Καταγγέλλουμε την αναίτια και χυδαία επίθεση σε αγωνιστές της ΕΑΑΚ και σε μέλος της νΚΑ στην ΑΣΟΕΕ την Τετάρτη 6/11. Την ώρα που βρισκόντουσαν στα τραπεζάκια της Resistencia EAAK και πραγματοποιούσαν παρέμβαση στο σύλλογο ενόψει της νέας γενικής συνέλευσης, ενάντια στα νομοσχέδια Κυβέρνησης και Κεραμέως, περικυκλώθηκαν από 30 άτομα, τα οποία ανήκουν σε γνωστή ομάδα τυφλής βίας που δραστηριοποιείται στην ΑΣΟΕΕ, κι αφού πρώτα τους ζητήθηκε «να καταδικάσουν τα όσα έκαναν οι ΕΑΑΚίτες στη μαθητική πορεία της Δευτέρας», στη συνέχεια ξυλοκοπήθηκαν άγρια, ενώ οι χώροι του σχήματος καταστράφηκαν. Οι τρεις σύντροφοι είναι καλά στην υγεία τους. Η επίθεση αυτή είναι η δεύτερη μετά από εκείνη σε αγωνιστή της ΕΑΑΚ και μέλος της νΚΑ πριν τρεις εβδομάδες, όταν τη στιγμή που συμμετείχε σε μικροφωνική προάσπισης του ασύλου δέχτηκε πισώπλατα επίθεση από τη συγκεκριμένη ομάδα. Πολλά ερωτηματικά προκαλεί και η χρονική συγκυρία διεξαγωγής αυτής της επίθεσης, λίγο πριν το Πολυτεχνείο και εν μέσω μιας συστηματικής προσπάθειας του κράτους και των μηχανισμών του να δημιουργήσουν πρόσφορο κλίμα για είσοδο των δυνάμεων καταστολής στο άσυλο και ειδικά στην ΑΣΟΕΕ.
Η επίθεση αυτή και η ακόλουθη στοχοποίηση της αντικαπιταλιστικής αριστεράς και της ΕΑΑΚ με ανυπόστατους χαρακτηρισμούς σε ανάρτηση στο indymedia, πραγματοποιείται σε μια περίοδο όπου ο χώρος της αντικαπιταλιστικής αριστεράς αλλά και κάθε ριζοσπαστική φωνή δέχεται συστηματική επίθεση από τους κατασταλτικούς μηχανισμούς του κράτους. Στοχοποίηση και μηνύσεις από το κράτος για παρέμβαση στο στρατό, εξοντωτικά πρόστιμα για αφίσες και για αγωνιστικές κινητοποιήσεις είναι μερικές μόνο από τις περιπτώσεις που αφορούν το ΝΑΡ και τη νΚΑ. Φυσικά δεν είμαστε οι μόνοι που δεχόμαστε τέτοιου τύπου επιθέσεις, καθώς αποτελεί βαθύτερη στόχευση του αστικού συνασπισμού εξουσίας το τσάκισμα κάθε φωνής αντίστασης και ριζοσπαστικοποίησης. Για αυτό τον λόγο δεν βάζουμε μπροστά ιδεολογικές ή και άλλες διαφορές όταν πρόκειται για την άρθρωση της αναγκαίας αλληλεγγύης απέναντι σε διώξεις ή κατασταλτικές επιθέσεις από την πλευρά του κράτους, και το έχουμε αποδείξει επανειλημμένα είτε πρόκειται για τις δυνάμεις της ΚΝΕ και του ΚΚΕ είτε πρόκειται για δυνάμεις του αναρχικού χώρου (εκκενώσεις καταλήψεων, διώξεις στον Αθήνα 9.84 κ.α.)
Δεν θεωρούμε ότι στο σήμερα είναι γόνιμη μια τεχνητή διάκριση ανάμεσα σε αριστερούς και αναρχικούς όπως με ρηχό και αστήριχτο τρόπο επιχειρεί το κείμενο «ανάληψης της ευθύνης» για την επίθεση αυτή, που αναρτήθηκε στο indymedia. Όσο σημαντικές και άξιες διαλόγου και αντιπαράθεσης είναι οι επιμέρους διαφορές, άλλο τόσο αξία έχει η ευρύτερη συσπείρωση δυνάμεων απέναντι στην ολομέτωπη επίθεση του κεφαλαίου σε παιδεία-εργασία-δημοκρατία, και η ανατρεπτική κοινή δράση όλων των αγωνιστικών ρευμάτων. Η κοινωνική και πολιτική αναρχία μπορεί να συμβάλλει σε αυτή την υπόθεση. Εκεί όπου πρέπει να υψώσουμε τείχη, είναι απέναντι σε δυνάμεις και λογικές που δεν έχουν καμία σχέση με το κίνημα, λειτουργούν εκτός των διαδικασιών του και κατά βάση είναι εχθρικές προς αυτό. Η συγκεκριμένη ομάδα έχει τέτοια χαρακτηριστικά και πρέπει να περιθωριοποιηθεί και να απομονωθεί από όλες τις δυνάμεις που αναφέρονται στο κίνημα. Οποιοσδήποτε προσφέρει περαιτέρω κάλυψη στη δράση της αντικειμενικά την ενισχύει και φέρει ακέραια την ευθύνη για τυχόν άλλες δράσεις αυτού του είδους.
Η επίθεση που πραγματοποίησαν την Τετάρτη δεν ήταν η πρώτη. Θα είναι όμως η τελευταία. Γι’ εμάς, το καθήκον της προστασίας της σωματικής ακεραιότητας των αγωνιστών είναι υψίστης σημασίας, κι η δυνατότητα τους να παρεμβαίνουν είναι αδιαπραγμάτευτη. Δεν κάνουμε βήμα πίσω απ’ αυτό, και θα λάβουμε όλα τα μέτρα προκειμένου να το διασφαλίσουμε.
Κάτω τα χέρια από την αντικαπιταλιστική αριστερά και τους αγωνιστές της.
Καλούμε όλες τις δυνάμεις του κινήματος να καταδικάσουν και να απομονώσουν τέτοιες πρακτικές τυφλής βίας όπως και τους φορείς τους.
Όποιος στοχοποιεί αγωνιστές επειδή διαφωνεί με την πολιτική τους , υπερασπίζεται τον καπιταλισμό κ την καταστολή. Αυτές οι ομάδες τυφλής βίας πρέπει να απομονωθούν τόσο από την αριστερα, όσο κ από την πολιτική αναρχία .
Η λογική των ομάδων τυφλής βίας είναι ποτισμένη από την αντίληψη της κοινωνίας του θεάματος : ζουν για το θέαμα κ για τιποτα άλλο.
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Μας γράφει ο San Rocco παραπάνω (Ανώνυμος, 08/11/2019 at 12:54):
Αυτές οι ομάδες τυφλής βίας πρέπει να απομονωθούν τόσο από την αριστερα, όσο κ από την πολιτική αναρχία ..
Είναι να πέφτεις ανάποδα από τα γέλια! “Αυτές οι ομάδες τυφλής βίας πρέπει να απομονωθούν” μας λέει! Και γιατί δεν ζητάει τα ρέστα από τους συντρόφους του εδώ που δεν έχουν να επιδείξουν ούτε ένα (1) άρθρο που να κοπανάει αυτά τα ερυθρόμορφα φασισταριά;
Πού να ζητήσει! Χωρίς το χάιδεμα της αναρχίας (που κάνει και ο ίδιος!) η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα έπεφτε στις εκλογές πιο κάτω κι από την ΟΚΔΕ όταν κατεβαίνει μόνη της! Είναι καιροί τώρα για τέτοια αστεία;
Σωστός!
Σε έχει χαλάσει πολύ λεφτ που ΔΕΝ μπορείς να εκφέρεις κανέναν πειστικό λόγο έτσι; Μπράβο! Α και μην κακοποιείς και τον Μπάουμαν ! Αρκετά με τον Μαρξ και τον Λένιν που τους έχεις κάνει αγνώριστους. Ανάθεμα και αν ξεχωρίζεις τον Λένιν από τον Λένον*
*Σπουδαίοι και οι 2: Ο ένας πολιτικός επαναστάτης, ο άλλος πολύ καλός μουσικός/καλλιτέχνης. Στο λέω λέφτ για να μην εκτίθεσαι με τους σουρεαλισμούς που ποστάρεις.
Επίσης λεφτ, υπάρχουν τμήματα της πολιτικής αναρχίας που μπορούμε να συνεργαστούμε. Και που εκφέρουν έναν πολύ δημιουργικό λόγο.
Οι Λουμπεν τυποι που εκαναν αυτη την ενεργεια ειναι μειοψηφεια κ εντος του. Α/Α χωρου ο οποιος βεβαια δεν εχει σοβαρες δομες για να ξεκαθαριζει η ηρα απο το σταρι.Για αυτο βεβαια ενω συγκινει νεανικο δυναμικο παραμενει στα χαλια που βλεπουμε.Αλλα αυτο ειναι προβλημα τους…
Οχι Θεόδωρε Σαμιωτάκη, όχι. Μειοψηφία είναι οι λούμπεν τύποι που πιάνουν τα παλούκια και την πέφτουν έμπρακτα σε αριστερούς. Αυτοί που εντός τού Α/Α χώρου αισθάνονται την ίδια εχθρότητα, ακόμα κι αν είναι μειοψηφία (παίζεται αυτό, δεν έχω στατιστικά στοιχεία, εσύ έχεις;) είναι πολύ-πολύ υπολογίσιμη μειοψηφία…
Για άλλη μια φορά προς εμπέδωση (η ταυτόχρονη αναγραφή στον πίνακα 100 φορές θα βοηθούσε):
“Σαν κοσμοθεωρία, ο αναρχισμός είναι αστισμός γυρισμένος από την ανάποδη.”
(Β. Ι. Λένιν, Κομματική Οργάνωση και Κομματική Φιλολογία, Νοέμβριος 1905)
Μειοψηφεια ειπα ειναι οσοι κανουν κ εγκρινουν τις επιθεσεις.Οσοι εχουν ιδεολογικη αντιπαραθεση με την αριστερα ειναι..ολοι κ αυτο ειναι θεμιτο.Ημουν για αρκετα χρονια εντος εκτος επι τα αυτα κλπ του χωρου και , χωρις να διεκδικω το αλαθητο, δεν γραφω μπουρδες.Συμφωνω επισης με Λυγκουνακη για πρωτη διεθνη αλλα με κινδυνο να γινω γραφικος θα τολμουσα να πω να γυρισουμε στην γαλλικη επανασταση και να ( ξανα) βρει η αριστερα την ιακωβινικη της ριζα.
Βρήκες έναν δεύτερο γραφικό για υποστήριξη.
Θοδωρή και Γιώργο, συγχωρείστε μου την ελαφριά και καλοπροαίρετη ειρωνεία, αλλά σιγή μην γυρίσουμε και στον τροχό. Οι ήττες και οι νίκες της αριστεράς και τελικά η Ήττα του κομμουνιστικού κινήματος στον 20αι και οι ήττες και νίκες της αριστεράς έκτοτε νομίζω εγώ πως είναι το υλικό που χρήζει αποτίμησης και ανασύνθεσης
Κώστας
Η αριστερά τέλειωσε. Κοίτα παντού γύρω σου.
Οντως η αριστερα οπως την ξεραμε παπαλα ομως οτι συνεπες εμεινε απο φαθτην χωραει στον αγωνα για κοινωνικη δικαιοσυνη κ ελευθερια.Αλλωστε ο αγωνας αυτος προυπηρχε αυτου που λεμε αριστερα κ θα συνεχισει να υπαρχει οσο υπαρχουν ανθρωποι.Οι μορφες κ οι ετικετες θα αλλαζουν αναλογα με τις αναγκες.Αλλωστε ο Ανθρωπος με Α κεφαλαιο δεν ολοκληρωνεται ως τετοιος αν παραμενει ιδιωτης.Αν θελουμε να διατηρησουμε την αισιοδοξια μας θα ελεγα χιουμοριστικα την ατακα του μακαριτη του γεννηματα οτι ” η αριστερα εχει πολλες Βαστιλλες να αλωσει ακομα”..
