.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Ο Σ.Ε.Ε.Ν. και το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης “που δεν αφορά τους Ναυτεργάτες”…


ΠΕΝΕΝ

Με αφορμή την απεργία στις 24/9/2019 με δελτίο τύπου ο ΣΕΕΝ παρενέβη άμεσα με σχετικό δελτίο τύπου με το οποίο από την μια επιχειρεί να αποσυνδέσει τις διατάξεις του νομοσχεδίου από τους Ναυτεργάτες και από την άλλη κλαψουρίζει για πολλοστή φορά περί πλήγματος (από την απεργία) για τον τουρισμό στα νησιά (!!!) και κλείνοντας απευθύνει την παραίνεση να επανεξετασθεί η σχετική απόφαση.

Μάλλον λάθος πόρτα χτύπησε το επιτελικό όργανο των εφοπλιστών της επιβατηγού Ναυτιλίας.

Ζήτημα πρώτο: Το νομοσχέδιο από πουθενά δεν προκύπτει ότι εξαιρεί τους Ναυτεργάτες για το χτύπημα των ΣΣΕ, πόσο δε μάλλον ότι ήδη υπάρχει νομοθετική διάταξη με την οποία επιτρέπεται η δημιουργία επιχειρησιακών σωματείων και η σύμβαση αυτή υπερισχύει της κλαδικής.

Ζήτημα δεύτερο: Το ίδιο ισχύει για το “ηλεκτρονικό μητρώο” και την “ηλεκτρονική ψηφοφορία”. Πουθενά δεν υπάρχει ρητή διάταξη περί εξαίρεσης των Ναυτεργατών, εξάλλου οι λαλίστατοι εκπρόσωποι του ΣΕΕΝ, στην κεκτημένη ταχύτητα να παρέμβουν κατά της απεργίας, τους διέφυγε η “λεπτομέρεια” που αφορά τον τρόπο εφαρμογής των παραπάνω σχετικών διατάξεων, ότι θα γίνει με Υπουργικές αποφάσεις οι οποίες θα τεθούν σε εφαρμογή μετά την ψήφιση του νόμου…

Ζήτημα τρίτο: Οι ίδιοι γνωρίζουν ότι η επίκληση περί τουριστικής περιόδου είναι ένα χοντροκομμένο παραμύθι αφού η καλοκαιρινή σαιζόν έχει λήξει πολύ πριν από την ημερομηνία της απεργίας στις 24/9.

Ζήτημα τέταρτο: Σκόπιμα ο ΣΕΕΝ φέρεται να παρακάμπτει το γεγονός ότι πληθώρα εργασιακών, κοινωνικοασφαλιστικών και άλλων προβλημάτων των Ναυτεργατών όχι μόνο δεν έχουν επιλυθεί στα χρόνια της 10ετούς κρίσης αλλά αντίθετα η κατάσταση έχει δραματικά επιδεινωθεί….

Ζήτημα πέμπτο: Δεν γνωρίζουμε εάν η γνωστή πλειοψηφία της ΠΝΟ, με την πρόσφατη επαίσχυντη υπογραφή της ΣΣΕ, τους παρείχε δεσμεύσεις ή διαβεβαιώσεις περί εργασιακής ειρήνης…

Η ΠΕΝΕΝ και οι Ναυτεργάτες σε καμιά περίπτωση δεν έχουν συνομολογήσει σε μια τέτοια άθλια συμφωνία.

Αντίθετα τα πραγματικά Ναυτεργατικά προβλήματα που απορρέουν τόσο από την προηγούμενη κυβερνητική πολιτική όσο και από την τωρινή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτές υπηρέτησαν και υπηρετούν το δόγμα της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας τους αποτελεί την κύρια αιτία για την συσσώρευση και όξυνση των Ναυτεργατικών προβλημάτων και θα είναι διαρκώς στο επίκεντρο η αγωνιστική διεκδίκηση και επίλυση των δίκαιων Ναυτεργατικών αιτημάτων.

Σε κάθε περίπτωση προκαλεί εντύπωση ότι και οι δυνάμεις του εργοδοτικού – κυβερνητικού μπλοκ στην ΠΝΟ, στην πρόσφατη συνεδρίασή της ανακάλυψαν και αναπαρήγαγαν νομικές αλχημείες και σοφιστείες που είναι στην ίδια γραμμή της εφοπλιστικής προπαγάνδας, ότι δήθεν οι ρυθμίσεις αυτές δεν αφορούν τους Ναυτεργάτες, γεγονός που δείχνει σύγκλιση, εάν δεν λειτουργούν απευθείας και πάντως παρασκηνιακά σαν συγκοινωνούντα δοχεία προκειμένου από την μια να πετύχουν τον εφησυχασμό και από την άλλη να καλλιεργούν τον συντεχνιασμό!!

Η μάχη της απεργίας στις 24/9 για το συνεπές ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και για την ΠΕΝΕΝ όχι μόνο δεν κλείνει το κεφάλαιο των αγώνων αλλά αντίθετα το ανοίγει διάπλατα με σκοπό να αυξηθούν και να πολλαπλασιαστούν οι εργατικές αντιστάσεις, οι αγώνες και οι απεργίες που πρέπει για να φέρουν στο προσκήνιο την ανατροπή των αντιλαϊκών πολιτικών κυβέρνησης – κεφαλαίου – Ε.Ε.

Αυτά για να εξηγούμαστε σχετικά με την εφοπλιστική προπαγάνδα και την θολή ατμόσφαιρα που καλλιεργούν.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 96.67% ( 3
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *