Παράνομη κρίθηκε και η απεργία που κήρυξε το Εργατικό Κέντρο Πειραιά στο πλαίσιο της απεργίας της ΠΕΝΕΝ. Το γεγονός καταγγέλλει με σημερινή της ανακοίνωση η ΠΕΝΕΝ, η οποία είχε προηγουμένως εκδώσει αγωνιστική ανακοίνωση που παρατίθεται στη συνέχεια. Δείτε την μαζί με τη σημερινή καταγγελία:
48ωρη απεργία ΠΕΝΕΝ στα οχηματαγωγά πλοία
Νέα επαίσχυντη δικαστική απόφαση στην υπηρεσία εφοπλιστών – κυβέρνησης.
Κρίθηκε παράνομη και η απεργία του ΕΚΠ
Καταγγελία της ΠΕΝΕΝ
Για άλλη μια φορά σε διάστημα δυο ημερών η Ανεξάρτητη… Δικαιοσύνη κηρύσσει τον απεργιακό αγώνα της ΠΕΝΕΝ ως παράνομο!
Με τον τρόπο αυτό δίνει χέρι βοήθειας στο εφοπλιστικό κεφάλαιο μαζί και στην κυβέρνηση να συνεχίσουν την επίθεση ενάντια στα Ναυτεργατικά δικαιώματα.
Η επίθεση κατά της ΠΕΝΕΝ αποτελεί οργανωμένο σχέδιο αυτών των δυνάμεων ν’ αναχαιτίσουν το αγωνιστικό – ταξικό μπλοκ των Ναυτεργατών που εκφράζει η ΠΕΝΕΝ.
Ταυτόχρονα επιχειρούν να ναρκοθετήσουν τα δίκαια αιτήματα και τις διεκδικήσεις μας.
Δεν θα τους περάσει!
Η απεργία συνεχίζεται.
Ο κλάδος βρίσκεται αμετακίνηταστις επάλξεις του αγώνα έως το τέλος.
Η Διοίκηση
……………………………………………………………………………………………………………………..
4η μέρα απεργίας στα Ro/Ro
Κουρελιάστηκαν οι δικαστικές αποφάσεις, η τρομοκρατία και η εφοπλιστική αδιαλλαξία.
Δυναμικά στο προσκήνιο το Ναυτεργατικό αγωνιστικό μπλοκ.
Συνεχίζουμε ακόμη πιο αποφασιστικά στον δρόμο της διεκδίκησης μέχρι τέλους.
Συνεχίζεται για 4η μέρα η 48ωρη Παναττική απεργία που προκήρυξε η ΠΕΝΕΝ από 12 έως 16/5/2025 στην κατηγορία των οχηματαγωγών πλοίων.
Η απεργία ανέδειξε μια σειρά οξυμένα προβλήματα τα οποία για πολλά χρόνια ήταν εξαφανισμένα και απαξιωμένα από το συνδικαλιστικό κατεστημένο της ΠΝΟ.
Ανέδειξε τις ευθύνες Εφοπλιστών – Κυβέρνησης – ΥΕΝ – Λιμενικών υπηρεσιών για το απαράδεκτο εργασιακό καθεστώς που επικρατεί στα Ro/Ro μαζί και τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στα περισσότερα από αυτά τα πλοία.
Ήρθαν στο προσκήνιο η υπερεργασία, η εντατικοποίηση της δουλειάς, τα ελλιπή μέτρα και μέσα ασφαλείας, η ανεπαρκής και επικίνδυνη επάνδρωση και οργανική σύνθεση των πλοίων, η παραβίαση των όρων της ΣΣΕ και της Ναυτικής νομοθεσίας, τα εξαντλητικά ωράρια, οι ώρες ανάπαυσης και πλήθος ακόμη εργασιακών και κλαδικών προβλημάτων.
Γίνεται ολοένα και περισσότερο συνείδηση στους Ναυτεργάτες ότι η γραμμή που εκφράζει η πλειοψηφία της ΠΝΟ, αυτή του κοινωνικού εταιρισμού, της ταξικής συνεργασίας και της εργασιακής ειρήνης έχει φάει τα ψωμιά της και αποτελεί εμπόδιο στην διεκδίκηση και των πιο στοιχειωδών Ναυτεργατικών προβλημάτων.
Ο αγωνιστικός δρόμος που χάραξε η ΠΕΝΕΝ υπηρετεί τα Ναυτεργατικά συμφέροντα και είναι σε μετωπική σύγκρουση με το δόγμα της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των εφοπλιστών και της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.
Την χθεσινή ημέρα μπήκαν στην απεργία της ΠΕΝΕΝ τα πλοία «BlueCarrier 2» (Κερατσίνι) και το «Καπετάν Χρήστος» στην Ελευσίνα.
Στα δύο πλοία έγιναν απεργιακές συσκέψεις όπου τα μέλη της ΠΕΝΕΝ αποφάσισαν ομόφωνα την συμμετοχή τους στην απεργία που έχει αποφασίσει η Ένωσή μας.
Στην συγκέντρωση που έγινε στο «BlueCarrier 2» μίλησε ο Προέδρος της ΠΕΝΕΝ, ενώ χαιρέτισαν ο Πρόεδρος του ΕΚ Πειραιά, εκπρόσωπος της ΑΤΕ – ΕΚΑ από το ΔΣ του ΕΚΑ και ο Πρόεδρος της ΠΕΕΜΑΓΕΝ.
Παρουσία επίσης είχαν τα Προεδρεία των Σωματείων ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και εκπρόσωποι των Πρωτοβάθμιων Εργατικών Σωματείων.
Η ΠΕΝΕΝ υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει σταθερά, αταλάντευτα και αμετακίνητα έως το τέλος για την επίλυση των προβλημάτων.
Οι ευθύνες βρίσκονται πλέον στα χέρια εφοπλιστών – κυβέρνησης – ΥΕΝ οι οποίοι οφείλουν να δώσουν απαντήσεις και λύσεις.
Η Διοίκηση