Πειρατικές αρπαχτές από το Ε/Γ – Ο/Γ «RIGEL VII» της εταιρίας Ventouris Ferries
Ανασφάλιστοι και χαμηλόμισθοι είναι η πλειοψηφία του πληρώματος!
Στον σκουπιδοτενεκέ η πολιτική των Αθηνών…
ΠΕΝΕΝ
Ένα ακόμη κρούσμα εντός των χωρικών μας θαλάσσιων υδάτων με Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο να παραβιάζει ασύστολα την πολιτική των Αθηνών ασκώντας και αθέμιτο ανταγωνισμό στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Κεφαλονιά – Μπάρι (Ιταλίας).
Έπειτα από καταγγελία προς την ΠΕΝΕΝ διαπιστώσαμε ότι η σύνθεση του πλοίου αποτελείται από 23 Αιγύπτιους, 23 Ινδονήσιους, 1 Κροάτη (Πλοίαρχος), 3 Αλβανούς και 9 Έλληνες!
Στο σύνολο τους είναι ανασφάλιστοι και οι αλλοδαποί, όλοι χαμηλόμισθοι!
Αυτό που οι εφοπλιστές της ποντοπόρου Ναυτιλίας έχουν κάνει «κανονικότητα» στην αρμάδα τους, συμβαίνει τώρα μέσα στην Ελλάδα!
Από τα δρομολόγια του πλοίου προκύπτει ότι κάνει ενδοκοινοτικές μεταφορές (επιβατών και οχημάτων) και σύμφωνα με την συνδικαλιστική συμφωνία (Πολιτική Αθηνών) θα πρέπει όλο το πλήρωμα να είναι ασφαλισμένο στο ιταλικό ή στο ελληνικό ΝΑΤ και παράλληλα το πλήρωμα να έχει μισθούς από την πιο ευνοϊκή συλλογική σύμβαση μεταξύ των δυο χωρών.
Δυστυχώς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και οι λιμενικές αρχές έχουν γράψει προ πολλού στα παλιά τους υποδήματα την αναφερόμενη συμφωνία, ενώ το ίδιο και χειρότερη είναι η ΠΝΟ η οποία έχει και ειδικό τμήμα ελέγχου της ITF!
Μάλιστα ο Μ. Τσικαλάκης (Γ.Γ. της ΠΝΟ) επαίρεται και διατυμπανίζει ότι εξελέγη σε ανώτερο όργανο της ITF, αλλά όπως δείχνουν τα γεγονότα ουδόλως νοιάζεται για την άγρια εκμετάλλευση των Ναυτεργατών στο εν λόγω πειρατικό…. πλοίο, ενώ αντίθετα για τις επαίσχυντες συμβάσεις που υπογράφει για τα ανασφάλιστα πλοία που βασιλεύει η ανασφάλιστη και χαμηλόμισθη εργασία αυτές συνεχώς τις αυξάνει και τις πολλαπλασιάζει…
Καλούμε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, τις λιμενικές αρχές και την Διοίκηση της ΠΝΟ να σταματήσουν να ποιούν την νήσσαν και να παρέμβουν ενάντια στα κρούσματα εφοπλιστικής ασυδοσίας.
Κανένας Ναυτεργάτης χωρίς ασφάλιση, χωρίς ΣΣΕ, χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα!
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