.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


ΝΑΡ: Ρατσιστική και αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό


Η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας την ακροδεξιά πρακτική της, αποφάσισε μέσω του ΚΥΣΕΑ μια δέσμη μέτρων κατά των προσφύγων. Αφού πρώτα έβαλε τον κατασταλτικό μηχανισμό να πετάξει έξω από κατειλημμένα κτίρια δεκάδες οικογένειες προσφύγων για να τις οδηγήσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης εκτός των πόλεων, προχωράει τώρα σε γενικευμένα μέτρα, ακραία ρατσιστικά και αντιπροσφυγικά.

Συνεχίζοντας στα χνάρια της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να διαμορφώσει ένα περιβάλλον όσο το δυνατόν πιο ζοφερό για τους πρόσφυγες, θεωρώντας ότι θα λειτουργήσει αποτρεπτικά στην έλευση τους στη χώρα μας. Δεν αντιλαμβάνονται ότι άνθρωποι που πέρασαν δια πυρός και σιδήρου για να φτάσουν μέχρι τις ακτές της Μικράς Ασίας, δεν πτοούνται από τίποτα. Γιατί γι αυτούς είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.

Με την απόφαση του ΚΥΣΕΑ καταργείται το δικαίωμα των προσφύγων, των οποίων απορρίπτεται η αίτηση ασύλου, να προσφύγουν σε δευτεροβάθμια επιτροπή. Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση προσδοκά σε μαζικές απελάσεις που όμως δεν είναι καθόλου δεδομένο ότι θα μπορεί και να τις πραγματοποιήσει. Επιπλέον, αυξάνει την καταστολή στα σύνορα με την ενεργοποίηση όλων των μηχανισμών ελέγχου που θα της επιτρέψουν να προχωράει στην άμεση, παράνομη επαναπροώθηση, πέραν όλων των διεθνών κανόνων δικαίου, πρακτική που θα οδηγήσει στην αύξηση των δολοφονιών ανθρώπων στα νερά του Αιγαίου. Αυτή η πρακτική έχει αποτύχει μέχρι τώρα καθώς και η προηγούμενη κυβέρνηση την χρησιμοποιούσε, κυρίως στον Έβρο, σε άλλες συνοριακές περιοχές, καθώς και στη θάλασσα.

Ο νέος γύρος πολεμικών εντάσεων στην περιοχή προοιωνίζει όξυνση της μετακίνησης προσφύγων και αυτό έχει αρχίσει να πραγματοποιείται. Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της κυβέρνησης ΝΔ; Να στείλει τους πρόσφυγες στα ξερονήσια, όπως προτείνει ο ρατσιστής Βελόπουλος; Να ακολουθήσει την πρακτική του Σαλβίνι, του Ορμπάν, του Τραμπ και των υπόλοιπων ακροδεξιών ανά τον πλανήτη;

Η κυβέρνηση από την μια πλευρά συμφωνεί με την επιθετική πολιτική του κεφαλαίου σε όλο τον πλανήτη που οδηγεί σε πολέμους και οικονομική καταστροφή χωρών, ενώ από την άλλη διαμαρτύρεται για τα προσφυγικά κύματα. Κι ενώ «ανησυχεί» για τις «αυξημένες ροές» προσφύγων δεν αμφισβητεί στο ελάχιστο τη ρατσιστική πολιτική της ΕΕ για το προσφυγικό, που έχει μετατρέψει την Ελλάδα σε φυλακή προσφύγων.

Σήμερα το εργατικό λαϊκό κίνημα, μαζί με τους πρόσφυγες, πρέπει να διεκδικήσει:

• Κατάργηση της ρατσιστικής συμφωνίας ΕΕ – Τουρκίας.
• Παροχή νομιμοποιητικών εγγράφων σε όλους τους πρόσφυγες και άδεια εργασίας ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τα βιοτικά τους προβλήματα.
• Κλείσιμο των στρατοπέδων συγκέντρωσης και ελεύθερη μετακίνηση σε όλη τη χώρα, όπου επιθυμούν. Αποσυμφόρηση των νησιών και κλείσιμο της Μόριας και των άλλων κολαστηρίων.
• Δυνατότητα να ταξιδέψουν οι πρόσφυγες σε όποια χώρα επιθυμούν, άμεση επανένωση οικογενειών.
• Εγγραφή όλων των παιδιών στα δημόσια σχολεία με παράλληλη δημιουργία τάξεων υποδοχής, καθώς και ταχύρρυθμα τμήματα εκμάθησης της γλώσσας για ενηλίκους, για όσους αποφασίσουν να μείνουν στη χώρα μας.
• Παροχή υπηρεσιών υγείας σε όλους όσους κατοικούν στη χώρα μας, δίνοντας ΑΜΚΑ σε κάθε αιτούντα.

ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση, 3/9/2019

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 3
Συμμετοχές )



18 σχόλια στο “ΝΑΡ: Ρατσιστική και αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό

  1. Left G700

    Το εργατικό λαϊκό κίνημα, είτε μαζί με τους πρόσφυγες είτε χωρίς αυτούς, δεν είναι σε θέση αυτή τη στιγμή να διεκδικήσει για το ίδιο ούτε δεύτερο βρακί να ’χει να αλλάζει τις Κυριακές και τις γιορτές. Είναι δυνατόν να ξεκινήσει εκστρατεία διεκδικήσεων που αφορούν τα τα βάσανα των άλλων και μάλιστα διεκδικήσεων με στόχους απολύτως χιμαιρικούς και εξωφρενικά μαξιμαλιστικούς;;; Δηλαδή, πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να καταλάβει το ΝΑΡ και το κάθε ΝΑΡ ότι με τέτοια πορεία πλεύσης όχι μόνο δεν είναι δυνατόν να συσπειρώσεις κόσμο γύρω σου, αλλά, ακόμα χειρότερα (και το έχουμε δει) αποσυσπειρώνεις και τον κόσμο που σε ακολούθησε μέχρι τώρα;;;

    Επί τέλους: έγραψε πριν ούτε από τρεις μέρες κάποια πράγματα εδώ ο Αλέξανδρος Χρύσης. Άσχετα αν έχουν αξία για κάθε μέλος τού αριστερού κινήματος, ανεξάρτητα από ιδιαίτερη πολιτική ένταξη, κυρίως απευθυνόταν σε σας. Τίποτε δεν καταλάβατε;;;

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Ρε πας καλά; Το κείμενο του χρυση απευθύνονταν σε όλες τις δυνάμεις της αριστεράς . Και έχει δίκιο. Απευθύνεται κ στην αντίληψη που εκφράζεις κ εσυ φίλε μου.

      Τίποτα δεν κατάλαβες;;;

      Reply
      1. Left G700

        Ρε San Rocco, πότε θα καταλάβεις ότι δεν μιλάς με κανένα πιτσιρίκι (που κάθεται μάλιστα και κάτω από ένα ραδίκι); Έγραψα “κυρίως απευθύνεται σ’ εσάς”. Γιατί ξέρω πολύ καλά (όπως, μεταξύ μας, το ξέρουν κι οι πέτρες, δεν το έχει κρύψει ο άνθρωπος!) πως ο Χρύσης στηρίζει ΑΝΤΑΡΣΥΑ και από όλη την ΑΝΤΑΡΣΥΑ πιο κοντά βρίσκεται σ’ εσάς. Έτσι προέκυψε το “κυρίως απευθύνεται σ’ εσάς” κι όχι επειδή έτσι μού κάπνισε.

        Όσο για το αν μιλά σε όλη την Αριστερά, φυσικά και μιλάει σε όλη την Αριστερά! Το ξέρω καλύτερα από σένα γιατί ένα συγκεκριμένο παλιό βιβλίο του (“Ιδεολογία και Κριτική”), που το βρήκα στο παζάρι βιβλίων, στην Κλαυθμώνος, με βοήθησε πολύ να καταλάβω το κρίσιμο ζήτημα της ιδεολογίας. Ο Χρύσης δεν είναι κανένας κουφιοκεφαλάκης για να αγνοεί ότι για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα που έχει η ελληνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια Αριστερά χρειάζεται πανστρατιά, πρώτα και κύρια σκεπτόμενων ανθρώπων και όχι απλώς στρατευμένων, που πάνε πάνω-κάτω στην Πανεπιστημίου κρατώντας παλούκια με κόκκινα σημαιάκια, φωνάζοντας συνθήματα και βροντώντας τα πόδια στην άσφαλτο σαν στρατιωτάκια!

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Σε πιτσιρίκι μιλάω λεφτ και μάλιστα σε κακιασμενο πιτσιρίκι. Ναι καλά το κατάλαβες εσύ είσαι το κακιασμενο πιτσιρίκι.

          Ο χρυσής απευθύνεται λοιπόν σε όλες τις δυνάμεις της αριστεράς κ όχι μόνο ή κυρίως στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Άσε τα ψοφια κ τα δικολαβιστικα. Απευθύνεται και στην αντίληψη που κ εσύ εκφράζεις θεωρώντας κ αυτή το ίδιο προβληματικη. Κ έχει δίκιο.

        2. Γιώργος Λυγκουνάκης

          Κλασσική σκέψη του ελιτιστή. Στη πράξη, κανείς στρατευμένος δε χρειάζεται τους σκεπτόμενους. Η πολλή σκέψη κάνει κακό.

        3. Γιώργος Λυγκουνάκης

          Το θέμα είναι να έχεις πίστη.

    2. Γιώργος Λυγκουνάκης

      Εσύ πάντως, είσαι μάλλον του άεργου κινήματος όπως φαίνεται από τις άπειρες ώρες που προετοιμάζεις τα σεντόνια σου. Υποψιάζομαι δε, πως ακόμα και τα βρακιά σου στα πλένουν άλλοι.

      Reply
      1. Left G700

        Ρε Γιώργο, γιατί, ρε συ, είσαι τόσο ακατέργαστος; Όποιος προτρέπει τους ανθρώπους να σκέφτονται και όχι μόνο να δρουν, όπως κάνει ο Χρύσης κι εγώ ξοπίσω του, είναι ελιτιστής;;; Ρε συ, μπας και πλήρωσες για να πάρεις το πτυχίο τών Ευρωπαϊκών Σπουδών και σου το έφεραν στο σπίτι με κούριερ, χωρίς να έχεις πατήσει ποτέ ούτε σε μια παράδοση;;;

        Και τι σχέση έχει με αυτά που γράφω το ζήτημα αν είμαι άεργος ή αν πλένω το βρακί μου μόνος μου (επ’ αυτών στο τέλος); Είναι αντεπιχείρημα αυτό σε όσα γράφω; Ρε συ, δεν είσαι πια φοιτητάκος στο Πάντειο, που κάνει βάρδια στο τραπεζάκι τής ΚΝΕ. Στην ηλικία σου ο πατέρας μου είχε ήδη παιδί (εμένα)! Πότε θα ωριμάσεις; Όταν θα ’σαι με το ένα πόδι στον τάφο; Εμ τότε θα είναι αργά, κακομοίρη μου…

        Τέλος, μια και ενδιαφέρεσαι για τα πραγματολογικά τής ζωής μου:

        Άεργος δεν υπήρξα ποτέ (ακόμα και στα χρόνια τής ασυδοσίας, τα φοιτητικά, έχω πάνω από 1.500 ένσημα στην πόκα –είναι πολλά γιατί υπάρχει και το bonus τής προσαύξησης λόγω νυκτερινής εργασίας, καταλαβαίνεις). Άνεργος υπήρξα για πάνω από έναν χρόνο (τέλη τού 2017 – αρχές τού 2019), ποτέ πιο πριν, αν και υπήρξαν περίοδοι που ζορίστηκα αρκετά. Το βρακί μου, ναι, δεν το πλένω μόνος μου. Το πλένει το πλυντήριο που το χειρίζεται η μάνα μου (εγώ δεν ξέρω ούτε πού είναι το ON). Όταν και αν παντρευτώ, ελάχιστα πράγματα θα αλλάξουν: και πάλι δεν θα πλένω μόνος μου το βρακί μου, και πάλι θα το πλένει το πλυντήριο, και πάλι δεν θα ξέρω ούτε ποιο είναι το κουμπί τού ON. Η μόνη διαφορά θα είναι ότι το χειρισμό τού πλυντηρίου θα τον κάνει πια η γυναίκα μου. Όσο για τα σεντόνια, χμ… Έχω πολύυυ καιρό να γράψω σεντόνι εδώ. Και δεν έχεις ιδέα (ούτε) τι θα πει σεντόνι.

        Reply
    3. Ανώνυμος

      Δυστυχώς, με τον λεφτ, τον ένας, το λαθραναγνωστη κλπ, ελάχιστες φορές μπορεί να γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση . Ο λόγος είναι ότι τα πεδία που μας απασχολούν κάθε φορά , υπονομεύονται από τον οπαδικο τρόπο σκέψης των σχολιαστών αυτών.

      Έτσι πχ συμβαίνει κ με το κείμενο του Χρύση. Ο σύντροφος Χρύσης κάνει κάποιες διαπιστώσεις κ θέτει κάποια πολύ σοβαρά ερωτήματα, που αφορούν το σύνολο της αριστεράς κομμουνιστικής ή μη. (Εμείς θα ασχοληθούμε με την κομμουνιστική).

      Αντί λοιπόν να ξεκινήσει μια συζήτηση που να περιλαμβάνει (με βάση το κείμενο) την κριτική στην τεράστια ανεπάρκεια του συνόλου της κομμουνιστικής αριστεράς σε ΑΕΙ κ ΤΕΙ , (η καθεμία δύναμη με τις ιδιαίτερες ανεπάρκειες αλλά κ οι ανεπάρκειες που χαρακτηρίζουν το σύνολο) κ να ανιχνευθούν αντιλήψεις, τρόποι κ μεθοδολογία υπέρβασης αυτών, έρχεται ο κακιασμενος πιτσιρικάς λεφτ, κ πετά μια ακόμα φορά την μπάλα στην Ανδρομέδα.

      Δηλαδή, έρχεται κ περιορίζει εκ των προτέρων την κριτική στις δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με το ανόητο κ ανύπαρκτο ευφυολόγημα του στυλ ” είναι στον χώρο σας, άρα εσάς εννοεί κυρίως”. Πουθενά φυσικά στο κείμενο του Χρύση δεν φαίνεται κάτι τέτοιο αλλά για τον αγαπητό μας λεφτ δεν έχει καμία σημασία ! Την εμμονή του να ικανοποιήσει και δεν έχει σημασία τπτ άλλο.

      Εξηγούμε λοιπόν στον αγαπητό λεφτ ότι, οι σωστές διαπιστώσεις του Χρύση αφορούν το σύνολο της αριστεράς άρα κ την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ τις συνιστώσες της, κ το ΚΚΕ, κ την λαε κ τους τροτσκιστές κ τους λοιπούς μουλου.

      Προφανώς η υπέρβαση των χρόνιων κ μεγάλων ανεπαρκειών δεν θα γίνει με προμετωπίδα την ενότητα, ούτε με τον σεχταριο, διότι είτε μόνες τους είτε ενωμένες οι ανεπάρκειες , ανεπάρκειες θα μείνουν!

      Η νοοτροπία, η μεθοδολογία, είναι που πρέπει να βελτιωθούν ή/και να αλλάξουν όπου κρίνουμε αναγκαίο. Κ εδώ ας γίνει η συζήτηση.

      Reply
      1. Left G700

        ΔΕΙΧΝΑΝΕ ΣΤΟΝ SAN ROCCO ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

        Δεν πα’ να έχεις γράψει εσύ από προχθές (03/09/2019 at 19:26) «Επί τέλους: έγραψε πριν ούτε από τρεις μέρες κάποια πράγματα εδώ ο Αλέξανδρος Χρύσης. Άσχετα αν έχουν αξία για κάθε μέλος τού αριστερού κινήματος, ανεξάρτητα από ιδιαίτερη πολιτική ένταξη, κυρίως απευθυνόταν σε σας.»;;;

        Δεν πα’ να έχεις κάνει σαφές από χθες (04/09/2019 at 01:47) ότι «Όσο για το αν μιλά σε όλη την Αριστερά, φυσικά και μιλάει σε όλη την Αριστερά! Το ξέρω καλύτερα από σένα γιατί ένα συγκεκριμένο παλιό βιβλίο του («Ιδεολογία και Κριτική»), που το βρήκα στο παζάρι βιβλίων, στην Κλαυθμώνος, με βοήθησε πολύ να καταλάβω το κρίσιμο ζήτημα της ιδεολογίας. Ο Χρύσης δεν είναι κανένας κουφιοκεφαλάκης για να αγνοεί ότι για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα που έχει η ελληνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια Αριστερά χρειάζεται πανστρατιά, πρώτα και κύρια σκεπτόμενων ανθρώπων και όχι απλώς στρατευμένων, που πάνε πάνω-κάτω στην Πανεπιστημίου κρατώντας παλούκια με κόκκινα σημαιάκια, φωνάζοντας συνθήματα και βροντώντας τα πόδια στην άσφαλτο σαν στρατιωτάκια!»;;;

        Ο San Rocco έρχεται σήμερα για να πει «Ο σύντροφος Χρύσης κάνει κάποιες διαπιστώσεις κ θέτει κάποια πολύ σοβαρά ερωτήματα, που αφορούν το σύνολο της αριστεράς κομμουνιστικής ή μη. (Εμείς θα ασχοληθούμε με την κομμουνιστική).

        »Αντί λοιπόν να ξεκινήσει μια συζήτηση που να περιλαμβάνει (με βάση το κείμενο) την κριτική στην τεράστια ανεπάρκεια του συνόλου της κομμουνιστικής αριστεράς σε ΑΕΙ κ ΤΕΙ , (η καθεμία δύναμη με τις ιδιαίτερες ανεπάρκειες αλλά κ οι ανεπάρκειες που χαρακτηρίζουν το σύνολο) κ να ανιχνευθούν αντιλήψεις, τρόποι κ μεθοδολογία υπέρβασης αυτών, έρχεται ο κακιασμενος πιτσιρικάς λεφτ, κ πετά μια ακόμα φορά την μπάλα στην Ανδρομέδα.»!!!

        Κι έρχεται σήμερα για να ισχυριστεί ακόμα ότι «Εξηγούμε λοιπόν στον αγαπητό λεφτ ότι, οι σωστές διαπιστώσεις του Χρύση αφορούν το σύνολο της αριστεράς άρα κ την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ τις συνιστώσες της, κ το ΚΚΕ, κ την λαε κ τους τροτσκιστές κ τους λοιπούς μουλου.»!!!

        Τέλος, έρχεται πάλι σήμερα για να μας πει το αμίμητο:

        «Δηλαδή, έρχεται [σσ: εγώ] κ περιορίζει εκ των προτέρων την κριτική στις δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με το ανόητο κ ανύπαρκτο ευφυολόγημα του στυλ » είναι στον χώρο σας, άρα εσάς εννοεί κυρίως». Πουθενά φυσικά στο κείμενο του Χρύση δεν φαίνεται κάτι τέτοιο αλλά για τον αγαπητό μας λεφτ δεν έχει καμία σημασία ! Την εμμονή του να ικανοποιήσει και δεν έχει σημασία τπτ άλλο.»!!!

        Δεν πα’ να έχεις αποδείξει 100, 1.000, 1.οοο.οοο φορές στους μήνες που είσαι εδώ ότι δεν μιλάς στον αέρα, ότι δεν γράφεις ό,τι σου κατεβαίνει, ότι στηρίζεσαι σε στοιχεία, ότι μιλάς μετά λόγου γνώσεως και όχι άγνοιας;;; Το βιολί βιολάκι του ο San Rocco! Ακόμα και στην περίπτωση του Χρύση που το ξέρουν κι οι πέτρες ότι ο άνθρωπος είναι κοντά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ιδίως κοντά στο ΝΑΡ. Και το ξέρουν, όχι γιατί οι πέτρες είναι σοφές. Στουρνάρια είναι κι αυτές, σαν τον San Rocco. Αλλά, τουλάχιστον, ανοίγουν καμιά εφημερίδα, κάνα σάιτ κι ενημερώνονται. Καιρός να ενημερωθεί κι ο San Rocco. Έτσι πρόχειρα και στο τσάκα-τσάκα γιατί βιάζομαι να δω το δεύτερο ημίχρονο της Εθνικής:

        23 πανεπιστημιακοί στηρίζουν ΑΝΤΑΡΣΥΑ (30 Απριλίου 2012)
        https://www.tovima.gr/2012/04/30/afieromata/23-panepistimiakoi-stirizoyn-antarsya/

        Εκδήλωση ΝΑΡ για Παρισινή Κομμούνα, Μάρτιος 2014
        https://www.youtube.com/watch?v=BY2Ic7-LnxM

        Εκδήλωση του ΝΑΡ με αφορμή τα 170 χρόνια από την έκδοση του Κομμουνιστικού Μανιφέστου, Μάρτιος 2018
        https://www.youtube.com/watch?v=qVef58IHLDA

        San Rocco, γίνε σε κάτι χρήσιμος για το ΝΑΡ: Αποσύρσου, επί τέλους, από το προσκήνιο! Περιορίσου στις αφισοκολλήσεις, στα τραπεζάκια, στις εκστρατείες οικονομικής ενίσχυσης. Ντρέπεται να στο πει ο Χάγιος, δεν θέλει να σε στενοχωρήσει ο Μαυροειδής, δεν του πάει καρδιά τού Δραγανίγου, εγώ που δεν κωλώνω στο λέω.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Καλά έφαγες τις τάπες σου λεφτ κ παραμιλας μου φαίνεται.

          ο χρυσής εντοπίζει στο κείμενο του, ανεπάρκειες όλης της αριστερας,. Κ αυτές αναδεικνύει. Το ότι είναι κοντά στο ΝΑΡ είναι τιμή για το ΝΑΡ .

          Σταμάτα να είσαι κολλημένος κ κακιασμενο πιτσιρίκι , μεγάλωσες ηλικιακά πια

        2. Ανώνυμος

          ο χρυσης εντοπίζει στο κείμενο του, ανεπάρκειες όλης της αριστερας,. Κ αυτές αναδεικνύει. Το ότι είναι κοντά στο ΝΑΡ είναι τιμή για το ΝΑΡ .

          Και όλα αυτά σε αντίθεση με σένα τσιμεντοκεφαλε λεφτ, που την μόνη ανεπάρκεια που γνωρίζεις είναι την καρδιακή .

        3. Ανώνυμος

          Όλα αυτά τα λινκ γιατί τα παραθέτει ο λεφτ; Μα για να μας πει ότι ο Χρύσης είναι κοντά στο ΝΑΡ. Ανοητε λεφτ….

          Λες κ δεν ξέραμε ότι ο Χρύσης είναι κοντά στο ΝΑΡ! Όμως ο κακιασμενος υστερικουλης μας λεφτ, πήγε να στρέψει την κουβέντα πονηρουτσικα, στο ότι “…είναι κοντά σας ο Χρύσης, άρα σε εσάς αναφέρεται κυρίως το κείμενο του”, κ για ξεκαρφωμα “μιλά κ για τους υπολοιπους’
          . Ο τόνος πέφτει στο “κυρίως το ΝΑΡ αφορά η κριτική Χρύση κ παρεπιπτόντως κ τους άλλους.

          Για αυτό έγιναν κ τα σχόλια. Αλλά ο λεφτ την μπάλα στο διάστημα .

      2. λαθραναγνώστης

        Η λυδία λίθος της δικής σας “εποικοδομητικής συζήτησης”, είναι ο αντικουκουεδισμός, ο αντισοβιετισμός, η εκ του μακρόθεν κριτική και γενικά η συστηματική αποδόμηση των κατακτήσεων του σοσιαλιστικού στρατοπέδου.
        Φυσικά και με αυτούς τους όρους και μέσα σε αυτά τα πλαίσια, δεν μπορεί να γίνει καμία “εποικοδομητική συζήτηση”. Το δικός σας οικοδόμημα, είναι ακριβώς η αποδόμηση του υπαρκτού σοσιαλισμού σε κάθε έκφανσή του.

        Υ.Γ Ρε συ Σαν Ρόκκο, έκρυψες που έκρυψες το ψευδώνυμό σου, Άλλαξε και αυτό το υπηρεσιακό υφάκι, το εμφανώς υποκριτικά ευγενικό, Σε προδίδει από τις πρώτες λέξεις!

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Καλά λαθραναγνωστη , σπέρνεις καιρό κουκιά, όταν οι άλλοι συζητούν. Συνέχισε . Μπορείς κ χειρότερα

        2. λαθραναγνώστης

          Αυτό το αντικουκουέ, αντισοβιετικό, αντισταλινικό…. συλλείτουργο που κάνετε μεταξύ σας, περισσότερο με εξορκισμό των δαιμόνιών και των εφιαλτών σας μοιάζει, παρά με συζήτηση.

        3. Ανώνυμος

          Γνωρίζετε πολύ καλά λαθραναγνωστη να μελετάτε τους κοινωνικούς σχηματισμούς με βάση την διαλεκτική κ τον ιστορικό υλισμό. Η διαφορά μας λαθραναγνωστη είναι πως κ εμείς γνωρίζουμε κ πράττουμε πολύ καλά αυτό.

          Όμως εμείς λαθραναγνωστη , εφαρμόζουμε τον ιστορικό υλισμό κ την διαλεκτική και για τις κοινωνίες του λεγόμενου υπαρκτού. Για αυτό κ λέμε αυτά που λέμε. Εσείς λαθραναγνωστη , όταν μελετάτε αυτές τις κοινωνίες, σας πιάνει ένα κοκομπλοκο κ ξεχνάτε τον ιστορικό υλισμό κ την διαλεκτική. Κ αναλύετε με μεταφυσικούς όρους: με συνομοσιολογιες, πρακτοριλικια, τρακτέρ, πέθανε ο θεός Στάλιν κ ανέλαβε ο σατανάς χρουτσωφ.

          Λες κ όλη η ηγεσία του 20ου συνεδρίου δεν ήταν η ηγεσία κ πριν το 20ο. Λες κ φύτρωσαν όλοι αυτοί ξαφνικά. Γιατί δεν κάνετε κ ξόρκια;

        4. Γιώργος Λυγκουνάκςη

          Μπα, μόνο εσείς έχετε εφιάλτες και βλέπετε δαιμόνια. Οι απέξω μια χαρά περνάμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *