.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


72.000 καθηγητές, είμαστε πολλοί!


Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δ.Ε. Θεσσαλονίκης72.000 καθηγητές, είμαστε πολλοί! Μπορούμε να σταματήσουμε τις απολύσεις και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου! Επιστολή ΕΛΜΕ-Θ, Συντονιστικού καθηγητών σε διαθεσιμότητα:

Επιστολή προς τους συναδέλφους-ες από τις ΕΛΜΕ –Θ και το Συντονιστικό καθηγητών σε διαθεσιμότητα

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Σήμερα, λίγες μόνο ημέρες πριν τη λήξη της διαθεσιμότητας, εκατοντάδες εκπαιδευτικοί απειλούνται με απόλυση στις 22 Μάρτη.

Σήμερα με την «επί θύραις» απόλυση εκατοντάδων συναδέλφων μας -τις πρώτες μετά το 1911! απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων- συναδέλφων που ανέβηκαν από το καλοκαίρι με απαράμιλλη αξιοπρέπεια και αγωνιστικότητα ένα ασύλληπτο Γολγοθά, δεν κορυφώνεται μόνο η κακοποίηση της εκπαίδευσης, ο σκόπιμος συνεχής διασυρμός των εκπαιδευτικών από τα ΜΜΕ και η πειθαρχική, ποινική και οικονομική εξόντωση της τεράστιας πλειοψηφίας των μάχιμων εκπαιδευτικών αλλά γιγαντώνεται και η πρωτοφανής εγκατάλειψη του σχολείου από την πλευρά των πιο φτωχών μαθητών, ενώ ολοκληρώνεται το ρήμαγμα του σχολείου και των υποστηρικτικών του δομών με την σίγουρη έξωση από το Γενικό και Τεχνικό Λύκειο δεκάδων χιλιάδων μαθητών τα επόμενα χρόνια.

Όλα τα μέτρα και οι ρυθμίσεις που επιβάλλονται στοχεύουν στην δημιουργία χιλιάδων πλεοναζόντων ( συγχωνεύσεις, καταργήσεις σχολικών μονάδων – μόνο για το 2014 ο προϋπολογισμός μιλά για 1676! – συμπτύξεις τμημάτων με αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, κατάργηση ή υποβάθμιση μαθημάτων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, νέα(;) αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, πιθανή αλλαγή του καθεστώτος οργανικότητας στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υποχρεωτικές μεταθέσεις, κ.ά.)

Αν σε αυτή την κρίσιμη περίοδο των δέκα εργάσιμων ημερών που απομένουν δεν οργανώσουμε άμεσα τη δική μας αντίσταση, οι συνέπειες θα είναι δραματικές.

Το κίνημα των εκπαιδευτικών, κίνημα με μεγάλες αγωνιστικές παραδόσεις, μπορεί και πρέπει να οργανώσει ανυποχώρητο, αποφασιστικό και μαζικό απεργιακό αγώνα σε συντονισμό με άλλα σωματεία, άλλους εργαζόμενους για να σταματήσουμε τις απολύσεις και την αποδόμηση της παιδείας, της υγείας και των υπηρεσιών που προσφέρουν δημόσια αγαθά!

Σήμερα, τρεισήμισι χρόνια μετά την αντισυνταγματική εκτροπή και την επιβολή του πρώτου Μνημονίου, όλοι εμείς πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι και με κινητοποιήσεις, πολύμορφες δραστηριότητες και απεργίες να ανατρέψουμε την πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ- ΔΝΤ και τις κυβερνήσεις που την υλοποιούν.

Καλούμε τον κλάδο:

Σε απεργία και αγώνα διαρκείας για να προλάβουμε το ρήμαγμα του σχολείου από όλα τα επώδυνα μέτρα που καταστρέφουν τις ζωές μας, τις ζωές των μαθητών μας και των γονιών τους.

Με τους εργαζόμενους, τα συνδικάτα και τα κοινωνικά κινήματα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που καταστρέφει τη δημόσια εκπαίδευση, το μέλλον των παιδιών μας, την ίδια τη χώρα.

Δίνουμε τη μάχη χωρίς φόβο τώρα, τις δέκα μέρες που μας μένουν γιατί μετά τις πρώτες απολύσεις θα είναι πολύ αργά.

Απέναντι στην κυβερνητική αναλγησία, στην πολιτική της συρρίκνωσης του Δημόσιου σχολείου και στις απολύσεις εκπαιδευτικών οφείλουμε να απαντήσουμε μαζικά και συντονισμένα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές υπερασπίζουμε το Δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά

Δε θα επιτρέψουμε καμία απόλυση εκπαιδευτικών

Επαναλειτουργία όλων των κατηργημένων Τομέων και Ειδικοτήτων

Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους

Να ανασταλεί η εφαρμογή του νέου εξεταστικού συστήματος στα Λύκεια για φέτος

Όχι στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση – μηχανισμό απολύσεων

ΟΛΟΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ!

ΔΕΥΤΕΡΑ 10/3–ΤΡΙΤΗ 11/3: ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 12/3: ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 11.30 π.μ. – ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

paremvasithess.wordpress.com

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 0.00% ( 0
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *