.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Τα εγκλήματα Ισραήλ-ΗΠΑ, η απειλή γενίκευσης του πολέμου και η αντιπολεμική πάλη σήμερα


Ανακοίνωση του ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση

1. Οι επαίσχυντες δολοφονικές πράξεις κρατικής τρομοκρατίας του Ισραήλ στον Λίβανο κατά χιλιάδων μελών της Χεζμπολά και άλλων πολιτών αποτελεί ακόμα ένα έγκλημα του σιωνιστικού κράτους, που αποκαλύπτει και τον δολοφονικό του χαρακτήρα και τις προθέσεις του. Καθώς συμπληρώνεται ένας χρόνος γενοκτονικής σφαγής στη Γάζα και στρατιωτικές επιχειρήσεις εθνοκάθαρσης στη Δυτική Όχθη, χωρίς όμως να εξολοθρεύεται η αντίσταση του Παλαιστινιακού λαού όπως νόμιζαν, το κράτος του Ισραήλ επιχειρεί με κάθε τρόπο να ανάψει την φωτιά του πολέμου στη Μέση Ανατολή και να πλήξει στρατηγικά όλες τις δυνάμεις που δεν εντάσσονται στα σχέδια των ΗΠΑ, της ΕΕ και του Ισραήλ. Γι’ αυτό επιτίθεται δολοφονικά στον Λίβανο, στο Ιράν, στη Συρία, στην Υεμένη κι αλλού.

Η επιθετικότητα και η επίδειξη δύναμης από το κράτος του Ισραήλ επιχειρεί να κρύψει και τη βασική του αδυναμία, δηλαδή ότι δεν μπορεί να ξεμπερδέψει από την παλαιστινιακή αντίσταση στη Γάζα και στη Δυτική Όχθη, ότι είναι βουτηγμένο στο αίμα των πάνω από 40.000 σκοτωμένων Παλαιστινίων (στην πλειονότητά τους γυναίκες και παιδιά) και πως πλέον βαρύνεται με τη διεθνή λαϊκή κατακραυγή, ενώ αντιμετωπίζει ένα ισχυρό παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη.

Η πρωτοφανής τρομοκρατική επίθεση του κράτους του Ισραήλ με τις εκρήξεις παγιδευμένων βομβητών και συσκευών ενδοεπικοινωνίας στο Λίβανο, εισάγει τους λαούς σε μια νέα περίοδο ολοκληρωτισμού, όπου συσκευές καθημερινής χρήσης αντιμετωπίζονται ως μέσα ελέγχου και παρακολούθησης και εν δυνάμει ως εργαλεία πολέμου. Το κράτος του Ισραήλ κάνει πράξη τα πιο δυστοπικά σενάρια που μέχρι τώρα μόνο σε ταινίες και βιβλία φαντασίας συναντούσαμε.

2. Το κράτος του Ισραήλ δεν θα μπορούσε να υλοποιήσει τα εγκλήματά του χωρίς τη διαρκή, σταθερή και πολύπλευρη υποστήριξη των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ. Οι βασικοί προμηθευτές σε όπλα και πυρομαχικά του Ισραήλ (ΗΠΑ, Γερμανία κ.α.) δεν διέκοψαν ούτε λεπτό τις αποστολές, που είναι κρίσιμες για την επιχειρησιακή ικανότητα του Ισραήλ, παρότι τα όπλα αυτά χρησιμοποιούνται για να σκοτώνουν γυναίκες και παιδιά. Η αποδοχή του «δικαιώματος στην αυτοάμυνα» του Ισραήλ περιλαμβάνει κάθε δολοφονική πράξη. Οι χλιαρές «αποδοκιμασίες» των κυβερνήσεων του ΝΑΤΟ και της ΕΕ σε «υπερβολές» του Ισραήλ και της κυβέρνησης Νετανιάχου δεν είναι τίποτα άλλο από κυνική υποκρισία. ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ είναι συνένοχοι στα εγκλήματα στη Μέση Ανατολή.

Το κράτος του Ισραήλ είναι διαχρονικά το προκεχωρημένο φυλάκιο, το σιδερόφρακτο οχυρό του ευρώ-ατλαντικού ΝΑΤΟϊκού μπλοκ στην περιοχή. Σήμερα, οι σιωνιστές γίνονται η αιχμή του δόρατος για να «καθαρίσουν» τη Μέση Ανατολή απ’ όσους αμφισβητούν την «PAX AMERICANA» και από την επιρροή της Κίνας, της Ρωσίας, του Ιράν κλπ.

Η πολεμική επιθετικότητα του Ισραήλ δεν αντιφάσκει με τη γραμμή του δυτικού καπιταλισμού, αλλά συναντιέται με τη βασική κατεύθυνση των ΗΠΑ για όξυνση του ανταγωνισμού με Κίνα, Ρωσία κ.α., χρήση της στρατιωτικής και πολεμικής ισχύος και υπεροχής των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ για να επικρατήσει το στρατόπεδο του δυτικού καπιταλισμού (που υποχωρεί οικονομικά) στον ανταγωνισμό με τα ανερχόμενα καπιταλιστικά κράτη, την Κίνα πρωτίστως και τους συμμάχους της. Αυτή την τάση πρόκλησης και χρήσης του πολέμου, που εφαρμόζουν οι ΗΠΑ στην περίπτωση της Ουκρανίας και αλλού, έρχεται να εξυπηρετήσει το Ισραήλ στη Μέση Ανατολή.

Η επιθετική πολεμική πολιτική του Ισραήλ και των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή πρέπει να ηττηθεί, ο αγωνιζόμενος λαός της Παλαιστίνης και οι άλλοι λαοί που αντιστέκονται πρέπει να νικήσουν! Η ιστορία έχει δείξει πως οι λαοί έχουν τη δύναμη να ανατρέπουν και να ταπεινώνουν τελικά τους δυνάστες τους.

3. Τεράστιες είναι οι ευθύνες της ελληνικής κυβέρνησης στην υποστήριξη του κράτους του Ισραήλ. Η κυβέρνηση της ΝΔ, ακολουθώντας τον δρόμο που είχαν ανοίξει προηγούμενα οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, προωθεί τα συμφέροντα του ελληνικού κεφαλαίου, που θεωρεί πως μια στρατηγική σχέση με το Ισραήλ θα το βοηθήσει στον ανταγωνισμό με την Τουρκία για τη μοιρασιά ΑΟΖ και ευρύτερης λείας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. Γι’ αυτό συγκρότησαν τον επιθετικό άξονα Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ, με εποπτεία των ΗΠΑ και με παράλληλη συνεργασία με τη χούντα του Σίσι στην Αίγυπτο.

Σήμερα, το ελληνικό κράτος παρέχει βάσεις στις ΗΠΑ για να στηρίζουν το Ισραήλ, οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις πραγματοποιούν κοινές ασκήσεις με τον δολοφονικό στρατό του Ισραήλ, ελληνικές φρεγάτες πραγματοποιούν πανάκριβες κι επικίνδυνες αποστολές στην Ερυθρά θάλασσα και στον Λίβανο κατά των αντιπάλων του Ισραήλ και διυλιστήρια (Μότορ Όιλ) φορτώνουν δεξαμενόπλοια (που δεν μπορούν λόγω αντιδράσεων να πιάσουν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου) με καύσιμα για την πολεμική αεροπορία του Ισραήλ. Το κράτος του Ισραήλ προσπαθεί να διεισδύσει και να δημιουργήσει «γέφυρες» οικονομικές, κοινωνικές, πολιτιστικές, εκπαιδευτικές, με τη στήριξη της ελληνικής άρχουσας τάξης.

Είναι η ίδια πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση και στον πόλεμο της Ουκρανίας, όπου διακρίνεται για την εξυπηρέτηση των αμερικανό – ΝΑΤΟϊκών σχεδίων (π.χ. Αλεξανδρούπολη), την αποστολή όπλων και πυρομαχικών κλπ. Μια επικίνδυνη πολιτική πολεμικής εμπλοκής και πανάκριβης πολεμικής προπαρασκευής, όπως φαίνεται και από τα τεράστια εξοπλιστικά προγράμματα (προκλητικά οι Δένδιας και Μητσοτάκης ανακοίνωσαν την παραγγελία και τέταρτης φρεγάτας Belharra!), που στερούν από τον λαό πολύτιμα κονδύλια για τις κοινωνικές ανάγκες.

Είναι η πολιτική που υλοποιεί τα συμφέροντα του κεφαλαίου σε βάρος των εργαζομένων και του λαού, όπως με τον ανταγωνισμό των αστικών τάξεων Ελλάδας και Τουρκίας για τις ΑΟΖ και τους πόρους στην περιοχή, που ανεξάρτητα από το εάν περνά από φάσεις ύφεσης ή όξυνσης, είναι άδικος και επιθετικός και από τις δύο πλευρές.

4. Η φωτιά στην πυριτιδαποθήκη της Μέσης Ανατολής, ενώ μαίνεται ο πόλεμος στην Ουκρανία και βαθαίνει ο ανταγωνισμός των καπιταλιστικών μπλοκ της Δύσης (ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ και των συμμάχων τους) και των ανερχόμενων δυνάμεων της Ανατολής (Κίνα, Ρωσία κλπ) και του Νότου, κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη να διαμορφωθεί σε εθνικό και διεθνές επίπεδο το στρατόπεδο των εργατικών τάξεων και των λαών, που θα βάλει στην προμετωπίδα του την πάλη για το ψωμί, την ελευθερία, την ειρήνη και αλληλεγγύη των λαών ενάντια στους πολέμους του κεφαλαίου.

Ο αγώνας αυτός για να είναι αποτελεσματικός πρέπει να στρέφεται συγκεκριμένα κατά της πολιτικής και των συμφερόντων που προσδένουν κάθε χώρα στο άρμα του πολέμου. Γι’ αυτό στην Ελλάδα πάλη ενάντια στον πόλεμο σημαίνει πρωτίστως πάλη για την ήττα της πολεμικής γραμμής του ευρωατλαντικού ΝΑΤΟϊκού μπλοκ, μέρος του οποίου είναι η Ελλάδα, αγώνας για την ανατροπή της πολιτικής της ελληνικής κυβέρνησης για εμπλοκή στον πόλεμο σε Γάζα και Ουκρανία. Πάλη για απομάκρυνση των βάσεων, έξοδο από το ΝΑΤΟ και πάλη για διάλυσή του, ρήξη και έξοδο από την ΕΕ, καμιά συμμετοχή σε στρατιωτικές αποστολές/επεμβάσεις, διακοπή σχέσεων με το Ισραήλ, αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτος. Αγώνας για να πάψει κάθε συνεργασία-στήριξη του Ισραήλ από κρατικούς φορείς, εταιρείες, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα κλπ.

Αιχμή στην πάλη κατά του πολέμου αποτελεί ο αγώνας για την ακύρωση των πανάκριβων εξοπλιστικών προγραμμάτων για να ενισχυθούν δραστικά οι δαπάνες για την κάλυψη κοινωνικών αναγκών σε παιδεία, υγεία και αλλού.

Η συνολική πολεμική στροφή του ολοκληρωτικού καπιταλισμού της εποχής μας (βλέπε στροφή της ΕΕ προς την «πολεμική οικονομία») απαιτεί αποφασιστικά βήματα για μια νέα επαναστατική προγραμματική και οργανωτική απάντηση κομμουνιστικής απελευθέρωσης, για μια ισχυρή διεθνιστική αντικαπιταλιστική Αριστερά και αντίστοιχο εργατικό κίνημα με αιχμηρή αντιπολεμική γραμμή, με πολιτική ανεξαρτησία απέναντι στα αντίπαλα καπιταλιστικά μπλοκ στον ανταγωνισμό τους για κυριαρχία, χωρίς αυταπάτες για την ΕΕ ή τον ρόλο των καπιταλιστικών Κίνας και Ρωσίας.

Καμιά εμπλοκή – συνενοχή στον πόλεμο-σφαγή του Ισραήλ και στα σχέδια ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ.

Να ηττηθούν τα πολεμικά σχέδια του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και η φιλοπόλεμη πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ.

Έξω οι βάσεις των ΗΠΑ από την Ελλάδα, έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ και ΕΕ, να διαλυθούν οι διεθνείς οργανισμοί του κεφαλαίου.

Όχι στα εξοπλιστικά προγράμματα – λεφτά για τις λαϊκές ανάγκες.

Εκεχειρία τώρα στη Γάζα – Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

Με διεθνιστικό αντικαπιταλιστικό αγώνα οι λαοί μπορούν να νικήσουν στον αγώνα ενάντια στους πολέμους του κεφαλαίου.

ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση

Σεπτέμβριος 2024

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 71.43% ( 7
Συμμετοχές )



90 σχόλια στο “Τα εγκλήματα Ισραήλ-ΗΠΑ, η απειλή γενίκευσης του πολέμου και η αντιπολεμική πάλη σήμερα

  1. Κώστας

    Έχω πάψει να καταλαβαίνω τι είναι η “απειλή γενίκευσης του πολέμου”

    Γενικευμένος είναι ο πόλεμος αλλά μονόπλευρος, από το μπλοκ Δυσης-Σιωνισμού

    Υποθέτω πως τα δεκάδες χιλιάδες νεκρά παιδάκια δεν θα άρχιζαν τις αναλυσάρες αν τους έλεγες “θες κάποιες χώρες να βοηθήσουν εσένα, τα αδερφάκια σου και τους γονείς σου ” ?

