Δύο αεροδρόμια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του ΑΚΤΙΟΥ και του ΑΡΑΞΟΥ βρίσκονται στην πρώτη λίστα εκποίησης του ΤΑΪΠΕΔ που περιλαμβάνει συνολικά έντεκα (11) αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Αγχιάλου, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Αράξου, Καλαμάτας και Χανίων. Με βάση τη λογική «Ξεπουλάμε – διαλέγετε και παίρνετε», υπάρχει και δεύτερη λίστα με άλλα δέκα (10) αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Λήμνου, Χίου, Καρπάθου. Σύνολο είκοσι ένα (21) αεροδρόμια!
Η αύξηση της τουριστικής και επιβατικής κίνησης έχει ανοίξει την όρεξη για νέο «μεγάλο φαγοπότι», με «προίκα» και «στρωμένο τραπέζι» πάνω από 100 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ (2014 – 2020) στους επτά (7) πολυεθνικούς Ομίλους που πέρασαν στη δεύτερη – τελική φάση του διαγωνισμού και στους οποίους συμμετέχουν με τη μορφή κοινοπραξιών και οι γνωστοί «εθνικοί εργολάβοι»: Ελλάκτωρ – Vinci, J. & P. Άβαξ – Zurich Airport, Όμιλος Κοπελούζου – Fraport, ΜΕΤΚΑ – Corporacion America, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Aeroports De la Coted Azur, Advent International.
Στο μεταξύ, η συγκυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ., ενώ πρόσφατα αποφάσισε την μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης και σε πολιτικό, έβαλε οριστικά «ταφόπλακα» – λόγω ΝΑΤΟ – σε αντίστοιχη μετατροπή του αεροδρομίου Ανδραβίδας, παρ΄ όλο που είχε εγκριθεί σχετικό κονδύλι 20 εκατ. ευρώ!
Εκ μέρους της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» και με βάση το άρθρο 16, παράγρ. 1 του Κανονισμού Λειτουργίας του Περιφερειακού Συμβουλίου,
ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Περιφερειάρχης:
-α) Ποια θέση παίρνει για το σοβαρό ζήτημα της ιδιωτικοποίησης – ξεπουλήματος των αεροδρομίων Ακτίου και Αράξου και αν διαφωνεί, σε ποιες ενέργειες θα προβεί;
-β) Συμφωνεί ή όχι, ότι τα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας (Ακτίου, Αράξου, Ανδραβίδας), αντί να χρησιμοποιούνται για τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ και της ΕΕ (π.χ. στη Λιβύη), πρέπει να αποστρατιωτικοποιηθούν πλήρως;
2/10/2014
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος της
«ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ – ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»