.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Μύθοι και παρατηρήσεις για την κλιμάκωση στην Ουκρανία


Υπάρχει απάντηση στον πολεμικό κίνδυνο ή είναι μοιραίος ένας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος;

Παναγιώτης Μαυροειδής

1. Το πρώτο παραμύθι είναι ότι ο Μπάιντεν (όπως και άλλοι ΝΑΤΟϊκοί) αποφάσισαν βιαστικά, όχι απλά να επιτρέψουν, αλλά και να συντονίσουν επιτελικά τα χτυπήματα με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς στα βάθη της Ρωσίας, για να προλάβουν δήθεν την ενθρόνιση Τραμπ που θα φέρει αυτόματα την ειρήνη μόλις αναλάβει. Αυτός που κλιμακώνει δεν είναι ο Μπάιντεν αλλά η βαθιά πολεμική στρατηγική των ΗΠΑ. Και αυτός που θα αποκλιμακώσει (αν αυτό συμβεί προσωρινά) δε θα είναι ο Τραμπ, αλλά οι ΗΠΑ συνολικά. Διότι πάντα ένας πόλεμος έχει κλιμακώσεις και πισωγυρίσματα. Αν πρέπει να μιλήσουμε για τα πρόσωπα που πάντα παίζουν ρόλο αλλά δευτερεύοντα, ο Μπάιντεν με τα χτυπήματα βαθιά στη Ρωσία, κάνει ένα μεγάλο δώρο στον Τραμπ και στη “διαπραγμάτευση”.

2. Το δεύτερο παραμύθι είναι ότι ξαφνικά ο Πούτιν ξύπνησε και αμόλησε ένα πύραυλο και προκάλεσε τον κίνδυνο παγκόσμιου πολέμου. Βεβαίως ήταν μια επικίνδυνη πολεμοχαρής κλιμάκωση, αλλά ακολουθεί αυτή της απόφασης του ΝΑΤΟ για κλιμάκωση του πολέμου βαθιά στη Ρωσία, στο πλαίσιο ενός διαρκούς σπιράλ έμμεσων και άμεσων πολεμικών βημάτων μεταξύ των δύο στρατοπέδων που υπερβαίνουν τη δεκαετία. Τα δάκρυα Τουσκ, Σολτς και σία, είναι υποκριτικά.

3. Σε ό,τι αφορά τη Ρωσία είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι δεν προτίθεται να “αγοράσει” κάποια δήθεν ειρηνευτική συμφωνία Τραμπ. Αντίθετα, αξιοποιώντας το (αιματηρό αλλά σαφές) πλεονέκτημα επί του εδάφους των μαχών, δε συζητάει τίποτα άλλο εκτός από την προσάρτηση της Ανατολικής Ουκρανίας και τη διάλυση της Δυτικής (και φυσικά εκτός ΝΑΤΟ).

4. Η Μεγάλη Βρετανία είναι η ευρωπαϊκή χώρα που περισσότερο από όλες έχει κάνει δική της υπόθεση τον πόλεμο στο πλευρό της Ουκρανίας με άμεση επιχειρησιακή, πολυποίκιλη εμπλοκή. Ταυτόχρονα, επιδεικνύει εντυπωσιακή συνέχεια της πολεμικής κρατικής πολιτικής. Η νέα κυβέρνηση των Εργατικών συνεχίζει όπως ακριβώς η προηγούμενη των Συντηρητικών!

5. Επί της Ευρώπης, ξεχωρίζει η αξιοθρήνητη Γερμανία. Φλερτάρει με την ύφεση, βαρύ τίμημα της επιλογής για συστράτευση με τις ΗΠΑ για να μη χάσει την ηγεμονία στην ΕΕ.

Μόνο η επαναστατική πάλη και ξεσηκωμός των λαών για ψωμί, ζωή, ειρήνη, ελευθερίες, μπορεί να ανατρέψει τους πολέμους του κεφαλαίου σε όλο τον κόσμο

6. Σε ό,τι αφορά την Ανατολική πλευρά, ο τυχοδιωκτισμός της Πολωνικής ηγεσίας χτυπάει κόκκινο, καθώς επιδιώκει να αποτελέσει αιχμή του δόρατος ενός νέου άξονα Ουάσιγκτον – Λονδίνου – Βαρσοβίας σε αντικατάσταση του παλιού άξονα Ουάσιγκτον – Βερολίνο – Παρίσι.

7. Για την Ελλάδα, τις κυβερνήσεις της και την αστική της τάξη, τα πράγματα είναι απλά: τρέχει πάντα προς την πλευρά που βρωμάει περισσότερο.
Από την Ουκρανία ως τη Γάζα και από το Σαχέλ ως την Ερυθρά Θάλασσα.

8. Όλα τούτα όμως δεν είναι “φάσεις” ενός ψηφιακού war game όπου ο καθένας παρακολουθεί διαλέγοντας οπαδικά πλευρά μεταξύ τυριού, αχλαδιού και πολιτικής ελαφρότητας. Είναι όψεις, τελικά, ενός ταξικού πολέμου, που αλέθει εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων, ειδικά νέων, σπέρνει φτώχεια, απόγνωση, μίσος και θάνατο, για χάρη του ανταγωνισμού καπιταλιστικών κρατών και κέντρων. Είναι μέγιστη ανοησία, ειδικά η ανοχή απέναντι στην ευκολία με την οποία μπαίνει στο τραπέζι η απειλή για χρήση πυρηνικών όπλων.

9. Δική μας δουλειά είναι να κόψουμε τα δόντια της δικής μας Σκύλας που μας δαγκώνει (ευρωατλαντικό στρατόπεδο), με πλήρη συνείδηση ότι από αυτή δε θα μας σώσει η Χάρυβδη που έχει απέναντί της την οποία δεν έχουμε λόγο φυσικά να συμπαθούμε.

10. Άρα υπάρχει απάντηση στον πολεμικό κίνδυνο ή είναι μοιραίος ένας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος; Την απάντηση σε αυτό την έχει δώσει ο …Πούτιν δύο φορές σε αντίστοιχες αναφορές σε ομιλίες του: “Σήμερα”, είπε, ”η Ρωσία και οι ένοπλες δυνάμεις της δεν κινδυνεύουν από πισώπλατο χτύπημα στα μετόπισθεν, όπως έγινε το 1917 με την επανάσταση που διέκοψε τη νικηφόρα πορεία του στρατού μας”. Το ίδιο πράγμα φυσικά, δηλαδή τι γίνεται “πίσω” και “μέσα”, μετρούν και οι ΝΑΤΟϊκοί. Πρέπει να διαψεύσουμε τη σιγουριά τους ότι θα υποστηριχθεί ο πόλεμός τους! Μόνο η επαναστατική πάλη και ξεσηκωμός των λαών για ψωμί, ζωή, ειρήνη, ελευθερίες, μπορεί να ανατρέψει τους πολέμους του κεφαλαίου σε όλο τον κόσμο.

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 90.00% ( 9
Συμμετοχές )



55 σχόλια στο “Μύθοι και παρατηρήσεις για την κλιμάκωση στην Ουκρανία

  1. Ανώνυμος

    Ρε σεις, πάτε καλά;
    Η Ρωσία, σήμερα, εξακολουθεί να πουλάει Ουράνιο στις ΗΠΑ!
    Oι αεραγωγοί εξακολουθούν να μεταφέρουν Φ/Α στην δυτική Ευρώπη μέσω Ουκρανίας, έστω σε μειωμένες ποσότητες.
    Και το show στο Ντνιέπρο, έγινε κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης με τις ΗΠΑ!
    Τι υστερία έχετε πάθει όλοι με τον “Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο”;!

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Οταν χωνεις το κεφαλι στην αμμο, ο κωλος μενει εξω. Εκει αρχιζουν τα προβληματα. ..

      Reply
    2. Ανώνυμος

      Τακτικοί ελιγμοί είναι αυτά, ανάλογοι με το Σύμφωνο Χίτλερ Στάλιν.
      Βιάζεστε πολύ, ο πόλεμος είναι εξαιρετικά αντιφατικό φαινόμενο και όποιος κάνει προβλέψεις είναι απλά ανόητος

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Είναι κι ο πόλεμος (ο παγκόσμιος – γι αυτόν είναι ο λόγος, γιατί κατά τα άλλα πολέμους έχουμε, και μπόλικους) σαν την γάτα του Σροέντινγκερ; Δε θάλεγα!
        Κι όταν έγινε ο Β’ΠΠ, ήταν παγκόσμιος, γιατί μπλέχτηκε σχεδόν το ~90% της παγκόσμιας οικονομίας. Η Ινδία, η Αφρική και η Ν. Αμερική μείναν θεατές και η Κίνα είχε τα δικά της θέματα. Είχαν μιλιούνια κόσμο και τότε αλλά …ήταν απένταροι! Τώρα είναι αλλιώς. Εχουν ακόμη πιο πολλά μιλιούνια, αλλά τώρα έχουν και λεφτά. (Δε θα πω γίναν ιμπεριαληστές, μην αρχίσουν πάλι και κακαρίζουν οι αντιϊμπεριαλιστικές κότες.) Εδώ, τώρα, δεν βλέπω το >50% αντίστοιχα να ενδιαφέρεται!
        Μάλλον δείχνει (προς το παρόν…) να τρίβει τα χέρια του. Οπότε;

        Reply
  2. Χρ Παρισης

    Απο την Ουκρανια,στο Σαχελ,στη Γαζα ,στην Ερυθρα θαλασσα ( και οπου αλλου υπαρχουν συγκρουσεις,εννοειται?) .. συγκρουονται …ιμπεριαλισμοι ! [ η “Χαρυβδη”!!!] . Σωσον,Κυριε, τον λαον σου και ευλογησον την κληρονομιαν σου ! Αμωμοι εν οδω,αλληλουια! Κυριε Ελεησον!

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Παναγιώτη, δώσε λινκ γιατί φοβάμαι ότι κάνεις τεράστιο λάθος. Ο Πούτιν ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΕ για την επανάσταση, μίλαγε για το πραξικόπημα του Κορνίλοφ.

    https://foreignpolicy.com/2023/06/26/russia-prigozhin-putin-wagner-coup-bolshevik-revolution/

    Το ΚΚΡΟ υποστηρίζει την στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία, δεν νομίζω ότι θα υποστήριζε τον Πούτιν αν ήταν αυτός έτσι ξερά αντικομμουνιστής.

    Περιμένουμε λινκ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ

    Reply
    1. Pm

      Δύσκολο το αναδρομικό search λόγω άγνοιας Ρωσικών
      Βρήκα στα αγγλικά το διάγγελμα με αφορμή την ανταρσία του Πριγκοζιν
      https://www.google.com/amp/s/www.aljazeera.com/amp/news/2023/6/24/internal-betrayal-transcript-of-vladimir-putins-address
      Πουθενά δεν προκύπτει ότι η αναφορά στο “πισώπλατο ΧΤΎΠΗΜΑ” αφορούσε τον Κορνιλοφ και όχι την μπολσεβικικη επανάσταση που πράγματι ανέτρεψε τον πόλεμο και επέβαλε ειρήνη ! Δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς εδώ ότι το μεγάλο γεγονός του 1917 ήταν η μπολσεβικικη επανάσταση…
      Παραθέτω και ένα, σχετικό σχόλιο πάνω στην αυθαίρετη εικασία από το foreign policy Ότι δηθεν ο πουτιν αναφερόταν στον Κορνιλοφ
      https://kosmodromio.gr/2023/06/26/%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%BF-1917-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7/
      Καλό θα είναι επίσης να παρακολουθεί κανείς την προπαγσνδιστική δουλειά πάνω σε αυτό το θέμα των κρατικών Ρωσικών μέσων. Ενδεικτικό κεντρικό άρθρο (του Πέτρ Ακόποφ, καθόλου τυχαίος) ήδη από 24 Απριλίου 2022 στο ria Novosti με (μεταφρασμένο από google ) τίτλο ” η Δύση υπολογίζει σε νέο σενάριο 1917 στη Ρωσία “. Με φωτογραφία από κάτω φαντάρους των Σοβιετ.
      Κάποιος ρωσομσθης ας το βρει, καθότι έχω μόνο screenshot από Google translate. Θα ήταν πολύ χρήσιμο να διαβαστεί από όλους
      Π. Μ.

      Reply
  4. Ανώνυμος

    Κάνεις λάθος: η Ινδία ήταν αποικία της Βρετανίας άρα συμμετείχε στον Β Π Π. η Βόρεια κυρίως Αφρική ήταν θέατρο μεγάλων στρατιωτικών συγκρούσεων και η κατοχή μεγάλων τμημάτων της Κίνας από την Ιαπωνία εντάσσονταιν στο πλαίσιο των ευρύτερων συγκρούσεων. Η επίθεση της ΕΣΣΔ κατά της Ιαπωνίας ξεκίνησε από την Μαντζουρία.
    Στα πλαίσια της ακόμα μεγαλύτερης αλληλεξάρτησης από ότι τότε, είναι λογικό να φοβόμαστε ότι ένας μεγάλος πόλεμος σήμερα θα είναι παγκόσμιος. Ειδικά αν εξελιχθεί σε πυρηνικό. Σκεψου ότι οι ΗΠΑ έχουν 750 βάσεις σε ογδόντα χώρες. Πρόσθεσε δε αυτές τις γαλλοβρετανικες και βγάλε συμπέρασμα.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Μάθε Ιστορία: Η Ινδία συμπολέμησε με τους Ναζί με κάποιο τάγμα, για να εκδικηθεί τους Εγγλέζους αποικιοκράτες. Αυτό, έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να θεωρηθεί σοβαρή συμμετοχή.
      Επίσης το ότι έγιναν επιχειρήσεις στη βόρεια Αφρική μεταξύ Γερμανών και Εγγλέζων δεν σημαίνει συμμετοχή της Αφρικής, που έτσι κι αλλιώς ένα σύνολο πάμφτωχων και εξαθλιωμένων αποικιών της Δύσης ήταν. Και δεν ….επιτέθηκε η ΕΣΣΔ στην Ιαπωνία στην ….Μαντζουρία! Τι δουλειά είχαν οι Γιαπωνέζοι στην Μαντζουρία; Φωνάζει ο κλέφτης…. Πάθανε όμως τέτοια νίλα, που δεν ξανατόλμησαν κάτι εναντίον της ΕΣΣΔ!
      Προσπαθείστε να κατανοήσετε τα ιστορικά γεγονότα. Στους πολέμους, στην εποχή του Καπιταλισμού, δεν πολεμάνε ….οικόπεδα εναντίον οικοπέδων!. Ούτε καν και οι στρατιώτες εναντίον στρατιωτών δίνουν τον τόνο. Κυρίως, κι αυτό κρίνει τους πολέμους αυτούς, πολεμάνε κεφάλαια εναντίον κεφαλαίων. Στον Β΄ΠΠ ενεπλάκησαν σχεδόν όλα τα παγκόσμια κεφάλαια και οι παραγωγικές δυνάμεις της ΕΣΣΔ, που δεν ήταν κεφάλαια αλλά μέσα παραγωγής μαζί με την πανστρατιά των Λαών της ΕΣΣΔ. Ηταν πράγματι παγκόσμιος πόλεμος, κι ας μην συμμετείχε ουσιαστικά η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού, βασικά λόγω έλλειψης μέσων ή κεφαλαίων. Σήμερα είναι αλλιώς τα πράγματα. Ελλείψει αξιολόγου σοσιαλιστικού στρατοπέδου, ο λόγος γίνεται για την συμμετοχή των υπαρκτών κεφαλαιοκρατών. Ε, λοιπόν, σήμερα, περίπου οι μισοί+ από αυτούς, και όχι σαν οικόπεδα ή κεφάλια αλλά σαν κεφάλαια, είτε αδιαφορούν, είτε και ….τρίβουν τα χέρια τους, καιροσκοπώντας, να δουν ποιός πρώτος θα πέσει στην φωτιά, για να ….ψηθεί(!) και μετά, αποδυναμωμένον, να πέσουν οι άλλοι να τον ξεσκίσουν!
      Γι αυτό, μην τα παίρνετε και πολύ τοις μετρητοίς τα περί “Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου”. Αν δεν την πληρώναν οι Λαοί τη νύφη, ευχής έργον θα ήταν να βγάλουν τα μάτια τους σε έναν Τρίτο ΠΠ, για να τους πάρει όλους ο διάολος μιαν ώραν αρχύτερα.
      Αλλά, πια, ξέρουν να φυλάγονται. Γιατί αυτοί ξέρουν τι θέλουν. Οι Λαοί και οι προλετάριοι είναι, που υστερούν σε Συνειδητότητα και Γνώση…..

      Reply
  5. Ανώνυμος

    Σ/φε Παναγιώτη, από το κείμενο της Wikipedia δεν προκύπτει το απόσπασμα που αναφέρεις: ” το 1917 με την επανάσταση που διέκοψε τη νικηφόρα πορεία του στρατού μας”. Δεν αναφέρει την λέξη επανάσταση. Το να φυτέψουμε αυτή τη λέξη είναι ακόμα πιο αυθαίρετο από το να υποθέσουμε ότι με τη λέξη ίντριγκες εννοεί το πραξικόπημα του Κορνιλοφ.

    Reply
    1. πικαπα

      Αλλα το ζητημα δεν ειναι τι εννοουσε ο πουτιν κι ο ποιητης. Ουτε ειναι σκετα “ο πουτιν”, ελεος. Ειναι γνωστο οτι το κομμα τους κ το συστημα εξουσιας ειναι συντηρητικό (αν δεν κανω λαθος ηταν κατι σαν αδερφο κομμα της ΝΔ), ενω υπαρχουν αναφορες κ σε μοναρχικους “διανοουμενους πατριωτες”, ενω στη δυση τους συμπαθουν κ διαφοροι συντηρητικοι, αντικομμουνιστες κλπ. Στο κρατος υπαρχει σαφης προσπαθεια εμπεδωσης της “ρωσικης ιστορικης ταυτοτητας”, μετα το καζο Γκορμπατσοφ Γιελτσιν, εμφανως με λαικη υποστηριξη. Εν μερει “πειθαρχηση του κεφαλαιου στην πατριδα”, εν μερει αποδοχη του σοβιετικου παρελθοντος (θες δε θες) με τα “κακα κ τα καλα του”, εν μερει ενσωματωση ολιγαρχων κ μοναρχικων, μια πολυδιαστατη κ αντιφατικη προσπαθεια συνοχης, που ωστοσο στηριζεται απο τον λαο γιατι οι μνημες της διαλυσης κ εκπορνευσης απο τους δυτικους ειναι προσφατες. Προφανως το παρελθον αυτου του πολιτικου συστηματος ειναι φιλοδυτικο κ η μετατοπιση του γινεται εξ υπαρξιακης αναγκης, ενω η συνεχιση του πολεμου επ αοριστο παντα ενεχει πιεστικη αναγκη κοινωνικων αλλαγων.
      Το ΚΚ ειχε παρει μεγαλο ποσοστο, με εντονα παραπονα αυθαιρεσιων κ νοθειας εναντιον του, ωστοσο στηριζει τον πολεμο. Καιρο εχουμε να το ακουσουμε, ισως βρισκεται πλεον σε κριση, η μορατοριουμ, καθως ο κινδυνος απεναντι στο Νατο ειναι τελειωτικα υπαρξιακος. Οι δε σοβιετικες σημαιες χρησιμοποιουνται στο μετωπο, ισχυρο συμβολο του αντιφασιστικου ΚΑΙ πατριωτικου πολεμου..

      Αλλα το ζητημα ειναι αλλο. Δεν μπορουμε να μιλαμε για σκυλα και χαρυβδη, δεν θελω να το χαρακτηρισω αναλυτικα, ειναι απαραδεκτο. Υπαρχει μια (μια) κεντρικη αντιπαραθεση πλανητικα, west vs the rest.
      Εαν ο Νιγηρας, το Σαχελ, η Κουβα, η Βενεζουελα, η Νικαραγουα, κλπ κλπ και καθε κακομοιρης, εντασσονται στον κουβα των rest, καθενας καταλαβαινει το γιατι. Αν δεν καταλαβαινει ακομη, ας πα να τους ρωτησει.Η αλλιως ας μας πει, τι ειναι αυτο που εμποδιζει την Ελλαδα να διεκδικησει την δικη της ανεξαρτησια με λαικη εξουσια κ βιωσιμοτητα κ αμυνα. Και τι διεθνικες συμμαχιες θα εκανε το “κινημα” εαν υπηρχε. Δεν υπαρχει ομως, ουτε θα υπαρξει κινημα με τετοιες ταυτολογικες (και ταυτοχρονως παρελκυστικες) “πολιτικαλι κορεκτ” διαγνωσεις κκε-ναρ κ λοιπων. Λειτουργουν ως βαριδια στην πραγματικη ζωη.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Λειτουργούν ως βαρίδια στον καιροσκοπισμό/οπορτουνισμό!
        Εκτός από τις “Βάρκιζες” τέρμα και τα μΠατσόκ/σκαλοπάτια και οι παπατζήδες.
        Κι αυτό καθόλου δεν εμποδίζει τακτικές συναλλαγές ακόμη και με παλητόμαρα ή και με φασίστες, υπό έναν όρο: Να κάνουν τη δική μας δουλειά. Κι όχι γιατί μας παραμυθιάζουν με ….σφυροδρέπανα!
        Αυτά τα “τιμούμε τους αγώνες σας” στον κουβά, όχι σε μας πλέον!
        Δεν τα αγοράζουμε πια.

        Reply
        1. πικαπα

          Πολυ καλα κανεις κ δεν τ αγοραζεις. Δεν εξηγησες ομως πως θα κανεις τη δικη σου δουλεια. Αν περιμενεις να κανεις σοσιαλιστικη παναστα κοπυ πιαστε απο πριν 100+ χρονους σε μεγαλη χωρα, η εστω πριν 70+ χρονους χωρις Βαρκιζες σε μικρη χωρα, δειξε τοτες ποια θα ειναι η διεθνης. Ασε που δεν αρκει, διεθνη ειχες τοτε, και μανταρα τακανες. Και σιγα την αυτοκριτικη.
          Αν θες να γινει στην Ελλαδα μεθαυριο σοσιαλισμος, απο παραδομενο κ φαληριμενο ορμητηριο ξενων φανταρων και κομπραδορων που ειναι, θαυμα θαυμα ταξικης συνειδητοτητας. Για ιδες ομως πως θα ταιστει ο κοσμος την αλλη μερα. Κι αν δεν μπορεσες ουτε ενα σικε χρεος να πολεμησεις πριν 10 χρονους, πως θα κρατησεις τωρα μια χωρα για 3 μερες; Νατοικος στρατος εγχωριος, ασουμε θα τους τακιμιασεις οπως τα στρατα του Κορνιλοφ (θαυμα θαυμα). Αλλα εχεις παραδιπλα αλλο νατοικο στρατο που δε βλεπει την ωρα να μπουκαρει. Τι να λεμε. Επειδη δεν τα λες, νομιζεις ο αλλος δεν τα σκεφτεται;
          Ρε δε θελει επιστημη, στοιχειωδη εμπειρια ζωης θελει. Αν εισαι μεσα στο λακκο και ζητας υπερπτησεις ενω εχεις μηδεν συμμαχους να μετρησεις, ο λαος θα σου πει πηγαινε να δεις αν ερχομαι. Αν για αυτο που συζητας οι οροι επιβιωσης δεν υπαρχουν, και χωρις ορους δε θα προλαβεις να πεις κιχ, τοτε στην ουσια μας προτεινεις να κατσουμε στ αυγα μας. Οπως εκανες πριν 10 χρονους και το πιασαμε το υπονοουμενο. Μονο που το κανεις κραυγαζοντας σοσιαλιστικα παπατζηλικια.

          Κι ετσι βρισκεις ολους τους αλλους σ ολο το κοσμο σκαρτους, κι εμας που εχουμε αλλες γνωμες μας στολιζεις διαφορα, κι εμεινες εσυ ο μονος σωστος κομμουνιστικως, μπραβο, βραβειο νομπελ.
          Δεν θα σου πω εγω τινακανουμε, ντεν ξερει, αλλα το μονο που εχεις καταφερει ετσι τοσα χρονια ειναι να αποτρεπεις καθε θετικο βημα, κι ετσι να στρωνεις το δρομο σε καθε καιροσκοπιστη οπορτουνιστη.

        2. Ανώνυμος

          Αν επιτρέπετε μία σκέψη σχετικά με την φύση του σταλινικού μορφώματος που ονομάζουν ΚΚΕ.
          Ο σταλινισμός δεν είναι μια πολιτική γραμμή αλλά ένας τρόπος του γραφειοκρατικού μηχανισμού να αναπαράγεται.
          Γι’αυτο υπάρχει μια αλυσίδα που ενώνει πχ το πραξικόπημα στην Διεθνή με τα λαϊκά μέτωπα και το σύμφωνο Χίτλερ Στάλιν.
          Απο την περίοδο 31-32 και την σταλινοποιηση του ΚΚΕ ως σήμερα υπάρχουν κάποιες σταθερές στην πολιτική του νομοτελειακες κατά μια έννοια.
          Ανεξάρτητα τις συνθήκες ο ελάχιστος παρονομαστής στον οποίο όλοι συγκλίνουν στελέχη και μέλη ειναι η συντήρηση του μηχανισμού του πασει θυσία.

        3. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 26/11/2024 at 17:20, μάλλον πιστεύεις ότι άνθρωποι που το 2023 πρόθυμα σκοτώνουν και σκοτώνονται γιατί πίστεψαν ότι αν μπουν στην Ε.Ε. θα τρώνε τσάμπα όπως οι τεμπέληδες Έλληνες (αυτά τους έλεγαν και τα πίστευαν) είχαν προγόνους που θα οικοδομουσαν τον ελευθεριακό κομμουνισμο. Τραγικό λάθος! αυτά μπορούσαν, το πήγαν μέχρι εκεί που μπορούσαν και μπράβο ( οι πρόγονοι,όχι βέβαια οι ουκροναζι) , προχώρησαν την ανθρωπότητα δύο βήματα παραπέρα. Και μόνο που η ΕΣΣΔ του Στάλιν και του Μπέρια έσπασαν το μονοπώλιο του ατομικού όπλου, τους οφείλουμε αιώνια ευγνωμοσύνη. Οι επόμενες γενιές της δικιάς σου μη εξαιρουμένης έχουν το χρέος να την πάμε ακόμα παραπέρα. Αιώνια τιμή στο σοβιετικό λαό και την τιμημένη ηγεσία του.

        4. Ανώνυμος

          “πως θα κανεις τη δικη σου δουλεια.”;!
          Μα, πρώτο και βασικό είναι να μην παραμυθιάζω το λαό, να τρέχει πίσω από τους παπατζήδες, και να θεωρεί ….κομμουνιστή(!), ή έστω και “φίλο” τον ….Πούτιν!
          Αμα το εξασφαλίσω αυτό, μετά θα μπορώ να τον παίξω τον κάθε Πούτιν, όπως συμφέρει την εργατιά. Κι ως γνωστόν στην Τακτική δεν υπάρχουν τυφλοσούρτες εξόν από έναν: Να έχεις Στρατηγική.
          Αυτό, που δεν έχουν οι καιροσκόποι-παπατζήδες.

        5. Ανώνυμος

          Προπάντων στην τιμημένη ηγεσία. Και ειδικότερα στον σφο Λαβρέντι.

        6. πικαπα

          Ανωνυμος 23.24. Γενικα δεκτον. Και κλασσικον. Και βασικον.
          Ειδικοτερα, αστα βραστα, ναυαγιο στρατηγικης και τακτικης. Οι λεξεις πονηρες, τα δε αποτελεσματα των δικων σου απογοητευτικα-οτατα. Δεν παιζεις. Και ταχουμε πει.
          Θα σταθω μονο σε μια λεπτομερεια. Η αλλοιωση των νοηματων ειναι ενδεικτικη π.χ. υιοθετωντας την ευρωνατοικη ορολογια ” ο πουτιν..”.
          Δεν ειναι ομως “ο πουτιν”, ειναι η ρωσια. Και μεσα σ αυτη τη ρωσια ειναι κι ενα ΚΚ, που πολεμα, ξεκαθαρα αμυνομενο, κι ελα παπου, να του δειξεις εσυ τ αμπελοχωραφα του.
          Κι αν χασει αυτη η ρωσια, και κινα, κατ κακομοιραιοι σ ολο τον κοσμο που αποτολμησαν κατι διαφορετικο, και δεν σε ακουσαν να πανε μονο για τον κομμουνισμο τον σωστο, θα εξατμιστουν.
          Επι του συγκεκριμενου…αστα.

        7. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 26/11/2024 at 23:47, ο Λαυρέντη Μπέρια ήταν επικεφαλής της ομάδας που κατασκεύασε την σοβιετική ατομιική βόμβα. Αυτό λέει η Ιστορία, όχι εγώ.

          After the atomic bombings of Hiroshima and Nagasaki, the program’s leadership changed, when Stalin appointed Lavrentiy Beria on 22 August 1945.[32] Beria is noted for leadership that helped the program to its final implementation.[32]

          https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_atomic_bomb_project

          Εάν αλλιώς είχαν τα πράγματα, ο μισός πλανήτης τώρα θα ήταν ακατοίκητος. Επειδή όμως θέλει η που@@@α να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει, γέμισαν τον πλανήτη με απεμπλουτισμένο ουράνιο.

        8. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 7, αν τότε ο μισός πλανήτης θα ήταν ακατοίκητος, τώρα θα είναι ολόκληρος ακατοίκητος, ίσως να λείπει ένας Λαβρέντι από το σημερινό κόσμο.

        9. Ανώνυμος

          Με τον Μπέρια που διαδέχθηκε τον Γιόζεφ, μειώθηκαν οι εκτελέσεις & οι εξορίες κατά 90-95%. Τα στοιχεία εκτός wikipedia από τα Κεντρικά αρχεία του Ρωσικου Κράτους. Υπάρχουν & στα βιβλία κάποιων αντιΣταλινικών αμερικανων ιστορικών

          Τι σας έχει κάνει ο “Μουστακιας” & σκούζεται

        10. Ανώνυμος

          Είδαμε 26/11/2024 at 17:20 την αποσταλινοποιημένη αριστερά.
          Διάσπαση 68, Εσωτερικου, ΕΑΡ ΣΥΝ/ Σύριζα λέγεται κατά κύριο λόγο, σου έφερε το 3ο μνημόνιο, συγκυβέρνησε για χρόνια με την ακροδεξιά ‘έκανε ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, μειώσεις συντάξεων αυξησεις ετών ασφάλισης & έφερε τις αύρες 99 χρόνια στο ταμείο η δημόσια περιουσία & λοιπά “ανδραγαθήματα”.

          & όλα για σένα φαντάζομαι πως είναι μία χαρά

          Μην πουλάτε “τρελίτσα”, απλά δεν πιάνει

        11. Ανώνυμος

          Ομολογώ π.κ. 27/11/2024 at 06:40, ότι τόσο “πουτινίστα” δε σε περίμενα!
          Ακουσα καλά για “Κ”ΚΡΟ; Αυτό του …Ζιουγκάνωφ;! Πάτε καλά μωρέ;! Εδώ και το ΚΕΚΡ, που μας ποζάρισε για λίγο σαν μπαναζτατικό, δεν άντεξε παραπάνω από κάτι λίγα χρονάκια στο τσάμικο και μας το γύρισε κι αυτό στο ..καλαματιανό! Στο τέλος το πήρε μπάλα κι αυτό ο μεγαλορώσικος εθνικισμός, που φοράει το νεορώσικο χρηματιστικό κεφάλαιο, με τα πασοκοτσυριζαίϊκα κολπάκια του Πούτιν.
          Και ποια ….”Ρωσία”;!
          Η καλύτερα, για ποιάν από τις δύο Ρωσίες μιλάς;!
          Αν μιλάμε για την ίδια Ρωσία, αυτήν που ακόμη δεν έχει σηκώσει κεφάλι και να συνέλθει από τη σφαλιάρα, που της έριξαν οι μαφιόζοι “ολιγάρχες”. Αυτοί, που της σερβίραν τον πούτιν ακριβώς σαν ένα είδος “Αντρέα”. Που θάχε και την πίτα άκοπη (την κληρονομιά του κοινωνικού πλούτου της ΕΣΣΔ, που ακόμη ροκανίζει η ολιγαρχία) και τον Λαό χορτάτο με “ελευθερίες δυτικού τύπου”, δηλαδή προσδοκίες για τις &αμημένες τις μερσεντές που δεν είχε, και τα καλοπληρωμένα &#ιμπούκι@ για τις καλλίπυγες ρωσσίδες, που τους στερούσε το …”σταλινικό” καθεστώς. (Δεν είμαι χυδαίος, αλλά την χυδαία αλήθεια δεν θα την αντιμετωπίσω με υποκριτικές κομιλφότητες…).
          Ο μεθύστακας Γέλτσιν κόντεψε να αποσταθεροποιήσει τον μετασοσιαλιστικό νεόκοπο “καπιταλισμό των πλιατσικολόγων”, προέκυψε στην “ολιγαρχία”ένας τρόμος “παλινόρθωσης του σταλινισμού” και επεκράτησαν οι πονηρότεροι “ολιγάρχες”, που κατάλαβαν ότι χρειαζόταν κάποιος να ηρεμήσει το
          πόπολο aka “Αντρέας”, όπως κι έγινε, με κάποιες αβαρίες ανάμεσά τους.
          Αυτή είναι η σημερινή Ρωσία των “ολιγαρχών”.
          Μια απάτη που εμφανώς έχει ημερομηνία λήξης, όπως είχε και η “Ελλάδα του Αντρέα” και η ατυχέστατη φάρσα της ως “ΠΦΑ”…
          Και όπως έχει και ολόκληρη η “Δύση” του δήθεν “χρυσού δισεκατομμυρίου”, που ούτε δισεκατομμύριο ούτε και χρυσό, αλλά μάλλον επίχρυσο, ήταν. Και που θα αναγκαστεί σύντομα να βαρέσει κανόνι για τα κάλπικα δισεκατομμύρια χωρίς αξιακό αντίκρυσμα, που μοίρασε, και την γενικότερη Καταστροφή, που προκάλεσε.
          Πάρτε τα μηνύματα γιατί έρχονται καιροί άγριοι και μην βρεθείτε σε λάθος Πηγάδες….
          —————————————————————
          Και, με την ευκαιρία, σήμερα είδα κι άλλο ενδιαφέρον σχετικό της ανάρτησης κείμενο:
          Ο «κόμπος» θα κοπεί ή το «χτένι» θα σπάσει;

        12. Ανώνυμος

          KΚΡΟ: Ο Σύριζα του Αλαβάνου της Ρωσίας με σύμβολο το σφυροδρέπανο
          Μέχρι & ο Δεξιός Πούτιν, του οποίου το κόμμα αδελφοποιήθηκε με τη ΝΔ, το επαίνεσαι για την στάση του στην εισβολή. Είχαν πιο “προωθημένες” απόψεις από εκείνον.

          Η αστική τάξη της Ρωσίας συχαίνεται τον Στάλιν αλλά λόγω της ιστορικής μνήμης των λαών της πρώην ΕΣΣΔ, της απουσίας αστικών “παραδόσεων” λόγω της βραχύβιας διακυβέρνησης από τον Κερένσκι, αναγκάζεται να τον ψευτο”τιμά” τον “Γεωργιανό” κάθε 09 Μαϊου

          Τι πολιτικά σας έχει κάνει ο “Μουστάκιας” & σκούζεταιι;

        13. Ανώνυμος

          Ανώνυμος
          30/11/2024 at 11:35 Συμφωνούμε στην πολιτική θέση που λέει πως η ρώσικη αστική τάξη έχει βρεί στην διαχείριση αλά πούτιν, μια αποτελεσματική πολιτική ανάοπτυξης του ρώσικου καπιταλισμού και του ρώσικου κράτους, σε συνδυασμ΄’ο με μια πολιτική αλά Αντυρέα στο εσωτερικό. Συμφωνούμε επίσης στην πολιτική θέση που θεωρεί πως το ΚΚΡΟ είναι ένα σοσιαλδημοκρατικό πολιτικό κόμμα.

          Εκεί που έχεις και έχετε λλάθος σαν ΚΚΕ καιο έχει απόλυτο δίκιο επίσης η πολιτική θέση του ΝΑΡ, είναι στο ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ γραφειοκρατικοποιήθηκε η ΕΣΣΔ και ο υπαρκτός και γιατί κατέρρευσαν και όχι ανατράπηκαν: ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ που εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο κυβέρνησαν αυτές τις χώρες, συνέβαλλαν τα μέγιστα στην γραφειοκρατικοποίηση αυτών των χωρών, στην αποπολιτικοποίηση των εκεί εργατικών τάξεων, στην ανάδειξη της κρατικής/κομματικής γραφειοκρατίας ως την νέα άρχουσα τάξη των χωρών αυτών και τελικά στην κατάρρευση του υπαρκτού. Μην ξεχνάς πως ΟΛΟΙ σχεδόν οι ολιγάρχες της Ρωσίας, υπήρξαν στελέχη του ΚΚΣΕ και της ΚΟΜΣΟΜΟΛ. Παρομοίως και στις υπόλοιπες αυτές χώρες.

          Συνεπώς, είναι πολύ πιο σύνθετη η πραγματικότητα από την ρηή και λαθεμένη θέση που έχεις εσύ και το ΚΚΕ.

        14. Ανώνυμος

          @30/11/2024 at 15:59

          Έλεος, Ούτε την “Κριτική του Προγράμματος της Γκότα” του ΜΑΡΞ δεν διαβάσατε;

          Ούτε τα στοιχείωδη από σοσιαλισμό[1] δεν γνωρίζετε;
          Τσάμπα τον καλείτει τον άνθρωπο στα φεστιβάλ σας;

          Δηλαδή στο σοσιαλιστικό κράτος δεν χρειάζεται π.χ. ο..στρατός;
          Τι είναι ο στρατός; Δεν έχει γραφειοκρατία;
          Τέτοιες χαζομάρες έλεγαν & στην Ισπανία & οι στρατηγοί του Φραγκο τους έπαιρναν φαλάγγι

          Στον σοσιαλισμό δεν χρειάζεται οργάνωση της παραγωγής ρε Τιτάνιε: Πως θα γίνει;

          Κάπου & η πολιτική χαζομάρα έχει κάποιο όριο.

          ———————————————-
          ——– ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ————
          ———————————————-
          [1] ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ
          ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ
          ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ, ΑΘΗΝΑ, 2001

          https://www.ilhs.gr/gr/Graf.htm

        15. Ανώνυμος

          Ανωνυμοι 1-13,
          όπως είπε και ο Μαρκουζε, μετά το σύμφωνο Χίτλερ Στάλιν όλα επιτρέπονται. *
          Και θα έλεγα ομοίως και μετά την συγκυβέρνηση 1989, με πρόσχημα την ?….απλή αναλογική, για να μην ξεχνιόμαστε.
          Προηγήθηκε ο Χαριλαος, ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΩΤΗΣ, του Αλεξη κατα 25 χρονια…..

          Τι σας εκανε ο Μαρκουζε και σκουζετε.

          *Οι κκεδες ας μην ψάξουν να βρουν το απόσπασμα, είναι στα αδημοσίευτα…

      2. πικαπα

        Ανωνυμε 11.35.
        Με ηπιο τροπο, μου αποδιδεις μειλιχια ενα χαρακτηριστικο που το βγαζεις απ τη κοιλια σου. Και περιμένεις να σου πω πως δεν ειμ ελεφαντας; Μα φιλε μου αυτο κανουν κ στα καναλια της δυτικης προπαγανδας. Την υιοθετεις εδω αμασητη. Στην πραξη.
        Καλα τα γενικα περι στρατηγικης κ τακτικης, αλλα εδω επι του συγκεκριμενου τυφλώνεσαι κ δεν νογας το west vs the rest. Αγωνας ανασχεσης εκ μερους των παρακμιακων μετα-νεο αποικιοκρατων αρχοντων επι 5 αιωνες. (Με την συμμετοχη κ των λαων τους. Η δε ταξικη παλη υπαρχει και στα γεωπολιτικα μεταξυ κρατων κ οχι μονο εντος των χωρων. Δεν ειναι καθολου απλο).

        Και τινακανουμε ομως, δυστυχως δεν ειναι το αντιπαλο δεος κομμουνιστικο, αλλα κατι δευτεραντζες τυπου χουθι, θρησκευομενοθ χεζμπολαχρς, αξονας της αντιστασης λεει, και αρα βλεπε ιρανοι μουλαδες, και αρα πισω κ ρωσοι πουτιναδες, ως και ο κινεζος που κανει τον κινεζο.
        Δε σου φταιν αυτοι που κατερρευσε η εσσδ με ευθυνη του κκ. Και το πανε αντε απ την αρχη συσσιφοι. Ουτε σου φταινε Μαδουροι και Σαχελ και Ορτεγκες κλπ και αρκετοι ακομη στο πλανητη που “ρεφορμιζουν κ οπορτουνιζουν.
        Προσεξε: Κανουν ομως κατι, ενω εσυ δεν εχεις να παρουσιασεις τιποτε, εδω και -να πω- 50 χρονους, αντε 40. Στη δε μαχη της γενιας μας, 2010-2015 εστριψες δια του αραβωνος.Δε το συγχωρω. Και γαυγιζεις κομμουνιστικως. Δεν το αξιολογω. Πρακτικώς ομως, στρατηγικως κ τακτικως δεν εισαι πουθενα στο χαρτη των πραγματικων μαχων της συγκυριας.
        (Αν δεν το καταλαβες, στη συγκυρια δεν παιζεται ο σωστος ο σοσιαλισμος κομμουνιστικως, αλλα πολυ στοιχειωδεστερα. Δυστυχως. Με ευθυνη βεβαια και των κκ. Οσο αφορα το ποιος ειναι ο σωστος Σ-Κ, το ζητημα ειναι ανοιχτο παγκοσμιως – κ δεν κατεχεις καμια σφραγιδα κοπυραιτ)

        Φιλικα…ε οχι, μαλλον ψιλοαδιαφορα πλεον. Διοτι μαλλον δεν περιμενω κ πολλα απο σε πλεον. (Αν κ που να ξερεις)

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Επαναφορά του Τσίπρα μέσω ψευτο”λαϊκών” “ανεξάρτητων” μετώπων δεν θα γίνει. Όσο & να προσπαθείτε

        2. Ανώνυμος

          Εκείνο, που σας προδίδει όλους εσάς, που δεν είστε σίγουρα ελέφαντες (αλλά μάλλον αμφιταλαντευόμενα ιπποποταμάκια) είναι το άγχος σας: “Τι έπρεπε να κάνει ο Πούτιν το 2014 κλπ?….”!
          Εδώ ξεβρακώνεται η ταύτισή σας!
          Η απάντηση η δική μου, που δεν έχω τέτοια άγχη, είναι απλή: “Επρεπε να είχε αυτοκτονήσει από το 1989”!
          Οχι πως έχει καμιά σημασία για άλλους, αλλά, προσωπικά, όλους αυτούς τους είχα ήδη σβήσει ακόμη πιο νωρίς, από το 1986, όταν άκουσα κι έμαθα για την “Καταστρόϊκα” και κατάλαβα τα παπαντζηλίκια του μετέπειτα πιτσαδώρου. Ενας ολόκληρος κόσμος, που σήμερα συσπειρώνεται στο ΚΚΕ και όλο και δυναμώνει, ακολούθησε παράλληλες τέτοιες διαδρομές, ενώ και πριν ήταν επιφυλακτικός στις τάχατες “αντισταλινικές” προφάσεις και θολούρες, που εύρισκαν περιορισμένον αντίχτυπο και στις γραμμές του τότε ΚΚΕ αλλά δεν μπόρεσαν ποτέ να πάρουν συγκεκριμένην έκφραση, την ώρα, που στην υπόλοιπη “αριστερά” ήταν και παραμένουν σύμβολο Πίστεως (και Υποταγής στα κελεύσματα των αφεντικών), και ….με γειά σας!
          Σήμερα, τα αμφιταλαντευόμενα ιπποποταμάκια έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους, για άλλη μια φορά, στο σκυλολόϊ των (μάνα μου και Παναγιά…) “BRICS”, κλείνοντας τα μάτια και τα αυτιά στις δικές τους φαγωμάρες και στο πώς ο ένας τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια του …”συμπολεμιστή”(;!) του για τον ….”πολυπολικό κόσμο”!!!!!!! Αλλο ένα ρετρό ….”κίνημα Αδεσμεύτων”, που θα στείλει τις φρούδες μικροαστικές ελπίδες των ιπποποταμάκων στον κουβά.
          Αλλά οι Λαοί, έστω και ακαθοδήγητοι, έχουν άλλες έγνοιες και τελικά δεν ακολουθούν ούτε αυτουνούς, ούτε και τα …ιπποποταμάκια τους. Ο σπόρος, που έρριξε στον κόσμο ο Υπαρκτός Σοσιαλισμός είναι εδώ, κάτω από τα πόδια σας και σιγά-σιγά βλασταίνει σαν το αγριόχορτο, που δεν μπορεί να κουρέψει καμιά κόσα.
          Εχετε ούλοι σας, ρίξει τόνους προπαγάνδας, “δεξιάς” και “αριστερής”, για να παρασύρετε κορόϊδα “εθελοντές” στα σκυλοφαγώματά σας, αλλά ….τα βλέπετε τα αποτελέσματα:
          Οι Λαοί είναι “φυγόστρατοι”!
          Δεν τσιμπάμε!
          Δεν ακολουθούμε τις σημαίες σας, έστω κι αν οι “άλλες σημαίες” ακόμη στέκουν χαμηλά. Αλλά, όσο πιο σκατά θα τα κάνετε, τόσο θα …βοηθάτε κι εσείς, άθελά σας, να σηκωθούνε. Σίγουρα με πολύ κόπο και πολύ πόνο, αλλά θα γίνει γιατί έτσι πρέπει να γίνει!
          Κι αυτό είναι, που σας τρομάζει, ιμπεριαληστές, ένθεν κακείθεν, και ….ιπποποταμάκια!
          Εδώ θάμαστε.
          Με …φιλάκια στον Μαρκούζε και τον άλλονα, που έγινε μουσουλμάνος – ξεχνάω το όνομά του, καλή του ώρα!

        3. πικαπα

          Ανωνυμε, δεν πειραζει, η ζωη συνεχιζεται. Ευχομαι ερηνη, αγαπη κι ευτυχια σ ολο τον κοσμο. Κι ας μην εχεις να συνεισφερεις παρα μονο ασυστατες κατακεραυνωσεις, διαστρεφοντας και αφριζοντας, σαν ιεροεξεταστης….

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμο 3
          εγώ βλέπω το άγχος σας να δυσφημησετε τους BRICS+.
          Και βέβαια δεν έχετε ανάλογο άγχος όταν ασχολείστε με τους ατλαντικους.

    1. Ανώνυμος

      Ο μεγάλος αναλυτής Ελισαίος Βαγενάς δεν μπαίνει στον κόπο να μας εξηγήσει τι δουλειά έχει το ΝΑΤΟ στην Ουκρανία. Ο Ρέηγκαν υποσχέθηκε στον Γκορμπατσώφ ότι δεν θα επεκταθεί το ΝΑΤΟ προς ανατολάς και έφτασαν τελικά να φτιάξουν νατοϊκές βάσεις στα Ουκρανο-Ρωσικά σύνορα.
      Λεπτομέρειες αμελητέες. Όπως λεπτομέρεια είναι τα εργαστήρια βιολογικού πολέμου στην Ουκρανία και οι απειλές Ζελένσκι τον Γενάρη του 2022 ότι θα αναπτύξει πυρηνικό οπλοστάσιο.
      Τέλος, όντως ο Λένιν παραχώρησε Ρωσικά εδάφη στην Ουκρανία, ο δε (Ουκρανός) Χρουτσώφ παραχώρησε την Κριμέα.
      Αυτά για τα ανιστόρητα μισόλογα του Ελισαίου Βαγενά.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        &πιστευσαν τον Ρέηγκαν που “έδινε” κόσμο & κοσμάκη από το Χόλυγουντ τις εποχές του Μακάρθι. Μικρή λεπτομέρεια βέβαια

        Αλλά όταν οι αντεπαναστάστες συνεργαζόντουσαν ποικιλοτρόπως με τις ΗΠΑ για την ανατροπή του Σοσιαλισμού & εγκαθίδρυση – σταθερότητα του Καπιταλισμού & οι ΗΠΑ τους “είχαν στο χέρι” φυσικά & το παραπάνω θα ήταν λεπτομέρεια.

        Αφού όπως γράφεις ο Λένιν παρα’ιώρησε εδάφη στην ΣΔΟ(Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Ουκρανίας) τότε γιατί θεωρείς τον Ελισαίο “ανιστόρητο”;

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Γιατί ο Ελισσαίος Βαγενάς προσπαθεί να το αντικρούσει: “λασπολογεί ενάντια στον Λένιν και στους μπολσεβίκους, λέγοντας πως «αυτοί έφτιαξαν την Ουκρανία», «αυτοί έφτιαξαν την ουκρανική γλώσσα», αυτοί «χάρισαν ρωσικά εδάφη στην Ουκρανία»…”
          Το κυρίαρχο όμως είναι οι μισές αλήθειες. Όταν κρύβεις όλα τα στοιχεία που ανάγκασαν τη Ρωσία να εισβάλλει στην Ουκρανία, γίνεσαι λακές των ΗΠΑ. Τα εργαστήρια θανάτου πχ τα κάνει γαργαρα το ΚΚΕ, αλλά οι big pharma από πανδημία σε πανδημία μας πήγαιναν. Το εμβόλιο για την ευλογιά των πιθήκων το είχαν έτοιμο, αλλά ο Πούτιν με την εισβολή τους άλλαξε την αντζεντα. Αναγκάστηκαν να μαζέψουν την Παγώνη και να ξαμολησουν
          τους διάφορους “στρατιωτικούς αναλυτές”.
          Οργουελικεςς σάπιες Δυτικές κοινωνίες της υποκρισίας.
          Αυτά αποσιωπά ο Ελισσαίος Βαγενάς.

      2. πικαπα

        Το χειροτερο ειναι, οτι σαν αλλοι συριζοπασοκοι, οι του κκε επιμενουν οτι κακως εκανε η Ρωσια (με την πλειοδοσία του κκ της) και μπηκε στην SMO.
        Kαι ρωτω να μαθω κυριοι της υποκρισιας. Ας πουμε λοιπον κακως εκανε. Τι θα επρεπε δηλαδη να κανει καλως η Ρωσια, ειτε καπιταλιστικη, ειτε κομμουνιστικη; Ευχελαιο; Λιτανεια; Προσφυγη στον ΟΗΕ;. Απο το τελευταιο καλυτερα τα 2 πρωτα.
        Προτεινω ευχελαιο.

        Μπειξε δειξε τι δεν εκανε λεει το 2014 κ εγκατελειψε τους κομμουνιστες του Ντομπας. Ε και; (πραγματι, δεν τους ειχε κι ορεξη τα κομμουνια με τις κοκκινες σημαιες η άρχουσα ταξη της Ρωσιας και επισης, πραγματι δεν ειχε παρει αποφαση οτι οι δυτικοι δεν προκειται να την δεχθουν εταιρο. Ε και; Μην υποβαθμιζουμε ομως οτι το 2014, εκτος απο αυτα, η Ρωσια δεν ηταν σε θεση να αντιπαρατεθει στοιχειωδως – κ αυτο ηταν ισως η σπουδαιοτερη παραμετρος).
        Αλλα ε και; Εκανε τι δεν εκανε, ητανε τι ητανε, Τι επρεπε να κανει το 2022 οταν εβλεπε τους διωγμους, τα αζοφ στρατα να ετοιμάζονται για κριμαια, και οταν στο γραμμα που εστειλε στο δυτισταν να κατσουμε να δουμε την ασφαλεια της περιοχης, οι δυτικοι απαντησαν, σας εχουμε γραμμενους κ θα κανουμε οτι γουσταρουμε;
        Δε χρειαζεται πολυ μυαλο να πεις οτι αυτο τον πολεμο τον εκβιασε κ τον εξαναγκασε το δυτικο ιμπεριουμ. Αλλα μας φταιει που η Ρωσια ειναι καπιταλιστικη κλπ. Ε και; (Ας προσεχε το ΚΚΣΕ που τακανε μανταρα – και χωρις να μας ρωτησει δεν ηξερε δε ρωταγε).
        Κκε και Ναρ ειναι εκτεθειμένοι ανεπανορθωτα με αυτα που ακομα ξεφουρνιζουν.

        Reply
      3. Ανώνυμος

        Οι θεωρητικοί της Σταλινικής Μπακαλικής, παραθετουν ως επιχείρημα οτι το 1917 εγινε άκουσον άκουσον Αστική Επανάσταση!!!!!!
        Συνεπώς λέει, υπάρχει Ουκρανία, ως έθνος κράτος κτλ!!!!!

        Αυτό που δεν αναφέρουν είναι -και η υπόθεση αυτή έχει βάθος (γιατι Επανάσταση δεν ήταν με καμία έννοια όπως πχ η γαλλική η η ελληνική που ήταν τέτοιες γιατί πραγματοποιήθηκαν από λαϊκές δυνάμεις κατά της ΤΥΡΡΑΝΙΑΣ:
        δηλαδή κατά της δυναστείας των Λουδοβικων ο γαλλικός λαός και κατά του Οθωμανικού θρόνου ο ελληνικός)

        είναι οτι η ουκρανική …επανάσταση έγινε -στο βαθμό που όντως ήταν επανάσταση- όχι κατά κάποιας τυρρανίας, αλλά κατα των ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ.
        Αυτη την επανάσταση ή μάλλον το πραξικόπημα επιλεγει το κκε για να επιχειρηματολογήσει. Σημειώνω οτι οι αντιμπολσεβίκοι που τελικά ηττήθηκαν από τους Μπολσεβίκους πήραν στρατιωτική βοήθεια απο την καπιταλιστική Ευρωπη.

        Αυτη η κκεδικη λογική μετατροπής πραξικοπήματος σε …επανάσταση, δικαιώνει αναδρομικά αλλά προφανέστατα τους απριλιανούς και τον Ετσεβίτ….οι οποίοι αναδρομικά αποκτούν ενα απροσδόκητο σύμμαχο…

        Καληνυχτα κκε…

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Εσύ τώρα πρωτακούς ότι η Μπολσεβίκικη Επανάσταση του 2017 ξεκίνησε σαν αστική, με τους Μενσεβίκους (Τρότσκι, χα, χα!) και τον Κερένσκι, που απλά οι μπολσεβίκοι τους πήραν τη μπουκιά από το στόμα στην “Αγία Πετρούπολη”;! Κι ότι παρόμοιες διεργασίες εξελίχτηκαν και σε άλλα μέρη της τότε Ρωσίας καθώς κατέρρεε ο Τσαρισμός;
          Εχετε πλάκα, αδιάβαστοι και ανιστόρητοι.

        2. Ανώνυμος

          Η προσωρινή κυβέρνηση ήταν ΠΑΣΟΚοι. Ο Τρότσκι εκλέχθηκε στο σοβιέτ με τους Μπολσεβίκους. Μην γράφουμε ότι ναι.

        3. Ανώνυμος

          …και οι πασόκοι δεν ήταν αστοί;;;!!!!
          Μολογάτε χωρίς ξύλο.
          Οσο για τον Τρότσκι, έχεις δίκηο. Πήδηξε, σαν γνήσιος πασόκας, στην βάρκα τελευταία στιγμή και …το εκτιμούμε! Π.χ. Ολυμπία Τελιογιορίδου.

        4. Ανώνυμος

          Το άρθρο του Βαγενά μιλάει για “”αστική επανάσταση””. Μα πόση ανοησία;;;
          Η προσωρινή επιτροπή στο Κίεβο, το ξαναγράφω ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ, στράφηκε ενάντια Στους ΜΠΟΛΣΕΒΊΚΟΥΣ και στην Μαχνοβιτσα.
          Αυτή την αστική ” επανάσταση” χρησιμοποιεί ανοητως για να μας πει ότι η Ουκρανία δημιουργήθηκε ως κρατος με αστική “”επανάσταση ” το 1917. Μια απλή διακήρυξη μιας προσωρινής επιτροπής δεν αρκεί, πόσο μάλλον αν η οποία εξουσία της περιορίζεται στο Κίεβο αφού η μεν δυτική Ουκρανία πέρασε στους Πολωνούς ενώ ανατολικά και νότια είχαμε σοβιετική εξουσία σε Χάρκοβο Οδησσό και Ντομπας, με Τρότσκι Φρούνζε και Τουχασέφσκι.
          Κράτος του Κιέβου λοιπόν έγινε το 1917 το οποίο πιθανόν ούτε αυτό δεν ήταν αφού δεν είχε ούτε στρατό ούτε εξουσία. Τα τα δανείστηκε από τους Γερμανούς τους Πολωνούς και τους Λευκούς.

          πληρεί τις προϋποθέσεις

        5. Ανώνυμος

          Το μόνο που πήρε ο Στάλιν μαζί του στη Συνδιάσκεψη της Τεχεράνης το 1943 για τους “συμμάχους” ήταν ένας πίνακας.
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMtGYUW9JYqPmw3LPt8J6mRPuTJrkQUq25ntOUgjcGdpjxs0QWm2Jgd3nQReMZSvayZ0Af-WhBca70p_-E0OoRz89GWHowsx1nKwtbt-o7lJYYlphpz3uXdBVCSEuo1fxFrD0lOYONqjYy7eR2pS2NbeEtR9c11AIYmQZAooII0DlYBnqF2M9OFwBEFLg/s1200/FAShIST-PROLETEL-kopija.jpg
          Δείχνει τον ναζιστικό στρατό να τρέχει κυνηγημένος. Δεξιά φαίνεται το τελευταίο αεροπλάνο της Λουφτβάφε.
          Αφιερωμένο στους αντισταλινικους.

      4. Ανώνυμος

        Σοβιετ σε Χαρκοβο, Οδησσο Ντονμπας η Μαχνοβιτσα κτλ
        Στο Κιεβο πασοκοι προσωρινο συμβουλιο με βοηθεκα απο Αγγλογαλους. Το Λβοβ περναει στην Πολωνια.
        Οι Μπολσεβικοι νικουν και απελευθεφωνουν την Σοβιετική Ουκφανια.

        https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%A0%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82_%CE%91%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82

        Ποια ειναι η αστικη επανάσταση στην οποια αναφερεται ο Ε.Βαγενας;;

        Reply
  6. Ανώνυμος

    Η Αλ Νουσρα-Αλ Κάιντα στα προάστια του Χαλεπίου. Πριν από την επίθεση, εξερράγησαν βομβητες του Συριακού στρατού. Τα μέσα μαζικής αποβλακωσης το αποσιωπούν για να μην φανεί ο δολοφόνος.

    Reply
  7. Χρ Παρισης

    Προς ανων. 30.11 ,8.34′ . Αποσιωπουν ,σχεδον οι παντες ( ο καθενας στα πλαισια του ρολου του) , και το ευρυτερο σχεδιο του ΝΑΤΟσιωνιστικου Αξονα στην περιοχη,δηλαδη της δημιουργιας τιυ “Μεγαλυτερου Ισραηλ”, που επισημα εχει διακηρυξει η κυβερνηση της σιωνιστικης οντοτητας. Τουτεστιν, επεκταση του σημερινου Ισραηλ με προσαρτηση του Λιβανου,της Ιορδανιας,της ανατολικης Αιγυπτου,του 1/3 της Συριας,του μισου Ιρακ κ Σαουδ. Αραβιας και μεγαλου μερους της νοτιας Τουρκιας.Δημιουργια επισης ενος “κουρδικου” αμερικανοσιωνιστικου προτεκτορατου,απο
    τιυς κουρδους πρακτορες τους. Η Γαζα ειναι η γενικη δοκιμη. Εννοειται οτι τα ΜΜΕ της Δυσης,ελεγχομενα α κατα 99 ο/ο απο τους ΝΑΤΟσιωνιστες, αποκρυπτουν και αυτο . Συμμετεχει στην συγκαλτψη και ο γνωστος κομπαρσος του θιασου, η δυτικη “αριστερα” ολων των αποχρωσεων που αναπαραγει μονον τα τηλεγραφηματα του Ρωυτερς… οπως κανει κατα καιρους με οτιδηποτε της αναθετουν να διεκπεραιωσει ,υμνογραφιες στο Καρτελ του Φαρμακου, στα “εμβολια”, διαφημιση των “πανδημιων” , αισχρη συγκαλυψη της Νατοικης επιθεσης κατα Ρωσιας και λοιπων χωρων που δε συναινουν στην αποικιοποιηση τους κλπ…

    Reply
  8. Χρ Παρισης

    ανωνυμε 3/12 9.23′ , δε βγαζει αυτο που λες, δειχνει ενα νεαρο σε ενα χωραφι με αιμα στο κεφαλι ,μαλλον νεκρο,και κατι ζωντανα πισω του,σαν ελαφια ειναι. Μηπως ειναι αλλη η παραπομπη σου? Δραττομαι δε της ευκαιριας ( τοχω κλεμμενο ετουτο δω,δεν ξερω τι σημαινει αλλα μου αρεσει και το χρησιμοποιω παντου) να αναφερω οτι βρηκα μια ενδιαφερουσα πληροφορια, την εξης : Κατα το πραξικοπημα του πινοτσετ 11/9/73, η κινεζικη πρεσβεια του Σαντιαγο εκλεισε τις πορτες της στους αγωνιστες που πηγαν να βρουν εκει ασυλο ,αντιθετα με χωρες οπως η Ολλανδια,σκανδιναβικες κλπ, που εσωσαν πολυ κοσμο τοτε. Επισης, η κυβερνηση του Αλλιεντε,ειχε ζητησει ,στην πορεια της ,οικονομικη βοηθεια απο τη Σοβ. Ενωση και …” Δεν νας εδωσαν ουτε δεκαρα” ( λογια του Καρλος Αλταμιρανο, γ.γ . Σοσιαλ.κομματος Χιλης) .Χαιρετε Καισαρες, οι μελλοθανατοι σας χαιρετουν … Και μετα αναρωτιουνται μερικοι …

    Reply
  9. Ανώνυμος

    Το άρθρο που τον βρήκα αναφέρει: Plastov’s painting called The Fascist Flew Over
    Σε πρώτη ανάγνωση το μεταφρασα “ο φασίστας τράπηκε σε φυγή” αλλά μάλλον έχεις δίκιο, εννοεί ο φασίστας πέρασε από πάνω και σκότωσε τον άμαχο βοσκό.
    Είναι η εποχή που ο Στάλιν πίεζε για το άνοιγμα του δεύτερου μετώπου.
    Όσο για τα δύο περιστατικά που αναφέρεις, “καθαρή” επανάσταση υπάρχει μόνο στη θεωρία και στη πολιτική του ΚΚΕ, το οποίο μόλις συγκεντρώσει το αναγκαίο εκλογικό ποσοστό θα οδηγήσει τη χώρα κατευθείαν στον κομμουνισμό και την αταξική κοινωνία. Όλα τα υπόλοιπα επαναστατικά κινήματα είναι γεμάτα από παλινωδιες και πισωγυρισματα.

    Reply
  10. Χρ Παρισης

    4.12. 22.01, Ευχαριστω για τη διευκρινηση. Οσο για το αλλο που αναφερεις, ολο το φασμα της “αριστερας” εμφανιζει μεταφυσικες,τελικα εξωπραγματικες θεωρησεις. Αλλο ομως η καλη τη πιστει πλανη και αλλο το συνειδητο ψευδος απο ανθρωπους που ατομικα η ως οργανωμενη ομαδα ( ας το πω “ελιτ”) εχουν υλικο συμφερον στην κατασκευη και προωθηση ψευδων .Αλλο η καλη τη πιστει πλανη παρ. χαριν ενος “υπεραριστερου”, η ενος “αναρχικου”, αλλο η με πληρη συνειδηση ψευδολογια και εγκληματικη οργανωμενη εξοντωση εκατονταδων χιλιαδων πληβειων απο την συριζαιικη ελιτ των αλητοεκατομμυριουχων ( λιγη η μαλλον καμμια πρακτικη αξια δεν εχει το να τους χαρακτηρισει καποιος “ρεφορμιστες”, “οππορτουνιστες”, κλπ, αντιθετα αυτο λειτουργει ως καλυμμα και μακιγιαρισμα της πραγματικης τους υπαρξης ως συνειδητων δολοφονων της εργατικης ταξης και των λαικων στρωματων). Ενα τελευταιο , αποτελει υβρι και υποτιμηση της ταξικης και επισης της ανθρωπινης ηθικης και νοημοσυνης των θυματων των εγκληματιων του Συριζα, η οποιαδηποτε και υπο οιοδηποτε προσχημα επιχειρηση ξεπλυματος τους μεσω δηθεν “ενιαιων μετωπων της Αριστερας” και λοιπων προκλητικων προτασεων αυτου του ειδους ,που το μονο που αποδειχνει ειναι η πληρης περιφρονηση αυτων που τις αποτολμουν για την υπαρξη και την τυχη αυτου του κοσμου που οι αλητοεκατομμυριουχοι αυτοι κατεστρεψαν και εξακολουθουν σε συμπαιγνια με τη ΝΔ ,να καταστρεφουν.

    Reply
  11. Χρ Παρισης

    “διευκρινιση” ,το ορθο. ( γραφω απο κινητο κ δεν εχω μεγαλη δυνατοτητα διορθωσεων,ουτε τονων).

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *