«Όταν είσαι στην Ελλάδα 45 χρόνια, μαζί με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο χαμόγελο, όταν ταξιδεύεις κάθε μέρα σε κάθε γωνιά της ομορφότερης χώρας, τότε μένεις στην Ελλάδα. Για να συνεχίσεις να μοιράζεσαι γεύσεις, στιγμές, απόλαυση. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι εδώ και θα μείνει εδώ. Στην Ελλάδα μας, για ένα καλύτερο αύριο, που το δημιουργούμε εδώ, μαζί.» λέει με «συγκινητικό» τόνο η φωνή του εκφωνητή στην τηλεοπτική διαφήμιση της κόκα-κόλα.
Μόνο που το «καλύτερο αύριο» που «δημιουργεί» η “Coca-Cola Τρία Εψιλον” δεν χωράει τους απολυμένους εργαζόμενούς της, οι οποίοι ―μέσα σε συνθήκες άγριας επίθεσης της εργοδοσίας με δικαστήρια, διώξεις, εκβιασμούς κλπ― συνεχίζουν για 278η μέρα έναν ανυποχώρητο απεργιακό αγώνα διεκδικώντας την επαναλειτουργία του εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη, που η εταιρεία έκλεισε και εγκαταστάθηκε στη Βουλγαρία (αυτό άραγε σημαίνει το «μένεις στην Ελλάδα»;…) και την επιστροφή όλων στην δουλειά, παροτρύνοντας παράλληλα σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της “Coca-Cola Τρία Εψιλον”.
Αυτό που προξενεί εντύπωση δεν είναι η ―συνηθισμένη― τακτική των εταιρειών στις διαφημίσεις τους να παρουσιάζουν έναν «κόσμο» ψεύτικο που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, ούτε μπορεί να υπάρξει, αλλά ότι σε όλη τη διάρκεια της διαφήμισης ακούγεται η μουσική από το μουσικό θέμα «Χαρταετοί» του Μίκη Θεοδωράκη.
Άραγε το γνωρίζει αυτό ο Μίκης;
Γιατι ο Βαλτινος δεν τα’ρπαξε για να δωσει τη φωνη του στη διαφημηση;
ετσι ειναι οι καλιτεχνες;