.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Α. Δραγανίγος για Πόλεμο /Ακρίβεια/ Β. Μακεδονία /Ακροδεξιά (Βίντεο)


Δείτε στα βίντεο που ακολουθούν, τέσσερις σύντομες, κοφτές αλλά περιεκτικές πολιτικές τοποθετήσεις του στελέχους του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Αντώνη Δραγανίγου, υποψήφιου με το ψηφοδέλτιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ -Ανατρεπτική Συνεργασία στις Ευρωεκλογές της Κυριακής.

Πρόκειται για απαντήσεις που δόθηκαν στο πλαίσιο ευρύτερης συνέντευξης στελεχών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην τηλεόραση της ΕΡΤ και την δημοσιογράφο Ντένια Σαρακίνη τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2024.

Δείτε οπωσδήποτε και τις τέσσερις συνοπτικές τοποθετήσεις!

Α: Για το αν υπάρχουν “κίνδυνοι” που ενδέχεται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα από την γειτονική Βόρεια Μακεδονία:

 

Β: Για τον Πόλεμο και την Ευρωπαϊκή Ένωση:

 

Γ: Για την ακρίβεια που ”θερίζει” τον κόσμο της εργασίας και τις αιτίες της:

 

Δ: Για την ενίσχυση της ακροδεξιάς:

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 80.00% ( 5
Συμμετοχές )



113 σχόλια στο “Α. Δραγανίγος για Πόλεμο /Ακρίβεια/ Β. Μακεδονία /Ακροδεξιά (Βίντεο)

  1. Ανώνυμος

    Πάλι “η όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών”.
    1. Είναι κατάφωρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας: από το 2004 η Ρωσία προειδοποιεί ότι το φιδίσιο σύρσιμο του ΝΑΤΟ προς τα σύνορά της το θεωρεί απαράδεκτο.
    2. Δεν μπορείς να αγνοείς ότι επιτιθέμενοι είναι οι αμερικανονατοϊκοί και η Ρωσία είναι αμυνόμενοι.
    3. Όσο δεν παίρνει πρακτικά μέτρα η Αριστερά, όπως έκανε το 1999 με το Γιουγκοσλαβικό, παρά παρακολουθεί παθητικά την κυβέρνηση να εξοπλίζει το ναζιστικό καθεστώς της Ουκρανίας, δεν μπορεί να επικαλείται καμία ουδετερότητα ανάμεσα στα δύο μπλοκ.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Ιμπεριαληστής ….”αμυνόμενος”, όπως λέμε δροσερό καμίνι!
      Πάντα σε κάθε ενδοϊμπεριαλιστική διαμάχη θα υπάρχει ο ισχυρότερος και ο υποδεέστερος, που αυτό δεν τον κάνει λιγότερο εκμεταλλευτή, τομάρι και εγκληματία.
      Ειδικά η νεορωσσική μαφία αγωνίζεται για μια πιο ισότιμη θέση στο τραπέζι του Ιμπεριαλισμού. Μέχρι και το 2018 ελπίζαν πως θα γίνουν δεκτοί και ….στο ΝΑΤΟ, με τους δικούς τους βεβαίως όρους. Ολος αυτός ο σκυλοκαυγάς γίνεται για να βρεθεί ο ακριβής συσχετισμός δυνάμεων μεταξύ ιμπεριαληστών (με ήτα…).
      Το εργατικό/κομμουνιστικό κίνημα βεβαίως μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να αξιοποιήσει αυτές τις κόντρες προς δικό του όφελος και εις βάρος συνολικά του Ιμπεριαλισμού. Αλλά, πρώτη προϋπόθεση γι αυτό είναι η απαλλαγή από αυταπάτες περί “αμυνομένων”, η και ….αντιφασιστών/αντιναζί(!) ιμπεριαλιστών. Δεν υπάρχει καπιταλιστής αντιφασίστας παρά μόνο σαν πρόφαση και πολιτικαντισμός.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ο κκες σπευδει να υπερασπιστει το ναριτικο αρθρο και να κατακεραυνωσει τον φιλορωσο σχολιαστη. Τα εσχατα.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Ζεις με τις φαντασιώσεις σου. Δεν υπερασπίστηκε κανένα “ναρίτικο άρθρο”. Τις ρεφορμιστικές ηλιθιότητες περί “αμυνομένων ιμπεριαλιστών” ξεσκέπασε.
          Η αλήθεια ενδιαφέρει, όχι να την βγούμε κόντρα στον οποιονδήποτε.

        2. Ανώνυμος

          Ναι! Έχεις δίκιο. Είμαι ηλίθιος. Γιατί προτιμάω να γίνω πυρηνικό ολοκαύτωμα παρά να εκλιπαρώ τον Μπάιντεν με sms για να βγω από το σπίτι μου. Τέτοια ζωή στη χαρίζω.

        3. Ανώνυμος

          @10/06/2024 at 08:15
          Το ΚΚΕ(υπήρχαν και λίγοι άλλοι) έσπασε τις απαγορεύσεις της καραντίνας τουλάχιστον τρεις φορές σε Πρωτομαγιά – Μέρα ανακοίνωσης της απόφασης για την Δίκη της χ.α. – Πολυτεχνείο μέσα στο 2020.

          Όσο πιο πολύ παρακαλάς να μην γίνει κάτι, 8/10 όλο και πιο γρήγορα έρχεται.

          Η λύση είναι αγώνας να φύγουμε από το ΝΑΤΟ για να αποφευχθούν τέτοια σενάρια αλλά φαντάζομει για επαναστάτη σαν & εσένα που δεν παρακαλάει με sms καραντίνας όλα είναι λυμένα

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμε ΚΚΕ, τέτοια λέτε και φυλλοροειτε. Πάλι χάσατε 33.000 ψηφοφόρους. Χόρτασαν επανάσταση και προτίμησαν να μείνουν σπιτάκι τους. Η απεδημησαν εις Κύριον άνευ αντικαταστάσεως. Θα πάψετε να υπάρχετε και δεν θα το πάρουμε είδηση…

        5. Ανώνυμος

          Ανώνυμος, 10/06/2024 at 22:19 πως να το πάρετε είδηση; Οι πεθαμένοι ούτε ακούν ούτε βλέπουν.

        6. Ανώνυμος

          “Φυλλοροεί” το ΚΚΕ του 9,3% με 12% στις ηλικίες μεταξύ 25-34. , και 9,2% μεταξύ 35-54 σύμφωνα με αστικά μέσα. Διαδώστε

          https://www.in.gr/2024/06/10/in-analysis/eyroekloges-aktinografia-tis-psifou/

          Με διαρκής αυξήσεις σε ποσοστά ή / και ψήφους από το 2019 σε 4 διαδοχικές αναμετρησεις 3 το 2023 (βουλευτικές δύο φορές, αυτοδιοικητικές ) και μία φέτος (ευρωεκλογές)

          Επίσης το ΚΚΕ μάλλον ευθύνεται από το μη ξεκαθάρισμα των εκλογικών καταλόγων όταν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι ηλικιάς 110+ που δεν ξέρουμε αν είναι εν ζωή(να ζουν οι άνθρωποι και να είναι καλά) και θεωρητικά δεν λέχει ξεκαθαριστειί αν είναι ακόμα εγγεγραμμένοι

          Όταν ο Πασόκος Δούκας βγήκε δήμαρχος με αποχή κοντά στο 75% (ψήφισε ένας στους τέσσερεις, 1/4) ήταν θρίαμβος της Δημοκρατικής Προοδευτικής Παράταξης και των κολαούζων της στην Αθήνα μιας και έφυγε ο Μπακογιάννης

          Καλά πήγε και αυτό

        7. Ανώνυμος

          @10/06/2024 at 22:19

          Γράψε το περισσότερες φορές μπας και παρηγορηθείς από το 9,3% του ΚΚΕ

          ” Πού να καταλάβουνε;
          https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/366642/poy-na-katalavoyne

          Διάφοροι μίρλες για να δικαιολογήσουν την πτώση έως και αφανισμό των κομμάτων τους, από χτες κουνάνε ξανά το δάκτυλο στους κομμουνιστές. Ο λόγος; Γιατί μέλη και φίλοι του ΚΚΕ πανηγύρισαν τη νέα άνοδο του Κόμματος!

          «Μα είναι δυνατόν με τέτοια άνοδο της ακροδεξιάς να πανηγυρίζετε;» λένε. Και το λένε αυτό στο ΚΚΕ που έχει δώσει αίμα, αγώνες και σύγκρουση με την ακροδεξιά!

          Τα λένε αυτοί που συγκυβέρνησαν με την ακροδεξιά! Όπως δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ και τα απομεινάρια της Νέας Αριστεράς και του ΜέΡΑ25.

          Τα λένε αυτοί που ακόμα και τώρα δεν τους παίρνεις κακό λόγο για την ΕΕ του αντικομμουνισμού.

          Καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι ψάχνουν ήδη γραφεία ανακαινίσεων και μεταφορικές.

          Οι ίδιοι που λένε τα παραπάνω έχουν φιλοτεχνήσει το «κεντροδεξιό» και φιλελεύθερο προφίλ του Μητσοτάκη, έχουν ταυτιστεί με τις επιλογές και την πολιτική των Δημοκρατικών των ΗΠΑ, έχουν εκφράσει πολιτικές θέσεις του Νετανιάχου.

          Είναι οι ίδιοι που βρίσκονται απ’ έξω και λοιδορούν συγκλονιστικούς εργατικούς – λαϊκούς αγώνες,
          έχουν πει «ακροδεξιούς» τους αγρότες,
          φοβητσιάρηδες τους εργάτες που απεργούν μία μέρα κόντρα σε θεούς και δαίμονες ενώ οι ίδιοι ψάχνουν στο λεξικό τι σημαίνει «απεργία» και μοιράζουν ηρωικές αναμνήσεις εργατικών αγώνων παρελθόντων πάντα ετών αφού «τώρα αυτά δεν είναι αποτελεσματικά».

          Εμείς πανηγυρίζουμε και θα πανηγυρίζουμε όπου, ό,τι και όποτε θέλουμε. Στους δρόμους, στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές.

          Όπου θέλουμε.

          Γιατί ξέρουμε, όχι από ενσυναίσθηση αλλά από την πρακτική, ότι στο ποσοστό του ΚΚΕ διακρίνονται όλα όσα παλέψαμε και όλα όσα μας έκαναν να χαμογελάσουμε ή να σφίξουμε τα δόντια τα τελευταία χρόνια. Γι’ αυτό επιχειρούν να απαξιώσουν το αποτέλεσμα του ΚΚΕ.

          Σε αυτό το 9,3% είναι η ΛΑΡΚΟ,
          η «efood»,
          οι Ζωνάδες,
          οι μεταλλωρύχοι της Χαλκιδικής,
          οι οικοδόμοι στα εργοτάξια του Μετρό στην Αθήνα και όχι μόνο, οι υγειονομικοί,
          οι εκπαιδευτικοί,
          οι φοιτητικές κινητοποιήσεις,
          τα αγροτικά μπλόκα
          αλλά και η καθαρή αγωνιστική στάση του Κόμματος σε πολύ κρίσιμες στιγμές…

          Τότε που πολλοί αλληθώριζαν δεξιά-αριστερά.
          Και για να μην πάμε πολύ πίσω θα αρκεστούμε να αναφέρουμε το σπάσιμο του σιωπητηρίου που επιχείρησε να βάλει η ΝΔ την περίοδο της πανδημίας, τη στάση του ΚΚΕ απέναντι στον ρωσοΝΑΤΟικό πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και την καθαρή, περήφανη στάση του ΚΚΕ υπέρ της Παλαιστίνης και του δίκαιου αγώνα του λαού της.

          Θα βρούμε κι άλλα μέσα στο 9,3%.
          Μεγάλες, σεμνές, κυρίες, εργάτριες που στα χρόνια που έμειναν για να απολαύσουν τη ζωή μετά τη δουλειά είδαν να χάνουν τα σπίτια τους από τους νόμους των Τσακαλώτων και των Γεωργιάδηδων αλλά δεν ήταν μόνες: Βρήκαν δίπλα τους το ΚΚΕ.

          Θα βρούμε εργάτες και εργάτριες σε όλους τους κλάδους που πήραν τα δεδουλευμένα τους γιατί βρήκαν δίπλα τους και μπροστάρηδες στη διεκδίκηση τα μέλη και τους φίλους του ΚΚΕ στους χώρους δουλειάς.

          Αυτά πανηγυρίζουμε γιατί λιώσαμε σόλες.
          Γιατί ξεπεράστηκαν απειλές, εκβιασμοί, η ίδια η κρατική καταστολή, η μοιρολατρία, η ύπουλη παρέμβαση άλλων πολιτικών δυνάμεων για να επιτευχθούν.

          Και αυτά είναι πολλά περισσότερα από τα likes και τα reactions διαφόρων απίθανων τύπων που μαθαίνουν τη ζωή από τα stories, απορροφημένοι στα πολιτικά αδιέξοδά τους και στην ανύπαρκτη επικοινωνία τους με αυτό που λέγεται «λαός».
          Λογικό να μην καταλαβαίνουν από ΚΚΕ όλοι αυτοί οι άκαπνοι. Λογικό επίσης να το ρίχνουν στον αντικομμουνισμό αλά Πορτοσάλτε. Την ίδια δημοκρατία υπερασπίζονται, δηλαδή τη δικτατορία του κεφαλαίου.

          Περαστικά τους. Θα βρουν κάπου να ράψουν κοστούμια. Πιθανά θα περιφέρουν σαν άταφα πτώματα τα αγωνιστικά γαλόνια που οι ίδιοι, μόνοι τους έραψαν στους εαυτούς τους σε ένα πετυχημένο story στο σαλόνι της μεζονέτας τους. Γι’ αυτό είμαστε σίγουροι.

          Κι εμείς θα πανηγυρίζουμε για το Κόμμα μας μαζί με κομμουνιστές από όλο τον κόσμο που χτες μέσα στη μαυρίλα έσκασαν το χαμόγελό τους μόλις είδαν το ποσοστό του ΚΚΕ.”

      2. Ανώνυμος

        Όταν οι τσετες σκότωναν και βίαζαν εσύ θα φωναζες: μαίνεται η καπιταλιστική σύγκρουση και θα πήγαινες ήσυχος για ύπνο. Το γεγονός ότι σκοτώνονται Ρώσοι άμαχοι και όχι Αγγλοσάξωνες είναι παρηγορητικό για σένα.
        Τελικά σε όλα είσαστε λευκό ή άκυρο.

        Reply
        1. Θεοδωρος Σαμιωτακης

          Δεν νομιζω οτι υπάρχει μία αληθεια μόνο.Οπτικές γωνίες,υπάρχουν ,συμφεροντα και το ανταμωμα με ιστορικά γεγονοτα,που αναγκαζουν καποιον να παρει θεση.Και εγω λοιπον σαν Ελληνας αριστερουτσικος κατοικος Αθηνων καταδικαζω ως ιμπεριαλιστικες τις δυναμεις που συγκρουονται στην ουκρανια γιατι ειναι οτι πιο τιμιο μπορω να κανω.Αν ημουνα σε καποιο χωριο ουκρανικο ή ρωσικο που δεχονταν επιθεση θα επαιρνα το οπλο να υπερασπιστω τους δικους μου χωρις να ψαξω αν οι σφαιρες( στο οπλο μου) ειναι του Νατο ή του Πουτιν.Αυτο υα ηταν το πιο τιμιο απο μερους μου όπως και ο παππους μου παρουσιαστη εθελοντης το 40 χωρις να σκεφτεται ποιος( ποιο καθηκι καλυτερα) είναι πρωθυπουργος.

        2. Ανώνυμος

          @09/06/2024 at 19:30
          Ο συσχετισμός παραμένει αρνητικός αλλά παράλληλα υπάρχει ελπιδοφόρο μήνυμα διεξόδου.

          Τα αποτελέσμα τα των ευρωεκλογών επιβεβαιώνουντην σταθερή και διαρκώς αυξημένη επιιρροή του ΚΚΕ. Σε όποια μέρη αναπτύχθηκαν νικηφόροι αγωνες το ΚΚΕ ήταν 1ο – 2ο. Ήταν 3ο και σε όλη την Αττική με διψήφια ποσοστά

          Παράλληλα μεγαλύτερο το “βύθισμα” των Κομμάτων Κασσελάκη, Βαρουφάκη(& συμμαχοι μισή Λαε και Αράς) , Σύριζα νο2
          Ξεπέραστε το

          Το ΑΝΤΑΡΣΥΑ επανήλθε μετά από την αναμενόμενη κάμψη των επαναληπτικών εκλογών του Ιουνιου του 2023 στα γνωστά στάνταρς

        3. Ανώνυμος

          Δηλαδη ειναι ενας δικαιος πολεμος και απο τις δυο μεριες;

  2. Θεοδωρος Σαμιωτακης

    Αυτό που λεω ανώνυμε ειναι οτι αν ειναι δικαιος ή αδικος πολεμος μπορει να το κρινει κάποιος πιο ευκολα με καθαρό μυαλό απο ασφαλεια και απόσταση.Απο ρην φωτιά μέσα είναι δυσκολοτερο και οι οποιε επιλογές εχουν αλλο νόημα απο οτι τους δινουμε οσοι ειμαστε μακρυά .Αυτο δεν το γραφω για να σχετικοποιουμε τα παντα απλα μηπως για να κατανοουμε πραγματα πριν κρίνουμε

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Για την κατανοηση των πραγμάτων, πρεπει να συμμετεχεις; Οχι βεβαια. Χρειαζονται ολα τα στοιχεια του παζλ, χρεαζεται πρωτοτυπη και στοχαστικη σκεψη. Βεβαια, μπορεις να πεις οτι ισχυουν τα …τρια, τα γραμματα του Ζαχαριαδη. Μαλιστα, αν το καλοσκευτεις, με γνώμονα τα τρια γραμματα, και αναλογα ποια γεγονοτα θεωρησεις πρωτευοντα και ποια συμπληρωματικα, μπορεις να καταληξεις οτι αυτος ο πολεμος ειναι δικαιος και απο τις δυο πλευρες. Ο μπακαλικος “λενινισμος” στα χερια των κκεδων αυτο ακριβως κανει. Αυτο ομως φυσικα ειναι ανοησια. Ο μαρξισμος παντα μελετα τα φαινομενα στην ολοτητα τους και στην αλληλεξαρτηση τους. Οχι ασυνδετα και αποσπασματικα.

      Reply
  3. Ανώνυμος

    Η Ρωσία υπέγραψε σύμφωνο στρατιωτικής συνδρομής σε περίπτωση επίθεσης με τα κομμουνια της Βόρειας Κορέας. Το μόνο που έχει να πει το ΚΚΕ ειναι: οξυνεται ο ιμπεριαλιστικος; ανταγωνισμός

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Δεν οξύνεται. Ιδέα μας
      Να θυμίσω σαν άλλος φίλος του ΚΚΕ τα παρακάτω:

      1) Η Ρωσία το 2017- 2018 είχε ψηφίσει μαζί με τις ΗΠΑ – Κίνα κυρώσεις κατά της ΛΔ Κορέας.

      2) Μπήκαν πολιτικά “παλούκια” στην ρώσικη αστική τάξη.O πόλεμος συνεχίζεται στο έδαφος της Ουκρανίας με όπλα από χρηματοδότηση ακόμα με κατασχεμένα ρώσικα λεφτά τόκων σε αμερικάνικες τράπεζες. Πιέζεται & η ΕΕ να κάνει τα ίδια

      3) Οι αστικές τάξεις με τις κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών απομιμήσεων του Ναπολέοντα συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο Η Γερμανία μετατρέπεται σε πολεμικη οικονομία, η Γαλλία απειλεί να στείλει στρατεύματα στην Ουκρανία από το Μάλι και όπου αλλού τους πέταξαν από την Αφρική πιθανότατα μέσω εδαφών της Ρουμανίας.

      4) Υπάρχει πιθανότητα να ανοίξει & άλλο μέτωπο στον Ειρηνικό
      Δύσης(Αυστραλίας Ιαπωνίας Κορέας ΗΠΑ κ.α.) vs Κίνας με αφορμή την Ταϊβάν

      Αναμενόμενο ο ο Βλαδίμηρος να τρέχει να εξασφαλίσει τα ανατολικά κατά το “ο εχθρός του εχθρού περιστασιακά γίνεται φίλος”

      Reply
      1. Χρ Παρισης

        Να θυμισω σαν αλλος μη επιχορηγουμενος κομμουνιστης ( τω οντι πολυ περιεργο φρουτο για την εποχη μας…) οτι οποιοςλεει “Δεν ειμαι ουτε με τον Δημιο ουτε με το θυμα” ,ειναι Σιγουρα με τον Δημιο. Οπως και παλια καποιοι κυριοι [ cf. Burgio,Sidoli et al. : “La collaboration tactique entre Trotskij et les Nazis”, Paris ,2021, edition francaise, Ed. Delga] τραγουδουσαν” Ουτε με τον Σταλιν ουτε με τον Χιτλερ” και σημερα που ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ περιτρανα οτι ηταν με τον Χιτλερ, το ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ( οι θλιβεροι τους επιγονοι οπου Γης) …

        Reply
        1. Ανώνυμος

          To …”θύμα” είναι ο …Πούτιν;!!!!
          Γελάνε και τα χαλίκια!
          Α, ρε, ….νάμουνα κι εγώ τέτοιο θύμα…..

        2. X.Παρισης

          Διορθώνω\συμπληρώνω ,ο πλήρης τίτλος του έργου στη γαλλική του έκδοση (το πρωτοτυπο στην ιταλικη,2019) “: Le Vol de Piatakov. La collaboration tactique entre Trotsky et les nazis”, συγγραφείς οι : Daniele Burgio, Massimo Leoni, Roberto Sidoli (Delga, Paris 2021). [ κάποιος γράφει οτι τον κόσμο κυβερνουν τροτσκιστες και οτι Τρότσκι και Χίτλερ ήσαν το ίδιο πρόσωπο. Ούτε ο ένας ισχυρισμός,ουτε ο δεύτερος έχουν πραγματική βάση,τέτοιο θέμα δεν υφίσταται.]

        3. Ανώνυμος

          Τι δουλειά έχει ο Τρότσκι;

          Oι κομμουνιστές, τα μέλη, οι φίλοι του ΚΚΕ δεν έχουν προσωπικές βλέψεις. Αν είχαν ή θα διαγράφονταν ή θα πήγαιναν αλλού. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλοι εκτός ΚΚΕ βρίσκονται ή πηγαίνουν σε άλλους ιδεολογικούς χώρους, ή άλλους πολιτικούς οργανισμούς για προσωπικές βλέψεις.
          Υπάρχει τίμιος πολιτικά κόσμος που βρίσκεται σε άλλα κόμματα για καθαρά ιδεολογικοπολιτικούς λόγους ή για παράδοσιακούς οικογενειακούς λόγους.
          Υπάρχει τίμιος κόσμος που απλά δεν ασχολείται με την πολιτική

          Από την πλευρά μου δηλώνω φίλοΚΚΕς
          Συγνώμη που θα στο πω αλλά κομμουνιστής εκτός Κομμουνιστικού Κόμματος δεν νοείτε. Μην καταντήσουμε πολιτικά σαν τον Κατρούγκαλο που έλεγε πως είναι κομμουνιστής . Άλλο ο “αυτοπροσδιορισμός”, άλλο η πραγματικότητα

        4. Ανώνυμος

          Το κομμα που ανετα θα ειχε για γ.γ. ενα Στινα, αν ζουσε αυτος, δεν μπορει να λεγεται κομμουνιστικο.
          Το κομμα που περιμενει ο Ουκρανικος στρατος να μετατραπεί σε λαϊκός στρατος ειναι ανοητο ή κατι χειρότερο.

      2. Ανώνυμος

        Δεν τρέχει να ασφαλίσει τα ανατολικά του σύνορα γιατί δεν κινδυνεύουν. Περισσότερο πιθανό πιστεύω να παράσχει η Ρωσία αρωγή στην Λ.Δ. Κορέας σε περίπτωση πυρηνικής απειλής από τους αμερικανο-νατοϊκούς. Θα φανεί από τα κείμενα που θα διαρρεύσουν μετά την επίσκεψη του Πούτιν.
        Οι Ρώσοι περιμένουν νατοϊκή επίθεση τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, ο Σολτενμπεργκ ήδη αποκάλυψε ότι υπάρχει έτοιμη στρατιωτική δύναμη 500.000 ανδρών. Μόλις ανοίξει το μέτωπο, ο Κιμ Γιόγκ Ουν θα επιχειρήσει την απελευθέρωση της Νότιας Κορέας, υπό την απειλή πυρηνικού πλήγματος από τις ΗΠΑ. Αυτό θέλει να αποτρέψει ο Κιμ με την συμφωνία που υπέγραψε.
        Να δω τι κωλοτούμπες θα κάνει τότε το ΚΚΕ.
        Όταν ο ιμπεριαλισμός “σου” τραβάει ζόρια, δεν κάθεσαι στη γωνίτσα, του δίνεις άλλη μία να πάει στο πάτο. Όπως έκανε δλδ και ο Λένιν.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Χαρούλες, οπορτουνιστικές, εθελόδουλα πουτινιστικές!
          Τώρα γίναμε και θαυμαστές του ….Κιμ!
          Είπε κανείς τώρα τίποτε για ..”γραφειοκρατία”(!), “νομενκλατούρα”(!), και “καπιταλισμό”;;;!!!
          Τώρα αυτά, που τάχατες ανακαλύπταμε στην ΕΣΣΔ, τα κάνουμε γαργάρα!
          Και ξέρετε γιατί;
          Γιατί “είδε ο γύφτος τη γενιά του”!
          Είπαμε τίποτε για κωλοτούμπες;!
          …………..
          Το ΚΚΕ δε χαρίστηκε, ούτε χαρίζεται σε κανέναν καπιταλιστή/ιμπεριαλιστή!
          Πόσο μάλλον να γίνει και ουρίτσα του!
          Πόλεμος σε ΟΛΟΥΣ τους καπιταλιστές/ιμπεριαλιστές, και στον πόλεμό τους.
          Δεν υπάρχουν καλοί ιμπεριαλιστές. Και οι μη-ιμπεριαλιστές καπιταλιστές σήμερα είναι ….”προστατευόμενο, απειλούμενο με εξαφάνιση, διατηρητέο είδος”! Που παλεύουν απελπισμένα να διασώσουν οι οπορτουνιστικές πολιτικές ….ΜΚΟ!
          Τραβάτε αλλού να πουλήσετε τρομοκρατία για τον Τρίτο Ιμπεριαλιστικό Παγκόσμιο Πόλεμο των αφεντικών σας!
          Κι αν έχετε τα κουράγια ….κάντε τον!
          Το Προλεταριάτο έμαθε, και πια κάνει τα δικά του κουμάντα!

        2. Ανώνυμος

          Κωλοτούμπα έκανε ο Πούτιν που παλαιότερα ψήφισε τις κυρώσεις των Αμερικάνων κατά Λαϊκής Δημοκρατιας της Κορέας

          Άλλοι “πολιτικοποιημένοι” έκαναν μία κωλοτούμπα που ψήφισαν μνημόνιο στο Δημοψήφισμα, που ανέχθηκαν το άνοιγμα τόσων νέων αμερικάνικων βάσεων στην Ελλάδα. Το ΚΚΕ δεν κάνει κωλοτούμπες., κάνει αναλύσεις προτείνει δρόμους

          ” Μόλις ανοίξει το μέτωπο, ο Κιμ Γιόγκ Ουν θα επιχειρήσει την απελευθέρωση της Νότιας Κορέας, υπό την απειλή πυρηνικού πλήγματος από τις ΗΠΑ. ”

          Να μπει η Λαϊκή Δημοκρατια της Κορέας στη Νότια λιγάκι δύσκολο
          Με τόσους χιλιάδες ετοιμοπόλεμους στρατιώτες της Νότιας και των Αμερικάνων και τουλάχιστον 1 – 2 φορές τον χρόνο μεγάλης κλίμακας “ασκήσεις” σε “κοινά” γυμνάσια Ν.Κορέας-ΗΠΑ μεπάνω από 40-50.000

          Η στρατιωτική θητεία στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας διαρκεί 8-9 χρόνια. Ενδειτικό της αναλογίας με τους στρατούς της Νότιας και ΗΠΑ στην περιοχή
          Τα πυρηνικά χρησιμοποιούνται ως έσχατη απάντηση σε περίπτωση εισβολής ξένου στρατού ή ή προσβολής με πυρηνικά

          Δεν είναι όλες οι χώρες τσάτσοι, ή μικρο-μεσαιο-μέτοχοι του ΝΑΤΟ ή πολιτικοί καρπαζοεισπράκτορες του Στρατηγού του Ιμπεριαλισμού των ΗΠΑ.

          Όπως π.χ. η καπιταλιστική Ρωσία του Πούτιινπου επέτρεψε να κυκλωθει η Ρωσία, που οι άλλοι έκαναν πραξιικόπημα στην Ουκρανία με το Μαϊντάν 2014(παλαιότερα πορτοκαλί επανάσταση 2004), που τον κοροϊδευαν στις συμφωνίες του Μινσκ, κερδίζοντας χρόνο για να οργανωθούν ξαμολώντας τα φασιστοειδή αζοφικά και μισθοφόρους να σφάζουν σε Ντονιέσκ, Λουχανσκ. από το 2014

          Που παραλίγο να χάσει την όποια επιρροή είχε στην Συρία μοιράζοντας άτυπα με την Τουρκία, και φιλοΑμερικάνικης επιρροής Κούρδους σφυρίζοντας αδιάφορα σε αεροπορικές επιδρομές του Ισραήλ στην Συρία ενω θεωρητικά θα μπορούσε να καταρρίψει με τα συστήματα αεραμυνας που μάλλον διαθέτει στην περιοχή

          “Τρώγωντας” έρχεται η όρεξη των Δυτικών. Για αυτό ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 2010 δημοσιεύτηκαν σχέδια διάλυσης της Ρωσικής ομοσπονδίας σε 3 ή 4 κράτη. Ηδη ο μπρεζίνσι από το 2004 θεωρούσε την Ουκρανία ως το μεγάλο επαθλο

          Αναμένω με στοιχεία τις εξαγωγές κεφαλαίου που κάνει η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας σε άλλες χώρες. Τότε βέβαια θα λέγεται Ιμπεριαλιστική με την Λενινιστική έννοια, Η Ιαπωνία που μέχρι πρόσφατα δεν είχε ισχυρό στρατό ήταν και παραμένει Ιμπεριαλιστικη.
          Αλλά θα πει κάποιος πως οι ΗΠΑ κατηγορούσαν την Κούβα το 1979 για “Ιμπεριαλιστική επέμβαση στην Αγκόλα” 19/06/2024 at 23:17. Η λέξη “Ιμπεριαλισμός”στα χέρια σας έχει γίνει λάστιχο

          Καλά πήγε και αυτό

        3. Ανώνυμος

          Όταν πιάνεις στο στόμα σου τον κορεατικό λαό, πρέπει πρώτα να το πλένεις. Αυτό απαιτείται τουλάχιστον από τα επτά εκατομμύρια θύματα του Β π.π. και το ένα εκατομμύριο από την εισβολή των Αμερικάνων.
          Κανείς δεν έχει δώσει το δικαίωμα στο κόμμα των ατελείωτων ηττών ( το ΚΚΕ) να κρίνει άλλους λαούς.

        4. Ανώνυμος

          Και ο παλαιστινιακος, συριακος κτλ Ιμπεριαλισμος προκαλει τον πολεμο.
          Δεν διαλεγουμε Ιμπεριαλιστη.

          Με λενε Ριζο.

    2. Ανώνυμος

      Βρε ασχετε η Βόρεια Κορεα ειναι ιμπεριαλιστικη, οπως και η Ελλας.

      Υπογραφη Ριζος

      Reply
      1. Χρηστος Παρισης

        Απ τη στιγμη που εχει στρατο, ετοιμοπολεμο μαλιστα,που εχει συνορα με ( αυστηρους) ελεγχους,που ξεχωριζει γλωσσικα το αρρεν απο το θηλυ, που επιτρεπει το γαμο μονο μεταξυ ετεροφυλων, που δεν εχει νομιμοποιησει τη μαστουρα,την αλητεια,τη ζητιανια, που δεν αναγνωριζει οτι το αμερικανικο εθνος,δηλαδη η Αυτοκρατορια Ροκφελλερ ειναι το μονο “απαραιτητο” να υπαρχει[ και ΑΝ θελει αναγνωριζει σε καποια αλλα το δικαιωμα ,την τιμη μαλλον ,να ειναι υποτελεις του], που ομοιως δεν το αναγνωριζει ως το μονο “εξαιρετικο” εθνος στον πλανητη , και αλλα προσομοια των ανωτερω, ε, τοτε, Ναι, ειναι αναντιρρητα ιμπεριαλιστικη χωρα. Τι να καμωμεν, δυστυχως αγαπητε μου κυριε αυτοι οι αγριοι της κορεατικης χερσονησου δεν μπορουν να αντιληφθουν εμας τους δυτικοφρονας, ας παρηγορουμεθα εις το οτι εδω τουλαχιστον ολα αυτα αναγνωριζονται ευγνωμονως απο ολον το πολιτικο προσωπικο, απο ΜΚΟ ,απο Ινστιτουτα ξενων γλωσσων και εθνικων Τσογλανων, τους οποιους / τον οποιο θα πρεπει να στειλωμεν εις αυτον τον αγριανθρωπο τον Κιμ ,να τον διδαξη ολιγην Ηθικην, εις την οποιαν εις προχθεσινο εμπνευσμενο διαγγελμα του ευστοχως ανεφερθη. Ο Τσογλανος,οχι ο Κιμ,μην μπερδευομεθα …

        Reply
      2. Ανώνυμος

        Έχεις στοιχεία για εξαγωγές κεφαλαίου (επανδύσεις) της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας σε άλλες χώρες κύριε Ρίζο;
        Αλλιώς πως μία χώρα θεωρείται ιμπεριαλιστική όταν δεν έχει το νο1 Ιμπεριαλιστικό γνώρισμα;

        Αναμένουμε τα στοιχεία.

        Reply
    3. Ανώνυμος

      ….”κομμούνια” και η Β. Κορέα!
      Σαν κι εσάς;!
      Ρε, τι άλλο θα ακούσουμε…..
      Κι αυτό, που για όλους έχουμε έναν καλό λόγο, από την Β. Κορέα και τον Πούτιον, μέχρι και τον …Ορμπαν(!), αλλά η ΕΣΣΔ ήταν ….”ιμπεριαλιστική” …
      …είναι από τα άγραφα!
      Πασοκισμός, ανώτατο στάδιο του Καπιταλιστικού Παπαντζηδισμού.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Έχεις δίκιο, τα μόνα γνήσια κομμούνια στον κόσμο είσαστε εσείς οι κουκουέδες.
        Τώρα πήγε στα άλλα γιαλαντζί κομμούνια ο Πούτιν, στους Βιετναμέζους. Οι οποίοι πάλι δεν πιάνουν μία μπροστά σε σας.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Tag για Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας και ΜΜΕ – site
          Από παλιό φιλοΚΚΕ Blog

          https://fadomduck2.blogspot.com/2019/07/blog-post_56.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2017/04/propaganda.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2015/05/blog-post_79.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2016/01/iskra.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2014/03/blog-post_9224.html

          Χορτάστε “δημοκρατία” από τη Νότια Κορέα
          https://fadomduck2.blogspot.com/2014/06/blog-post_6704.html
          Περιέχει και λινκ από συριζέικο site

          Μία γενική παρατήρηση

          Όσοι “σκίζουν τα ιμάτια τους” πως και καλά υποστηρίζουν τον Κορεάτικο Λαό καλό θα είναι να σέβονται τουλάχιστον την Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας ΚΑΙ να την αποκαλούν με το Διεθνές Όνομα της. Όχι “Βόρεια” .

          Ασχέτως αν η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας δεν αποτελεί πρότυπό σε εμάς σους φιλοΚΚΕδες ούτε φυσικά στο ΚΚΕ

          Διαπιστώνω πως εμείς τουλάχιστον την σεβόμαστε περισσότερο σε σχέση με κάποιους αυτόκλητους ευκαιριακούς όψιμους σε σχόλια “υπερασπιστές” της που προσπαθούν να πουλήσουν “αριστεριλίδικη παπάτζα” προς το ΚΚΕ για να κρυψουν τις άλλες δεξιές τοποθετήσεις τους

          Ευχαριστώ

  4. Ανώνυμος

    Δεν ξερω που διαφερει ο Μελανσον απο την Παπαρηγα και οι Πρασινοι απο το ΚΚε.
    Κομματα του πολεμου ειναι και ψευτο ή πρωην κομμουνιστες.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Κάποιοι “αριστεροί” στο όνομα στηριξαν το Μαϊντάν (Μελανσόν, Ευρωπαϊκή “αριστερά”). Ποιοι; Διάβασε καλύτερα σε πρωτοσέλιδα της;τότε “Αυγής” εποχών Μαϊντάν.

      Αρκετοί στοχοποιήθηκαν από το καθεστως μετά-Μαϊνταν.
      Στους “αρκετούς” που “στοχοποιήθηκαν” συμπεριλαμβάνονται στελέχη και πρώην ευρωβουλέυτής του ΚΚΕ.που επισκέφτηκαν το Ντονιέσκ 2015-2016

      Όσα και να γράφετε ο λαός δεν απευθύνεστε σε λωτοφάγους. Τόσα λινκ υπάρχουν στο youtube. Μαλλον σας αρέσει να γίνεστε πολιτικά ρεζίλι

      Καλά το πάτε

      Reply
  5. Ανώνυμος

    Αν δεν κάνω λάθος ο κ.Δραγανίνος στις 20/6/2024
    μίλησε σε εκπομπή του Μπογίοπουλου χθες προς το τέλος σχετικά με την ενέργεια
    Διαθέτειο αρκετό χιούμορ
    Βάλτε το ηχητικό απόσπασμα

    Reply
  6. Ανώνυμος

    Νεαα επαναστατική κατάσταση στο Νταγκεσταν, λαϊκη εξεγερση με στοιχεια προλεταριακης επαναστασης, οπως στην Γεωργια, οπως στο Καζκσταν, οπως στην Αλυλεγγυη, οπως στο Μεϊνταν, οπως στη Λιβύη οπως στην Συρια.
    Περιμενω να τοποθετηθουν αμεσα οι φιλοι του κκε, η επανάσταση δεν μπορει να περιμενει.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Πάρε ‘ένα συγχαρητήριο μήνυμα για το 9,25% του ΚΚΕ από το ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ
      https://www.902.gr/eidisi/politiki/366643/sygharitirio-minyma-pros-kke-gia-apotelesma-ton-eyroeklogon

      Το Καζακστάν δεν “τσουβαλάζεται” με τα υπόλοιπα με τις “πολύχρωμες” επαναστάσεις ή απόπειρες πραξικοπήματος. Ήταν κυρίως προλέταριακή εξέγερση. Άλλη μία απόδειξη: Ρωσία και ΗΠΑ μαζί με την αστική τάξη τουΚαζακστάν συμφώνησαν κατά του λαού του Καζακστάν

      Το 2011 ήταν η “Αρβαική άνοιξη” με εσάς στις πλατείες. Μην το ξεχνάτε

      Φαντάζομαι πως σχόλια σαν το 24/06/2024 at 12:49 δεν είναι άσχετα ούτε εκτός θεματος ανάρτησης

      Καλά το πάτε

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Αυτα καποτε τα λεγανε και πρακτορηλικια.

        Reply
      2. Ανώνυμος

        Περιμένω με αγωνία να μας εξηγήσεις πως υπήρχε τέτοια σύμπνοια τέτοια σύμπωση απόψεων ανάμεσα υποτίθεται σε εχθρούς,σε γεωστρατηγικούς αντίπαλους ΗΠΑ Ρωσία Τουρκία για την εξέγερση στο Καζακστάν λίγο πριν την εισβολή στην Ουκρανία

        Εχθροι, ξε-εχθροί αλλά όταν εξεγείρεται η εργατική τάξη όπως π.χ. στο Καζακστάν το 2022 υπάρχει σύμπνοια. Γνωστό από τις εποχές της Γαλλικής Κομμούνας στο Παρίσι το 1871

        Αν καταφέρεις να το εξηγήσεις μετά θύμισε μας την πολιτική στάση σας την περίοδο των “Αγανακτισμένων” την “Άνοιξη της Αθήνας” όπως είχε πει κάποιος, και για τις “αραβικές ανοίξεις” σε Συρία, Λιβύη το 2011. Ανακοινώσεις κομμάτων οργανώσεων υπάρχουν, video στο youtube υπάρχουν 25/06/2024 at 15:29

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Αμα εισαι μαρξισστης μπορεις ανετα να κολλας στην ιδια προταση την “εξεγερση της εργατικης ταξης” στο Καζακστάν και την Παρισινη (ασχετε) Κομμουνα.

          Αμα εισαι μαρξιστής…

        2. Ανώνυμος

          Σαν άσχετος περιμένω τα φώτα σχετικών σαν και εσένα 26/06/2024 at 12:12

          Την σύμπτωση των απόψεων για την εξέγερση του Καζακστάν αναμεσα στα αντιμαχόμενα και “εχθρικά ” ΕυρωΑσιατικό και ΕυρωΑτλαντικό Ιμπεριαλιστικά μπλοκ

          Λοιπόν;

        3. Ανώνυμος

          Η Ε.Ε. στο ανώτερο επιπεδο καταδικασε την αποπειρα πραξικοπηματος (ενος ακομα) στην Βολιμβια.
          Το κκε θα μιλησει για ενδοϊμπεριαλιστικη συγκρουση για μια ακομη φορα.

          Θυμιζω οτι οι σχολιαστες του κκε εδω μας έλεγαν οτι ο Μαδουρο εκανε συμφωνιες με τους αμερικανους.

          Στην Κενυα εχουμε εξελισσομενα επεεισοδια με δεκαδες νεκρου απο αστυνομικα πυρα.
          Με δολοφονιες στελεχων του κκκενυαςς

          Για το κκε περαβρεχει.

          Η Κενυα βλεπεις δεν ειναι Καζακστάν. Στην κενυα δεν υπαρχουν πουτινακια στην κυβερνηση ουτε ολιγαρχες.

          Ξεφτυλα.

      3. Ανώνυμος

        Υπαρχει νεα προλεταριακη…κτλ με στοιχεια ..κτλ στο Νταγκεσταν.
        Περιμενω τους επαναστατες κκεδες που σχολιαζουν να τοποθετηθουν αμεσα.

        Η επανασταση δεν μπορει να περιμενει.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Καταντησες πολιτικά αστείος.

          Υποστηρικτές σε Ακροδεξιούς πολιτικούς- πολιτικά”γατάκια” μπροστα στο κεφάλαιο ΕΕ ΝΑΤΟ σαν Λεπέν. Μελόνι, Όρμπαν κ.α. πουλάνε “εξυπναδούλες” για το ΚΚΕ
          Συνέχιζε να δίνεις content για διεθνή θεματα που θα μπορούσε να έχει την “τιμητική” του και στο luben.tv.

          ——– ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

          ΡΩΣΙΑ
          Κυριακή 23/06/2024 – 20:49
          Επιθέσεις ενόπλων σε πόλεις του Νταγκεστάν
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367701/epitheseis-enoplon-se-synagogi-kai-ekklisia-se-poleis-toy-ntagkestan

          Φωτιά στην Ύδρα: Την έκαναν ανενόχλητοι από την Ελλάδα αυτοί που νοίκιασαν το γιοτ
          Μην τρομάξουν οι υπόλοιποι ζάπλουτοι μπρούκληδες και σταματήσουν να έρχονται Ελλάδα

          https://luben.tv/stream/242646

          “(..) Με το που άρπαξε η φωτιά, οι παρευρισκόμενοι του πλοίου ειδοποίησαν τις αρχές και το γιοτ πολύ βολικά την έκανε προς Αθήνα και εντέλει κατέπλευσε στη Βουλιαγμένη. Εδώ είναι που το πράγμα γίνεται ενδιαφέρον, αγαπητές φίλες και φίλοι.

          Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής, οι μπρούκληδες που είχαν νοικιάσει το σκάφος για κρουαζιέρα στον Σαρωνικό (που στοιχίζει κάτι εκατοντάδες χιλιάδες) είναι 10 ολιγάρχες από το Καζακστάν που ανήκουν στο περιβάλλον του πρώην προέδρου της χώρας, Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για πετρελαιάδες, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν ανακατευτεί σε μια σειρά από ρίεργες συναλλαγές και έχουν βγάλει εκατοντάδες εκατομμύρια κλπ κλπ. Μέχρι εδώ καλά.”

        2. Ανώνυμος

          Καλα εκανες και διευκρινησες οτι ειναι οι κακοι ιμπεριαλιστες, μην νομισει κανεις οτι ειναι οι δικοι σας ιμπεριαλιστες.

      4. Ανώνυμος

        Ναι ο Μαδούριο τις εκανε τις συμφωνίες με τις ΗΠΑ λίγο μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Πίστευε πως θα είχε “πλάτες” σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι έτοιμος για “ντου” στην γειτονική Γουϊάνα. Ασχέτως αν δεν του βγήκε γιατί πήρε μήνυμα από ΗΠΑ και έκανε μία ακόμα “κωλοτούμπα”.

        Ο Μαδούρο καταδιωκει πολιτικά, δικαστικά, κ.α. το ΚΚ ΒΕΝΕΖΟΥΈΛΑΣ γιατί όχι απλά “δεν συνεργάζεται” μαζί του αλλά είναι και πολιτικά επικριτικό εδώ και κάποια χρόνια
        Προσπαθεί με δικαστικούς και άλλους τρόπους να το διαλύσει όλο ή σε μέρη και να προσθέσει μέρος του ως πολιτική “ουρά” στο Σοσιαλδημοκρατικό (στο όνομα σοσιαλιστικό) Κόμμα που είναι Πρόεδρος

        Πάει ο “σοσιαλισμός του 21ου αιώνα” μάι εκδοχή της σοσιαλδημοκρατίας. Πήγε στον πολιτικό “κουβά” εδώ και χρόνια. Ούτε καν οι πρώην προ δεκαετίας υπερασπιστές του δεν τον επικαλούνται πλέον

        Που είναι το “Η επανάσταση δεν θα τηλεοπτικοποιηθεί” ρεπορταζ για μία απόπειρα πραξικοπήματος κατά Τσάβες;;

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Το Ισραήλ σε διαπραγμάτευση με το ναζιστικό καθεστώς του Κιέβου για να στείλει 8 συστήματα patriot. Λογικό είναι μετά η Ρωσία να στείλει προωθημένα όπλα σε Χαμάς και Χεζμπολάχ.
          Και λογικό είναι να βγει μετά το ΚΚΕ πλήρες αγανάκτισης και να φωνάζει: “μαίνεται ο ιμπεριαλιστικός ανταγωνισμός” .

        2. Ανώνυμος

          Δεν εχει παραπομπη στον 902;
          Θα σας μαλωσω.

        3. Ανώνυμος

          Δεκέμβριο του 2023 υπέγραψε η Βολιβία με θυγατρική της Ρωσικής ROSATOM συμφωνία κατασκευής μπαταριών στη Βολιβία. Αντί δλδ να εξαχει σα χώμα το λίθιο, θα μπορεί η χώρα να παράγει μπαταρίες. Ιούνιο του 2024 ξεσπάει το αποτυχημένο πραξικόπημα στη Βολιβία.
          Όπως θα έλεγε το περισπούδαστο “Κ”ΚΕ, μαίνεται η ενδο-ιμπεριαλιστική σύγκρουση.

        4. Ανώνυμος

          @29/06/2024 at 17:26

          Σε ποιο άρθρο του 902.gr υπάρχει η συσχέτιση; Παραπομπή δεν υπάρχει;

          Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά επιπλέον μόλις δικαίωσες την Λενινιστική άποψη πως η Ρωσία είναι ιμπεριαλιστική εφόσον κάνει εξαγωγές κεφαλαίου(Αμεσες Ξένες Επενδύσεις ) στην Βολιβία.
          Αποτελεί ένα από τα πέντε γνωρίσματα της Λενινιστικής θεωρίας του Ιμπεριαλισμού.

          Σε απλή γλώσσα το σχόλιο σου 29/06/2024 at 17:26 λέγεται & “αυτογκόλ”.
          Τελικά δεν εκπαιδεύεστε & τόσο καλά

        5. Ανώνυμος

          Αυτογκόλ ΚΚΕ, τη χουνταρα δεν την είδες, το εργοστάσιο σε πείραξε.

        6. Ανώνυμος

          Η Ιμπεριαλιστική Κύπρος εμπλέκεται σε σύγκρουση ιμπεριαλιστικής Χεζμπολάχ με το μικρό ιμπεριαλιστικό Ισραήλ στο ιμπεριαλιστικό Λιβανο
          Οι κομμουνιστές να επαγρυπνουν.

        7. Ανώνυμος

          Τα τσουτσέκια του Ιμπεριαλισμού, ανήκουν μεν οργανικά στην μεγάλη ιμπεριαλιστική οικογένεια, ….πλην όμως δεν είναι ιμπεριαλιστές!
          Γατάκια, παίζοντας με το κουβάρι του μαρξισμού/λενινισμού μπλέκεστε όλο και περισσότερο. Κι όταν πια δε θα μπορείτε καν να κουνηθείτε, θ’ αρχίσετε να νιαουρίζετε!

        8. Ανώνυμος

          “ανήκουν μεν οργανικά στην μεγάλη ιμπεριαλιστική οικογένεια, …., ….πλην όμως δεν είναι ιμπεριαλιστές!”

          Φοβερή οικονομική ανάλυση, σκίζουν τα πτυχία τους 29 οικονομολόγοι.

          Ψευτοκκουκουεδες ειστε και ασχετοι και προπετεις.
          Στειλατε ενα στρατο απο σχολιαστες με μοναδικη ειδικοτητα του κνιτη.
          Προσπαθειτε να πειτε κατι, αλλα ουτε μια σωστη προταση δεν ολοκληρωνετε.
          Λαβετε υποψη οτι τα τσουτσεκια του δικου τους ιμπεριαλιστη δεν μπορουν να εκφερουν γνωμη για το ποιος ειναι τσουτσεκι του αλλου ιμπεριαλιστη.

        9. Ανώνυμος

          Γατάκια, σας λέμε χρόνια τώρα, ο μαρξισμός-λενινισμός δεν είναι ένα κουβάρι νήμα για να παίζετε!
          Πάλι μπλεχτήκατε “αντιϊμπεριαλιστές” μπαναστάτες μου:
          “Αυτοπραξικόπημα η ….χούντα της Βολιβίας”!
          ……………………………………………………
          Και, ά, μπα, ούτε οι ταγματασφαλίτες ήταν κατοχικές δυνάμεις!
          “Εξαρτημένοι” ήταν.
          Το καλύτερο, που έχουν να κάνουν οι 29 οικονομολόγοι, που συνιστούν “μεταβατικό” Καπιταλισμό, είναι να κάνουν κορνίζα τα πτυχία τους. Να τα βλέπουμε.
          Και τα γατάκια να νιαουρίζουν, όπως καλή ώρα.

        10. Ανώνυμος

          Μία αστική τάξη που συμμετέχει σε Ιμπεριαλιστκές Ενώσεις είναι μη Ιμπεριαλιστική;

          Ειναι δυνατόν μία καπιταλιστική χώρα να έχει φασιστικά κόμματα αλλά να μην είναι Ιμπεριαλιστική;

          Απλά ερώτηματα. Περιμένω απάντηση. Αν έχετε την ικανότητα να απαντήσετε

        11. Ανώνυμος

          Ναι βλέπεις είναι απλό να στήνεις εργοστάσια σε άλλες χώρες. Να κάνεις εξαγωγές κεφαλαίου, δηλαδή να εκμεταλλεύεσαι και τους εργάτες σε άλλες χώρες.

          Ένας φιλοΚΚΕς σου έθεσε ένα απλό παράδειγμα. Μία αστική τάξη που κάνει εξαγωγές κεφαλαίου σε τριτες χώρες είναι ή δεν είναι Ιμπεριαλιστική με την Λενινιστική έννοια;

          Περιμένω τα φώτα 29/06/2024 at 22:34
          01/07/2024 at 00:40

          Ορμπάν , Λεπέν, Μελόνι έκαναν τις “κωλοτούμπες” τους δίνοντας; “διαβεβαιώσεις”. Όταν μιλάει το Κεφάλαιο φιλελέδες, σοσιαλδημοκράτες ακροδεξιοί βαράνε προσοχές όπως στο στρατό

        12. Ανώνυμος

          @Ανωνυμο 11, παραδειγμα η κυβέρνηση μετα χα με την οποια ο ιμπεριαλιστης Ζαχαρη αδης διεταξε να συστρατευτουν ολοι οι κομμο υνιστες.
          ΔΕΝ εχετε παρει χαμπαρι τι σημαινουν ακριβως οι ασχετες θεωριες σας περι ιμπεριαλιστικων πυραμιδων και αλλων μεταφυσικων φαινομενων.

        13. Ανώνυμος

          Ειναι @ ανωνυμο 9.
          Φυσικα ισχυουν και για τον 11 ο οποιος δεν ειναι γατακι αλλα ασχετος κνιτης.

        14. Ανώνυμος

          @ ανώνυμο 10, ο οποίος ερωτά : “Ειναι δυνατόν μία καπιταλιστική χώρα να έχει φασιστικά κόμματα αλλά να μην είναι Ιμπεριαλιστική;”
          Η απάντηση ειναι η ιδια οπως στον 9,11: περιγραφει την χουντα με ταχα την οποια ο Ζακ $χαρι $αδης διέταξε τους κομμουνιστές να στηρίξουν.
          Όπως η πρώην γραμματέας σας ζήτησε απο τους ου & κρα & νους να πολεμησουν με νύχια και με δόντια ενάντια στον εισβολέα.

          Κουκουέδες δεν καταλάβατε που μπλέξατε.

        15. Ανώνυμος

          Προσπάθησαν καλύτεροι και δεν τα κατάφεραν 01/07/2024 at 13:31
          Οι τακτικές σε περιπτώση πολέμου ανάλογα με τον χαρακτήρα του (δίκαιος ή άδικος) είναι γνωστές. ”

          Ξεχνάς βολικά” βέβαια το 2ο γράμμα του Ζαχαριαδή “μπαναζστάτη” . Είναι το γράμμα που έβγαλε στην δημοσιότητα η ασφάλεια μετά το τέλος του πολέμου γιατί “δεν συνέφερε”

          Τώρα πηγαίνετε να στηρίξετε “αντσυστημικά” πολιτικά “γατάκια” των καπιταλιστών όπως Όρμπαν Μελόνι ΛεΠεν & λαϊκά μέτωπα τουρλου τουρλου άλλα Μελανσόν – Ολάντ(ρέου). Όσο να είναι υπάρχει ιστορική “κληρονομιά” από την περίοδο του Μεσοπολέμου σε χώρες όπως Ιταλία,Γαλλία και Ουγγαρία

          Καλά το πάτε

        16. Ανώνυμος

          Απλές ερωτήσεις ξεκάθαρες θέτω.στο σχόλιο μπυ 01/07/2024 at 08:57
          Περιμένω απαντήσεις 01/07/2024 at 13:43

          Ο Ζαχαριάδης δεν ήταν Στίνας. Υπάρχει διαφορά

          Το “Κουκουέδες δεν καταλάβατε που μπλέξατε.” που γράφεις 01/07/2024 at 13:43 για δώσε πληροφορίες; Μάλλον εσύ υποθέτω πως θα ξέρεις

        17. Ανώνυμος

          ΚΟΣΜΟΣ
          01 Ιουλίου 2024 | 04:30
          Βολιβία: Και ο Μοράλες κατηγορεί τον πρόεδρο Αρσε για «αυτοπραξικόπημα»

          https://www.in.gr/2024/07/01/world/volivia-kai-o-morales-katigorei-ton-proedro-arse-gia-aytopraksikopima/

          ” «Νόμιζα ότι ήταν πραξικόπημα, αλλά πλέον αμφιβάλλω: μοιάζει με αυτο-πραξικόπημα», είπε ο Μοράλες, κατηγορώντας τον πρόεδρο της Βολιβίας ότι σκόπευε να παραδώσει την εξουσία σε «στρατιωτική χούντα». “

        18. Ανώνυμος

          Ανωνυμε 29/06/2024 at 17:26,
          Σωστο αυτο, δες και την περιπτωση CITCO, μιλαμε για πολυ χρημα και πολλη δυστυχια. Γιατι οι κκεδες επιμενουν οτι ο Μαδουρο τα βρηκε μαζι τους….αφου γενικως οι ιμπεριαλιστες τα βρισκουν….

    2. Ανώνυμος

      “Οξύνει την κατάσταση η εμπλοκή των ΗΠΑ στο χτύπημα στη Κριμαία”
      Από τον 902.
      Να φτύσω πάνω φτύνω τον Θεό! Να φτύσω κάτω, φτύνω τα πόδια μου!

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ευχαριστούμε που αναφέρεις τον 902
        Ο Τίτλος είναι “μαίνεται η ιμπεριαλιστική σύγκρουση”

        Γνωρίζεις φυσικά πωςοι σύμφωνα με τους Ρώσους η επίθεση, πραγματοποιήθηκε με αμερικανικούς πυραύλους ATACMS, με κεφαλές διασποράς.
        Πάρε κα κάποια link

        Νεκροί και τραυματίες από ουκρανική επίθεση με αμερικανικούς πυραύλους στην Σεβαστούπολη (VIDEΟ – ΦΩΤΟ)
        https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367699/nekroi-kai-traymaties-amahoi-apo-oykraniki-epithesi-me-amerikanikoys-pyrayloys

        Το video από την παραλία
        https://twitter.com/i/status/1804846185749913826

        Reply
        1. Ανώνυμος

          ΟΛΟΣ ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι δημιούργημα των ΗΠΑ. Το ΚΚΕ βλέπει μονάχα εμπλοκή!
          Που να φτύσω;

        2. Ανώνυμος

          Δεν φα΄’ινεαι να έχει για σένα καμία σημασία που η Ρωσία είναι ιμπεριαλιστική.
          Που ο Λένιν δεν λαμβάνει το ποιος άρχισε ποιος επιτέθηκε πρωτος αλλά τον χαρακτήρα του Πολέμου(Δίκαιος ή άδικος)

          Καλά το πατε 25/06/2024 at 13:55

        3. Ανώνυμος

          Η ίδια η Ουκρανία είναι δημιούργημα των ολιγαρχών του Πούτιν. Που το 1989 είχαν το χειροκρότημα όλων, πλην ΚΚΕ.
          Φτύστε όπου σας βολεύει….

        4. Ανώνυμος

          Ανωνυμοι κουκουέδες, κοσμήματα της νατοϊκής προπαγάνδας.
          Δεν έχετε κανένα πρόβλημα να πείτε σήμερα αυτά και αύριο τα αντίθετα.
          Αηδιαστικό…

        5. Ανώνυμος

          Ο Λενιν δεν διαβασε τα 3 γραμματα και εγραφε οτι ναναι.
          Ακους εκεις δεν εχει σημασια ποιος επιτηθεται πρωτος!
          Αφου υπαρχουν επιτιθεμενοι ιμπεριαλιστες υπαρχουν και αμυνομενοι.
          Τα κομμουνιστικα κομματα πρεπει να συντασσονται πισω απο την ηγεσια της ιμπεριαλιστικης χωρας, πχ πισω απο ενα δικτάτορα με-ταχα τασεις πατριωτικες και να υπερασπιστει τα συνορα του “δικου τους” ιμπεριαλισμου.
          Ποσο ωραια τα λενε τα 3 γραμματα;
          Ποσο χαλια τα λεει ο Λενιν;

          Αμα εισαι μαρξιστης…

        6. Ανώνυμος

          Τα νεκρά γυναικόπαιδα δεν τα βλέπετε γιατί είναι ρωσάκια. Άμα όμως ήταν αμερικανάκια, θα σπάραζε η μαρξιστική ψυχή σας.

        7. Ανώνυμος

          Καλά μιας και τόσο πολύ νοιάζεστε για την Αστική Τάξη του Καζακστάν πως και δεν πήγατε να κάνετε γιορτούλες μαζί της;
          Π.χ. Σε κότερα στα Ελληνικά νησιά;

          Αντιγραφή από luben παρακάτω

          ” Φωτιά στην Ύδρα: Την έκαναν ανενόχλητοι από την Ελλάδα αυτοί που νοίκιασαν το γιοτ

          https://luben.tv/stream/242646

          Μην τρομάξουν οι υπόλοιποι ζάπλουτοι μπρούκληδες και σταματήσουν να έρχονται Ελλάδα

          Τελείως αναμενόμενα εξελίσσεται η υπόθεση με την πυρκαγιά στην Ύδρα, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε φυσικά στη φωτιά που άρπαξε αργά το βράδυ της Παρασκευής 21/6 στην περιοχή Άγιος Νικόλαος επειδή κάποιοι πέταγαν πυροτεχνήματα από μια πολυτελή θαλαμηγό (γιοτ που λένε και στο χωριό μας) την ώρα που στην περιοχή φυσούσε 6 μποφόρ. Τα πυροτεχνήματα πέτυχαν κάτι που φαίνεται να είναι το ένα πευκοδάσος της Ύδρας και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

          Με το που άρπαξε η φωτιά, οι παρευρισκόμενοι του πλοίου ειδοποίησαν τις αρχές και το γιοτ πολύ βολικά την έκανε προς Αθήνα και εντέλει κατέπλευσε στη Βουλιαγμένη. Εδώ είναι που το πράγμα γίνεται ενδιαφέρον, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής,

          ( https://www.kathimerini.gr/society/563094430/ydra-oi-oligarches-apo-to-kazakstan-kai-oi-martyries-kleidia/ )

          οι μπρούκληδες που είχαν νοικιάσει το σκάφος για κρουαζιέρα στον Σαρωνικό (που στοιχίζει κάτι εκατοντάδες χιλιάδες) είναι 10 ολιγάρχες από το Καζακστάν που ανήκουν στο περιβάλλον του πρώην προέδρου της χώρας, Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ.

          Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για πετρελαιάδες, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν ανακατευτεί σε μια σειρά από ρίεργες συναλλαγές και έχουν βγάλει εκατοντάδες εκατομμύρια κλπ κλπ. Μέχρι εδώ καλά.

          Παρότι όμως το Λιμενικό και η Πυροσβεστική είχαν ξεκινήσει τις δικές τους έρευνες για την καταστροφή, το εν λόγω παρεάκι απλά μας είπε τσάο. Όχι μόνο δεν εξετάστηκαν ως μάρτυρες (για σύλληψη ούτε λόγος), αλλά αφέθηκαν να φύγουν ανενόχλητοι από τη χώρα αεροπορικώς. Απλά μπήκαν στο αεροπλάνο και πήγαν στο Καζακστάν ή στο Ντουμπάι ή στην Κύπρο ή στα Νησιά Καϊμάν ή όπου αλλού τέλος πάντων αράζουν οι shady μετασοβιετικοί πετρελαιάδες.

          Αντί γι’αυτούς , οι αρχές ασχολούνται με τους 13 Έλληνες που είναι τα μέλη του πληρώματος της θαλαμηγού, τα οποία αντιμετωπίζουν διώξεις σε βαθμό κακουργήματος και αύριο απολογούνται στον ανακριτή. Από τη μεριά τους, τα μέλη του πληρώματος αρνήθηκαν ότι είχαν κάποια εμπλοκή με τη φωτιά (σύμφωνα με τις προανακριτικές τους απολογίες στην Πυροσβεστική). Η Ένωση Πληρωμάτων Θαλαμηγών έβγαλε ανακοίνωση υπέρ τους.

          ( https://www.youtube.com/watch?v=lZC9Va1faX0 )

          Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τις μαρτυρίες μελών του πληρώματος άλλης θαλαμηγού, εντέλει υπάρχει μια περίπτωση η φωτιά να μην άρπαξε με πυροτεχνήματα από το πλοίο. Δεδομένου ότι υπήρξε μετακίνηση με βάρκα από το γιοτ των Καζάκων προς την ακτή (η οποία βάρκα κουβαλούσε κόσμο και τσάντες παραλίες κλπ), ενδέχεται τα πυροτεχνήματα να έφυγαν από την παραλία.

          ΕΛΛΑΔΑ 2.0. “

        8. Ανώνυμος

          Ο Λένιν αναφέρει ως υποθετικό το παράδειγμα του Μάρόκου σε περίπτωση που έκανε πρωτο την επίθεση

          Το κύριο είναι αν κάποιος πόλεμος είναι δίκαιος ή άδικος. Τα κριτήρια δίκαιου και άδικου τα έχει ορίσει ο Λένιν. Άν είναι π.χ. Ιμπεριαλιστικός πόλεμος
          Αναλόγως βγαίνουν και οι τακτικές

          Ακομα “σας πονάει “ο Ζαχαριάδης. Χαίρομαι που έστω και έμμεσα αναγνωρίζεις πως η αστική ταξη από την περίοδον των 3 γραμμάτων είχε περάσει στο μονοπωλιακό στάδιο της

          Άλλα λέει το ΚΚΕ τα μισά γραφεις ακροδεξιούλη.
          Διάβασε την τακτική στο 2ο γράμμα(το οποίο δεν δημοσιεύτηκε από την Ασφάλεια παρά μετά το τέλος του πολέμου) που είναι σε διαλεκτική ενότητα με το 1ο όταν τότε τέλη του 1940 – αρχές 1941 έστελναν τα ελληνικά στρατά βαθειά μέσα σε αλβανικό έδαφος αφήνοντας αφύλακτη την χώρα στα σύνορα με την τότε φασιστική Βουλγαρία, Γιουγκοσλαβία.

          Ενω ήταν ήδη γνωστες οι προθέσεις του Χίτλερ με τους βούλγαρους φασίστες για “μοίρασμα της χώρας”. Με τα γερμανικά τρτατεύματα να έχουν περάσει μέσω βουλγαρίας έχοντας καταλάβει την Γιουγκοσλαβία.

          Όπως έγραψα ο Στίνας ανήκει στην “δική σας πλευρά της ιστορίας”. Ξαναπήγαινε για “σεμινάρια μαρξισμού” εκεί που πηγαίνεις μπας και γράψεις κάτι καλύτερο.

        9. Ανώνυμος

          Προς ανωνυμο 7. Σαϊνι, εισαι και σερλοκ λενιν. Βλεπεις ομως αλοιθωρα το ολο σκηνικο και εχοντας και αρκετο πολιτικο στραβισμο.
          Πιστευω να παραθεριζεις στο νοτιο Αιγαιο.
          Η Αλεξανδρουπολη θα ηταν μια καλη επιλογη για τις επόμενες διακοπες σου.

          Αμα εισαι μαρξιστής…

        10. Ανώνυμος

          Ο Πούτιν στο διάγγελμα του την μέρα της εισβολής στην Ουκρανία είχε μιλήσει και εναντίον του ΄Λένιν αλλά για την αποκομμουνιστικοποιηση της Ουκρανίας

          ίσως αυτό να εξηγεί τρόπο τινά την πολιτκά “περίεργη” στάση του απέναντι στις συμφωνίες του Μινσκ που καταπατήθηκαν από τους Δυτικους από την επόμενη μέρα της υπογραφής τους

        11. Ανώνυμος

          By the way ένα άλλο άρθρο για την Συρία. Τις εποχές που κάποιoι πανηγυριζαν για τις “πλατείες” και τις “αραβικές ανοίξεις”

          Συρία: μια άλλη ματιά σε έναν εμφύλιο

          [Stephen Gowans, “What the Syrian Constitution says about Assad and the Rebels”, 21/5/2013 – Απόδοση στα ελληνικά και προσαρμογή κειμένου: Cogito ergo sum. Παραλείφθηκαν οι παραπομπές που υπάρχουν στο πρωτότυπο. Εννοείται ότι το ιστολόγιο δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί απολύτως με τις απόψεις των ξένων κειμένων που δημοσιεύει κατά καιρούς.]

          https://teddygr.blogspot.com/2018/03/blog-post_21.html

          Από το παλιό φιλόξενο φιλοΚΚΕδικο blog του teddy

        12. Ανώνυμος

          Περιεργα πραγματα.
          Η ιμπεριαλιστικη Λαϊκή Δημοκρατία της Κορεας, στελνει στρατο στην Ουκρανία;
          Παει και το τελευταιο αποκουμπη του σταλινισμου κκουκουεδισμου.

        13. Ανώνυμος

          Προλεταριακή και ψιλο εργατικη επανασταση σε εξελιξη και στην ιμπεριαλιστική Βολίβια.
          Περιμενω σχολια απο τους κκεδες.
          Η επανάσταση δεν μπορει να περιμενει.

          Αμα εισαι μαρξιστης…

        14. Ανώνυμος

          Το luben ειναι ημιεπισημο μεσο του κκε;
          Ρωταω γιατι δεν το γνωριζα.

        15. Ανώνυμος

          Αυτη τη στιγμη ο ιμπεριαλιστης προεδρος της χωρας, περικυκλωμενος απο προλεταριους και ξερωγω εργατες απευθυνεται στους ιμπεραλιστες υποστηρικτές του οτι ευχαριστει για τις δηλωσεις υποστηριξης και υποσχεται να καταστειλει την εξεγερσομισοεπαναστση.

        16. Ανώνυμος

          Το luben πολιτικά κυμαίνεται ανάμεσα σε γενικότερο αριστερά με την Mainstream έννοια με λίγο από αναρχία

          Ο ίδιος ο δημιoυργός των video είχε εξηγήσει πριν ένα χρόνο σε youtuber πως οι αναγνώστες / σχολιαστές του Luben ήθελαν Κουτσούμπα

          Τελυταία το luben είχε έμμεσα αρνητικές τοποθετήσεις για το ΚΚΕ για το θέμα του γάμου ανάμεσα σε άτομα του ίδιου φύλου κ.α.

          Άρα δεν ισχύει πως το luben ανεβάζει τα ποσοστά του KKE όπως οι γύρω από Σύριζα ή δημοσιογράφοι άφήνουν υποννούμενα

          Για να μη μην το παίζετε άσχετοι

        17. Ανώνυμος

          5 κριτήρια όλα και όλα ακόμα να μάθετε την Λενινιστική έννοια του Ιμπεριαλισμού. Κατά τα άλλα “κουνάτε το δάκτυλο”
          ΥπερΙμπεριαλισμός του Κάουτσκι και πολύ σας είναι

          Περιμενω τα φωτα των δήθεν “υποστηρικτών” της ΛΔΚορέας για τις εξαγωγές κεφαλαιών που κάνει η τελευταία σε τρίτες χώρες.

          Σε λιγο θα βγάλετε και την Κούβα Ιμπεριαλιστική. ;Oh wait την έβγαλαν οι Αμερικανοί για άλλες βέβαια καταστάσεις για την Αγκόλα

          Το πολιτικά αστείο είναι πως το κόμμα Βελόπουλου δεν λέει και πολλές κουβέντες για ΝΑΤΟ. Αλλά για κάποιες σκόρπιες κουβέντες για καλύτερη διαπραγμάτευση με τις ΗΠΑ κ.α.. Κάτι που θυμίζει από αρχικό Σύριζα και “πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική”

          Κωλοτούμπες το κόμμα Όρμπαν,
          Πολιτικό “Γατάκι” έγινε το κόμμα Μελόν.,
          Πολιτικό “γατάκι “θα γίνει και το κόμμα Λεπεν. Ήδη τα αλλάζουν σιγά σιγά. δίνοντας δια-βε-βαι-ώσεις
          ΤΥΧΑΙΑ είχε προηγηθει χρονικά κάποια ανακοίνωση των εργοδοτών στη Γαλλία .
          Ποιος λέει πως έκαναν κω-λο-τούμπα;
          Ποιος είπαμε πως είναι το “αφεντικό” στον Καπιταλισμό;
          Τσιμπήστε και λινκ από 902 (*)
          Γελάνε και τα τσιμέντα

          Τωρα τι δουλειά έχει ο Κίμ με τους υπόλοιπους, άγνωστο

          Καλά θα πάει και αυτό

          Μία άλλη Λε-πτο-μέ-ρεια που σας ξέφυγε από τα διεθνή

          Μία αποπειρούλα έγινε χθες-προχθές στη Βολιβία, ένα πραξικοπηματάκι(*)
          Αλλά ο λαός τους έστειλε στα σπίτια τους
          Έχει χαθεί η παλιά καλή φόρμα “κάποιων” στην Λατινική Αμερική.
          Θα μάθουμε περισσότερα όσο θα προχωρεί η ανάκριση των συλληφθέντων αξιωματικών. Αν βέβαια και πόσο θα προχωρήσει.

          ————- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (*)
          Πόσο… νέο είναι το «νέο Λαϊκό Μέτωπο» στη Γαλλία; PODCAST
          https://www.youtube.com/watch?v=H4wpOgz9piU

          Οι μεγαλοεργοδότες ζητούν επιτάχυνση των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/366914/oi-megaloergodotes-zitoyn-epitahynsi-ton-antilaikon-metarrythmiseon

          ” Σεβασμό των «διεθνών δεσμεύσεων» σε ΝΑΤΟ και ΕΕ υπόσχεται ο Μπαρντελά
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367347/sevasmo-ton-diethnon-desmeyseon-se-nato-kai-ee-yposhetai-o-mparntela

          Νέες διαβεβαιώσεις ότι η «Εθνική Συσπείρωση» (RN) θα θέσει όλες τις δυνάμεις της στην υπεράσπιση των συμφερόντων του γαλλικού κεφαλαίου έδωσε η ηγεσία της, αυτή τη φορά με δηλώσεις του επικεφαλής της και πιθανού νέου πρωθυπουργού, Ζορντάν Μπαρντελά, που ξεκαθάρισε ότι το κόμμα του θα σεβαστεί τις διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας.

          «Εχω μια κόκκινη γραμμή. Δεν σχεδιάζω να αμφισβητήσω τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η Γαλλία σε διεθνές επίπεδο, διότι υπάρχει ζήτημα αξιοπιστίας προς τους Ευρωπαίους εταίρους μας και τους συμμάχους μας στο ΝΑΤΟ» τόνισε μιλώντας σήμερα Τετάρτη 19 Ιούνη στην έκθεση άμυνας και ασφάλειας Eurosatory στο Βιλπέντ, στα προάστια του Παρισιού.

          Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο «εξαιρετικά βαρύ διεθνές πλαίσιο» που έχει δημιουργηθεί σήμερα με τον πόλεμο στην Ουκρανία «στις πύλες της Ευρώπης», εκφράζοντας μάλιστα την ευχή «η Ουκρανία να μπορεί να έχει στη διάθεσή της πυρομαχικά και εξοπλισμό, όλα αυτά» τα οποία έχει ανάγκη «για να κρατήσει το μέτωπο»…

          Κατά τα άλλα είπε ότι δε σχεδιάζει «την παράδοση, ειδικά, πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς ή όπλων που θα μπορούσαν να επιτρέψουν στην Ουκρανία να πλήξει το ρωσικό έδαφος» σπεύδοντας ωστόσο να ξεκαθαρίσει πως η χώρα πρέπει να προετοιμάζεται ολόπλευρα και αποφασιστικά να υπερασπιστεί τις ανάγκες της άρχουσας τάξης της, με κάθε μέσο και σε όλους τους τομείς: «Η οικονομία πολέμου που εφαρμόστηκε εδώ και δύο χρόνια από τον Εμανουέλ Μακρόν είναι αρκετά ελαφριά» έκρινε σκόπιμο να τονίσει ο Μπαρντελά, αναγγέλλοντας ότι «σκοπεύω να συνεχίσω αυτή την προσπάθεια επανεξοπλισμού της χώρας, σε ό,τι αφορά τις αμυντικές της δυνατότητες, την αύξηση του προϋπολογισμού του στρατού, τις δημοσιονομικές προσπάθειες που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια και τις οποίες στηρίξαμε»…!

          Τη συζήτηση για τη στάση της RN απέναντι στο ΝΑΤΟ, τη Ρωσία και γενικά την εξωτερική πολιτική, αναζοπύρωσαν και διαπιστώσεις ΜΜΕ ότι στις θεματικές θέσεις του κόμματος για σχετικά ζητήματα «εξαφανίστηκαν» τις τελευταίες βδομάδες διατυπώσεις που παλιότερα παρέπεμπαν σε «ελαστικότερη» αντιμετώπιση της Ρωσίας και «αυστηρότερη» εξέταση των όρων συνεργασίας με τους άλλους εταίρους στο ΝΑΤΟ.

          Πάντως, ενδεικτικές της οπτικής από την οποία η RN σταθερά εξετάζει την οποία αναπροσαρμογή θέσεων απαιτούν οι ανάγκες του γαλλικού κεφαλαίου είναι διευκρινίσεις που η Μαρίν Λεπέν (ιδρυτικό στέλεχος της RN και σήμερα επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της) έκανε και το 2022, παρατηρώντας μεταξύ άλλων ότι χρειάζεται μια «στρατηγική προσέγγισης μεταξύ του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας», μόλις τελειώσει ο πόλεμος και «διευθετηθεί με ειρηνευτική συνθήκη», γιατί – συνέχιζε – «αυτό είναι το συμφέρον της Γαλλίας και της Ευρώπης, αλλά πιστεύω και των ΗΠΑ που δεν έχουν κανένα συμφέρον να δουν να αναδύεται μια στενή σινο-ρωσική σχέση»…

          Αλλά και ο Μπαρντελά, εξηγώντας τη προσοχή με την οποία κάθε γαλλική κυβέρνηση πρέπει να εξετάζει της συνεργασία της με τις ΗΠΑ, παρατηρούσε τον περασμένο Μάρτη ότι οι επικείμενες προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ θα είναι καθοριστικές για το μέλλον του ΝΑΤΟ, ενώ παραδεχόμενος ότι μεταξύ Μπάιντεν και Τραμπ, «η καρδιά του είναι περισσότερο με τον Τραμπ», αναγνώριζε ότι μια νέα κυβέρνηση Τραμπ «δεν ήταν απαραίτητα» καλά νέα για τη Γαλλία, «όταν βλέπουμε τις απειλές κυρώσεων και τελωνειακών δασμών στις γαλλικές εξαγωγές κρασιού»…

          (Με πληροφορίες από: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP, «Reuters»)”

          ΒΟΛΙΒΙΑ
          Απετράπη απόπειρα πραξικοπήματος (VIDEO – ΦΩΤΟ)
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367920/apetrapi-apopeira-praxikopimatos

          ” Την αποτροπή απόπειρας πραξικοπήματος, στη Βολιβία, πέτυχε η λαϊκή και εργατική κινητοποίηση.

          Tα ξημερώματα, οι ένοπλες δυνάμεις της Βολιβίας πήραν τον έλεγχο της κεντρικής πλατείας της πρωτεύουσας Λα Πας και ένα τεθωρακισμένο όχημα εισέβαλε στην είσοδο του προεδρικού μεγάρου.

          Ο πρόεδρος της Βολιβίας Λουίς Άρσε κατήγγειλε την «αυθαίρετη κινητοποίηση» ορισμένων μονάδων του στρατού στη Λα Πας και ο πρώην πρόεδρος Έβο Μοράλες κατηγόρησε τον στρατηγό Χουάν Χοσέ Ζουνίγκα ότι σχεδιάζει πραξικόπημα.

          Τεθωρακισμένο και στρατιώτες του βολιβιανού στρατού έξω από το Προεδρικό Μέγαρο στη Λα Πας
          Πηγή: Associated Press
          «Οι τρεις αρχηγοί των ενόπλων δυνάμεων ήρθαμε να εκφράσουμε την απογοήτευσή μας. Θα υπάρξει νέο υπουργικό συμβούλιο, σίγουρα τα πράγματα θα αλλάξουν, αλλά η χώρα μας δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο έτσι», δήλωσε ο στρατηγός Χουάν Χοσέ Ζουνίγκα σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. Ισχυρίστηκε ότι ο στρατός έχει στόχο την «αναδιάρθρωση της δημοκρατίας» στη χώρα

          Ο Μοράλες, κάλεσε τον λαό να βγει στους δρόμους. Παράλληλα η Κεντρική Εργατική Ένωση της Βολιβίας ανακοίνωσε γενική απεργία απευθύνοντας επίσης έκκληση για αποκλεισμό των δρόμων

          Κάτω από την μαζική λαϊκή αντίδραση και ενώ πλήθος κόσμου άρχισε να συγκεντρώνεται στο κέντρο της Λα Πας και τα πρώτα οδοφράγματα να στήνονται στους κεντρικούς δρόμους, οι στρατιωτικές δυνάμεις που περικύκλωσαν το προεδρικό μέγαρο της Βολιβίας άρχισαν να αποχωρούν από την περιοχή, ενώ ο πρόεδρος Λουίς Άρσε διόρισε νέα ηγεσία στις ένοπλες δυνάμεις.

          Η νεοδιορισθείσα στρατιωτική διοίκηση διέταξε τους στρατιώτες που ακολούθησαν τον στρατηγό Χουάν Χοσέ Ζουνίγκα στο προεδρικό μέγαρο να επιστρέψουν στις βάσεις τους, ενώ ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις αναπτύχθηκαν στο κέντρο της πρωτεύουσας.

          Παράλληλα, συνεχώς καταγράφονταν σκηνές όπου εργάτες και λαός, έδιωχναν στρατιώτες που συμμετείχαν στην απόπειρα πραξικοπήματος.

          Το Ανώτατο Δικαστήριο της Βολιβίας κατήγγειλε «επίθεση εναντίον της δημοκρατικής σταθερότητας» στη χώρα.

          Η εισαγγελία ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει ποινική έρευνα εναντίον του στρατηγού Ζουνίγκα ως επικεφαλής της καταγγελλόμενης απόπειρας πραξικοπήματος στη Βολιβία.

          Ο πραξικοπηματίας στρατηγός συνελήφθει από δυνάμεις της αστυνομίας και του στρατού.
          Ο πραξικοπηματίας Χουάν Χοσέ Ζουνίγκα στα χέρια των δυνάμεων ασφαλείας

          (Με πληροφορίες από: ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Reuters», AFP, «Telesur») “

        18. Ανώνυμος

          ανωνυμο 17
          θελεις να απαντήσω στο κατεβατο αυτο που ειναι ασχετο, απο ασχετους για ασχετους;

        19. Ανώνυμος

          Αρκεί για τα 5 κριτήρια του Λένιν. Καλό το τρολλάρισμα αλλά σαν “σχετικός” θα τα “γνωρίζεις”. Ντάξ, γραφεις και κάτι για να περάσει η ώρα . Εάν η σχέση με τον Μαρξισμό περιορίζεται σε επίπεδο “τροτσκιστών” “αυριανής”, ή “μαρξιστών” “ελευθεροτυπίας” τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις;

          Φυσικά δεν θα απαντήσεις για τις πολιτικές “κωλοτούμπες” τις ευρωπαϊκής ακροδεξιάς.
          Ταχύτερες από όσες έκαναν οι Συριζα-Ανελ.
          Όταν το αφεντικό σαν την Ενωση των Γάλλων μεγαλοβιομηχάνων (MEDEF), μιλάει, ΚΑΙ οι “αντισυστεμικοί”ακροδεξιοί κάθονται σούζα.

          Το σύστημα όμως λέγεται ΚΑ-ΠΙ-ΤΑ-ΛΙ-ΣΜΟΣ,
          Άρα οι βαππτιζόμενοι από τα μμε “αντσυστεμικοί”;υπακουούν όπως φιλελεύθεροι και σοσιαλδημοκράτες στην αστική τους τάξη και κατά επέκταση στην ΕΕ στο ΝΑΤΟ και στο ΔΝΤ;,
          Μία σούπα από σχεδόν τα ίδια ξαναζεσταμένα υλικά. Πολιτικά “γατάκια” που μέσα από τον παραμορφωτικό φακό των ΜΜΕ των Καπιταλιστών προβάλλονται ως δήθεν “τίγρεις”.
          Το αποκορύφωμα ήταν το κόμμα Φάρατζ(UKIP) στο Βρεττανικό Δημοψήφισμα του 2016. ΠΑ-ΡΑΙ-ΤΗ-ΘΗ-ΚΕ από την αρχηγία του UKIP αν και κέρδισε στο Δημοψήφισμα!.
          Παράγεται περισσότερο πολιτικό υλικό για το luben από όσο μπορούμε να καταναλώσουμε

          Τα υπόλοιπα είναι μία απλή πληροφόρηση για την Βολιβία. Συν την απόδειξη πως η μόνη υπερδύναμη είναι οι λαοί. Όταν θελουν & μπορούν ανατρέπουν όχι μόνο πραξικοπήματα, αλλά και στο μέλλον συνειδητοποίώντας την δύναμη τους να επιβάλλουν ΚΑΙ το δικό τους κράτος.
          Αρκεί να φύγουν από την επιρροή της σοσιαλδημοκρατίας και των παραφυάδων της. Δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο. Έχει γίνει στο παρελθόν θα ξαναγίνει στο άμεσο πολιτικό μέλλον

          Οι εποχές είναι “ενδιαφέρουσες” ή μάλλον σε “ενδιαφέρουσα”

          Τα λέω καλά; Τα λέω ωραία; Μάθε “μπαλίτσα”

          —- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (one more time)

          Γαλλία
          Οι μεγαλοεργοδότες (MEDEF), ζητούν επιτάχυνση των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/366914/oi-megaloergodotes-zitoyn-epitahynsi-ton-antilaikon-metarrythmiseon

          Γαλλία
          ” Σεβασμό των «διεθνών δεσμεύσεων» σε ΝΑΤΟ και ΕΕ υπόσχεται ο Μπαρντελά
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367347/sevasmo-ton-diethnon-desmeyseon-se-nato-kai-ee-yposhetai-o-mparntela

          “Νέες διαβεβαιώσεις ότι η «Εθνική Συσπείρωση» (RN) θα θέσει όλες τις δυνάμεις της στην υπεράσπιση των συμφερόντων του γαλλικού κεφαλαίου έδωσε η ηγεσία της, αυτή τη φορά με δηλώσεις του επικεφαλής της και πιθανού νέου πρωθυπουργού, Ζορντάν Μπαρντελά, που ξεκαθάρισε ότι το κόμμα του θα σεβαστεί τις διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας.”

          ΒΟΛΙΒΙΑ
          Απετράπη απόπειρα πραξικοπήματος (VIDEO – ΦΩΤΟ)
          https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367920/apetrapi-apopeira-praxikopimatos

        20. Ανώνυμος

          Ο Λενιν εγραψε καθαρα :οι κομμουνιστες να επιδιωκουν την νικη του δικου τους ιμπεριαλισμου.
          Ο Ζαχαριάδης εφαρμοζοντας πιστα το λενινισμο εγραψε στα 3 γραμματα οτι οι κομμουνιστές πρεπει να συνταχθουν πισω απο τον ελληνα ηγετη Ι.μεταχα και να πολεμισουν για τον αγγλικο ιμπεριαλισμο.

      2. Ανώνυμος

        Για πληροφοριακους λόγους.
        /
        Βάση
        ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
        Τετάρτη 26/06/2024 – 09:56

        https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/367852/vasi

        ” Δορυφορική εικονα της βάσης Μ. Κογκαλνιτσεάνου όπως είναι τώρα

        Μια ανάσα από την Ουκρανία, το ΝΑΤΟ μετατρέπει ένα ολόκληρο χωριό της Ρουμανίας σε αεροπορική βάση, μεγαλύτερη κι απ’ αυτή του Ράμσταϊν στη Γερμανία!

        Η ΝΑΤΟική βάση Κογκαλνιτσεάνου θα αποτελέσει έδρα μιας μοίρας ρουμανικών F-16 και των drones MQ-9 Reaper. Δίπλα ακριβώς θα αναπτυχθεί μια πόλη – στρατώνας, όπου θα εναλλάσσονται δυνάμεις από τις 32 χώρες – μέλη του ΝΑΤΟ.

        Η νέα βάση απέχει μόλις 20 χιλιόμετρα από τις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, 300 χιλιόμετρα από την Οδησσό και 400 χιλιόμετρα από τη Σεβαστούπολη της Κριμαίας. Ηδη βρίσκονται εκεί Βρετανοί και Αμερικανοί, που παρέχουν «υπηρεσίες» στον ουκρανικό στρατό, ενώ τελευταία έφτασαν και Φινλανδοί στρατιωτικοί.

        Το σχέδιο επέκτασης της βάσης και μετατροπής της στην μεγαλύτερη της Ευρώπης

        Σύμφωνα με Βρετανούς αξιωματικούς, «παλιότερα ήμασταν εδώ ως αποτρεπτικός παράγοντας σε οποιαδήποτε ρωσική επιθετικότητα. Τώρα είμαστε για να παρέχουμε διαβεβαιώσεις σε άλλες χώρες του ΝΑΤΟ, όπως η Ρουμανία, ότι είμαστε πρόθυμοι να τις υπερασπιστούμε». Καθώς εντείνεται η πολεμική προπαρασκευή, η ΝΑΤΟική μηχανή πλησιάζει ολοένα και περισσότερο στα μέτωπα της Ουκρανίας, κάνοντας πιο άμεση την εμπλοκή και φέρνοντας ακόμα πιο κοντά τον κίνδυνο μιας γενικευμένης ανάφλεξης…

        (Αναδημοσιεύεται από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης», Τετάρτη 26 Ιούνη 2024). “

        Reply
      3. Ανώνυμος

        Ο πολιτικός φόβος που πήρε η αστική τάξη στην Ελλάδα το 1936, το 1941-1944, το 1946-1949 και για λίγο 1974 δεν περιγράφεται 28/06/2024 at 18:41

        Reply
  7. Ανώνυμος

    Βρεθηκε η λύση που κάποιοι περιμένατε για την ακροδεξιά

    ΟΛΑΝΤ for prime minιster

    Από

    https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/367039/gkosame-apo-tin-tosi-proodo-poy-horaei-sta-metopa

    ” Όσο περνάνε οι μέρες μετά τις Ευρωεκλογές τόσο «φουντώνουν» τα κάθε είδους παζάρια ανάμεσα σε κόμματα και μηχανισμούς του συστήματος για το πώς θα εξασφαλιστούν οι εναλλακτικοί «πόλοι» διακυβέρνησης σε μια περίοδο που η ΕΕ βρίσκεται σε πολεμική προετοιμασία εν μέσω σφοδρών ανταγωνισμών με την Κίνα, την Ρωσία αλλά και τις ΗΠΑ.

    Βασικό «σενάριο» σε αυτά τα παζάρια είναι τα περιβόητα «μέτωπα για την αντιμετώπιση της ακροδεξιάς» (αξίζει να αναφέρουμε ότι ορισμένες άλλες «φωνούλες» του συστήματος, στη χώρα μας και διεθνώς, μιλούν συνειδητά και παραπλανητικά για την ανάγκη αντιμετώπισης των «αντισυστημικών» δυνάμεων…) καθώς και η ανάγκη αναμόρφωσης των «προοδευτικών δυνάμεων», ώστε να αποτελούν «ελκυστική» και αποτελεσματική λύση για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των μεγάλων ομίλων.

    Όμως, όσο περνάνε οι μέρες, γίνεται όλο και πιο καθαρό πόση «πρόοδο» χωράνε αυτά τα «μέτωπα». Θα ξεχωρίσουμε 3 ενδεικτικές παρεμβάσεις γύρω από αυτό το ζήτημα.

    Υποψήφιος Βουλευτής με το «μέτωπο» της Γαλλίας θα είναι ο Φρανσουά Ολάντ, πρώην πρόεδρος της χώρας! Είναι όντως μια «εξισορροπητική» δύναμη στο «μέτωπο»… Ενσαρκώνει, μάλλον, το «μέσο της διαδρομής» ανάμεσα στους «φιλειρηνιστές» του Μελανσόν, που θέλουν «ειρήνη» ζητώντας «πιο ικανή ΕΕ» να λύνει τις υποθέσεις των ευρωπαϊκών μονοπωλίων με περισσότερη «αυτονομία» από το ΝΑΤΟ. Και αυτούς των «Σοσιαλιστών» που απαιτούν να δοθούν περισσότερα όπλα στο αντιδραστικό καθεστώς του Ζελένσκι. Βλέπετε, ανάμεσα σε άλλα «προοδευτικά» που έκανε στη θητεία του ως πρόεδρος ο Φρ. Ολάντ ήταν και η ιμπεριαλιστική επέμβαση της Γαλλίας στο Μάλι. Μόνο που για αυτή πήρε βραβείο «ειρήνης»! Εξού και η «πρόοδος»…

    Βαρυσήμαντη παρέμβαση στις έντονες διεργασίες για την αναμόρφωση της «προοδευτικής παράταξης του τόπου» έκανε με συνέντευξη της στην «Αυγή» και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κάτοχος ρεκόρ ψήφισης μνημονίων (έχει ψηφίσει και τα 3), Θεοδώρα Τζάκρη. Αναφέρθηκε, λοιπόν, στο «όραμα» της για τη «πρόοδο» κάνοντας αναφορά σε παλιότερο «όραμα», του γνωστού για τα «οράματα» του, Στέφανου Κασσελάκη: «το φαντάζεται σαν το Δημοκρατικό Κόμμα των ΗΠΑ κι αυτό θεωρήθηκε “αμερικανιά” και λοιδορήθηκε, ωστόσο είναι το μεγάλο ερώτημα που βάζει η Ιστορία εμπρός μας: Μπορούμε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, να τροποποιηθούμε τόσο ριζικά και να γίνουμε τόσο ευρύχωροι; Από εμάς εξαρτάται!». Η αλήθεια είναι πως μόνο ανησυχία προκαλεί η τόση «πρόοδος». Τι να φανταστούμε δηλαδή όταν λέει «μπορούμε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας» συγκρινόμενη με τους Δημοκρατικούς των ΗΠΑ; Πέρα από το να υπογράφουν το δικαίωμα του Ισραήλ στην «αυτοάμυνα» θα αρχίσουν να στέλνουν και «εθελοντές» στο πλευρό των κατοχικών δυνάμεων του κράτους-δολοφόνου;

    Με την παρέμβαση, του Δημάρχου της Αθήνας, Χάρη Δούκα που σύμφωνα με «αναλύσεις» και δημοσιεύματα δηλώνει «παρών» στις διεργασίες του «προοδευτικού χώρου» δεν έχουμε να πούμε πολλά προς το παρόν. Θα περιμένουμε να ρίξει κατά 5 βαθμούς Κελσίου τη θερμοκρασία της Αθήνας, όπως είχε δεσμευτεί και μετά θα επανέλθουμε. ”

    Τωρα φταίω εγω να ρωτησω: “Που τα βρήκατε όλα αυτά τα φυντάνια”;

    Reply
    1. Κώστας

      Η Γαλλία έχει πλειοψηφικό σύστημα μονοεδρικών σε 2 γύρους και μια πλατιά συμμαχία είναι ο μόνος δρόμος για διάφορους στόχους. Είναι ένα καταλυτικό εκλογικό σύστημα που ορίζει και το πως σκέφτονται τα Κόμματα και το πως σκέφτονται οι πολίτες. Αυτό έχει εξαιρετική σημασία ως θέμα, δεν μπορούμε από την Ελλάδα εύκολα να το ξεπετάμε και να κουνάμε αριστερά επαναστατικά δάχτυλα, είναι ένα θέμα καταστατικό, δομικό της εκλογικής κουλτούρας και της ίδιας της εκλογικής διαδικασίας. Τα ιδεολογικοπολιτικά μπλοκ με όρους καθαρότητας καταγράφονται στις προεδρικές και στις Ευρωεκλογές που γίνονται νομίζω με Ενιαία Περιφέρεια και απλή αναλογική, οι βουλευτικές είναι άλλο πράγμα στην Γαλλία

      1)την αντιμετώπιση της Ακροδεξιάς
      2)την αντιμετώπιση του Μακρόν που δεν πρέπει το Κόμμα του να είναι η εναλλακτική στον β γύρο
      3)την εκλογή Βουλευτών της Αριστεράς με την στενή έννοια.

      Το αν η Αριστερά με την στενή έννοια καταφέρνει να έχει στρατηγική αυτονομία είναι άλλο θέμα, πρωθύστερο, πρέπει να δούμε τι Αριστερά υπάρχει, τι έχει απομείνει, γιατί κλπ, είναι θέμα μιας αποτίμησης δεκαετιών και υπερβαίνει το πως θα αντιμετωπίσει τις Βουλευτικές Εκλογές. Δηλ το ΚΚΓ, και όλες τις δεκαετίες που ήταν ένα Κόμμα περίπου όπως το ΚΚΕ, με τέτοιες συμμαχίες έβγαζε βουλευτές.

      Ο κόσμος να ψηφίσει τους υποψήφιους του Λαικού Μετώπου, εγώ θα τους καλούσα αν είχα λόγω, αν ήμουν κάπου που είχε κομματική οργάνωση στην Γαλλία, αν με ρωτούσε την γνώμη μου ένας γάλλος πολίτης. Αυτό για την Κυριακή, η άλλη συζήτηση είναι πρωθύστερη, υπερκείμενη και δεν μπορεί να γίνει μέχρι την Κυριακή.

      Το ΚΚΕ, που έχει λογικά, κομματική οργάνωση, τι καλεί τον κόσμο να κάνει ?

      Κώστας

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Δεν προλαβα. Ξαναποστάρω λινκ από την απάντηση Κώστα

        Πόσο… νέο είναι το «νέο Λαϊκό Μέτωπο» στη Γαλλία;(PODCAST)
        https://www.youtube.com/watch?v=H4wpOgz9piU

        ΓΑΛΛΙΑ (MEDEF)
        Οι μεγαλοεργοδότες ζητούν επιτάχυνση των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων
        https://www.902.gr/eidisi/kosmos/366914/oi-megaloergodotes-zitoyn-epitahynsi-ton-antilaikon-metarrythmiseon

        ΓΑΛΛΙΑ
        Σεβασμό των «διεθνών δεσμεύσεων» σε ΝΑΤΟ και ΕΕ υπόσχεται ο Μπαρντελά
        https://www.902.gr/eidisi/kosmos/367347/sevasmo-ton-diethnon-desmeyseon-se-nato-kai-ee-yposhetai-o-mparntela

        “Νέες διαβεβαιώσεις ότι η «Εθνική Συσπείρωση» (RN) θα θέσει όλες τις δυνάμεις της στην υπεράσπιση των συμφερόντων του γαλλικού κεφαλαίου έδωσε η ηγεσία της, αυτή τη φορά με δηλώσεις του επικεφαλής της και πιθανού νέου πρωθυπουργού, Ζορντάν Μπαρντελά, που ξεκαθάρισε ότι το κόμμα του θα σεβαστεί τις διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας.”

        “Πολιτικά Γατάκια” δήθεν “Λαϊκά Μέτωπα” και ακροδεξιοί στη Γαλλία μπροστά στη ΄Ενωση των Γάλλων μεγαλοβιομηχάνων (MEDEF)

        Γελάνε και τα τσιμέντα

        Reply
      2. Ανώνυμος

        @Κώστα
        Δεν υπήρχε ούτε υπαρχει καμία πολιτική ιδεολογική οργανωτική σχέση ανάμεσα σε “ΚΚ” Γαλλίας & ΚΚΕ

        Το “ΚΚ”Γαλλίας ήταν από τα πρώτα ευρω”κομμουνιστικά” κόμματα. Δηλαδή της “συννενόησης” με την σοσιαλδημοκρατία. “Έβαζε” πλάτη πίστευε στην ΕΕ κ.α.

        ΜΙΤΕΡΑΝ, Ζοσπέν Ολάντ δείγματα μακρόχρονης “συνεργασίας” κ.α.

        Το “ΚΚ” Γαλλίας έχει αφαιρέσει εδώ και 14 χρόνια το σφυροδρέπανο από την σημαία του

        Θα ήταν προτιμότερο να είσαι καλύτερα ενημερωμένος.

        Reply
      3. Κώστας

        Ανώνυμε άνοιξε κανένα βιβλίο γιατί γελάνε και οι ρέγκες μαζί σου

        Το ΚΚΓ είχε επαφές με τον “ευρωκομμουνισμό” αλλά δεν ήταν ποτέ σαν το ΙΚΚ. Ήταν ενδιάμεσο. Με την δε στροφή του ΚΚΕ στον ευρωκομμουνισμό με το 12ο Συνέδριο, το Κοινό Πόρισμα και τον ΣΥΝ δεν είχαν πια καμία διαφορά.

        ΚΚΕ και ΚΚΓ ήταν ταυτισμένα, ο Φλωράκης τα έχει πει αναλυτικά, το 81 το τηλέφωνο του δεν χτύπησε ποτέ για να μπει το ΚΚΕ στην κυβέρνηση

        Κώστας

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Αυτό το “στροφή του ΚΚΕ στον ευρωκομμουνισμό με το 12ο συνέδριο”, πραγματικά χρειάζεται το βάθος αμνησίας 40 χρόνων για να μπορεί να το επικαλεστεί κανείς! Μάλλον μπλέκετε επιτήδεια το σημερινό ΚΚΕ με τους διάσημους οπορτουνιστές της εποχής εκείνης, που ξωπετάχτηκαν από το Κόμμα στο 13ο Συνέδριο και έκτοτε κάναν καρριέρα, άλλος στα πασοκ, άλλος στην ΕΕ, άλλος σε ΠΦΑριστερές κλπ., κλπ. Και είναι γνωστές και οι υπόγειες διασυνδέσεις, διάβαζε φραξιονισμοί, εποχής ’88 – ’89 ανάμεσα σε τάχατες “μπαναστάτες” και “ευρωληγούρηδες”, που, όπως μετά αποδείχτηκε (π.χ. Κοτζιάς) δεν είχαν και τίποτε σπουδαίο ιδεολογικά να χωρίσουν (“we are the world”), ενώ τους ένωνε το όνειρο της ρευστοποίησης του ΚΚΕ….
          Οσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια ….Λαφαζάνη!
          —————————————————————-
          Παρόλα αυτά, για όποιον ενδιαφέρεται για τον συνολικό διαχρονικό αγώνα του ΚΚΕ κατά της ΕΕ και της ευρωληγούρας, “αριστερής” ή “δεξιάς”, ας πάει εδώ:
          “Κ. Σκολαρίκος: Η στάση του ΚΚΕ απέναντι στην ΕΟΚ και στην προοπτική της ΕΕ (1974-1991)”, ΚΟΜΕΠ 2024, Τεύχος 2.
          (Προς το παρόν ο ιστότοπος δε δίνει λινκ με ολόκληρο το άρθρο. Θα δώσει όμως αργότερα.)

        2. Ανώνυμος

          Διαπιστωνεται αντικειμενικά μία αντίφαση Κώστα
          Από την μια ομνύεις στα κατα ευφυμισμό λαϊκά μέτωπα που στήνονται “από τα πάνω” με την συμμετοχή των “ευρωκομμουνιστών”
          Από την άλλη μέμφεσαι το ΚΚΕ σαν “ευρωκομμουνιστικό”

          Πότε το ΚΚΕ ήταν υπέρ της ΕΕ για να είναι με την βούλα “ευρωκομμουνιστικό”;

          Επειδή ακριβως δεν πιάνεις καμια αρχή από ιστορία, να πούμε κανα δυο τρία ιστορικά πραγματάκια σε χαλαρό τέμπο. Είναι και καλοκαίριι και τα βαριά φαγητά δύσκολα χωνευονται.

          Όπως γράφει και άλλος φιλοΚΚΕς, πολιτικά οργανωτικά, ιδεολογικά το ΚΚΕ δεν υπηρχε καμία σχέση με το ΚΚ Γαλλίας
          Ακόμα και η παλιά ΕΔΑ έλεγε την ΕΕ “λάκο των λεόντων”

          Το ΚΚ Γαλλίας ήταν το 2ο κόμμα που συγκυβέρνησε όχι για 3-4 μήνες αλλά για 2 χρόνια+ με του Σοσιαλδημοκράτες..
          Πρώτο ήταν το ΚΚ Ισπανίας στην κυβέρνηση “Λαϊκού Μετώπου” Σοσιαλδημοκρατών, Σοσιαλιστών, Αναρχικών Τροτσκιστών κ.α. σε διαφορετικές συνθήκες από την Γαλλία

          Ένας από τους λόγους που θεωρητικά Γάλλοι σοσιαλδημοκράτες και κομμουνιστές τα “βρήκαν” σε επίπεδο κορυφής και συγκυβέρνησαν στην Γαλλία ήταν -και καλά- η βοήθεια προς την τότε κυβέρνηση της Ισπανίας απέναντι στον Φράγκο

          Όμως αυτό δεν έγινε γιατί το γαλλικό κεφάλαιο το απαγόρευσε στον Λέον Μπλουμ. Μόλις ο φασίστας Φραγκο νίκησε στην Ισπανία, σε λίγο καιρό διαλύθηκε ή συγκυβερνηση. Δεν είχαν πλέον ανάγκη τους κομμουνιστές για να κατευνάζουν τους εργάτες.

          Αν αυτού μία νέα κυβέρνηση της τάχα μου “αριστεράς” βγήκε στο κυβερνητικό επιτελείο. με πρωθυπουργάρα τον ΝΤΑΛΑΝΤΙΕ,

          Τοσο “αριστερή” ωστε παραμονές της επίσκεψης Ρίμπερτοφ,το φθινόπωρο του 1938 στη Γαλλία οι αστυνομικοί να πετάνε έξω εργάτες από κατελλειμένα εργοστάσια και να τους υποχρεώνουν να χαιρετίζουν ΦΑ-ΣΙ-ΣΤΙ-ΚΑ (Λα Κρουα Ρίτζ -Από το Μόναχο στο Βισύ-)

          Μεσοπολεμικά αλλά και μεταπολεμικά, το ΚΚ Γαλλίας μαζί το ΚΚ Ιταλίας ήταν από τους κύριους πυλώνες του “ευρωκομμουνισμού”. Από τους βασικούς λόγους της διάλυσης της 3ης διεθνούς μιας και υπήρχε ασυμφωνία ανάμεσα σε Σ.Ε. και των Δυόσκουρων Ιταλικό – Γαλλικό ΚΚ του “ευρωκομμουνισμού”

          Δηλαδή θα μπορούσαν σιγά – σιγά μέσα στο αστικό κοινοβούλιο να έρθουν στην εξουσία

          Τα πολιτικά χούγια παρέμειναν και όπου έβρισκε “καλό” σοσιαλδημοκράτη Μιτεράν, Ζοσπέν, Ολάντ ευθύς να γίνει πολιτική “ουρίτσα” του το ΚΚ Γαλλίας.
          Σου λέει και ο απλός ψηφοφόρος, αν είναι να συγκυβερνήσεις με τους σοσιαλδημοκρατες και να εφαρμόζεις το πρόγραμμα του, τότε γιατί να μην ψηφίσω το γνήσιο από την απομίμηση; Και το ΚΚ Γαλλιας αφου ψήφισε περικοπες αντιλαϊκα μέτρα με “πόνο ψυχής” κατέληξε εκεί που κατέληξε

          Ανδρέας Παπανδρέου: Ο “αποστάτης του τροτσκισμού” που άλωσε το εργατικό κίνημα
          https://www.katiousa.gr/istoria/andreas-papandreou-o-apostatis-tou-trotskismou-pou-alose-ergatiko-kinima/

          Στα υπόλοιπα επειδή σαν γνήσιος σοσιαλδημοκράτης γράφεις στην καλύτερη την μισή πολιτική ιστορία να γράψουμε το παρακάτω πλήρες ιστορικό story

          1981,
          Η ORIGINAL Δεξία παραέπεει και ήταν ηλείου φαεινότερο πως το ΠΑΣΟΚ θα βγεί 1η φορά “αριστερά”. Ο Καραμανλής είχε προλάβει ένα χρόνο νωρίτερα να την “κοπανήσει” εύσχημα από την Πρωθυπουργία στην θέση της Προεδρίας της Δημοκρατίας που τότε είχε περισσότερε αρμοδιότητες και δυνάμεις.

          Τότε το ΠΑΣΟΚ είχε πολιτικά “καπηλευτεί” σχεδόν όλα τα συνθήματα του ΚΚΕ από έξοδο από την ΕΟΚ, το ΝΑΤΟ και άλλα. Αλλά η “αλλλαγή” θα γίνονταν με καθαρά κοινοβουλευτικές διαδικασίες.

          Εννοείται πως το ΚΚΕ είχε βάσιμες αμφιβολίες με κάποιες “αναφορές”αληθινές ή όχι, ήδη από την περίοδο των τελών της χούντας στον πολιτικό ρόλο και τα πολιτικά “παπατζηλίκια” του “παπατζή” Volume2

          Στην προσπάθεια από την μία το ΠΑΣΟΚ να γίνει αυτοδύναμη κυβέρνηση με όσο το δυνατόν περισσότερες έδρες για να περιορίσει τις αρμοδιότητες του ΠΤΔ και από την άλλη να περιοριστεί η εκλογική δύναμη του ΚΚΕ διέδιδε πως ακόμα και να γίνει αυτοδύναμο θα συγκυβερνήσει με το ΚΚΕ

          Καλά ως εδώ; Λοπόν μόλις έγινε αυτοδύναμη Κυβέρνηση φυσικά το “ξέχασε” .

          Ο γενικά διαπιστωμένος με χιούμορ Φλωράκης, ένας γνήσιος λαϊκος ηγέτης που δεν είχε την προβολή του Κολλεγιόπαιδου, μετέπειτα καθηγητή πανεπιστημίου Οικονομικών με το “τηλέφωνο” ήταν για να δείξει την αναξιοπίστια και το “δούλεμα” που” έριχνε” από τότε το ΠΑΣΟΚ στο λαό, υφαρπάζοντας και ψήφους που θα πήγαιναν στο ΚΚΕ.

          Ως επιβεβαίωση της στάσης του ΚΚΕ για το ΠΑΣΟΚ, το περιστατικο όπως αναφέρεται από παλιά μέλη του ΚΚΕ με την Πρωτομαγιά του 1983 ή 1984 όταν η Πασοκάρα “Πρωτη φορά αριστερά” πήγε να “καπελώσει” κατάστάσεις και την αντίδραση των Οικοδόμων προσκείμενων στο Κόμμα με το σχετικό “μανούβριασμα”.

          Οι Δραγασάκηδες, Πι.Λαφηδες, Αλαβάνηδες θείοι, Μίμηδες, Δαμανάκηδες και λοιπό πολιτικο “παρεάκι” που έφυγαν ή εκδίωχθηκαν από τα τέλη του 1991 ανήκουν στην “δική σας πλευρά της ιστορίας” . Μαζί ψηφίσατε Κώστα το μνημονιάκι ή με ΝΑΙ ή με ΌΧΙ που σας πάσαρε ο πολιτικός “Ζήκος” ως και καλά “Δημοψήφισμα”

          Παράγεται περισσοτερο πολιτικό υλικό για το luben από όσο μπορούμε να καταναλώσουμε.

          Αντι επιλόγου
          «Κεντροαριστερά», σενάρια και σεναριογράφοι…

          https://www.youtube.com/watch?v=vxr-I3juIPw

          Ο λαός θα “κάψει το σενάριο”. Το ΚΚΕ είναι μπροστά από τις εξελίξεις και ο λαός το ακούει με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή

          Καλά το πάτε

        3. Ανώνυμος

          Ο ΕΥΡΩΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗ
          του Κώστα Σκολαρίκου

          ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ
          ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ

          ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
          https://www.komep.gr/m-article/8afb00d1-f42a-11e9-95d7-3ed1504937da/

          Δεν τα έγραφε μόνο το ΚΚΕ

          ΑΠΟ ΤΟΝ «ΕΥΡΩΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ» ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟ
          του Ραούλ Μαρτίνεθ Τουρέρο
          Ο Ραούλ Μαρτίνεθ Τουρέρο είναι μέλος της ΚΕ του ΚΚ των Λαών της Ισπανίας.

          ΚΚ Ιταλίας, Γαλλίας, Ισπανίας Πορογαλλίας

          https://www.komep.gr/m-article/APO-TON-EYROKOMMOYNISMO-STO-SYGXRONO-OPORTOYNISMO/

        4. Ανώνυμος

          O πρώην πολιτικός συνοδοιπόρος τους μαζι με άλλους ΥΠΕΞ από χώρες του ΝΑΤΟ τραγουδούν το “We Are the World”

          Τα μουσικά και χορετυτικά χαρίσματα των ΥΠΕΞ τυ ΝΑΤΟ και άλλων παρακάτω

          https://www.youtube.com/watch?v=bWnXfvUiaHM

          https://www.youtube.com/watch?v=wcg-rVA8YoM

          Δεν ξερω αν τα λινκ φιλοξενήθηκαν ή έδωσαν content στο Luben.tv

        5. Ανώνυμος

          Για όλους, και πιο πολύ για τα “αντιϊμπεριαλιστικά” γατάκια, που διαλέγουν τον ….”αμυνόμενο”(!) ιμπεριαλιστή:
          Πολύ ενδιαφέρον και το τελευταίο τεύχος της ΚΟΜΕΠ:
          https://www.komep.gr/k-issue/2024-Texos-3/
          Αφιερωμένο στον Ιμπεριαλιστικό Πόλεμο.

  8. πικαπα

    Παμε και στη Κενυα, οπου ηδη εθεαθη Ρωσικη σημαια, να την ανεμιζουν εξεγερμενοι. Θα πρέπει πάραυτα να διαγραφουν για συμμετοχη σε διπλη ιμπεριαλιστικη εξεγερση. Το καλύτερο θα ήταν, στα πλαισια του προλεταριακου διεθνισμου, ειδικό κλιμάκιο να πα να τους εξηγησει τα 5 κριτηρια.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Χαχα το κλιμακιο πηγε στο Καζακσταν. Μην αφησουν τα ποτινακια να παιξουν μπαλλα. Εξαλλου το κομμα τους καθοδηγει την εργατικη ταξη σε ολο τον κοσμο.
      Μιλαμε για κομμουνιστικο ιμπεριαλισμο.

      Reply
    2. Χ Παρισης

      Μηπως και να τους πη οτι καλυτερο θαταν να καμουν και ενα υπομνημα στην Φον ντερ Λαιεν,στην ΕΕ,στο Ευρωπαικο Κυνοβουλιο ,στο διεθνες ποινικο δικαστηριο και λοιπα θεσμικα οργανα ,οπου να ζητανε να ικανοποιηθουν τα δικαια αιτηματα τους? [ επειδη σε βλεπω οτι ξερεις πολλα πραματα, ενταξει,οχι και πιο πολλα απο τη σεμινα διγενη] θα εχεις πιστευω παρατηρησει οτι καποιοι ( ονοματα δε λεω) εφεραν το “λενινισμο” σε ενα πιο προχωρημενο σταδιο, στον … προυντονισμο. Ολο και πιο συχνα βλεπουμε αιτηματα που “πρεπει να ικανοποιηθουν γιατι ειναι δικαια”, οτι το ” δικιο ” απαιτει το ενα ,απαιτει το αλλο … Δεν ξερω αν εχουν ζητησει και “δικαιο μισθο” … Προυντονισμος,το ανωτατο ( νεωτατο,πιο σωστα) σταδιο του … ( πες το εσυ ,εγω δεν ξερω πολλα , κατι σαν γραμματα, κατι σαν ” κανελλισμος”, κατι σαν “πρωιναδικομαρξισμος” μου ερχεται να πω,εσυ ξερεις πιο καλα)

      Reply
    3. Ανώνυμος

      @ πικαπα

      Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα ..

      “Ξεπέρασε τις τυπικές φιλοφρονήσεις χτες το απόγευμα ο Αλέξης Τσίπρας στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασε τις προτάσεις του για το φορολογικό. Για να γίνει απολύτως σαφές ότι η επιλογή του χώρου, το αμφιθέατρο το ΕΒΕΑ, δεν έγινε τυχαία, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε στην αρχή της ομιλίας του, εκτός του κειμένου που είχε μπροστά του, ότι οι επαγγελματικές εργοδοτικές τάξεις που εκπροσωπεί το ΕΒΕΑ είναι ώρα να προχωρήσουν σε μια “ευρύτατη κοινωνική συμμαχία” με τους εργαζόμενους στην προοπτική μιας κυβερνητικής αλλαγής υπό τον ΣΥΡΙΖΑ.”

      https://fadomduck2.blogspot.com/2013/03/blog-post_6951.html

      Επίσκεψη Τσίπρα στα γραφεία του Συγκροτήματος Αλαφούζου
      https://fadomduck2.blogspot.com/2013/03/blog-post_7391.html

      Reply
  9. Ανώνυμος

    Ο άνθρωπος πάντα θα είναι ανώτερος από τα ανθρωποειδή:
    Ρομπότ-εργαζόμενος στη Νότια Κορέα αυτοκτόνησε γατί δεν άντεξε τη δουλειά.
    Ο προλετάριος αντίθετα τα αντέχει όλα. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ουκρανικού λαού: τον έπεισαν οι ναζί ότι ο μεγάλος του εχθρός είναι ο γείτονας (Κασάμπ, μογγόλο, ούκρο ή όπως αλλιώς τον έμαθαν να τον αποκαλεί).
    Και σκοτώνεται προθύμως κατά εκατοντάδες χιλιάδες…
    Πάντα διαθέσιμος και πάντα δεδομένος…

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Το “προθύμως” δεν είδαμε! Η νεολαία την έχει κοπανήσει, μετανάστες, ή ψάχνει τρόπους (γιατρούς κλπ.) να λιποτακτήσει. Η χώρα έχει χάσει το περίπου 20% του πληθυσμού της, χώρια οι αποσχισθείσες περιοχές του Ντονμπάς. Αποτέλεσμα: ~43 ετών ο μέσος όρος ηλικίας του ουκρανικού στρατού!
      Από την άλλη, λογικό είναι η βάρβαρη εισβολή των αυτοκλήτων “σωτήρων” του Πούτιν, να έχει αποπροσανατολίσει κάποιες μερίδες του πληθυσμού της υπόλοιπης Ουκρανίας, διεγείροντας έναν αταξικό “πατριωτισμό”, που τους φέρνει σε συμπαράταξη με τους ναζήδες/μπαντερικούς του “Αζόφ”. Ενα ακόμη κατόρθωμα του άλλου ναζί, του Πούτιν, που ξεσκεπάζει άλλη μια φορά και τον ρόλο του.
      Παρόμοια προβλήματα έχει και ο ίδιος, που απλά δε φαίνονται, γιατί η Ρωσία έχει 140 εκατομμύρια πληθυσμό αντί των ~ 30 εκατ. διαθεσίμων της Ουκρανίας.
      Η αδυναμία και των δύο πλευρών, ΝΑΤΟ-Νεορώσων Ολιγαρχών, να ενθουσιάσουν τα πόπολα και να πολεμήσουν με αυτοθυσία κατά των αδελφών τους, έχει εξωθήσει σε ένα “πόλεμο υλικού”, βόμβες, drones, πύραυλοι κλπ. Πόλεμος κεφαλαίων δηλαδή, που μακροχρόνια και θεωρητικά ευνοεί τους ΝΑΤΟϊκούς κεφαλαιοκράτες, ως πλουσιοτέρους. Και πιο πολύ την ….Κίνα! Και τα υπόλοιπα Bricks (…”μπρίκια”). Αυτό κατάλαβε ο Πούτιν, και βγήκε στο σεργιάνι για βοήθεια.
      Εδώ είμαστε αυτή τη στιγμή, που βέβαια καθόλου στατικά δεν είναι τα πράγματα. Οι αντιφάσεις του Καπιταλισμού είναι παρούσες και στις δύο πλευρές, προκαλώντας αστάθειες και προβλήματα στους εκατέρωθεν κυβερνώντες κεφαλαιοκράτες, η ισχύς των οποίων και στις δυό πλευρές βασίζεται περισσότερο στην ανοχή και την μοιρολατρική αποδοχή του ΤΙΝΑ στη Δύση, ή στην ακτινοβολία μιας κάλπικης βιτρίνας του δυτικού Καπιταλισμού στην Ανατολή. Αν καταρρεύσει το ΤΙΝΑ στη Δύση, καταρρέει και η ακτινοβολία του στην Ανατολή με συνέπειες αρκετά κατανοητές…
      Αυτό καταλαβαίνουν οι κεφαλαιοκρατικές μαφίες σε Δύση και Ανατολή, και κοιτάνε να βρούν μια λύση αμοιβαία αποδεκτή, στα πλαίσια του επίμαχου συσχετισμού δύναμης. Για μεγάλες μερίδες του Κεφαλαίου στη Δύση ο παραπέρα πόλεμος δεν ωφελεί, καθώς ήδη έχει δείξει τον συσχετισμό. Οι πολιτικές ψευτο-“αλλαγές”, που διαγράφονται αυτή τη στιγμή, ακριβώς αυτό εκφράζουν, είτε με “εργατικούς”, είτε με “ακροδεξιούς”. Το πρόβλημα και των δύο είναι η καλύτερη “προσγείωση στα μαλακά”, να μην συνδεθούν, στη συνείδηση μεγάλων λαϊκών μαζών, τα ανιόντα κοινωνικά προβλήματα με τον ιμπεριαλιστικό τους πόλεμο και κυρίως με τον τρόπο λήξης του, που δεν μπορεί ούτε συμφέρει κανέναν να είναι άλλος από τον συμβιβασμό.
      Και θάλεγα ότι αυτό είναι πρόβλημα περισσότερο της Δύσης/ΝΑΤΟ, που θέλει να αποφύγει χρέωση ήττας, που θα πυροδοτήσει αποσταθεροποιητικές και φυγόκεντρες τάσεις. Πράγμα, όμως, που δεν συμφέρει ούτε την Ανατολή (μιλάμε πάντα για τις κεφαλαιοκρατικές μαφίες), καθώς οφείλουν την ανάδειξη και ευστάθειά τους στην ακτινοβολία του δυτικού Καπιταλισμού, που προαναφέραμε. Δε θέλουν να κόψουν το κλαδί, που τους έθρεψε και ακόμη τους στηρίζει.
      Aντίστοιχα, όμως, και μεγάλες μερίδες κεφαλαιοκρατών στη Δύση (που δείχνουν να υπερτερούν αυτό τον καιρό) καταλαβαίνουν, ότι καθόλου δεν συμφέρει τον Καπιταλισμό γενικά, άρα και τους ίδιους, η αποσταθεροποίηση του Πούτιν ή, ακόμη χειρότερα, ο διαμελισμός της Ρωσίας. Της μόνης χώρας του κόσμου, όπου το σφυροδρέπανο δεν μπορεί να κρυφτεί, μαζί με την λαϊκή μνήμη ενός ενδόξου παρελθόντος. Ο εφιάλτης της Οκτωβριανής και του Β’ΠΠ είναι ζωντανός, μαζί με το Φάντασμα, που έχει γίνει φίδι, έστω και προσωρινά σε χειμερία νάρκη, και υπάρχει ο ρεαλιστικότατος φόβος να το ξυπνήσουν οι χοντράδες και να αρχίσει να δαγκώνει.
      Οπως καταλαβαίνουμε από τα παραπάνω, το πρόβλημα ξεπερνάει τις δυνατότητες ακόμη και της αρίστης διαπραγμάτευσης, ή, αν θέλετε, της βέλτιστης διανομής του Ντονμπάς.
      Καθώς μετά θα μένει το βαρύ ερώτημα “γιατί όλο αυτό”;
      Θα επιχειρηθεί ο συμβιβασμός να πουληθεί σαν “win-win”, που όμως είναι αμφίβολο αν θα βρει αγοραστές.
      Κι από δω ξεκινάνε τα δύσκολα για τον Καπιταλισμό, “επιτιθέμενο” ή “αμυνόμενο”, και οι προκλήσεις για το εξουθενωμένο εργατικό κίνημα, ακόμη και κείνο το αυτοκτονικό, που έτρεξε να γίνει ουρά οποιασδήποτε πλευράς.

      Reply
  10. Ανώνυμος

    Σε αυτά δεν χωρούν “οπαδικά”

    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΜΑΧΙΑ
    Τρίτη 09/07/2024 – 22:49
    ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΑ ΣΩΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ
    Μετά την παρέμβαση φορέων η «Intrum» ανέστειλε τον πλειστηριασμό σπιτιού οικογένειας που έχει παιδί με βαρύ αυτισμό
    Μετά από αυτή την εξέλιξη αναστέλλεται η αυριανή κινητοποίηση στην «Intrum»
    https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/369028/meta-tin-paremvasi-foreon-i-intrum-anesteile-ton-pleistiriasmo

    ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ
    Τρίτη 09/07/2024 – 22:21
    ΠΑΤΡΑ
    Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι της «Μέριμνας»
    https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/368976/synehizoyn-tis-kinitopoiiseis-toys-oi-ergazomenoi-tis-merimnas-apaitoyn

    Να εξασφαλιστεί άμεσα χρηματοδότηση και να κατοχυρωθεί το σπίτι στη Διονυσία και την οικογένειά της (VIDEO)
    https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/368975/na-exasfalistei-amesa-hrimatodotisi-kai-na-katohyrothei-spiti-sti

    https://www.youtube.com/watch?v=tzlFrqOGlbQ

    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΜΑΧΙΑ
    Τρίτη 09/07/2024 – 18:55
    «ΚΟΡΑΚΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ»!
    Συγκέντρωση την Τετάρτη στην Intrum για να σωθεί το σπίτι οικογένειας που έχει παιδί με βαρύ αυτισμό
    https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/368990/oloi-ayrio-stin-intrum-gia-na-sothei-spiti-oikogeneias-ston

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ
    Διαμαρτυρία στις 10 Ιούλη ενάντια στον πλειστηριασμό πρώτης κατοικίας αυτοαπασχολούμενου
    https://www.902.gr/eidisi/aytoapasholoymenoi/368850/diamartyrias-stis-10-ioyli-enantia-ston-pleistiriasmo-protis

    ΕΛΙΖΑ ΤΡΥΦΩΝΟΣ
    Μαζί με τον κάθε κατατρεγμένο, που απλώνουν τα χέρια τους πάνω στο σπίτι του!
    https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/368853/mazi-me-ton-kathe-katatregmeno-poy-aplonoyn-ta-heria-toys-pano

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Σε αυτά δεν χωρούν “οπαδικά”..

      «Κοράκια φύγετε από εδώ» – Με τη δύναμη της λαϊκής αλληλεγγύης η Διονυσία και η οικογένεια της θα νικήσουν (ΦΩΤΟ)
      ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ
      https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/369119/korakia-fygete-apo-edo-me-ti-dynami-tis-laikis-allileggyis-i

      ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΜΑΧΙΑ
      Τετάρτη 10/07/2024 – 20:38
      ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ
      Πορεία αυτή ώρα με σύνθημα «Ούτε στην Ελευσίνα ούτε πουθενά, μπλόκο στα κοράκια σε κάθε γειτονιά» (VIDEO – ΦΩΤΟ)
      https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/369116/poreia-ayti-ora-me-synthima-oyte-stin-eleysina-oyte-poythena

      ΥΓΕΙΑ
      Τετάρτη 10/07/2024 – 22:37
      ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
      Απλήρωτοι και χωρίς σύμβαση εργασίας οι εργολαβικοί εργαζόμενοι στη σίτιση
      https://www.902.gr/eidisi/ygeia/369080/aplirotoi-kai-horis-symvasi-ergasias-oi-ergolavikoi-ergazomenoi-sti-sitisi

      ΥΓΕΙΑ
      Τετάρτη 10/07/2024 – 22:27
      ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ
      Σωματεία και μαζικοί φορείς: Επί ποδός για την οργάνωση και την επιτυχία της πανελλαδικής απεργίας στις 16 Ιούλη (VIDEO – ΦΩΤΟ)
      https://www.902.gr/eidisi/ygeia/369120/somateia-kai-mazikoi-foreis-epi-podos-gia-tin-organosi-kai-tin-epityhia-tis

      ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΜΑΧΙΑ
      Τετάρτη 10/07/2024 – 22:56
      ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ
      Στηρίζει τον αγώνα των φοιτητών για να μην βρεθεί κανένας εκτός Εστίας
      Καλεί στην κινητοποίηση της Παρασκευής (11 π.μ.) στο Πρυτανικό Συμβούλιο

      https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/369099/stirizei-ton-agona-ton-foititon-gia-na-min-vrethei-kanenas-ektos

      ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΜΑΧΙΑ
      Τετάρτη 10/07/2024 – 21:55
      ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
      Ανακοίνωση για το κύκλωμα των εκβιαστών: «Βαριές οι ευθύνες όσων άμεσα ή έμμεσα κλείνανε τα μάτια»

      https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/369104/anakoinosi-gia-kykloma-ton-ekviaston-varies-oi-eythynes-oson

      Υ.Γ….

      Τετάρτη 10/07/2024 – 22:50
      ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
      Καταγγέλλει την αήθη επίθεση προϊσταμένου καθαριότητας στα μέλη του ΔΣ του Σωματείου Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας
      https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/369118/kataggellei-tin-aithi-epithesi-proistamenoy-kathariotitas-sta-meli-toy

      ” Την «αήθη, απαξιωτική, σεξιστική και υβριστική επίθεση του προϊστάμενου Καθαριότητας στον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας απέναντι στον πρόεδρο, τη γενική γραμματέα και τον αν. γενικό γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων του δήμου, στην προσπάθειά τους να ενημερώσουν τους εργαζόμενους για επερχόμενη συνάντηση για το πολύ σοβαρό θέμα της προσπάθειας να διευρύνει η δημοτική αρχή τις αρμοδιότητες των συνοδών απορριμματοφόρων», καταγγέλλει το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής.

      «Το ύφος του προϊστάμενου, γνωστού και από παλιά για την απολυταρχική και ρατσιστική συμπεριφορά του σε συναδέλφους ΑμεΑ, εγκύους και ηλικιωμένους, ήταν εντελώς απαράδεκτο και προκλητικό», ενώ χρησιμοποίησε απαράδεκτες εκφράσεις, σημειώνει το Συνδικάτο και ξεκαθαρίζει πως «τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι ανεκτές».

      Καταλήγοντας απαιτεί άμεσα η δημοτική Αρχή «να πάρει θέση και να λάβει μέτρα απέναντι στην κατάχρηση εξουσίας που ακολουθεί ο συγκεκριμένος προϊστάμενος, αλλιώς θα αποδειχτεί ηθική αυτουργός της στάσης του και συνυπεύθυνη για ότι κάνει και ότι γίνει στη συνέχεια». ”


      Περιμένω από “δικαιωματιστές” , “αυτοπροσδιοριζόμενους” και οπαδούς του “ΜΟΝΤΈΡΝΟΥ”επίσκοπου Μπέρκλει του 18ου αιώνα, σχολιαστές του pandiera να τοποθετηθουν πολιτικά.
      Μάλλον ο “δικαιωματισμός”, ο “αυτοπροσδιορισμός” “σταματά” κάπου μπροστά στις πόρτες των εργοστασίων και χώρους εργασίας

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Σε αυτά δεν χωρούν “οπαδικά”
      ΑΙΣΧΟΣ!
      Κατά των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ η απόφαση για τα ασφαλιστικά μέτρα – Στη 1 μ.μ. η έκτακτη Γενική Συνέλευση των εργαζομένων
      ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ
      Παρασκευή 12/07/2024 – 12:42
      https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/369239/kata-ton-ergazomenon-tis-larko-i-apofasi-gia-ta-asfalistika-metra-sti-1

      “(..)Ακόμα μια απόφαση της δικαιοσύνης βγαίνει κατά του αγώνα των εργαζομένων.

      Με σημερινή τελεσίδικη απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου απερρίφθησαν τα ασφαλιστικά μέτρα που είχαν καταθέσει οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ, γεγονός που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι πλέον θεωρούνται απολυμένοι.

      «Δεν θα τους περάσει!» τονίζει το Σωματείο Εργαζομένων στη ΛΑΡΚΟ Λάρυμνας και καλεί στη 1 μ.μ. σε έκτακτη Γενική Συνέλευση στην πύλη του εργοστασίου.”

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *