές τις απαιτήσεις αποφεύγοντας πολλές κακοτοπιές μετά το “’89”, γι αυτό και στην κοινή αντίληψη θεωρείται πραγματικά επαναστατικό κόμμα και αυτό είναι ένας βασικός λόγος, που δεν το ακολουθούν πλατειές λαϊκκές μάζες. Γιατί πιστεύουν ότι υπάρχουν ακόμη πιο εύκολες λύσεις.
Το πολιτικό λάθος 2012 – 2015 του Ναρ ήταν καταλυτικό, ταυτίστηκε, και εμφαντικά στο δημιοψήφισμα, με την χρεοκοπήσασα ΠΦΑ, ενώ εξαπανέκαθεν είτε τα “μασάει” είτε και ευθυγραμμίζεται με τον αστικό αντισοβιετισμό/αντισταλινισμό, με αποτέλεσμα να μην έχει ένα καθαρό στίγμα στις λαϊκές συνειδήσεις, ιδίως τις κομμουνίζουσες. Και δεν βλέπω να είναι ακόμη σε θέση να τα ξεπεράσει όλα αυτά…..
Θα είχες δίκιο φίλε ΚΚΕ, αν το ΚΚΕ δεν είχε ως βασικό του μελημα, την σταθερότητα του ελληνικού καπιταλιστικού πολιτικού συστήματος. Φλα όμως που το ΚΚΕ έχει ως βασικό του μέλημα, αυτή την σταθερότητα και ομαλότητα!
Για αυτό πχ, και το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ Ναυτεργατών (Σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) συντάχθηκε με το εφοπλιστικό κεφάλαιο εναντίον της ΠΕΝΕΝ και της πολυήμερης πετυχημένης και νικηφόρας απεργίας που αυτή διοργάνωσε.
Για αυτό και το ΕΚ Πάτρας την πρώτη βδομάδα της απεργίας σφυριζε αδιάφορα και μπήκε ενεργά στο πλευρό των ναυτεργατών, αφού χοντρυνε πολύ το παιχνίδι και η απεργία αναπτυσσόταν! Ενώ, το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ Ναυτεργατών και τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ που ελέγχει, ΑΡΝΗΘΗΚΕ μέχρι τέλους, να βάλει απεργία!! ΣΤΗΡΙΞΕ δλδ μέχρι τέλους, το εφοπλιστικό κεφάλαιο!
Ονειρα γλυκά, ανώνυμε 11/07/2025 at 15:41 – έτσι είναι, αν έτσι σας αρέσει!
@ 11/07/2025 at 15:41
Ο Θεόφραστος (371 – 287π.Χ.), φιλόσοφος, βοτανολόγος από την Ερεσσό της Λέσβου, που περιέγραψε αρκετούς από τους ανθρώπινους χαρακτήρες, αφιέρωσε κείμενο και στον Μεμψίμοιρο. Γι’ αυτόν γράφει χαρακτηριστικά ότι είναι εκείνος που, όταν του φέρνει ο φίλος του ένα κέρασμα, αντί να χαρεί, κατηγορεί τον ελεήμονα γνωστό του ότι του στέρησε την ευκαιρία να δοκιμάσει το κρασί και το ποτό με το να μην τον προσκαλέσει στο δείπνο. Αν βρει ένα πορτοφόλι, πάλι μεμψιμοιρεί, γιατί δεν βρήκε έναν θησαυρό.
Συνώνυμο του μεμψίμοιρου είναι ο γκρινιάρης, ο παραπονιάρης, ο αγνώμων, ο κακομοίρης, ο γογγυστής.
Πιο λαϊκά συνώνυμα είναι ο μουρμούρης, ο γουρσουζουλεμές.
πηγη: αλφαβήτα
Έτσι! Ο ανώνυμος γρουσουζελεμές μεμψίμοιρος πασόκος του ΚΚΕ, εγκαλεί τις πολιτικές δυνάμεις κομμουνιστών και άλλων αριστερών οι οποίες δίνουν αγώνες μαζί με άλλες ταξικές δυνάμεις όπως η ΠΕΝΕΝ. Την ίδια μάλιστα ώρα, που το ΚΚΕ ΠΑΜΕ Ναυτεργατών, έκανε πλάτη στους εφοπλιστές και την κυβέρνηση!
Ρε μεμψιμοιρο λυκόφως του πασοκικού ΚΚΕ, κάτι τύπους σαν κι εσένα είχε στο μυαλό του ο Θεόφραστος….
Εχει ξεκινήσει μια συντονισμένη εκστρατεία για το “rebranding” (=αναβάπτιση, ανακαίνιση) του Τσίπρα.
Το πρόβλημα, που πρέπει να λυθεί είναι η αναθεώρηση της εφιαλτικής τετραετίας 2015-2019 με το τρίτο και φαρμακερό “μνημόνιο”, τις παντρειές με τους “διαβολικά καλούς” Τραμπ-Νετανιάχου, το “πιό βαθειά στο ΝΑΤΟ” κλπ., που οδήγησε στην πολιτική χρεοκοπία του και την αντικατάστασή του με τον “Κούλη” και την ομαλή συνέχιση με τον ξετσίπωτο, αντί του ντροπαλού, φιλελευθερισμό. Εμφανίστηκε σαν τελική δικαίωση του ΤΙΝΑ.
Το σημερινό επίδικο είναι αρκετά κρίσιμο:
Και η εξαετία της απόλυτης κυριαρχίας του φιλελευθερισμού απογοήτευσε τον Λαό και το ΤΙΝΑ δεν στέκει καλά στα πόδια του.
Πρώτο μέλημα της Αντίδρασης, λοιπόν, είναι η “επισκευή” και αποκατάσταση του ΤΙΝΑ.
Και κλειδί γι αυτό είναι η αποκατάσταση της δήθεν “αναγκαιότητας” όλης της μανούβρας του 2015, με κορυφαία στιγμή την ντρίπλα, που αποτέλεσε το διαβόητο δημιοψήφισμα-απάτη. Που ό,τι και να έβγαζε η κάλπη νομοτελειακά οδηγούσε σε ό,τι επακολούθησε. Και αυτό επισφραγίστηκε με την “ομοφωνία” (πλην ενός….) στην “σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών” (μέσα και η Χ.Α….).
Μόνο το ΚΚΕ διαφώνησε και αποχώρησε από αυτήν, συνεπές και με την στάση του απέναντι και στο δημιοψήφισμα, και όλες τις προηγηθείσες μανούβρες μετά την Κρίση 2007-2010, που στη χώρα μας βγάλαν ξανά από την ναφθαλίνη την “Αριστερά” του συστήματος.
Αυτό λοιπόν είναι το καρφί στο μάτι του ΤΙΝΑ.
Να συκοφαντηθεί το ΚΚΕ με την πρότασή του για “Λαϊκή Εξουσία” σαν μόνη εναλλακτική και το μόνο πραγματικό ΤΙΝΑ.
Κι ο δρόμος γι αυτό είναι η πλύση εγκεφάλου στον Λαό με την γνωστή παραμύθα του …”συστημικού ΚΚΕ”!
Και σε αυτή την προσπάθεια έχουν βγεί σιγά-σιγά όλα τα μωρά στην πίστα!
Αλλά, πια, με όσα έχουν γίνει, είναι δύσκολα χρόνια για μωρά και πρίγκηπες, και οι σχετικές προσπάθειες εύκολα γελοιοποιούνται:
Μια οφειλόμενη απάντηση στον «Ριζοσπάστη»
………………………………………….
Είμαστε πια στο Λυκόφως του μεταπολιτευτικού Πασοκισμού…
Η Πολιτική επανέρχεται με την μόνη αυθεντική δυνατότητά της: Την Ταξική Πάλη.
Ερχονται δύσκολες, αλλά, τουλάχιστον, ενδιαφέρουσες μέρες.
Συγνώμη που θα ακουστώ λιγο λούμπεν αλλά πραγματικά χτίστηκε ο Τσιπρας για το ΚΚΕ και επιχειρεί αυτό που λέμε rebranding.Όλη η ιστορία είναι η απέλπιδα προσπάθεια ενός πολιτικού που ” μαυρίστηκε” να επανέλθει στο προσκήνιο.Πλήρωσε λοιπόν μια εταιρεια( που του εφαγε τα λεφτα) και κάτι συμβούλους απο υπόπτους μέχρι ρετάλια( Πχ Καλπαδακης,Μαραντζιδης) να τον πλασάρουν ξανα.Προσπαθεί ίσως και να ” δαγκώσει” κανέναν επιχειρηματία και αυτό είναι όλο.Δεν γυρίζει όλος ο κόσμος γύρω απο το ΚΚΕ για το οποιο επαναλαμβάνω χεστηκε ο Τσιπρας και οι συν αυτώ αφού πια δεν στοχεύουν στους ίδιους ψηφοφόρους.Ίσως το 2022 να υπήρχε κάποια τακτικη του Συριζα να λεηλατησει εκλογικά το ΚΚΕ .Τώρα εχουν τόσο διαφορετική απευθυνση που δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα.Όσο για το δημοψήφισμα του 15 τον Σεπτέμβριο στην προεκλογική εκστρατεία ο Κουτσουμπας είπε ” το όχι του λαού το έκανε ναι ο Τσιπρας” άρα το κόμμα κάτι μυρίστηκε παραπάνω απο διάφορους ” εκπροσωπους” του στο διαδίκτυο που μπουρδολογουν …
Είναι τέτοια η απελπισία σας, που αγνοείτε δεκάδες σχετικές αποφάσεις, τοποθετήσεις κλπ. όλων των κομματικών οργάνων, ανακοινώσεις του Γραφείου Τύπου της ΚΕ/ΚΚΕ, δημοσιεύματα του “Ρ” κλπ., και αρπάζεστε από μια φράση του Κουτσούμπα χωρίς ….συνδεδεμένη(!) παραπομπή στα προηγούμενα!
Αν νομίζετε ότι ο Κ. ανατρέπει τις θέσεις του ΚΚΕ με ό,τι μπορεί να …”μυρίσει” η δική σας μύτη, …καλύτερα πάρτε ένα μαντηλάκι και φυσήξτε την!
Για να μην μπουρδολογείτε αξιολύπητα.
[Ποιός σας είπε ότι το “ΟΧΙ του ΛαούΙ”, που ανέφερε ο Κ. το επιδοκίμαζε κι όλας;! Ηταν απλό να καταλάβετε ότι “ούτε κι αυτό το ελάχιστο ΟΧΙ, που επέτρεψε ο Τσίπρας στον Λαό, ένα λιγότερο επαχθές Μνημόνιο, δεν τήρησε”!
Αλλά μπορεί ο πνιγμένος να σκεφτεί;…….
Τζάμπα μάγκες ως συνήθως οι κουκουυεδες. Αφού όλα είναι τόσο κρυστάλλινα, γιατί τότε δεν δημοσιεύει ο Τασιουλας τα πρακτικά της συνάντησης των αρχηγών μετά το δημοψηφισμα του 2015; τι ακριβώς θελει να κρυψει ; εφοσον ειναι γνωστες οι θεσεις του καθε κομματος, τι ειπωθηκε εκει μέσα που δεν πρέπει να το μσθει ο λαος; και γιατί δεν ξεσπαθώνει επαναστατικά το “τιμημενο” να τα βγάλει αυτό στη φορα; μόνο να κρύβεται πίσω από ψευτοεπαναστατικα τσιτάτα…
Αντί να παραληρείς με την εικονική σου πραγματικότητα, μάθε να διαβάζεις. Το “τιμημένο” ξεσπάθωσε επαναστατικά: Διαφώνησε και αποχώρησε από την σύσκεψη. Οι δικοί σου μείναν και ξέρουν οι ίδιοι τι είπαν. Εμείς ξέρουμε το αποτέλεσμα κι αυτό φτάνει στον Λαό: Τρίτο Μνημόνιο. Ολος αυτός ο μπουχός, που σηκώνετε τώρα, μετά από δέκα χρόνια πίσω-πίσω, αφορά τη δική σας πρεμούρα: Το rebranding για την διάσωση του συστήματος σας. Κι όσο δεν περπατάει σας τσουρουφλίζει, γιατί το “2015” με το “ΟΧΙ, που γλυκοκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ΝΑΙ” δεν έκαψε μόνο τον Τσίπρα αλλά και τα λιβανιστήρια του. Και τα ντροπαλά.
Το rebranding για την διάσωση του συστήματος μας; μα εμείς δεν παίρνουμε φράγκα από το σύστημα, εμείς είμαστε εξωκοινοβούλιο όπως μας λέτε περιφρονητικά. Εσείς παίρνετε φράγκα, δικό σας είναι το σύστημα. Οι μισοί παίρνετε βουλευτική αποζημίωση και οι άλλοι μισοί “συνδικαλιστική” αποζημίωση. Επανάσταση με το αζημίωτο!
Τα πρακτικά της σύσκεψης των αρχηγών δεν μας είπες, γιατί δεν τα βγάζετε στη φόρα; και γιατί είπε ο Προκόπης Παυλόπουλος ότι χάρηκε από την υπεύθυνη στάση του ΚΚΕ; τι ακριβώς είπε ο Κουτσούμπας πριν βγει στις κάμερες στο προαύλιο;
ψιτ-ψιτ, δεν μιλάς σε χρυσοψαρα…
«Π. Παυλόπουλος: ήταν συγκλονιστική εκείνη η μέρα. Η υπευθυνότητα των πολιτικών αρχηγών, συμπεριλαμβανομένου του ΚΚΕ. Ήταν αρνητικό το ΚΚΕ αλλά μόνο για τη γενικότερη θέση του στην Ευρώπη (…). Εγώ δεν κατάλαβα ότι ο Κουτσούμπας ήταν ο άνθρωπος που θα μου έλεγε «ας αφήσουμε την Ελλάδα να χαθεί». Αντίθετα ήταν ο άνθρωπος που μου είπε «κοιτάξτε, εσείς τα καταφέρατε ως εδώ, εσείς που οδηγήσατε την Ελλάδα στην Ευρώπη. Μπήκες, δεν μπορείς τώρα να βγεις έτσι έξω. Εγώ δεν μπορώ να το στηρίξω.»
https://www.youtube.com/watch?v=LiA4p-ptszc
Οτι το σύστημα έχει και ….ανιδιοτελείς υποστηρικτές δεν είναι νέο. Και κυρίως δεν τους καθαγιάζει. Μιλείστε επι της ουσίας για την πράξη σας. Η δική μου εκτίμηση είναι ότι εξαπανέκαθεν αποτελείτε διακοσμητικά μπιμπελό της βιτρίνας των “ελευθεριών” του Καπιταλισμού, που μόνο το ΚΚΕ φοβάται εδώ και ~106 χρόνια.
Χα, χα, χα, “Ψιτ-ψιτ” Ανώνυμε 18/07/2025 at 17:50, μάλλον διαλέγεις να σε εκφράζει ο Παυλόπουλος αντί του Κουτσούμπα! Αναφαίρετο δικαίωμά σου!
Αλλά, στα πρακτικά, που επικαλείσαι, εγώ διαβάζω (σελ. 4, πάνω-πάνω) ετούτα: “…μη με συνυπολογίζετε στο “ΟΧΙ”, γιατί το “ΟΧΙ” δεν θεωρώ ότι είναι ΟΧΙ” στην Ευρώπη, εγώ έχω τη δική μου θέση, θα επέλεγα την ρήξη. “
Και παρακάτω στην ίδια σελίδα, ….”….τονίζω πάντα την εξαίρεση του Κομμουνιστικού Κόμματος…” κλπ., κλπ.
Τα συμπεράσματα, για άλλη μια φορά, σαφή για όσους ενδιαφέρονται για την αλήθεια: Μόνο το ΚΚΕ (και τα δύο μουλού) ξέφυγε από την παγίδα-εκβιασμό, που στήσαν στον Λαό τα αστικά κόμματα μαζί με την “ΕΟΚ”.
Οι υπόλοιποι αυτοτσουβαλιαστήκατε, το πληρώσατε, το πληρώνετε και θα το πληρώνετε όσο δεν παραδέχεστε το λάθος σας!
Πρέπει να είναι η μοναδικές εκλογές (κάθε είδους από σωματεία, συλλόγους, βουλευτικές ευρωβουλή, ακόμα και μέσα στη βουλή για νόμους, στα προεδρεία γσεε, αδεδυ ) που το ΚΚΕ ψήφησε ΑΚΥΡΟ. Τόσο πολύ στριμώχτηκε.
Αν στο δημοψήφισμα έβγαινε (όπως και έγινε ) ΟΧΙ θα είχαμε νέο μνημόνιο (όπως και έγινε )
Αν έβγαινε ΝΑΙ θα είχαμε νέο μνημόνιο. Καμία διαφορά λέει το ΚΚΕ
Καλά το πιστεύεται αλήθεια αυτό. Δηλαδή αν έβγαινε το ΝΑΙ δεν θα ήταν δικαίωση και ξέπλυμα της προηγούμενης πολιτικής ΝΔ – ΠΑΣΟΚ ;
Δεν θα ήταν αποδοχή της ήττας του λαϊκού κινήματος όλης της περιόδου;
Στα τόσα σχόλια που έχω διαβάσει υπάρχει και η ‘άποψη πως αν μας έδιωχναν – βγαίναμε από την ΕΕ με αστική κυβέρνηση θα ήταν χειρότερα. Για ποιους;. Δηλαδή τώρα είμαστε καλά. Σε όλες τις στατιστικές είμαστε χειρότερα από πριν και δεν προβλέπεται βελτίωση.
Τελικά κάποιοι έχουν να χάσουν κάτι περισσότερο από τις αλυσίδες τους.
Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται. Ο βλάκας επιμένει….
Ανώνυμος 20/07/2025 at 13:58, τα πρακτικά της συνάντησης των αρχηγών μετά το δημοψήφισμα του 2015 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΊ, με απόφαση του Π.τ.Δ. Τασούλα. Ο Παυλόπουλος δεν μιλάει σαν Παυλόπουλος, αλλά σαν πρώην Π.τ.Δ. Ο πλέον αρμόδιος να ξέρει τι συνέβηκε τότε. Αν εσύ πιστεύεις τις κωλοφυλάδες του ιδιοκτήτη του Νoor1, μαγκιά σου.
Εσείς οι κουκουέδες που είσαστε επαναστατικά γατόνια, μπορείτε να μας πείτε ποιούς θέλει να καλύψει ο Τασούλας; Η Ν.Δ. κήρυξε εξέγερση κατά του ΟΧΙ δια στόματος Μπακογιάννη. Το ίδιο περίπου τα Ποτάμια και λοιποί συγγενείς. Τον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει κανέναν λόγο να θέλει να τον καλύψει. Εσάς πάλι, το ΚΚΕ, τι να έχετε εσείς για να σας καλύψει ο Τασιούλας.
Για απάντησε λοιπόν: ποιά είναι η επίσημη θέση του ΚΚΕ για την μη ενημέρωση του ελληνικού λαού; γιατί δεν βγάζει αυτό τα πρακτικά στη φόρα;
Ανώνυμε 21/07/2025 at 01:34, Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται. Ο βλάκας επιμένει και το λαμόγιο, την κάνει στα βουβά
@18/07/2025 at 20:36 – 20/07/2025 at 13:58 – 20/07/2025 at 22:16 ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ “ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ” ΣΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ
1) ΟΜΙΛΙΑ ΠΑΦΙΛΗ – ΤΣΙΠΡΑ – ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015
ΑΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΟΧΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΕΕ ΜΕ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΠΡΟΣ ΤΣΙΠΡΑ: “ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ”
https://www.youtube.com/watch?v=wGjClntbuhM
ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ “ΣΚΙΖΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥΛΗΔΕΣ” ΤΗΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ,
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. ΤΟ ΠΙΟ ΕΓΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΥΡΑ
2) ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟ δΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ 2015
https://www.alfavita.gr/koinonia/160101_psifodeltio-toy-kke-gia-dimopsifisma
ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΈ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=8508904
3) ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ Η ALL TIME ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ¨ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΟΥΛΕΜΑ” ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΝ “ΣΦΙΓΓΟΥΝ” ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ.
ΜΕΣΑ ΜΑΙΟΥ 2015
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΗΤΑΝ ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ – ΚΩΝ/ΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΧΑΤΖΗ
“Το μνημόνιο δεν είναι ζήτημα κριτικής, ή προσέγγισης αντοχών. Το μνημόνιο είναι ένα αντιδημοκρατικό καθεστώς και πρέπει να πάψει σε όλη την Ευρώπη.
Έχει εξηγηθεί ότι χιλιάδες διατάξεις δεν καταργούνται με ένα νόμο. Το σχήμα λόγου “με ένα άρθρο και ένα νόμο” είχε ειπωθεί για να καταδείξει την βαθιά αντιδημοκρατική επιλογή της κυβέρνησης Σαμαρά να φέρει με ένα άρθρο εκατοντάδες νόμους με την διαδικασία του κατεπείγοντος” .
https://www.youtube.com/watch?v=L3LANTA1hmU
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
4) ΕΜΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ
Δρίτσας Θεόδωρος : “¨Για μονομερή διαγραφή χρέους, θα έπρεπε να υπήρχαν σοβιέτ”
https://archidamos.blogspot.com/2017/12/syrizanel-dritsas-diagrafi-chreos-soviet.html
5) Βαρουφάκης ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ 70% του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
https://www.youtube.com/watch?v=NJyR3T8xf5I
ΣΤΙΣ 20/02/2015 ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΕΦΕΡΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΓΕΦΥΡΑ 4 ΜΗΝΩΝ ΠΟΥ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΣΜΕΥΠΝΤΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ
ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ. ΠΟΛΥ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ” Ο ΚΡΥΦΟΔΕΞΟΣ ΣΥΡΙΖΑ
6) ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΠΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΚΗΣ ΜΗΛΙΟΥ.
https://fadomduck2.blogspot.com/2016/01/blog-post_20.html
ΚΑΙ
https://newpost.gr/politiki/manifesto-mhlioy-kata-ths-kybernhtikhs-politikhs/
ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕ (Ο ΠΟΙΟΣ; ) O ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ
ΟΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΤΟ internet ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Ο “ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ “ΔΕΝ ΣΑΝ ΠΤΟΗΣΕ. ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΕΦΤΟΣΥΝΝΕΦΑΚΗΔΕΣ
ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ “ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ” ΠΟΛΙΤΙΚΆ ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ
ΠΟΙΟΙ ΕIΠAΜΕ ΠΩΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΑΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ;
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΑΣ ΜΗΠΩΣ 21/07/2025 at 01:40;
Εσχατολογικες προφητείες χιλιαστικης φυσιογνωμίας, συνεχης κατάπτωση ενός ΚΚ στεγνη σφραγιδα. Η πολιτικη επανέρχεται με την καθαρη της μορφη που ειναι ο πόλεμος, με τους λαους βουβατα.
Οι μαχες θεωρητικά και αψητα καμαρια του υοιτιθεμενου ΚΚ, δεν έρχονται οπως τις θελεις. Οι μαχες που δεν διδονται σε χωνουν κατω ακομη βαθυτερα. Αυτο συνεβη και τη περιοδο 2010-2015, οσο κομμουνιστικό ριμπραντιγκ και να επιχειρείτε. Αντε πια λυκοφως και πασοκισμος κι εξυπνάδες, λεκτικοι κομμουνιστες του μηδεν εις το πηλικιον.
ΥΓ. Παρτο ως συντροφικη κριτικη
ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ πικαπα
13/07/2025 at 18:53
ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Η ΙΔΙΑ ΛΟΥΠΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 50+ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ TRUE “MΠANAΣTATEZ” ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠHΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΩΝ 1970’S ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ 1980’S
ΥΠΕΡΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ..
ΚΑΤΑ ΤΟ “ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΛΑΣ ΓΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ”.
ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ . Π.Χ. ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΛΟΓΟΓΡΑΦΟΙ Ή ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΤΗΣ ΝΔ
Μου το σιγούρεψες τώρα. Για να λες πως το ΚΚΕ δεν ψήφησε άκυρο αλλά το δικό του ψηφοδέλτιο σημαίνει πως έτσουξε η απόφαση. Και ποιο πολύ το αποτέλεσμα.
Το καλύτερο: “ΑΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΟΧΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΕΕ ΜΕ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ”
Ειλικρινά τώρα το λες για επιχείρημα υπέρ του ΚΚΕ αυτό; Δηλαδή θέλατε να συζητήσετε με τον Καμένο, Δραγασάκη, τον Γιάνη, τη Ζωή για λαϊκή εξουσία; Και δεν δέχθηκαν. Αν δεν έμενα κάτω Πατήσια θα έμενα άναυδος.
Μάλλον δεν γνωρίζεις οτι η Λαϊκή Εξουσία θα προκύψει με απόφαση του κοινοβουλίου και ο σοσιαλισμός με υπουργική απόφαση. Με τις τελευταίες αναλύσεις που επεξεργαζεται το ΚΚΕ, ο κομμουνισμος θα θεσπιστεί με προεδρικό διάταγμα όταν Π.τ.Δ θα είναι ο Κουτσουμπας.
@23/07/2025 at 22:49
ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΕΤΕ
Α ΝΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗ.ΜΑΡ(ΚΟΥΒΕΛΗΣ) & ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΑΝΕΛ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ “ΥΠΕΡΕΠΑΝΑΣΤΑΣΤΗ” ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΓΙΑ ΠΕΣΑ ΜΑΣ ΤΗΝ “ΤΥΧΗ” ΤΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΤΟ 2012
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΟΚΟΜΠΛΟΚΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΛΑ ΝΤΑΛΩΝ & Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΕΙΠΑΝ ΑΚΟΜΑ & ΓΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 3ΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ (ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ) –ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ- !! ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ή ΔΕΣ ΤΑ VIDEO
ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΑΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΡΤΑΡΙ Α[ΠΟ ΤΟΥΣ “ΝΤΟΥΡΟΥΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ”
ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΧΑΤΖΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ 2015, Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΈΝΑ ΑΡΘΡΟ ΗΤΑΝ ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ & ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΟΣΟΙ (ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ) ΝΟΜΟΙ
ΜAΛΛΟΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΚΚΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΑ ΤΟΣΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΣ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.
ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΣΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ. Η ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ (ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ – ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ – ΑΓΓΛΙΑ – ΗΠΑ)ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΚΕ
ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΝΟΙΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ
1922,1936, 1940-1944, 1946 -1949, 1974 2010-2012
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1789 ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΣΤΟ “ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ” ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ
ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΥΠΕΡΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ “ΦΕΟΥΔΑΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ”. Ε;
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ
ΓΙΑΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, Η ΛΗΘΗ ή Η ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ “ΤΡΕΛΙΤΣΑ” ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ.
ΤΟ “ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ” ΟΠΩΣ ΈΓΡΑΨΕ & ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
Ο τροπος που γραφεις δεν πειθει οτι παιζει διαλογος αλλα το γραφω για τσαλ. Και για τη φουκαριαρα τη μανα μου. Η ταξικη παλη στο επιπεδο του συνδικαλισμου ειναι κατι πρωταρχικό και εν τελει ανολοκληρωτο και λιμναζον, χωρις πολιτικη παλη. 50 χρονια τωρα, το κομμα-σφραγιδα-δηθεν-γνησιοτητας σου δεν εβαλε ουτε μιση πολιτικη σφραγίδα στις εξελίξεις, αν εξαιρεσουμε τη συγκυβερνηση με ΝΔ, κουφια η ωρα. “Ψευδομπαναστατες” και “ρεφορμες” εκαναν οτι καλο εγινε, που δεν εγινε και τπτες αξιο δλδ.
Η δουλειά των αλλων ειναι να σου φταινε, κι η δικη σου να τους λουζεις. Ολα καλα θα πανε, δωστου αλλα 50 χρονια.
Ολη η ρεφορμιστική χορωδία σε συντονισμό!
Και προβοκατόρικα: “σύντροφοι”…..
ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ “ΠΕΙΘΕΣΑΙ” πικαπα ΓΙΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΝΗΜΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΟΠΩΣ ΠΧ. ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ, ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΟΛΙΣ 99 ΧΡΟΝΙΑ & ΑΛΛΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ(ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΑΤΟ ΔΕΝ ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΘΗΚΕ) ΜΕ ΕΝΑ 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ
ΛΟΓΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΟΙ ΝΤΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΑΝΕΙΚΑ
ΜΕ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ. Ε ΝΑΙ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ
ΑΠΛΑ Ο ΜΑΓΚΑΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΥΣ ΑΦΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ “ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ” ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΑΝ ΤΟ BROOKINGS, TO CSIS & TO ΔΝΤ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ .
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΘΑ ΧΟΡΕΥΑΝ ΣΤΟΥΣ ΖΟΥΡΝΑΔΕΣ & ΤΑ ΝΤΑΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ & ΤΟ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΕΑΚΙ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΣΤΟ BACKGROUND ΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΆ ΕΗΞΑΓΝΙΣΤΙΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΧΕΡΙΑ & ΠΟΔΙΑ & ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ή ΠΟΥΛΑΤΕ ΤΡΕΛΛΙΤΣΑ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΣΟΣΙΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ & ΤΑ VIDEO ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΩΣ ΣΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ “ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ” “ΑΧΑΣΤΟΥ” “ΗΓΕΤΗ” ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕ ΑΡΧΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 4ΜΗΝΟ ΤΟΥ 2015 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΝ “ΜΠΙΜΠΙ”
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΝΕ ΓΙΑ “ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ” ΠΑΛΑΙΣΤΗΝΙΑΚΗ ΜΑΝΤΥΛΑ ΑΛΛΆ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΜΒΑΘΥΝΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ “ΗΡΩΪΚΟ” 6ΜΗΝΟ
Τα πολλά λόγια είναι για τους μπουρδολόγους πολιτικάντιδες καριέρας. Με απλά λόγια θα στο πω μπας και πάρεις χαμπάρι: το 2010-2015 η εργατική τάξη στην Ελλάδα δέχτηκε ολομέτωπη επίθεση η οποία βέβαια συνεχίζεται μέχρι σήμερα (δες ανεργατικό νόμο για τις εργασιακές σχέσεις της Κεραμέως).
Σε αυτήν την επίθεση το ΚΚΕ απέτυχε να οργανώσει την άμυνα της εργατικής τάξης.
Και μάλιστα δεν έκανε ούτε μία αυτοκριτική. Μόνο να βρίζει μία τον Τσίπρα, μία την Ζωή και μία τον κακό του τον καιρό.
Καλά κάνει το ΚΚΕ κ βρίζει Τσίπρα, ζωή κλπ. Μόνο που ΑΝ ήταν έστω κ ελάχιστα επαναστατικό κόμμα το ΚΚΕ, θα έπρεπε να βρίζει κ τον εαυτό του.
ΣΥΜΦΩΝΩ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ Ανατολικές Συνοικίες
Α ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΚΚΕ ΤΟ ΦΤΑΙΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ή ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ
ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΕ ΧΕΡΙΑ & ΠΟΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ & ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΤΕ & ΟΥΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ
ΤΟ ΚΚΕ ΣΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2007 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΥΕΛΛΑ
ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΜΜΑΤΑ ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΩΤΥΠΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΛΕΓΑΤΕ ΕΞΥΠΝΑΔΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ” ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΨΑΛΤΕΣ”
ΕΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑΤΕ ΤΟΝ ΣΕΒ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ & ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑ ΒΡΑΔΥ
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΚΙΖΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥΛΗ & ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ “Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ & ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΗΤΑΝ ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ”
“Το μνημόνιο δεν είναι ζήτημα κριτικής, ή προσέγγισης αντοχών. Το μνημόνιο είναι ένα αντιδημοκρατικό καθεστώς και πρέπει να πάψει σε όλη την Ευρώπη.
Έχει εξηγηθεί ότι χιλιάδες διατάξεις δεν καταργούνται με ένα νόμο. Το σχήμα λόγου “με ένα άρθρο και ένα νόμο” είχε ειπωθεί για να καταδείξει την βαθιά αντιδημοκρατική επιλογή της κυβέρνησης Σαμαρά να φέρει με ένα άρθρο εκατοντάδες νόμους με την διαδικασία του κατεπείγοντος” .
https://www.youtube.com/watch?v=L3LANTA1hmU
ΤΠ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΗΝΤΑ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ
ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
https://fadomduck2.blogspot.com/2016/01/blog-post_20.html
ΚΑΙ
https://newpost.gr/politiki/manifesto-mhlioy-kata-ths-kybernhtikhs-politikhs/
ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΠΕΔΟ “ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ” ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΕΕ ΝΑΤΟ ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΤΟ ΚΚΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΡΕΦΟΡΜΙΣΤΕΣ 25/07/2025 at 22:09
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕΦΟΡΜΙΣΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΟΥ “ΚΟΒΕΙ” ΓΙΑ ΝΑ “ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΑΒΕΙΣ” ΟΤΙ ΘΕΣ
ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΟΥΝ. ΜΠΟΡΕΙ & ΟΛΑ
ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ & ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ
ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΤΑΔΙΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ( ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΝΔ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ) ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΈΦΕΡΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΗΔΗ 2
ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΕΦΣΥΝ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ” Ή & ΤΙΣ ΕΦΣΥΝ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΤΕΡΙΖΙ ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ-ΑΝ ΛΟΓΟΓΡΑΦΟΣ-ΟΙ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ. ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΤΟΥΜΕ
ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΣΕ “ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ” ΤΗΣ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΠΑΛΙΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΠΟΓΙΑ ΤΟΥΣ. ή ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ Ο ΣΑΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ “ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΣΚΥΛΟ ΝΕΑ ΚΟΛΠΑ”
Κάπως όψιμα ενδιαφέρονται οι κκεδες για τα μνημόνια όταν, το κύριο άγχος τους τότε ήταν να μην βγουν από το ευρώ…
Ας μας πει το ΚΚΕ σας “σύντροφοι”.
Πότε είχε δίκιο; Όταν ήταν τίγκα στις “ρεφορμιστικές” παπατζες η τώρα που έγινε “Συνεπές” σταλινικό απολίθωμα με τα λεφτά των άλλων. Τις αποζημιώσεις των βουλευτών σας τις αρπάζουν από τις τσέπες της υποτελούς τάξης. Φτιάξτε και καμμιά “κοινωφελή” οργάνωση να τα παίρνετε και από εκεί.
Ο ΣΤΑΛΙΝ ΣΑΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ “ΦΩΤΑ” ΜΕ ΕΝΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗ, ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΟΠΟΙΗΣΗ, ΜΕ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΔΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ (Η 1Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΝΤΙΑ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ ΣΤΑ 1936).
ΜΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗ Σ.Ε.(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100)
ΜΕ ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΣΔ & ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑ;ΛΛΕΥΟΜΕΝΗ ΤΙΣ ΕΝΔΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΈΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
ΟΤΑΝ ΓΑΛΛΙΑ ΑΓΓΛΙΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟ 194Ο ΚΑΤΑ ΤΗΣ Σ.Ε ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΚΡΥΦΟΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΔΙΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Σ.Ε. ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ (ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ) ΤΟ 1939
ΟΤΑΝ Ο ΤΣΩΡΤΣΙΛ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΝ ΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ 30 ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ Σ.Ε.
ΟΤΑΝ Η “ΤΙΜΙΑ”ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΒΟΜΒΑΔΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ
ΟΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΑΝ ΑΡΧΕΙΑ ΣΕ ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΣΟΥΗΔΙΑ ΗΠΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ 5ΕΤΙΑ
Η Σ.Ε. ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΟΥ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 1η ΣΕ ΟΓΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΕΡΣΚΕΛΙΖΟΝΤΑΣ ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ & ΤΗΝ 2η ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ
ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ 1η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΕΠΣΙΗΜΩΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΑΝ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΙΑΠΩΝΙΑ & ΕΓΡΑΨΑΝ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΘΩΣ & ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΤΣΚΙ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΞΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ (1936-1938) ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΣΟ & ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΡΑΙΧΣΤΑΓΚ
ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟΝ ΛΕΝΙΝ. ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΓΙΑΤΙ Ο ΤΑΞΙΚΟΣ & ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΡΟΛΟΣ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ ΟΤΑΝ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΥΛΗΔΕΣ
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ
ΑΛΤΟΥΣΕΡ & ΠΟΛΥΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ
“ΟΤΑΝ Η “ΤΙΜΙΑ”ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΒΟΜΒΑΔΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ”
ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ PROJECT. ΑΡΧΙΣΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1950´S ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ TO ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ.
ΤΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΥΠΟΥ ΦΤΕΡΩΝ DELTA ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝΝΟΥΣ ΒΟΜΒΩΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ. Η ΣΟΥΗΔΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΣΟΒΙΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΛΕΤΟΝΙΑ ΕΣΘΟΝΙΑ
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΣΟΥΗΔΙΑ ΠΟΥ ΦΛΕΡΤΑΡΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 1970’S ΜΕ ΤΗΝ “ΕΥΓΟΝΙΚΗ” ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΟΥΛΗΔΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ”. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ “ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ” & “ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ” ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΔΑΤΕ;
Συμπέρασμα:Ο Στάλιν ήταν και θα είναι σύμβολο της αντίστασης στον ναζισμό. Ακόμα περισσότερο είναι αυτός που οι Ρώσοι βλέπουν ως τον βασικό εθνικό ήρωα που μεγάλωσε τα σύνορα της χώρας τους και την έκανε “υπερδύναμη” Τον θαυμάζουν οι ακροδεξιοί της Ρωσίας όσο και οι απολιθωμένοι σταλινικοί σύμφωνα με δημοσκόπηση. Καλά κάνουν αυτοι. Εσείς;
Η Σοβιετική Ρωσία είναι δημιουργία του λαού, των Σοβιέτ Ενόπλων αγροτών και εργατών. Το σύνθημα της επανάστασης έδωσε κάποιος Λένιν, τον οποίο επιμένετε να τον κάνετε υποσημείωση…κάτω από αυτή την σημαία οργανώθηκαν οι προλετάριοι.
Ακολουθεί εισβολή του διεθνούς καπιταλιστικού συναφιου, μετατροπή των ατάκτων ανταρτικών ομάδων στον Νικηφόρο Κόκκινο Στρατο.
Αυτά τα ξεχνάτε. Μεγαλορωσο εθνικιστή είχε αποκαλέσει ο Μέγας Λένιν τον Στάλιν. Δεν ξέρω αν τον …μισούσε κιόλα. Μάλλον δεν πρόλαβε.
ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΗΤΑΝ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΣ. ΔΕΝ ΞΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΡΩΣΟΣ
ΜΕΤΑ ΜΑΘΕ ΠΩΣ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ “Ο ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ & ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ”. Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΕΤΕΛΕΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΟΤΗΤΩΝ. ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΕΚΔΩΣΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΩΤΝ ΜΠΟΛΕΣΒΙΚΩΝ.
ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ INDYMEDIA ΜΠΑΣ & ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ “ΕΞΥΠΝΑΔΑ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΦΟΥΡΝΗΣΕΙΣ 26/07/2025 at 21:12
Με τα λεφτά των άλλων δεν γίνεται Σοσιαλισμός “σύντροφε”.
Τα λεφτά τα λεφτά την πορτοφόλα.
ΣΥΜΦΩΝΩ 27/07/2025 at 10:43
ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ 2011-2012 ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΟΤΑΝ
1) Ο ΣΥΡΙΖΑ ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ.
2) ΣΥΡΙΖΑΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ
3) ΣΥΡΙΖΑΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ
ΚΑΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΥΠΑΙΝΙΧΘΕΙ Ο ΚΑΣΣΕΛΑΚΗΣ & ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΈΦΥΓΕ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ;
Για δες βρε πως μεγάλωσε η ΣΑΚΕ!!!
Τώρα λούζει τον κόσμο και ηλεκτρονικα
…αλλα το προβλημα δεν περιορίζεται στο οτι το κκε το 2010-2015 εκατσε στη γωνια με εσχατολογικες προφητειες, καταφανως χαριζοντας τη συγκυρια στους οπορτουνιστες, που πραγματι ουτε καν ρεφορμιστές δεν αποδειχτηκαν.
Το μεγαλο πρόβλημα ειναι οτι, συντηρουμενο καθαρα λογω κοινοβουλευτισμου εναντι καθε αλλης Σ-Κ προσπάθειας, επιτελει -εκον ακον αδιαφορο- την συντήρηση του κατακατακερματισμου του Σ-Κ χωρου. Που ετσι κι αλλιως παγκόσμια ειναι ακόμη βυθισμενος σε κριση χωρις να διαφαινεται το πως και το ποτε της ανάκαμψης.
Αλλα:
1. Η “περιφρουρηση” αποστειρωμενων ακτιβιστικων παραστασεων που γινονται εντελως δειγματοληπτικα η εθιμικα,
2. η παραλληλη λυσαλεα και αφριζουσα δηθεν μαχη κατά του ρεφορμισμου με την οποια εμφανίζονται πολλα μελη του, κατα παντων αλλων και διαφορετικών
3. παραλληλα και με την αρνηση ευληπτων πολιτικων στοχων στη καθε συγκυρία,
στην πράξη το μονο που ευνοεί ειναι την αναστολη διεργασιών μαζικού κινηματος, που ετσι κι αλλιώς ειναι δυσκολο να αντρωθει.
Ωστοσο εαν αυτη η ψοφοδεης λειτουργία του κκε επηρεάζει έτσι αρνητικά τις εξελίξεις, ειναι βασικα λογω της απελπιστικης αδυναμιας των οποιονδηποτε αλλων και διαφορετικών να στοιχειοθετήσουν όρους και προυποθεσεις μαζικού λαικου ανατρεπτικου κινηματος.
“έκατσε στη γωνία”…..!
Ενώ μπορούσε να ριχτεί κι αυτό στη “μάχη” της ουράς της αστικής τάξης και της αποβλάκωσης του Λαού με “κινηματικές” ρεφορμιστικές φαντασιώσεις για “καλούς καπιταλισμούς”, με “θεμιτά κέρδη”, στα πλαίσια ενδεχομένως και “επαναστατικών” μεταβατικών προγραμμάτων… ξανά-μανά στο 1956!
ΤΟ ΚΚΕ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΙΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΟΤΑΝ Ο ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ 14% ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΕΣΚΟΥΖΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ
Ο ΚΑΘΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ & Ο ΚΑΘΕ ΒΟΡΙΔΗΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ
ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΕ ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΕΣΗ. 9 ΜΗΝΕΣ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011 – ΙΟΥΛΙΟΣ 2012)
ΟΤΑΝ ΛΕΣ “ΕΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ” ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;
ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΥΣ aganavtismenous?
ΜΑ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟ ΚΚΕ / ΠΑΜΕ ΑΦΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΕΙΠΕ ΤΟ “ΕΞΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ” πικαπα;
ΕΝΑΣ ΜΠΕΝΙΤΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΑΙΩΝΑ. ΚΑΝΕ ΕΝΑ GOOGLE SEARCH ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ
ΠΑΡΕ & ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΟΜΜΑΤΩΝ & ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΩΗΝ ΜΙΣΟΣΥΝΙΣΤΩΣΑ
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ;
https://avantgarde2009.wordpress.com/2011/06/16/%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%87%CE%B8%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9/
ΑΚΟΜΑ & ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΑΤΑΣ – ΤΗΣ ΝΤΟΜΑΤΑΣ & ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΣ/ΚΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ & ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΚΕ
ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΩΣ ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΤΟΤΕ “ΕΣΩ”
https://fadomduck2.blogspot.com/2016/01/blog-post_20.html &
https://newpost.gr/politiki/manifesto-mhlioy-kata-ths-kybernhtikhs-politikhs/
για το ΚΚΕ, καλύτερο το “έκατσε στη γωνία” παρά το “να ριχτεί κι αυτό στη “μάχη” της ουράς”
Κάτι άλλο παιδιά παίζει στο μαγαζί;
Το ΚΚΕ δεν κάθησε ποτε στη “γωνιά”. Μην γραφετε αρλούμπες γιατι υπαρχουν εκατονταδες video στο youtube
Το μαρτυρουν εκατονταδες προσαγωγές – δικες μελων του την περίοδο απο το 2010 μεχρι & σήμερα
Το μαρτυρά η 9μηνη απεργια στην τοτε “Χαλυβουργική” καθώς & οι δεκαδες αγωνεσ που έγιναν
Το μαρτυρούν οι δεκαδες προασγωγες μελων του ΠΑΜΕ μετα απο στσιμο ενοος ψευτικου σκηνικου απο τα ΜΜΕ(λεγε ΣΚΑΙ) στο γραφειο του Βρουτση το 2013. Μολις πριν λιγα χρονια αθωωώηκαν
Να προσθέσουμε & την προβοκατορικη παρακρατική επιθεση στις 20/10/2011 στο ΠΑΜΕ στο Συνταγμα την οποια ο τοτε Σύριζα είχε μάλιστα καταδικάσει με ανακοινωση που “μισοτρωγεται”!
Την επιθεση εναντια στο ΠΑΜΕ ειχε καταδικάσει -και προς τιμη του-και το Ανταρσύα.
Ειρωνικά, “έκατσε στη γωνία”, γι αυτό και το έβαλα μέσα στα εισαγωγικά, Ανώνυμε 29/07/2025 at 15:51.
Οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, ζούν στον μικρόκοσμό τους. Γεροντοκόρες….
Οκ i got the point 29/07/2025 at 19:41
I got to the point too. Over…
Τον ηρωισμό και την αυτοθυσία των μελών του ΚΚΕ αναφέρεις στα παραδείγματα, ωστόσο για τις πολιτικές φυγομαχιες της ηγεσίας του κόμματος σου, υπάρχουν άπειρα παραδείγματα. Κλασικό παράδειγμα, η τρυσκιζουσα σταση του στο Ουκρανικό. Αν εξομοιωνεις επιτιθεμενο ( ΝΑΤΟ ) με αμυνόμενο ( Ρωσία, Κίνα, Ιράν) αποπροσανατολιζεις και αποδυναμωνεις το φιλειρηνικο κίνημα. Γίνεσαι συνένοχος δλδ.
Ναι, τα μέλη δρουν ανεξαρτητα απο το καταστατικό. Πολύ θα το θέλατε για να διαλύσετε το ΚΚΕ αλλα δεν ισχύει 30/07/2025 at 13:50 σε ένα κόμμα Δημοκρατικου Συγκεντρωτισμού.
ΝΑι ξέρω πως όταν ακούτε τις λέξεις “Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός” βγάζετε φλύκταινες μιας & ο καθενας σας έχει την αποψάρα του και δεν πολυγουστάρει να εφαρμόζει πλειοψηφικές αποφάσεις συνελεύσεων (νοιώθει “καταπιεσμένος”) στις οποίες συμμετέχει. Κλασική μικροαστική νοοτροπία.
“Εξυπνάδα” (“καλά” μέλη – “κακή” ηγεσία) που επαναλαμβάνει τακτικά ο Πασόκος Λαζόπουλος.
Στις 20/10/2011 το ΠΑΜΕ έχασε & ένα μέλος του Οικοδόμου από τον Βύρωνα λίγο πάνω από τα 50
Επίσης περι επιτιθέμενου & αμυνόμενου τα έχει ξεκαθαρίσει ο Λένιν. Ο οποιος βάζει ως κριτήριο τον χαρακτηρα ενός πολέμου. & απο εκεί απορρεόυν οι τακτικές που ακολουθεί ένα ΚΚ.
Αλλά έχετε πάρει διαζύγιο από το διάβασμα. Πηγαίνετε τώρα στον αντικομμουνιστή βΛδίμηρο που πολιτικά “γλύφει” τον Στάλιν εκεί που βρίζει τον Λένιν. Ειδικά όταν περήφανα έλεγε στο διάγγελμα του στις αρχές του 2022 πως θα ξεριζώσει τον κομμουνισμό στην Ουκρανία
Τώρα βέβαια που το “αγγούρι” με τους 56 στρατούς στην Ουκρανία μπήκε για τα καλά, ο Βλαδίμηρος”¨γλύφει” τον Στάλιν. Ειναι & ο κόσμος θυμάται με νοσταλγία την ΕΣΣΔ & το καλό επίπεδο ζωής, είναι & που κάθε σπίτι έχει & τουλάχιστον ένα νεκρό συγγενή στο Β Παγκόσμιο, είναι & η αντιφασιστική νίκη των λαών με το μεγαλυτερο βάρος στις πλάτες της Σ.Ε. είναι & τα εππιτευγματα όπως π.χ η πρώτη χώρα στο Διάστημα
Πληροφοριακά επειδή είσαι πέρα από αδιάβαστος & ψιλοάσχετος με το αντιικείμενο, ο Κουτσούμπας είχε συναντηθεί 2- 3 φορές στο παρελθόν με τον Πρέσβη του Ιράν στην Ελλάδα
“Αμυνόμενος”(!) η νεορωσσική μαφία, υπόλογος της κατεδάφισης της ΕΣΣΔ σε αγαστή συνεργασία με τους δυτικούς ιμπεριαληστές;! Μια α/τ, που παίζει να είναι και η πιο αντιδραστική, ποιοτικά, στον κόσμο σήμερα! Επειδή δε συμφωνάνε στις μοιρασιές;!!!!
Οταν δεν υπάρχει ταξικός προσανατολισμός και οι λέξεις χάνουν τα νοήματά τους…
Ανώνυμος 30/07/2025 at 19:38 να βρίζεις τη Ρωσία τη σήμερον ημέρα, βγάζει καλό μεροκάματο. Ρώτα και τον Πορτοσαλτε.
Ανώνυμος 30/07/2025 at 17:26, ανάποδα τα λες. Τα στελέχη δρουν ανεξάρτητα από το καταστατικό. Αν τα στελέχη σας σέβονταν το καταστατικό, δεν θα ειχατε τόσες διασπάσεις.
Όσο για το “δημοκρατικος” συγκεντρωτισμος και μονο που προτείνει η καθοδήγηση τα όργανα των παρακάτω οργανωσεων δείχνει την ποιότητα της δημοκρατίας σας. Το μόνο παρήγορο για σας είναι οτι όλες οι παραφυάδες σας έχουν κληρονομήσει τα ίδια κουσούρια.
Ανώνυμος
30/07/2025 at 19:38 , φίλε ΚΚΕ πάψε να λες ψέματα στον εαυτό σου κ μην μας δουλεύει άλλο το ΚΚΕ:
Α. Τον υπαρκτό δοσιαλθσμο τον διέλυσαν τα ίδια τα κομμουνιστικα κομματα, στα οποία εσύ κσι το ΚΚΕ ζητάς από εμάς την εργατική τάξη κσι τον λαό να υπακούμε. Μια ζωή πράκτορες βγάζατε ως ΚΚΕ, όλους τους αριστερούς και κομμουνιστές που ασκούσαν κριτική στην ΕΣΣΔ, τα εκει ΚΚ κσι κράτη.
Β. Αυτό το σύστημα θέλετε, όπου πάλι τα ΚΚ θα ξαναφέρουν τον καπιταλισμό κ θα μετατραπούν οι μηχανισμοί τους σε νέα καπιταλιστική άρχουσα τάξη….
Ειναι απλα τα πράγματα στη διαπίστωση αλλα συνθετα στην εφαρμογή. Οποιος μπορεσει να συντελεσει δραστικα στην πραγματωση ενός πραγματικα μαζικου κινηματος που θα ανατρεψει το rearm europe, ως οργανικη και εμφατική συνιστωσα του, θα μπορεσει να εχει λογο και για τα επόμενα.
Οποιος δεν τα καταφέρει, θα μεινει (αν του επιτραπεί) στην (πολιτικη) γωνια (περιχαρακωμενος και χωρις πολιτικους στόχους), να μιζεριαζει σαν γεροντοκορος την (κοινοβουλευτική του) αναπαραγωγή. Σοβαρεψου μαέστρο.
Στην πολιτική γωνία έχει μείνει ο μικροαστός ρεφορμιστής, που ακόμη δεν έχει αποφανθεί ποιός του έφταιγε περισσότερο: Ο Υπαρκτός ή ο Καπιταλισμός; (Ασχετο αν την αντιϊστορική παράταση του πολιτικο/κοινωνικού παρασιτισμού του την οφείλει σχεδόν αποκλειστικά στον υπαρκτό…)
Και παλεύει να βγεί από αυτήν με μικροπροβοκάτσιες, προκαλώντας γέλιο….
Σε πικαπα,29/7 : Σωστα το γραφεις,”οποιος [ …] ανατρεψει το rearm Europe”… κλπ. Ιδου λοιπον τα αποτελεσματα της ενσωματωσης των αριστερων ελιτ στο μηχανισμο (και) του ΝΑΤΟσιωνισμου : Η προσχηματικη και ενσυνειδητα ψευδης θεση οτι στον πολεμο που εξελισσεται ως αποτελεσμα της επιθεσης του ΝΑΤΟ κατα ανεξαρτητων απο αυτο χωρων, ολες οι πλευρες ευρθσκονται εν αδικω,αρα,η αριστερα πρεπει να νιψει τας χειρας της,το αποτελεσμα τιυ της ειναι αδιαφορο, ειδικωτερα : Η θεση οτι η Ρωσια ( η Κινα σε δευτερο χρινο) ειναι χωρες ιμπεριαλιστικες , ειναι η αγχονη που περασαν εθελοντικα και εθελοδουλα στο λαιμο τους οι αριστερες ελιτ, θεση που τους απαγορευει πλεον να αντιταξουν οποιαδηποτε σοβαρη αντιρρηση στον επανεξοπλισμο αυτον. Εξ ου και οι αμηχανες εως κωμικοτραγικες νεοκαουτσκικες διατυπωσεις τους, περι του υ μεγαλου κακου που συνιστα ο …πολεμος,γενικα και αοριστα , και λοιπες ανθρωπιστικες αρλουμπες ( ο αφηρημενος ανθρωπισμος,ειναι το υστατο καταφυγιο οσων προδινουν τη συγκεκριμενη αποστολη που δηθεν καποτε επωμισθηκαν). Τιποτε στην Ιστορια δε μενει αιωρουμενο στο κενο,η ιδεολογικη ,πολιτικη και ηθικη καταρρευση των αριστερων ελιτ και η πρωτοφανης ιστορικα χρεωκοπια τους,ειναι το αποτελεσμα των επιλογων τους . Αυτη ειναι η θεση που υποστηριζω εδω και δυο δεκαετιες τουλαχιστον.
Αξιολογοι ακτιβιστές η διανοούμενοι εχουν διατυπώσει εωλες θεωρω εκτιμήσεις π.χ. για την Κινα, ως και οτι δεν ηταν δυνατο να αναπτυχθούν οι παραγωγικές δυναμεις σε τέτοιο βαθμο απο τον καπιταλισμο, αρα εκεί εχουμε…αρχομενο σοσιαλισμο. Απο μια αποψη, η ιδεολογία των Κινεζων ειναι μια Καουτσκικη ερμηνεία του μαρξισμου…Τα μονοπάτια της ιστορίας, αν και δεν μπορουν να κινηθούν εκτος νομοτελειων, δεν μπορουν ωστοσο να προβλεφθούν. Αλλα, αλιμονο, οι διαφορες εκδοχες των νομοτελειων (δεν ειναι μονοδρομος) μπορουν μεν καπως να ανιχνεύονται εν μερει εκ των προτέρων, αποδεικνυονται ομως εκ των υστέρων.
Ετσι λοιπον, μας φαίνεται πλεον καθαρα οτι η οριστικη κατάλυση της δυτικης επικυριαρχίας ειναι αναγκαια (αν και οχι ικανη) συνθηκη. =Τελεια και όχι ομως παυλα.
Μια τετοια ανίχνευση των νομοτελειων επικαιροποιει ανάλογα την εννοια του αντιιμπεριαλισμου, ο οποιος δεν ταυτίζεται (αλλα μονον συσχετίζεται ως προοπτική) με τον καπιταλισμό. Ναι μεν αλλες αναλύσεις κκε, αναρχικων, η παλι ξερωγω ευρω-αριστερών αποδεικνύονται αστηρικτες, εως και βολικα αστηρικτες. Αλλα και η παραπανω “δικη μας” (ποιων;) αναλυση, δημιουργει δυσθεώρητα προβληματα που δεν μπορω εδω να αναπτυξω. Εαν πχ οι Χουθι εχουν θετικο ρόλο σε αυτη την ιστορία, τοτε πρεπει κι εμείς εδω μολις αυτονομηθουμε του νατο να πέσουμε με τα μουτρα να κανουμε πυραυλακια και φυσικα να μας βομβαρδίζουν. Εαν οι Παλαιστίνιοι δικαιουνται πατριδα, τοτε ολοι μα ολοι δικαιούνται πατριδα, αλλα ποιος οριζει απο που ως που ειναι η δικη σου πατρίδα και ποτε εισαι εθνικιστης. Εφ οσον δηλαδη δεν παίζεται το πραμα με διεθνικη σοσιαλιστική συνυπαρξη (φεξε μου και γλυστρισα) αλλα με εμπορευματικους=ανταγωνιστικους ορους.
Κατα συνέπεια, λεμε κάποια, σωστα θεωρώ, αλλα υπαρχει πολυς δρομος ακομη, θεωριας και πραξης, ενω διανοουμενοι και αγωνιστες εξακολουθούν ο καθένας στον κοσμο του.