.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Αδιανόητη ιστορική παραχάραξη από την πλειοψηφία του Δ.Σ. του Ε.Κ.Α. και του Ε.Κ.Π. [Updtate]


Αγωνιστική Ταξική Ενότητα

Σχόλιο της ΑΤΕ-ΕΚΑ σχετικά με τον εργατικό – λαϊκό αγώνα δρόμου της Κυριακής 28ης Απρίλη και την απαλοιφή του όρου «κομμουνιστές»!

Η Αγωνιστική Ταξική Ενότητα (ΑΤΕ) – ΕΚΑ καταγγέλλει τις δυνάμεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού για την προσπάθεια ξαναγραψίματος της ιστορίας της εκτέλεσης των διακοσίων κομμουνιστών την Πρωτομαγιά του 1944 από τους ναζί κατακτητές. Σε αυτό συνέβαλε η ντροπιαστική συναίνεση της ΔΑΣ-ΠΑΜΕ τόσο στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ) όσο και στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά (ΕΚΠ).

Συγκεκριμένα η Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΚΑ αποφάσισε την διεξαγωγή «Εργατικού – Λαϊκού Αγώνα Δρόμου για τους 200 εκτελεσθέντες στην Καισαριανή» από το στρατόπεδο του Χαϊδαρίου ως τον χώρο εκτέλεσης στην Καισαριανή, στις 28 Απρίλη 2024, με αφορμή τα 80 χρόνια από την εκτέλεση τους. Ήταν μια πρόταση του Εργατικού Κέντρου Πειραιά που έγινε ομόφωνα αποδεκτή.

Τόσο η πρόταση του δελτίου τύπου του ΕΚΠ όσο και η απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΚΑ αναφέρονταν ρητά στην «εκτέλεση 200 κομμουνιστών» από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής, την 1η Μάη του 1944, κάτι που πιστοποιείται και από τη δημοσίευσή τους σε πολλές ιστοσελίδες.

Στη συνέχεια η ανακοίνωση άλλαξε και ο όρος κομμουνιστές απαλείφθηκε! Από ποιον και με ποιο δικαίωμα; Από πότε η ιστορική αλήθεια αποτελεί αντικείμενο κοπτοραπτικής ώστε να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι;

Οι 200 της Καισαριανής δεν ήταν μόνο αντιστασιακοί ή αγωνιστές, όπως κατέληξε να λέει το Δελτίο Τύπου του ΕΚΑ και το ΕΚΠ (link). Τους εκτέλεσαν επειδή ήταν κομμουνιστές! Αυτό είναι ιστορικά καταγεγραμμένο και φυσικά δε διαφεύγει αυτό από τις δυνάμεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, πολύ δε περισσότερο δεν μπορεί να διαφεύγει από τις δυνάμεις της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ)!!

Ο ίδιος ο στρατιωτικός διοικητής της ναζιστικής κατοχής, κατόπιν της επιτυχούς ενέργειας του ΕΛΑΣ στις 27/4/1944 στη Λακωνία, έλεγε:

«Την 27.4.1944 κομμουνιστικαί συμμορίαι, παρά τους Μολάους, κατόπιν μίας εξ ενέδρας επιθέσεως, εδολοφόνησαν ανάνδρως ένα Γερμανό στρατηγό και τρεις συνοδούς του αξιωματικούς και ετραυμάτισαν πολλούς Γερμανούς στρατιώτες. Εις αντίποινα θα εκτελεσθούν:

1. Ο τυφεκισμός 200 κομμουνιστών την 1η Μαΐου 1944.

2. Ο τυφεκισμός όλων των ανδρών, τους οποίους θα συναντήσουν τα γερμανικά στρατεύματα επί της οδού Μολάων προς Σπάρτην, έξωθι των χωρίων.

Υπό την εντύπωσιν του κακουργήματος τούτου, Ελληνες εθελονταί (σ.σ. πρόκειται για ταγματασφαλίτες) εφόνευσαν αυτοβούλως 100 άλλους κομμουνιστάς.

Ο στρατιωτικός διοικητής Ελλάδος».

Καταγγέλλουμε την αλλοίωση και απαιτούμε να αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια από το ΕΚΑ και το ΕΚΠ.

[Updtate]

Ακολουθεί η κοινή ανακοίνωση ΕΚΑ και ΕΚΠ

 

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 77.50% ( 8
Συμμετοχές )



43 σχόλια στο “Αδιανόητη ιστορική παραχάραξη από την πλειοψηφία του Δ.Σ. του Ε.Κ.Α. και του Ε.Κ.Π. [Updtate]

  1. Ανώνυμος

    Συζητήθηκε. Προηγήθηκε πολιτική παράταξη που μάλλον βιάστηκε να βγάλει ανακοίνωση

    https://pandiera.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-200-%CE%B5%CE%BA%CF%84/comment-page-1/

    Αργήσατε λιγάκι για κάποιου είδους “διορθωτική κίνηση”. Αφορά μόνο το ΕΚΑ.(αντι ΠΑΜΕ δυνάμεις).

    Δεν το είδα στο Εργατικό Κέντρο Πειραία (ΠΑΜΕ)

    Ενδεικτικοί σύνδεσμοι με την αρχική ανακοίνωση:

    ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
    https://www.imerodromos.gr/ergatikos-laikos-agonas-dromou-chaidari-kaisarianh/

    ΠΑΜΕ
    https://pamehellas.gr/syllogos-ypallilon-perifereias-attikis-kalesma-symmetochis-ston-ergatiko-laiko-agona-dromoy-chaidari-kaisariani

    https://runnermagazine.gr/kalentari/133800/ergatikos-laikos-agonas-dromou-chaidari-kaisariani/

    902
    https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/359975/diorganonoyn-ergatiko-laiko-agona-dromoy-haidari-kaisariani-stis-28

    Η αλλαγμένη ανακοίνωση του Εργατικού Κέντρου Αθηνών:

    https://www.eka.org.gr/gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85/7183/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85-2024-04-04

    Η “πρόταση του δελτίου τύπου του ΕΚΠ” από που διασταυρώνεται;
    Δεν έχει Link;
    Μιας και το ΕΚ Πειραιά είναι με το ΠΑΜΕ νομίζω πως ισχύει η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Διαβάζω μόνο για ΕΚ Αθήνας. Υπάρχει αντίστοιχο κείμενο του ΕΚΠ;;

    Δεν υπάρχει αντίφαση όταν γραφεται πως <>;

    Αν άλλαξε την ανάρτηση το ΕΚ Αθήνας ,που είναι πλειοψηφία οι δυνάμεις ενάντια στο ΠΑΜΕ(PASOK – ND – SYRIZA), τότε γιατι καταλογίζεται σε άλλο
    Εργατικό Κέντρο στο ΕΚ Πειραία που είναι μέρος του ΠΑΜΕ;

    Υπάρχει ανακοίνωση του ΕΚ Πειραία που να άλλαξε η λέξη από κομμουνιστές σε αγωνιστές; Υπάρχου πρακτικά; Πως λοιπόν στοιχειοθετείται η ” η ντροπιαστική συναίνεση της ΔΑΣ-ΠΑΜΕ”; Από την φαντασία σας; Ή σάλτσες -έρχονται και ευρωεκλογές- & ό,τι πιάσει;

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Μήπως η όλη ανακοίνωση βρισκεται σε κάποια σχέση ως “αντιπερισπασμός” με την διόλου εύκολη πολιτική κατάσταση που διαμορφώνεται στο “αντιρατσιστικό”;

    https://pandiera.gr/%ce%bf%ce%ba%ce%b4%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%be%ce%ad%ce%bb%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85/

    Απο πουθενά δεν προκύπτει “συναίνεση”. Το ΕΚΑ ελέγχεται από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Συριζα και συνοδοιπόροι . Το ΕΚΠ δεν έχει βγάλει ανακοίνωση αλλαγής της λέξης από Κομμουνιστές σε Αγωνιστές

    Τα ποράπονα σας στην ΓΣΕΕ και στη συνδικαλιστική παράταξη του ΠΑΣΟΚ. Αλλά όταν κάποιοι πριν 10-15 χρόνια σας έλεγαν ποια είναι η ΓΣΕΕ τότε τους λέγατε “το ΠΑΜΕ είναι σεχταριστικό”.
    Πρώτη φορά ακούω για “σεχταρισμό” απευθυνόμενο σε εκείνους που συγκεντρώνουν στο εργατικό κίνημα ολοένα και περισσότερο κόσμο σπό την ΓΣΕΕ από το 2010 και μετά, ύστερα από την ψήφιση του 1ου μνημονίου .

    Reply
  4. Ανώνυμος

    Σε ένα <>
    Μεγάλη συναυλία – αφιέρωμα στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής την Κυριακή 28 Απρίλη (SPOT)
    https://www.youtube.com/watch?v=TCprj1XbwPs

    ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ 50ού ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ – «ΟΔΗΓΗΤΗ»

    Περιμένω νέες ανακοινώσεις <>

    Reply
  5. Ανώνυμος

    Την ίδια στιγμή, κάπου στην άλλη άκρη του Ατλαντικού….

    Συνάντηση του Δ. Κουτσούμπα με τον Εργατικό Σύλλογο Ελλήνων του Κεμπέκ (VIDEO – ΦΩΤΟ)

    https://www.youtube.com/watch?v=wQjWbElrQRI

    Reply
  6. frida

    Στην ανάρτηση έχει προστεθεί η εκτυπωμένη ανακοίνωση ΕΚΑ και ΕΚΠ

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Το Εργατικό Κέντρο Πειραία έχει βγάλει αυτή την ανακοίνωση που γράφει για κομμουνιστές

      .Πρωτοκολλημένη -δηλαδή επίσημη- απόφαση (Αρ. Πρωτ: 419 Πειραιάς, 29/03/2024)

      Πόσο ποιο επίσημη;

      Από Αθηναϊκό Μακεδονικο Πρακτορείο Ειδήσεων
      https://www.amna.gr/pr-view/304277

      Ομοίως σε Ριζοσπάστη του Σ.Κ. πριν 3 ημέρες
      Σάββατο 20 Απρίλη 2024 – Κυριακή 21 Απρίλη 2024
      https://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=20/4/24&id=19655&pageNo=8

      Επίσης για κομμουνιστές και στην ανακοίνωση του Σωματείου Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής
      https://sypatt.gr/2024/04/%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3/

      ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΕΝΕΝ (Δηλαδή Ναυτικοί – Έδρα Πειραιάς) – Και στον τίτλο
      Πρωτομαγιά 2024 – Λαϊκός – εργατικός αγώνας δρόμου ΕΚΠ – ΕΚΑ. – Τιμούμε τους 200 ήρωες κομμουνιστές που δολοφονήθηκαν από τους Γερμανούς φασίστες το 1944.

      https://penen.gr/%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%BD/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85/item/17171-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC-2024-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CF%8C%CF%82-%E2%80%93-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BA%CF%80-%E2%80%93-%CE%B5%CE%BA%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-200-%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF-1944

      ΠΑΜΕ.- Εργατικό Κέντρο Πειραιά. Τα ίδια
      https://pamehellas.gr/ergatoypalliliko-kentro-peiraia-28-aprili-ergatikos-laikos-agonas-dromoy

      Για τις “αλχημείες” και τα “κόλπα” ΓΣΕΕ ΕΚΑ ‘να τις απευθύνεται προς τα εκεί. Μόνο που δεν σας είδα ιδιαίτερα “ζεστούς” .

      Αν θέλετε να βρείτε κάτι, θα βρείτε να πείτε. Θα περάσετε από διυληστήριο το “κουνούπι” για να καταπείτε την “καμήλα”κατα πως λέει και το Ευαγγέλιο μέρες που είναι.
      Δεν πέρασαν και πολλά χρόνια από τότε που κάποιοι έδωσαν “γη και ύδωρ” σε Σύριζα, στην στήτιξη του εργοδοτικού συνδικαλισμού ή στις “ίσες αποστάσεις” ανάμεσα σε εργοδοτικό και ταξικό συνδικαλισμό με αποκορύφωμα την πολιτική στάση τους , τι ψήφισαν, τόσο μέσα στα σωματεία όσο και στις πορείες στους Νόμους τον αντιασφαλιστικό Κατρούγκαλου 2016 και στον αντιαπεργιακό Αχτσιόγλου – Βρούτση το 2017. Για να καταλάβουμε την διαφορά ανάμεσα σε όσα λέγονται και όσα γίνονται

      Reply
      1. unitat

        Η ανακοίνωση στο amna,gr γράφει ΟΡΘΗ επανάληψη,δηλαδή ΑΛΛΑΓΜΕΝΗ η προηγούμενη ανακοίνωση…..

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Άρα ποια ισχύει; η προηγούμενη ή η ορθή επανάληψη;
          Την τρίχα τριχιά μου φαίνεται πως κάνετε.

      2. Ανώνυμος

        Τελικά και το ΠΑΜΕ στο ένα μεγάλο ταμπλό την πρωτομαγιά στο Σύνταγμα για 200 αγωνιστές έγραφε. Θα δέχθηκε πιέσεις από τους συμμάχους από το ΔΙΚΗ.

        Reply
    2. Ανώνυμος

      Την αφίσα την είδαμε στο ΕΚΑ

      https://www.eka.org.gr/gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/223/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-200-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B8%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-28-%CE%B1%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%BF%CF%85-2024

      Η συγκεκριμμένη αφίσα απουσιάζει όμως από το ΠΑΜΕ
      https://pamehellas.gr/category/greek-categories/polumesa/afises

      Reply
      1. unitat

        Η κοινή αφίσα ΕΚΑ-ΕΚΠ μιλάει για “80 χρόνια από την εκτέλεση των 200”.
        Στο Ριζοσπάστη ,24-4-2024.ΔΕΝ αναφέρει καν τη λέξη κομμουνιστές….

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Να τα γράφεις όλα unitat, όχι μόνο τα μισά
          https://www.rizospastis.gr/story.do?id=12499978

          Το άρθρο γράφει
          “Εργατικό – λαϊκό αγώνα δρόμου από το Χαϊδάρι μέχρι την Καισαριανή οργανώνουν την Κυριακή 28 Απρίλη τα Εργατικά Κέντρα Πειραιά και Αθήνας, με την υποστήριξη του ΣΕΓΑΣ, τιμώντας την Εργατική Πρωτομαγιά και τη θυσία των 200 κομμουνιστών εκτελεσμένων ηρώων από τους ναζί.”

          Η αφίσα -αλήθεια ποιοι την τύπωσαν ; του ΕΚΑ;- η οποία δεν είναι του ΠΑΜΕ του ΕΚ Πειραιά δεν λέει για 200 “αγωνιστές” όπως του ΕΚΑ αλλά 200 γενικά.

          Επίσης η αντιστοιχη ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ πρόεδρος είναι η γιατρός από το ΠΑΜΕ Α αντιπρόεδρος αν δεν κάνω λάθος από την συνδικαλιστική παράταξη της ΝΔ Β αντιπρόεδρος αν δεν νκάνω λάθος από την συνδικαλιστική παράταξη του Σύριζα(ΜΕΤΩΠΟ) και γραμματέας γιατρός από την συνδικαλιστική παράταξη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ γράφει για ” 200 αντιστασιακών αγωνιστών ”

          https://www.oengegr.com/post/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC

          Ξεχάσατε εκεί να κανετε κριτική;

          Σύνθεση Δ.Σ. της ΟΕΝΓΕ
          https://www.oengegr.com/oenge

          Γνωρίζω πως στην ΟΕΝΓΕ(Νοσοκομειακοί Γιατροί) ΠΑΜΕ + συνδικαλιστική παράταξη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνήθως συνεργάζονται και είναι γύρω στο 45% και οι υπόλοιποι(συνδικαλιστικές παρατάξεις ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – Συριζα + ανεξάρτητοι) το υπόλοιπο 55%. Δεν ξέρω πως ακριβως και με πιο τρόπο διοικείται το ΔΣ αλλά μάλλον αναλογικά

          Πάτε για μαλλί και βγαίνετε “κουρεμένοι” . Όπως σχεδόν πάντα

          Καλά το πάτε

        2. Ανώνυμος

          Σωστά!
          Γιατί ΕΚΠ δεν καπέλλωσες το ΕΚΑ;!
          Γιατί σε έχουμε, εμείς οι “μπαναστάτες”;!

        3. Ανώνυμος

          Σαν άλλος φίλος του ΚΚΕ να επισημάνω κάποιαι από τα παλιά Πασοκικά Συνδικαλιστικά κόλπα “Κορωνα Κερδίζουν, γράμματα χάνεις”.

          Αν το ΠΑΜΕ δεν είχε την αφίσα, η συμμετοχή σε αυτό τον αγώνα ιδιαίτερης ιστορικής σημασίας μειώνεται και ίσως δεν γίνει. Τότε θα βγουν οι συνδικάλες του ΠΑΣΟΚ και θα καταγγείλουν το ΠΑΜΕ πως σαμποτάρει μία κοινη προσπάθεια στο εργατικό κίνημα κλ κλπ

          Αν όπως τωρα την έχει αλλά σε κάθε ευκαιρία το τονίζει πως είναι 200 κομμουνιστές, βγαίνουν οι “επαναστάτες” του “αντιμνημονίου “και καταγγελούν το ΚΚΕ για συμβιβασμό αλλοίωση ιστορικής μνήμης κλπ κλπ

          Μόνο που καλό θα είναιοι “επανασταταράδες” να δώσουν μία λογική εξήγηση γιατί η ανακοινωση της ΟΕΝΓΕ με γραμματέα γιατρό από την συνδικαλιστική παράταξη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ γράφει ” 200 αντιστασιακών αγωνιστών ” όπως την σχολίασε ενας άλλος φίλος του ΚΚΕ στο 24/04/2024 at 14:29

        4. unitat

          Προσθέτουμε: Η ΚΟΙΝΗ ΑΦΙΣΑ των ΕΚΑ και ΕΚΠ. Αυτά.Μόνον…..

        5. Ανώνυμος

          Παρατηρώ κάποια νεύρα κύριε unitat;
          Φυσικά και μόνο αυτά. Δεν χρειάζεται να προστεθεί κάτι άλλο.Μία ζωή “υποννούμενα” μήπως καλυφθεί η πολιτική σταση κάποιων μεταξύ 2010-2017

          Ο παλιός καλός “αριστερισμός” μας τελείωσε την ημέρα του Δημοψηφίσματος. Προϊόν μίας μακρόχρονης πορείας των “αριστερών οικονομολογων”, όταν κάποιοι έγιναν συνδιλαιστικές ουρές του εκάστωτε Παναγόπουλων με συγκεντρώσεις 30 μέτρα μακριά από την ΓΣΕΕ., με συμετοχές στις συγκεντρώσεις των “αγανακτισμένων”, Αλλά χωρίς ΠΑΣΟΚ και ΣΕΚ πως θα΄έρθει η επανάσταση;

          Φυσικά αν ακολουθήσουμε την δική σας “επιχειρηματολογία”για την ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ λογικά θα ακούστηκε κάποιος σχολιαασμός.για κάτι που με τα δικά σας κριτήρια μάλλον είναι πολλαπλάσια “επιβαρυντικο”. Δεν είναι μία αφίσα που βγήκε από το ΕΚΑ.

          Ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ(νοσοκομειακοί γιατροί) ήταν

          Γράφει η ανακοίνωση για
          “80 χρόνια από τη εκτέλεση των 200 αντιστασιακών αγωνιστών”
          και για
          “τιμώντας την μνήμη των Ελλήνων πατριωτών που κρατούνταν στη διάρκεια της κατοχής στο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Χαϊδάρι και εκτελέστηκαν στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής. ” . Και εκεί απουσιάζει η λέξη “κομμουνιστές”. Κάνω λάθος;

          Περιμένω αντίστοιχη πολιτική θέση κύριε Unitat . Εκτός αν δεν θέλεις να στεναχωρηθούν οι συνδικαλιστές νοσοκομειακοί γιατροί ειδικά εκείνοι με θέση / ιδιότητα στα Δ.Σ της ΟΕΝΓΕ που προέρχονται από πολιτικές οργανώσεις του εξωκοινοβούλιου.

          Ηθικό δίδαγμα:
          Όταν κάνετε “κριτική” κατά των συμμαχιών του ΚΚΕ σε εργατικό αγροτικό νεολαϊστικο γυναικείο κίνημα κ.α.
          1) Να την κάνουν ομόλογοι οργανισμοί όχι πολιτικές παρατάξεις
          2) Να βεβαιωθείτε πως η όποια “λογική” σας δεν θα σας γυρίσει πολιτικά “μπούμεραγκ”

        6. Ανώνυμος

          Προσθέτουμε ανακοίνωση της ΟΕΝΓΕ (νοσοκομειακκοί γιατροί) unitat που δεν γράφει για κομμουνιστές. Από ποιο πολιτικό χώρο είπαμε πως είναι ο γραμματέας;

          Θα μπορούσε να γίνει ο αγωνας δρόμου αν δεν ήταν και στις δύο πόλεις κομμουνιστές δοίμαρχοι; Απάντησε μας unitat σε αυτό το σχεδόν ρητορικό ερώτημα

  7. Ανώνυμος

    Το πιο κωμικό είναι ότι προσπαθούν διάφοροι φίλοι και προσκείμενοι στο ΚΚΕ να αντιμετωπίσουν με σοβαρά επιχειρήματα μια φτωχοπροδρομική/ηττοπαθή στάση, τμήματος του εξωκοινοβουλευτικού χώρου, που εν ολίγοις έχει αποδυθεί σε ένα “αντάρτικο” φθοράς κατά του ΚΚΕ.
    Με στόχο τι;
    Να κλονίσει τον κομμουνιστικό χαρακτήρα του …ΚΚΕ(!), να “αποδείξει” (κατ’ επέκτασιν ή με πολύ τραβηγμένη από τα μαλλιά επαγωγή) ότι γι αυτό “δεν είναι κομμουνιστικό”(!!), και άρα, μάλλον δια …”της εις άτοπον απαγωγής”(!!!), να εννοηθεί ότι ο “χώρος” είναι ο μόνος υπολειμματικός κάτοχος του τίτλου(!!!!).
    Ξέχωρα, που, εν τη αφελεία του, ο “χώρος” ξεσκεπάζει άλλη μια φορά την μόνιμη υπαρξιακή του αγωνία (“εμείς και όχι το ΚΚΕ είμαστε οι γνήσιοι κομμουνιστές”), εκτίθεται σε μιαν προσπάθεια να “φανεί” όχι θετικά, αλλά δια της υποτίμησης του “αντιπάλου”. Και βέβαια επιβεβαιώνει τον ετεροκαθορισμό του, και γνωρίζοντας πόσο λίγο πειστικό είναι αυτό σαν επιχείρημα στον μαζικό χώρο.
    Προανακρούσματα ενός όχι και πολύ ενδόξου τέλους….

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Ηττοπαθή στάση του εξωκοινοβουλευτικού χώρου.!!
      Το να μετακινείς τις απεργίες που ανακοινώνεις κατά το πως σε παίζει ο Παναγόπουλος να το δικαιολογήσω. Λέμε τώρα. Αλλά να υποχωρείς για να συνδιοργανώσεις μια εκδήλωση τιμής, θέλω αλλά δεν μπορώ. Εσείς το ξεκινήσατε. Τι θα γινόταν αν δεν υπέγραφε το ΕΚΑ. δε θα βρίσκατε το δρόμο.
      Πείτε ένα επιχείρημα.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Για “μετακινήσεις” απεργιών
        Εννοείς για την απεργία στις 28/2/2024 χωρίς την ΓΣΕΕ 25/04/2024 at 02:00;

        Το ΕΚΑ που ελέγχεται από τις συνδικαλιστικλες παρατάξεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – Συριζα δεν μπορούσε να μην υπογράψει. Γιατί η εκδήλωση θα γίνονταν και με την απουσία της. Και θα βρίσκονταν πολιτικά εκτεθειμένο

        Θα υπόγραφε. Αλλά σίγουρα θα έκανε προσπάθεια για τα “δικά του”. Όπως και έγινε

        Όπως κατά κάποια πολιτική αναλογία, η ΝΔ δεν θα μπορούσε να αποφύγει την εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη.
        Αλλά έκανε το παν για να μειώσει την αξία της. Όπως και έγινε.
        Αλλά και το ίδιο και ΠΑΣΟΚ Συριζα με τις δικές τους ευθύνες ουσιαστικά δεν ήθελαν να πάρει έκταση το θέμα για τα Τέμπη. Δεν μπορούσαν να αποφύγουν την πρόταση της εξεταστικής (120 ψήφους). Για να κάνουν αντιπερισπασμό ζήτησαν προανακριτική (151 ψήφους) η οποία δεν θα ψηφίζονταν μιας και η ΝΔ έχει την πλειοψηφία στη Βουλή. Αυτά τα κολπάκια “υπερεπανάστασης” κάνει η σοσιαλδημοκρατία που μία χαρά τα αναπαράγετε

        Όμως ο κόσμος έμαθε πολύ περισσότερα για τα Τέμπη. Χάρη στην επιμονή του ΚΚΕ έστω για εξεταστική . Παρόλο που το ΚΚΕ ψήφισε και την καταδικασμενη να μην γίνει προανακριτική

        Μάθε πολιτική μπαλιτσα από τους άρχοντες και μετά γράφεις τα δικά σου

        Στα υπόλοιπα περίμενω σχολιασμό σχετικα με την ΟΕΝΓΕ στο σχολο μου 25/04/2024 at 12:40. Αν έχεις βρει βέβαια τον δρόμο όπως μας γράφεις

        Reply
    2. Ανώνυμος

      24/04/2024 at 19:32 συμφωνώ σε αρκετά με το σχόλιο σου. Δεν είναι γενικά θέμα μόνο του εξωκοινοβουλίου αλλά παλαιότερα και μεγάλης μερίδας της αναρχίας που έπεσε στην πολιτική”γοητεία” του “άχαστου” πολιικού εκπροσώπου της μπουρζουαζίας με κοινές εμφανίσεις ήδη από το 2011-2012

      Όπως και ότι πολιτικά προσπαθούν να βγάλουν και από την “μύγα ξύγκι” μιας και αυτός υπακούει το ένστικτο της πολιτικής αυτοσυντηρήσης πιο έντονα μετά το Δημοψήφισμα του 2015

      Για τον ετεροκαθορισμό έχεις απόλυτα δίκαιο. Σε πολλά από ιδεολογία από συγκεντρώσεις(το έκανε το ΠΑΜΕ να το κάνουν και αυτοι πιο “δυναμικά”) από πολλά. Ακριβως γιατί δεν έχουν ξεκάθαρη πολιτική κατεύθυνση.
      Είναι στο “αντι-“.

      Αντι-Καπιταλιστές,

      Προβάλλουν άρνηση. Δεν προβάλουν θέση είναι κομμουνιστές.
      Διαλεκτικά βρίσκονται σε προηγούμενη διαλεκτική “δίνη” καπιταλιστικής θέσης – άρνησης. Αλλά όπως έλεγε ;ήδη ο Μάρξ από τις εποχές της “Κριτικής του Προγράμματος της Γκότα”αν τα έχουμε ήδη λυμένα εδώ και χρόνια γιατί να ξαναγυρίζουμε πίσω; Έλα ντε;

      Διαφωνώ με το σχόλιο σου στα ακόλουθα.

      Πρωτα από όλα απευθύνονται κυρίως σε σπουδαστές / φοιτητές χωρίς να έχουν κάποια προηγούμενη πολική εμπειρία. Τα μεγαλύτερα σχολεία του αντιΚΚεδισμού με “αριστερή” επίφαση βρίσκονται εκεί.

      Μετά το πτυχίο, μετά μεταπτυχιακά, πολιτική απογοήτευση από το εξωκοινοβούλιο, “το μη χείρον βέλτιστον” και μετά Πασοκάρα ολέ, μετά κάπου σε δημόσιο, ημιδημόσιο καλή θέση σε ιδιωτικό τομέα και τα κλασικά “Ναι αλλά το ΚΚΕ, ο Στάλιν” “ο καπιταλισμός κάποτε θα κλείσει τον κύκλο του” μιας και υπάρχουν πλέον επιπλέον υποχρεώσεις, δάνεια κ.α..
      Όχι όμως από μόνος του. Δεν θα “αυτοδιαλυθεί” όσο μπορεί να εκμεταλλεύεται την εργατική δύναμη

      Γι αυτό καλό θα ήταν να γίνεται σχολιασμός με σοβαρά επιχειρήματα. Ειδικά να θυμίσουμε πως κάποιοι συνέλαβαν ηθελημένα ή άθελα με την πολιτική τους στάση / θέση να μας “κατσικώσουν” τον Τσιπράκο Πρωθυπουργό με ‘ένα 3ο μνημόνιο χωρίς ακόμα να κάνουν μία στοιχειώδη αυτοκριτική για το διάστημα 2011-2017.
      Αν το οφείλουν ή όχι αυτο αφορά τους ίδιους τους πολιτικούς / συνδικαλιστικούς οργανισμούς τον κόσμο που σίγουρα θα περιμένει απαντήσεις και τα κατασταστικά τους

      Δεν αναφέρομαι σε όλο τον κόσμο τους αλλά στις ηγεσίες τους με τις οποίες υπάρχει διαχωρισμός μίας και δεν θέλουν “δημοκρατικούς συγκεντρωτισμούς” και άλλα τέτοια “λενινο-σταλινικά”

      Υπάρχουν αρκετοί τίμιοι αγωνιστές στον χώρο του εξωκοινοβουλίου. Αλλά για μένα δεν έχουν τον σωστό ταξικό προσανατολισμό. Όταν φυσικά λείπει ο πολιτικός προσανατολισμός, λείπει η πυξίδα για τον φάρο, εύκολα πέφτει κάποια πολιτική οργάνωση στον πολιτικό ύφαλο των διαφόρων ελιγμών της σοσιαλδημοκρατίας.

      Για την πολιτική εκτίμηση ως προς το πολιτικό τέλος / διάλυση δεν το νομίζω. Συρρίκνωση μεγάλη σίγουρα υπάρχει, φάνηκε στις 2ερες εκλογές του 2023, αλλά πολιτική διάλυση αρκετών εκ των πολιτικών οργανώσεων του εξωκοινοβουλίου δεν νομίζω.

      Ιδεολογικά ως επίδραση της αστικής τάξης στο εργατικό κίνημα όσο και πρακτικά.

      Ο καπιταλισμός αφήνει χώρο κάποιοι να κάνουν κάποιοι “ακηδεμόνευτοι” “αριστερή κριτική” για να καλυφθεί το “πολιτικό κενό” (ποιο κενό; ολόκληρος κρατήρας) που άφησε το Δημοψήφισμα του 2015.
      Να μπορούν ανά περιόδους κάποιοι απογοητευμένοι να βρουν προσωρινά ένα “αποκούμπι”, ένα πιο “κοντινό” πολιτικό χώρο χωρίς πολλές πολιτικ΄λες απαιτήσεις πριν ξαναεπιστρέψουν στην σοσιαλδημοκρατία με νέα μορφη, νέο αρχηγό και νέες “ελπίδες που έρχονται”. Ο πολιτικός ρόλος των rolling doors που λένε σαρκαστικά οι Άγγλοι

      Βέβαια από την δική σου πλευρα θα υπάρχει και το λογικό αντεπειχείρημα με τις πρόσφατες “πολιτικές αποκαλύψεις εκ των εσω” του Αντι-ρατσιστικου Φεστιβάλ της Θεσ/κης όπου η ενσωμάτωση όχι μόνο πολιτική αλλά και οργανωτική στην σοσιαλδημοκρατία ήδη φαίνεται να τελείται για αρκετές από τις πολιτικές οργανώσεις του εξωκοινοβουλίου.

      https://pandiera.gr/%ce%bf%ce%ba%ce%b4%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%be%ce%ad%ce%bb%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85/

      Λογικό και αυτό

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ανώνυμε, 25/04/2024 at 12:40, υπάρχει ήδη το δεδομένο της α-συνέχειας. Και μην ξεχνάμε και την ουσιαστική “εξάτμιση” του μαοϊκού χώρου, που πριν 50 χρόνια ήταν υπολογίσιμη πολιτική δύναμη με “κομμουνιστικό” πρόταγμα. Υπάρχει μεγάλη κρίση στον “χώρο”, που οφείλεται βασικά στην ταξική διόρθωση της γραμμής του ΚΚΕ, και στέρησε από τον οπορτουνισμό ένα μεγάλο πεδίο σπέκουλας. Η γνώμη μου, και την έγραψα και σε προηγούμενο ποστ, είναι ότι μετά το 1995 με 2000 (και ορόσημο, στο εργατικό, την ίδρυση του ΠΑΜΕ και το σπάσιμο από την ΓΣΕΕ), φάνηκε έμπρακτα ο ταξικός αναπροσανατολισμός του ΚΚΕ, οπότε δεν υπήρχαν πια περιθώρια παρανοήσεων από πολλούς καλοπροαίρετους. Βέβαια στην Ιδεολογία, και παρά τα σπουδαία/καθοριστικά βήματα, μένει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει, κύρια στην βαθύτερη ανάλυση των συγχρόνων αντιφάσεων του Καπιταλισμού, γιατί το εργατικό/κομμουνιστικό κίνημα έχει εδώ, κατά προσωπική άποψη, πολλά περιθώρια να γίνει πολύ πιο επιθετικό και αποτελεσματικό. Και θα μπορούσαν πολλοί να συμβάλουν, αντί να κατατρίβονται την μια για “κομμουνιστικές” οξείες ή βαρείες στο ΕΚΑ, και την άλλη να …καταγγέλλουν την “Β’ Παρουσία” σαν σεχταρισμό. Ανακολουθίες χωρίς υπόβαθρο και κυρίως χωρίς προοπτική. Γι αυτό και λέω ότι όλα αυτά είναι συμπτώματα μαρασμού πριν από το τέλος.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Δεν θα είναι η Β’ .
          Θα είναι η Γ’
          Α’ η Κομμούνα στο Παρίσι το 1871
          Β’ η Οκτωβριανή

          Στα υπόλοιπα, δουλειά γίνεται για τις σύχρονες αντιφάσεις. Αλλά και αυτές είναι στο πλαίσιο των συμπερασμάτων του κλασικού βιβλίου του Λένιν του “Ιμπεριαλισμός το ανώτατο στάδιο του Καπιταλισμού”.

          Η διαφορά σε σχέση με την εποχή εκείνη είναι πως σε αντίθεση με τις τότε λίγες χώρες που είχαν περάσει το κατωφλι του Ιμπεριλισμού με την Λενινιστική έννοια, σήμερα δύσκολα υπάρχει Καπιταλιστική Χώρα που να έχει παραμείνει σε προ-Ιμπεριαλιστικό στάδιο.
          Π.χ. το Λουξεμβούργο ειναι Ιμπεριαλιστικό με την Λενινιστική ένοια. Τα εμιράτα, σαουδική αραβία είναι ιμπεριαλιστικά. Η Κίνα με την Λενινιστική έννοια είναι Ιμπεριαλιστική.

          Οι σπουδαγμένοι του Ιμπεριαλισμού που κουνάνε το δάκτυλο στο ΚΚΕ. “ξεχνάνε” πως ο Λένιν μιλούσε για Εποχή του Ιμπεριαλισμού.

          Μεταφέροντας με χοντροκοπιά. επιμένουν στις λίγες (τότε) χώρες όπως βρίσκεται στην εισαγωγη του βιβλίου. Για να πούνε στην ουσία πως οι αντικειμενικές συνθήκες δεν είναι “ώριμες” στην Ελλάδα(*).

          Χωρίς βέβαια να σκεφτούν πως στην εποχή του βιβλίου του 1916 είμασταν στις αρχές της Εποχής του Ιμπεριαλισμού(θεωρείται πως τυπικά άρχισε περίπου από την εποχή της Κομμούνας στο Παρίσι) Και πως πολλές χώρες ήταν ήδη αποικίες της Αγγλίας(Ινδία π.χ.) Γαλλίας(η μιση Αφρική) Ολλανδίας Βελγίου κ.α.

          Που καταλήγουμε; Πως υπάρχουν αρκετές χώρες ως προς τον αντικειμενικο παράγοντα(τεχνικές δυνατότητες) που είναι ώριμες για την Σοσιαλιστική Επανάσταση. Το ζήτημα είναι ο υποκειμενικός παράγοντας, η εργατική τάξη σε κάθε χώρα με τις συμμαχίες της.

          (*) Εκείνοι που μιλούν για φτωχοκώσταινες πως ο Ελληνικός Καπιταλισμός δεν έχει περάσει στο (Κρατικο)Μονοπωλιακό του Στάδιο, δηλαδή πως οι αντικειμενικές συνθήκες δεν είναι “ώριμες για σοσιαλισμό”, πως είναι αδύνατος ο σοσιαλισμός κατηγορούν το ΚΚΕ πως πιστεύει στην Β΄’ για αυτούς, αντικειμενικά Γ’ Παρουσία του σοσιαλισμού!

          Η κλασική θεωρητική πολιτική κουτοπονηριά και να τα έχουν καλά με το αστικό κράτος(ειδικά τις χρονιές της Πασοκάρας) και να κατηγορούν τους άλλους για τις δικές τους πολιτικές επιλογές. Προβάλλοντας παράλληλα το πόσο “μπαναστάτεζ” είναι.

          Αλλά άμα έχουν ιδεολογικούς “σταρ” τον Κονδύλη και τον Καστοριάδη ε τι να περιμένει κανείς;

        2. Ανώνυμος

          όπως κάποιος είχε γραψει παλαιότερα σε blog “Αν ο αριστερισμός ήταν παλιά η παιδική αρρώστια του κομμουνισμού, μετά από τόσες δεκαετίες έχει μεταβληθεί σε γεροντική άνοια”

        3. Ανώνυμος

          “Υπάρχει μεγάλη κρίση στον “χώρο”, που οφείλεται βασικά στην ταξική διόρθωση της γραμμής του ΚΚΕ, και στέρησε από τον οπορτουνισμό ένα μεγάλο πεδίο σπέκουλας. ”
          Από το 1992 και μετά. Βήμα Βήμα

          Πολύ σωστό. + Το Δημοψήφισμα

          Τώρα να συμβάλουν “θεωρητικά “εκείνοι που θεωρούν την ΕΣΣΔ με διάφορα “ακροβατικά σχήματα” “καπιταλιστική”, “γραφειοκρατική” κομματάκι δύσκολο

    3. Ανώνυμος

      Οξυνεται η ιμπεριαλιστική σύγκρουση. Προτείνω λοιπόν να ανοίξετε λίγο την ομπρέλα και να προλάβετε και το παλαιστινιακό. Ως γνωστόν, η Χαμάς και το Ιράν είναι σύμμαχοι της Ρωσίας. Αναμένουμε.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Οι Δυτικοί απειλούν να “φάνε” τα φράγκα απο τις τράπεζες που έκαναν οι Ρώσοι Καπιταλιστές με τον ιδρώτα του Ρωσικού λαού αρπάζοντας τα μέσα παραγωγής που έγιναν με τον ιδρώτα του Σοβιετικού Λαού . Μοχλός Πιέσης οι καταθέσεις. Εκεί να δεις πως οξείνεται η σύγκρουση. Και σε ποσες βάρκες θα ισορροπησει ο Πούτιν του 81%.

        Η Χαμάς (Σουνίτες)συμμαχούν με τα εμιράτα όχι με την Ρωσία. Παλαιότερα η ύπαρξη της ήταν ανεκτή από το Ισραήλ μιας και ήταν “αντίβαρο” στην αριστερή Παλαιστινιακή οργάνωση της Φατάχ.

        Το Ιράν(Σιίτες) το παίζει μπαλαντέρ μεταξύ Ρωσίας – Κίνας – Δύσης. Φιλελέ οικονομικά ανοίγματα έχουν γίνει από το Ιράν τα τελευταία 15 – 20 χρόνια. Το Ιραν φημίζεται για την διπλωματία του.

        Reply
    4. unitat

      Για Ανώνυμο,10-5-2024,at 14:19.
      Φίλτατε,
      Ούτε που με γνωρίζεις πολιτικά,και όμως έχεις ήδη βγάλει τα συμπεράσματά σου.Αναφέρομαι στο …πόνημά σου της 25-4-2024,at 11:05 ,όπου εμφανίζομαι με νεύρα(….) και μετά,εντέχνως χρεώνομαι με τα …κρίματα του “αριστερισμού”.
      Προσοχή,λοιπόν στο τι αποδίδεις και σε ποιόν.Παλιότερα,πολύ παλιότερα,αυτό το λέγαμε “συνδικαλιά”,αν το γνωρίζεις.Και,ναι,έχω “υπηρετήσει”,επί χρόνια στον Περισσό.Εφόσον σε ενδιαφέρει αυτό βρες τρόπο επικοινωνίας.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        @unitat

        Προπαθείτε εδώ& καιρό να χρεώσετε στο ΠΑΜΕ / ΚΚΕ πολιτικά αμαρτήματα “άλλων”. Π.χ. του ΕΚΑ . Πιάνεστε από κάπου μπας και αποδειξετε πως το ΚΚΕ “στρογγυλεύει” καταστάσεις. Ως βέβαια μονίμως “ανησυχούντες” για την πορεία του ΚΚΕ. Που μάλλον για εσάς θέλει κάποια “διόρθωση”.

        ‘Ισως σαν την “διόρθωση” που επιθυμούσε & εκμέρους άλλων η συντάκτρια της παλιάς Ελευθεροτυπίας μέσα από τις γραμμές της Lemon Diplomatique. Πανηγυρίζοντας την πρώτη μεταπολιτευτική νίκη του τότε οπορτουνισμού (Σύριζα) επί του ΚΚΕ μόλις 3 μέρες μετά τις εκλογές της 6ης Μαϊου 2012. Τα γραπτά μένουν αλλά & οι οπορτουνιστές βιάζονται να “ξεμπερδεύουν” με το ΚΚΕ μόλις για λίγο νομίζουν πως έχουν το “πάνω χέρι”.

        Η γνωστή “ανησυχία” εκδηλώνεται με τον γνωστό τρόπο, σαν τα υποννούμενα που παραθέτεις unitat. Αλλά φυσικά παρόμοιες λογικές δεν αποτελούν από μέρους σου “συνδικαλιές”. Θα μπορούσες να αναπτυξεις ολοκληρωμένα το σκεπτικό σου, τις ανησυχίες σου. Δεν νομίζω να το έκανες.

        Το έργο των “ανησυχούντων” όμως παλιό. Έχει ξαναπαιχθεί. Με κάποια επιτυχία την περίοδο 1989 – 1991. Με ακόμα μικρότερη επιτυχία την περίοδο 2011-2015.
        Την σημερον ημέρα τα πράγματα πλέον έχουν αποκαλυφθεί. Τα πολιτικά στρατόπεδα στα μάτια του περισσότερου κόσμου μέρα με την μέρα ξεκαθαρίζουν.΄Η με το Κεφάλαιο ή με τους Εργάτες. Το παλιό “5 κόμματα 2 πολιτικές” που έλεγε η Αλέκα Με στελέχη ττης σοσιαλδημοκρατίας να την ειρωνεύονται.

        Σαν άλλος ένας φίλος του ΚΚΕ που σχολιάζει μαζί με αλλους 3 -4 στο site της Pandiera να σε ρωτήσω:
        Τι πιο εύκολο να ρωτούσες το ίδιο το Κόμμα ως “ανησυχούντας”; Να διευκρινήσει τις λογικές απορίες σου; Επαφές θα είχες κρατήσει. Αν βέβαια είσαι ό,τι δηλώνεις πως είσαι.

        Αν στο κάτω κάτω αν “ανησυχείς” τόσο πολύ τι ποιο εύκολο στον επόμενο προσυνεδριακό να γράψεις την γνωμη σου; Σχολιαστές και διαχειριστές παλαιότερα blog έχουν γράψει την γνώμη τους στα πλαίσια του Προοσυνεδριακού Διαλόγου.

        Κάποιοι παλαιότερα για δικούς τους λόγους έφυγαν από το ΚΚΕ. Αλλοι γιατί κουράστηκαν. Ο Δημοκρατικος συγκεντρωτισμός αποτελεί απαραίτητο αλλά ταυτοχρονα απαιτητικό μέρος. Άλλοι γιατί τα προσωπικά τους προβλήματα υπερέβαιναν τις δυνατότητες του κομματικού μέλους. Άλλοι γιατι ο καπιταλισμός δεν έπεφτε όπως νόμιζαν στα νειάτα τους. ΄Αλλοι γιατι πικράθηκαν από συμπεριφορές “πολύ σκληρών” που διέγραφαν κάποιες φορές αδίκως[1].

        Ποτέ όμως δεν καταφέρθηκαν ενάντια στο Κόμμα

        ‘Αλλοι βέβαια γιατί βρήκαν το φως το αληθινό, το “καπιταλιστικό”.

        Λαφαζάνης, Αλαβάνος(θείος), Μίμης Ανδρουλάκης, Κοψίδης παλαιότερα άνηκαν στο”στελεχιακό δυναμικό” του ΚΚΕ

        Ακόμα χειρότερα με περιπτώσεις σαν του Φαράκου. Που ήταν στο Κόμμα σε πάρα πολύ δύσκολες συνθήκες με εμφύλιους, χόυντες, πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, εξορίες φυλακίσεις και το κεφάλι τους τότε κυριολεκτικά “στον ντορβά”. Αλλά & εκείνος γοητεύτηκε από το “καπιταλιστικό φως”.

        Η ιδιότητα όμως του μέλους ή του στελέχους του Κομμουνιστικού Κόμματος μέλους / στελέχους της πρωτοπορίας της εργατικής τάξης δεν αποτελεί αιώνιο τίτλο. Σαν κάτι πρωην υπουργούς ή προέδρους σχεδόν οποιασδήποτε οργάνωσης ή αστικού θεσμού που μετά από χρόνια τους αποκαλούν ακόμα “υπουργούς /””Προέδρους”. Σίγουρα θα το ήξερες μιας και ισχυρίζεσαι πως έχεις ““υπηρετήσει,επί χρόνια στον Περισσό.”

        [1] Μόνο που κάποιοι από τους “πολυ σκληρούς”, ή “ιδεολογικούς καθοδογητές”, το γύρισαν κατα ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΝ μεριά

        Δημιουργώντας ένα εύλογο ερώτημα σε μέλη / φίλους του Κόμματος :

        Αν τότε διέγραφαν λόγω “υπερβολικού ζήλου” και μετέπειτα λόγω λογικής απογοήτευσης που έφερε η υποστολή της κόκκινης σημαίας με το σφυροδρέπανο από το Κρεμλίνο τα παράτησαν προσχωρώντας στην σοσιαλδημοκρατία / οπορτουνισμό.
        Ή αν από τότε το έκαναν εσκεμμένα μειώνοντας την πολιτική δύναμη / επιρροή του ΚΚΕ μέχρι που βρήκαν την ευκαιρία του 1989-1991 για να πάνε κάπου άλλου, στην σοσιαλδημοκρατία / οπορτουνισμό

        Reply
  8. Ανώνυμος

    Με την βαθύτερη ανάλυση των συγχρόνων αντιφάσεων του Καπιταλισμού που κάνεις με το σχόλιό σου, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία : ο γιαλός είναι στραβός. Ειδικά μετά την ίδρυση του ΠΑΜΕ, την ολομετωπη επίθεση του ΚΚΕ ενάντια στα καπιταλιστικά αναχώματα του οπορτουνισμου, παρόλα αυτά λοιπόν, ο ελληνικός λαός βυθίζεται ολοένα στη φτώχια και την απόγνωση. Με τέτοιο κόμμα μπροστάρη, σίγουρα ο γιαλός είναι στραβός.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Τρία πουλάκια κάθουνταν και αναπολούσαν τότε, που ο γιαλός ήταν ίσιος και το κίνημα πετούσε από νίκη σε νίκη.

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Φαντάσου να μην υπήρχε ΠΑΜΕ και ΚΚΕ. 25/04/2024 at 19:25

      Η “κοσμογονία του Μάαστριχ” όπως έλεγε ο ΣΥΝ βασική συνιστώσα του μετέπειτα Σύριζα, θα είχε εφαρμοστεί αμέσως μετά το 1992, όπως εφαρμόστηκε σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, χωρίς μνημόνια και θα θεωρούσαμε “κομμουνιστή” τον πρώην σύμβουλο του ΓΑΠ …Βαρουφάκη. Και με την χ.α. στο 15% δεύτερο ή τρίτο κόμμα. Όπως σχεδόν σε όλες τις “κανονικές” ευρωπαϊκές χώρες που έχουν απαλλαγεί από “σταλινισμούς” και διάφορα τέτοια “Σοβιετικά”

      Καλά το πάτε

      Όσο για την βαθύτερη φτώχεια ας αναρωτηθούν εκείνοι οι πολιτικοί φορείς που ξάρεουν απέξω και ανακατωτά τον μαρξισμό, που είναι μορφωμένοι, που ενημερωνονται σε real time για τις εξελίξεις στον κόσμο, γιατί επέλεξαν να παίξουν τον πολιτικό ρόλο της ουράς του Τσιπράκου που μέσα στον καπιταλισμό ΕΕ – ΝΑΤΟ θα έσκιζε τα μνημόνια.

      Και όχι μόνο αυτό θα μας ξαναδάνειζαν γιατί προβάλλονταν ως μάγκας και καραμπουζουκλής και χτυπάει άμα λάχει και το χέρι του στο τραπέζι. Και θα κάναμε ζωάρα με νέα δανεικά προς την αστική τάξη χωρίς να πληρώθούν τα προηγούμενα από τον ελληνικό λαό

      Απόγνωση δεν υπάρχει, γιατί υπάρχει ΚΚΕ. Όπως είχε πει ο Παφίλης το ΚΚΕ δίνει ελπίδα και προοπτική σε στέρεες βάσεις. Παραισθήσεις δεν μοιράζει. Εσείς όμως διαλέξατε τις παραισθήσεις δίνοντας τα ζάρια στα χέρια πολιτικων τζογαδόρων της αστικής τάξης

      Καμία αυτοκριτική διάθεση όμως δεν διαπιστώνω. Παρόλο που η σοσιαλδημοκρατία πολιτικά τελείωσε την μέρα του Δημοψηφίσματος. Τωρα στον χώρο της αστικής διαχείρισης έχουν μείνει μείγματα Νεοφιλελευθερισμού με λίγο από Κενσυανυσμό. Πρασινα αλογα, 2οι 3οι δρόμοι πρασινα βιβλία πρασινοι, αραβικοί σοσιαλισμοί, γιουγκλοσλαβικά μοντέλα αυτοδιαχείρισης, “ευρωκομμουνισμοί” Μπερλιγκουέρ και διάφορες άλλές παραλλαγές με “αριστερό” ή “μπαναστατικό” “προφίλ”μας τελείωσαν.

      Καλά τα ξαναπάτε

      Reply
        1. Ανώνυμος

          Μεταβατικέ, να θυμήσω σαν άλλος φίλος του ΚΚΕ πως είδαμε τα αποτελέσαμτα στις χώρες του αγαπημένου σας “Σκανδιναβικού Μοντέλου”..

          Εκεί που δεν υπάρχουν δυνατά ΚΚ και η σοσιαλδημοκρατία ήταν ισχυρή Εφάρμοσαν το Μάαστριχ σε χρόνο dt στα μέσα της δεκαετίας του 1990’s. Πετσοκοψαν κοινωνικές παροχές σε 2-3 χρόνια. Στην Δανία έκαναν Δημοψήφισμα κάθε λίγο για να αλλάξει το αποτέλεσμα της άρνησης του πληθυσμού στην είσοδο στην τότε ΕΟΚ μετέπειτα ΕΕ.

          Να θυμήσω τις αντιδράσεις για το νόμο Γιαννίτση . Βέβαια εδώ υπάρχει ΠΑΜΕ

        2. Ανώνυμος

          Μερικούς “αντικαπιταλιστές” περισσότερο τους τρομάζει η “Β’ Παρουσία” και μάλλον καθόλου ο Καπιταλισμός. Γι αυτό και επιμένουν να τραβήξουμε τον ταύρο από την ουρά. Για νάναι σίγουροι για το αποτέλεσμα.

        3. μεταβατικος

          Ναι εδώ στην Ελλάδα από νίκη σε νίκη πάει το πράγμα γι’ αυτό έρχεται 6ήμερο και 7ήμερο και με τη βούλα πλέον.
          Προφανώς, δε θέλω να μην υπάρχει ΚΚ, έστω και συμβιβασμένο όπως το δικό μας. Εσύ μας λες φαντάσου να μην υπήρχει ΠΑΜΕ/ΚΚΕ, ε βλέπω πως δεν απέχει και παρασάγγας η κατάσταση μας από άλλες χώρες της ΕΕ που δεν υπάρχει.
          Και καταλήγω ότι μάλλον δε φτάνουν αυτά που κάνει το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ για να αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων υπέρ της εργατικής τάξης, λόγω του ότι είναι ένα σεχταριστικό, ρεφορμιστικό κόμμα που θυσιάζει τα πάντα στο βωμό της γραφειοκρατικής αυτοσυντήρησής του.

        4. Ανώνυμος

          @Μεταβατικός

          Μίκρές νίκες γίνονται. Σε e-food, οικοδόμους, cosco, N/E Ζώνη
          Καθώς και παρατάσεις στην Larko. Που προσπαθούν να τη κλέισουν κοντά 3 χρόνια.

          Αν αυτά σου φαίνονται “ανάξια λόγου” τότε πήγαινε να τα πεις στα εκεί σωματεία και να προτείνεις την δική σου “στρατηγική”

        5. μεταβατικος

          Συνήθως, ο κόσμος χρησιμοποιεί εισαγωγικά όταν μεταφέρει αυτούσιες τςι κουβέντες κάποιου. Πού είπα ότι εγώ θεωρώ ανάξια λόγου τα παραδείγματα που αναφέρεις;
          Μάλλον εσύ θεωρείς ως τέτοιους, -ή δεν γνωρίζεις καν – αντίστοιχους αγώνες μικρότερης ή μεγαλύτερης δυναμικής που έγιναν σε χώρες χωρίς λειτουργικά ΚΚ. Ας πούμε, στην Αμερική έγινε μια τεράστια απεργία στις αυτοκινητοβιομηχανίες που εδώ ούτε με κυάλια δε βλέπουμε.
          Προφανώς, εκτιμώ τη δουλειά που κάνουν κυρίως τα μέλη και τα μικροστελέχη του ΚΚ που συμμετέχουν και πρωτοστατούν σε τέτοιους αγώνες. Δεν πιστεύω ότι είναι αποτέλεσμα κάποιας συγκεκριμένης φοβερής αναλυσάρας και γραμμής της ηγεσίας. Η εργατική τάξη από ό,τι φαίνεται βρίσκει τον τρόπο της να κάνει αυθόρμητο, οικονομικό αγώνα που έχει και αποτελέσματα και χωρίς να υπάρχουν αυτόκλητοι, πεφωτισμένοι σοφοί που χωρίς αυτούς φαντάσου τι χάλια που θα ημαστε.
          Πάντως, είτε χωρίς είτε με ΚΚΕ η γενική τάση εξαθλίωσης της εργατικής τάξης και η κατάργηση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και του κοινωνικού κράτους δε φαίνεται να διαφέρει αισθητά από χώρα σε χώρα, ούτε καν να επιβραδύνεται στη χώρα μας που έχει αυτό το ιστορικό προνόμιο.
          Οπότε, αφήστε την καπήλευση και το καπέλωμα των λιγοστών τοπικών αγώνων που γίνονται από την ντόπια εργατιά και κοιτάξτε πώς θα πολλαπλασιάσετε το θάρρος και τη μαχητικότητά της και όχι να τη χρησιμοποιείτε για ιντερνετικές μάχες.

        6. Ανώνυμος

          Μεταβατικέ περιμένουμε τα φωτα σου για να δείξει στα εκεί σωματεία / συνδικάτα τις έξυπνες ιδέες για να προχωρήσουν τον αγώνα σου

          Απλό πρακτικό θέμα

          Δεν θέλω να γράψω τι έλεγε ο Λένιν αλλά και ο Τρότσκι για κάποιους διανοούμενους.

          Υ.Γ.

          ΑΥΡΙΟ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ.
          Για όσους τυχόν διστάζουν η απεργία καλύπτεται νομικά και από την ΓΣΕΕ /.ΑΔΕΔΥ

          https://www.newmoney.gr/roh/ergasiaka/gsee-adedi-diafonoun-me-ti-metafora-tis-protomagias-ke-kaloun-se-apergia-ti-1-5/

        7. Ανώνυμος

          Ναι αλλά στην Αμερική Μεταβατικέ..
          ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
          Εγκάρδια συνάντηση του Δ. Κουτσούμπα με το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Amazon (VIDEO – ΦΩΤΟ)
          Παρασκευή 26/04/2024

          https://www.902.gr/eidisi/politiki/362943/egkardia-synantisi-toy-d-koytsoympa-me-syndikato-ergazomenon-stin-amazon

          Ο Πρόεδρος του σωματείου της ΑΜΑΖΟΝ με Καπελάκι ΠΑΜΕ.
          https://www.youtube.com/watch?v=RUJADmtBQic

          Μάλλον αυτό θα εννοείς όταν γράφεις για “καπέλωμα”

          Κάντε καμία καταγγελία πως το ΠΑΜΕ “καπελώνει” και στις ΗΠΑ το συνδικάτο στην Amazon.
          Κοτζάμ καπέλο ΠΑΜΕ φοράει ο Chris Smalls, πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων στην Amazon (Amazon Labor Union) Με λίγη προσπάθεια θα καταφέρετε να γελάει σε πολιτικό επίπεδο αρκετός κόσμος μαζί σας ακόμα περισσότερο. Και εκτός Ελλάδας

          Καλά το πάτε

        8. Ανώνυμος

          @28/04/2024 at 11:53
          Υπάρχει λογική πίσω από τα γραφόμενα σου
          Στον σοσιαλισμό σταδιακά χάνουν τον πολιτικό τους ρόλο όσο ενισχύονται οι σοσιαλιστικές σχέσεις παραγωγής.

          Τότε ή θα επιλέξουν να υπηρετήσουν τα συμφέροντα της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων ή μέσω γενικών συνελεύσεων / εκλογών σταδιακά θα χαθεί η θέση τους & ο ρόλος τους ως πολιτικοί εκπρόσωποι της μικρομπουρζουαζίας

          Δεν ήταν τυχαίο ο Τρότσκι να διαμαρτύρονταν για την μαζική είσοδο εργατών στο ΠΚΚ(μπ) το 1930 χαρακτηρίζοντας την ως “καταπίεση της “πρωτοπορίας”. “Πρωτοπορία εννοούν μόνο τον εαυτό τους οι petit-bourgeoisie

  9. Ανώνυμος

    Μην το πιστεύεις πως “είναι αποτέλεσμα κάποιας συγκεκριμένης φοβερής αναλυσάρας και γραμμής της ηγεσίας”, Δεν υπάρχουν τα συνέδρια του ΚΚΕ, συνελεύσεις / αποφάσεις του ΠΑΜΕ κλπ.

    Να επισημάνω ως άλλος ένας φίλος του ΚΚΕ πως η “ανύπαρκτη” για ΄σενα “γραμμή” ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο από το 2012. Παρά το πολύ άσχημο για το ΚΚΕ εκλογικό αποτέλεσμα έδωσε ακόμα μεγαλύτερη βάση στην ενίσχυση των σωματείων.

    Με σκοπό και για να πετιούνται / απομονώνονται φασιστοειδή από τα συνδικάτα / σωματεία . Την ιδια ώρα κάποιοι πανηγύριζαν για το 27% του μεσιέ Tsipras περιμένοντας την “αντιμνημονιακή” Ελπίδα που έρχονταν από μόνη της με την υπερταχεία βάση της θεωρίας του πολιτικά “ώριμου φρούτου” .

    Το σημερινό αποτέλεσμα στο ΠΑΜΕ είναι αποτέλεσμα αυτής της “ανύπαρκτης για σένα γραμμής. Επιπλέον αν το ΚΚΕ είχε δώσει έστω και ανοχή στο συνοθύλευμα του Σύριζα, η χ.α. θα ήταν στο 15% όπως περίπου τα “αντίστοιχα” “κόμματα” σε όλη την “κανονική” Ευρώπη

    Και φυσικά δεν θα μιλούσαμε για Δίκη ή έστω κάποιες καταδίκες ηγετικών στελεχών. Σε μία δίκη που δεν είχε τηλεοπτική κάλυψη. Μάλλον για να μην εκπέσει από τα μάτια του “κοινού” το “προφιλ” τους ως “αντισυστημικοί” “σκληροί”, κ.α.[1].
    Όπως διάφοροι ακροδεξιοί προβάλλονταν ως “αντισυστημικοί” [2] για να αποδειχθούν οι ποιο καλοί πολιτικοί “υπηρέτες ” για το καπιταλιστικό σύστημα.

    ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

    [1] Αναδίπλωση της ηγεσίας και “άδειασμα” μελών και στελεχών της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης
    Ο “Ριζοσπάστης” συνεχίζει τη δημοσίευση αποκαλυπτικού υλικού από τη δίκη

    “Τσίρκο Μedrano” τα “παιδιά με τις μαύρες μπλούζες”
    https://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=11/8/2018&id=17267&pageNo=23

    Μην πεταθεί κανένας “ευαίσθητος” “δικαιωματιστής” να διαμαρτυρηθεί για την παραπομπή από “Ριζοσπάστη” γιατί ειπώθηκαν πολλά πράγματα στην Δίκη της χ.α. Ειδικά από συνηγόρους υπεράσπισης.

    Το περίεργο είναι πως αντίστοιχα αποσπάσματα δεν δημοσιεύτηκαν αντίστοιχα από άλλες “αντιφασιστικές” και καλά (κεντρο)αριστερές εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Μήπως γιατί χάλαγαν το “προφιλ” του “πολύ σκληρού”, του “αντισυστημικού”; Όπως έγραφε στα βιβλία του ο Βασίλης Ραφαηλίδης η θεωρία του Φασισμού είναι επικίνδυνη ακριβώς γιατί είναι γελοία

    [2] Δευτέρα 29/04/2024
    “Θέλουμε να οικοδομηθεί ένας ευρωπαϊκός πυλώνας του ΝΑΤΟ” – Σε ποιον/α ανήκει η δήλωση;

    https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/363108/theloyme-na-oikodomithei-enas-eyropaikos-pylonas-toy-nato-se-poion

    “(..)Όμως, ήρθε η ώρα της αποκάλυψης. Τη δήλωση που παραθέσαμε έκανε η Τζόρτζια Μελόνι! Ναι, αυτή η “ακροδεξιά που απειλεί συθέμελα τις αξίες και τη δημοκρατία στην ΕΕ”, όπως γραφόταν νυχθημερόν, κυρίως μόλις είχε εκλεγεί πρωθυπουργός της Ιταλίας.

    Αυτή που “όλες οι πολιτικές δυνάμεις πρέπει να προτάξουν απαντήσεις στα σύγχρονα ζητήματα της εποχής για να μην επιτρέψουν την άνοδο της ακροδεξιάς της Ευρώπης”, όπως γράφεται και λέγεται από ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ και άλλους σχετικά με αυτό το ζήτημα έντονα τώρα, μπροστά στις ευρωεκλογές.

    Τι αποδεικνύεται όμως, ακόμα και με ακρίβεια κόμματος θα έλεγε κανείς; Για ποια ακροδεξιά ανησυχούν και πόσο μάλλον τι ακριβώς να αντιμετωπίσουν;
    Οι καλύτεροι χορηγοί της είναι.

    Από την άλλη, διάφοροι που παρουσιάζονται ως “αντισυστημικοί – αντισυμβατικοί” κλπ., που τάχα θα επιδιώξουν “ρήξεις προς το συμφέρον της χώρας και των ανθρώπων της” αποδεικνύεται και με την περίπτωση της Μελόνι πως ταυτόχρονα ηγούνται και στη διαμόρφωση των αντιδραστικών πολιτικών της ΕΕ και στις “διαπραγματεύσεις” που αφορούν αποκλειστικά τα συμφέροντα των ιταλικών μονοπωλιακών ομίλων.

    Παρά τις επιμέρους διαφοροποιήσεις τα ίδια λένε όλα τα λιβανιστήρια της ΕΕ, από όποια πλευρά του πολιτικού φάσματος και αν είναι. “Περισσότερη ΕΕ, ενεργότερη εμπλοκή στις κρίσιμες γεωπολιτικές συγκρούσεις, στρατηγική αυτονομία” κλπ. τα αναμασούν “φιλελεύθεροι”, “κεντρώοι”, “υβρίδια”, “νέα υποδείγματα”, “ακροδεξιοί”, “πράσινοι”, “συντηρητικοί” κλπ. Και αν κάποιες φορές διαφοροποιούνται, πάντα αυτό σχετίζεται με την αντιπαράθεση για το ποια χώρα-κράτος μέλος, ποιος επιχειρηματικός κολοσσός θα βγει πιο ενισχυμένος σε έναν κόσμο που “βράζει και φλέγεται”.

    Όμοιος τον όμοιο αγαπά κι η κοπριά τα λάχανα που λέει και η παροιμία…”

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *