Μέσα σε κλίμα ευφορίας, αλλά και αστεϊσμών παραχώρησε χθες την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στη ΔΕΘ ο Αλέξης Τσίπρας, ως πρώην πρωθυπουργός.
Οι ερωτήσεις από τους εντεταλμένους των ΜΜΕ δημοσιογράφων εντός των επιτρεπομένων τειχών, ενώ πολλοί από αυτούς προπαγάνδιζαν τα ίδια τα μέσα στα οποία εργάζονται, μέσω προσεκτικών αναφορών στα λεχθέντα κατά καιρούς σε διάφορες εκπομπές.
Κάποιοι έδειξαν εμφανή διάθεση χαδέματος του κ. Τσίπρα, με ανώφελα προσωπικά ευφυολογήματα, σε κάποιους δεν περίσσεψε ο χρόνος για να τους δοθεί ο λόγος, άλλοι ξεγλίστρησαν επιδεικτικά, όπως η δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη η οποία απέφυγε να καταθέσει ερώτημα στον πρώην πρωθυπουργό. “ Έχω καλυφθεί, είπε, από ερωτήσεις συναδέλφων που προηγήθηκαν”, και αποχώρησε.
Ένα κακοστημένο παιχνίδι, ένα πάμφθηνο επικοινωνιακό σόου, με πρωταγωνιστές την έλλειψη σοβαρότητας αλλά και πολιτικής υπευθυνότητας από τη μια, μπροστά στο χαμογελαστό Α. Τσίπρα, που διηύθυνε την παράσταση, επαναπαυόμενος στην ισχύ και ακολούθως την επιρροή και του ξένου παράγοντα που επιθυμεί την παραμονή του στην εξουσία από την άλλη.
Την ώρα όλα τούτα που η ανεργία χτυπάει την πόρτα σε κάθε λαϊκό σπίτι, την ώρα που η ακρίβεια κατατρώει το λαϊκό εισόδημα, την ίδια ώρα που η λαίλαπα των νέων αντιλαϊκών μέτρων άρχισε ήδη να γίνεται αισθητή.
Κι ας βαφτίζει ιδιωτική εκπαίδευση ο πρώην πρωθυπουργός ακόμα και το τελευταίο συνοικιακό φροντιστήριο…
Ο προεκλογικός πυρετός συγχρόνως ανεβαίνει, τα συνθήματα από τους μνηστήρες της κυβερνητικής συνύπαρξης περισσεύουν καθώς και οι εκατέρωθεν βολιδοσκοπήσεις για την εξασφάλιση της μετεκλογικής- κυβερνητικής συνεργασίας.
Η Αριστερά ως ευρύτερος πολιτικός χώρος δοκιμάζεται, τραυματισμένη μεταξύ άλλων και από τη δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνεπής και χωρίς ταλαντεύσεις, προβάλλει ως η πλέον Αριστερή αξιόπιστη πρόταση και εμφανίζεται ενισχυμένη στη βάση.
Στην Αττική εντείνει την άμεση επαφή με τα λαϊκά στρώματα, Λαύριο και Πόρτο-Ράφτη αποτελούν τους τόπους συνάντησης την Παρασκευή 11 (8μμ στην πλατεία Λαυρίου) και το Σάββατο 12 Σεπτέμβρη (λιμάνι Πόρτο- Ράφτη – άγαλμα)