Τη διαφωνία της με την προτεινόμενη ονοματοδοσία του 3ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας εκφράζει με ανακοίνωσή της η Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής. Το όνομα που προτείνεται; Άγιος Γεώργιος! Δείτε τα εύστοχα επιχειρήματα που τεκμηριώνουν την απορριπτική άποψη του σωματείου:
Δ’ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής δηλώνει τη διαφωνία και την αντίθεσή της στην προτεινόμενη ονοματοδοσία του 3ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας με την επωνυμία ‘’Άγιος Γεώργιος’’.
Η αντίθεσή μας οφείλεται στους παρακάτω λόγους:
-Τα σχολεία μας είναι χώροι διδασκαλίας της επιστήμης, του πολιτισμού, και των νόμων της ιστορικής εξέλιξης της κοινωνίας.
Σωστό είναι να δοθεί το όνομα ενός ανθρώπου με προσφορά στα γράμματα, στις επιστήμες, στην Τέχνη ή τον Πολιτισμό.
-Στις σχολικές αίθουσες φοιτούν μαθητές διαφορετικών θρησκειών ή άθεοι, μαθητές από διαφορετικές χώρες που αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν το δρόμο της μετανάστευσης και της προσφυγιάς.
Ως χώρος συμπερίληψης, το σχολείο οφείλει να ενώνει τους μαθητές, να καλλιεργεί τη συνεργασία και την αλληλεγγύη, όχι τη μισαλλοδοξία.
-Η θρησκευτική πίστη είναι ένα ζήτημα καθαρά προσωπικό και δεν μπορεί να επιβληθεί ούτε να προπαγανδιστεί σε έναν χώρο συνάντησης και μόρφωσης ανθρώπων διαφορετικών φυλών, χρώματος, θρησκεύματος, όπως είναι το σχολείο.
-Οι αγώνες για την ανεξιθρησκεία έχουν δοθεί αιώνες πριν και αποτελούν νίκη για την ανθρωπότητα.
Η πρόταση ονοματοδοσίας, η οποία κατατέθηκε με τόση βιασύνη- με δεδομένο μάλιστα ότι δεν είναι υποχρεωτικό ένα σχολείο να φέρει κάποιο όνομα- μας βάζει σε σκέψεις σχετικά με τις προθέσεις του/των φορέων εκ των οποίων εκπορεύονται.
Η πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Μαμίτση Κίτσα Κυργιάκης Χρήστος