Εδώ μέχρι και στο Assassin’s Creed έγινε setting η Γαλλική Επανάσταση.
https://www.youtube.com/watch?v=xzCEdSKMkdU
Γενικά η συζήτηση στη κοινωνία παγκόσμια φαίνεται πως έχει ανοίξει και αυτό το δείχνουν και οι εμπορικές μόδες.
Γιώργο σε ευχαριστώ που μου απευθύνεσαι, δεν κολλάει κάπου αυτό που λες βέβαια αλλά και πάλι..
Κώστας
Απλά σκέψου πόσοι ξεκινήσαμε και πόσοι έχουμε απομείνει, και αν όσοι είμαστε ακόμα εδώ έχουμε ένα οποιοδήποτε ιδεολογικό pattern να μας ενώνει ή είμαστε ατομικές περιπτώσεις προσωπικής συνέπειας.
Άνοιξε τα μάτια σου και δες τους γύρω σου όπως πραγματικά είμαστε.
Εδώ που Γιώργο ? Στην Pandiera ? Στην αριστερά ?
Ότι και να εννοείς ναι είναι η απάντηση, εγώ έχω ιδεολογικά patterns να με ενώνουν με πολλούς, και πρακτικές, και ιστορία, και στρατηγικές θέσεις και και και. Το ότι όλα αυτά που μοιράζομαι ηττηθήκανε δεν τα καθιστά ανύπαρκτα αλλά άξια υπέρβασης. Όχι διαγραφής. Γιατί δεν μπήκαμε στον αγώνα γιατί θα νικάγαμε αλλά γιατί ήταν δίκαιος
Κώστας
Εγώ όμως μπήκα με τη πεποίθηση ότι κάποτε θα νικήσουμε και θα γυρίσω σπίτι, δε θα είμαι εδώ για πάντα. Ως εκ τούτου ό,τι δε δουλεύει πετιέται, τα υπόλοιπα στα μάτια μου είναι χόμπι.
Στα υπολείμματα της αριστεράς, όπως και στην υπόλοιπη κοινωνία, μείναμε σταθεροί τρεις κι ο κούκος, λίγοι εδώ-λίγοι εκεί. Δε ξέρω αν αυτό μας καθιστά πρωτοπορία, αλλά οπωσδήποτε ανήκουμε στις εξαιρέσεις.
Η ιδεολογία σου δεν είναι ανύπαρκτη, αλλά μάλλον θα παραμείνει ατεστάριστη γιατί δεν υπάρχουν οι μάζες για να δοκιμαστεί ανάμεσα τους. Και χωρίς μάζες οι στρατηγικές θέσεις είναι μόνο προεκλογικό αφήγημα.
Μετά τις τεράστιες εμπειρίες του 20ου αιώνα, δεν μπορούμε πια να επικαλουμαστε συμπεράσματα των κλασικών, έτσι, αβασανιστα όπως κάνουν φίλοι κ μέλη του ΚΚΕ, και άλλοι.
Ο Λένιν πέθανε πριν σχεδόν 100 χρόνια. Ο Μαρξ πριν 150 χρόνια. ΠΕΘΑΝΑΝ κ λογικό είναι, να μην έχουν γνώμη κ συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης για γεγονότα που συνέβησαν μετά τον θάνατο τους. Οκ;
Συνεπώς, τα συμπεράσματα των κλασικών πρέπει να αξιολογούνται με βάση την 100ετή κ βάλε εμπειρία των κομμουνιστών που έχει προέλθει από τον θάνατο των κλασικών κ έπειτα. Ούτε θρησκευτική προσέγγιση όπως κάνουν μεγάλα κομμάτια των κομμουνιστών, ούτε άκριτη απόρριψη όπως κάνουν οι μεταμοντέρνοι κ άλλοι.
Έτσι κ για την θέση μας για το αναρχικοί κίνημα. Δεν ισχύει η αφοριστική θέση του Λένιν , βάσει αξιολόγησης της μετέπειτα εμπειρίας, διότι: α. Το ίδιο το κομμουνιστικό κομμα όπου κυβέρνησε, μεταλλάχθηκε σε άρχουσα εκμεταλλευτρια τάξη . Ναι, υπήρχαν τεράστιες κατακτήσεις των λαών, ναι, αναδύθηκε όμως νέα άρχουσα τάξη η κρατική/κομματική γραφειοκρατία. Εδώ λοιπόν, επιβεβαιώθηκαν αρκετές θέσεις των αναρχικών (αξιολόγηση του αρνητικού ρόλου του κράτους στην πορεία προς μια αταξική/ακρατικη κοινωνία κλπ). Μην ξεχνάμε ότι, κ.κ. κυβερνά την Κίνα κ καθοδηγεί τον λαό κ την εργατική τάξη όρος τον βάρβαρο ολοκληρωτικό καπιταλισμό. Οπότε, υπάρχει μεγα θέμα με τις διαδικασίες μετάβασης πχ.
Για αυτό οι αφορισμοί όπου κ να πατάνε, δεν κάνουν καθόλου καλό. Ξυπνάτε μωρε
Εγώ επίσης δεν αντέχω αυτούς που αφορίζουν και το παίζουν γνώστες και αναλυτές των πάντων με έπαρση στωικού φιλοσόφου.
Δεν μπορώ αυτούς που αφορίζουν τον σοσιαλισμό στην ΕΣΣΔ και αναμασάνε σαν ρομποτάκια τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα,την ώρα που απαιτείται ευρεία και βαθιά μελέτη για το τι συνέβη τότε ΑΛΛΑ ζητούν να μην αφορίζουμε τους αναρχικούς και την μικροαστίλα που αυτοί τσαλαβουτάνε.
Δε αντέχω αυτούς που κατακρεουργούν τους κλασσικούς με επιχειρήματα ότι πεθάναν ΑΡΑ το ίδιο ισχύει και για τις ιδέες,τις κριτικές,τις αναλύσεις τους.
Γελάω με αυτούς που διαπιστώνουν πως οι α/α χώροι επιβεβαιώθηκαν για τον ρόλο του κράτους,όταν ο τεράστιος Λένιν στο ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ τους κάνει με τα κρεμμυδάκια και οι ίδιοι αδυνατούν να καταλάβουν την ταξική φύση του κράτους ανά κοινωνικοοικονομικό σύστημα.
Γελάω ακόμη περισσότερο και τους λυπάμαι συνάμα όταν κάνουν αναφορά στην Κίνα όπου οικοδομείται καραμπινάτος καπιταλισμός για να κάνουν ύπουλη κριτική στο ρόλο του ΚΚ στην οικοδόμηση σοσιαλισμού.
Θαυμάζω όμως εκείνους που δεν έχουν παγιωμένα πράγματα στο μυαλό τους,δεν απολυτοποιούν λάθη και αντικειμενικές αδυναμίες και δεν τρώνε αμάσητη την αστική προπαγάνδα επειδή τους φαίνεται πιασάρικη και κυρίως η μόνη σχέση με τον μπακάλη σαν επάγγελμα είναι να ψωνίσουν τα αναγκαία για το σπιτικό τους την ώρα που κάποιοι κλέβουν την ιδιότητα του για να κάνουν “αναλύσεις”.
Σε αυτούς λοιπόν που παίρνουν τον ύπνο του δικαίου και αφορίζουν κλασσικούς με γελοία και τραγικά επιχειρήματα δεν αξίζει να αφιερώνουμε σάλιο,γιατί πέρα από μηδαμινή κατανόηση διαλεκτικής και υλισμού είναι τόσο στενόμυαλοι και απόλυτοι που θα μηρυκάζουν εσσαί την οργανωτική τους γραμμή χειρότερα από τον πιο κολλημένο ΚΚΕ επί γης.
Ο,τι δεν αντέχεις, είναι αυτό που ΠΡΑΤΤΕΙΣ . Και ο,τι θαυμάζεις ως μέθοδο, είναι αυτή που απορρίπτεις .
Καλή νύχτα San Rocco αυτές οι ασυναρτησίες σου δεν θα βγάλουν ποτέ νόημα.
Η αλήθεια είναι πως με τον α/α (αναρχικό γενικά) χώρο η διαπάλη έχει ανοίξει από την εποχή των κλασσικών.
Ακόμη άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος,Τρότσκι αλλά και Στάλιν έχουν συνεισφέρει ο καθείς με τον τρόπο του στην διαπάλη με τον αναρχισμό σαν ρεύμα.
Το μεγαλύτερο δε πρόβλημα του α/α χώρου είναι η αδυναμία τους να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του λαϊκού κινήματος και να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις μεγάλες εξελίξεις.
Η υιοθέτηση τόσο ιδεαλιστικών αγκυλώσεων περί βουλησιαρχίας και η μεταφυσική θεώρηση του κράτους αλλά και απόρριψη του ιστορικού υλισμού τους οδηγεί να παίζουν το ρόλο του αναχώματος στην οικοδόμηση της νέας κοινωνίας άσχετα αν μέχρι πρόσφατα ανήκαν είτε στην σοφτ είτε στην σκληροπυρηνική αναρχία.
Είναι ο ίδιος ο πυρήνας της ιδεολογίας τους που αντικειμενικά τους στρέφει ενάντια στο προλεταριάτο.
Αυτά για όσους έχουν αυταπάτες πως μπορείς να συν-διαμορφώνεις στο κίνημα με τους αναρχικούς.
Και για το ΝΑΡ ισχύει τόσο ξεκάθαρα πως ό,τι σπέρνεις…θερίζεις.
Οι αναρχικοί είτε θα σας τρώνε άτομα είτε θα γίνονται,καταδικαστέα προφανώς,γεγονότα όπως παραπάνω.
Η πείρα δείχνει πως ναι υπάρχει κόσμος με αγωνιστικές διαθέσεις που έχει εγκλωβιστεί στις καλένδες τους,πως ναι πρέπει να γίνεται ιδεολογικοπολιτική παρέμβαση για να τους τραβήξεις,πως ναι ενδεχομένως επαναστατικά ορισμένοι να συμμετέχουν μαζί με τους κομμουνιστές στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού σε μια μίνιμουμ βάση συμφωνίας αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι φιλικό ή σύμμαχο ρεύμα με τους κομμουνιστές.
Δηλαδή κύριε ΦΙΦΙ όταν ένας δήθεν “αναρχικός” τραμπούκος επιτίθεται σε μέλος του ΝΑΡ, απλά το ΝΑΡ εισπράτει το αποτέλεσμα της στάσης, ενώ όταν επιτίθεται σε μέλος του ΚΚΕ είναι τραμπουκισμός που πρέπει να καταδικαστεί;
Μάλλον έχεις μπερδέψει το μαρξισμό με το περιοδικό Σούπερ Κατερίνα
Όχι μεγάλε και στις δύο περιπτώσεις είναι καταδικαστέα και η λογική είναι ξεκάθαρα τραμπούκικη.
Αλλά δεν είναι και ουρανοκατέβατο γεγονός,αυτό επισημαίνω.
Όταν κλείνεις το μάτι σε όλους τους χώρους από τον ΣΥΡΙΖΑ παλιότερα μέχρι και τον α/α μέχρι σήμερα απλά συντηρείς και καλλιεργείς αυταπάτες.
Ειδικά όταν βλέπεις προβοκατόρικες και επιθετικές ενέργειες απέναντι σε κομμουνιστές και πας με τα νερά τους…Ξέρεις καλά για τι πράγμα μιλάω…
Αυτό που επισημαίνω εγώ είναι πως το αναρχικό κίνημα δεν είναι φιλικό σε καμία των περιπτώσεων με τους κομμουνιστές,με βάση τους κλασσικούς και την μ-λ θεώρηση που βάζουν στο στόχαστρο το αναρχικό κίνημα.
Σούπερ Κατερίνα και γενικά ιδεολογική ΣΟΥΠΑ έχουν αυτοί που θέλουν να τα έχουν καλά με όλους.
Οι μαρξιστές επειδή είναι συγκεκριμένοι στην κριτική και στην πάλη τους βάζουν και διακριτά πλαίσια.
Εγώ πάντως αν κοπανούσαν συντρόφους μου δεν θα ειρωνευόμουν ούτε θα έκανα πλακίτσες,τουναντίον θα ανησυχούσα και θα προβληματιζόμουν.
Δε βαριέσαι όπως μπορεί ο καθένας.
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να το ξαναπιάσουμε όλοι μαζί από την αρχή, φάση 1ης Διεθνούς…
Μπορούμε επίσης να γνεθουμε μαλλί για ρουχα και να ταξιδεύουμε με άλογα καρά και τριήρεις.
Άστο σ.τ. δεν το χεις
Δε με χαλάει. Εμπρός πίσω!
https://www.youtube.com/watch?v=GCSYlx-X9Mk
Μάλιστα! Ο σαροκο που το’χει, μας προτείνει να φτιάξουμε ένα παγκόσμιο κόμμα, όπου θα συνυπάρχουν όλοι οι αναρχικοί και οι κομμουνιστές του πλανήτη!! Γιατί η διεθνής ήταν κόμμα, δεν ήταν πρωτοβουλία υπεράσπισης της ροζαβα..Και σαν κόμμα έκανε συνέδρια, είχε προεδρείο, αρχές και τοπικά παραρτηματα. Αν αυτά τα θεωρεις σοβαρά, και όχι οπισθοχώρηση στο παρελθόν, τότε κάτι δεν έχεις καταλάβει.
Σ.τ., δεν έχεις καταλάβει Χριστό αδερφέ!
Α. Δεν προτείνω κανένα παγκόσμιο κόμμα. Διάβασε. Δεν προτείνω καμία κομμουνιστική διεθνή με την μορφή παγκόσμιου κόμματος. Ξαναδιάβασε.
Β. Με την ροζαβα ταχείς κάνει σαλάτα.
Γ. Όπως επίσης η θέση που έχεις μαζί με τον αβιρ για το προσφυγικό /μεταναστευτικό είναι εντελώς λάθος. Μονομερής, ιδεοληπτικα, δεν παίρνει υπόψη της πλευρές της αλήθειας (όπως πχ ότι ήδη το ελληνικό κράτος δολοφονεί πρόσφυγες μαζί με το τουρκικό κ την φροντεξ) κλπ.
Υπάρχουν ορισμένα κομμάτια της εξωκ. αριστεράς που έχουν αρκετά καλές σχέσεις με τον λεγόμενο ‘χώρο’ εδώ και χρόνια. Το ΕΕΚ, η Αναμέτρηση, η ΚΕΔ, η ΟΡΜΑ, η ‘Κόκκινη Γραμμή’ είναι κάποια παραδείγματα. Δεν λέω ότι είναι συντρόφια και κολλητάρια, αλλά πολλές φορές έχουν κάνει κοινά καλέσματα και γενικά δεν έχουν ‘θέμα’ αν βρεθούν μαζί στο δρόμο ή κάπου αλλού.
Επίσης ας μην τσουβαλιάζουμε, η αναρχία έχει να επιδείξει και συλλογικότητες/ομάδες με ώριμο πολιτικό λόγο, κινηματικές πρακτικές κλπ Για να μιλήσω με παραδείγματα κι εδώ όπως πιο πάνω, η “Ταξική Αντεπίθεση” και το “Στέκι Δίστομο” είναι χαρακτηριστικές αναρχικές/αντιεξουσιαστικές ομάδες που όμως έχουν αναφορά και στον κομμουνισμό και οι πρακτικές τους δεν είναι αντικινηματικές ούτε απολιτίκ.
Τέλος, αν κάνουμε μία πρόσφατη αναδρομή, η αριστερά με κάποια τμήματα της αναρχίας`ήταν πλάϊ-πλάϊ σε κορυφαίες στιγμές του κινήματος (φοιτητικά 2006-07, Δεκέμβρης ’08, πλατείες 2011, αντιφασιστικό 2013-14 κλπ).