Αγαπητή Νίκη
Από την προεκλογική ακόμη περίοδο και με την πολυδάπανη εκστρατεία σου, αυτό που απέπνεες ήταν σαφές :
“έχω λεφτά, έχω τις πλάτες της εκκλησίας, έχω θράσος όσο κανείς και καμιά ως τώρα, θέλω να γίνω Υπουργός Θρησκευμάτων (αντε και παιδείας)”.
Και σε διόρισαν..
Μπέρδεψες ακόμη και αυτήν την ιδιότητα και συχνά ξεχνιέσαι εντελώς.
Όχι, Νίκη, δεν είσαι Διευθύντρια στη Σχολή Αστυφυλάκων Καρδίτσας, ούτε επιτετραμένη της ηγουμένης σε κατηχητικό ιερατικής σχολής.
Είσαι Υπουργός Παιδείας στην Ελλάδα του Εφιάλτη. Θα τον έχεις ακουστά φαντάζομαι. Δεν ήταν ψάλτης, μη σε μπερδεύει η ομοιοκαταληξία, αλλά κάποιος που πρόδωσε τους συντρόφους του. Οπωσδήποτε, ναι, δε λέω, θα είχε κάποια βάσιμη δικαιολογία. Νοικοκυραίος θα ήταν, θα είχε και οικογένεια.
Εσύ λοιπόν σήμερα, όχι απλά κάλεσες, αλλά διέταξες τους καθηγητές να κάνουν απεργοσπασία σε βάρος των μαθητών τους.
Το ότι αυτή θα είναι online απεργοσπασία, δεν είναι το ουσιαστικό της υπόθεσης. Είναι όμως αυτό που κάνει τον εξευτελισμό σου τέλειο.
Αγαπητή Νίκη, θα το βρεις και εσύ από τους μαθητές, που συνήθως δε μασάνε. Δεν έχουν φτιαχτεί ακόμη τα κοινωνικά φίλτρα που λειτουργούν ως φίμωτρα. Έχουν ένα ελάττωμα τα 15χρονα: Δε φυλαγονται! Η αυθεντική σκέψη και γνώμη του ανθρώπου είναι πάντα η πρώτη. Η δεύτερη, η ζυγιασμένη, έχει περάσει από τα φίλτρα, έχει υπολογισμούς, είναι κολοβή. Ε, οι μαθητές συνηθίζουν να μιλάνε με την πρώτη σκέψη. Και θα σε τελειώσουν, να το θυμάσαι.
Με τη μία το κατάλαβαν, ότι δε σε νοιάζει η πανδημία, αλλά οι μπίζνες με μάσκες και παγουρίνια.
Στο φτερό αντιλήφθηκαν, ότι αντί για 1 μαθητή ανά θρανίο και το πολύ 15 μαθητές ανά τάξη, εσύ και η κυβέρνησή σου θα δώσετε 10 δις για Rafale για ένα πολεμικό ανταγωνισμό που βρωμάει πετρέλαιο και δολάρια. Για αυτό σου κάνουν κατάληψη. Εσύ τους έδειξε το δρόμο για αυτή.
Θα το βρεις όμως και από τους καθηγητές τους.Τους προσέβαλες χοντρά σήμερα. Για δύο λόγους.
Πρώτον, τους είπες να μη κάνουν αγωγή παιδείας, πολιτισμού και αξιών, αλλά να γίνουν θλιβεροί παιδονόμοι, απουσιολόγοι κατηχητικού, κατοχικοί κουκουλοφόροι και χώροφύλακες.
Δεύτερον, τους ζήτησες να γίνουν απεργοσπάστες.
Νίκη, ξέρεις τι είναι απεργοσπάστης;
Θα δανειστώ ένα απόσπασμα που αποδίδεται στον Τζακ Λόντον:
«Αφού ο θεός τελείωσε με τους κροταλίες, τα βατράχια και τις νυχτερίδες, του είχε περισσέψει μια αηδιαστική ουσία με την οποία έφτιαξε τον απεργοσπάστη (scab).
Οταν ο απεργοσπάστης περπατά στον δρόμο, οι άνθρωποι του γυρίζουν την πλάτη, οι άγγελοι κλαίνε στον παράδεισο, ενώ ο Διάολος κλείνει τις πύλες της κολάσεως για να τον κρατήσει μακριά.
Κανένας άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα να γίνει απεργοσπάστης όσο υπάρχει ακόμη μια λιμνούλα με νερό για να πνιγεί και ένα σκοινί για να κρεμαστεί.
Συγκρινόμενος με τον απεργοσπάστη ο Ιούδας ο Ισκαριώτης ήταν ένα πραγματικός κύριος. Αφού πρόδωσε το θεό του είχε τουλάχιστον την αξιοπρέπεια να απαγχονιστεί. Ο απεργοσπάστης δεν έχει ούτε αυτή”
Άκουσε τώρα να δεις Νίκη.
Δεν είναι μόνο ότι οι καθηγητές δεν έχουν υποχρέωση να γίνουν απεργοσπάστες για χάρη μιας ηλίθιας πολιτικής που ακολουθείς
Είναι κάτι πιο σημαντικό : Οι καθηγητές έχουν υποχρέωση να διαδώσουν αυτό τον ορισμό του απεργοσπάστη, μέσα από τη διδασκαλία τους. Ακόμη και αν πας κάπου με τα ΜΑΤ και ένα παππά να χώσεις μια κάμερα, το ίδιο πράγμα θα ακουστεί και από εκεί. Βλέπεις το δίκιο είναι σαν το θαλασσινό νερό. Ότι ατσαλένια μεγαθήριο να ρίξεις στη θάλασσα, ενώ φαίνεται ότι ξεσκίζει και εκτοπίζει τα νερά, στο τέλος κατατρώγεται από αυτά.
Ομολογούμε ότι κάποιοι και κάποιες από μας θα δουλέψουμε με πάθος για αυτό
ΥΓ: κράτα πρόχειρη μια από εκείνες τις μάσκες σεντόνια. Θα σου χρειαστεί να κρυφτείς…