.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Καταγγελία για την Άρνηση Χώρου Διεξαγωγής του Φεστιβάλ Αναιρέσεις 2024


Κινητοποίηση την Πέμπτη 11/4 στις 11:00 στην Πρυτανεία της Γεωπονικής Σχολής

ΕΞΩ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ – ΜΕΣΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Ανακοίνωση – Καταγγελία για την Άρνηση Χώρων Διεξαγωγής του Φεστιβάλ Αναιρέσεις 2024

Επιδιώκουν την εξαφάνιση των πολιτικών – πολιτιστικών εκδηλώσεων!

Τα τελευταία χρόνια η εύρεση ανοιχτού δημόσιου χώρου που θα μπορεί να πραγματοποιηθεί μια πολιτική ή πολιτιστική δράση έχει καταντήσει εφιάλτης, κυρίως για τις αγωνιστικές δυνάμεις, οργανώσεις και συλλογικότητες. Η κατάσταση έχει ενταθεί μετά το περασμένο καλοκαίρι με την επανεκλογή της κυβέρνησης της ΝΔ, με την ψήφιση του ν. Πιερρακάκη για τα ιδιωτικά ΑΕΙ πριν ένα μήνα και όλη την προσπάθεια «συμμόρφωσης» της κοινωνίας στα «ευρωπαϊκά πρότυπα» ώστε να καταφθάσουν οι επενδυτές.

Πλήθος αρνήσεων και ανάκλησης αδειών από τα Πανεπιστήμια και τους Δήμους για παραχώρηση χώρου στις Αναιρέσεις για την πραγματοποίηση του φετινού φεστιβάλ, ενώ ταυτόχρονα η παραχώρηση στα κοινωφελή ιδρύματα (Νιάρχος, Στέγη Ωνάσση) γίνεται και με το παραπάνω – αναλόγως μάλλον τα κονδύλια επιχορηγήσεων. Τέτοιες αντιδράσεις δεν αντιμετωπίζουν μόνο οι Αναιρέσεις, αλλά και τα υπόλοιπα φεστιβάλ αγωνιστικής και κινηματικής αναφοράς, συλλογικότητες και οργανώσεις του αριστερού και αναρχικού χώρου. Δεν είναι μακρινό το περιστατικό με την ανάκληση της αδείας από την Πρυτανεία του ΕΚΠΑ στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ ή την άρνηση αδείας σε όλα τα φεστιβάλ από την Γεωπονική Σχολή.

Δεν είναι λοιπόν μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι η συνολική πολιτική λογική που προσβλέπει στην οικονομική εκμετάλλευση των ελεύθερων και δημόσιων χώρων, την εκμετάλλευση των χώρων των Πανεπιστημίων, την προσπάθεια να αφανιστούν οι κινηματικοί χώροι που χαλάνε το image του τουριστικού κέντρου, να απαγορευτούν τα πολιτικά – πολιτιστικά δρώμενα που δεν υποτάσσονται στην αφήγησή τους, την ευρύτερη αξιοποίηση και ιδιωτικοποίηση πολιτιστικών χώρων που αποτελούν «φιλέτο» για το κεφάλαιο και τους επενδυτές, ή ακόμα και την υποτίμηση χώρων, βάζοντας λουκέτο, αν δεν θεωρούνται «χρήσιμοι».

Χρειάζεται ειδική αναφορά στους πανεπιστημιακούς χώρους, που πλέον λειτουργούν με ιδιοκτησιακή λογική από τους Πρυτάνεις, Αντιπρυτάνεις και τα Συμβούλια Ιδρύματος, όπου οι managers αποφασίζουν τι εκδηλώσεις θα διοργανώνονται εντός τους, και επικαλούνται δήθεν προφάσεις κατασκευαστικών έργων, καταστροφές των χώρων από τις διοργανώσεις και αβάσιμα επιχειρήματα με λόγια του αέρα. Γίνεται σοβαρή προσπάθεια να υλοποιηθεί ο διακαής πολιτικός στόχος της κυβέρνησης της ΝΔ, της αστικής τάξης και του πανεπιστημιακού κατεστημένου να μεταλλαχθούν τα Πανεπιστήμια σε χώρους κλειστούς, αποστειρωμένους, στα πρότυπα των εξωτερικών κολλεγίων, που δεν θα χωράει η διεξαγωγή πολιτικών – πολιτιστικών φεστιβάλ μέσα σε αυτά, η διοργάνωση συζητήσεων και εκδηλώσεων ή ακόμα και πολιτιστικά δρώμενα από Σωματεία εργαζομένων του Πανεπιστημίου. Η παρουσία τέτοιων φεστιβάλ στα Πανεπιστήμια φαίνεται πως ταρακουνούν τα «πολιτικά» νερά της πόλης και τις συνειδήσεις των επισκεπτών και γι’ αυτό ενοχλούν. Το σύνθημα των πρυτανικών αρχών είναι: «Έξω τα κοινωνικό-πολιτικά και πολιτιστικά φεστιβάλ μέσα οι εταιρείες και τα κέρδη τους», με το αζημίωτο βέβαια για το πανεπιστημιακό κατεστημένο…

Καταγγέλλουμε την χυδαία απάντηση «αρνούμαστε την διοργάνωση του φεστιβάλ» και τη μη παραχώρηση αδείας στις Αναιρέσεις από τη Γεωπονική Σχολή, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, τη Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και το ΕΚΠΑ με απόφαση των οργάνων διοίκησης, Πρύτανη και Αντιπρύτανη, χωρίς καμία αιτιολογία και αφορμή. «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» λοιπόν από τη σύγχρονη χούντα του επιχειρηματικού πανεπιστήμιου. Αλλά από πότε τα πανεπιστήμια και οι δημοτικοί χώροι έγιναν ιδιοκτησία και τσιφλίκι των πρυτανικών και δημοτικών αρχών; Από πού το έχετε πάρει κύριοι πρυτάνεις και δήμαρχοι αυτό το δικαίωμα; Από πού έχετε πάρει το δικαίωμα να στερείτε τη δυνατότητα σε χιλιάδες φτωχούς νέους και εργαζόμενους από τη φτηνή ψυχαγωγία που εδώ και χρόνια φεστιβάλ σαν τις Αναιρέσεις προσφέρουν;

Διαβεβαιώνουμε πως το φεστιβάλ Αναιρέσεις θα πραγματοποιηθεί κανονικά – σε χώρο που θα ανακοινωθεί σύντομα – στις 31 Μαΐου, 1 & 2 Ιουνίου, κόντρα σε πρυτάνεις, κυβέρνηση και κεφάλαιο και στα εμπόδια που βάζουν διαρκώς. Θα συνεχίζουμε να διεκδικούμε το δικαίωμα μας στην πόλη και στις γειτονιές μας, στη διοργάνωση φεστιβάλ και πολιτιστικών δρώμενων κόντρα στα κυρίαρχα πρότυπα που θέλουν αποχαυνωμένη τη σκέψη, σε πείσμα των νόμων της αγοράς και του κέρδους. Οι πανεπιστημιακοί, δημοτικοί και δημόσιοι χώροι πρέπει να είναι ελεύθεροι, να ανήκουν στο λαό και στη νεολαία και στους μαζικούς κοινωνικούς, πολιτιστικούς και πολιτικούς φορείς τους. Δεν θα τους χαρίσουμε. Θα υπερασπιστούμε το δημόσιο χαρακτήρα τους και το δικαίωμα πρόσβασης σε αυτούς.

Φεστιβάλ Αναιρέσεις
ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση, νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση | Οργανώσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 87.50% ( 4
Συμμετοχές )



24 σχόλια στο “Καταγγελία για την Άρνηση Χώρου Διεξαγωγής του Φεστιβάλ Αναιρέσεις 2024

  1. Ανώνυμος

    Οι καπιταλιστικές κοινωνίες κατεβάζουν τους φερετζέδες και δείχνουν απροκάλυπτα το πραγματικό φασιστικό πρόσωπό τους. Είναι πολλά το “προδρομα φαινόμενα” ενός καλπάζοντος Νεοφασισμού.

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Φερετζέδες είχαν κατέβει εδώ και καιρό Και ειδικά σε άλλες χώρες της δύσης ακόμα και λίγα χρόνια μετά την ανατροπή του σοσιαλισμού. Απλά κάποιοι επέλεγαν να μην το βλέπουν. Γνώμη μου βέβαια

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Σε ανέχονται όσο σε φοβούνται.Οταν η ΕΑΑΚ ηταν πρωτοπορα, ενέπνεε φόβο. Παρεπόμενα και η νΚΑ.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Σιγά τον …”φόβο” μεγάλε! Απλά θεωρούσαν είτε ότι τότε τους έκανε “τη δουλίτσα” και την έπαιζαν, είτε ότι η απαγόρευση δεν θα βοηθούσε τους τότε δικούς τους σχεδιασμούς και πολιτικές. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, και μάλλον δοκιμάζουν άλλους δρόμους, χωρίς και να βάνω το χέρι μου στη φωτιά. Θα δείξει. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μιαν αντιδραστική πολιτική, που πρέπει να αποδοκιμάζεται και να στιγματίζεται.

      Reply
      1. μεταβατικος

        Λιγότερο συνωμοσιολόγος ΚΚΕς. Αλλά, όταν σε ταΐζουν ότι όλοι οι άλλοι είναι ρουφιάνοι αντί να κατανοήσεις τι είναι οπορτουνισμός, καταντάς να πιστεύεις ότι η αστική τάξη έπαιξε κάποτε με τα εαακ.
        Και μεγαλύτερο ερώτημα, γιατί παίζει τόσο πολύ με το υπερ-επαναστατικό ΚΚΕ η αστική τάξη; Η κρίτικη από αστικά μέσα έχει καταντήσει πιο τρυφερή και από καρδιά μαρουλιού με μικροεξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Γιατί εν μέσω κατάρρευσης σοσιαλδημοκρατίας δεν ξεσκίζουν το ΚΚΕ; Η απάντηση είναι ότι μάλλον τους βολεύει ο «υπερεπαναστατικός» τρόπος που πολιτεύεται το ΚΚΕ και βολεύει τη δεξιά να αξιοποιείά τη δυναμική του ΚΚΕ για να κρατάει το σοσιαλδημοκρατικό στρατόπεδο διασπασμένο. Κατάντια για ένα ΚΚ να προτεραιοποιεί το σύστημα το παιχνίδι στην αστική πολιτική σκηνή αντί να ανησυχεί για τις επιπτώσεις που θα έχει η άνοδος της επιρροής του.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          ….”να ανησυχεί για τις επιπτώσεις που θα έχει η άνοδος της επιρροής του.”!
          Το τερμάτισες;! Καθόλου σίγουρο.
          Αρκετά εμφανές, ποιοί έχουν την ανησυχία για “τις επιπτώσεις” και πως το αντιμετωπίζουν….

        2. Ανώνυμος

          Όταν καθοδηγητές μας ήταν οι πρώην ελασιτες, μας λέγαν: άμα σε παινεύει ο εχθρός, κάτσε να σκεφτείς τι λάθος έκανες.
          Τα τσοντοκαναλα στάζουν μέλι για τον Κουτσουμπα:
          “… Δημήτρης Κουτσούμπας έχει ξεπεράσει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη δημοτικότητα των αρχηγών…”

        3. Ανώνυμος

          Όταν τα “τσοντοκαναλα” κατά το πως γράφεις έπαιζαν μερόνυχτα Τσιπράκο&παρεάκι δεν σας είδα να διαμαρτύρεστε. Μία φορά βγήκε στην εκπομπή της Γερμανού ο ΓΓ και από τότε έχετε ξεσαλώσει.

          Η δημορικότητα δεν λεει κάτι. Πρώτος σε δημοτικότητα ήταν ο Μπαρμπα Φώτης της ΔΗΜΑΡ.

          Ναι σε πιστέψαμε πως είχες καθοδηγητή “Ελασιτη”. Κάτι σαν τον “κομμουνιστη των 99 ετών” που πέρσι δήλωνε πως ψήφισε Σύριζα

          Η παλιά προπαγάνδα που κάνατε παλαιότερα στα ΜΚΔ πλέον δεν περνάει

          https://laikhexousia.blogspot.com/2024/03/blog-post.html?showComment=1709991024508#c1224081561650961148

        4. Ανώνυμος

          Ο άλλος τρόπος ο όχι και τοσο υπερεπαναστατικός αρχικά προβλήθηκε από τα ΜΜΕ τψν καπιταλιστών σαν υπέρ-υπερ-επαναστατικός. Τότε βέβαια κατηγορούσατε το ΚΚΕ πως δεν είναι και τόσο “επαναστατικό”

          Τελικά ο οροβεβλημένςο υπέρ-υπερ-επαναστατικός τρόπος κατέληξε σε ένα μνημόνιο για μόλις από τότε 99 χρόνια.

          Το ΚΚΕ αποτελεί de-facto την πρωτοπορία της εργατικής τάξης

          Το σοσιαλδημοκρατικό στρατόπεδο είναι διασπασμένο μόνο στα χαρτιά γιατί οι ψήφοι αν ήταν ενιαίο κόμμα θα ήταν λιγότεροι. Η σοσιλαδημοκρατία σε όλο της το φάσμα αποδείχθηκε ο καλύτερος “χορηγός” της Δεξιάς και συγκυβερνήτης της ακροδεξιάς. Ο κεντροαριστερός ψάλτης της για να χρησιμοποιήσουμε ορολογια ΓΑΠ

        5. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 3, ο Τσιπράκος είναι σάρκα από την σάρκα του ΚΚΕ, όπως και ο ΣΥΡΙΖΟ-ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, δημιούργημα του ΚΚΕ και στελεχωμένο από πρώην ΚΚέδες ( το πρώην είναι σχετικό, την ταμπέλα άλλαξαν μόνο, πολιτική κράτησαν την ίδια).
          Η Αλέκα και ο Μενδρέκας τους έκαναν αξιωματική αντιπολίτευση, κατά το πούντο-πούντο το δαχτυλίδι που παίζαμε μικρά, την εποχή δλδ που οι ελασίτες ήταν ακόμα στην εξορία.
          Κοιταχτείτε λοιπόν στον καθρέφτη, καλό θα σας κάνει.

        6. Ανώνυμος

          @Ανώνυμος 17/04/2024 at 15:22, …και το ΝΑΡ, και τα δύο μουλού, και οι τρότσκες, και τα 3/4 του εξωκοινοβουλίου, εξαιρώντας την αναρχία!
          Και σάμπως και η πασοκαρία κατά 90% από το ΕΑΜ δεν προήλθε; “Εγγόνι” του ΚΚΕ. Και σάμπως και η Νουδού δεν έχει έναν σεβαστό αριθμό από πρώην κνίτες, έστω και του ενός φεγγαριού;
          Μην τα λέμε όπως μας βολεύει κάθε φορά!
          Το ΚΚΕ είναι “η Μεγάλη του Γένους Σχολή” με πολλά νόθα εξώγαμα…. της ταξικής πάλης!
          Αλλά τα βλέμματα πάντα στο ΚΚΕ είναι στραμμένα.

        7. Ανώνυμος

          Έχεις μείνει πισω στις εξελίξεις. Το ΚΚΕ έφυγε από τον ΣΥΝ το 1991 μόλις 33 χρόνια πριν. Αφου καταδίκασε θεωώρησε σε συνέδριο λαθεμένη την πολιτική της συνεργασίας με ΕΑΡ – Πασοκογενείς

          Από την μία κατηγορείτε το ΚΚΕ πως δεν συνεργάζεται. Αλλά όταν με τη λογική των μετώπων συνεργαστεί με την σοσιαλδημοκρατία, ε τότε τα καλά, τα θετικά “για την σοσιαλδημοκρατία και τα κακά για το” ΚΚΕ”

          Ξέχασε βέβαια τον ΔΣΕ που εκεί βέβαια δεν υπήρχε σοσιαλδημοκρατία. Και ήταν η [εμπρακτη άρνηση της Βάρκιζας

          Καλά έκανε ο Στάλιν και σας έστελνε στα ψυχιατρεία.

          άλλη μία λούπα αφειρωμένη στην σοσιαλδημοκρατία

          “κάτι σαν τον Λάκη, για χαλαρό βραδάκι.
          Φτηνές ταξιαρχίες, σουβλάκι και ουισκάκι,”

          “Παλιάτσοι αηδοί, για τους αστούς και τους πασιφιστές,
          που δεν γνωρίζουν πως στο Πέραμα,
          χτυπούν κομμουνιστές ακόμη.
          Φωνάξτε αγκαζέ “μ**οι, γ***ια, δ***οι”,
          για να αποτάξετε εκ βαθέων το ΠΑΣΟΚ που σας ενώνει.
          Νεοέλληνα, τ’ αριστερό σου χέρι υπάρχει
          χιλιάδες βάρκιζες με τα γραπτά σου κάθε μέρα να υπογράφει.”

          https://www.youtube.com/watch?v=A9VnIkiyBRA

        8. Ανώνυμος

          Κάπου τσακωμένοι με την λογική, τα γεγονότα και χαμένοι στις ημερομηνίες

          Το ΚΚΕ έφυγε από τον εναίο ΣΥΝ από το 1991. Πριν 33 χρόνια. Έκανε την αυτοκριτική του και αποφάσισε να μην συμμετέχει σε κυβερνήσεις με αστικά κόμματα.

          Αντίθετα ο ΣΥΝ/Συριζα που ψηφίζατε με τα δύ χέρια από το 2012-2019, ποτέ δεν μετάνιωσε για τις συγκυβερνησεις με την Δεξιά(Τζανεττάκη) και την Δεξιά και το ΠΑΣΟΚ(Ζολώτα). Εκείνοι που κατηγφορούν το ΚΚΕ για τις 2 συγκυβερνήσεις του 1989 έδωσαν γη και ύδωρ στο κόμμα του Τσιπράκου και σε πρώην υπουργούς των κυβερνήσεων Τζανεττάκη, Ζολώτα

          Γιά δώστε μία εξήγηση στην ειλικρινή απορία του Teddy
          “Μια απορία από το “βρόμικο ’89″”
          https://teddygr.blogspot.com/2015/10/89.html

          Η αναρχία ένα μεγάλο μέρος της στήριξε τον Τσίπρα. Τουλάχιστον αυτό διαφαίνονταν στο συριζο-indymedia.

          Οι Τρότσκες δεν είναι μαρξιστές και άρα δεν είναι ούτε κομμουνιστές. Τα παράπονα σου στον Μαρξ στην εισαγωγή της “Κριτικής της Πολιτικής Οικονομίας” (ουσιαστικά την βάση για τις εργασίες του στο “Κεφάλαιο”)στην παράγραφο για τους “χυδαίους σοσιαλιστές” που θεωρούν την κατανάλωση ισοδύναμη με την παραγωγή

          Το ΕΑΜ ήταν μέτωπο με τους σοσιαλδημοκράτες. Εγκλωβισμένο τότε το ΚΚΕ στην λογική των μετώπων ήθελε τότε “λαοκρατία”, καλύτερο καπιταλισμό.

          Φαντάζομαι σαν υπερεπαναστάτης που είσαι δεν θα σου άρεσε και τόσο η απόφαση πολλών ανθρωπων απλά να μπορούν απλά να ζήσουν χωρίς τον φόβο της εξορίας, τα πιστοποιητικά κοινωνικων φρονημάτων, τους ταγματασφαλήτες που σεργιάνιζαν, τον φόβο της χούντας ψηφίζοντας από την μεταπολίτευση και μετά κάτι πιο “ελαφρύ” που ξεγέλασε τον κόσμο καμώνοντας πως ήταν “σοσιαλιστικό” με “τριτους πράσινους αραβικούς” και λοιπούς σοσιαλισμούς

          Φυσικά μόνο το ΚΚΕ χρεώνεται την Βάρκιζα. Η σοσιαλδημοκρατία λες και δεν υπόγραψε. Δεν υπήρξε Τσιριμώκος με την γνωστή πολιτική πορεία στο διάστημα της αποστασίας. Φαντάζομαι πως όλοι εσείς που κανετε κριτική για την Βάρκιζα γουστάρατε να γίνει η Ελλάδα “Σοβιετία” για να το γράψω στην δική σας “διάλεκτο”

          Ξεχνάτε παντα βέβαια τον ΔΣΕ. Την έμπρακτη άρνηση της Βάρκιζας Που μόνο ο ΔΣΕ έβαλε στα ίσα το ζήτημα της εξουσίας. Που ήταν μόνο ΚΚΕ.
          Αν δεν υπήρχε το “στιλέτο του Τίτο” στην τότε ενιαία Γιουγκοσλαβία στο τέλος θα πολεμούσαν μόνο τα φαντάσματα του λεγόμενου “εθνικού” -υπό την στρατηγία των αμερικάνων- στρατού (¨Στρατηγέ ιδού ο Στρατός σας¨)

          Η ΝΔ απαρτίζεται κυρίως από πρωην Πασοκους. Για δες το υπουργικο συμβούλιο. Κάποιος μάλιστα έκανε και “κριτική” στο ΚΚΕ πριν 15+ χρόνια
          https://twitter.com/GiannisKas61419/status/1770691191215919392

          Και ένα best of

          https://atexnos.gr/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE%CF%82/

          Σε αντίθεση με άλλα κόμματα ή με παλιούς τίτλους, η ιδιότητα μέλους του κομμουνιστή παύει όταν ο άλλος ή διαγραφεί ή φύγει

          Την μία κατηγορείται το ΚΚΕ γιατί δεν “συνεργάζεται”. Την άλλη το κατηγορείται μόνο αυτό για τα αρνητικά αποτελέσματα της “συνεργασίας”. Μία έτσι, μία γιουβέτσι μια κοκορέτσι. Τελικά μάλλον ο Στάλιν έφταιγε έστελνε παρόμοιες λογικές για τα ψυχιατρεία. Ε ναι σίγουρα ο Στάλιν θα έφταιγε

          Τελικά από το 1991 το ΚΚΕ πήρε απόφαση να μην συνεργαστεί με αστικές δυνάμεις στις “κορυφές”, σε επίπεδο κομμάτων αλλά να κάνει λαϊκά μέτωπα από τα κάτω στην βάση για την καλύτερη οργάνωση της εργατικής τάξης και των συμμάχων της

          άλλη μία λούπα για τον κύριο 17/04/2024 at 15:22

          Rebellion connexion – Η Μπαλάντα του Χημείου
          https://www.youtube.com/watch?v=A9VnIkiyBRA

          Είναι από τα τραγούδια που περιγράφει καλύτερα τον παλιό οπορτουνισμό ή την σοσιαλδημοκρατία. Πλην ενός δυο στίχων ατα υπόλοιπα συμφωνώ με το τραγούδι.

        9. Ανώνυμος

          Θα μου επιτρεψεις 17/04/2024 at 15:22 σαν άλλος ένας φίλος του ΚΚΕ να σε διορθώσω

          Ποτέ ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν κατά του ΝΑΤΟ και της ΕΕ. Σε αντίθεση με το ΚΚΕ. Προτάσεις όπως “να αυτοδιαλυθεί το ΝΑΤΟ” ήταν ή όταν ψήφισαν το Μάαστριχ ο Τσίπρας ήταν 19-20 χρονών είναι επιιεκώς γελοίες δικαιολογίες. Από την στογμη που ανήσεις σε ένα κόμμα “εισπράτεις” και όλα τα καλά και τα κακά του. Πως θα “αυτοδιαλυθεί” το ΝΑΤΟ; Από μόνο του; Χωρίς να αποφασίσουν κάποιες χώρες να φύγουν πχ. η Ελλάδα;

          Ο Τσίπρας έμεινε στον ΣΥΝ μαζί με Μίμη και με τον υπουργό των συγκυβερνήσεων με τη ΝΔ Δραγασάκη, όταν το ΚΚΕ είχε φύγει από το 1991

          Ο Τσίπρας συνεργάστηε με όλους τους ΠΑΣΟΚους που απλά ήθελαν να περάσει το μνημόνιο διαφορετικά μέσω Δημοψηφίσματος για να πετάξουν την ευθύνη στον λαό

          Εκείνες τις εποχές οι τοπικές του ΠΑΣΟΚ άδειασαν για να μεταφερθούν λίγο πιο κάτω σε άλλα γραφεία με την ονομασία Σύριζα πάνω -κάτω στελεχωμένες με τα ίδια πρόσωπα.

          Από την πλευρά σας ψηφίσατε εκείνους που δεν έκαναν αυτοκριτική στις συγκυβερνήσεις με ΠΑΣΟΚ – ΝΔ Τσίπρα Δραγασάκη και λοιπούς. Μαζί & με τους Πασοκους συνδικαλισταράδες στο εργατικό κίνημα Τους πρώην συμβούλους του ΓΑΠ που υποργουοποιήθηκαν και λοιπή “εκλεκτή” παρέα. Κάποια σχόλια είχα δει & για τους “αριστερούς οικονομολόγους”

          Άρα ξαναψηφίσατε ΠΑΣΟΚ σε τότε πιο νέα ούτε καν “συσκευασία” αλλά “βιτρίνα” με τους αναπληρωματικούς από τον πάγκο το ΠΑΣΟΚ να πηγαίνουν να παίζουν στον βασικό κορμό της “ομάδας” του Σύριζα

          Μην κάνετε το κορόιδο

          @ φίλο του ΚΚΕ 18/04/2024 at 14:55

          Που θυμήθηκες με το “λούπα” το τραγούδι της “Μπαλάντας του Χημείου” από τους Rebellion Connexion “;

          Mε τους στίχους “αφιερωμένους” ΄όχι μόνο σε Τζιμάκο Αγγελάκα ως μουσική “απάντηση” σε μουσικό λίβελο προς το ΚΚΕ αλλά και λοιπούς “υπεραριστερούς” που έκαναν εκείνη την εποχή έκαναν “κριτική” στο ΚΚΕ κυρίως της σοσιαλδημοκρατίας

          Χωρις να συμφωνω 100%(συμφωνώ στο 90%) με όλους τους στίχους από το τραγούδι να διαβάσετε ΄τους στίχους αρκετο’ι με πολλά νοήματα.

          https://www.youtube.com/watch?v=A9VnIkiyBRA

          Το από την μία οι “υπερεπαναστάτες” να “φωνάζουν” της αστυνομίας , κατά να την “κράζουν” για να το παίξουν “επαναστάτες”
          & από την άλλη μόλις γίνονται κυβέρνηση μέσω του ΠΑΣΟΚ ( ο Σύριζα ανήκει στο “‘όλον” ΠΑΣΟΚ ) να κάνουν πως δεν θυμουνται τι ψήφισαν Οι σοσιαλδημοκράτες να γίνονται χειρότεροι σε αστυνόμευση και από τους δεξιούς
          Το όλο φαινομενικά “αντιφατικό” σχήμα αποτελεί την ουσία του αυτού που θα λέγαμε ιδεολογικού “Πασοκισμού”

          Τις αύρες τις έφερε η κυβέρνηση Τσίπρα. Η οποία δεν κατάργησε τα ΜΑΤ αντίθετα σε ό,τι προεκλογικά έταζε

        10. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 7, αφού τα κάνατε μαντάρα με τον ΣΥΝ, φύγατε και δεν τρέχει τίποτα, καθαρίσατε!
          Το πιό ωραίο είναι αυτό που είπες: “…Καλά έκανε ο Στάλιν και σας έστελνε στα ψυχιατρεία…”
          Εσύ θα μας κλείσεις στα ψυχιατρεία; μόνο ποταπό ήθος δείχνεις.

          Και τι σχέση έχει το ΚΚΕ με τον Στάλιν; ούτε να σας ξέρει δεν ήθελε ο Στάλιν, ήξερε πολύ καλά τι αποτυχίες είσαστε.
          Ανοίξατε χαρακώματα, βάλατε μέσα τη νεολαία του ΔΣΕ και τους αφήσατε να γίνουν παρανάλωμα των ναπάλμ.
          Μιά ζωή loosers.

        11. Ανώνυμος

          Ο Τσιριμώκος της σοσιαλδημοκρατίας έγινε πρωθυπουργός της Αποστασίας
          Φυσικά ήταν και εκείνος που συνυπόγραψε στην Βάρκιζα
          Αλλά όλο το ξεχνάτε
          Καλά το πάτε

          Την μία λέτε για την Βάρκιζα, την άλλη ξεχνάτε τον ΔΣΕ την έμπρακτη άρνηση της Βάρκιζας. Και φυσικά ξεχνάτε την σοσιαλδημοκρατία που συνυπέγραψε στην Βάρκιζα. Τυχαία μάλλον

          Εσείς λοιπον που καμώνεστε τους μεγαλοεπαναστάτες λοιπον γιατί τωρα σας φταίει και ο ΔΣΕ που ήταν η άρνηση της Βάρκιζας. Η πρωτη φορά που η εργατική τάξη με τους συμμα΄χους της έβαλε το ζήτημα της εξουσίας

          Ποιο ποταπό σχόλιο από το “Ανοίξατε χαρακώματα, βάλατε μέσα τη νεολαία του ΔΣΕ και τους αφήσατε να γίνουν παρανάλωμα των ναπάλμ.” δεν μπορει να υπάρξει.

          Με την ίδια λογική και ο Χο – τσι – μιν που πολέμησε Γάλλους αποικιοκράτες και Αμερικανούς έφταιγε για τις ναπαλμ των Αμερικάνων στο Βιετνάμ

          Καλά το πάτε

          Άρα για σένα ο ΔΣΕ η άρνηση της Βάρκιζας δεν έπρεπε να υπήρχε.
          Αυτό μας γράφεις με άλλα λόγια

          Ποιο αστική θέση δεν υπάρχει Πέρα από την αντίφαση, την μία -και καλά, στα ψέμματα-κατά της Βάρκιζας, την άλλη κατά της άρνησης της Βάρκιζας, πιο αστική θέση δεν υπάρχει

          Την μία το παίζετε κατά της συμφωνλας της Βάρκιζας την άλλη κατά της άρνησης της Βλαρκιζας. Την μία “ο στάλιν παρεμβαίνει” την άλλη “ο στάλιν δεν παρεμβαίνει”. Τελικά αποφασίστε. Ο επαναστατικός σας μαξιμαλισμός βρίσκεται σε συνεχείς αντιφάσεις και αδιέξοδα. Σας οδηγεί κανονικά για τα ψυχιατρεία

          Βγες παλλικάρι και πες “Θέλω καπιταλισμό για να τα κονομησω για να βολευτώ γιατί δεν θέλω να μπλέκω γιατί κοιτάζω την δουλίτσα μου και δεν με νοιάζει”. Τι πιο απλοί λόγοι παρά να το παίζετε “επανασταταράδες”

          Οι δεξιοί είναι ηθικά ανώτεροι από εσάς σε ένα σημείο. Δεν υποκρίνονται το ποιοι πολιτικά είναι

          Όσο για το loosers ποιο αμερικάνικη έκφραση δεν υπάρχει. Αποκαλύφθηκε λοιπον που πολιτικά πιστεύεις. ο ΔΣΕ ήταν έμπρακτος ταξικός πόλεμος με την εργατική τάξη να θέλει την εξουσία. Δεν ήταν nba με defence – defence.
          Σαν αμερικανάκια βέβαια που να καταλάβετε από ελληνική ιστορία.
          Πρωτα έγινε αλλαγή φρουράς μιας και η κεδοντιασμένη από τον πόλεμο και τα αντιααποικιακαά κινήματα Αγγλία έδωσε την σκυτάλη στην φρέσκια Αμερική
          Όπως και στο Βιετνάμ από τους Γάλλους στους Αμερικανούς

          Το ποσο “loosers” ήταν διάβασε τις αστικές εφημερίδες της εποχής με τον εκδότη της Καθημερινής Βλάχο, να θέλει να καλέσει στο τραπέζι τον αντάρτη. Να την κοπανάνε οι αντάρτες από το ένα βουνό στο άλλο

          Αν ακόμα

        12. Ανώνυμος

          Ο ΔΣΕ παραλίγο να έπαιρνε την εξουσία σε όλη την Ελλάδα.
          Οι αντάρτες την είχαν κοπανήσει κάτω από την μύτη Αμερικάνων και συνεργατών από το ένα βουνό στο άλλο χωρίς να τους πάρουν χαμπάρι οι Αμερικάνοι. Που βομβάρδιζαν βράχια!

          Ο εκδότης της Καθημερινής προσκαλούσε μέσα σπό τη εφημερίδα του στο τραπέζι τον φτωχό αντάρτη.

          Καθημερινά γινόντουσαν λιποταξίες από τον λεγόμενο “εθνικό στρατό”. Κάποιοι πήγαιναν με τους Αντάρτες.

          Γιοι πλουσίων για να αποφύγουν την επιστράτευση, τον “εθνικό” στρατό δήλωναν κομμουνιστές, ομοφυλόφιλοι κ.α. για να την “κοπανήσουν” Σκηνές απείρου κάλους που περιγράφει ο Βασίλης Ραφαηλιδης στο βιβλίο του “Ιστορία (κωμικοτραγική) του νεοελληνικού κράτους 1830-1974 ”

          Οι Αμερικανοί είχαν προτείνει σε αντιπροσωπία του ΟΗΕ σε Σοβιετικους να χωριστεί προσωρινά η Ελλάδα σε δύο μέρη.

          Πιο αμερικάνικη έκφραση από το “loosers” δεν υπάρχει. Εμπρακτος ταξικός πόλεμος εγινε στην Ελλάδα μεταξύ 1946-1949 . Δεν ήταν αγωνας αμερικάνικου φουτμπολ ή μπάσκετ. Με συντρηπτική πλειοψηφία σε αριθμό στρατιωτών, πολεμικά μέσα υπέρ Αμερικανών και ντόπιων συνεργατών τους
          Και όμως 4 χρόνια. Αν δεν πρόφταινε το “στιλέτο του Τίτο”. η έμμεση δηλαδή συνεργασία Τίτο – Δύσης

          Φαντάζομαι πως για σένα και το Βιετναμ έφταιγε που αντιστάθηκε. Και που τουβ έρχιναν τις ναπαλμ
          Μάλλον για σένα 18/04/2024 at 18:21 ΄δεν έπρεπε να πολεμήσει.
          Μάλλον για σένα ο Χο -Τσι – Μιν έφταιγε και για τις ΝΑΠΑΛΜ των Αμερικανών. Και ο Χο – Τσι μιν με την “λογική” σου έφταιγε για τις ΝΑΠΑΛΜ στο Βιετνάμ μαζί βέβαια με τον ΔΣΕ στην Ελλάδα

          Ποιο “λουσερ σκηνή,” για να το γράψω στην γλωσσα σου, από τους τρομοκρατημένους αμερικανούς στρατιώτες με την άτακτη φυγή, να την κοπανάνε σχεδόν κρεμασμένοι με το ελικόπετερο από την Πρεσβεία τους στο Νότιο Βιετνάμ το 1976 δεν έχει υπάρξει στην παγκόσμια ιστορία

          Πλέον του παραλογισμού σας, φταίει ο αμυνόμενος για τα όπλα που ρίχνουν οι επιτιθέμενοι -σε λίγο θα φτάσετε να πείτε πως έφταιγαν οι ιάπωνες για τις πυρηνικές βόμβες σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι- να γραψω και άλλες αντιφάσεις
          Την μία είσαστε κατά της Βάρκιζας την άλλη κατά του ΔΣΕ δηλαδή της άρνησης της Βάρκιζας
          Την μία λέγατε πως ο Στάλιν κατεύθυνε το ΚΚΕ, την άλλη λέτε πως το είχε “γραμμένο”
          Ο δήθεν “επαναστατικός”μαξιμαλισμός σας βρίσκεται σε αδιέξοδα

          Μετά παραπονιέστε για το ό,τι ο Στάλιν έστελνε με παρόμοιες λογικές στα ψυχιατρεία. Ε ναι ο Στάλιν έφταιγε

        13. Ανώνυμος

          Ανώνυμε 10, λόγω καταγωγής θέλω Χαϊδάρι, Δρομοκαΐτειο. Όταν έλθει το κόμμα σου εξουσία, φρόντισε το σε παρακαλώ.

        14. Ανώνυμος

          Διόρθωση στο 19/04/2024 at 12:54 στο τέλος

          Να την κοπανάνε οι αντάρτες από το ένα βουνό στο άλλο κάτω από την μύτη των αμερικάνων και των συνεργατών τους. Ποιος άραγε είχε πει “Στρατηγέ ιδιού ο στρατός σας”;

        15. Ανώνυμος

          Ευτυχώς η ηγεσία στο Κόμμα είναι πολύ μετριοπαθής. Ακριβως γιατί η βάση και ο περίγυρος είναι καλύτερα διαβασμένοι / ενημερωμένοι και σε θεωρητικό / ιστορικό επίπεδο και με βάση της εμπειρίες των εποχών του “αντιμνημονίου”

          Βέβαια θα αναγκαστείς να δουλεύεις όπως όλοι μας, με 8ωρο αρχικά και μετά 7ωρο 5ημερο με δωρεάν διακοπές , παιδεία, υγεία, πολιτισμό, αθλητισμό αλλά μάλλον θα το δεις ως “καταπίεση της προσωπικότητας” σου.

          Μάλλον επειδή δεν θα διατάζεις, δεν θα το παίζεις θεωρία, δερβέναγας, και οι αποφάσεις στους χώρους εργασίας θα παίρνονται συνολικά από Γενικές Συνελεύσεις. Ναι θα αναγκαστείς να συναποφασίζεις με εργατική τάξη, σαν και μένα, τον μετανάστη κ.α.. Ως “πρωτοπορία” -όπως θα “αυτοπροσδιορίζεσαι” στην ελλάδα ό,τι δηλώσεις είσαι- θα νοιώθεις πως “καταπιέζεσαι” με αυτή την συνύπαρξη όπως έγραφε ο αστός Τρότσκι στο 1930.

          Το αν θα “σαλτάρεις” ή δεν θα “σαλτάρεις” γιατί δεν θα μπορείς να το παίζεις αφεντικό, δραγουμάνος, ο “κάποιος”, ή επειδή σου “κόπηκε το όνειρο” -που συνηθως παραμένει όνειρο στο 99%- για “κοινωνική ανέλιξη” στον καπιταλισμό ή ή γιατί θα χαθεί η είσοδος στα σαλώνια της αστικής τάξης και θα νοιώθεις “περιορισμένος” ,
          θα είναι δικό σου θέμα

        16. Ανώνυμος

          Οι στίχοι στο τέλος του σχολίου 18/04/2024 at 14:55 από το

          ““κάτι σαν τον Λάκη, για χαλαρό βραδάκι”

          μέχρι και το.

          ” χιλιάδες βάρκιζες με τα γραπτά σου κάθε μέρα να υπογράφει.””

          είναι όλοι από το hip-hop τραγούδι των Rebellion Connexion

          “Η μπαλάντα του χημείου”
          https://www.youtube.com/watch?v=A9VnIkiyBRA

    2. Ανώνυμος

      Τα πολιτικά περιθώρια ελιγμών του αστικού κράτους λιγοστεύουν ως προς την “συναίνεση”, το “καρότιο”
      Αρχίζει από τα “εύκολα”. Άλλη τάξη μεγέθους θα έπαιρναν οι αντιδράσεις αν έκαναν το ίδιο σε φεστιβάλ / συγκεντρώσεις ΚΚΕ / ΚΝΕ

      Δεν πάυει πάντως να είναι μία “δοκιμή” της πολιτικής τους Φυσικά το γεγονός πρέπει να αποδοκιμάζεται και να στιγματίζεται. όπως σωστά επισημαίνει & ο 12/04/2024 at 13:58

      Reply
  4. Θεόδωρος Σαμιωτακης

    Νομιζω οτι η κουβέντα κακώς παει σε θεωρητικά θέματα.Να κρατησουμε οτι σιγα,σιγα,το καθεστως γινεται ολο και λιγοτερο ανεκτικό φτάνοντας,στο σημειο να απαγορευει ( ή να δυσκολευει) και φεστιβαλ.Νομιζω οτι η απαντηση πρεπει να ειναι μια μαζικοτερη παρουσια στο φεστιβαλ κόσμου που ή δεν πήγαινε καθολου ή που περναγε χαλαρα όπως του λόγου μου.Χωρις να επιχειρω να περασω γραμμη και με λινδυνο να γινω γραφικός θα,ελεγα,οτι και στο προγραμμα του φεστιβαλ θα επρεπε,να μπει μια κουβεντα σχετικη με το θεμα( Αυταρχισμός,σκληρυνση καθεστωτος,απαγορευση χρησης δημοσιων χώρων κοινωνικες αντιστασεις κλπ) με συμμετοχη οργανωμενων δυναμεων( οργανωσεων,δημοτικων κινησεων,συνελευσεων γειτονειας) που να ξεπερναει τα όρια της Ανταρσυα

    Reply
    1. Ανώνυμος

      @Θεόδωρος Σαμιωτακης
      Κατά την γνωμη μου αποτελούν για το αστικό κράτος την πιο εύκολη περίπτωση. Στέλνοντας μηνύματα προς την κοινωνία αλλά & προς άλλους “όμορους κοντινούς αριστερούς πολιτικούς χώρους”

      Στην ουσία τους επειδή απέναντί τους δεν είναι π.χ. η ΚΝΕ για νά έχει η ενέργεια τους πολιτικό αντικτυπο και πολιτικό κόστος τους στρέφουν ακόμα βαθύτερα προς την αγκαλιά της όλης σοσιαλδημοκρατίας

      Αυτό αποτελεί & λέγεται αστική πολιτική ως σύνολο

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *