Καταιγιστική η παρουσία του Γενικού Γραμματέα της ΟΕΝΓΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος), νευροχειρουργού Πάνου Παπανικολάου τα μεσάνυχτα της Τρίτης 24 Μαρτίου 2020, στην εκπομπή Kontra 24 με τη δημοσιογράφο Αναστασία Γιάμαλη, στο κανάλι KONTRA.
Το θέμα, τι άλλο; Ο νέος κορωνοϊός και οι τελευταίες εξελίξεις με την πανδημία και τα κυβερνητικά μέτρα.
Στην ίδια εκπομπή προσκεκλημένος ήταν και ο πρώην υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης ο οποίος μίλησε μέσω Skype.
Με γλώσσα απλή και κατανοητή και με επιγραμματικότητα που τσακίζει κόκαλα, ο Πάνος Παπανικολάου μίλησε για όλα χωρίς μισόλογα προς όλες τις κατευθύνσεις:
-Για τις ΜΕΘ, τον αναγκαίο αριθμό κλινών σε αυτές, τη σημερινή κατάσταση και τι πρέπει να γίνει.
Η κυβέρνηση θα πληρώσει στους ιδιώτες κλινικάρχες τα διπλά λεφτά από όσα δίνονταν μέχρι σήμερα για κάθε επιπλέον κλίνη (1600€ από 800, 1100 από 550 κ.οκ).
Ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε το αντίτιμο να παραμείνει όσο και προηγουμένως και να μη διπλασιαστεί ενώ ο ΓΓ της ΟΕΝΓΕ ζήτησε την επίταξη των απαραίτητων κλινών χωρίς αποζημίωση, μπροστά στη σοβαρότητα της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί.
-Ανέφερε το τι διαμείφθηκε κατά τη σημερινή συνάντηση της αντιπροσωπείας των ιατρών με τον υπουργό Υγείας Βασ. Κικίλια.
Ανέλυσε τις αιτίες της σημερινής υποστελέχωσης των μονάδων υγείας, τις δραματικές επιπτώσεις της εν μέσω πανδημίας και τι πρέπει να γίνει. Σημαντικές παρατηρήσεις έκανε για το κατά πόσον πρέπει να ανακληθούν εβδομηντάχρονοι συνταξιούχοι γιατροί στην ενεργό υπηρεσία, καθώς, λόγω ηλικίας, ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Επίσης θεώρησε άστοχο να ριχτούν στη μάχη νεαροί φοιτητές στην πρώτη γραμμή του μετώπου, στο «Σωτηρία» για παράδειγμα, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να προκηρυχθούν μόνιμες θέσεις, κάτι που θα προσελκύσει και ξενιτεμένους γιατρούς να επανακάμψουν στη χώρα.
Αποκαλυπτικός ήταν και όταν αναφέρθηκε στις αρχικές κυβερνητικές εξαγγελίες περί 2.000 προσλήψεων και ποιους πράγματι αυτές αφορούσαν.
-Σημαντικές παρατηρήσεις έκανε για τα διαγνωστικά τεστ του κορωνοϊού, το πόσο ακριβά πληρώνονται και πώς θα έπρεπε να διακινούνται.
“Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνει η κάθε ανθυποσελέμπριτι επειδή έτσι της κάπνισε, άνευ ενδείξεων και άνευ οδηγιών, με την παρότρυνση και με τις πλάτες του κράτους, στο ιδιωτικό θεραπευτήριο να κάνει το τεστ και να ανεβάζει στο instagram καρδούλες, είμαι αρνητική”, σχολίασε σχετικά.
Είναι δε και υγειονομικά επικίνδυνο όταν γίνεται ασύδοτα, εξήγησε στη συνέχεια.
-Τέλος, απευθύνθηκε στους συναδέλφους του υγειονομικούς, νοσηλευτές, νοσηλεύτριες και ιατρικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, του ΕΚΑΒ, των νοσοκομείων, των Κέντρων Υγείας που είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης με αυταπάρνηση και θα εξακολουθήσει να είναι παρά τα προβλήματα, λέγοντας:
«Είναι μάχη για την υγεία του λαού, ο λαός θα σώσει τον λαό και κανένας άλλος. Ψηλά το κεφάλι! Ψυχή βαθιά! Θα νικήσουμε.»
-Στην κατακλείδα της τοποθέτησής του μίλησε για τα μέτρα της απαγόρευσης κυκλοφορίας κάνοντας πολύ ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις. Δεν υπακούουν σε καμία υγειονομική λογική, σχολίασε χαρακτηριστικά.
Αναφέρθηκε μάλιστα ιδιαίτερα καυστικά σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα. Στο επικίνδυνο αλαλούμ που έχει προκαλέσει η κυβερνητική απόφαση για κλείσιμο των φοιτητικών Εστιών και την ουσιαστική έξωση των φοιτητών και φοιτητριών που, από τη μία καλούνται να μην επιστρέψουν στους τόπους καταγωγής και τις οικογένειές τους ενώ από την άλλη πετιούνται στο δρόμο.
Αξίζει να παρακολουθήσετε τις παρεμβάσεις και τους διαλόγους που σταχυολογήσαμε στα παρακάτω βίντεο:
Δεν γίνεται να ελέγχονται όλοι και να νοσηλεύονται όλοι. Πρέπει να ελέγχονται αυτοί που έχουν υποκείμενα νοσήματα και παρουσιάζουν λοίμωξη του αναπνευστικού και αν είναι θετικοί στον ιό να νοσηλεύονται. Υπάρχει σαφής οδηγία από τον ΕΟΔΥ.
Λοίμωξη από νέος κορωνοϊό Covid-19 – Κριτήρια για εργαστηριακό έλεγχο
Επικαιρότητα
|
16.03.2020
Ασθενείς με Σοβαρή Οξεία Λοίμωξη του Αναπνευστικού (Severe Acute Respiratory Illness) που χρειάζονται νοσηλεία ή που νοσηλεύονται
Νοσηλευόμενοι ή φιλοξενούμενοι σε μονάδες ηλικιωμένων ή χρονίως πασχόντων που εκδηλώνουν οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού με πυρετό και βήχα ή δύσπνοια
Προσωπικό υπηρεσιών υγείας που εκδηλώνουν οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού με πυρετό
Ηλικιωμένοι (> 70 έτη) ή άτομα με σοβαρή χρόνια υποκείμενη νόσο (π.χ. χρόνια πνευμονοπάθεια, χρόνια καρδιαγγειακό νόσημα, σακχαρώδης διαβήτης, σοβαρή ανοσοκαταστολή) που εκδηλώνουν οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού με πυρετό και βήχα ή δύσπνοια
Τα παραπάνω κριτήρια για εργαστηριακό έλεγχο έχουν συνταχθεί με βάση τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα και τονίζεται ότι, καθώς η επιδημία εξελίσσεται, ενδέχεται να τροποποιηθούν.
Εκτύπωση σελίδας
Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα
Ο ΕΟΔΥ δεν περιγράφει το τι μπορεί να γίνει όχι. Δίνει οδηγίες στη βάση της κυβερνητική πολιτική, που είναι μία από τις διαφορετικές που θα μπορούσαν να γίνουν. Όπως και το μνημόνιο δεν είναι μονόδρομος, είναι πολιτική επιλογή που βασίζεται σε μια αντικειμενική πραγματικότητα και απαντάει με ταξικό πρόσημο.
Παρόλα αυτά, ακόμα δεν έχουν απαγορευτεί τα ιδιωτικά τεστ για έχοντες και κατέχοντες.
Αδυνάτον να πάρει κανείς στα σοβαρά το κ.Παπανικολάου με βάση προηγούμενες συνεντεύξεις του. Αν ακούγαμε όσα προτείνει η αντικαπιταλιστική αριστέρα τώρα δεν είχαμε καν νοσοκομεία αφού η οικονομία μας θα είχε καταρεύσει. Μόνο Τσιώδρας!
Πες μου ότι τρολλάρεις… Αλήθεια τρολλάρεις έτσι;
Τσιόδρα βγες μέσα απο τον Κιρισένκο! Χαρδαλιά, βγες και σε μέσα απο τον Κιρισένκο! Δύο διαόλοι μέσα σε ένα ζόμπι πάει θα είναι το μοναδικό ζόμπι που θα ψοφήσει μόνο του!
Ο Τσιόδρας είναι θλιβερός, διότι υπέταξε το όποιο επιστημονικό του κύρος στο να είναι η επιστημονική βιτρίνα μιας καπιταλιστικής και βάρβαρης κυβέρνησης.
Ο δε Χαρδαλιάς, είναι ένα ανεπάγγελτο κομματικό ον, που βρήκε θεσούλα για να εξελίξει τηνκαριέρα του. Ενας νεοφιλελεύθερος ταλιμπάν των εταιρειών και της κονόμας.
Μερικοί που εχουν εσχατως εμφανιστει σαν τον κιροσενκο( αν δεν κανει πλακα) είναι θεία δίκη για όσους χαρακτηριζαν τον λεφτ σαν ” δεξιο” ( που δεν ειναι απλα γουσταρει να προκαλεί) .Τωρα που εσκασαν καποιοι πραγματικοί δεξιοί ( και ψιλουμπεν)θα φανεί η διαφορά
Φίλε Θεόδωρε Σαμιωτάκη,
Αν μου επιτρέπεις, μερικές προσθαφαιρετικές επεμβάσεις σε αυτά που γράφεις στο συγκεκριμένο σχόλιό σου.
Στ’ αλήθεια έχεις την εντύπωση ότι όλοι αυτοί (τρεις-τέσσερις στην πραγματικότητα, τ’ είναι ο κάβουρας τ’ είναι το ζουμί του) που έρχονται εδώ και μιλάνε για «δεξιό»/«ακροδεξιό»/«alt-right» «λεφτ» και τα ρέστα το πιστεύουν κιόλας; Θα με απογοήτευες αν μου έλεγες πως ναι. Γιατί, πέρα από τον (ανεξήγητo σε μένα και αδικαιολόγητο για τα μυαλά μου) «μετριασμό» που βάζεις εσύ ο ίδιος στα σχόλιά σου, δεν σε έχω ούτε για ανυποψίαστο ούτε για αφελή.
Για να ξαναγυρίσω στους απολωλότες φίλους μας: φυσικά και δεν το πιστεύουν! Γιατί το κάνουν τότε; Δεν υπάρχει μία και μοναδική απάντηση (άβυσσος η ψυχή τού ανθρώπου) γιατί ένας άνθρωπος επιλέγει αυτή τη στρατηγική για να αντιπαρατεθεί με κάποιον άλλον. «Παίζουν» διάφορες εναλλακτικές που κάλλιστα μπορεί να είναι αλληλοεφαπτόμενες ή αλληλοσυμπληρούμενες. Να μερικές που μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα και με τυχαία σειρά:
1) Για να καλύψουν/αιτιολογήσουν την αδυναμία τους να αντιπαρατεθούν επί τού κάθε φορά συγκεκριμένου («τι να πει κανείς με έναν δεξιό;») και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιήσουν κατά το δυνατό τις πιθανότητες κάποιοι από το σιωπηλό ακροατήριο «να τείνουν ευήκοο ους» στα λόγια εκείνου που θέλουν να βγάλουν από τη μέση.
2) Από άχτι λόγω θιγμένου κομματικού πατριωτισμού.
3) Από άχτι λόγω θιγμένου προσωπικού, δικού τους εγωισμού.
4) Με τέτοιο πολιτικό γάλα ανατράφηκαν, έτσι και
πορεύονταιμπουσουλάνε.5) Προστατεύουν τον εαυτό τους εξαπατώντας τον (= επειδή ενδόμυχα αισθάνονται και οι ίδιοι ότι αυτά που τους λέει ο συνομιλητής τους έχουν βάση, τον παρουσιάζουν σ’ αυτόν τον εσωτερικό αδύναμο εαυτό τους ως ενσάρκωση του απόλυτου κακού για να τον κάνουν να κλείσει τ’ αυτιά του «στον σατανά» –ναι, δικαίως πήγε το μυαλό σου στους καλόγερους του Μεσαίωνα).
Νομίζω ότι αυτά τα παραδείγματα φτάνουν. Έρχομαι σε ένα άλλο ζήτημα.
Γράφεις για μένα «(που δεν ειναι [‘‘δεξιός’’] απλα γουσταρει να προκαλεί)». Η μισή αλήθεια είναι αυτό. Κι επειδή είναι μισή, απέχει από την αλήθεια όσο η Γη από τη Σελήνη. Διότι με παρουσιάζει ως κάποιον που απλά «γουστάρει να προκαλεί» (για να «τον προσέξουν», όπως γράφουν εδώ μερικοί μπουμπουνοκέφαλοι; για να κάνει εφέ; για να πουλήσει εξυπνάδα; –κι αυτό έχει γραφτεί). Θες να ακούσεις όλη την αλήθεια; Άκου, λοιπόν:
Πριν από χρόνια, όταν ακόμα το ομώνυμο με το όνομα που υπογράφω μπλογκ ήταν ακόμα φουλ ενεργό, ο μακαρίτης ο Παναγιώτης Βήχος είχε αναδημοσιεύσει ένα κείμενο που είχα ανεβάσει (δεν θυμάμαι ποιο). Πήγα λοιπόν στο δικό του μπλογκ για να τον ευχαριστήσω. Κι εκεί μού είχε πει το εξής καταπληκτικό, που το θεωρώ το μεγαλύτερο παράσημο για το μπλογκ μας (γράφω «μας», γιατί μια παρέα –ένας παραπάνω από την παρέα τού Δουμά «Ντ’ Αρτανιάν και συντροφία»– αποφάσισε μεταξύ σοβαρού και αστείου να το στήσει):
«Σας θεωρώ την αλογόμυγα του διαδικτύου. Συνεχίστε έτσι. Να τσιγκλάτε με τον ίδιο ανελέητο σαρκασμό που σας διακρίνει, μπας και ξυπνήσουν οι κοιμισμένες συνειδήσεις.»
Αν αυτά τα λόγια τού Βήχου δεν σου φτάνουν για να συμπληρώσεις τη μισή αλήθεια με την άλλη μισή που λείπει από την εικόνα μου που (καλόπιστα) έδωσες στο σχόλιό μου, σου έχω κι άλλα (δεν απευθύνονται σε σένα):
Τη σκέψη σας που νείρεται
πάνω στο πλαδαρό μυαλό σας
σάμπως ξιγκόθρεφτος λακές
σ’ ένα ντιβάνι λιγδιασμένο,
εγώ θα την τσιγκλάω
επάνω στο ματόβρεχτο κομμάτι της καρδιάς μου.
Φαρμακερός κι αγροίκος πάντα
ως να χορτάσω χλευασμό.
Εγώ δεν έχω ουδέ μιαν άσπρη τρίχα στην ψυχή μου
κι ουδέ σταγόνα γεροντίστικης ευγένειας.
Με την τραχιά κραυγή μου κεραυνώνοντας τον κόσμο,
ωραίος τραβάω, τραβάω
εικοσιδυό χρονώ λεβέντης.
Εσείς οι αβροί!
Επάνω στα βιολιά ξαπλώνετε τον έρωτα.
Επάνω στα ταμπούρλα ο άξεστος τον έρωτα ξαπλώνει.
Όμως εσείς,
θα το μπορούσατε ποτέ καθώς εγώ,
τον εαυτό σας να γυρίσετε τα μέσα του όξω,
έτσι που να γενείτε ολάκεροι ένα στόμα;
Ελάτε να σας δασκαλέψω,
εσάς τη μπατιστένια απ’ το σαλόνι,
εσάς την άψογο υπάλληλο της κοινωνίας των αγγέλων
κι εσάς που ξεφυλλίζετε ήρεμα-ήρεμα τα χείλη σας
σα μια μαγείρισσα που ξεφυλλίζει τις σελίδες του οδηγού μαγειρικής.
Θέλετε
θα ‘μαι ακέραιος, όλο κρέας λυσσασμένος
–κι αλλάζοντας απόχρωση σαν ουρανός–
θέλετε–
θα ‘μαι η άχραντη ευγένεια
–όχι άντρας πια, μα σύγνεφο με παντελόνια.
Δεν τρολαρώ και προτιμώ τον όρο φιλελεύθερος από δεξίος καθώς είμαι ενάντια στα συντηριτικά ρεύματα της δεξίας. Από εκεί και πέρα όταν ο κ. Παπανικολάου το κρατάει καθάρα στο ιατρικό κομμάτι, κατί που προσπαθεί εδώ προς τιμήν του (πχ. ότι χρειζομάστε περισσότερες ΜΕΘ), τα λέει καλά. Οτάν μπλέκει όμως γενικότερες αναλύσεις περί καπιταλισμού αυτά που λέει ειναί το λιγότερο αστεία.
Επίσης φιλτάτε Θεοδώρε γιατί θεωρείς θεία δική να γράφει ένας φιλελεύθερος εδώ? Θα προτιμούσε να έχεις απλά ένα echo champer αριστερών απόψεων?
KiroiSenko speaking
Πολύ καλά κάνεις και σχολιάζεις στην ΠΑΝΤΙΕΡΑ. Ο διάλογος και η αντιπαράθεση όταν γίνονται βάσει επιχειρημάτων έχουν ένα νόημα.
Για το θέμα μας: Ο καπιταλισμός δεν μπόρεσε ποτέ, δεν μπορεί και δεν θα μπορέσει ποτέ να φτιάξει μια αξιοβίωτη ζωή για τον άνθρωπο και μια αρμονική σχέση του ανθρώπου με την φύση. ΔΕΝ μπόρεσε, ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ, , δενθέλει και δεν θα θελήσει ποτέ. Είναι στην φύση του, ζεί ιμέσα από την καταστροφή των παραγωγικών δυνάμεων, την γη/θάλασσα/πανίδα/χλωρίδα, την εργατική δύναμη διανοητική και χειρωνακτική, την επιστήμη.
Μια καπιταλιστική χώρα με ένα υψηλό επίπεδο διαβίωσης για ένα μεγάλο (προσοχή μεγάλο και τώρα πια, ούτε καν πλειοψηφικό) διαβίωσης, ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ 10 καπιταλιστικές χώρες, όπου οι λαοί τους ζουν στην φτώχεια και μέσα στην ξεφτίλα. Προϋποθέτει επίσης και ένα ολοένα διευρυνόμενο ποσοστό κατοίκων αυρτής της χ ανεπτυγμένης καπιταλιστικής χώρας, να πηγαίνει και αυτό στον κουβά. ΑΥΤΑ τα προϋποθετει ο καπιταλισμός για να λειτουργεί. Οπως επίσης και ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ την καταστροφή του πλανήτη.
Συνεπώς, η αντικαπιταλιστική κομμουνιστική θέση έχει πλεον απολυτα τεκμηριωμένη βάση για να αποδομήσει τον καπιταλισμό. Πόσο μάλλον που ο καπιταλισμός πια, απειλεί ΕΥΘΕΩΣ με καταστροφή, άνθρωπο και πλανήτη.
Καλησπέρα φιλτάτε San Rocco,
Καλή και ευκόλη η κριτική στον καπιταλισμό αλλά ποια είναι η ενναλακτική αμά τον καταργήσεις? Επέτρεπε μου να παραθέσω εδώ ένα σύντομο βιντεάκι του Ζίζεκ στο οποίο συμφώνω στα περισσότερα με τα όσα λέει:
https://www.youtube.com/watch?v=IgR6uaVqWsQ
Και πρόσεξε δεν είμαι δογματικός ούτε του ΤΙΝΑ ούτε του ”τέλους της ιστόριας”. Παρόλα αυτά είμαι υπέρμαχος του ΤΙΝΑ για την Ελλάδα. Ταπείνα φρονώ ότι η όποια είδους επανάσταση οραματίζεστε δεν μπορεί να ξεκινήσει από την Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν μπορεί να αποτέλεσει ”σοσιαλιστική” νησίδα σε ένα παγκοσμιοποιημένο καπιταλιστικό σύστημα, χωρίς να καταστραφεί οικονομικά με ότι αυτό συνεπάγεται. Χώρια που, δυστύχως, κυνικά οφειλώ να ομολογήσω ότι και να προσπαθήσει δεν θα την ”αφήσουν”.
Επομένως ποια πρέπει να είναι η θέση ενός αντικαπιταλιστή στην Ελλάδα κατά τη γνώμη σου?
Εγώ πχ. είμαι φιλελεύθερος εχώ συγκρικριμμένο πλάνο στο μυάλο μου για το τι θα ηθέλα να ευδοκιμήσει και να αλλάξει στην Ελλάδα το οποίο μάλιστα έχει δοκιμάστει και πετύχει σε χώρες όπως η Εσθόνια, Σουηδία, Κανάδα κτλ.
Εν κατακλείδη μου φαίνεται λίγο αδιέξοδος ο ρόλος ενός αντικαπιταλιστή στην Ελλάδα ως προς το ενεγητικό κομμάτι. Δεν λέω να μην έχει τα μάτια του ανοιχτά και είναι κριτικός απέναντι στο καπιταλισμό. Γι αυτό πιο πάνω έγραψα ότι αν κάναμε στην Ελλάδα ότι προτείνει η αντικαπιταλιστική αριστέρα τώρα δεν θα είχαμε νοσοκομεία.
Καλημέρα αγαπητέ κιρισενκο.
Νομίζω ότι η συζητηση μας , όπως κ όλες οι συζητήσεις που αφορούν αυτό το θέμα πρέπει να διεξαχθεί /διεξάγεται σε δύο επίπεδα: στο επίπεδο διαπίστωσης της κατάστασης που ζούμε στην Ελλάδα κ διεθνώς και των αιτιών που την δημιουργούν κ β στο τι προτείνει η κάθε πολιτική αντίληψη.
Α. Στο επίπεδο της διαπίστωσης της κατάστασης που ζει ο λαός στην Ελλάδα μα και οι λαοί παγκόσμια, της κατάστασης του πλανήτη, στο που πάνε τα πράγματα και για τους ανθρώπους κ για τον πλανήτη και στις αιτίες αυτής της καταστασης /προοπτικής για άνθρωπο κ πλανητη: δε νομίζω να διαφωνείς ότι , ο καπιταλισμός γαμαει κ άνθρωπο κ πλανητη : αυτό που κινεί τον καπιταλισμό είναι και ;υτο που πια μας καταστρέφει.
Β. Ωραία λοιπόν θα μου πεις όπως μου είπες : αν το ΝΑΡ κ η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (ή το ΚΚΕ, οι τροτσκιστές , η αναρχία γουατεβερ) πάρουν την πλειοψηφία τι θα γίνει; Θα γίνει εμπάργκο, πόλεμος από τις άλλες χώρες που θα παραμείνουν καπιταλιστικές , οπότε, αντίο νοσοκομεία, φάρμακα , άρα αντίο αντιμετώπιση ασθενειών ή/και πανδημίας.
Σωστό είναι αυτό που λες. Και είναι αυτή ακριβώς η προοπτική που τρομάζει την πλειοψηφία των λαών κ δεν επιλέγουν την επαναστατική ρήξη με τον καπιταλισμό: κάλλιο πέντε κ στο χέρι παρά δέκα κ καρτέρει, λέει ο πολύς ο κόσμος εδώ και αλλού. Απόλυτα κατανοητό αυτό.
Άρα τι; Μένουμε στο να μας γαμαει ο καπιταλισμός με ηρεμία κ ειρήνη και σταδιακά, ή επιλέγουμε την επαναστατική ρήξη μαζί του και όπου πάει;
Η απάντηση μου προς εσένα αλλά κ οποιον κάνει τις παραπάνω διαπιστώσεις είναι η εξής: πριν απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, ΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΓΚΟΙΑ ΘΑ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ. Να κάνουμε αυτή την παραδοχή πρώτα, να συμφωνήσουμε πάνω σε αυτό, και το πώς θα ανταπεξέλθουμε σε μια ρήξη μαζί του να το απαντήσουμε έχοντας ως βασικό κριτήριο την παραπάνω παραδοχή .
Ναι αν επιλέξει κάποιος το ΝΑΡ κ την ΑΝΤΑΡΣΥΑ με κριτήριο μια ομαλή βελτίωση της δημόσιας υγείας, μπορεί να διαψευστεί : ένα εμπάργκο, ένας πόλεμος κ αντίο ομαλή βελτίωση της δημόσιας υγείας για Χ χρόνια. Αν όμως πει “καταλαβαίνω ότι όσο προχωρά κ ηγεμονεύει ο καπιταλισμός αντίο ζωή κ πλανήτη , οπότε να ξεμπερδεψω με αυτόν διεκδικώντας σε κάθε πεδίο αυτό που θέλω να έχουμε ως κοινωνία κ πλανήτης”, τότε ναι μπορεί κ να αντέξει ως άτομο κ λαός, κ πόλεμο κ.εμπαργκο.
Όσον αφορά Εσθονία κλπ που ανέφερες, εκεί τα πράγματα για τους λαούς είναι επίσης γάματα κ αθλιότητα.
Αυτοεπιβεβαιούμενη προφητεία: Η Ελλάδα δεν μπορεί και επειδή δεν μπορεί, ο ελληνικός λαός ενεργεί αναλόγως. Οπότε τελικά, η Ελλάδα δεν μπορεί…
Ουσιαστικά σε αυτή τη θεωρία της αυτοεπιβεβαιούμενης προφητείας βασίζεται και ολόκληρη η προπαγάνδα της άρχουσας τάξης. Να δημιουργήσει στη συνείδηση του λαόύ την πεποίθηση ότι δεν γίνεται τίποτα.
Λέγεται και φαύλος κύκλος. Και οι φαύλοι κύκλοι συνήθως σπάνε όταν το “υποκείμενο” – ο λαός στην προκειμένη περίπτωση, αρχίζει να θεωρεί και να πράττει ωσάν να μπορεί, όσο αδύνατο κι αν φαίνεται αυτό.
Ιστορικά να σου θυμίσω ότι η απαρχή του τέλους της Ιεράς Συμμαχίας, θεωρείται η Ελληνική Επανάσταση του 21
Φτάνει να μην βρεθεί πάλι κανένας παρανοϊκός και αρχίζει να ”κοντύνει κατά ένα κεφάλι ”τον κόσμον.