.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


ΑΣΕ –ΟΤΕ: Αυτοί φροντίζουν για τα κέρδη τους εμείς μιλάμε για τις ζωές μας!


• Την ώρα που η πανδημία του κορονοϊού σαρώνει ολόκληρο τον πλανήτη με χιλιάδες κρούσματα και νεκρούς και στην χώρα μας μέχρι σήμερα -σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις της κυβέρνησης- έχουμε ήδη 10 νεκρούς, 495 επιβεβαιωμένα κρούσματα και περίπου 3.000 πολίτες να έχουν μολυνθεί.

• Την ώρα που σε ολόκληρη την χώρα μεγάλος αριθμός ιατρών και νοσηλευτών (παρόλο τα μέτρα προστασίας που έπαιρναν και παίρνουν) νοσούν και πάνω από 200 έχουν μπει σε καραντίνα και υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

• Την ώρα που η διαθέσιμη ποσότητα αντιδραστηρίων για την εξέταση των κρουσμάτων λιγοστεύουν και τα test γίνονται μόνο σε ελαχίστους και βαριά νοσούστες και οι κλίνες ΜΕΘ δεν ξεπερνούν τις 500.

• Την ώρα που αρχίζει να γίνεται εμφανής η ανεπάρκεια των υλικών (μάσκες, γάντια, ειδικές στολές) σύμφωνα με καταγγελίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

• Την ώρα που η κυβέρνηση προσπαθεί με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» να προστατέψει το κοινωνικό σύνολο και εξήγγειλε μέτρα με κορύφωση το κλείσιμο των σχολείων, των πανεπιστημίων, των καταστημάτων και την απαγόρευση των συναθροίσεων πέρα των 10 ατόμων κ.λ.π. προτρέποντας όλους τους πολίτες να μένουν σπίτι για την αποφυγή της διάδοσης του φονικού ιού.

Την ίδια ώρα η διοίκηση του ΟΤΕ και της Deutsche Telekom με τις «πλάτες» και την ανοχή της κυβέρνησης και των εξωνημένων εργατοπατέρων, δεν παίρνει άμεσα και ουσιαστικά μέτρα για την προστασία όλων των εργαζομένων αλλά θυσιάζει όλους τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής στον βωμό του κέρδους της εταιρείας και των μπόνους των διευθυντικών στελεχών!

Οι πατρίκιοι και οι πληβείοι του ΟΤΕ!

Ενώ η διοίκηση «φρόντισε» και αποσυμφόρησε με τηλεργασία τις διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες και έκανε απολύμανση στο Διοικητικό Μέγαρο –που είναι τα γραφεία της διοίκησης- προστατεύοντας από τον ιό το διευθυντικό και διοικητικό προσωπικό, στέλνοντας όλους τους προϊστάμενους να δουλεύουν από τα σπίτια τους, για μια ακόμη φορά άφησε εντελώς εκτεθειμένους, ακάλυπτους και απροστάτευτους όλους τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής (τεχνικούς πεδίου, εργαζόμενους στα καταστήματα και στα call centers) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία τόσο των ιδίων όσο και των οικογενειών τους και του κοινωνικού συνόλου.

Συγκεκριμένα:

α) Για τους τεχνικούς πεδίου:

Αντί να λειτουργήσει η εταιρεία με το αναγκαίο και απαραίτητο προσωπικό ασφαλείας -όπως γίνεται σε όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις- και να εξυπηρετεί τις βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, στέλνουν τους χιλιάδες τεχνικούς πεδίου καθημερινά στα σπίτια των συνδρομητών (σε πολλές περιπτώσεις και χωρίς τον κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό) να κάνουν αναβάθμισες, πωλήσεις προϊόντων, νέες συνδέσεις και συνδρομητικές βλάβες, χωρίς να γνωρίζουν και προπαντός χωρίς να τους ενδιαφέρει αν στα σπίτια υπάρχει πελάτης που νοσεί ή έχει κολλήσει τον ιό και δεν έχει ακόμη εμφανίσει σημάδια.

Θαυμάστε τις οδηγίες προστασίας που έστειλε στο τεχνικό προσωπικό πρώτης γραμμής ο μαθητευόμενος μάγος Γεν. Δ/ντής Τεχνολογίας και Λειτουργιών κ. Θεοχαρόπουλος και θα καταλάβετε:

•Αποφεύγουμε την εργασία σε οικία πελάτη όπου φαίνεται ή υπάρχει ένδειξη ότι ο πελάτης νοσεί.
•Σε περίπτωση που η περιοχή είναι επιβαρυμένη με πολλά κρούσματα: Χρησιμοποιούμε γάντια και φροντίζουμε να πλένουμε πολύ συχνά τα χέρια μας ή να κάνουμε συνεχή χρήση απολυμαντικού gel.

Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ σύμφωνα με τον Θεοχαρόπουλο, ο συνάδελφος τεχνικός θα πρέπει πέρα από τις τεχνικές του γνώσεις να έχει και μαντικές ικανότητες! Να μαντεύει δηλαδή αν στο σπίτι υπάρχει άνθρωπος που νοσεί ή έχει κολλήσει τον ιό και δεν έχει συμπτώματα και να αποφασίζει αν θα μπει ή όχι στο σπίτι του πελάτη, όταν η ίδια η πολιτεία και η ιατρική κοινότητα δεν μπορεί να κάνει διάγνωση γιατί δεν επαρκούν τα test!

Σε έντονες αντιδράσεις συνάδελφων τεχνικών πεδίου σε τεχνικό τμήμα της Αττικής, μετά και την αλματώδη αύξηση των κρουσμάτων, γιατί θα πρέπει να πηγαίνουν και να μπαίνουν στα σπίτια για αναβαθμίσεις, πωλήσεις, νέες συνδέσεις, βλάβες κ.λ.π. και να μην ασχολούνται μόνο με βλάβες και να σταματάει ο έλεγχος στην είσοδο της πολυκατοικίας ή μέχρι έξω από την οικία του συνδρομητή και να μην έρχονται σε επαφή με τον πελάτη, ο προϊστάμενος τους έστειλε το παρακάτω e-mail:

Μετά και από την συνάντηση του Υπουργείου με τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών και την ανακοίνωση της ΟΜΕ ΟΤΕ, η εργασία μας απέναντι στους πελάτες είναι λειτουργική και πρέπει να τους υποστηρίξουμε.
Οπωσδήποτε να λαμβάνουμε όλα τα μέτρα προστασίας και η μόνη περίπτωση μη μετάβασης στους πελάτες θα είναι να το επιθυμεί ο ίδιος.

Αλήθεια, γιατί ενώ σχεδόν όλη η χώρα είναι σε καραντίνα, θα πρέπει ο συνάδελφος τεχνικός να κυκλοφορεί ασύστολα έξω, να υποχρεώνεται να μπαίνει στα σπίτια των συνδρομητών, να πουλάει προϊόντα, να κάνει αναβαθμίσεις κ.λ.π, και να μην επικεντρώνεται μόνο στην αποκατάσταση των βλαβών μέχρι την είσοδο του συνδρομητή χωρίς να μπαίνει στη οικία του;

Είναι άλλο θέμα να φροντίσεις να μην πέσουν από υπερφόρτωση τα δίκτυα και να αποφύγεις το τηλεπικοινωνιακό μπλακ-άουτ που είναι καθαρά θέμα των υποδομών και των εγκαταστάσεων και άλλο θέμα να στέλνεις τους τεχνικούς στα σπίτια να κάνουν αναβάθμισες, πωλήσεις προϊόντων κ.λ.π. για να μην χάνεις έσοδα!

β) Για τα καταστήματα:

Αντί να κλείσουν όλα τα εμπορικά καταστήματα του ομίλου, όπως έγινε για όλα τα εμπορικά καταστήματα της χώρας (εκτός super market, Φαρμακεία, φούρνους κ.λ.π), να ανασταλεί η πληρωμή των λογαριασμών τουλάχιστον για ένα μήνα και φυσικά να μην κοπεί κανένα τηλέφωνο και να δοθούν δωρεάν απεριόριστα δεδομένα και ίντερνετ, συνεχίζουν να παραμένουν ανοιχτά -χωρίς απολύμανση και τα περισσότερα χωρίς να παρέχουν προστατευτικό εξοπλισμό για τους εργαζόμενους- μόνο και μόνο για να εισπράττουν λογαριασμούς και να πουλάνε πακέτα κινητής τηλεφωνίας, θέτοντας σε κίνδυνο εργαζόμενους και πελάτες!

Θαυμάστε ανακοίνωση-οδηγία της ΟΜΕ-ΟΤΕ στους εργαζόμενους στα καταστήματα και θα καταλάβετε τον εμπαιγμό διοίκησης και εργατοπατέρων:

«Καταστήματα και εταιρικοί πωλητές: Ενημέρωση ευγενικά των πελατών ότι δεν έχετε τα απαραίτητα υλικά για να προστατέψετε την υγεία σας αλλά και τη δική τους και ως εκ τούτου δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε.»

Αναρωτιόμαστε, ποιος ο λόγος και σε τι εξυπηρετούν στις βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου να παραμείνουν ανοιχτά τα καταστήματα της κινητής τηλεφωνίας και φυσικά του ΟΤΕ για να εισπράττουν λογαριασμούς και να πουλάνε πακέτα κινητής τηλεφωνίας, όταν αυτά μπορούν και γίνονται ηλεκτρονικά και κυρίως όταν με μια απλή απόφαση όπως έγινε και με τις εφορίες κ.λπ. μπορούν να ανασταλούν οι πληρωμές για ένα μήνα;

γ) Για τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – call centers:

Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στα τηλεφωνικά κέντρα και δεν το λέμε εμείς αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι που εργάζονται στην δουλεμπορική θυγατρική Cosmote e-Value.

Παραθέτουμε αποσπάσματα από πρόσφατη ανακοίνωση που έβγαλαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι:

«Στα διάφορα κτίρια της Cosmote e-Value, οι συνθήκες ποικίλουν. Άλλα απολυμαίνονται συνεχώς, άλλα όχι, άλλοι δουλεύουν από το σπίτι, άλλοι όχι. Άλλοι κάθονται στο ίδιο γραφείο και υπολογιστή χωρίς απολύμανση και άλλοι με απολύμανση.
Μας χωρίζουν ανά κτίρια για να υπάρχει πάντα κάποιος να δουλεύει, για να μην χάσει τα λεφτά της η εταιρεία. Συνάδελφος με αναρρωτική για λοίμωξη του αναπνευστικού δεν ήταν ικανό περιστατικό για να μπουν σε καραντίνα οι υπόλοιποι από την ίδια αίθουσα.
Βαρεθήκαμε να ψάχνουμε αντισηπτικά μαντηλάκια, γάντια και μάσκες στην αγορά και να τα πληρώνουμε όλα από την τσέπη μας, για να είμαστε όσο μπορούμε θωρακισμένοι. Αυτά έπρεπε να μας τα δίνουν αυτοί που μας αναγκάζουν να πηγαίνουμε για δουλειά υπό τον φόβο μη χάσουμε τα μεροκάματά μας και την άθλια δουλειά μας.»

Αντί να γίνει αποσυμφόρηση στα κτίρια, οι συνάδελφοι να δουλεύουν κυκλικά, να γίνουν παντού οι προβλεπόμενες απολυμάνσεις και οι λιγοστοί εργαζόμενοι που θα εργάζονται ανά βάρδια να ασχολούνται μόνο με τις γραμμές υποστήριξης σχετικά με την πανδημία, τους βάζουν να πουλάνε συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος, πακέτα κινητής τηλεφωνίας κ.λπ.

Αυτά και αλλά πολλά, όπως τα καθημερινά εργατικά ατυχήματα, συμβαίνουν στον θαυμαστό κόσμο του ΟΤΕ της Deutsche Telekom εν μέσω πανδημίας και επισκιάζονται από το τεράστιο διαφημιστικό πακέτο και τα ψίχουλα που δίνει για να ρίξει στάχτη στα μάτια της κοινωνίας ότι δήθεν έχει κοινωνικό πρόσωπο, όπως τελευταία με την δωρεά των 15 GB για ένα μήνα.

Καλό το δήθεν «κοινωνικό σας πρόσωπο» και οι ευχαριστήριες επιστολές προς τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής κ. Τσαμάζ αλλά όλοι εμείς οι εργαζόμενοι -ειδικά της πρώτης γραμμής- γνωρίζουμε και μάλιστα πολύ καλά και τις προθέσεις σας και εσάς προσωπικά.

Γιατί όλους εμάς της πρώτης γραμμής που τώρα μας ευχαριστείτε (αντιγράφοντας τον Πρωθυπουργό) για το τεράστιο έργο που επιτελούμε, είμαστε αυτοί που αποφασίσατε να στείλετε στις δουλεμπορικές θυγατρικές που ετοιμάζετε κι από κει στα σπίτια μας, για να μειώστε το λειτουργικό κόστος και για να αυξήσετε τα μπόνους σας.

Ποτέ δεν νοιαστήκατε για τους εργαζόμενους. Το μόνο που σας ένοιαζε διαχρονικά και συνεχίζει να σας νοιάζει εσάς και την διοίκησή σας, ήταν τα βραχυπρόθεσμα κέρδη της εταιρείας και τα δικά σας πριμ και μπόνους.

Αν ενδιαφερόσασταν πραγματικά για τους εργαζόμενους θα είχατε πάρει άμεσα όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την προστασία μας όπως πήρατε για να προφυλάξετε όλο το τεράστιο διευθυντικό παρασιτικό κατεστημένο στέλνοντας όλους τους προϊστάμενους να εργάζονται από τα σπίτια τους και δεν θα αφήνατε όλους εμάς της πρώτης γραμμής να είμαστε εκτιθέμενοι και να κινδυνεύουμε, χωρίς ουσιαστικό λόγο, ανά πάσα στιγμή να μολυνθούμε από τον φονικό ιό.

Απαιτούμε:

• Να λειτουργήσουν άμεσα και για όσο διάστημα χρειαστεί, όλες οι υπηρεσίες με το αναγκαίο προσωπικό ασφαλείας, όπως λειτουργούν στις απεργιακές κινητοποιήσεις.

• Να κλείσουν άμεσα όλα τα καταστήματα, να ανασταλούν οι πληρωμές τουλάχιστον για ένα μήνα και να δοθεί δωρεάν τηλεφωνία και ίντερνετ σε όλους τους πελάτες – συνδρομητές.

• Να γίνουν άμεσα και να επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα οι ενδεδειγμένες απολυμάνσεις σε όλους τους εργασιακούς χώρους του ΟΤΕ και να εφοδιαστούν όλες οι υπηρεσίες με τον απαραίτητο εξοπλισμό (αντισηπτικά, μάσκες, γάντια κ.λπ.).

• Οι τεχνικοί πεδίου, όσο διάστημα διαρκέσει η πανδημία, να απασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με τις βλάβες των συνδρομητών αποκαθιστώντας την βλάβη μέχρι την είσοδο της οικίας του πελάτη και σε καμία περίπτωση να μην μπαίνουν μέσα σ’ αυτήν.

• Στα τηλεφωνικά κέντρα οι εργαζόμενοι που θα εργάζονται να απασχολούνται μόνο με τις γραμμές υποστήριξης σχετικά με την πανδημία και μόνο.

Συνάδελφοι συναδέλφισσες:

Προστατέψτε την υγεία σας και την σωματική σας ακεραιότητα.
Αντιδράστε, ενημερώστε μας για όποιες πιέσεις δέχεστε από στελέχη που δρουν με υπερβάλλοντα ζήλο.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
ΑΣΕ

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 85.00% ( 2
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *