Οι δραματικές επιπτώσεις της διαρκούς λιτότητας φαίνονται πλέον και στην αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νοικοκυριών. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ICAP, όλο και περισσότερα νοικοκυριά στρέφονται σε λιγότερα και φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ενώ συνεχώς αυξάνεται το ποσοστό των καταναλωτών που ελαχιστοποιεί τις παρορμητικές αγορές αφού πλέον ωθείται στην αγορά των «απαραίτητων» αγαθών και στον περιορισμό των δαπανών για τα λοιπά προϊόντα. Μάλιστα τα τρόφιμα και τα ποτά κατέλαβαν το 78,0% των συνολικών πωλήσεων το 2014. Δηλαδή τα λαϊκά νοικοκυριά δαπανούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εισοδημάτων τους για να καλύψουν βασικές ανάγκες επιβίωσης…