Τα σχολεία ανοίγουν με πολλές αμφιβολίες από πλευράς γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών. Η κυβέρνηση μέσα στην καραντίνα βρήκε τη χρυσή ευκαιρία να καταθέσει το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Στόχος να διαλυθεί κι άλλο ο δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου, και να προλάβει αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς και μαθητ(ρι)ες. ην ίδια στιγμή η εκπαιδευτική κοινότητα βρίσκεται σε κινητοποιήσεις απέναντι στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Το νομοσχέδιο διαλύει τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα με τις εντολές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης: η εκπαίδευση να γίνει κερδοφόρα στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
Αξιολόγηση, πειθάρχηση, ανταγωνισμός, κατηγοριοποίηση, αριστεία, απόρριψη, περικοπές, ταξικοί φραγμοί, είναι μερικές μόνο όψεις του, με τις οποίες αναμετρήθηκε το εκπαιδευτικό κίνημα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Στην συζήτηση μας θα ακούσουμε τις απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής, και φοιτητών. Πώς μπορούμε να αντιταθούμε στο νομοσχέδιο Κεραμέως και να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο; Μπορεί το εκπαιδευτικό κίνημα να αποκρούσει την επίθεση; Ποια εκπαίδευση χρειάζεται η κοινωνία σήμερα και για ποιο σκοπό; Πώς μπορεί το σχολείο να χωράει όλα τα παιδιά;
Παρακολουθήστε τη συζήτηση της σελίδας μένουμε ενεργοί
Ομιλήτριες:
– Γιώτα Ιωαννίδου, εκπαιδευτικός β/βαθμιας εκπαίδευσης
– Δήμητρα Τάσσου, αναπληρώτρια νηπιαγωγός ειδικής αγωγής
– Μάγια Σταυροπούλου, νηπιαγωγός
– Δήμητρα Παπανικολάου, φοιτήτρια