.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


ΟΚΔΕ: Καταγγελία για την εξέλιξη του “Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ” Θεσσαλονίκης


Το μεγάλο «Πλυντήριο» του νεοφιλελευθερισμού
και η δικαιωματίστικη κατάντια του 25ου Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οικτρή και επικίνδυνη εξελίσσεται η κατάσταση στο «Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης», μετά από όσα έγιναν πρόσφατα για την προετοιμασία του 25ου Φεστιβάλ. Στην 1η και 2η Συνέλευση συμμετείχαν: Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία, Δίκτυο, ΑΡΑΝ, ΑΡΕΝ, Αναμέτρηση, Πόλη Ανάποδα, ΝΑΡ, ΑΡΑΣ, ΚΚΕ(μ-λ), ΔΕΑ – Συνέλευση 8 Μάρτη, Sylvia Rivera, αρκετοί που χαρακτηρίζονταν ως «ατομικότητες» (σύμφωνα με όσα επιτάσσει το νεοφιλελεύθερο λεξιλόγιο της μόδας) και… η Νέα Αριστερά! Για το πολιτικό πλαίσιο του Φεστιβάλ τέθηκαν 2 ζητήματα: α) Ο αποκλεισμός της ΟΚΔΕ, με επίκληση της θέσης της για τον νόμο της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τον «ομόφυλο γάμο». β) Η συμμετοχή της Νέας Αριστεράς στο Φεστιβάλ.

«Οργανώσεις – συλλογικότητες» που έχουν πάρει εδώ και χρόνια διαζύγιο με την πολιτική της άκρας και επαναστατικής Αριστεράς, έστησαν ένα έκτακτο στρατοδικείο για να καταδικάσουν την ΟΚΔΕ. Με σκοπό, μεταξύ άλλων, να περάσει στα ψιλά η συμμετοχή της «νεοσύστατης» υποτίθεται Νέας Αριστεράς, την οποία ξέπλυναν –χωρίς ίχνος ντροπής– από κάθε ευθύνη για τις εγκληματικές νεοφιλελεύθερες πολιτικές της (τα μέχρι πρότινος πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, σκληρός υπουργικός πυρήνας της κυβέρνησης Τσίπρα 2015-19). Ενάντια στον αποκλεισμό της ΟΚΔΕ τάχθηκαν οι ΚΚΕ(μ-λ), ΝΑΡ, ΑΡΑΣ, ΔΕΑ –ωστόσο, για τη συμμετοχή της Νέας Αριστεράς δεν έχουν όλες αυτές οι οργανώσεις οριστικοποιήσει τη στάση τους.

Για τους «διοργανωτές-δικαστές του Αντιρατσιστικού» η ΟΚΔΕ έχει θέσεις ακροδεξιές, «τρανσφοβικές», «ομοφοβικές», «με έντονα ρατσιστικό και κακοποιητικό λόγο»! Αυτό επειδή η ΟΚΔΕ έχει αντιταχθεί σθεναρά και καθαρά σε έναν ακραία νεοφιλελεύθερο νόμο της κυβέρνησης Μητσοτάκη (και άλλα νομοθετήματα στην ίδια κατεύθυνση), που καταργεί τα δικαιώματα της γυναίκας και του παιδιού, ιδιωτικοποιεί – εμπορευματοποιεί την κύηση και την υιοθεσία.

Αυτοί που «δικάζουν» την ΟΚΔΕ, εκτός από την ένθερμη ταύτισή τους με τα ψευτοπροοδευτικά, αντιδραστικά νεοφιλελεύθερα ιδεολογήματα των «ταυτοτήτων», έδειξαν και πόσο βαθιά αντιδημοκρατικοί είναι. Πολιτική αντιπαράθεση και σύγκρουση, συντροφική κριτική, εργατική δημοκρατία τούς είναι εντελώς άγνωστα. Αντίθετα, ξέρουν φαίνεται πολύ καλά το ακραία νεοφιλελεύθερο δόγμα «όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας». Αυτό το λάβαρο σήκωσαν, για να χτυπήσουν μια οργάνωση της επαναστατικής Αριστεράς, που παλεύει για δεκαετίες στο εργατικό και νεολαιίστικο κίνημα, στους μικρούς και μεγάλους αγώνες και ποτέ δεν υπέστειλε τη σημαία του επαναστατικού μαρξισμού (σε αντίθεση με τους κατήγορούς μας).

Στα κατάπτυστα «πρακτικά της Συνέλευσης» (διακινήθηκαν μέσω mail list και είναι διαθέσιμα), μέσα σε όργιο συκοφαντίας και διαστρέβλωσης, αναφερόταν επίσης για την ΟΚΔΕ: «ο αποκλεισμός… υπό αυτές τις συνθήκες θεωρείται αυτονόητος… η εν λόγω οργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να ανακαλέσει δημόσια και, έτσι, να μπορέσει να συμμετάσχει κανονικά». Με απύθμενο μίσος για την κομμουνιστική-εργατική πολιτική και φυσιογνωμία της ΟΚΔΕ, ανέσυραν μέχρι και τις Δηλώσεις Μετάνοιας και τα Πιστοποιητικά Κοινωνικών Φρονημάτων. Αυτά φαίνεται πρέπει να υπογράψει, όποιος δεν έχει αλωθεί από τον νεοφιλελεύθερο ατομικό δικαιωματισμό και τα «ταυτοτικά κινήματα». Τα ίδια που μάς επιβάλουν οι μεγαλύτερες πολυεθνικές του πλανήτη, οι ιμπεριαλιστές, η αναμφίβολα «δημοκρατική» κυβέρνηση Μητσοτάκη, όλο το «συνταγματικό τόξο».

Για τους ίδιους «δικαστές», είναι επιθυμητή η συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Νέας Αριστεράς – που ούτε «Νέα» είναι ούτε και «Αριστερά». Μιας μνημονιακής νεοφιλελεύθερης δύναμης, που τα πιο επιφανή της στελέχη στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν υπεύθυνα για: α) την ιστορική προδοσία του ηρωικού ΟΧΙ του ελληνικού λαού (Δημοψήφισμα Ιουλίου 2015), β) την ψήφιση και εφαρμογή του 3ου και 4ου Μνημονίου, τη δημιουργία του καθεστώτος Αποικίας Χρέους και το τσάκισμα του βιοτικού επιπέδου του ελληνικού λαού με τα «πρωτογενή πλεονάσματα» (μάλιστα υπερασπίζονται ενθουσιωδώς και σήμερα το «μαξιλάρι των 37 δισ.»), γ) το βάθεμα της ιδιωτικοποίησης της παιδείας, της υγείας, της κοινωνικής ασφάλισης, δ) το προχώρημα του ξεπουλήματος των ιδιωτικοποιήσεων (σιδηρόδρομοι κ.λπ.), ε) τον αντεργατικό – αντισυνδικαλιστικά νόμου Αχτσιόγλου, στ) τη συμμαχία με τα αντιδραστικά καθεστώτα της Αιγύπτου και του Ισραήλ, στ) την πρόσδεση στο άρμα των αμερικανοΝΑΤΟϊκών πολεμικών σχεδιασμών, ζ) την εφαρμογή της ρατσιστικής Συμφωνίας Τουρκίας-ΕΕ και το αίσχος των στρατοπέδων συγκέντρωσης και του εγκλεισμού χιλιάδων μεταναστών και προσφύγων σε σιδηρόφραχτα κλουβιά στα νησιά του Αιγαίου. Ακόμη και αυτό φαίνεται ότι γίνεται ανεκτό στην «αντιρατσιστική»(;) ατζέντα.

Υποκριτικά (από τα «πρακτικά») «εκφράστηκαν και επιφυλάξεις για τον αποκλεισμό της Νέας Αριστεράς, με επιχείρημα το επικίνδυνο στένεμα των ορίων και την ανάγκη δημιουργίας συμμαχιών στη βάση της αντίληψης ενός ‘μετώπου’ στο οποίο δεν χρειάζεται να υπάρχει πλήρης συμφωνία των οργανώσεων που το συστήνουν. Ειπώθηκε, επίσης, ότι πρόκειται για κόμμα νεοσύστατο που δεν μπορεί να κριθεί ακόμα(!) στη βάση πολιτικής που έχει ασκήσει το ίδιο».

Μαζί με κάθε νεοφιλελεύθερο και μνημονιακό, διαγράφοντας ό,τι κι αν έχει κάνει, αρκεί να είναι «δικαιωματιστής», και κάθετα εναντίον της άκρας και επαναστατικής αριστεράς: αυτή είναι η νέα συμφωνία στο λεγόμενο «Αντιρατσιστικό» της Θεσσαλονίκης.

Ίσως αύριο δούμε από κοντά στο φεστιβάλ και τον ΣΥΡΙΖΑ του Κασσελάκη και το ΠΑΣΟΚ… άλλωστε η Νέα Αριστερά τους καλεί να κάνουν μαζί «προοδευτικό» κυβερνητικό μέτωπο!

Η ΟΚΔΕ ανήκει στις 2-3 οργανώσεις που είχαν πάρει την αρχική πρωτοβουλία να συγκροτηθεί το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, παλεύοντας για να έχει έναν αντικαπιταλιστικό χαρακτήρα, να είναι ένα φεστιβάλ της άκρας και επαναστατικής Αριστεράς, των ριζοσπαστικών συλλογικοτήτων και κινημάτων που αγωνίζονται στην πράξη ενάντια σε ρατσισμό, νεοφιλελευθερισμό, πόλεμο, καταστολή, με προτάγματα: α) την υπεράσπιση των μεταναστών και των προσφύγων, όχι με μια «ανθρωπιστική» αντίληψη αλλά με οδηγό την ταξική αλληλεγγύη, β) την υπεράσπιση των εργατικών, κοινωνικών, πολιτικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. Αυτός ο χαρακτήρας έχει υποχωρήσει σε τρομακτικό βαθμό, μετατρέποντας το φεστιβάλ χρόνο με τον χρόνο σε προέκταση του PRIDE, των «ταυτοτικών κινημάτων», μια αταξικής «οικολογίας» – και τελικά σε ένα event / happening που πρέπει να ανοίξει διάπλατα για τον «προοδευτικό χώρο», που χωράει ΜΚΟ και μνημονιακά κόμματα.

Η ΟΚΔΕ δεν θέλει και δεν μπορεί να έχει καμία οργανωτική και πολιτική σχέση με ένα τέτοιο φεστιβάλ, που οι νέοι «γραφειοκράτες» δεν θα ησυχάσουν αν δεν φέρουν στα μέτρα τους. Ως ΟΚΔΕ δεν θα σταματήσουμε τις προσπάθειές μας να συμβάλλουμε, ώστε όποιο τέτοιο φεστιβάλ να είναι μια διαδικασία / ένας χώρος χρήσιμος για το κίνημα και τους αγωνιστές. Για την ανασυγκρότηση και ανασύνθεση των εργατικών και νεολαιίστικων αγώνων, χωρίς να αποκόπτει τον ρατσισμό, τον φασισμό, τη γυναικεία καταπίεση, την περιβαλλοντική κρίση, τον πόλεμο κ.λπ. από την ταξική διάστασή τους – από την πάλη για την ανατροπή του συστήματος που τα γεννάει, του καπιταλισμού.

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 95.00% ( 4
Συμμετοχές )



42 σχόλια στο “ΟΚΔΕ: Καταγγελία για την εξέλιξη του “Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ” Θεσσαλονίκης

  1. Ody

    Ο Αποκλεισμός της ΟΚΔΕ(Εργατική Πάλη)απ το Αντιρατσιστικό Φεστιβαλ,είναι απαράδεκτος.Επειδή διαβάζω κάθε μήνα την εφημερίδα τους(χωρίς να είμαι τροτσκιστης),όπως και άλλες της εξ.αριστερας,ξέρω ότι οι κατηγορίες εναντίον τους είναι άδικες και εξωφρενικές.Απ ότι εχω διαβάσει ειναι απολύτως εχθρικοί στο ρατσισμό και στην καταπίεση των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων(περίπτωση Ζακ κ.ά)
    Η θέση τους για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία ίσως είναι λίγο υπερβολική και αντιδικαιωματική,θέτει όμως σωστά το ζήτημα της WOKE υπερβολής και της πάλης των τάξεων.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Δηλαδή αν κάποιος λίγο λοξοδρομήσει από την πεπατημένη αμέσως “αποκλείεται”. Ο αστικός “δικαιωματισμός” σε εφαρμογή

      Αν κάποιοι θέλουν να παίξουν τον πολιτικό ρόλο της “κολυμπήθρας” των πολιτικών ευθυνών της (Παλιάς) Νεας (Συριζο)Αριστεράς ας μας το πουν. Αλλά από ότι καταλαβαίνω από την ανακοίνωση της ΟΚΔΕ τα πράγματα ως προς τον χαρακτήρα του φεστιβάλ είναι χειρότερα & διαρκώς σε εκφυλισμό.Π.χ.

      “(..)Αυτός ο χαρακτήρας έχει υποχωρήσει σε τρομακτικό βαθμό, μετατρέποντας το φεστιβάλ χρόνο με τον χρόνο σε προέκταση του PRIDE, των «ταυτοτικών κινημάτων», μια αταξικής «οικολογίας» – και τελικά σε ένα event / happening που πρέπει να ανοίξει διάπλατα για τον «προοδευτικό χώρο», που χωράει ΜΚΟ και μνημονιακά κόμματα.”

      Τελικά σαν να έχει δίκιο το ΚΚΕ για τους διάφορους “δικαωματισμούς” δεν νομίζεται;

      Να θυμίσω πως η ΟΚΔΕ δέχθηκε καταδικαστέα τραμπούκικη επίθεση από κάποιους αυτοπροσδιορίζόμενους “αναρχικούς” το 2015 στις μέρες του Πολυτεχνείου . Με Σύριζα Ανελ στην Κυβέρνηση.

      Κάποιοι απο εκείνους που φαίνεται να συμμετείχαν στην επίθεση κατά της ΟΚΔΕ συνελήφθηκαν αργότερα για άλλες “υποθέσεις” που αφορούσαν το κοινό ποινικό δίκαιο . Φυσικά η τελευταία είδηση υπήρχε μόνο (που αλλού;) στον “Ριζοσπάστη” το 2016

      Φιλικά προσκείμενο μπλοκ του ΚΚΕ παρά τον φαινομενικό ειρωνικό / σαρκαστικό τρόπο γράφει κάποια σχετικά πράγματα.
      Καλή ανάγνωση και παρά το τρολάρισμα της ανάρτησης από το sfyrodrepano γράφονται κάποιες αλήθειες που μάλλον δεν θα αρέσουν σε όλους από την εξωκοινοβουλευτική αριστερά για την τότε πολιτική στάση που κράτησαν
      Περισσότερα
      https://sfyrodrepano.blogspot.com/2015/11/blog-post_66.html

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Οπως το γράφει ο 20/04/2024 at 16:20. Λίγο να αποκλείνουν από την “γραμμή” του αστικού δικαιωματισμού αμέσως βγαίνει η “κίτρινη κάρτα”. Για μιλήστε μου τώρα για την “ανελευθερία” την “έλλειψη κριτικής” και λοιπές “εξυπνάδες” που εκτοξεύετε κατά καιρούς απένατι στο ΚΚΕ;

      Γνωμη μου βέβαια πως η Νέα(Παλιά) Αριστερά μάλλον θέλει να γίνει σαν Συριζα με συνιστώσες νο2. Πως αλλιώς θα παίξει τον ρόλο του “αναχώματος” προς το ΚΚΕ όπως στην ουσία παραδέχθηκε και στέλεχός της;

      Τώρα το ποιοι θέλουν να παίζουν τον ρόλο της “συνιστώσας”, της “κολυμπήθρας” σε ένα Συριζα νο2 και της ενίσχυσης της “γραμμής” του αστικού δικαιωματισμού σε αντιπαράθεση με την ταξική ενότητα της εργατικής τάξης, ας το αποφασίσουν στα κομματικά τους όργανα.
      Αν θέλουν σε αντιρατσιστικά να φιλοξενούν “δικαιωματισμούς” αμφιβόλου γνησίότητας και προελεύσεως με ταραταζουμ ταραταζουμ ας το δηλώσουν δημόσια.

      Και να πει κάποιος πως τους πήγαινε “κόντρα” σε όλα; Μέχρι και βοήθεια δόθηκε στους ΓΣΕΕδες; την μέρα της απεργίας.
      Αχάριστοι άνθρωποι τελικά οι σοσιαλδημοκράτες και απένατι στους “ακηδεμόνευτους”

      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
      Σε φεστιβάλ μιζέριας εξελίχθηκε η απεργιακή συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου

      https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/362046/se-festival-mizerias-exelihthike-i-apergiaki-sygkentrosi-toy-ergatikoy

      “Σε φεστιβάλ μιζέριας εξελίχθηκε η συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ) την Τετάρτη, μέρα απεργίας.

      Φαίνεται πως οι ξυλοπόδαροι στην πλατεία Αριστοτέλους και η cringe διαφήμιση στην τηλεόραση, δεν απέδωσαν καρπούς (πέφτουμε… από τα σύννεφα!).

      Για ακόμη μια φορά, έξω από το κτήριο του ΕΚΘ βρέθηκαν κάποιοι λίγοι συνδικαλιστές από τις ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ο δήμαρχος Νεάπολης Συκεων.

      Και εκεί που ήταν προφανές πως η συγκέντρωση πάει για …φούντο, τα προσχήματα έσωσε η δύναμη της φιλίας!

      Σαν το αμερικανικό ιππικό, κάποιες δεκάδες από την ΟΚΔΕ, τη ΛΑΕ και άλλους …ακηδεμόνευτους,

      έφτασαν στο ΕΚΘ, ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη θλιβερή συνάθροιση, και κατάφεραν να φτιάξουν κάτι που έμοιαζε κάπως με συλλαλητήριο, χαρίζοντας χαμόγελα ανακούφισης στους συνδικαλιστές της ΝΔ τους ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ.

      Προφανώς όλο αυτό το υπέροχο παρεάκι ενώθηκε κάτω από τα φιλεργατικά συνθήματα του ΕΚΘ (δηλαδή υλοποίηση των οδηγιών της ΕΕ γιατί είναι… φιλεργατικές).

      Το επόμενο συναπάντημα της παρέας που ως βασικό αίτημα πάλης έχει τη λογική «κρίμα να υπάρχει τόση φτώχεια», είναι την Τρίτη του Πάσχα, μέρα που βαφτίστηκε Πρωτομαγιά, για χαλαρή βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

      Οι εργαζόμενες και οι εργαζόμενοι της πόλης με τα σωματεία τους, οι χιλιάδες που απήργησαν στη Θεσσαλονίκη χθες, δίνουν ραντεβού στο γνωστό μέρος, στο Αγ. Βενιζέλου, την Τετάρτη, 1η του Μάη, στις 10.30 π.μ.”

      Reply
  2. Ανώνυμος

    Βαθειά κρίση και απίστευτα ξεβρακώματα.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Τα απόνερα της πολιτικής ήττας του “αντιμνημονίου” στο Δημοψήφισμα του 2015. Η τελευταία αποτέλεσμα μίας πολιτικής πορείας 5+ ετών που βασίστηκε στην ιδεολογική κρίση πολιτικής ταυτότητας 30 ετών

      Reply
  3. Θεόδωρος Σαμιωτακης

    Νομιζω οτι και ο χωρος των “” κινηματικων” πρωην συριζαιων περναει σιγα σιγα σε νεοφιλελευθερες θέσεις που μασκαρευονται απο ” αγωνες” για ατομικά δικαιώματα .Καπου εκει χωραει και η συμμαχια με τη Νεα αριστερα που ενω ειναι φουλ νεοφιλελευθερο κόμμα έχει στην ατζεντα της την υπερασπιση καποιων ατομικων δικαιωματων που εχουν να κανουν με το lifestyle ,μεσοστρωμάτων.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      κ.Σαμιωτακη ο Σύριζα, πάντα ήταν “δεξιότερα” του λαϊκού πασοκ με πιο “μοντέρνο” περιτυλίγμα.
      Απευθύνονταν σε συγκεκριμμένο κοινό σε μορφωμένους μικροαστούς ανωτερων σχολών, σε καλλιτέχνες . Σαν ιδεολογία είχε τον μπόλικο εξωραϊσμό της ΕΕ.

      Το ΠΑΣΟΚ το 1980 έστω και για τα προσχήματα δεν ψήφισε την ένταξη στην τότε ΕΟΚ. Ο Κύρκος της “ανανεωτικής αριστεράς” πάλι την ψήφισε!

      Τώρα φαίνονται στον καθένα οι καταστάσεις της συνολικής πορείας τόσων και τόσων ετών της “ανανεωτικής” “αριστεράς” Τελικά ο δρόμος για την “ανανέωση” της αριστεράς περνάει μέσα από τον νεοφιλελευθερισμό.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        “Το ΠΑΣΟΚ το 1980 έστω και για τα προσχήματα δεν ψήφισε την ένταξη στην τότε ΕΟΚ”. Σωστά, στην πράξη όμως μιά χαρά μας την μοστράρισε την ΕΟΚ, γιατί τυχόν αποχώρηση απο την ΕΟΚ θα ήταν λέει καταστροφική.
        Κάτι σαν το ΚΚΕ δλδ: καταψήφισε μεν το Μάαστριχτ, αλλά για το ευρώ (που είναι το Μάαστριχτ στην πράξη η όπως έλεγε το 1995 το ΚΚΕ: λιτότητα στο διηνεκές)
        τυχόν αποχώρηση από το ευρώ θα είναι καταστροφική.
        Αν σας παρηγορεί ότι εσείς είσαστε εξίσου “αριστεροί” με το ΠΑΣΟΚ του 1980, δεν σας χαλάμε τη διάθεση. Θα συμφωνήσουμε.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Το νόμισμα είναι εργαλείο 24/04/2024 at 16:25. Αν ακολουθήσουμε την λογική σου η Σουηδία Δανία Βουλγαρία Ουγγαρία και το Η.Β.(Αγγλία) έχουν σούπερ σοσιαλισμό μιας και έχουν “δικό” τους “εθνικό” νόμισμα. Ο Ορμπάν σοσιαλιστής ξεπερνά κάθε φαντασία. Τωρα πως κάτι είναι “εθνικό” όταν το εκδίδουν ιδιωτικές τράπεζες το αφήνουμε και αυτό στην φαντασία σου.

          Όπως σου πόσταραν σε άλλα σχόλια, “εθνικό νόμισμα” στον καπιταλισμό δεν υπάρχει. Το νόμισμα συναλλάσεται στα χρηματισήρια και μέσω αρμπτιτάζ γίνονται πολλά νόμιμα χρηματηστηριακά κόλπα.
          Ρώτησε του Άγγλους που σε μία (1)μόλις μέρα το 1992 το νόμισμα τους υποτιμήθηκε κατα 15(δεκαπέντε) % από εταιρίες του Σόρος

          Περιμένω λοιπον με όχι και ιδίαίτερη αγωνία να μας πεις ποιος θα αναλάβει το κόστος της υποτίμησης κατά 30-40% των μεροκάματων και των λαϊκων εισοδημάτων αν μέσα στον καπιταλισμό φύγουμε για “εθνικό νόμισμα”. Ποιος θα το αναλάβει; Π.χ. Εσύ και ο πολιτικος σου φορέας που μας το προτείνεις;

          Σας έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά απάντηση δεν δόθηκε. Άρα μην επαναλαμβάνεις τα ίδια “μπαναστάτη ”

          Εκτός αν θέλεις όπως το ΚΚΕ πρώτα σοσιαλισμό και ύστερα αλλαγή
          νομίσματος όπως το πιο λογικό

          Το μόνο που έχουν οι λαοί δικό τους στον Καπιταλισμό είναι το χρέος τους όπως έγραφε ο Μαρξ “Οι ταξικοί αγώνες στη Γαλλία 1848 – 1850”

          Το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα πήρε συνθήματα του ΚΚΕ της δεκαετίας του 1980 για ξεγελάσι τον κόσμο και να κάνει ακριβως τα αντίθετα.

          Άρα μην καταλογίζεις στο ΚΚΕ τις πρακτικές και την κοροϊδία της σοσιαλδημοκρατίας. Όπως θα έλεγε και ένα παλιό στέλεχος του Σύριζα σε μια πολιτική κρίση ειλικρίνειας απευθυνόμενος σε μεγαλοδημοσιογράφο “Το ΚΚΕ δεν είναι σαν τα μούτρα σας”.

        2. Ανώνυμος

          “έχουν σούπερ σοσιαλισμό μιας και έχουν “δικό” τους “εθνικό” νόμισμα”
          Αυτά είναι σοφιστείες, αν ζούσε ο Αριστοφάνης θα σας έλεγε Στρεψιάδηδες.
          Δηλαδή τι θέλεις να πεις; ότι οι χώρες της Δυτικής Αφρικής που έχουν το αφρικανικό φράγκο έχουν σούπερ καπιταλισμό; το αφρικανικό φράγκο είναι το μαστάρι που τους αρμέγουν οι Γάλλοι, όπως το ευρώ είναι το μαστάρι που αρμέγουν εμάς οι Γερμανοί.
          Με το ίδιο σκεπτικό δεν πρέπει να αγωνίζονται οι εργάτες για καλύτερα μεροκάματα, οι γυναίκες ενάντια στην διπλή εκμετάλλευση της εργατικής τους δύναμης και του φύλου τους, οι υποτελείς λαοί για την ελευθερία τους, αλλά όλοι να αγωνίζονται μόνο για ένα σοσιαλισμό στο απροσδιόριστο μέλλον.
          Δεν περιμένω βέβαια καμία σοβαρή απάντηση από τους Κκέδες, έχετε απεμπολήσει κάθε σοβαρότητα.

        3. Στρεψιάδης

          Σωστόόόός, 24/04/2024 at 16:25!!!! Ενώ, αν είχαμε κι εμείς (που δηλαδή είχαμε μέχρι και το 2002, αλλά …ας το ξεχάσουμε!) τη δραχμή, δε θάχαν το μαστάρι να μας αρμέγουν οι δυστυχείς Γερμανοί!!!!! Μέχρι το 2002 δε μας αρμέγαν οι “Γερμανοί”;! Οι πληθωρισμοί της τάξης του 25% ετησίως ….δεν τάϊζαν κανέναν “Γερμανό”;;!! Μόνο την κακομοίρα την “εθνική αστική μας τάξη”, που βέβαια εμείς οι ανυπόμονοι “μπαναστάτες” ποτέ δε θα τσουβαλιάσουμε με τους “Γερμανούς”! Γι αυτό πρώτα θα μπαλέψουμε για την …”Αλλαγή” με τους “καλούς” δικούς μας καπιταληστές, και μετά από μερικούς αιώνες(;) θα …”ωριμάσει” η “Αλλαγούλα” μας με την ….”αντιϊμπεριαληστρική δραχμούλα” της, και θα …μεταστοιχειωθεί(;!) σε Τριτοδρομικό Σοσιαλισμό!
          Αρες-μάρες κουκουνάρες και επιστροφή στις χρεοκοπημένες Μεσοπολεμικές “αναλύσεις”, 100 χρόνια μετά!
          ……………………………………………….
          ΚΚΕ: Είναι υπερώριμες οι αντικειμενικές συνθήκες για Επανάσταση/Σοσιαλισμό εδώ και τώρα!
          Tα μυαλουδάκια του μικροαστικαριάτου είναι, που έχουν μείνει 100 χρόνια πίσω!
          Και με αυτό παλέβουμε…

        4. Ανώνυμος

          Μάλλον δεν διάβασες το σχόλιο που με την υποτίμηση της Αγγλικής Λίρας κατά 15% μέσα σε μία μέρα του 1992. Όπως σου ανέφερε & ο άλλος φίλος του ΚΚΕ, περιμένουμε να αποδείξεις πως ένα νόμισμα παραμένει “εθνικό” σε ένα “διεθνοποιημένο χρηματιστηριακό “περιβάλλον.

          Το νόμισμα δηλαδή δεν αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για “εθνική” πολιτική μέσα σε καπιταλιστικά πλαίσια. Εκτός αν είχαμε σοισιαλισμό με τον Σημίτη; Ο “σύτντροφος” σας Γιάννος δήλωνε πως αγωνίζονταν για τον σοσιαλισμό.

          Για ταν αγώνα των εργατών για καλύτερα μερκάματα στον καπιταλισμό σε παραπέμπω στο Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος.

          Τωρα, το αν η ταξική πάλη των εργατών σχετίζεται με το ποιες μερίδεες του Κεφαλαίου προκρινουν ή δεν προκρίνουν την “επιστροφή” στο “εθνικό” νόμισμα ανήκει στην δική σας δικολαβίστικη “επιχειρηματολογία” . Πολύ λογικό εκ μέρους σας η αποφυγή απάντησης σε καθαρά πρακτικό ερώτημα τι θα γίνει αν μία μέρα αποφασιστεί από την αστική τάξη η επιστροφή στο “εθνικό” νόμισμα.

          Ακόμα πιο δυσκολο να απαντήσετε το προφανές, το ποιος θα πληρώσει το “μάρμαρο” της επιστροφής σε ένα νόμισμα που διαπραγματεύεται ελεύθερα στα χρηματηστήρια. Να ζήσουμε δηλαδή καταστάσεις της ταινίας “βαλκανιζατέρ”, αυτή την φορά από την ανάποδη.

        5. Ανώνυμος

          Στρεψιάδης, δες τα πληθυσμιακά δεδομένα της Ελλάδας 2001-2011 για να καταλάβεις την αξία των λόγων σου. Αλλά είπαμε, δεν περιμένω καμία σοβαρή απάντηση από τους ΚΚεδες

        6. Ανώνυμος

          Σχετικά με την υποτίμηση της Αγγλικής Λίρας κατά 15%. Τι τρομερό επιχείρημα είναι αυτό; τι ανακάλυψε το ΚΚΕ, ότι οι καπιταλιστές σπεκουλάρουν στα νομίσματα; για τη σπέκουλα των ΗΠΑ ή της Κίνας πάνω στο ευρώ, η τη σπέκουλα της ίδιας της ευροζώνης με τα κρυπτονομίσματα τι έχει να πει το ΚΚΕ; προσπαθείτε να καθαγιάσετε το ευρώ στα μάτια των λαών της Ε.Ε.; τι είδους κομμουνισμός είναι αυτό; και ποτέ δεν απαντάτε: το ευρώ είναι Μάαστριχτ και το Μάαστριχτ είναι ευρώ σαν τη σάρκα με το δέρμα αξεχώριστα.
          ΠΑΣΟΚισμός , το τελικό στάδιο του ΚΚεδισμού.

        7. Ανώνυμος

          Αφου το ξέρετε πως σπεκουλάρουν, γιατί κάνετε τον ανήξερο και μετην σειρά σας σπεκουλάρετε πολιτικά; Ε;
          Και σας φαίνεται περίεργη η δήλωση του ΓΓ πως μέσα στον καπιταλισμό η επιστροφή σε “εθνικό” νόμισμα θα είναι επιζήμια για τα λαϊκά στρώματα;

          Σε σενάριο επιστροφής, θα υπάρχει μία επίσημη υποτίμηση της τάξης του30-40%. Ανεπίσημη πάνω του 50% όπως στις βαλκανικές χώρες (Βουλγαρία – Ρουμανία ) με τις ανταλλαγές δολαρίων στην “ανεπίσημη” αγορά.

          Τελικά σε πρακτικό επίπεδο ποια τάξη θα πληρωσει το “νόμισμα” για την επιστροφή στο “εθνικό” νόμισμα στον καπιταλίσμό; Οι καπιταλιστές 1) Τα λεφτά τους τα έχουν ήδη στο εξωτερικό 2) Σε υποθετικό πλέον σενάριο, θα έχουν μάθει νωρίτερα και θα έχουν προλάβει να στείλουν και τα ψιλολόγια. Στο κάτω κάτω στην ΕΕ υπάρχει η “ελευθερία κίνησης κεφαλαίων”

        8. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 7, το ευρώ είναι υπερτιμημένο γιατί είναι ιμπεριαλιστικό νόμισμα. Πουλά η ΕΕ πληθωριστικό χρήμα και απομυζά πρώτες ύλες και υπεραξία από τις χώρες του “παγκόσμιου νότου”. Το ποσοστό λοιπόν που είναι υπερτιμημένο το ευρώ δεν είναι κάτι που δικαιούται, είναι το μέσο με το οποίο υφαρπάζει υπεραξία από τους άλλους λαούς.
          Η αξία του νομίσματος πρέπει να αντανακλά την πραγματική οικονομία, από κει πρέπει να αντλεί την δύναμή του. Μία υποτίμηση κατα 20-30% θα ήταν κατάρα για τις εισαγωγές και θείο δώρο για την ντόπια παραγωγή. Προφανώς στους ΚΚέδες αρέσει να αγοράζουν μπανάνες Ισημερινού με ένα ευρώ και μήλα Ζαγορίου με ενάμιση ευρώ.
          Ας μην κουνάει λοιπόν τον μπαμπούλα της υποτίμησης το ΚΚΕ.
          Για το Μάαστριχτ πάλι γαργαρα το έκανες !!!

        9. Ανώνυμος

          Αποκαλυπτική αυτή η συζήτηση για το ιμπεριαλιστικό ευρώ και την …εθνικοαπελευθερωτική(;!) δραχμούλα!
          Ε, λοιπόν, εθνικοί αστικοδημοκράτες μας, χεστήκαμε οι προλετάριοι της Ελλάδας αν τα ρατσιστικά φασιστοπαράσιτα της Μανωλάδας κερδίζουν λιγότερα από τις ανταγωνιστικές ιμπεριαληστρικές πολυεθνικές της μπανάνας. Εμείς θα ψωνίσουμε το φτηνότερο, γιατί και οι δυό σας εχθροί και εκμεταλλευτές μας είστε. Δε διαλέγουμε, ούτε ιμπεριαληστή, ούτε εκμεταλλευτή. Πολύ περισσότερο αν μας κορδώνεται και για “αντιϊμπεριαληστής”!
          Τα “μεταβατικά” κουβαδάκια σας και σ’ άλλη παραλία για κορόϊδα!
          Οι καιροί, που ξέρατε περάσαν.
          Οι Προλετάριοι θα χύσουν το αίμα τους για τη δική τους Πατρίδα και για τον Σοσιαλισμό. Τέρμα οι Βάρκιζες και οι Τρίτοι Δρόμοι.
          Γκέγκε;!

        10. Ανώνυμος

          Γκέγκε Ανώνυμε 9, είσαι σε πλήρες παραλήρημα.
          Απορω πως ένας βαρβάτος επαναστάτης σαν και σένα μπαίνει στο οπορτουνιστικό αυτό σάιτ να πει τη γνώμη του. Μάλλον την έχουν χЄσμЄνη τη γνώμη σου οι σύντροφοί σου.
          Για το Μάαστριχτ έχεις να δηλώσεις κάτι;

        11. Ανώνυμος

          Πάνω στην προσπάθεια σου να μειώσεις το μέγεθος της μεγάλης υποτίμησης σε ένα απομακρυσμένο σενάριο επιστροφής στο παλίό “εθνικό” νόμισμα εντός Καπιταλισμού

          1) Μάθαμε πως υπάρχουν Ιμπεριαλιστικά και μη Ιμπεριαλιστικά νομίσματα.

          2) Πως η Αστική Τάξη στην Ελλάδα είναι μη Ιμπεριαλιστική. Φαντάζομαι πως το Ελληνικό αστικό Κράτος δεν είναι Ιμπεριαλιστικό όταν συμμετέχει σε Ιμπεριαλιστικούς Οργανισμούς ΕΕ ΝΑΤΟ ΔΝΤ

          Οι ΑΞΕ (άμεσες Ξένες Επενδύσεις)ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων ακόμα και στις ΗΠΑ με στοιχεία του ΥΠΕΞ ή του ΥΠ.Οικονομικών είναι στην φαντασία μας

          3) Η παλιά καλή δραχμούλα σε ένα Καπιταλιστικό Κράτος σαν την Ελλάδα που Ιμπεριαλιζει ή απευθεάις ή μ΄λεσω Ιμπερλιαστικών Οργανισμών δεν απομυζούσε καθόλου άλλα νομίσματα (Βουλγαρίας, Ρουμανίας κ.α) στα Βαλκάνια. Παραμύθια η ζώνη της σκληρης δραχμής στα Βαλκάνια επί Σημίτη του 1997-1998

          4) Στιο υποθετικό απομακρυσμένο σενάριο της επιστροφής σε Καπιταλιστικό Περιβάλλον, μετά από την αρχική υποτίμηση κατά 30-40% θα ακολουθήσει “διολίσθηση” τα πρώτα χρόνια από πιέσεις που θα ενισχυθούν από το ύψος του Δημόσιου Χρέους, το ισοζύγιο εισαγωγων εξαγωγών και από τις ανταλλαγές νομισμάτων στην “ανεπίσημη” αγορά.
          υνολικά θα πάμε για πάνω από 50% μέσα σε ένα χρόνο. Και ποιος άλλος θα το πληρώσει; Μα ο λαός. Η εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα

          Συμπέρασμα. Ο Κονδύλης με τίς μόνο θεωρίες στην φαντασία των Πασόκων , της “ψωροκώσταινας” κλπ είχε κάνει “δουλειά” .Όχι πλέον

          Υ.Γ.
          Για το Μάαστριχ τα παραπονα΄σ σου στον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ που το 1992 όχι μόνο το ψήφισε αλλά μιλούσε και για κοσμογονία του Μάαστριχ και στο ΠΑΣΟΚ που και αυτό το ψήφισε

          Το ΚΚΕ είχε βγάλει ενημέρωση για το Μάαστριχ του 1992 όπως και για την συνθήκη της Σέρκας του 2007-2008 μέσα από τον Ριζοσπάστη. Αν δεν υπήρχε ΚΚΕ δεν θα ήξερες καν την συνθήκη του Μάαστριχ

        12. Ανώνυμος

          @29/04/2024 at 19:48

          Χαλάρωσε λίγο. Όλα καλά.
          Μόνο για πολιτικό “δούλεμα” είναι τα παλληκάρια σαν τον 29/04/2024 at 14:19

        13. Ανώνυμος

          Για να προλάβω τον “καλοθελητή” τότε 1992 υπήρχε ο ΣΥΝ ο κορμός του σημερινού Σύριζα. Το ΚΚΕ είχε αποχωρήσει ένα χρόνο νωρίτερα το 1991.
          Οι μετέπειτα συνιστώσες που μπήκαν στο πολτικό”παιχνίδι” από το 2004 απλά κατά την γνωμη μου έπαιξαν επικουρικό ρόλο στο να προσελκυσουν κόσμο κυρίως για ψήφους και “αγωνιστικότητα” “κινήματα” κλπ κλπ
          Ο τότε ΣΥΝ μια ζωή ήταν στο μπαίνει δεν μπαίνει στην Βουλή ενώ από κινηματική δράση είχε πάρα πολύ μικρή.

        14. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 11, το ΚΚΕ αρνείται στα λόγια το Μάαστριχτ και το αποδέχεται στη πράξη. Γιαττί Μάαστριχτ στη πράξη σημαίνει ευρώ.
          ” …Ένα ενιαίο νόμισμα για τους Ευρωπαίους
          Η Συνθήκη του Μάαστριχτ άνοιξε τον δρόμο για τη δημιουργία ενός ενιαίου ευρωπαϊκού νομίσματος, του ευρώ. Με τη Συνθήκη ιδρύθηκε επίσης η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) και το Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών και σε αυτή περιγράφονται οι στόχοι τους. Ο κύριος στόχος της ΕΚΤ είναι η διατήρηση της σταθερότητας των τιμών, δηλ. η διαφύλαξη της αξίας του ευρώ.
          Η Συνθήκη ήταν το αποκορύφωμα διαβουλεύσεων που διήρκεσαν αρκετές δεκαετίες σχετικά με την ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας στην Ευρώπη. Το 1986 οι Ευρωπαίοι ηγέτες ξεκίνησαν εκ νέου τις συζητήσεις για την εισαγωγή ενός ενιαίου νομίσματος, ενώ το 1989 δεσμεύτηκαν να ακολουθήσουν μια διαδικασία μετάβασης τριών σταδίων.
          Τα στάδια αυτά καθορίστηκαν επισήμως από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ”.

          https://www.ecb.europa.eu/ecb-and-you/explainers/tell-me-more/html/maastricht_treaty.el.html

        15. Ανώνυμος

          Σαν άλλος φίλος του ΚΚΕ να σου υπενθυμίσω πως καταψήφισαν την συνθήκη του Μάαστρχι στο Ευρωκοινοβούλιο. Σε αντίθεση με ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΣΥΝ. Οι μοναδικοί που ενημέρωσαν τον κόσμο μέσα σπό τα κομματικά έντυπα ήταν το ΚΚΕ. Επιπλέον ήταν και αντίπαλοι στην πράξη σε κάθε μείωση συνολικού μισθού όπως προέβλεπε η συνθηκη του Μάαστριχ.

          Η οποία το κύριο γραπτή προτεραιότητα της, αν τυχόν την είχες διαβάσει, ήταν η μείωση του συνολικού “ημερομισθίου” (& των κοινωνικών παροχών ) στα επίπεδα του Ινδού και Κινέζου εργάτη στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας με Ινδία & Κίνα. Ως καπιταλιστά ανταγωνιστικά κράτη με την τότε ΕΟΚ μετέπειτα ΕΕ..

          Μάλλον δεν φαίνεται να τα ξέρεις και τόσο καλά. Δεν αρκούν τα copy-paste χρειάζεται & διάβασμα.

          Επιπλέον το ΚΚΕ αντιτάχθηκε μέσα & έξω από τις Βουλές στη Συνθήκη της Σέρκας όπως σου επισημαίνι ο άλλος φίλος του ΚΚΕ κα η οποία προβλέπει το 13ωρο

          Δεν ήξερα πως οι αριστεροί σε ΗΠΑ αποδέχονται τον καπιταλισμό, τις ιδιωτικές τράπεζες που εκδίδουν το χρήμα εφόσον πληρώνονται σε δολλάρια..Η FED αποτελεί συννένωση ιδιωτικών τραπεζών

          Πως όλοι όσοι συναλλάσονται με το ευρώ αποδέχονται το Μάαστριχ. Επίσης δεν ξέρω και πολλούς πρόθυμους να χάσουν το εισόδημα τους, την “αγοραστική τους δύναμη” πηγαίνοντας σε υποτιμημένο “εθνικό” νόμισμα. Εκτός αν είχαν προλάβει να βγάλουν το χρήμα “έξω”&δεν εξαρτόνταν από το μισθό τους

          Πήρε ο λαός μαζί με το ΚΚΕ την εξουσία & δεν το ξέρουμε; Να βγάλει “σοσιαλιστικό νόμισμα”

          Λυπάμαι αλλά δεν υπάρχουν “σοσιαλιστικά” νομίσματα σε μία καπιταλιστική χώρα. Όλα τα νομίσματα όταν συναλλάσονται “ελεύθερα” στα χρηματηστήρια
          καθορίζονται από τα “ισχυρότερα”. Που λέει ο λόγος δραχμές να είχες, θα καιθορίζονταν άμεσα & από το ευρώ ήθελες δεν ήθελες.

          Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει μία αστική κυβέρνηση θα ήταν η υποτίμηση του νομίσματος .
          Όπως π.χ. έκανε η κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου έναντι του δολλαρίου 2 φορές. Τινάζοντας τις τιμές στα εισαγώμενα προϊόντα για να βελτιωθεί η “ανταγωνιστικότητα” κυρίως μέσω τουρισμού. Αν βέβαια επιθυμείς παρόμοιες καταστάσεις να τα πληρωνει πολλαπλάσια ο εργάτης, ο εργαζόμενος, ο βιοπαλαιστής απλά πες το μας.

          Μήπως όμως υποθετικά θα ήθελες, λέμε τώρα, να βγάλει ο Περισσός δικό του “νόμισμα”;

          Είδαμε π.χ. πόσο καλά πήγαν τα κουπόνια στην Αργεντινή. Συμμορίες με ανοχή του αργεντίνικου κράτους έβγαζαν πλαστά όταν τα κουπόνια ως μέσο “συναλλαγής” ενδυναμώθηκαν.
          ΄Οταν άρχιζαν να παίζουν τον ρόλο περίπου “παράλληλου” νομίσματος με το υποτιμημένο πέσο στην καπιταλιστική Αργεντική του 2001-2003 . Η πείρα της Αργεντινής διδάσκει. Το αστικό κράτος διαθέτει “πολλά ποδάρια”.

          Η ατομική σου “επιχειρηματολογία” πέρα του εμπλέκεται σε πολλά “λογικά κενά”. Επιπρόσθετα διαψεύδεται απο την πραγματικότητα. Την άποψη “λέγε λέγε και κάτι θα μείνει” ανήκει σε άλλον. Που κάθε άλλο παρά ήταν “αριστερός”

        16. Ανώνυμος

          Η σκληρή δραχμή της βαλκανικής ζώνης των τελών του 1990’ς ανήκει στα “Ιμπεριαλιστικά νομίσματα”;

        17. Ανώνυμος

          Μικρό το κακό, 30/04/2024 at 14:20! Ποιός να θυμάται τώρα, 30+ χρόνια μετά, το Μάαστριχτ και τις μπομπές του οπορτουνιστικού χώρου και των μπαναστατών αβανταδόρων του.
          Εδώ καλά-καλά ξεχάσαμε το δημιοψήφισμα και το “ΟΧΙ που γλυκοκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ΝΑΙ”, κι ας είναι μόνο 9 χρόνια πίσω! Και τις 1000 “περήφανες” υπογραφές κλπ., κλπ., κλπ.
          Τουλάχιστον το ΚΚΕ πάλεψε να τα ξεσκεπάσει όλα τότε, που ακόμη παιζόνταν.
          Τώρα, τελειώσαν τα ψέμματα και τα απατηλά μεταβατικά ευκολάκια.
          Δεν μπορείς να λες “Οχι στην ΕΕ – Ναι στον Καπιταλισμό”.
          Δε θα σε πάρει κανείς στα σοβαρά – κουδούνια θα σου κρεμάσουν.
          Εχεις τα ούμπαλα να πεις “Οχι στον Καπιταλισμό”;
          Εδώ σε θέλω κάβουρα.
          Αν το πεις, αυτόματα θα προκύψουν και τα υπόλοιπα, ΕΕ, Ευρώ, Μάασρτιχτ, ΝΑΤΟ κλπ.
          Αλλιώς, παίζεις το παιχνίδι τους, προσφερόμενος απλά για αποδιοπομπαίος τράγος τους…
          Εκτός, αν ελπίζεις να σου κάνει πλάτες ο ….Ντούγκιν!
          Κούνια, που σας κούναγε…..
          Ολη αυτή η σύγχυση ξεκινάει από τον παραδοσιακό σας αντισοβιετισμό, που σας εμποδίζει να κατανοήσετε τι γινόταν και τι γίνεται στον κόσμο.
          Και ήταν διαδεδομένη αυτή η σύγχυση και μέσα στο κομμ. κίνημα.
          Αλλά, χάρη στην πάλη των κομμουνιστών αυτά σιγά-σιγά ξεθωριάζουν και καθαρίζει το τοπίο.

        18. Ανώνυμος

          Για τον Ντούγκιν….

          ΡΩΣΙΑ
          Ζαρώνουν κι άλλο οι μάσκες του «αντιφασισμού»
          https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/362858/zaronoyn-ki-allo-oi-maskes-toy-antifasismoy

          Σοβαρές αντιδράσεις στους φοιτητικούς και γενικότερα εκπαιδευτικούς κύκλους της Ρωσίας έχει προκαλέσει η ίδρυση στη Μόσχα του λεγόμενου «Εκπαιδευτικού – επιστημονικού κέντρου “Ανώτατη Πολιτική Σχολή Ιβάν Ιλίν”». Η συγκεκριμένη «Ανώτατη Πολιτική Σχολή», που φέρει το όνομα του θεμελιωτή του ρωσικού φασισμού, Ιβάν Ιλίν, εμφανίστηκε στη ρωσική πρωτεύουσα, στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Ανθρωπιστικών Σπουδών.

          Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ΑΕΙ στεγάζεται στις εγκαταστάσεις όπου στα χρόνια του σοσιαλισμού λειτουργούσε Ανώτατη Κομματική Σχολή της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος Σοβιετικής Ένωσης.

          Εκεί, λοιπόν, οι ρωσικές αρχές αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα κέντρο καλλιέργειας και διασποράς των φασιστικών απόψεων του Ρώσου φιλοσόφου Ιβάν Ιλίν, θαυμαστή του Μουσολίνι και του Χίτλερ. Μάλιστα τοποθέτησαν επικεφαλής της τον φιλόσοφο Α. Ντούγκιν, γνωστό στη χώρα μας μεταξύ άλλων για τις στενές σχέσεις που είχε αναπτύξει με το φασιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής.

          Κι όλα αυτά τη στιγμή που η ρωσική ηγεσία, καπηλευόμενη τα αντιφασιστικά αισθήματα του ρωσικού λαού, κρύβει τους πραγματικούς στόχους της στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία κάτω από τη μάσκα του υποτιθέμενου «αντιφασιστικού πολέμου με το φασιστικό καθεστώς του Κιέβου».

          Την ίδια ώρα, ωστόσο, με πρωτοβουλία των φοιτητών του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου έχει ξεκινήσει καμπάνια ενάντια στην ίδρυση της «Ανώτατης Πολιτικής Σχολής Ιβάν Ιλίν».

          Αυτή η πρωτοβουλία αγκαλιάστηκε από φοιτητές και άλλων πανεπιστημίων, καθώς και από μέλη της ρωσικής ακαδημαϊκής κοινότητας, και μέσα σε λίγες μέρες έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 25.000 υπογραφές με αίτημα να ακυρωθεί η ίδρυση της Σχολής Ι. Ιλίν, κάτω από το σύνθημα «Έξω οι φασίστες από τις σχολές».

          Η διοίκηση του Πανεπιστημίου, αφού επικαλέστηκε την …«ακαδημαϊκή ανεξαρτησία», στη συνέχεια προσπάθησε με τρομοκρατία να κάμψει τις φοιτητικές αντιδράσεις, ενώ και ανώτατα πολιτικά πρόσωπα έτρεξαν να την καλύψουν.

          Έτσι, ο πρόεδρος της Κρατικής Δούμας, Β. Βολόντιν, στέλεχος του κυβερνώντος κόμματος της «Ενιαίας Ρωσίας», παρενέβη δημόσια δηλώνοντας ότι «κατανοώ την ευαισθησία των φοιτητών και είμαι υπέρ του διαλόγου, αλλά δεν είναι καιρός για πολιτικές αντιπαραθέσεις και σκάνδαλα», καθώς επίσης ότι «δεν θα πρέπει οι όποιες πολιτικές απόψεις να τεθούν πάνω από τα συμφέροντα της χώρας». Με αυτόν τον τρόπο ανακύκλωσε τις δηλώσεις του επικεφαλής της σχολής, Α. Ντούγκιν, και άλλων εθνικιστικών κύκλων, που επεδίωξαν να επιρρίψουν τις ευθύνες για τις διαμαρτυρίες σε «πράκτορες της Ουκρανίας» ή στην «6η φάλαγγα ακροαριστερών» κ.ο.κ.

          Από τη μεριά του ο Ντμίτρι Πεσκόφ, επικεφαλής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας, υπογράμμισε πως «ο Βλ. Πούτιν επανειλημμένα έχει αναφερθεί (εγκωμιαστικά) στον Ιλίν. Και, σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε απαράδεκτες τις προσβολές στον Ντούγκιν».

          Και η αλήθεια είναι ότι ο Πούτιν όχι μόνο έχει διαφημίσει τον φασίστα Ιλίν και το έργο του σε πολλές δημόσιες παρεμβάσεις του, αλλά έχει καταθέσει και λουλούδια στο μνήμα του. Με τη δήλωσή του ο Πεσκόφ για άλλη μια φορά πήρε υπό την «προεδρική προστασία» τον Ντούγκιν.

          Για όσους δεν γνωρίζουν, να σημειώσουμε ότι τη δεκαετία του ’80, λίγα χρόνια πριν την περεστρόικα, συμμετέχοντας ως έφηβος τότε στην παράνομη φασιστική οργάνωση με τίτλο «Μαύρο τάγμα των SS» ο Ντούγκιν είχε αναλάβει να μεταφράζει έργα του φασίστα φιλοσόφου Ιούλιου Εβολα. Οι δε συνεδριάσεις αυτού του φασιστικού μορφώματος, σύμφωνα με μαρτυρίες, ξεκινούσαν με το επιφώνημα «Χάιλ Χίτλερ»…

          Πλέον οι μάσκες του «αντιφασισμού» της ρωσικής αστικής τάξης και του κράτους της «ζαρώνουν» επικίνδυνα…

        19. Ανώνυμος

          “Βάρκιζα τέλος”. MEGA CHANNEL Απρίλιος 2015 Μάκης Παπαδόπυλος Κ.Ε. ΚΚΕ σε τηλεοπτικό πάνελ με τους δημοσιογράφους Καβουράκη και Οικονομέα στην ερωτηση για τυχόν ανοχή του ΚΚΕ προς την τότε κυβέρνηση Σύριζα. Ο Οικονομέας φαίνεται να τα είχε χάσει απο την απάντηση του Μάκη Παπαδόπουλου

        20. Ανώνυμος

          01/05/2024 at 00:48. Συμφωνώ με το σχόλιο .
          Όπως τους είχε πει και ο Μάκης Παπαδόπουλος στην πρωϊνή εκπομπή Καβουράκη – Οικονομέα: “Βάρκιζα Τέλος” (Mega Απρίλιος 2015 κυβέρνηση Σύριζα-Ανελ)

          Μας τελείωσαν οι “άλλοι δρόμοι” για τον Σοσιαλισμό, τι να κάνουμε κυρίες και κύριοι; Σαν άλλος ένας φίλος του ΚΚΕ σας το επισημαίνω

          Όσοι θέλετε συνεχίστε να ζείτε με τις αναπολήσεις του “πράσινου”, “αραβικού”, “κινέζικου”-“αντιγραφειοκρατικού”, “γιουγκοσλαβικου”-“αυτοδιαχειριστικού”, “ευρωπαϊκού”-“ευρωκομμουνιστικού”-Μπερλιγκουέρ κλπ “σοσιαλισμού”.

          Που αντΊ μετά την ανατροπή τπου σοισιαλισμού στην ΕΣΣΔ να προωθήσουν πιο πολύ τον δικό τους “σοσιαλισμό”(καλά γελάμε) μέσα σε μία μέρα έγιναν πλέον φανερά οι καλύτεροι υπηρέτες του καπιταλισμού πετώντας πλέον “σοσιαλιστικούς” φερετζέδες.

          Οι υπόλοιποι που θέλετε να πιάσετε τον ταύρο από τα κέρατα & όχι από την ουρά, ξέρετε με ποιον θα συμπορευτείτε, & ας μην συμφωνελιτε σε όλα μαζί του.

          Το πολιτικό τοπίο ξεκαθαρίζει ακριβώς γιατί σε αυτή την χώρα υπάρχει Κάπα Κάπα Έψιλον

        21. Ανώνυμος

          Διόρθωση:
          Συμφωνώ με το σχόλιο σου 01/05/2024 at 00:48 κατά 95%, το σωστό το ορθό

          Οι πολιτικές πομπές του του οπορτουνιστικού χώρου και των μπαναστατών αβανταδόρων γνωστές. Ποιος δεν θυμάται το “πού είναι το ΝΑΤΟ οέο” και το “Χασάσης Μιλόσεβιτς”;

        22. Ανώνυμος

          ΡΩΣΙΑ-Ζαρώνουν κι άλλο οι μάσκες του «αντιφασισμού»
          Σωστά! Για τον φασισμό της Δύσης και τις οργουελικές κοινωνίες της, έχει να προτείνει κάτι το ΚΚΕ;
          Με τις παρελάσεις Ομόνοια-Σύνταγμα πάντως, δεν θα μας σώσετε.

        23. Ανώνυμος

          Ανώνυμος, 02/05/2024 at 00:28, έχεις δίκηο! Πρέπει να σκεφτούμε κάτι πιο ερεθιστικό, μπας και σηκωθείτε από τους καναπέδες σας.

        24. Ανώνυμος

          02/05/2024 at 00:28 μην κάνεις τον χαζό.
          Στελέχη του ΚΚΕ έχουν στοχοποιηθεί από το φασιστικό καθεστώς του Κιέβου όταν πήγαν στην ανατολικές επαρχίες της Ουκρανίας από το 2015.

          Τότε που μια μερίδα του εξωκοινοβουλίου(*) και της αναρχίας λάτρευε τους Μαϊντανούς των πλατειών Μαϊντάν. Για Σύριζα και Ευρωπαϊκο-Νατοϊκή “αριστερά” π.χ. Μελανσόν δεν συζητάμε ήταν στο φουλ μαζί τους

          Τα παραμυθάκια για το δήθεν “αντιφασιστικό” αγώνα που κάνει ο αντικομμουνιστής Πούτιν κάπου εδώ τελειώνουν. Πάρτε τον ακροδεξιό Ντούγκιν μαζί σας επ’ώμου και συνεχίστε.

          Όσο για τις παρελάσεις “μπαναστάτη “της φακής, τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΜΕ σχεδόν κάθε εβδομάδα είναι στα δικαστήρια για τις απεργίες και τις “παρελάσεις”.

          Είδαμε και τι μέρους του λόγου ήταν “φυντάνια” που κατηγορούσαν το ΠΑΜΕ 2011-2014 με ιαχές “μπροδότες οου οου πουλημένοι παρελάσεις”. Κάθε άλλο παρά αριστεροί. Όταν βεβαια το ΠΑΜΕ ήταν μπροστά στη Βουλή άλλαζαν τροπάριο και έλεγαν πως “το ΠΑΜΕ καπελώνει την συγκέντρωση”. Άντε να βρεις λογική.

          Έχουμε και τα video με τα “ρεκόρ” στα 100 μέτρα στίβου που έκαναν καποια από τα “φυντάνια” όταν κάποιες φορές το ΠΑΜΕ αποφάσισε να “ξηγηθεί” μαζί τους μιας και πήγαιναν να καπελώσουν συγκεντρώσεις. Χαρακτηρηστικό Αγρότες 2016

          ‘(*)Μία άλλη μερίδα ήταν με τις αυτοανακυρηγμένες”Λαϊκές Δημοκρατίες”

        25. Ανώνυμος

          Άλλη μία “παρέλαση” αυτή την φορά στη Ν.Υόρκη Coloubia – Astoria – Amazon.

          «Θάφτηκε» από την πλειοψηφία των ΜΜΕ η επίσκεψη του Δ. Κουτσούμπα σε ΗΠΑ και Καναδά
          https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/363395/thaftike-apo-tin-pleiopsifia-ton-mme-i-episkepsi-toy-d-koytsoympa-se

          ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΑ
          Πέμπτη 02/05/2024

          Φωτογραφία: Από την συνάντηση του Δ. Κουτσούμπα με το συνδικάτο εργαζομένων στην Amazon. O Πρόεδρος του συνδικάτου με καπελάκι ΠΑΜΕ

          «Θάφτηκε» από την πλειοψηφία των ΜΜΕ η επίσκεψη του Δ. Κουτσούμπα σε ΗΠΑ και Καναδά. Βέβαια, όταν η εγχώρια δραστηριότητα του Κόμματος αποσιωπάται συστηματικά, τι να περιμένει κανείς για την επίσκεψη σε δυο χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο, όπου η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ γνώρισε πολύ θερμή υποδοχή;

          Για τους ομίλους της ενημέρωσης το πρόγραμμα της επίσκεψης δεν είχε «ψωμί». Γιατί η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ, αντί να συναντιέται με αμερικανοϊσραηλινά λόμπι, βρέθηκε στο πλευρό των φοιτητών που διαδηλώνουν στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, καταγγέλλοντας τη γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού.

          Αντί να πάρει σβάρνα τα gala που διοργανώνουν με τέτοιες αφορμές διάφορα «ιδρύματα» και «αδελφότητες» στις ΗΠΑ, συναντήθηκε με το σωματείο της «Amazon». Με τους εργάτες δηλαδή που τα βάζουν με έναν από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς κολοσσούς.

          Το ΚΚΕ και μ’ αυτήν την επίσκεψη αποδεικνύει ότι είναι το μόνο κόμμα που δίνει το «παρών» στις πιο ζωντανές και ελπιδοφόρες διεργασίες, και όχι σε «συναντήσεις κορυφών» σε κλειστές λέσχες με εκείνους που σχεδιάζουν μαύρες μέρες για τους λαούς. Γι’ αυτό η αποσιώπηση από τα ΜΜΕ πρέπει να αποτελέσει ένα επιπλέον κριτήριο μπροστά στις ευρωεκλογές για ακόμα πιο δυνατό ΚΚΕ!

          (Αναδημοσίευση από τον «Ριζοσπάστη») ”

          Πάρτε και ένα Video από την συνάντηση σε εγκάρδιο κλίμα.
          Ο Πρόεδρος του σωματείου της ΑΜΑΖΟΝ, ο Chris Smalls, ο οποπίος είχε έρθει πριν λίγο καιρό στην Ελλάδα, μέρα απεργίας, με Καπελάκι ΠΑΜΕ.
          https://www.youtube.com/watch?v=RUJADmtBQic

          Και όχι μόνο αυτό, αλλά μετά την εμπεΙρία του με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ έγραψε στο tweet πως στις ΗΠΑ χρειάζονται αληθινό εργατικό κόμμα

          Κάνε καμία καταγγελία 02/05/2024 at 00:28 εσύ και πολιτικά “ομοίοι” σου πως το ΠΑΜΕ “καπελώνει”. Μπορεί να γελάει μαζί σας ο εργατόκοσμος και εκτός Ελληνικών Συνόρων

          Για Περισσότερα

          ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΤΗΝ «AMAZON»
          Χτίζουμε διεθνή αλληλεγγύη για να νικήσουν οι εργάτες σε όλο τον κόσμο (VIDEO – ΦΩΤΟ)
          https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/332131/htizoyme-diethni-allileggyi-gia-na-nikisoyn-oi-ergates-se-olo-ton-kosmo

          ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ «AMAZON» ΤΩΝ ΗΠΑ
          Α. Περράκης: «Δεν το βάζουμε κάτω, βγαίνουμε μπροστά και οργανωμένα διεκδικούμε» (VIDEO)

          https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/332263/perrakis-irthe-kairos-na-mpoyn-oi-zoes-mas-pano-apo-ta-kerdi-toys

          ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ «AMAZON» ΤΩΝ ΗΠΑ
          Αλληλεγγύη με τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων στην Ελλάδα
          https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/356997/allileggyi-me-toys-ergazomenoys-ton-tilefonikon-kentron-stin-ellada

          Το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο διοργανώνει διεθνιστική εκδήλωση στην Αθήνα με αντιπροσωπεία του Συνδικάτου AMAZON LABOR UNION, από τις ΗΠΑ, αποτελούμενη από τα ιδρυτικά μέλη του Συνδικάτου, CHRIS SMALLS, πρόεδρο και DERRICK PALMER, αντιπρόεδρο με θέμα «Οργανώνουμε την πάλη των εργαζομένων σε κάθε χώρα, σε κάθε χώρο δουλειάς».

          Η εκδήλωση θα γίνει σήμερα Τετάρτη 14 Ιούνη(2023), στις 19.00, στην αίθουσα του Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας (Αγίας Φιλοθέης 5β, πλατεία Μητροπόλεως).
          https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/331525/ekdilosi-toy-pame-kai-toy-syndikatoy-amazon-ton-ipa-stis-14-ioyni

          Ανάρτηση του Chris Smalls πρόεδρου του «Amazon Labor Union» των ΗΠΑ
          https://www.youtube.com/watch?v=REBNeB9EXGY

          Περιλαμβάνει και μέρος από την ομιλία του ΓΓ

        26. Ανώνυμος

          Άγνωστος 23: ” Πρέπει να σκεφτούμε κάτι πιο ερεθιστικό…”
          Αποκλείεται να σκεφτείτε.

        27. Ανώνυμος

          Αυτες οι επισκεψεις καμμια σχεση δεν εχουν με την επιστολικη ψηφο. Καμμια.

    2. Χ. Παρισης

      Ολη η “δυτικη” “αριστερα” η πρωην αριστερα, αυτην την πορεια εχει,εδω και τουλαχιστον τεσσερις δεκαετιες,κυριε Σαμιωτακη. Η πορεια δε αυτη δεν σχετιζεται με την οποια “ιδεολογια” της ( για να ειμαι ακριβης,οπως εγω βεβαια εννοω την “ακριβεια”, με την οποια ιδεολογια των “αριστερων” ελιτ, περι αυτου προκειται) αλλα με την ταξικη θεση τους. Η Ιστορια ειναι γεματη απο γεγονοτα που αποτυπωνουν και αυτη την πλευρα της, την αεναη διαπιδυση μεταξυ των συγκοινωνουντων δοχειων των ελιτ,απο την αρχαια Αθηνα,τη Ρωμη μεχρι τη νεωτερη εποχη . Τετοια ηταν και η πορεια της σοσιαλδημοκρατικης ελιτ της Β Διεθνους. Οι Συριζαιικη ελιτ λοιπον, δεν υποστηριζει το καθεστως επειδη ειναι “οππορτουνιστικη”, ” νειφιλελευθερη” η ο,τι αλλο. Το υποστηριζει γιατι αποτελει οργανικο τμημα του,σαρκα εκ της σαρκος του πλεον. Διαβαζα το πρωι ενα ωραιο αρθρακι του Τροτσκι του 1915,αν καλα θυμαμαι , για το λογο της πτωσης της Β Διεθνους,οπου τα περιγραφει συνοπτικα. Μια πολυ καλη και εκτεταμενη εκθεση της ιστοριας της γερμανικης σοσιαλδημοκρατιας μεχρι το 1933 ,εχει κανει και ο Ν. Βεργιδης στα πρωτα κεφαλαια του εργου του για τον Χιτλερ. Δυστυχως, οπως ειχε επισημανει ο Καρλ Κορς, οι μαρξιστες ειχαν πεσει στην παγιδα του να μην εφαρμοζουν τη μαρξικη ταξικη επιστημονικη μεθοδο αναλυσης στην ιδια τους την Ιστορια. Μαλλον εδω συμβαινει το αντιστοιχο της “χριστιανικης ηθικης” , οι απαιτησεις της δεν εκτεινονται στους κηρυκες της… Η, οπως στα “εμβολια”, που δεν τα κανουν αυτοι που τα προωθουν στους εαυτους και τους οικειους τους…

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Στρεψιάδη νόμιζα πως την επανάσταση θα την έκανε η εργατική τάξη με την σοφή καθοδήγηση του κόμματος. Τώρα που εμείς οι μικροαστοί είμαστε 100 χρόνια πίσω πάμε και την επανάσταση 100 χρόνια πίσω και επειδή σε 100 χρόνια οι τότε μικροαστοί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και αυτοί 100 χρόνια πίσω η επανάσταση δεν ….. φτου και από την αρχή. Τελικά οι οπορτουνιστές που σας καταγγέλλουν ότι τα ανάγεται στη β παρουσία έχουν άδικο γιατί σύμφωνα με τον πατήρ Κοσμά τον Αιτωλό η Β παρουσία θα ‘ρθει νωρίτερα.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Ακριβώς όπως τα λές 27/04/2024 at 19:45: η εργατική τάξη με την σοφή καθοδήγηση του κόμματος. Σωστά νόμιζες και να συνεχίσεις.
          Λίγο να απαγκιστρωθείς κι από την μεταφυσική πίστη στην αιωνιότητα του μικροαστικαριάτου και είσαι μέσα. Προϊόντος του χρόνου, όλα τα διορθώνει η ταξική πάλη, όπως βλέπουμε.

        2. Ανώνυμος

          Παλληκάρι 27/04/2024 at 19:45 όπως σου έγραψε και ένας άλλος φιλοΚΚες για την Γ Παρουσία συζητάμε.
          Η Β ήταν η επανάσταση των Μπολσεβίκων το 1917
          Η Α η Κομμούνα στο Παρίσι το 1871

          Για τα υπόλοιπα το μικροαστικαριάτο στην Ελλάδα (αλλά και η πολιτική επίδραση του στον λαϊκό κόσμο) ηττήθηκε στρατηγικά την μέρα του Δημοψηφίσματος 5/7/2015.

          Ο Τσίπρας και ο Σύριζα αποτελεί πλεόν παγκόσμιο σημείο αναφοράς με αρνητική έννοια. Για τα πρόσκαιρα συμφέροντα της αστικής τάξης,θυσίασαν όλη την ανανεωτική αριστερά και αρκετούς από τους “συνοδοιπόρους” της. Τέρμα τα παραμύθια με Μπερλιγκουέρ, μεταβατικά προγράματα στον Καπιταλισμό και “καλές αστικές τάξεις” άλλα Μάο

          Χωρίς να το καταλάβουν ο Τσίπρας και ο Σύριζα έφεραν ακόμα πιο κοντά την προοπτική του σοσιαλισμού μιας και στα μάτια του λαϊκού κόσμου και με την εμπειρία που έχει αποκτήσει, πετάχθηκαν στα σκουπίδια οι οπορτουνισμοί και οι άλλοι σοσιαλδημοκρατικοί δρόμοι δεκαετιών. Ουδεν καλό αμοιγές κακού αλλά και το αντίστροφο: Ουδέν κακό αμοιγές καλού

    3. Ανώνυμος

      29/04/2024 at 22:11 “βαρβάτοι” επαναστάτες είσαστε εσείς οι “φωτεινοί παντογνωστες” που ψηφίσατε με “κλειστά τα μάτια” το μνημόνιο του Τσιπράκου σε συσκευασία δημοψηφίσματος παρόλες τις ενδείξεις (πρόταση Σύριζα για δάνειο από τον esm λιγες εβδομάδες νωρίτερα).

      Αρκετοί από το εξωκοινοβούλιο νοιώθουν πως είναι σχετικά “κοντά” με το ΠΑΜΕ αλλά και αρκετές φορές και με το ΚΚΕ όσο και να σου κάνει εντύπωση.
      Σε παραπέμπω στην πολύ καλή ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις 20/10/2011 για το ΠΑΜΕ. Και στην εφημερίδα “ΠΡΙΝ” 11/01/2015 στην συνέντευξη του Ρούση τότε υποψηφίου με το ψηφοδέλτιο του ΑΝΤΑΡΣΥΑ (το 2023 ήταν στο επικρατείας του ΚΚΕ).

      Υποθέτω πως δεν είσαι ΝΑΡιτης μιας και από το ΝΑΡ δηλώνουν το ποιοι είναι πολιτικά.
      Το ερωτημα αντιστρέφεται αν και απευθυνόσουν σε άλλον φιλοΚΚΕ.
      Εσύ τι δουλειά έχεις σε site του ΝΑΡ μιας και δεν φαίνεται να είσαι ούτε ΝΑΡιτης ούτε φιλοΚΚΕς ούτε πολιτικά από τα γραπτά σου φαίνεται να είσαι από το “εξωκοινοβούλιο” (μλ – τροτσκισμός).

      Reply
  4. άλλος ανώνυμος

    Πολύ σοβαρά θέματα θίγει η ανακοίνωση της ΟΚΔΕ. Υπάρχουν πολιτικά προβλήματα στη στάση της για το γάμο των ομόφυλων, αλλά όσοι ενοχλούνται από την ΟΚΔΕ θα πρέπει εξηγήσουν πώς ανέχονται όχι απλά λάθος απόψεις, αλλά αντιδραστική στάση.
    Πώς γίνεται φιλοΕΕ αντιρατσισμός, όταν η Ευρώπη-Φρούριο της ΕΕ βρίσκεται πίσω από τη ρατσιστική πολιτική στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες μέλη; Τι λένε για τον πόλεμο στην Ουκρανία, τη σφαγή στη Γάζα, τη συμμετοχή στο ΝΑΤΟ διάφοροι που διεκδικούν ρόλο στο Αντιρατστιστικό Φεστιβάλ;
    Τι λένε για τους τραμπουκισμούς της ΑΡΑΣ; Είναι τα ραντεβού για ξύλο πλευρά της αντιρατσιστικής πολιτικής;

    ΥΓ Είναι εντυπωσιακό πώς ξεφτιλίζει κάθε απόπειρα διαλόγου ο μηχανισμός του ΚΚΕ με τους “ανώνυμος” που αραδιάζουν άσχετες εκκλήσεις για ψήφο, απίθανα ψέμματα και διαστρεβλώσεις για όλους τους άλλους πολιτικούς χώρους… Ο κοινοβουλευτικός κρετινισμός σε όλο του το μεγαλείο

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Είναι εντυπωσιακό πως μια οργάνωση του Τροτσκιστικού Χώρου αποκάλυψε τα “καπελώματα” που γίνονται στο όνομα μίας δήθεν θολουρας με την επικάλυψη”αντιρατστιστικού” “δικαιωματισμού”. Σας έμεινα τα παράπονα γιατί τώρα και όχι πριν, έτσι σαν “αντίλογος”

      Το ΚΚΕ πλέον δεν ασχολείται μαζί με το “αριστεροχώρι” παρα μόνο ως προς την στάση κάποιων πολιτικών φορέων σε κάποια θέματα π.χ. στήριξη του ΠΑΣΟΚΟΥ στον Β΄Γύρο στην Αθηνα, δημοτικές εκλογές 2023. Ενδεικτικό της πολιτικής / ιδεολογικής παρακμής κάποων πολιτικών χώρων. Πλέον δεν πιάνουν τα παλιά “υπεραριστερά” κόλπα.

      Λογικό να αδυνατείτε να κατανοήσετε πως σας γράφουν απλοί φίλοι του ΚΚΕ. Ένας απλός φίλος του ΚΚΕ είναι αρκετές φορές καλύτερα πολιτικά καταρτισμένος από όσο 10 λογαριασμοί των φιελλεύθερων της σοσιαλδημοκρατίας της ευρωνοατοϊκής αριστεράς μαζί.

      Το ΚΚΕ δεν είναι σαν τα μούτρα του Σύριζα και άλλων αστικών κομμάτων με στρατούς τρολ ή μηχανισμούς σε social media π.χ. twitter. Πέρα από τα κομματικά μέσα π.χ.της Κ.Ε μέσα στο twitter γράφουν στο ίδιο μέσο κατα 95%+ απλοί φίλοι του Κόμματος, όχι μέλη. Αρκετοί τωρινοί φίλοι πρώην συνοδοιπόροι του “εξωκοινοβουλίου”, ψηφοφόροι Σύριζα, ακόμα και πρώην φίλοι ενός μέρους της αναρχίας.

      Λογικό σαν στην ουσία, στην πράξη σοιαλδημοκράτες πέρα του “αυτοπροσδιορισμού” να ερμηνεύτε τα πάντα κοιτωντας τιον καθρέπτη. Ερμηνεύοντας με βάση τα πεπραγμένα – λογικές Σύριζα / ΠΑΣΟΚ. .Να μην γράψουμε ποια στελέχη του Σύριζα πρόβαλλαν το free ταδε λογαριασμός στο twitter & άλλα παρόμοια όταν φιλοσυριζα troll προσωρινά απενεργοποιόντουσαν λόγω “παραβίασης κανόνων δημοσίευσης”

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *