Καμπάνια συλλογής υπογραφών ξεκίνησε ο Ανυπόταχτος Μαθητής με στόχο να εκφραστεί μαζικά η αντίδραση των μαθητών στην τηλεκπαίδευση και να αποτυπωθεί το αίτημα για άμεσο άνοιγμα των σχολείων με όλα τα απαραίτητα μέτρα. «Για να μπορέσουμε να κάνουμε πραγματικό μάθημα, στο οποίο θα εμπεδώνεται η ύλη, να κοινωνικοποιηθούμε και να ξαναποκτήσει η εκπαίδευση τη συλλογική της διάσταση!», αναφέρει. Ενώ προσθέτει, «δεν θα αφήσουμε καμία πτυχή του νόμου Κεραμέως να εφαρμοστεί, με τα σχολεία μας θα το μπλοκάρουμε στην πράξη!
Το κείμενο έχει ήδη υπογραφεί από το 1ο ΓΕΛ Βριλησίων, το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας και το καλλιτεχνικό Λύκειο Κερατσινίου- Δραπετσώνας
Συνεχίζουμε τον αγώνα μας κόντρα στα δια ζώσης και εξ αποστάσεως νομοσχέδια, παίρνοντας την πρωτοβουλία να μαζέψουμε…
Δημοσιεύτηκε από Ανυπόταχτος Μαθητής στις Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2021
Αν είσαι μαθητής/τρια υπόγραψε εδώ
Το κείμενο αναφέρει:
ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ! ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΕΡΑΜΕΩΣ!
Πολλά είναι αυτά που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στο κομμάτι της εκπαίδευσης που την έχουν φέρει στο σημείο διάλυσης του δημόσιου σχολείου, τη μετατροπή του σε εξεταστικό κάτεργο μακρυά από την ολόπλευρη γνώση με αποτέλεσμα για πολλούς μαθητές να φαίνεται ως ένα απλό χάσιμο ωρών στο πρόγραμμα μακρυά από τις ανάγκες τους. Όλες οι κυβερνήσεις έβαζαν το λιθαράκι τους ώστε να ξεχαστεί τι εστί παιδική ηλικία με αποτέλεσμα ιδιαίτερα στο Λύκειο το άγχος των υποψηφίων των πανελλαδικών να ξεπερνά κάθε προηγούμενο, με πολλούς από τους μαθητές μην αντέχοντας τον ανταγωνισμό και την απόρριψη να στρέφονται στα ΕΠΑΛ. Οι μαθητές τόσο της τρίτης όσο και της δευτέρας Λυκείου έχουν αναγκαστεί να υποβάλουν τους εαυτούς τους σε μια απεχθή διαδικασία συνεχούς αναζήτησης της καλύτερης τεχνικής για να ικανοποιήσουν τους διορθωτές των γραπτών τους στις Πανελλαδικές. Είναι πλέον φανερό, ότι δεν μιλάμε για ένα σύστημα που επιδιώκει μαθητές με διευρυμένους ορίζοντες και λαχτάρα για μάθηση αλλά μαθητές υποταγμένους σε ένα σύστημα που πιο πολύ θυμίζει πολυέθνικη επιχείριση πάρα κέντρο διάδωσης πολιτισμού αξιών ιδεών , γνώσης, σύνδεσης της θεωρίας με την πράξη και ανάπτυξης της κριτικής σκέψης έτσι ώστε τα παιδιά να κατανοούν τον κόσμο που ζουν για να μπορούν να τον αλλάζουν, να αναπτύσσουν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα τους.
Πάνω σε αυτό το στρωμένο έδαφος ήρθε να πατήσει η κυβέρνηση της ΝΔ με ριζικές αλλαγές για το εκπαιδευτικό σύστημα οι όποιος όπως είδαμε και τους προηγούμενους μήνες βρήκαν απέναντι τους την μαθητική κοινότητα. Η αύξηση των εξεταζόμενων μαθητών σε Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων ακόμη και στα ειδικά επαγγελματικά Λύκεια, η ελάχιστη βάση εισαγωγής για την προαγωγή από τάξη σε τάξη στα Λύκεια, η κατάργηση των μαθημάτων που στοιχειωδώς ανοίγουν τον ορίζοντα και τις αναζητήσεις των μαθητών για τη ζωή και μια άλλη παιδεία όπως καλλιτεχνικά κοινωνιολογία, η παραμέληση των σχολείων με τα χιλιάδες κενά και τη μείωση των δαπανών για την παιδεία είναι κάποια από τα αίτια που οδήγησαν σε αυτήν την μαζική αντίδραση των μαθητών. Παράλληλα και όσο η κυβέρνηση επέβαλε αποστάσεις και απαγόρευση συναθροίσεων στοίβαζε τους μαθητές σε 27αρια τμήματα, τις περισσότερες φορές, σε ακατάλληλες αίθουσες στηριζόμενη σε “έρευνες” που εν τέλει διαψεύστηκαν και επισήμως. Συνθήματα όπως “στα γήπεδα 8 αλλά στις τάξεις 30” σε μικρό χρονικό διάστημα κατέκλυσαν την νεολαία. Αντί να ικανοποιήσει τα αιτήματα των μαθητικών κινητοποιήσεων-καταλήψεων για άνοιγμα των σχολείων με μέχρι 15 μαθητές στο τμήμα με όλες τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών, προσωπικού καθαριότητας,υγειονομικών, μαζικά δωρεάν tests μας έστειλε ΜΑΤ, εισαγγελείς και τηλεκπαίδευση για τιμωρία των μαθητών και σπάσιμο των καταλήψεων.
Μετά απ όλα αυτά φτάνουμε στο σήμερα. Ένα σήμερα που η τηλεκπαίδευση δεν λέει να φύγει από την καθημερινότητα μας και που οι μαθητές επαληθεύονται καθημερινά, πως την αποκλειστική ευθύνη για το κλείσιμο των σχολείων την έχει η κυβέρνηση . Ένα σήμερα που πετάει έξω από την εκπαίδευση χιλιάδες μαθητές που δεν έχουν τον κατάλληλο ή καθόλου τεχνολογικό εξοπλισμό, ή και δίκτυο παρά τις υποσχέσεις πως θα “μοιράσει” στους μαθητές 100.000 προσωπικούς υπολογιστές και τάμπλετ (που είχε υποσχεθεί για να διατηρήσει την εμπιστοσύνη στα σχέδια της), με μαθητές αποξενωμένους, εξουθενωμένους και καθηλωμένους για ώρες πίσω από μια οθόνη, με την ύλη ακόμη και αν προχωρά να μην μπορεί να εμπεδωθεί και με τεράστια κενά από το προηγούμενο lockdown. Πάρολα αυτά απαιτεί από τους μαθητές να αξιολογηθούν και να βαθμολογηθούν με βάση την παρουσία τους στις διαδικτυακά μαθήματα και τα “τηλε-διαγωνίσματα” χωρίς να υπολογίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κάθε οικογένεια και την αδυναμία των μαθητών να ανταποκριθούν σε αυτή την κατάσταση. Αυτή είναι η κυβέρνηση που αφενός αποκλείει μεγάλη μερίδα μαθητών από την εκπαίδευση και βάζει άλλο ένα κόφτη απόρριψης για τους μαθητές αφετέρου θέλει να επιβάλλει με βάση και τις δηλώσεις του πρωθυπουργού την τηλεκπαίδευση ως ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία με το ζωντανό σχολείο που ήρθε για να μείνει, αγνοώντας την εκπαιδευτική κοινότητα που δηλώνει πως η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση. Όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως του τι μέσα διαθέτουν για να συμμετέχουν σε αυτήν καταλαβαίνουν πως η τηλεκπαίδευση μπάζει από παντού και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει το μάθημα δια ζώσης . Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για διαγωνίσματα μέσω webex και αξιολόγηση μαθητών βάση του περασμένου μήνα σε διαδικασίες οι οποίες δεν είναι εκπαιδευτικές. Για μας το μάθημα δεν είναι στείρα μετάδοση πληροφοριών από τον καθηγητή στην τάξη αλλά μια διαδικασία αλληλεπίδρασης, την οποία δεν μπορεί να εγγυηθεί η διαδικτυακή τηλε- «εκπαίδευση».
Λέμε δυνατά: «συνένοχο στο φόνο δε θα με έχετε»
Απαιτούμε:
• Να ανοίξουν τώρα τα σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
• Να μην ισχύσει για φέτος και ποτέ η Ενιαία Βάση Εισαγωγής που πετάει έξω από την Ανώτατη Εκπαίδευση το 30% από εμάς, τσακίζοντας το δικαίωμα στην μόρφωση όσων από εμάς ανήκουν στα πιο λαϊκά στρώματα! Αύξηση και όχι μείωση του αριθμού των εισακτέων.
• Μείωση της ύλης για τις φετινές πανελλήνιες. Η ύλη να είναι μόνο τόσο όση διδάχθηκε διαζώσης σε όλα τα σχολεία.
• Να μην δοθούν προαγωγικές εξετάσεις Καμία σκέψη για εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων. Όλα τα παιδιά στην επόμενη τάξη.
• Καμιά απουσία για την συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση.
• Όχι στο αίσχος της βαθμολογίας των τριμήνων. Να μην δοθεί πουθενά. Τι ακριβώς βαθμολογεί το υπουργείο για τα παιδιά που κάνουν τηλεεκπαίδευση από τα κινητά τους; Αλληλεγγύη στους καθηγητές που δεν δίνουν βαθμολογία.
• Όχι στην μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης που επιδιώκει η κυβέρνηση της ΝΔ. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση.
Είναι επιτακτικό να απαιτήσουμε ΤΩΡΑ: Ανοικτά και ασφαλή σχολεία!
ΤΩΡΑ 15 μαθητές στην τάξη – μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, επιστημονικού, βοηθητικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας! ΤΩΡΑ διενέργεια δωρεάν, μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ για έλεγχο της διάδοσης του ιού και ουσιαστικά πρωτόκολλα προστασίας! ΤΩΡΑ ενίσχυση της δημόσιας υγείας και επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας! ΤΩΡΑ εξασφάλιση δωρεάν υλικοτεχνικής υποδομής, μέτρων ενίσχυσης της επιβίωσης των οικογενειών μας και της μαθησιακής διαδικασίας.
ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!
//ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ
Προτεραιότητα στην ζωή, την υγεία, την παιδεία και την ελευθερία μας!
*Καλούμε και τα σχολεία να υπογράψουν συλλογικά, πέρα από ατομικές υπογραφές μαθητ(ρι)ών