    Κώστας

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Μία από τα ίδια! Όπως θα έλεγε το ΚΚΕ “μαίνεται η ιμπεριαλιστική σύγκρουση ΝΑΤΟ-Ρωσίας”
    Μόνη ελπίδα για ην ανθρωπότητα να ηττηθεί η Δύση!
    Και σίγουρα αυτό δεν θα προκύψει από τους δήθεν αγώνες ττης νατοϊκής “Αριστεράς”

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Keha-2024 (3-8 Μαρτίου),Etela-Karjala-2024 (4-7 Μαρτίου),Sword Strike-2024 (19-30 Απριλίου), Brave Griffin-2024/1 (21-26 Απριλίου) και Brave Griffin-2024/2, Kevadtorm (6-17 Μαΐου), Ramstein Alloy-2024/1 (22-24 Απριλίου), Joint Fires-2024 (19-22 Αυγούστου), Silver Arrow (16-27 Σεπτεμβρίου) και Namejs (3 Σεπτεμβρίου – 8 Οκτωβρίου)
      Αυτές είναι οι νατοϊκές ασκήσεις στη Βαλτική, δίπλα στα σύνορα με τη Ρωσία.
      Κατά τα άλλα, το “Κ”ΚΕ ξεπλαίνει το ΝΑΤΟ και βλέπει μόνο ότι “μαίνεται η ιμπεριαλιστική σύγκρουση”.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Πω, πω, διαπιστώσεις!
        Και ποιός σου είπε, βρε αδιάβαστε σοσιαλδημοκράτη, πως όταν συγκρούονται δυο ιμπεριαληστές, δεν υπάρχει ισχυρότερος και υποδεέστερος; Επιθετικός και αμυνόμενος; Στο μυαλουδάκι σου όλοι οι ιμπεριαληστές είναι ….ίσοι;!
        Η σύγκρουση, το σκυλοφάγωμα, γίνεται για να αποκρυσταλλωθούν οι νέοι συσχετισμοί – τάχει πει κι ο Κλαούζεβιτς προ αμνημονεύτων χρόνων αυτά.
        Και γιατί ένας αμυνόμενος ληστής πρέπει να έχει την …συμπάθειά μας;!
        Επειδή διεκδικεί το “δικαίωμά” του στην διανομή της ληστρικής λείας;!
        Μια ζωή σοσιαλδημοκράτες, στον ρόλο σας, να εγκλωβίζετε τον Λαό σε πολιτικές ουράς και ήττας!

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Ασχετε, ιμπεριαληστες ήταν οι αγγλοαμερικανοι, αλλά με αυτούς συμμάχησε ο Στάλιν. Βέβαια, ο Στάλιν μια πορδή ήταν μπροστά σου, τος πάντων ..

        2. Ανώνυμος

          …κι εσύ τώρα ….κατσικώνεσαι για …Στάλιν;!
          Δεν κατάλαβες, ότι ο Στάλιν τους ιμπεριαληστές τους δούλεψε ψιλό γαζί, απέφυγε με μαεστρία να συμμαχήσουν εναντίον της ΕΣΣΔ, τους έβαλε πρώτα να πλακωθούν μεταξύ τους, και από τον καυγά τους κέρδισε το μέγιστο, που θα μπορούσε να κερδίσει. H έχασε τα λιγότερα, από εκείνα, που υπολόγιζαν όλοι τους (και …όλοι σας…) να χάσει – πάρτο, όπως σε βολεύει.
          Τέτοια πολιτική εσείς οι πασόκες δεν μπορείτε να κάνετε για λόγους πολιτικού DNA. Και το αποδείχνετε και με τα λεγόμενά σας και στην τρέχουσα ενδοϊμπεριαλιστική αντιπαράθεση. Παιδιά του Κάουτσκι και του Τρότσκι.

        3. Ανώνυμος

          Απολαυστικά αλιεύματα από το ΚΚΕ:
          “Καμία αστική τάξη δεν μπορεί να διεξάγει αντιφασιστικό αγώνα, γιατί ο φασισμός είναι παιδί του καπιταλισμού”
          https://www.rizospastis.gr/story.do?id=11975763&textCriteriaClause=%2BΝΑΤΟ+%2BΡΩΣΙΑ+%2BΚΚΕ
          Με ύφος δέκα καρδιναλίων ο ανιστόριος συγγραφέας του πονήματος “ξέχασε” τον Β Π.Π. όταν απέναντι στην φασιστική Ιταλία, τη ναζιστική Γερμανία και την γενοκτονική Ιαπωνία συντάχθηκαν σειρά αστικών τάξεων.
          Το τραγικό εκτός από το γελοίο είναι ότι όταν ξεχνάς την Ιστορία, είσαι υποχρεωμένος να την ξαναζήσεις. Εβδομηντα χρόνια δεν ξαναζήσαμε ίδια τραγωδία γιατί ακόμα υπήρχαν οι γενιές που την έζησαν. Απο κει και μετά, όταν ανάλαβαν παντού τα πόστα (του ΚΚΕ συμπεριλαμβανομένου) τύποι ανερμάτιστοι ιστορικά, η ανθρωπότητα γλυστράει όλο και περισσότερο προς την ολική καταστροφή.
          Παράδειγμα η ανεκδιήγητη ΛΟΑΤΚΙ πρωθυπουργός της Φινλανδίας με τα ρέιβ πάρτυ Σάρα Μαρίν, που θεώρησε καλό να βάλει τη χώρα της στο ΝΑΤΟ. Μα η Φινλανία έχει 1.300 χλμ σύνορα με τη Ρωσία και οφείλει την ύπαρξή της σα κράτος στους Μπολσεβίκους, οι οποίοι δέχτηκαν την ύπαρξη του κράτους αυτού με την προϋπόθεση της ουδετερότητας. Όταν σε μία συμφωνία το ένα μέρος καταπατά τα συμφωνηθέντα, πως νομίζει το “τιμημένο” ΚΚΕ ότι πρέπει να απαντήσει το άλλο μέρος; όταν θα χτυπήσει η Ρωσία τις νατοϊκές εγκαταστάσεις δίπλα στη Πετρούπολη, τι θα πει το τιμημένο;
          Άλλο παράδειγμα; ο Σολτς, ο οποίος καταστρέφει τη χώρα του γιατί μάλλον ονειρεύεται κάποιο φιλέτο από την Ρωσία, άλλωστε ανέκαθεν οι γερμανοί ονειρεύονταν ολίγον Lebensraum.
          Και για να γελάσουμε λίγο, ορίστε μία “αριστερή” εκδοχή της αποαποικιοποίησης:
          https://omilos.ilhs.gr/2022/07/21/apoimperialistikopoiisi-rosias/

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 01/10/2024 at 07:51, έκανες πολύ καλά, που έδωσες το λινκ του ριζοσπάστη, αλλά μάλλον δεν το διάβασες, και συνεχίζεις τον πουτινικό χαβά σου.
          Διάβασε καλύτερα και την Ιστορία του β’ΠΠ, μια και δεν άκουσες ούτε καν και τους δικούς μας βετεράνους, που δεν κουράζονταν να καταγγέλλουν τις μηχανορραφίες των …”συμμάχων”, ιδίως των εγγλέζων, που τότε είμασταν στη …”δικαιοδοσία” τους. Ο β’ΠΠ στη Δύση ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος του ένας οπερετικός “Παράξενος Πόλεμος”, συνέχεια της πολιτικής του Μονάχου, σε διαφορετικές συνθήκες. Που ζημιά φθοράς έκανε, αλλά στους βασικούς του στόχους έπεσε επάνω στον Μπολσεβίκο Σταχανοβίτη και ….βγήκε κουρεμένος!
          Αειντε, με την Ιστορία του β’ΠΠ αλα “Μικρός Ηρως” του …Ανεμοδουρά!
          Που ακόμη δεν λέτε να ξεκολλήσετε…
          ————————————————————-

          Και κάτι ακόμη, που αφορά όλους σας, και τον “σοβαρό” πικάπα και τον ορυόμενο δερβίση-παρίση: Με “αντιπάλους” του δικού σας προσανατολισμού, οι ιμπεριληστές μπορούν άνετα να κάνουν και έναν ελεγχόμενο γ’ΠΠ, προκειμένου να σας μοιράσουν.
          Το “Φάντασμα” είναι, που τους αποτρέπει και το ξέρουν πολύ καλά, βλέποντας και τον …ενθουσιασμό των Λαών τους! Κι άσε, που περιπτώσεις, όπως η Ελλάδα του ΚΚΕ, τους προκαλούν και δυσάρεστους συνειρμούς.
          Η Ελπίδα είναι στην Πάλη των Λαών, που, ευτυχώς, δεν ξεγελιούνται από κανένα πούτιν.

        5. Ανώνυμος

          Χίλια ταπεινά συγνώμη στον σύντροφο Δημήτρη Πατελη για το λάθος λινκ περί αστείων αποαποικιοποιησεων.
          Το σωστό λινκ:
          https://www.elaliberta.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AE/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1/8716-%CF%81%CF%89%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%AF-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5

        6. Ανώνυμος

          “ένας οπερετικός “Παράξενος Πόλεμος”, συνέχεια της πολιτικής του Μονάχου, σε διαφορετικές συνθήκες. ”

          Κλασικά παραδείγματα η ενάρξη των εχθροπραξιών 8-9 μηνες μετά την επίσημη κήρυξη του πολέμου απότου Δυτικούς,
          η “εμμονή” της Γαλλίας στην Γραμμή Μαζινό ενω είχε μπει 20 χλμ μέσα σε Γερμανικό Έδαφος,
          το “θαύμα” της Δουκέρνης ενω οι γερμανοί θα μπορούσανα να αφανίσουν τους Άγγλους στο έδαφος της Γαλλίας,
          ο βομβαρδισμός από τους “συμμάχους” της σχεδόν ανυπεράσπιστης Δρέσδης όταν προέλαυναν οι Σοβιετικοί,
          η μη “διατάραξη” από τους Δυτικούς των φασιστικών καθεστώτων Ισπανίας Πορτογαλλίας(συνεργαζομένη ουδετερότητα του πορτογάλλου φασίστα δικτάτορα Σαλαζαρ με τους Άγγλους κατ΄λα την διάρκεια του Β’Παγκοσμίου) μετά το τέλος του πολέμου κ.α.

    2. Ανώνυμος

      Μόνη ελπίδα η πάλη των Λαών, ….πασόκες μου!
      Ο κόσμος έπαθε και πια έμαθε. Τέρμα οι σοσιαλδημοκρατικές αυταπάτες,
      ….οι “τρίτοι δρόμοι”,
      ….”να φύγει ο Μητσοτάκης”
      ….”να ηττηθεί η Δύση”
      κλπ., κλπ., κλπ!

      Reply
      1. Ανώνυμος

        με κουκουέδικες πορδές, αβγά δεν βάφονται πασόκα μου

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Να σχολιάζει ο Πσοκος που ψηφιζε Πασοκ μέχρ & το 2009 για να μην βγει η Δεξιά & μετά ψηφιζε το νέο ΠΑΣΟΚ του Τσίπρα το ΚΚΕ μέχρι το 2015!

          Αξία ανεκτίμητη!

          Ο τρόπος σκέψης σου λέγεται Θεωρία του Καθρεπτή 30/09/2024 at 11:29
          Αντανακλάς στο ΚΚΕ αυτό που πολιτικά είσαι..
          Το ΚΚΕ αποτελεί τον μεγάλο καθρέπτη της κοινωνίας, θετε, δεν θέτε

  3. πικαπα

    Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή για να σκεφτεί κανείς ότι όχι μόνο έχουμε απουσία πολιτικού υποκειμένου, αλλά και ότι όλες οι σχετικές σκέψεις για την δημιουργία του κινούνται σε ασυνάρτητες κατευθύνσεις. Δεν ωφελούν ούτε οι περιχαρακώσεις του κκε, ούτε οι γνωματεύσεις του ναρ σαν αυτή, ποιος τις διαβάζει και ποιον κινούν άλλωστε; Εάν κανείς ασχολείται με τα «κινηματικά» χρόνια και χρόνια και δεν το κάνει απλά ως φυγή είτε αυτο-πραγμάτωση, δεν γίνεται να μη βλέπει τον αποκλεισμό των προσπαθειών του από το λαϊκό αίσθημα. Το πρόβλημα είναι αντικειμενικό, κατά κύριο λόγο, αλλά ας πιάσουμε το υπόλοιπο, δηλαδή τις υποκειμενικές ανικανότητες. Επειδή σχετικά πρόσφατα έχω δώσει ένα περιληπτικό δείγμα του τι εννοώ (λαϊκότητα-μαζικότητα), θα αρκεστώ να πω ότι η υποκειμενική ανικανότητα δεν είναι παρά η εμμονή σε -εντελώς αδικαιολόγητους πια- υποκειμενισμούς των οιονεί υποκειμένων.

    Βεβαίως μια υπέρβαση του υποκειμενισμού θα απαιτούσε αναθεώρηση και των «συνταγών», και των «ταυτοτήτων», και της ίδιας της γλώσσας – και της δήθεν «θεωρίας», ως αυτόκλειστο. Και κυρίως, πληρέστερη περιγραφή των αντικειμενικών δυσκολιών – που είναι ο κύριος λόγος της «κινηματικής» καθίζησης.

    Το να μην υποστέλλει κανείς την οραματική σημαία καθόλου δεν σημαίνει να την κραδαίνει ως λάβαρο, τάχαμου ηρωϊκά, χωρίς να προσαρμόζει στρατηγική και τακτική -και την αντίστοιχη δική του αλλαγή- στις ευρύτερες αντικειμενικές δυσκολίες. Όχι για να απελπίζεται, αλλά για να ανιχνεύει δυνατότητες στο σήμερα μεσα στη χωρα, και να παλεύει τις απαραίτητες διεθνικές συμμαχίες.. Η γνωστή ρήση «ότι μπορούμε κάνουμε» και «τι άλλο θες να κάνουμε», είναι σαφής ένδειξη απελπισίας (εάν δεν είναι και αυτό-ικανοποίηση).

    Reply
  4. Χρηστος Παρισης

    Εχεις απολυτο δικιο …Ενα πραγμα μονο…Εκει ψηλα στον Περισσο, θα επρεπε,αν δεν εισασταν αχαριστοι, να βαλετε διπλα στο κεφαλι του Λενιν ενα αγαλμα της θεας Τυχης,που τοσο εκτιμουσαν -και τιμουσαν-οι Ρωμαιοι αυτοκρατορες. Δε μου βγαζεις απ το μυαλο οτι Αυτη ,η ευλογια της,και κανενας αλλος δεν ειναι το αιτιο των καταπληκτικων σας επιτυχιων, ( περα απο το οτι ειστε ΙΕΚ υπουργων και ανθρωπων του καθεστωτος με μεγαλες επιτυχιες στην αγιρα εργασιας) με κορωνιδα το γεγονος ,που πετυχημενα τονιζεις,οτι ΠΡΑΓΜΑΤΙ περιβαλλεσθε,στα δεξια και στα αριστερα σας απο “Πασοκους” ! Εκεινο που δεν λες ειναι οτι το γνησιο Πασοκ, η Θεικη Τριαδα δηλαδη ( κρατικη εξουσια/ κρατικο κομμα/κρατικα συνδικατα – στο πλαισιο παντα του Κεφαλαιου) , οπως το ειχε ορισει ο συντροφος Μουσολινι και ο αντιγραφεας του Ανδρεας. Παπανδρεου, ΣΗΜΕΡΑ εισαστε εσεις… Τα υπολοιπα, ΝΑΤΟισμος, ταυτιση με την αμερικανοσιωνιστικη Δυση,,λυσσαλεος αγωνας υπερ του συστηματος και ταυτοχρονη αισχρη εξαπατηση της εργατικης ταξης και του λαου) …απλα επονται !

    Reply
  5. Ανώνυμος

    Οι αιώνιες φαντασιώσεις του ΝΑΡ καταγράφονται άλλη μια φορά:
    Δεν υπάρχει “ισχυρό” κίνημα αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη!
    Πλατειά αποδοκιμασία, ναι, αλλά, δυστυχώς βουβή και χωρίς να αναστέλλει την γενοκτονία.
    Θα ήταν “ισχυρό” αν είχε δυναμική παρουσία και κάποια αποτελέσματα.
    Και συνεχίζεται αυτή η διακριτική αβάντα στους “ανερχόμενους”, που τους ξεπλένουμε σε …απλώς “δυνάμεις”(!), χωρίς πρόσημο!
    Γιατί κλείνουμε τα μάτια στην αδιαφορία τους, που απλά φκιασιδώνεται με ανέξοδες παπαριές για …”ειρήνη” κλπ.;
    Γιατί ντρεπόμαστε να τους πούμε ότι τα ίδια σκατά κι αυτοί είναι;!
    Οτι είναι ιμπεριαλιστές και το ίδιο πλιατσικολόγοι, που απλά βλέπουν τους λαούς μόνο σαν πιόνια στα σκυλοφαγώματά τους.
    Γιατί αποκοιμίζουμε τους Λαούς, να τρέχουν πίσω από απατεώνες παπατζήδες;
    …………….
    Να γιατί δεν έχουμε “ισχυρό κίνημα” και φαντασιωνόμαστε “απελευθερώσεις” στα …σύννεφα!

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Ανώνυμος
      30/09/2024 at 13:43, ρε μάνα μου χρεωμένε ΚΚΕ, μην γράφεις πράγματα που και ένα μικρό παιδί καταλαβαίνει αμέσως πόσο κομματικές ηλιθιότητες είναι!

      Γνωρίζουμε πως ο πόλεμος είναι μια ενδοκαπιταλιστικη σύγκρουση και αυτή είναι η θέση του ΝΑΡ. Και γνωρίζουμε πως αυτό που θέλει σύγκρουση μέχρις εσχάτων είναι κυρίως το δυτικό ιμπεριαλιστικό μπλοκ που χάνει την παγκόσμια κυριαρχία.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ενδοκαπιταλιστική αλλά όχι ενδοϊμπεριαλιστική;!
        Δυστοκία…. με αιτίες!
        Και το “μέχρις εσχάτων” …πολλή βιασύνη να το προδικάσεις! Ενώ ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί…
        ———————————-
        Σας αφήνω να αυτοκολακεύεστε για “χρεωμένους από το ΚΚΕ”.
        Τώχετε ανάγκη.
        Ασε, που κολακεύει κι εμάς τους …”χρεωμένους”! Και χωρίς εμείς να τώχουμε ανάγκη.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Δεν πρόκανα ν’ αποσώσω τον λόγο μου ….
          …και νάσου και η Ζαχάροβα: “…. Δεν αποτελούμε απειλή για το ΝΑΤΟ”!
          Σαφές μήνυμα προς όλους, για την επαύριο μιας ενδοϊμπεριαλιστικής σύγκρουσης …”μέχρις εσχάτων”!
          Δεν υπάρχει θέση για τους Λαούς στα …”έσχατα”!
          Ούτε καν και για τα πουτινάκια…..

        2. Ανώνυμος

          Ζαχάροβα: «Δεν είμαστε εμείς που τους απειλούμε, αλλά αυτοί κάνουν ό,τι μπορούν για να συντομεύσουν τον αιώνα τους»
          Αυτό το: “Δεν αποτελούμε απειλή για το ΝΑΤΟ” το είπε το in.gr του Μαρινάκη.

          Αν μπερδεύεσαι με ποιόν μιλάς, με κουκουέ η με άνθρωπο της πρεσβείας, το πρόβλημα δεν το έχεις εσύ, το έχει το ΚΚΕ.

        3. Ανώνυμος

          Που είναι η μελέτη του ΚΚΕ για τον χαρακτήρα του καπιταλισμού στη Ρωσία;
          Μιλάω για επιστημονική μελέτη, αν έχεις υπόψη σου. Με αριθμούς, παραπομπές σε πηγές, ότι γενικά έχει ένα επιστημονικό σύγγραμμα.
          Πότε απέδειξε με άλλα λόγια το ΚΚΕ ότι η Ρωσία είναι ιμπεριαλιστική;
          Απλά ένα λινκ δώσε,
          Όχι ομιλία της Αλεκάρας.
          Λινκ επιστημονικής απόδειξης.
          Καθότι ο μαρξισμός δεν είναι κουβέντες του καφενείου, είναι επιστήμη!

        4. Ανώνυμος

          ΚΟΜΕΠ τεύχος 5-6/2022, Ανώνυμε 03/10/2024 at 21:28.
          Δεν θάταν δύσκολο να το βρεις, αν πραγματικά είχες ειλικρινές ενδιαφέρον.
          Ασε, που, κατά τη γνώμη μου, είναι και εκ του περισσού (εκτός από του Περισσού!). Οποιος καταλαβαίνει λίγο Λενινισμό, όχι τσιτατολογία, δε χρειάζεται και βαρύγδουπες αναλύσεις για προφανή πράγματα. Tα αναλυτικά στοιχεία της μελέτης απλά επιβεβαιώνουν την γενική εικόνα, πού ‘χει ο καθένας.

        5. Ανώνυμος

          ουνιτάτ, 03/10/2024 at 20:30, δε συμφωνώ.
          Η “τό ‘χουμε” με απόστροφο, ή “τώχουμε”, με μακρό “ω”, λόγω συναίρεσης των δυο φωνηέντων “ο” και “ε”. Αυτές οι δυο εκδοχές είναι ισοδύναμες. Το σκέτο “τόχουμε” είναι …”Μπαμπινιωτισμός”. Δε συμφωνώ με την “αγγλικοποίηση” της γλώσσας.

        6. Ανώνυμος

          “…Δεν είμαστε εμείς που τους απειλούμε,…”
          Ποιούς τους;!
          Τους ….παποιούς;! Τι κάνει νιαόυ-νιάου στα κεραμίδια, πουτινάκια μου;
          Που έχετε χωνέψει το αληθινό νόημα της χρουστσοφικής ψευδο”ειρηνικής” συνύπαρξης, όπως ακριβώς το πραγματοποίησαν οι Γελτσιν-Πούτιν!
          Που αρπάζεστε από κόμματα και τελείες, αδιαφορώντας για το τι λένε και τι πράττουν εδώ και τριάντα χρόνια οι νεορώσοι ιμπεριαληστές!
          Διάβασε καλύτερα και αυτήν την συνέντευξη. Μέχρι και το 2021 ψάχναν την “ειρηνική” μοιρασιά με το ΝΑΤΟ οι πάτρωνές σας.
          Και φτάσατε να σας βγαίνει από τα αριστερά και να σας ειρωνεύεται και ο …Μαρινάκης!

        7. πικαπα

          Κάποια στιγμή θα πρέπει το “κίνημα” να σταματήσει να επικαλείται την “επιστήμη” ως τον από μηχανής θεό που θα το δικαιώσει. Όσο αφορά το συγκεκριμένο, τον ιμπεριαλιστικό χαρακτήρα ή όχι της Ρωσίας: Κριτήρια υπέρ του όχι προκύπτουν και από τα “5 κριτήρια”, αλλά η κρίση με βάση τα “5 κριτήρια” δεν είναι επιστήμη . Έκτοτε έχουν γραφεί πολλά περισσότερα για τον ιμπεριαλισμό στην επιστήμη -και η επιστήμη δεν είναι ιερές γραφές. Αλλά μάλλον δεν χρειάζεται ακριβώς καμία επιστήμη για να δει κανείς ότι ο γάιδαρος δεν πετάει. Στην προκειμένη αρκεί μια συλλογή εμπειρικών δεδομένων με συστηματική συσχέτισή τους

          Έχω αναφερθεί μακροσκελώς σχετικά με την επιστήμη και την “επιστήμη”. Οι επιστήμες (το ορθό) είναι γνωστικά κατασκεύασματα και εφόδια (δηλ εργαλεία) του ανθρώπου αλλά δεν είναι μία, γιατί τότε γίνεται θρησκεία. Για να είναι επιστήμες, οι επιστήμες όχι απλά εξελίσσονται, όχι απλά αναθεωρούνται (με μεταρρύθμιση ή/και με επιστημονική επανάσταση), όχι μόνο έχουν διάφορους κλάδους, αλλά έχουν και εκδοχές, μονοπάτια, επιστημονικά παραδείγματα και κύκλους (περιορισμένης ευθύνης). Τη σύνθεση του όλου δεν την κάνει κανένας προφήτης, αλλά η επιστήμη (=επιστήμες) ξαναγυρνά εκεί που ξεκίνησε, δηλαδή την εμπειρία των ανθρώπων, σε ένα διαρκή τροχό ανασύνθεσης, ή μάλλον σε πολλούς τροχούς της ιστορίας των πολλών ανθρώπων. Αυτό που λέμε θεωρία και πράξη κλπ.

          Συνήθως αντιπαραβάλλουμε την επιστήμη με τον εμπειρισμό, θεωρώντας τον 2ο ως τσαρλατανισμό. Λάθος. Ο χειρότερος τσαρλατανισμός είναι κάτι άλλο: Είναι η οικοδόμηση δήθεν “επιστημονικού” λόγου σε παρατεταμένη απόσταση από την εμπειρία των πολλων, ωσάν η “επιστήμη” ή ο “ορθός λόγος” να είναι μια υπέρτερη “ουσία”, που διατάζει τα υλικά δεδομένα. Αυτή η φυσική παγίδα διανοουμενισμού οδηγεί σε καθεστωτισμό, ή στον επιστημονισμό. Έτσι, ο “ακαδημαϊσμός” κατέστη σήμερα σε μεγάλο βαθμό -πλην εξαιρέσεων- η επιτομή του τσαρλατανισμού.. Οι επιστήμες πλέον δεν είναι έρευνα επί παντός επιστητού, αλλά εξουσιάζονται απολύτως από την χρηματοδότηση. Κατά το γνωστό ανέκδοτο, όταν ο νεαρός ιπποκόμος προέτρεψε τους μοναχούς να μετρήσουν τα δόντια του αλόγου που είχαν στον στάβλο ενώ αυτοί συζητούσαν μεζεδιαζόμενοι πόσα δόντια είχε το άλογο κατά τον Αριστοτέλη, αυτοί τον επιτίμησαν ως αμόρφωτο και ψέκα. Σήμερα τα πράγματα είναι δυσκολότερα. Τα επιστημονικά προγράμματα και οι έρευνες -και η δημοσιότητά τους- διατάσσονται και τεμαχίζονται έτσι ώστε να αναπτύσσουν προ-ειλημμένα συμπερασματα ή αποτέλεσμα, που ελέγχονται καθεστωτικά – σχεδόν απολύτως. Ελάχιστοι διαφεύγουν. Οι δε “ειδικοί” κάθε είδους χρησιμοποιούνται ως δήθεν σοφοί για την δήθεν τεκμηρίωση, παρά του ότι στην ουσία δεν είναι παρά εξειδικευμένοι τεχνίτες μιας πολύ ιδιαίτερης τεχνικής ενός πολύ ιδιαίτερου τεχνικού πεδίου και τίποτε άλλο.

          Τι σημαίνουν όλα αυτά για την “επιστήμη του μαρξισμού” και το “κίνημα”;

          Θα είχα μια διαφορετική διατύπωση σχετικά με το εάν ο μαρξισμός είναι (ένας κλάδος στην) επιστήμη (=επιστήμες). Ο Μάρξ ήταν ένας σπάνιος διανοητής, τομή για το απελευθερωτικό πρόταγμα. Αλλά δεν ήταν ούτε ο Μωυσής, ούτε όλα όσα πρόλαβε είναι οι δέκα εντολές, ούτε τα άπειρα όσα είπαν οι μεταγενέστεροι μαρξιστές είναι η Βίβλος. Το δε πρόταγμα, αλλά και η ίδια η έννοια του σοσιαλισμού-κομμουνισμού ήταν προγενέστερη. Εάν όλο αυτό το γνωστικό πεδίο είναι επιστήμη (και τεχνική), εάν δηλαδή είναι πράγματι ένα ανθρώπινο εργαλείο, κρίνεται αφενός (*) από το πως λειτουργεί στο πεδίο. Με αυτή την έννοια, ο Μαρξ ήταν και επιστήμονας, καθώς εκπόνησε απαράμιλλη γνωστική προσπάθεια, στην προσπάθεια “να γίνει δουλειά”. Και εγινε δουλεια. Το ίδιο επιστήμονες θα ιείναι και οι σημερινοί “μαρξιστές”, εφόσον προσπαθούν “να γίνει δουλειά” και όχι να αυτεπιβεβαιωθούν σασταλεγάκηδες. Και εφόσον δηλαδή επιτυγχάνουν πότε πότε να επιδράσουν έστω στην πραγματικότητα…

          (*) Αφετέρου, εφόσον μιλούμε για το γνωστικό πεδίο του απελευθερωτικού προτάγματος, τον κυρίαρχο ρόλο εδώ παίζει το ποιος είναι το υποκείμενο. Εξ ορισμού εδώ το υποκείμενο είναι οι μάζες. Ώστε η χειραφέτηση είναι υπόθεση των μαζών, ο σοσιαλισμός έρχεται μόνο με την ενεργοποίηση και την αύξηση της επιδεξιότητας των μαζών, κλπ. Δεν βοηθά επομένως και βλάπτει η συνεχής επίκληση στην “επιστήμη του μαρξισμού”, ωσάν να πρέπει κανείς να είναι γνώστης και παντογνώστης της μαρξιστικής βιβλιογραφίας κλπ. Αλλιώς είναι άσχετος ή ψέκας. Δεν βοηθά αφενός(*) γιατί η ίδια η βιβλιογραφία, αλλά και η εφαρμοστική εμπειρία του κινήματος, ούτε είναι μονοσήμαντη, ούτε είναι διαυγής, ούτε αυταπόδεικτη, αλλά είναι αρκετά αντιφατική και πολυσήμαντη, με πολλές αστοχίες και με πολλά ανοικτά ερωτήματα προς επίλυση: Όπως δηλαδή είναι κάθε επιστημονικός κλάδος.

          (*) Αφετέρου, μια τέτοια αντίληψη -που έχει μολύνει και τον μαρξιστικό χώρο- επαναφέρει έναν ακαδημαϊσμό, ή διανοουμενισμό, όχι ως εργαλείο συστηματοποίησης της εμπειρίας, όχι ως εργαλείο “του να γίνει δουλειά” αλλά ως αποτροπή του καθενός πληβείου δια να ομιλεί, ωσάν να ήταν ο ιπποκόμος του μοναστηριού. Ώστε εφόσον δεν γνωρίζει (τι είπε ο Αριστοτέλης) πρέπει να ακούσει τον ειδικό. Τον ειδικό του μαρξισμού αυτή τη φορά. Ώστε φτάνουμε να εννοούμε τον πληβείο ως ψεκο-τσαρλατάνο, ενώ ο τσαρλατανισμός βρίσκεται προς τα πάνω, στα επιτελεία.

          Το θέμα είναι τεράστιο – και κεφαλαιώδες. Δεν το έπιασα καν.

        8. Ανώνυμος

          Πάει κι ο “Ιμπεριαλισμός” του Λένιν, εν ονόματι μιας απροσδιόριστης “επιστήμης”, που, σαν την γάτα του Σρέντινγκερ, δεν την πιάνεις πουθενά!
          Ολα σούπα, για νάχει να κολυμπάει ο μικροαστός ναρκισσευόμενος “αριστερός”.
          Καβαλημένα καλάμια …

        9. Ανώνυμος

          Η Ρωσία δεν κάνει ΑΞΕ σε άλλες χώρες π.χ στο ΚΑΖΑΚΣΤΆΝ.
          Ήταν Ιμπεριαλιστική το 1917 σύμφωνα με τον Λένιν αλλά δεν είναι το 2024!

          Τι άλλο θα ακύσουμε από αυτούς που ψάχνουν για νέους εξωτερικούς “προστάτες”!

          Αφήστε το κοπελιές & παλληκάρια δεν το “έχετε”. & ο Τσίπρας για πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική έλεγε & κατέληξε την Ελλάδα μία απέραντη βάση του ΝΑΤΟ

          Σκίστε κανένα μνημόνιο στις Πλατείες με νταούλια & ζουρνάδες που είναι το “φόρτε” σας

      2. πικαπα

        .και ενώ ο κιβωτισμός του κκε, ακριβώς για να μπορέσει να μακροημερεύσει, προσχωρεί όλο και περισσότερο στη χιλιαστική τεχνική κάποιων τροτσκιστών -και να που όλο βλέπει το θαύμα πίσω από τη γωνία, ενώ είναι φανερό ότι κάθε πέρσι και καλύτερα:

        τα λοιπά μικρούλια δεν διαφέρουν και τόσο από τη μαμά τους. Εν προκειμένω αυτή η θέση του ναρ πχ είναι τοπίο στην ομίχλη κι άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε και δήθεν μαρξιστική θεωρία. Ναι δήθεν, και αυτά για άλλη φορά.

        Αλλά είναι καθαρό τι θα σημαίνει μια νίκη του ενός και μοναδικού ιμπεριλιαστικού κέντρου, και γενικότερα του στρατοπέδου του, του “χρυσού δισεκατομμυρίου”. Δεν πρόκειται να αναπνεύσει σοσιαλιστικής πρόθεσης εγχείρημα – και όσα τέτοια εγχειρήματα κουτσο-υπάρχουν, συμβολικώς αμυνόμενα, θα εξαφανιστούν.

        Όλα τα κράτη είναι καπιταλιστικά, και προφανώς η σοσιαλιστική σημαία της Κίνας δεν είναι σοσιαλισμός (ούτε όμως ήταν η ΕΣΣΔ – εγχείρημα ήταν κι αυτή). Ωστόσο, Κίνα (αλλά και η Ρωσία με άλλο τρόπο) συγκροτούν σήμερα το αντίστοιχο αντίπαλο δέος στο ιμπεριαλιστικό κέντρο. Εάν φιλοδοξεί η Κίνα (η Ρωσία αδύνατο) να γίνει αυτή χαλίφης στη θέση του χαλίφη, αυτό μπορεί να έλθει στην πορεία των πραγμάτων, εφόσον και εάν, αν και δεν είναι τόσο πιθανό. Ούτε θα είναι πλέον εύκολο να ξαναυπάρξει τέτοιο ιμπεριαλιστικό κέντρο – θέλει ανάλυση. Εάν αντίθετα η Κίνα (ή και η Ρωσία κατ έκπληξη), αναγκαστεί από ζόρι να στρίψει το τιμόνι σε ουσιαστική οικοδόμηση του σοσιαλισμού, μετά από τον εξαγωγικό κρατικό καπιταλισμό της, ουτε αυτό είναι πλέον τόσο πιθανό.

        Όμως η εξισορρόπηση της ισχύος σε πλανητικό επίπεδο είναι αναγκαία (όχι ικανή) συνθήκη για να μπορέσουν να αναπνεύσουν σοσιαλιστικές προθέσεις και να ανθίσουν νέα εγχειρήματα. Εξισορρόπηση της ισχύος σημαίνει να μην υπάρχει δεσπόζουσα θέση. Και επειδή είμαστε ήδη σε παγκόσμια αντιπαράθεση, αυτό απλά σημαίνει ότι πρέπει να χάσει αυτός που έχει τη δεσπόζουσα θέση. Δεν ξέρω γιατί μια τόσο απλή και απλούστατη διαπίστωση είναι τόσο δύσκολη. Και καλά, δεν θα ασχοληθώ μα τους αφρούς που θα βγάλουν οι πασόκοι του κκε. Αλλά η πασοκιά πάει σύννεφο και στα μικρά κκε.

        Τελειώσαμε λοιπόν με τη στρατηγική και τα μαγειρέματα; Όχι βέβαια. Απλά να καθαρίζουμε που και που το τραπέζι.

        Reply
        1. πικαπα

          ..αναγκάζομαι να πιάσω πράγματα που ξεπερνούν τις δυνατότητές μου, και που έτσι κι αλλιώς χρειάζονται σοβαρή συλλογική δουλειά, που δεν υπάρχει. Το να απαντά κανείς σε λόγια που ουδέποτε είπε ή εννόησε αλλά που προβοκατόρικα του κρεμούν στο στόμα διάφοροι κολλημένοι του κομματικού πατριωτισμού τους είναι χάσιμο χρόνου.

          Δεν ξέρω πόσοι έχουμε απομείνει που εννοούμε στα σοβαρά ότι η κοπιώδης μετάβαση στην λαϊκή εξουσία και τον σοσιαλισμό είναι η λογική ανθρωπιστική πορεία του είδους μας. Αν το εννοούμε στα σοβαρά, όχι για ψυχική αναπλήρωση – αλλά και τι πάνω κάτω εννοούμε. Οι λέξεις έχουν φθαρεί, ίσως ανεπανόρθωτα. Οι όποιες ονομασίες που κανείς φέρει δεν προξενούν πλέον κανένα δέος ή σεβασμό – και δεν μπορείς έτσι εύκολα να αυτόστέφεσαι το δάφνινο στέμμα, αλλά προξενείς κλαυσίγελο.

          Το σίγουρο είναι ότι η προϊστορία των ως τώρα σοσιαλιστικών εγχειρημάτων χρειάζεται γερή κριτική επανεξέταση -και ως περιγραφή του τι και πως, αλλά και ως πορεία μετάβασης. Εξ ίσου σίγουρο, οι πραγματικές καταστάσεις κινούνται χωρίς να υπακούν κατά γράμμα στην όποια θεωρία. Η θεωρία είναι μια κουτσο-εφικτή γνωστική προετοιμασία και εκδοχες, σε μια πραγματικότητα που πάντα θα είναι πιο σύνθετη και απρόβλεπτη από τις αναλύσεις. [Για τον εξής απλουστευτικό λόγο: Τα υπερκείμενα ζητήματα, αυτά που υποτίθεται «δεν τα θέτει η εποχή», είναι αυτά που δεν μας παίρνει εμάς να τα θέσουμε γιατί εμείς δεν μπορούμε να τα λύσουμε. Αλλά ωστόσο υπάρχουν και τίθενται– και υπήρχαν και τιθονταν και σε παλιότερη εποχή.]

          Αλλά ας πάμε στα πιο πεζά. Σήμερα υπάρχει το μεγαλύτερο «ΚΚ» του κόσμου στην Κίνα, το «ΚΚ» στη Ρωσία, το πρώτο 100 φορές και το δεύτερο 10 φορές μεγαλύτερα από τα(τα) Ελληνικό(ά) «ΚΚ». Επίσης υπάρχουν τα αρκετά και πολυπληθή «σοσιαλιστικά» (κατά πρόθεση) εγχειρήματα της Λατινικής Αμερικής. Τέλος, τα σοσιαλίζοντα; (κάπως) εγχειρήματα ανεξαρτησίας στην τεράστια Αφρική. Α, μην ξεχάσουμε και τα «ΚΚ» της μητροπολητικής Ευρώπης, έτσι για να γελάσει και το χειλάκι μας. Τι από όλα αυτά είναι χωρίς εισαγωγικά ή ερωτηματικά; Που θα ρωτήσουμε για να μάθουμε;

          Μα τι ρωτάς τώρα. Η Ελλάδα, η χώρα του φωτός, έχει τα ΚΚ που ξέρουν την αλήθεια. Εξ άλλου, πρόσφατες οι δάφνες τους, την περίοδο 2009-2015. Εάν δεν θέλουμε να μείνουμε στην ιστορία σαν αριστοφανική κωμωδία, κάπου χρειάζεται μια μεγαλύτερη σοβαρότης. Αλλά ποιος την έχασε για να τη βρεις;

        2. Ανώνυμος

          Εχεις απολυτο δικιο! Τι θα προκυψει στην ανθρωποτητα εαν κερδισει η Δυση το εχουμε ζησει ηδη: αναγκαστικοι και επιλεκτικοι κατοικον εγκλεισμοι, αναγκαστικες “θεραπειες” που θα τις ζηλευουν τα κοτοπουλα των πτηνοτροφιων, ανεξελεγκτη βια και εγκληματικοτητα των πλειβιακων στρωματων, στις δε διεθνεις “σχεσεις” μια καθολικη αποικιοκρατια με χρηση ανεξελεγκτης βιας ισραηλινου τυπου για τους απειθαρχους. Ελπιζω να μη ζησω να τα δω ολα αυτα…

  6. Χρ Παρισης

    το προηγουμενο σχολιο μου απευθυνοταν στον ανωνυμο 30.9 – 9.25 ,διευκρινιζω για να μην υπαρξει παρεξηγηση ( μαλλον πατησα λαθος το “απαντηση” – reply στα ελληνικα της σημερον ( για να πω την αληθεια,δεν ξερω σε ποια γλωσσα γινονται τα μαθηματα στο “myschool,”, υποθετω στα αγγλικα,αφιυ ειδα τις προαλλες οτι ετσι προσδιορζουν οι δασκαλοι τα προγραμματα που διδασκουν )

    Reply
  7. Ανώνυμος

    ΚΟΜΕΠ 5-6 2022:
    “Οι πρώτες δέκα χώρες χρεώστες της Ρωσίας είναι: Λευκορωσία, Μπαγκλαντές, Βενεζουέλα, Ινδία, Βιετνάμ, Υεμένη, Αφγανιστάν, Σερβία, Ουκρανία και Συρία, με συνολικό σύνολο χρεών 20 δισ. δολάρια.”
    Η συνολική εξαγωγή κεφαλαίων είναι 20 δις. Στην Ελλάδα το συνολικό χρέος είναι 300 δις.
    Η οι συγγραφείς δεν έχουν ιδέα περί αριθμών, η κοροϊδεύουν η και τα δύο. Τα 20 δις εξαγωγής κεφαλαίων κατά το ΚΚΕ αποδεικνύουν τον ιμπεριαλιστικό χαρακτήρα της Ρωσίας.
    Και κάτι ακόμα: όλα αυτά τα περί νομοθετικών πλαισίων της περεστρόικα για το 1988-1989 είναι ακριβώς ότι έλεγαν η αριστερή πτέρυγα της Κ.Ε. και σύμπαν το Κ.Σ. της ΚΝΕ εκείνη την εποχή, ωστόσο οι Δεξιοί σε συνεργασία με τους “απαρατσνικους” (κοινώς κομματοσκυλα) διέγραψαν όλη τη ΚΝΕ και την αριστερά του ΚΚΕ. Πότε θα ζητήσουν συγνώμη; στα πενήντα, η στα εκατό χρόνια;

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Η περιφημη μοχλευση των δυτικων κεφαλαιων ανερχεται σε περιπου τριακοσια τρις. Με 5 τοις εκατο αν δουλευουν αυτα τα κεφαλαια, τοτε απομυζουν 15 τρις ετησιως. Χωρια την αρπαγη των πρωτων υλων, την κλοπη των αποθεματικων, την αφαιμαξη των οικονομιων με τους εξοπλισμους, την κλοπη εγκεφαλων δκδ επθστημονων κλπ. αΜια μικρη γευση στιτς κουκουεδες για τι τθ σημαινει πραγματικα ιμπεριαλισμος.

      Reply
    2. πικαπα

      Η κομεπ γραφει καποια καλα σε απλουστερα θεματα, προς το παρον, οπου το λοιπο εξωκοιν παραμενει lost in space. (καπως σαν διαβρωση των λοιπων απο τη φιλελε ατζεντα της δυτικης αριστερας, ταχουμε πει)

      Στα μεγαλα, οι κκεδικες αναλυσεις ειναι μυστηριες, αλλα οχι λογω εξυπναδας.
      Το μεσαιο θεμα ειναι η διαπλοκη ταξικου εθνικου, οπου προσπαθει να μην το εκχωρησει στον αστισμο, σωστο και κομβικο, αλλα ηδη εδω τα μεσαια νερα φαινονται βαθια, και βγαινει μια συγχισις…Το μεσαιο θεμα ειναι κομβικο, γιατι με βαση αυτο -και μονο- μπορεις να ριξεις τον οβολο σου στο διεθνες γιγνεσθαι.
      Δηλαδη, δεν γινεται να εισαι αλληλεγγυος με τα ανεξαρτησιακα κινηματα ανα τον κοσμο, και να μην εισαι με την ανεξαρτησια της χωρας σου, την οποια ντρεπεσαι να την πιασεις το τι και πως, μη σε πουν εθνικιστη. Αλλα και εδω χρειαζεται να ξερεις σε πια θεση της καπιταλ αλυσιδας ειναι η χωρα σου. Και εδω αρχιζει η συγχιση. Και δεν τελειωνει.

      Μεταφερομενη η συγχιση στα διεθνη, γινεται ναυαγιο. Οι ανθρωποι ειναι να παν να ανοιξουν κανα μαυσωλειο στον Λενιν, να βγαζουν και τα παπουτσια τους. Ο οποιος Λενιν ελεγε τι ελεγε και μετα ελεγε αλλα, αλλα εκανε δουλεια για την εποχη του. Επιστημονας η μαστορας, δε με νοιαζει, εκανε δουλεια ο ανθρωπος. Αυτουνοι εδω πως εχουν καταφερει, οταν ειναι για να γινει μια δουλεια, τη κλωτσανε περα με εσχατολογικα προσχηματα.

      Τωρα σου λεει, μονο παλη των λαων. Ευχαριστω πολυ, καλημερα σας. Κατι πιο συγκεκριμενο; Ποιες οι διεθνικες διασυνδεσεις κ συμμαχιες, ποια η θεση για τη θεση της χωρας; Αβαβα. Γενικες επικλησεις ανευ πρακτικης ουσιας.

      Αλλα και τα τετραδια μαρξισμου δεν βοηθησαν φιλε να γινει δουλεια. Ουτε ωφελει η αναμνηση του 89, περασαν τοσα απο τοτε πια. Η αριστερα που εφυγε τοτε, δεν εκανε τη διαφορα, απλα νομιζω ζει κι αυτη στις αναμνησεις. Για το σημερα, δεν..

      Reply
      1. Ανώνυμος

        πικαπα, μη ξεχνας και την Ουτοπια του συντροφου Μπητσακη αλλα και αλλες καλες προσπαθειες.
        Καμια αριστερη προσπαθεια επανεκινησης δεν καρποφωρισε , ο ταξικος αντιπαλος αποδειχτηκε παντα πιο δυνατος. Μεταξυ αλλων, μας το εδειξε η αδιστακτη βια κρατικη και παρακρατικη, η Μαρφιν και το 2015.

        Reply
        1. πικαπα

          Δεν ξεχνώ, νιος ήμουνα και γέρασα. Η σύνδεση εθνικού-ταξικού είναι αδιάσπαστη με το διεθνικό και τον ιμπεριαλισμό. Δεν είναι μόνο το κκε που φέρει τη σύγχυση, π.χ. για την ακμάζουσα Ελληνική αστική τάξη που παίζει παιχνίδια στην ανατολική μεσόγειο, κλπ. Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει αστική τάξη ικανή να στηρίξει παιχνίδια δικού της κράτους. Εφοπλιστικό, χρηματιστικό, εμπορευματικό κλπ κεφάλαιο είναι και ήταν πλήρως ενταγμένο παράρτημα στο ευρωνατοϊκό κεφάλαιο. Που χρησιμοποιεί τη χώρα ως εφοδιαστικό ναύσταθμο, άντε και εξοχικό – όχι ως έδρα, αλλά σαν αποικιακό ορμητήριο και πίσω αυλή υπό διαπραγμάτευση. Γελοίο να στρεψοδικεί κανείς με την “αλληλεξάρτηση” των χωρών: Συγκρίνατε το Βέλγιο με την Ελλάδα; δεν συγκρίνονται. Η ιμπεριαλιστική ανάλυση εξακολουθεί στο δίπολο κέντρο/περιφέρεια – και στα ενδιάμεσα, ημιπεριφέρεια, κλπ. Συν θέλει ανάλυση για τις αναδυόμενες δυνάμεις της τέως περιφέρειας, φύση και προοπτικές.

          Είναι γελοίο να λες “είναι ώριμες οι συνθήκες αρκεί ο λαός να τ αποφασίσει” και να μη βρίσκεις στον κόσμο κρατική οντότητα που θα μπορούσες να συμμαχήσεις – ευκαιριακά έστω. Και να τα λένε αυτά υποκείμενα που υποτίθεται υπερασπίζουν τον αγώνα του 20ου αιώνα: Μια ιστορία με τρομερή διεθνή και διασυνδέσεις, αλλά και συμμαχικές κρατικές εξουσίες. Που παρόλα αυτά ωστόσο, αναγκάστηκαν μονίμως και ανέστειλαν τα οραματικά επίδικα για να βγει πέρα η αντάρα- ώσπου τάκαναν μαντάρα (διότι τίνακάνουμε).

          Καρα-πασοκιά είναι να είσαι επαναστατικοπροφήτης, που δεν μπορείς ποτέ να βρεις μια άκρη να αξιωθείς για ένα βήμα που αποσταθεροποιεί τον μονόδρομο. Και που περνάνε κ φεύγουν οι γενιές σου κάθε πέρσι και καλύτερα. Κι εσύ δεν δίνεις μάχη, αλλά ζεις αυτοσυντήρηση με τις δάφνες άλλων, πριν 100 χρόνια. Να φύγουν οι βάσεις όλες, εδώ και τώρα, αλλά εδώ και τώρα ούτε το ευρώ δεν μπορείς να διώξεις. Να γίνει επανάστα, λαέ ξύπνα, αλλά πουθενά στο κόσμο δε μπορούμε να βρούμε το σωστό λαό που δεν είναι μικροαστο-οπορτουνιστικο-ρεφορμιστικός, να κάνουμε χωριό. Υπεκφυγές, παιχνίδια ψυχικής αναπλήρωσης κλπ.

          Δεν θα χαράξω εγώ ο κουτσός γέρος στρατηγική και τακτική, αλλά βλέπω τα βαρίδια. Μ αυτά και μ αυτά στην παραδομένη Ελλάδα, χώρα περίγελος συνεχώς μειούμενης κυριαρχίας, η πλειοψηφία είναι σαφώς μενουμευρωπαίοι από φόβο μη τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, όλοι συμφωνούμε. Αλλά κάνουμε και καμιά πορεία, για το έτσι.

    3. Ανώνυμος

      Αειντε, βρε μαθητευόμενοι μάγοι, να μάθετε τη διαφορά της επένδυσης από τον δανεισμό! Που παίρνετε και ύφος καρδιναλίου του Index, …μπουρτζόβλαχοι!

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Μπουρντζοβλαχε, ο δανεισμος ειναι επενδυση για τον δανειστη. Απλη λογικη, ως γνωστον η λογικη ειναι απαραιτητο εφοδιο του μη-βλακα.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Ωχ! London School of Economics! “Ο δανεισμός είναι επένδυση, η εξαγωγή κεφαλαίων είναι επένδυση” και …ο μπάτσος είναι μπουζούκι! Ολα στη σούπα, να δέσει ο χυλός…

        2. Ανώνυμος

          Ερχεσαι στα λογια μου: ο μπατσος εινσι μπουζουκι και η Ρωσια ειναι ιμπεριαλιστικη. Οτι πει το κομμα και τα αφεντικα του.

        3. Ανώνυμος

          Αντί να φαφλατίζεις την ανόητη ορολογία των παπατζήδων “οικονομολόγων” του “London School of Economics” φρόντισε πρώτα να κατατοπιστείς για το επιστημονικό περιεχόμενο όρων, όπως:
          – Αξία
          – Κεφάλαιο
          – Χρήμα
          – Εμπόρευμα
          – Δανεισμός
          – Μεταφορά Κεφαλαίων
          …..
          …..και ξαναέλα!

  8. Ανώνυμος

    Οι ισραηλινοί “τουρίστες” ή τουρίστες πήραν αποφασιστική & δυναμική απάντηση από τα σωματεία, & τον κόσμο της περιοχής.

    https://www.rizospastis.gr/story.do?id=12668888

    Αναμένονται θέσεις των κοματων, σωματείων οργανώσεων. Ιδού η Ρόδος λοιπόν

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Θα περιμένεις, ανώνυμε 06/10/2024 at 16:36!
      Οι μισοί, αφού φάγαν το μεσημεριανό ψάρι τους, πήραν τα σκυλάκια τους και πήγαν να ψηφίσουν “Αλλαγή”με τρία ευρά.
      Κι άλλοι μισοί μαλλιοτραβιούνται, χωρίς καλά-καλά να ξέρουν και το γιατί….
      Μόνο ο Λαός σώζει τον Λαό!

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Μονο ο Λαος σωζει τον Λαο, ψηφιζοντας καθε τεσσερα χρονια ΚΚΕ

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Βγάλε τις πασόκικες τσίμπλες και δες ότι, και αυτόν ειδικά τον καιρό, μόνο το ΚΚΕ έχει απομείνει στον δρόμο, στον τόπο δουλειάς και στο σωματείο να παλεύει….

        2. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          06/10/2024 at 21:43, κοιμάσαι του καλού καιρού εάν βλέπεις μόνο το ΚΚΕ στο δρόμο, στον τόπο δουλειάς κ στο σωματείο να αγωνίζεται. Είναι και το ΝΑΡ η ανταρσυα επίσης, είναι κ άλλες δυνάμεις της κομμουνιστικης αριστεράς. Ξύπνα

        3. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          06/10/2024 at 21:43, κοιμάσαι τον ύπνο τον βαθύ άμα νομίζεις ότι μόνο το ΚΚΕ παλεύει, όπως και αν, ο,τι και αν παλεύει.

          Παλεύει και το ΝΑΡ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλες δυνάμεις. Στον δρόμο, στο σωματείο, στον χώρο δουλειάς

        4. Ανώνυμος

          @ 06/10/2024 at 20:55
          Όπως τα λες. Τις επόμενες 2 εβδομάδες

          https://www.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=5/10/2024&id=19826&columnId=81
          Αντιπολίτευση

          “(..) Εχουμε και λέμε:
          Στις 11 Οκτώβρη απεργούν οι διανομείς.
          Στις 17 οι υγειονομικοί,
          στις 23 οι ξενοδοχοϋπάλληλοι,
          στις 22 και 23 σε 48ωρη απεργία κατεβαίνουν
          οι ναυτεργάτες, στις 6 Νοέμβρη οι οικοδόμοι
          και στις 20 του ίδιου μήνα προετοιμάζεται η 24ωρη πανελλαδική απεργία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

          Οι εργαζόμενοι διεκδικούν αυξήσεις στους μισθούς, υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, καλύτερες συνθήκες δουλειάς, ενώ εκφράζουν και την αντίθεσή τους στην πολεμική εμπλοκή της χώρας.

          Τι «περνάει» όμως απ’ όλα αυτά στα αστικά ΜΜΕ και στην κρατική ΕΡΤ; Από ελάχιστα έως τίποτα!

          Για τέτοια «αντικειμενικότητα» μιλάμε στην ενημέρωση, την ίδια ώρα μάλιστα που μιρλίζουν από το πρωί έως το βράδυ ότι «δεν υπάρχει αντιπολίτευση».

          Λογικό είναι, αφού ψάχνουν την αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ, στο ΠΑΣΟΚ και στους άλλους, που λασπομαχούν με τη ΝΔ και μεταξύ τους για τα επουσιώδη, ενώ συμφωνούν και συμπράττουν στα βασικά για το κεφάλαιο:
          Μαζί στην αναγνώριση του «δικαιώματος του Ισραήλ στην αυτοάμυνα», μαζί στην αποδοχή των πρωτογενών πλεονασμάτων, μαζί στον «ηγετικό ρόλο της Ελλάδας στα Βαλκάνια», μαζί στην «πράσινη μετάβαση» κ.ο.κ.

          Η πραγματική αντιπολίτευση είναι το εργατικό – λαϊκό κίνημα, που συγκρούεται με την πολιτική της κυβέρνησης, αλλά και με τη συναίνεση της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης». Οι αγώνες του είναι το πραγματικό αντίπαλο δέος και φωτίζουν την ανάγκη οι επόμενοι αγωνιστικοί σταθμοί να δυναμώσουν κι άλλο το ρεύμα αμφισβήτησης της κυρίαρχης αντιλαϊκής πολιτικής.”

          Ότι δεν υπάρχει αξιωματική αστική αντιπολίτσευση οφείλεται στο ΚΚΕ που με την πολιτική του πολιτικά τξεμπρόιστιάσε όλους τους αριστερούς ψάλτες της Δεξιάς σοσιαλδημοκράτες & τα εξωκοινοβουλευτικά εξαπτέρυγα τους.

          Σε όλες τα απεργίες τον κύριο ρόλο παίζει το ΚΚΕ. Οι άλλοι που άραγε είναι;

          Καλη επιτυχία την επόμενη Κυριακή στις εκλογές σας 06/10/2024 at 20:55 για την ανάδειξη νέου αρχηγού.

          Απορίας άξιο γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν εφάρμοσε την ηλεκτρονική ή επιστολική ψήφο όταν ψήφισαν μαζί με ΝΔ & Σύριζα την ηλεκτρονική ψηφοφορία στα σωματεία. + την επιστολική ψήφο στις ευρωεκλογές Μάλλον δεν τις πολυεμπιστεύονται. Ίσως. γράφω ίσως, κάτι να ξέρουν περισσοτερο από “μαγειρέματα ” οι all-time classics ΠΑΣΟΚΟΙ

        5. Ανώνυμος

          “….Απορίας άξιο γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν εφάρμοσε την ηλεκτρονική ή επιστολική ψήφο όταν ψήφισαν μαζί με ΝΔ & Σύριζα την ηλεκτρονική ψηφοφορία στα σωματεία. + την επιστολική ψήφο στις ευρωεκλογές Μάλλον δεν τις πολυεμπιστεύονται. Ίσως. γράφω ίσως, κάτι να ξέρουν περισσοτερο από “μαγειρέματα ” οι all-time classics ΠΑΣΟΚΟΙ…”.

          Βοηθάει το ΚΚΕ μην ανησυχείς, όπου στα σωματεία που ελέγχει εφαρμόζει πιστά τον νόμο της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, τον νόμο Χατζηδάκη με τις ηλεκτρονικές εκλογές. Βλέπε ΕΚ Πάτρας και μια σειρά πρωτοβάθμια.

        6. Ανώνυμος

          Ανώνυμε χρεωμένε ΚΚΕ εσύ ο ίδιος μας λες πως ούτε καν το ΠΑΣΟΚ δεν εφάρμοσε τις ηλεκτρονικές εκλογές αφού μάλλον δεν τις εμπιστεύονται.

          Όμως το ΚΚΕ στα σωματεία που ελέγχει, τις εφαρμόζει κανονικότατα. Εφαρμόζει πιστά δηλαδή, μια βασική διάταξη του αντεργατικού νόμου Χατζηδάκη που τον ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κλπ.

          για ΠΑΣΟΚΙΑΣΗ, ψάξε μάλλον στο κόμμα σου….

        7. Ανώνυμος

          Έθιξα το κόμμα σου 07/10/2024 at 20:00΄?
          Ούτε κανε εκείνοι δεν τις εμπιστεύονται.

          Την χρέωση την έχεις στο μυαλό σου. Μάλλον εξ ιδίων θα κρίνεις τα αλλότρια/ Μάλλλον θα Αδυνατείς να καταλάβεις πως φίλοι του κόμματος το υπερασπίζονται χωρίς κάποιο πρακτικό συμφέρον

          Το ΚΚΕ ήταν & είναι κατά της επιστολικής η οποία επιβλήθηκε αν θυμάσαι για τους Ελληνες του εξωτερικού. Τι να πει το ΚΚΕ για τις ευρωεκλογές? Να μην ψηφίσουν δηλαδή? Τι προτείνεις μιας & φαίνεσαι πως έχεις λύσεις?

          Αλλά & έτσι 9,3% και 370.000 ψήφους,. “Πονέσατε” αρκετά με τα εκλογικά αποτελέσματα πριν κανα χρόνο εσείς που το ειρωνευόσασταν για κόμμα του 5%

          Δυο είναι τα ΚΥΡΙΑ κόμματα γιατί δύο είναι οι πολιτικές. Το ΚΚΕ & η ΝΔ
          Προλεταριακή & αστική άποψη.

          Τα υπόλοιπα πολιτικα κόμματα / οργανώσεις ή διαλύονται ή αποτελούν παραλλαγές τους ή ακολουθούν.όπως έδειξε & η περίοδος του αντιμνημονίου
          Πολιτική Ουρά της ΝΔ καταντήσατε ή θα καταντήσετε σοσιλδημοκράτες μου

        8. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          11/10/2024 at 16:52, χρεωμένε ΚΚΕ, το κόμμα σου εφαρμόζει όπου μπορεί τις ηλεκτρονικές εκλογές, πχ Πάτρα κλπ, κπ.

        9. Ανώνυμος

          Δεν μας είπες 12/10/2024 at 12:33.

          Τελικά να ψηφίσουν οι στους εκλογικούς καταλόγους ομογενείς ή όχι? Δεν μας έδωσε λύση.

          Για δώσε πληροφορίες? Συγκεκριμμένα χωρίς αοριστολογίες. Που πότε πως ποιοι ποιες συνθηκες. Αλλά μία ζωή κάνετε τις πολιτικές “πάπιες” μόλις σας ρωτήσουμε συγκεκριμμένα
          Εφαρμογές κάνει η Κυβέρνηση, οι νόμοι τους, & τα συνδικαλιστές στους οποίους κατα κύριο λόγο είσαστε πολιτικές “ουρές”. & σας “κρατάνε” με πολλούς τρόπους

      2. Ανώνυμος

        Το τι είναι πασοκισμός το ξέρουμε το βιώνουμε & από “εξωκοινοβουλευτικά” “συνεργαζόμενα” με την σοσιαλδημοκρατία κόμματα της αριστεράς που αρέσκονται στις κριτικές κατά του ΚΚΕ.
        https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/375404/exokoinovoyleytika-pneymatika-dikaiomata-emplokis-ston-polemo

        & από πρώην
        https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/375949/i-kaoyra-na-anastithei-pasok-zalizei

        Τελικά οι οικοδόμοι έκαναν “δουλίτσα” όταν οι “άλλοι” πήγαν να αρπάξουν με το έτσι θέλω Κόμματική περιουσία 1991

        Μέχρι και Πασόκος στη εργασία συμφ’Ωνησε μαζί μου πως είναι ππολιτικόπ καραγκιοζιλίκι να ψηφίζουν μέλη της μίας μέρας των 3 ευρώ.

        Τελυταία κάποιοι άρχισαν τα περι “μόχλευσης” δανείων για να βγάλουν “σκάρτη” την οικονομική ανάλυση του ΚΚΕ.

        Βέβαια όταν ο Τσίπρας τους έλεγε πως μέσα σε ΕΕ ΝΑΤΟ Καπιταλισμό θα σκίσει μημόνια & θα χαρίσει χρέη ήταν Δευτερα & ήταν μαζί του στο “αντιμνημονιακό μέτωπο” στα “κινήματα πόλης”. Ωηφισαν & το μνημονιάκι του Τσίπρα στο Δημοψήφισαμ παραμένωντας αμετανόητοι

        Έγινε & παρέμβαση Παφίλη στιον υπουργό Προ-πο 06/10/2024 at 20:08 για όσα πόσταρα στο σχόλιο 06/10/2024 at 16:36

        Αναμένω την θέση των κομμάτων αλλά και ιντερνετικών περσόνων που Μαϊνταν- ο-σχολιάζουν το ΚΚΕ ειδικά στο pandiera. Ας τοποθετήθούν & ας μην σφυρίζουν αδιάφορα. Γιατί τότε πέρνουν το μέρος των “τουριστών” ;ή τουριστών του Ισραήλ. Οι οποίοι πήραν μία πρωτη τουριστική “γεύση” το τι σημαίνει ταξικά προσανατολισμένα σωματεία.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Οι κουκουεδες έχετε τόση σχέση με το μαρξισμό όση οι παπάδες με την αγνότητα. Η αλφαβήτα του μαρξισμού λέει ότι ο ρεφορμισμός αναπτύσεται εκεί που δεν υπάρχει ταξική καθοδήγηση. Ψαχτειτε λοιπόν εσείς τι δεν κάνετε καλά και μια μας βγαίνει ΠΑΣΟΚ και την άλλη ΣΥΡΙΖΑ.

        2. Ανώνυμος

          Ο μεν Τσίπρας έλεγε ότι θα σκίσει τα μνημόνια η δε Αλεκαρα ότι δεν είναι τα μνημόνια το πρόβλημα, αλλά ο καπιταλισμός. Οποιος βλέπει διαφορά η αφελής είναι, η κομματοσκυλο.
          Η και τα δύο.

        3. Ανώνυμος

          Είναι πολύ σωστή η αναγνώριση, 07/10/2024 at 19:52, ότι την αρμοδιότητα της ταξικής καθοδήγησης την έχει το ΚΚΕ. Και το έψαχνε, το ψάχνει και θα το ψάχνει πάντα, μέχρι το τέλος! Kι όπως βλέπεις, κάάάάτι γίνεται.
          Κι αν έχεις καμιάν ιδέα καλύτερη, πέστην.

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          08/10/2024 at 00:00, την .. αρμοδιότητα της..ταξικής καθοδήγησης την είχε, έχει κ θα έχει το…ΚΚΕ; Αμάν! Με πιστή εφαρμογή στην πράξη του αντεργατικού νόμου Χατζηδάκη που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ, ΝΔ κλπ όπως πχ των διαβόητων ηλεκτρονικών εκλογών στα σωματεία; Με έμπρακτη αλληλεγγύη που άσκησε το ΚΚΕ στον ακροδεξιό πράκτορα της ΜΑΒΗ Φρέντι Μπελέρη; Με την πίστη και την υπακοή στο καπιταλιστικό πλαίσιο λειτουργίας των δήμων αλλά βγάζουμε ανακοινώσεις για ξεκάρφωμα;

          Ωχ, με τέτοιον αρμόδιο στην ταξική καθοδήγηση, βλέπω να έχουμε καπιταλισμό για τα επόμενα 5.000 χρόνια..

        5. Ανώνυμος

          Αμ η ΛΑΡΚΟ; “εμείς από την ΛΑΡΚΟ βγαίνουμε νεκροί ή νικητές, ποτέ απολυμένοι” έλεγαν οι εκεί συνδικαλιστές του ΚΚΕ. Και απολύθηκαν όλοι οι εργάτες, χωρίς να ανοίξει μύτη τελικά

        6. Ανώνυμος

          Ανώνυμος08/10/2024 at 00:00, καλύτερη ιδέα εχω: οι στιγμές που η Ιστορία ανοίγει τη πόρτα στους επαναστάτες, είναι λιγες: τότε χρειάζεται γνώση και θάρρος. Οι μπολσεβικοι τα είχαν και τα δύο. Οι Κουβανοί είχαν μόνο το θάρρος, η γνώση ήλθε μετά. Αποτι φαίνεται το κυριότερο είναι το θάρρος, ακριβώς αυτό που λείπει από το ΚΚΕ. Αυτό δείχνει το 1944, το 1974 και το 2012. Τι ακριβώς παιζόταν το 2012 που τόσο λοιδωρει το ΚΚΕ, θα μπορούσε να μας πει ίσως ο μακαρίτης Βγενοπουλος, ο ιδιοκτήτης της Μαρφιν.
          Δυστυχώς, η Ιστορία φάνηκε γενναιόδωρη με το ΚΚΕ, αυτό όμως δεν στάθηκε στο ύψος του. Αν τώρα γίνεται δουλειά μυρμήγκιου, τότε γινόταν δουλειά γιγάντων. Που δυστυχώς, πετάχτηκε στα αζήτητα.

        7. Ανώνυμος

          @ 08/10/2024 at 08:40

          1) Από τη ιστορία της κουβανικής επανάστασης δεν έχεις καθόλου ιδέα. Αν δεν υπήρχε η στηριξη των αγροτών στην υπαιθρο απέναντι στους τσιφλικάδες & το σοσιαλιστικό κόμμα στις πόλεις η επανάστααη θα είχε οδηγηθεί σε πλήρη αποτυχία. Κυρίως για το δεύτερο βλεπε Βολιβία.

          Η εξαγωγή της Κουβανικης επανάστασης σε Βολιβία (δεν συνδέθηκε με τις πόλεις), Αφρική κατέληξε σε αποτυχία Οι αντίπαλοι είχαν ήδη πάρει τα μέτρα τους & ήταν προετοιμασμένοι.

          2) Το ΚΚΕ δεν είναι ηλίθιο να εκτείθεται σε προβοκάτσιες.
          Έχει μεγάλη εμπειρία & γνώση. Νομίζεις πως τυχαία ο Τσε όταν ορκίζονταν πίστη στΑ κοκκαλα του Στάλιν παρομοίαζε τον Ιμπεριαλισμό με ΧΤΑΠΟΔΙ που είχε πολλά πλοκάμια?

          Τελικα΄τι έγιναν οι “αγανακτισμένοι,” τα “αντιμνημονιακά μέτωπα” τα “κινήματα πόλης”΄?

          ΄Όλα με κοινο παρανομασττη πως δεν πολυήθελαν να συνδεθούν στην καλύτερη ή ήταν εχθρικα στην χειροτερη προς το Εργατικό Ταξικό Κινήμα.

          Ενημέρωσε μας αν με τον “γενναίο” σκιζομνημονιουλη βαροζουρναραδάκια αρχηγό,της Κυψέλης, που του δώσατε γη & ύδωρ, σκίστηκε κανένα μνημόνιο ως πλέον κυβέρνηση & με Δημοψήφισμα – Μούφα χωρίς ουσιαστικά ερώτημα επί μιας πρότασης των “δανειστών” που είχε αποσυρθεί..
          Μέχρι & ο ουρανοκατέβατος για κάποιους, “φυτευτός” για κάποιους άλλους Κασέλ από το Αμέρικα πολιτικά τον προκαλεί & αυτός κάνει την πολιτική “πάπια”..

          Η πολιτική σουργελοποίηση του Σύριζα συνεχίζεται, το ΚΚΕ ανεβαίνει σιγά σιγά. Λυσάξτε τσαούσες της σοσιαλδημοκρατίας.

        8. Ανώνυμος

          5 χρόνια η ΛΑΡΚΟ λειτρουργουσε & οι εργαζόμενοι πληρωνόντουσαν χάρη στον αγωνα των εργαζομένων που εμπισυτεύτηκαν το ΠΑΜΕ.
          Μέχρι & οι παπάδες στην περιοχή το αναγνωρίζουν, εσείς μάλλον είσαστε δογματικότεροι από αυτούς

          Το ΚΚΕ ήταν & είναι στην ΛΑΡΚΟ.
          Εσείς επαναστατάράδες μου δεν σας είδα πουθένα εκεί κοντά. Πουθενάδες ως συνηθως με νοοτροπία αριστερίζοντος υπερεπαναστάτη φοιτητή που πάτησε τα 40+

        9. Ανώνυμος

          Όχι ρε το πρόβλημα δεν είναι ο καπιταλισμός 07/10/2024 at 23:50.
          Χαζομάρες λέει το ΚΚΕ

          Είναι το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα όπως περίπου έλεγε παλιός Πρόεδρος του ΣΕΒ που τότε στήριζε Σύριζα..

        10. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          11/10/2024 at 16:37, Ώπα ρε μάστορα! Από το “οι εργάτες από την ΛΑΡΚΟ βγαίνουν ή νεκροί, ή νικητές, ποτέ απολυμένοι” που έλεγε το ΚΚΕ έφτασε τώρα να λέει “ναι αλλά πληρωνοντουσαν για 5 χρόνια”…..

          Αύριο θα λέει το ΚΚΕ “ναι αλλά μπήκαν σε πρόγραμμα ΟΑΕΔ για 8μηνα”….

        11. Ανώνυμος

          Ανωνυμε 7, δεν καταλαβες το σχολιο περι κουβανικης επαναστασης, δεν πειραζει, δεν εχω μεγαλες απαιτησεις. Ενα σχολιο απο το (γνωστο και μη εξαιρεταιο) banking news ειναι πολυ καλο , ισως σε βοηθησει βα καταλαβεις κατω απο ποιες σημαιες στρατευεται το ΚΚΕ:

          https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/763894/i-gallia-tha-polemisei-enantia-stin-rosia-myrizoun-prodosia-alla-tha-ypostoyn-tin-dysosmia-tis-mellontikis-tous-ittas

        12. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 12/10/2024 at 17:54, και μόνο από την παραπομπή, που παραθέτεις, δείχνεις ότι δεν έχεις εσύ καταλάβει κάτω από ποιές σημαίες στρατεύεσαι!
          Εκτός κι αν έχεις….

        13. Ανώνυμος

          @12/10/2024 at 17:54.

          Το συντηρητικό bankingnews.gr, το (λιγότερο) αμφιβολα αξιόπιστο ως “πηγή” για δήθεν “αριστερούς” στην ουσία Πασόκους ως “πηγή” σε ένα σαίτ της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Βαριέμαι να ψάξω τα “διαμάντια” της συγκεκριμένης ιστιοσελίδας.

          Την επόμενη φορα να βάλεις ως “πηγη” την “Δημοκρατία” που στήριξε Καραμαλνικούς την 5χρονη κυβέρνηση Σύριζα-Ανελ. Μάλλον υπέροχο το μνημονιάκι του Τσίπρα 12/10/2024 at 17:54.

          Να που αποκαλύπτεσαι ιπως είσαστε δεξιοί & τρέμετε την πολιτική επιρροή άνοδο του ΚΚΕ στο λαϊκό εργατικό κινημα.

          Με το πολιτικό τσίρκο του Σύριζα που τους αποκαλώ ήδη από τις εποχές των “αγανακτισμένων” του 2011 με τις αλλοπρόσαλες αναλύσεις& την μη δημόσια ξεκάθαρ πολιτική κατεύθυνση στο τι θα έκαναν ώς “μέτωπο” οδεύουμαι προς το σουργεαλιστικό τέλος. Ενδεικτικο, Κασελ πετά το γάντι στον Τζίφρα & ο άλλος δεν μιλά. Μόνο γέλιο μαζί με δεύτερες σκέψεις από τι μπορεί να “κρατιούνται”.

          Καρέκλες μοίρασε & μοιράζει ο Μητσοτάκης σε Πασόκους & Σοσιαλδημοκράτες που τα νιάτα τους τις εποχές του Ανδρέα έκαναν “ανένδοτο” ή “ανέκδοτο” κατά της Δεξιάς.
          Μέχρι & λογογράφους “δανείστηκε” από την πρώην “Ελευθεροτυπία”. Οι καταστάσεις έχουν μια ιστορική διαδρομή, δεν πέφτουν από τον ουρανό.

          Τελικα δύο είναι τα κύρια κόμματα όπως δύο και οι κύριες τάξεις.
          Η ΝΔ ή ΚΚΕ

          Λεπτομέρεια που άκουσα πρόσφατα στο ράδιο όσο αφορά το θέμα της υπογεννητικότητας. Σε παιδικά είδη ρουχισμού έχουν σχεδόν εξαφανιστεί οι παιδικές “μεσαίες” εταιρίες & κυρίως έχουν μείνει μόνο για τα “μικρά” πορτοφόλια & για τα πολύ “μεγάλα”. Γινόμαστε “Ευρώπη” δηλαδή ΕΕ σιγά-σιγά.

        14. Ανώνυμος

          @12/10/2024 at 17:54.

          Το Λύκόφως του ευρύτερου Πασοκισμού των “μικρομεσαίων” ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα οδεύει προς την Πολιτική Δύση του..Ασχέτως ποσοστών.

          Προβάλλετε ως “λύση” περισσόερο από κόμμα Βελόπουλου για αντιστάθμισμα γιατί στις “μετρήσεις” σας φαίνεται 5ος. Στο κάτωκάτω στα πρώτα νιάτα ισχυρίζονταν του ήταν στο ΠΑΣΟΚ .Μετά ΤΟ 2012 πέρασε για λίγο από ΝΔ το 2012 εν μέσω ΣαμαροΒενιζελών & Μνημονίων.[1]

          Με την ευκαιρια καλό θα ήταν να πας να ξαναψηφίσεις στις εκλογές της Πασοκάρας. Στις δύο ψηφοφορίες, δώρο η μία.

          Για τον Σοιαλισμπο παλεύεται όλοι όπως έλεγε ο Γιάννος στις αρχές της δεκαετίας του 2000

          .

          —————————————————————————–
          —————— ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ———————————
          —————————————————————————–
          [1]

          https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%92%CE%B5%CE%BB%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82

        15. Ανώνυμος

          @11/10/2024 at 22:17

          Μήπως να περιμένουν το πολιτικό τσίρκο του Σύριζα να τους “σώσει” ως “κυβέρνηση”? Όπως έσωσε από τα μνημόνια το 2015 που τα ψηφίσατε σο Δημοψήφισμα? “Το ΟΧΙ είανι αποδοχή της δικής μου πρότασης ” έλεγε τότε ο Τζίφρας.

          Η ΝΔ είδε πως αριθμητικά καταρρευσε από τις ευρωεκλογές(μικρό το 9,3%) & μετά τις εκλογές για αυτό κάνει κάποιες τελευταίες “αβαρίες” για το Κεφάλαιο.
          Να έχουν οι επόμενοι να το παίζουν ανήξεροι με τα χέρια τους “καθαρά” σε πιθανή εναλλαγή ή συγυβέρνηση με άλλο ή άλλα κόμματα. Έστι είναι το πολιτικό αστικό σύστημα, “σκυτάλη”.

          5 χρόνια οι εργαζόμεοι εμπιστεύτηκαν το ΠΑΜΕ κόντα σε αστική κυβέρνηση και σύσσωμο αστικό πολιτικό σύσημα, αστική τάξη & ΕΕ .Δούλεψαν με την επιχείρηση ανοικτή & πληρώθηκαν. Με μοναδικό πολιτικό φορέα που τους στήριζε, το ΚΚΕ. Κάποια πράγματα έγιναν.
          Εκτος αν θεωρείς πως οι αστοί που μετράνε & την δεκάρα του εργάτη & σκυλιάζουν όταν οι νόμοι ΤΟΥΣ καταπατούνται στην πράξη δεν είχαν πρόβλημα με την επιπλέον 5ετή λειτουργία της ΛΑΡΚΟ.

          Λεπτομέρεια πως μία ενεργοβόρα βιομηχανία χρειάζεται ρεύμα για να λειτουργήσει. Πόσο μάλλον να μπουν ηλεκτρονικά μισθοί των εργατών στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Ένας μεγάλος “επαναστάτης” σαν & σένα δεν κολλάει σε τέτοιες “λεπτομέρειες”.

          Για πήγαινε λοιπόν να πες τις εξυπνάδες σου στους εκεί εργάτες. για να δούμε & “αντιδράσεις”. Γιατί 5 χρόνια είσαστε άφαντοι.

          Βλέπεις εκεί δεν παρευρίσκονται φοιτητριούλες και ανενημέρωτοι φοιτητές να “πουλάτε μούρη” όπως στα αμφιθέατρα στα 1990’ς-2000’ς αλλά σκληρα εργαζόμενοι με οικογένεις οι περισσότεροι.

          Ζούμε στην εποχή του Λυκόφωτος του ευρύτερου ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ..& Ας ετοιμάζεται το νέο ΠΟΛΙΤΙΚΟ τσαντήρι του Λάκη σε τηλεοπτική συχνότητα όπως λέγεται..

        16. Ανώνυμος

          Φυσικά & έχει σημαίες 12/10/2024 at 23:00
          Δεξιός είναι ο κύριος 12/10/2024 at 17:54 όπως & να “αυτοπροσδιορίζεται”. Απλά ντρέπεται να το πει σε σάιτ της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.

        17. Ανώνυμος

          Τελικά δεν πήρατε συγκεκριμμένη θέση για την πρόσφατη ας την πούμε “παρέμβαση” που έγινε στη Ρόδο από Ισραηλινούς τουρίστες ή “τουρίστες” σε αντιπολεμική συγκέντρωση.

          Άλλη μία νο34521 λάμψη απουσίας θέσης, αυτή την φορά κατά τα άλλα σε ανάρτηση με θέμα τα εγκλήματα ΗΠΑ – Ισραήλ & τις αντιπολεμικές εκδηλώσεις..

          Άλλο ένα αδιάφορο “σφύριγμα”, μέχρι να ξεχαστεί από “επανασταταράδες” για να βρουν το επόμενο. Αντίθετα διαπιστώνονται πολλές άσχετες με την ανάρτηση “κριτικές” για το ΚΚΕ Μην στεναχωρήσετε & το αστικό κράτος & σας τραβήξει κανένα “αυτάκι”.

    2. θεοδωρος Σαμιωτακης

      Αυτό είναι πιο σοβαρό από ότι φαίνεται.Οι ισραηλινοι αγοραζουν εδώ αβέρτα και σε κάποιο καιρό θα καθορίζουν σοβαρά τις εξελίξεις.Λομπι φτιάχνουν παντού.Σκεψου πόσο σποτελεσματικα θα είναι σε μια μισό διαλυμένη χώρα με μπόλικους έτοιμους να κάνουν τα πάντα για ένα μεροκάματο.Επισης να θυμίσω ότι και στη περιοχή που τώρα φλέγεται άρχισαν να αγοράζουν πρώτα τα πάντα πριν αρχίσουν οι βιαιότητες

      Reply
  9. Χρ Παρισης

    … Και το κομμα των τηλεπαρουσιαστριων ,καθε μηνα εισπραττει απο τον στουρναρα την επιχορηγα. Παντως,με το Τεταρτο υπερκομματικο Μνημονιο,που ερχεται οσονουπω,θα χρειαστουν για “περικυκλωση” και δωρεαν φυλαξη του Κωλοχανειου απ το οποιο ζουν . . . Τελικα,πολυς κοσμος “ψωμιζεται” ,που ελεγε και ο Πλωριτης, απο τα Μνημονια, ευλογια αποδειχτηκαν σε βαθος χρονου, happy end και ολοι ζησανε καλα κι αυτοι καλυτερα ,γι αυτο και νοιωθει τοση “τιμη και συγκινηση” ο δημοσιος υπαλληλος γραμματεας τους,οταν τον καλει ο χατζηνικολαου στο μαγαζι του …

    Reply
  10. Χρηστος Παρισης

    προς το “ανωνυμο” 8.10 8.40 : Βρες και διαβασε το βιβλιο του Θεμη Μοσχατου ( ανωτατου στρατιωτικου στελεχους του ΕΛΑΣ) ” Η συσκεψη των καπεταναιων στη Λαμια “, (1984), νομιζω εκδοσεις Γλαρος ηταν. Περιγραφει με αρκετες λεπτομερειες την συνειδητη προδοσια και παραδοση του ΕΛΑΣ και των αγωνιστων στους Αγγλους απο την ηγεσια του ΚΚΕ στο Λιβανο 20.5.1944) . Καμμια απολυτως σχεση προς την ιστορικη πραγματικοτητα δεν εχουν οι υποβολιμαιες “αποψεις”
    διαφορων ψευδοιστορικων περι δηθεν ατολμιας κλπ της ηγεσιας του κκε. Ο Λιβανος υπηρξε ,εκτος απο μια πρωτοφανη στα στρατιωτικα χρονικα της παγκοσμιας Ιστοριας προδοσια και παραδοση ενος νικηφορου και ακμαιου στρατου σε εναν αοπλο και πολιτικα και ηθικα ανυπαρκτο αντιπαλο, μια εν πληρει δολω και συνειδησει πραξη Ατιμιας. Αυτη η ατιμια καθορισε και καθοριζει ολη την κατοπινη ιστορια του κομματος αυτου, αυτη
    καθορισε και την αποστασιοποιηση δεκαδων χιλιαδων
    αγωνιστων απο το κομμα αυτο, που βρηκαν ως εσχατο καταφυγιο την αλλη απατη,το αθλιο κομμα του γιου του Παπατζη. Δυστυχως,ο Αρης Βελουχιωτης δεν μπορεσε ,για πολλους λογους,να συλλαβει και να εκτελεσει κατα τους κανονες του πολεμου,τους προδοτες εκεινους. Γι αυτο και εσκαψε ο ιδιος τον ταφο του, οπως ηταν αναμενομενο,οταν με εντολη του αλητη του Ζαχαριαδη στην ουσια τον εξεθεσαν ακαλυπτο στη σφαγη,που απεφυγε με την αυτοκτονια του. Τα σημερινα, που αναφερεσαι, ειναι απλα το φυσικο επακολουθο αυτου που προανεφερα, ( πταισματα μπροστα στη Μεγαλη Προδοσια) οπως βεβαια και εκεινα που μαγειρευουν με τους επιστηθιους φιλους τους και συγκυβερνητες τους απο το 1989 και που θα οδηγησουν την εργατικη ταξη και το λαο στην οριστικη καταστροφη τους.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      πασόκικες ανοησίες μοσχάτου, χαριτόπουλου, και λοιπών δημ. δυνάμεων.
      απόκοντα κι ο παρίσης, να ποτίζεται κι η γλάστρα.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Πιο ΠΑΣΟΚ είναι να βγάζεις ως κόμμα ανακοινώσεις υποστήριξης στον πράκτορα της ΜΑΒΗ δε νομίζεις;

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Μπερδεύτηκες με την πιθανότητα αρπαγής περιουσιών της ελληνικής μειονότητας 09/10/2024 at 11:36

          Το ποιος είναι & ποιος ήταν φάνηκε από τα συλλαλητηρια για την Μακεδονία το 1992 με την συμμετοχή του ΣΥΝ βασικής συνιστώνσας του μετέπειτα Σύριζα. Αλλά τσιπρα του ΣΥΝ ψηφίζατε με χέρα & πόδια “διεθνιστές” της πλακας μερικά χρόνια αργότερα.

          Τότε (1992) στα “συλλαλητηρια” συμμετείχαν όλοι “Πλην Λακεδαιμονίων” όπως έλεγε ο Κύρκος για την μη συμμετοχή του ΚΚΕ

      2. Ανώνυμος

        Το ωραίο 08/10/2024 at 22:27 είναι πως ο Άρης ήθελε Λαϊκή Δημοκρατία (Περίπου Σοβιετία στην δική τους Γλώσσα) αλλά εκείνοι δεν θέλουν ούτε ήθελαν ποτέ

        Άλλη μία σοσιαλδημοκρατική πασοκικη φαινομενικά αντίφαση

        Αν είσαστε με τον Άρη, τότε είσαστε με την Λαϊκή Δημοκρατία στην Ελλάδα πασοκοι όλων των αποχρώσεων.. Άρα αντικειμενικά είσαστε κοντα΄στο ΚΚΕ

        Αν είσαστε με τον ΤΣΕ τότε είσαστε ΟΠΑΔΟΙ του Στάλιν όπως δήλωνε πως ήταν ο ίδιος ο Τσε..

        Η λογική & η ιστορία έχει αυστηρούς κανόνες, δεν είναι διαπραγματεύσιμη στο μικροαστικό παιχνιδίαρικο σύμπαν σας που όλα αναιρούνται κατα πως σας συμφέρει. Δείτε το παράδειγμα του Σύριζα που κατέληξε & που θα καταλήξει..

        Reply
    2. Ανώνυμος

      Δηλαδή ήθελες λαϊκη δημοκρατία κύριε Παρίση? Και γιατί το “αριστερό”ΠΑΣΟΚ τοθυ ΑΝΔΡΕΑ δεν πέταξε έξω τις βάσεις του θανάτου στα 1980’ς? Μιας & πρόβαλε τον εαυτό του ως γνησιο πολιτικό κληρονόμο του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ?

      Η σοσααλδημοκρατία κυβερνά περισσότερα χρόνια από την Δεξιά μην κάνετε τους χαζούς.

      Reply
      1. Χρήστος Παρίσης

        Αγαπητέ Κύριε, απο πού βγάλατε το συμπέρασμα ότι εγώ,ο συγκεκριμένος ,με αυτό το ονοματεπώνυμο, οχι καποιοι άλλοι που ίσως σε κάποια συμπίπτουμε, ΔΕΝ επιθυμούσα την Λαική Δημοκρατία? Περι Πασόκ ( το ονομάζω πάντα Πιασόκ) , εχω αναφερθεί, δεν απαιτώ βέβαια να έχετε διαβασει προηγούμενα σχόλιά μου. Ας επαναλάβω ότι το θεωρούσα απο την στιγμή της ιδρυσής του ,το 1974, ενα μουσολινικό αρχηγοκεντρικό νεοφασιστικό μόρφωμα-κατασκεύασμα των υπερατλαντικών αφεντικών. [ Επειδή μάλιστα μια τετοια θέση ούτε καν συνεζητείτο στους κύκλους που τότε ανήκα, και για δεκαπεντε άλλους λόγους,απεχώρησα απο αυτά τα συνονθυλεύματα,οπως αποδείχθηκαν καθαρά μετα τη Χούντα.,μέσα και από την τελική επαίσχυντη προσχώρηση τους κατά μάζες στον άθλιο Σύριζα.] Εξηγούμαι λοπόν ,για να μην παρεξηγούμαι. και σας απαντώ για τον επι πλέον λόγο ότι μιλάτε ευγενικά. Oσο δε για τα περί τον Τσέ και στην προέκταση τούτων, τον Στάλιν, το θεωρώ τιμή μου να ακολουθώ,όσο μπορώ, την δική τους διαδρομή. Δεν θα πώ άλλα,θα χρειαζόταν δεκαπεντε σελιδες και θα αποτελούσε κατάχρηση του χώρου αυτού,πρός τον οποίο ,παρεμπιπτόντως δεν έχω και τόσο μεγάλη ιδεολογική συγγένεια.

        Reply
      2. Ανώνυμος

        @ Χρήστος Παρίσης

        Ο Πασοκισμός αποτελεί ευρύτερο φαινόμενο που ξεπερνά τα στενά κομματικά όρια του ΠΑΣΟΚ. Μην πει κάποιος πως & οι 300 χιλιάδες που ψήφισαν την προηγουμενη εβδομάδα την 1η Κυριακή για το ΠΑΣΟΚ είναι ΠΑΣΟΚΟΙ.

        Πασοκα ήταν μία φίλη της μητπερας μου που βόλεψε δύο παιδιά της με το ΠΑΣΟΚ & ας ψήφιζε ΝΔ.

        Πασοκικο ήταν κάτι οργανώσεις Εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς που νυχθημερόν “διαστρεύλωναν” το ΚΚΕ.

        Πιθανόν γιατί ζήσατε τέτοιες εποχές(πιθανότατα μικροτερος σας) θα φέρετε πως ένα από τα κυριότερο χαρακτηρηστικά του ΠΑΣΟΚ από τις αρχές της ίδυσης του ήταν η διατρεύλωση όσως έλεγε ή έκανε το ΚΚ & η προβολή μίας “υπερεπαναστικότητας” σε σχέση με το ΚΚΕ που θα το έκανε “με άλλο τρόπο” πιο “έξυπνο” από το “χαζό”, “μονολιθικό” ΚΚΕ.

        Σε τι άραγε διαφέρει το προηγούμενο από τα “κύρια καθήκοντα” αρκετών οργανώσεων της εξωκοινοβουλευτικής.αρίστερας ή “ανεξάρτητων” γνωμών?
        Αυτό αρκεί, για αντικειμενική ένταξη στον ευρύτερο “Πασοκισμό” της ευρύτερης σοσιαλδημοκρατιας με τις “παραφυάδες” της δηλαδή.
        Κάτι ψιλοπράγματα που έγραφε για άλλο θέμα ο ΜΑΡΞ στην εισαγωγη της Κριτικής της Πολιτικής Οικονομίας ανάμεσα στο που νομίζουμε πως ανήκουμε & στο που αντικειμενικά ανήκουμε.

        Είδαμε που κατέληξε ο όλος ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΣ το 2015 στο Δημοψήφισμα
        Όπως απέδειξε & η μνημονιακή εποχή δύο κόμματα έμειναν αμετάβλητα.
        ΝΔ ή ΚΚΕ Γιατί δύο είναι οι κύριες τάξεις. Τα μικροαστικά όνειρα στην καλύτερη ήταν ονειρώξεις ή όνειρο μικροαστικής “αριστερής” νυχτός

        Όσο για το επώνυμος, όλοι είμαστε επώνυμοι, ειδικά στο ιντερνετ & ας σχολιάζουμε ανώνυμα.

        Reply
        1. Χρήστος Παρίσης

          Αλλα γράφω,άλλα κατάλαβες , αγαπητέ μου. Δεν πειράζει, ο καθένας βλέπει στά γραφτά των άλλων αυτό που νομίζει ο ίδιος,κατα την επιθυμία του,ότι γράφουν. Αναφερθηκα σε επωνυμια, για να διακρίνω τις δικές μου θέσεις απο άλλες ,οχι για αλλο λογο. Δεν γραφω περισσότερα, γιατι χτές εστειλα μήνυμα που προφανως δεν ταιριαζει με τις επιθυμιες των κκ. διαχειριστων εδω,και το έκοψαν,δεν το βλέπω .[ Φυσικα και δεν είχα ποτέ αυταπάτες για δηθεν δημοκρατικούς διαλόγους και εργατικές δημοκρατίες … ] Αυτα ! ( Και αν δημοσιευτεί η απαντησή μου , που σε καθε περίπτωση δεν με ενδιαφέρει,δεν έχω μαγαζί,ουτε θα ανοίξω ποτέ για να μαζεύω πελατάκια)

        2. kokkiniotis Post author

          Δεν υπάρχει χθεσινό μη εγκεκριμένο σχόλιο σας.

  11. Ανώνυμος

    Αισχρή σημερινή “ΕΡΤ”, κάνει εκτενές “ρεπορτάζ” (διάβαζε: “χυδαία και ξετσίπωτη σιωνιστική προπαγάνδα”) από κάποιαν ….”ημέρα μνήμης” των σιωνιστών δολοφόνων, που δε διστάζουν να καπηλεύονται τα δικά τους θύματα για να υποστηρίξουν το Κράτος-Δολοφόνο! Ακόμη και φωτό από αντιπολεμικές εκδηλώσεις των λίγων θαρραλέων αγωνιστών της ειρήνης μέσα στο Ισραήλ “Stop the War” καπηλεύτηκαν.
    Είναι αδίστακτοι!
    Εχουν εξαπολύσει εναντίον της παγκόσμιας κοινής γνώμης τον ισχυρότερο προπαγανδιστικό και εκβιαστικό-τρομοκρατικό οργανισμό, που γνώρισε ποτέ η Ιστορία, και, μπροστά στα μικρόφωνα κάποιος “Πρόεδρος της Ισραηλιτικής κοινότητας Αθήνας” ….μυξοκλαιγόταν για ….”παρασιώπηση”(!), που θα την σπάσουν αυτοί οι ….”γενναίοι” πορφυρογέννητοι χρυσοφόροι ….φασίστες Σιωνιστές!
    Είναι αδίστακτοι και θρασύτατοι ψεύτες και υποκριτές!

    Reply
  12. Χρ Παρισης

    Μην τους παρεξηγεις, δημοσιοι υπαλληλοι ( ειδικου σκοπου) ειναι, γι αυτο ειναι μισθωμενοι. Απλως,μεσα στην απεραντη ηλιθιοτητα που συνοδευει την ιδιοτητα αυτη,δεν μπορουν να αντιληφθουν οτι ενας κρατικος υπαλληλος ,περα απο το οτι εχει απολεσει την ανθρωπινη του ουσια, δεν μπορει πλεον να ειρωνευθει κανεναν και τιποτε,ουτε να να μην ζει μεσα στην διαρκη αμφιβολια και τον χλευασμο για τους Αλλους,ως ψυχολογικο αντιρροπο της θεσης και του ρολου του στην κοινωνια.

    Reply
  13. Χρηστος Παρισης

    Σχετικα με τα δυο σχολια ( ανωνυμος 12/10 17.54 κ 23.00) , χωρις να μπω στην διαμαχη των δυο κυριων,λογω περιορισμενου χωρου, θα ηθελα,γενικευοντας , να ρωτησω :Υπαρχει αρα γε στη Δυση “αριστερο” κομμα ( ασχετως αποχρωσεως) που να μην εχει φιλοαμερικανικο – σιωνιστικο προσανατολισμο,για να το πω κομψα καπως? Υπαρχει αριστερο κομμα που να μην τασσεται “παρα το πλευρον” του WEF στις επι μερους επιδιωξεις του ( παγκοσμιο κυβερνητικο κεντρο- εγκεφαλος / στρατιωτικοπολιτικη ομογενοποιηση των κυβερνητικων αρμοδιοτητων/ ενιαια νομοθετικη θεσπιση κανονων για θεματα οπως “πανδημιες”, κλιμα, οικονομικες πολιτικες, πολιτικες ελεγχου του παγκοσμιου πληθυσμου και αλλα ? Το οτι κομματα οπως του “σοσιαλιστικου” τοξου ,των πρασινων,,της δηθεν εναλλακτικης αριστερας κλπ,ξεπερνουν σε λυσσα ακομα και υπερσυντηρητικα μορφωματα,στην επιδιωξη επιβολης αυτων των πολιτικων , ειναι τυχαιο? Για να ειμαι δε ακριβοδικαιος,πρεπει να σημειωσω οτι το ΚΚΕ ( μαλλον πανευρωπαικη εξαιρεση) εχει αρχισει να αποστασιοποιειται απο αυτο το στρατοπεδο των λυσσασμενων ΝΑΤΟικων. [ Πραγματικα κωμικη ειναι η προσπαθεια καποιων απο αυτους τους ΝΑΤΟπληκτους να κατασκευασουν – για να συγκαλυψουν τον Ναζιστικο χαρακτηρα της λατρευτης τιυς ΕΕ – δηθεν “αντιφασιστικα μετωπα” ολου αυτου του σοσιαλφασιστικου εσμου… μετωπα που,εννοειται ,θα ειναι οι διαδοχοι των αντισοβιετικων και αντικομμουνιστικων Ατλαντορεβανσιστικων “αντισταλινικων” οργανωσεων του Ψυχρου πολεμου, υπο συγχρονο “αντιφασιστικο”, “αντιολοκληρωτικο” ( δηλαδη αντικομμουνιστικο και αντεργατικο) και για σαλτσα …”αντικαπιταλιστικο” προσωπειο ..Αναφερομαι στους θαυμαστες των Ουκρανοναζι που παρουσιασαν τη σφαγη των κομμουνιστων της Οδησσου ως …” διαμαχη φιλοδυτικων και φιλορωσικων στοιχειων” , για να αναφερω μονο μια απο τις δεκαδες εμετικες μπαντεριτικες αποφανσεις τους .]

    Reply
  14. Χρ Παρισης

    Καλως, δεν φαινεται στη στηλη, γι αυτο και παραπονεθηκα,ζητω συγγνωμην ,οσον αφορα τη διαχειριση, η απαντηση ως προς τον συνομιλητη ισχυει.

    Reply
  15. Ανώνυμος

    Ακόμα δεν πήρατε συγκεκριμμένη θέση για την πρόσφατη ας την πούμε “παρέμβαση” που έγινε στη Ρόδο από Ισραηλινούς τουρίστες ή “τουρίστες” σε αντιπολεμική συγκέντρωση.

    Άλλη μία νο34522 λάμψη απουσίας θέσης,ειδικά σε ότι έχει κάποια σχέση με το ΚΚΕ. Αυτή την φορά κατά τα άλλα σε ανάρτηση με θέμα τα εγκλήματα ΗΠΑ – Ισραήλ & τις αντιπολεμικές εκδηλώσεις..

    Άλλο ένα αδιάφορο “σφύριγμα”, μέχρι να ξεχαστεί από “επανασταταράδες” για να βρουν το επόμενο. Αντίθετα διαπιστώνονται πολλές άσχετες με την ανάρτηση “κριτικές” για το ΚΚΕ.

    Μην στεναχωρήσετε & το αστικό κράτος & σας τραβήξει κανένα “αυτάκι” για την “βιομηχανία” της χώρας, τον τουρισμό.

    Οι ισραηλινοί “τουρίστες” ή τουρίστες πήραν αποφασιστική & δυναμική απάντηση από τα σωματεία, & τον κόσμο της περιοχής.

    https://www.rizospastis.gr/story.do?id=12668888

    Αναμένονται θέσεις των κομμάτων, σωματείων οργανώσεων αλλά & Πολυγραφώτατων σχολιαστών.
    Ιδού η Ρόδος λοιπόν να δούμε & την δική σας θέση.

    Μην κάνετε λοιπόν το κορόιδο ειδικά σε μία ανάρτηση με κατα τα άλλα με θέμα (αντιγράφω τον τίτλο)
    “Τα εγκλήματα Ισραήλ-ΗΠΑ, η απειλή γενίκευσης του πολέμου και η αντιπολεμική πάλη σήμερα”…

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *