.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Μαζικό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα -ΜΑΤ και χημικά κατά διαδηλωτών


Με ΜΑΤ και χημικά αντιμετώπισε η κυβέρνηση φοιτητές και εκπαιδευτικούς όταν η διαδήλωση τους έφτασε , έφτασε στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής, επί της Bασιλίσσης Σοφίας. Η διαδήλωση ενάντια στη ψήφιση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, στην οποία καλούσαν φοιτητικοί σύλλογοι και σωματεία εκπαιδευτικών ξεκίνησε από τα Προπύλαια με κατεύθυνση την Βουλή.

 

Για αρκετή ώρα οι συγκεντρωμένοι, με επικεφαλής το μπλοκ των εκπαιδευτικών, παρέμειναν έξω από τη Βουλή, φωνάζοντας συνθήματα ενάντια στην ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, ιδίως των αναπληρωτών, και την μετατροπή των πανεπιστημίων σε επιχειρήσεις μέσω της σύνδεσης της χρηματοδότησης με την αξιολόγησης, αλλά και ενάντια στην εξίσωση των πτυχίων των ΑΕΙ με αυτά των κολλεγίων.

 

 

Μετά την αποχώρηση του μπλοκ των εκπαιδευτικών, οι φοιτητές κινήθηκαν προς τον αστυνομικό φραγμό στην είσοδο της Βουλής, όπου και δέχτηκαν χημικά από τα ΜΑΤ. Η διαδήλωση ολοκληρώθηκε λίγο αργότερα στα Προπύλαια του πανεπιστημίου Αθηνών.

Νωρίτερα, μέλη της νεολαίας Κομμουνιστική Απελευθέρωση είχαν αναρτήσει πανό στα γραφεία του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων και Έρευνας (ΕΛΚΕ) με σύνθημα “έρευνα για τις κοινωνικές ανάγκες, όχι για τον στρατό και τις επιχειρήσεις”. Σημειώνεται ότι, για μια ακόμη φορά, τη διαδήλωση παρακολουθούσε καθ’ όλη τη διάρκειά της το ντρόουν της αστυνομίας.

Η ψήφιση των διατάξεων του πολυνομοσχεδίου που αφορούν την εξίσωση των πτυχίων των ΑΕΙ με αυτά των κολεγίων καθώς και τη σύνδεση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων με την αξιολόγηση αναβλήθηκε για την Πέμπτη, οπότε και προγραμματίζεται νέο συλλαλητήριο από τις διδασκαλικές Ομοσπονδίες και τους φοιτητικούς συλλόγους.

 

 

 

 

 

 

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 74.29% ( 7
Συμμετοχές )



13 σχόλια στο “Μαζικό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα -ΜΑΤ και χημικά κατά διαδηλωτών

  1. Left G700

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που διαβάζουμε:

    Μετά την αποχώρηση του μπλοκ των εκπαιδευτικών, οι φοιτητές κινήθηκαν προς τον αστυνομικό φραγμό στην είσοδο της Βουλής, όπου και δέχτηκαν χημικά από τα ΜΑΤ.

    Αυτό σε πιο απλά ελληνικά σημαίνει ότι οι φοιτητές προκάλεσαν το ψέκασμά τους.

    Ουδεμία αντίρρηση. Είναι μια τακτική απόφαση που παίζει πάντα ως ενδεχόμενο σε μια πολιτική αντιπαράθεση.

    Μπορούμε να μάθουμε και το σκεπτικό της;

    Reply
    1. ΑΩ

      Πάλι άσχετο σχόλιο; Και μάλιστα με υπεράσπιση της αστυνομικής βίας που “προκάλεσαν” δήθεν οι φοιτητές;
      Δε έχει πάτο το βαρέλι του λέφτ=αλτ ράιτ

      Reply
    2. Μηνάς

      Κάπως αλαζονικό το ύφος, δε νομίζεις; Εκτός και αν το φοιτητικό κίνημα λογοδοτεί σε μπλογκ και ανώνυμους σχολιαστές του πληκτρολογίου…

      Reply
    3. Θεοδωρος Σαμιωτακης

      Δεν μπαινω στην κουβεντα περι τακτικης διαδηλωτων κλπ.Οταν ο αλλος κατεβηκε στο δρομο, φωναξε εφαγε ψιλες και ρουφηξε δακρυγονα καθε κριτικη απο το διαδικτυο μυριζει τοσο αμετροεπεια που καθιστα το περιεχομενο της αδιαφορο.Την ιστορια την γραφουν οι παροντες δυστυχως η ευτυχως .Αυτο ειναι και το αδυνατο σημειο οποιων κριτικαρουν. και κεραυνοβολουν την αριστερα απο το διαδικτυο με υπερεπαναστατικες θεσεις.Η αριστερα ( με τα πολυ συραβα της) υπαρχει οπου υπαρχει στον δρομο, στην κοινωνια στη ζωη.Η πλειοψηφεια οσων την κριτικαρουν ειναι στον καναπε και την οθονη και εμπιπτουν στα λεγομενα του Μπρεχτ περι θεατων…..

      Reply
    4. Κώστας

      Καζαπαουντικέ λετ αράδιασε μας καμιά φιλοσοφία του Φουσαρολίνι για το ότι “όποιος κάτσει σπίτι του δεν κινδυνεύει”, αν και μετά το Κουκάκι δεν πολύκολλάει

      Κώστας

      Reply
      1. San Rocco

        Ας δούμε ποιος είναι ένας από τους κορυφαίους φιλοσόφους της Ιταλίας ο Τζιοβάνι Τζεντίλε του οποίου την σκέψη θέλει ο τσαρλατάνος Ντιέγκο φουζαρο να …συνδυάσει με την σκέψη του Γκράμσι.

        Ο Τζιοβάνι Τζεντίλε υπήρξε μας από τους κορυφαίους φιλοσόφους του ιταλικού φασισμού. Υπήρξε υπουργός Παιδείας φυσικά, τι άλλο; του φασιστικού ιταλικού καθεστώτος. Ντουφεκιστηκε από κομμουνιστές αντάρτες το 44.

        Κεντρική ιδέα στην σκέψη του Τζεντίλε είναι “…η οικοδόμηση ενός ολοκληρωτικού κράτους όπου τίποτα δεν βρίσκεται πάνω από αυτό, δίπλα από αυτό και έξω από αυτό. Όλη η οικονομική, κοινωνική, πολιτική, πολιτιστική ζωή, υπάγεται σε αυτό το ολοκληρωτικό κράτος “. ΑΥΤΗ με πολύ λίγα λόγια, είναι η ουσία της σκέψης του Τζιοβάνι Τζεντίλε. Βέβαια, επειδή η άρχουσα καπιταλιστική τάξη της Ιταλίας δεν ήταν μαλακηδες να υπάρξουν την οικονομική τους εξουσία στο ολοκληρωτικό κράτος του Τζεντίλε, ούτε φυσικα και η καθολική εκκλησία, ο Τζιοβάνι μας κ το φασιστικό καθεστώς , πολύ απλά, δέχθηκαν με χαρά το να καταργήσουν την ταξική πάλη, να υπαγαγουν με την βία όλα τα άλλα όπως εργατική τάξη/λαο/ σωματεία/παιδεία/τέχνη στον φασισμό κ διαμέσω αυτού στην απόλυτη εξουσία κεφαλαίου κ εκκλησίας. Με τα οποία άλλωστε ι Τζιοβάνι μας συμφωνούσε !!!

        Αυτή λοιπόν την σκέψη αυτού του τύπου, θέλει ο φουζαρολίνι μας, να συνδυάσει με την σκέψη του….Γκράμσι!!!!

        Και για αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο το θεωρητικό σχήμα που αναπαράγει κ ο αβιρ μας , ότι τάχα υπάρχει σύγκρουση μεταξύ παγκοσμιοποίησης (που είναι αμερικανική ) και έθνους /κράτους!! Και για αυτό ο φουζαρολίνι μας, θεωρεί την Ρωσία, την Κίνα κ άλλα κράτη, ως… ελπίδα κ ανάσχεση της…παγκοσμιοποίησης !!!!!

        Ας μας πει λοιπόν ο φουζαρολίνι μας και οι γκρουπις του εδώ μέσα, από που και ως που ιμπεριαλιστικά καπιταλιστικα κράτη όπως η Ρωσία κ η Κίνα, αποτελούν ελπίδα για τους λαούς, ποια πολιτική εφαρμόζουν στο εσωτερικό τους έναντι των λαών τους αυτά τα ….κράτη…ελπίδα, κ σε τι διαφέρουν από τις ΗΠΑ κ την ΕΕ .

        Α και που σαι αβιρ! Ακόμα περιμένουμε ποιες συγκεκριμένα πολιτικές δυνάμεις της αριστεράς σε Ελλάδα κ Ιταλία, πράττουν όπως εσύ κ ο φουζαρολίνι καταγγελετε

        Reply
    5. Red

      Άκυρο και άστοχο το σχόλιο σου left (και στο λέω εγώ που ελάχιστες φορές έχουμε “αρπαχτεί” εδώ).

      Reply
      1. Left G700

        Επανερχόμενος, φίλε Red, έχω να πω τα εξής:

        Χαρακτηρίζεις το σχόλιό μου άκυρο και άστοχο. Δεν μου διευκρινίζεις, όμως, το λόγο.

        Αποκλείω το ενδεχόμενο να το μετέφρασες σε «υπεράσπιση της αστυνομικής βίας», όπως έκανε ο (ανεκδιήγητος ΑΩ).

        Αποκλείω το ενδεχόμενο να σε ενόχλησε το «αλαζονικό ύφος» ή το γεγονός ότι εκπροσωπώ τους «ανώνυμους σχολιαστές τού πληκτρολογίου», όπως έγραψε, όλως ανοήτως, ο Μηνάς, ξεχνώντας ότι και ο ίδιος είναι ακριβώς αυτό, ένας «ανώνυμος σχολιαστής τού πληκτρολογίου» (ενώ δεν έχει αλαζονικό ύφος γιατί τίποτε δεν μπορεί να δικαιολογήσει την παραμικρή αλαζονεία σ’ εκείνον).

        Αποκλείω το ενδεχόμενο να έχεις την άποψη που εκφράζει ο Θεόδωρος Σαμιωτάκης, σύμφωνα με την οποία η κριτική από το διαδίκτυο «σε όποιον ρούφηξε δακρυγόνα» και τα λοιπά συνιστά αμετροέπεια (προφανώς στη βάση τού ότι «δεν δικαιούται δια να ομιλεί»).

        Αποκλείω το ενδεχόμενο (αυτό κι αν το αποκλείω!) να θεωρείς κι εσύ, σαν τον θρυλικό πλέον Κώστα, ότι το σχόλιό μου ήταν σχόλιο ενός «καζαπαουντικού λεφτ» που έστελνε το μήνυμα «καθίστε σπίτια σας».

        Τέλος, αποκλείω το ενδεχόμενο να έχεις δυσαρεστηθεί όπως ο Νίκος επειδή «δημιουργώ θέμα κάτω από κάθε άρθρο», επειδή «τις περισσότερες φορές τα σχόλιά μου είναι εκτός θέματος», επειδή «έχω υφάκι», επειδή «τσιγκλάω για να μου απαντήσουν», επειδή «στήνω καβγά», κι επειδή (τολμάω) «να αμφισβητώ» και μάλιστα «με επιδεικτικό τρόπο» τους «αρθρογράφους για τα γραφόμενά τους».

        Τι μένει; Μένουν δύο πιθανά σενάρια (μεμονωμένα ή και σε συνδυασμό). Να θεώρησες ότι το σχόλιό μου δεν αναπαριστά τα πραγματικά γεγονότα ή ότι απέδιδε την ευθύνη για τον ψεκασμό στους φοιτητές.

        Για το πρώτο, αφού σου πω ότι με στενοχωρεί κάπως που αμφιβάλλεις για την ακρίβεια και την αντικειμενικότητα του σχολίου μου, δεν έχω παρά να καταθέσω δύο αθωωτικά στοιχεία. Το πρώτο είναι ότι αυτά που έγραψα προκύπτουν ευθέως από το ρεπορτάζ τής Παντιέρας. Το δεύτερο: επειδή δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα το ίδιο το ρεπορτάζ να αδικεί τα γεγονότα (όλοι κάνουμε λάθη), κι έτσι να παρέσυρε κι εμένα, κάνε έναν κόπο να μπεις σε αυτή την ανάρτηση και να πας στο βίντεο που παραθέτει. Εκεί, και συγκεκριμένα στο -5:00 (είναι βίντεο από fb και μετράει αντίστροφα το χρόνο) θα διαπιστώσεις ότι το ρεπορτάζ τής Παντιέρας είναι απόλυτα ακριβές. Τα πράγματα εξελίχτηκαν όπως ακριβώς μάς τα περιγράφει. Οι φοιτητές κάνουν ένα «ντου», οι ματατζήδες ψεκάρουν και μετά από επτά δευτερόλεπτα (ολόκληρα) η «σύγκρουση» έχει λάβει τέλος.

        Το δεύτερο σενάριο είναι να «διάβασες» το σχόλιό μου με τέτοιο τρόπο που σε οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το νόημά του ήταν: «Οι φοιτητές έφταιγαν για τον ψεκασμό τους». Πώς συνέβη αυτή η παρερμηνεία. Συνέβη επειδή θεώρησες ταυτόσημες τις φράσεις «οι φοιτητές προκάλεσαν τον ψεκασμό τους» και «οι φοιτητές έφταιγαν για τον ψεκασμό τους». Η διαφορά μικρή, το λάθος μέγα. Για να μην πολυλογώ με αναλύσεις κειμένου και τα ρέστα, ένα μόνο παράδειγμα αρκεί για να αντιληφθείς αυτό το μέγα λάθος. Τι θα μπορούσες να πεις, για ποιο πράγμα θα μπορούσες να κατηγορήσεις έναν άνθρωπο που θα έγραφε (σε σχόλιο, εφημερίδα, περιοδικό ή βιβλίο):

        «Στις 15 Ιουνίου τού 1945, ο Άρης, κυνηγημένος, απομονωμένος από το ΚΚΕ και περικυκλωμένος στο χωριό Μεσούντα τής Άρτας από δύο τάγματα εθνοφυλακής και μονάδα του στρατού, προκάλεσε το θάνατό του, απασφαλίζοντας μια χειροβομβίδα μιλς.»

        Εν ολίγοις: Όταν γράφω «προκάλεσαν» μένω στη αυστηρά πραγματολογική σημασία τής λέξης, χωρίς την παραμικρή αξιολογική κρίση που υπάρχει εξ ορισμού στο «έφταιγαν». Το ποιος φταίει το ξέρουμε πολύ καλά (και ελπίζω να μη θελήσεις να με βάλεις να γράψω ολόκληρη έκθεση για να πειστείς ότι το ξέρω κι εγώ).

        Φίλε Red, εγώ απάντησα. Σειρά σου, τώρα:

        Ποιο εκτιμάς ότι ήταν το σκεπτικό μιας τέτοιας πρόκλησης ψεκασμού (που έχω δεχθεί ότι πάντα υπάρχει και καλώς υπάρχει στο «οπλοστάσιο» αυτών που διαδηλώνουν); Πού αποσκοπούσε αυτή η πρόκληση, τι ήθελε να πετύχει πολιτικά, ποιο το όφελος που επιδίωκε;

        Τα λέμε

        Reply
    6. Νίκος

      Δημιουργείς θέμα κάτω από κάθε άρθρο. Τα σχόλια σου τις περισσότερες φορές είναι εκτός θέματος. Έχεις υφάκι, τσιγκλάς για να σου απαντήσουν και στήνεις καυγά. Ακόμα και στο άρθρο-αποχαιρετισμό για τον Μικρούτσικο κόντεψες να τσακωθείς με άλλον σχολιαστή. Αμφισβητείς με επιδεικτικό τρόπο αρθρογράφους για τα γραφόμενα τους. Κούρασες…

      Reply
  2. Left G700

    Φίλε Red,

    Ελάχιστες φορές έχουμε “αρπαχτεί”; Περίεργο. Εγώ δεν θυμάμαι καμία (κι έχω καλή μνήμη). Αλλά και να είχαμε αρπαχτεί, δεν θα σε είχα διαγράψει από τη λίστα τών σχολιαστών με τους οποίους μπορεί να συζητήσει κανείς σαν άνθρωπος, χωρίς να φοβάται μήπως μιλάει με ανθρωποφάγο που θα του κάνει μια χαψιά το χέρι καθώς το απλώνει για να τον χαιρετίσει.

    Υποπτεύομαι (βάσιμα) παρεξήγηση του σχολίου μου (καλόπιστη, κανονική παρεξήγηση, όχι δηθενιά). Θα το εξηγήσω αύριο, λόγω περασμένης ώρας. ΟΚ;

    Τα λέμε

    Reply
    1. Red

      ‘Αρπαχτήκαμε’ για τα καλά την πρώτη φορά που διασταυρωθήκαμε σε άρθρο αν θυμάσαι. Όχι ότι έχει σημασία, εγώ δεν στέκομαι σ’αυτά. Όπως έγραψα και πιο πάνω, θεώρησα το σχόλιο σου άστοχο. Χαρακτηρισμούς δεν θα κάνω γιατί δε μ’αρέσουν. Αλλά ήταν άστοχο και άκυρο. Προφανώς ήθελες να καυτηριάσεις μία τακτική ενός κομματιού του φοιτητικού κινήματος που δεν σε εκφράζει αλλά μπορούσες να το κάνεις αλλιώς.

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.