.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Στην Ομόνοια δεν έγινε ληστεία, μπάτσοι και αφεντικά έκαναν δολοφονία


νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση
Στην Ομόνοια δεν έγινε ληστεία, μπάτσοι και αφεντικά έκαναν δολοφονία

Στις 21 Σεπτεμβρίου 2018 πέφτει νεκρός ο Ζακ Κωστόπουλος, μετά από άγριο ξυλοδαρμό σε κεντρικό κοσμηματοπωλείο της Αθήνας. Ενώ ακόμα είχε τις αισθήσεις του, αστυνομικοί της περιοχής μαζί με τον καταστηματάρχη του έδωσαν τη χαριστική βολή, αφήνοντας τον να υποκύψει στα τραύματα του. Αφεντικά, αστυνομία, ΜΜΕ και κυβέρνηση προσπάθησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να παρουσιάσουν το περιστατικό ως μία ληστεία από έναν άνθρωπο του περιθωρίου, τοξικομανή, που εισέβαλε ένοπλος για να διαπράξει μια ακόμα ληστεία.

Φυσικά αμέσως μετά αποδείχθηκε πως ούτε ένοπλος ήταν ούτε υπό την επήρεια ουσιών, δεν είναι όμως αυτό το κύριο. Το ζητούμενο είναι ότι η επίθεση αυτή δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, καθώς καθημερινά οι επιθέσεις που δέχονται οι άνθρωποι γύρω μας, ρατσιστικές, ομοφοβικές, σεξιστικές, στον εργασιακό τους χώρο και αλλού, πληθαίνουν. Το περιστατικό αυτό έρχεται να καταδείξει με τον πιο άμεσο τρόπο πως η κοινωνία της δήθεν ισότητας, του νόμου και της τάξης, της περιβόητης «κανονικότητας» που ο κόσμος του κεφαλαίου ευαγγελίζεται, έχει πολύ σαθρά θεμέλια. Η δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου αποτελεί την κορύφωση της καταπίεσης των ατόμων που βρίσκονται μακριά από τα καθώς πρέπει πρότυπα της κοινωνίας που ζούμε! Μιας κοινωνίας, του νόμου και της τάξης, που στέκεται φοβικά και εχθρικά απέναντι σε άτομα με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις, τοξικοεξαρτημένους, τρανς, λεσβίες, γκέι, αναγκάζοντας τους να ζουν στο λεγόμενο περιθώριο, που το ίδιο το κράτος δημιουργεί γι΄ αυτούς. Και καθώς τους οδηγεί στο «περιθώριο», είναι το ίδιο που τους σκοτώνει. Επιδιώκουν έναν εμφύλιο των «από κάτω», την επίθεση στο καθετί διαφορετικό, προκειμένου να μείνουν στο απυρόβλητο οι πραγματικοί ένοχοι της κατάστασης που βιώνουμε.

Ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του Ζακ, και η δικαιοσύνη ακόμα να δοθεί. Ένα χρόνο μετά, και η ελληνική κοινωνία μαστίζεται από όλο και μεγαλύτερο ποσοστό γυναικοκτονιών, βιασμών, επιθέσεων σε τοξικομανείς και LGBTQ+ ατόμων, ενώ όλοι οι νόμοι που έρχονται να περάσουν, αφήνουν τα άτομα αυτά εκτεθειμένα όλο και περισσότερο. Από τις γυναικοκτονίες στη Ρόδο και την Κέρκυρα, μέχρι τις απολυμένες εγκύους, τα περιστατικά βιασμού, τις επιθέσεις σε ΛΟΑΤΚΙΑ άτομα, η επίθεση συνεχίζεται ενώ τα αστικά μέσα συγκαλύπτουν κάθε είδους επίθεση. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά του φεγγαριού! Ένα πολύμορφο ρεύμα ριζοσπαστικοποίησης και προβληματισμού, κινητοποιείται αντιστέκεται και παλεύει στην πράξη απέναντι σε κάθε καταπίεση.

Για τη νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση, η πάλη ενάντια στις έμφυλες ανισότητες και τη σεξιστική βία, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ταξικής πάλης. Από τον Ζακ μέχρι τον δολοφονημένο Αλβανό εργάτη στην Κέρκυρα και την Ελένη, να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα ομοφοβίας, σεξισμού, ρατσισμού. Όπως παλεύουμε καθημερινά για να ανατρέψουμε την επίθεση του κεφαλαίου στον κόσμο της εργασίας, παλεύουμε για να ξεριζώσουμε τις σεξιστικές και φασιστικές αντιλήψεις και πρακτικές από την κοινωνία, για μια κοινωνία χωρίς ταξικές ή έμφυλες ανισότητες!

Όσο οι κοινωνικές αντιθέσεις οξύνονται εμείς αντιστεκόμαστε σθεναρά. Όχι μια ακόμα δολοφονημένη αδερφή μας! Τέρμα πια στις κοινωνικές ανισότητες! Στις 21 Σεπτεμβρίου διαδηλώνουμε ενάντια στην ομοφοβία, στο ρατσισμό και στις έμφυλες διακρίσεις.

21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΓΛΑ∆ΣΤΩΝΟΣ ΣΤΙΣ 14:00
ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤΙΣ 15:30
Η ΖΑΚΙ ΖΕΙ, ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ!
ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ- Η ΖΑΚΙ ΖΗΤΑΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ!

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 97.50% ( 4
Συμμετοχές )



35 σχόλια στο “Στην Ομόνοια δεν έγινε ληστεία, μπάτσοι και αφεντικά έκαναν δολοφονία

  1. Left G700

    ΜΗΠΩΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΡΙΓΥΡΩ ΚΑΝΑΣ ΝΕΟΛΑΙΟΣ ΤΗΣ νΚΑ;

    Το θέλω για να μου λύσει την παρακάτω απορία:

    Συντρόφισσα/σύντροφε, μεταξύ άλλων διαβάζω στην ανακοίνωσή σας και τα εξής:

    Για τη νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση, η πάλη ενάντια στις έμφυλες ανισότητες και τη σεξιστική βία, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ταξικής πάλης. Από τον Ζακ μέχρι τον δολοφονημένο Αλβανό εργάτη στην Κέρκυρα και την Ελένη, να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα ομοφοβίας, σεξισμού, ρατσισμού. Όπως παλεύουμε καθημερινά για να ανατρέψουμε την επίθεση του κεφαλαίου στον κόσμο της εργασίας, παλεύουμε για να ξεριζώσουμε τις σεξιστικές και φασιστικές αντιλήψεις και πρακτικές από την κοινωνία, για μια κοινωνία χωρίς ταξικές ή έμφυλες ανισότητες!

    Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου εξηγήσεις βάσει ποίων στοιχείων εντάσσετε το φόνο τής Ζάκι (ακολουθώ τη δική σας προσφώνηση) στα εγκλήματα «ομοφοβίας, σεξισμού, ρατσισμού»; Εγώ, από όποια μεριά και πρίσμα να δω το γεγονός, το βγάζω ότι ανήκει στην κατηγορία τών εγκλημάτων ιδιοκτησίας. Κι όσες επαληθεύσεις κι αν έκανα, πάντα το ίδιο μού έβγαζαν.

    Για πες.

    Reply
    1. ΑΩ

      Δεν μπορεί να σου εξηγήσει κανείς τίποτα γιατί η πολιτική σου σκέψη φτάνει μέχρι τον αστυνομικό “συνδικαλιστή” που είπε για το φόνο και τη στάση της αστυνομίας “Αυτή είναι η πρακτική και σ’ όποιον αρέσει”.
      Είναι θλιβερή η προσπάθειά σου να αποδομήσεις το ΝΑΡ με τέτοια σχόλια, ανεξάρτητα από το αν τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή απλά έχεις την τάση να γράφεις εξωφρενικές ρατσιστικές και ακροδεξιές αηδίες που διακινούνται στα ΜΜΕ για να τραβήξεις την προσοχή.
      Βρες ένα χόμπι καλύτερα

      Reply
      1. Left G700

        Όχι, ΑΩ μου. Όχι. Δεν μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τίποτε, γιατί η ανακοίνωσή σας στο συγκεκριμένο ζήτημα που θίγω είναι όχι απλώς στον αέρα, αλλά στο έξω διάστημα. Πάρτε πτυχίο[*] πρώτα και μετά ελάτε να συζητήσουμε.

        [*] Στην πολιτική. Ξεκινήστε από το Δημοτικό και βλέπουμε.

        Reply
        1. ΑΩ

          Παραβλέπω την κρίση μετριοφροσύνης που σε έπιασε πάλι.
          Αυτό που αναμασάς τη ρητορική των ρατσιστικής ακροδεξιάς σαν συνταγή για την αριστερά να το προσέξεις. Είδες που οδήγησαν οι επιρροές στη ΛΑΕ από τέτοιες λογικές

        2. Left G700

          ΑΩ μου, αυτό τώρα το συνειδητοποίησα και δεν γίνεται να μη στο δώσω να το φας με το κουταλάκι του γλυκού (για να κρατήσει το “μαρτύριό” σου πιο πολλή ώρα):

          Τι ισχυρίστηκα εγώ (και το ισχυρίστηκα και εδώ και αλλού από την πρώτη στιγμή που “έσκασε” το περιστατικό); Ισχθρίστηκα ότι έχουμε να κάνουμε με ένα καραμπινάτο έγκλημα ιδιοκτησίας. Ναι; Ναι.

          Πήγαινε τώρα, ξεφτέρι μου, που αν σε είχαμε στον εμφύλιο δεν θα βγάζαμε ούτε την άνοιξη του ’46, για πήγαινε πάνω-πάνω στη σελίδα και πες μου τι διαβάζεις. Γιατί εγώ διαβάζω αυτό:

          νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση
          Στην Ομόνοια δεν έγινε ληστεία, μπάτσοι και αφεντικά έκαναν δολοφονία

          Λοιπόν, αητέ μου;;; Γιατί ζητάς από εμένα τα ρέστα και δεν τα ζητάς από τους συντρόφους σου “της καθοδήγησης” που λένε τα ίδια με άλλα συνώνυμα λόγια;;;

          Άιντε, μάζεψε τα ξεπουπουλιασμένα φτερά σου τώρα, που γέμισαν την Παντιέρα και θα σου βάλει δικαίως χέρι η Διαχείριση, και προσπάθησε αυτό που έχει σημασία, αυτό που έχει τη μόνη σημασία:

          Συμμάζεψε τα μυαλά σου!

        3. ΑΩ

          Λίγο παρακάτω ο παρεξηγημένος πλην “κανονικός Λεφτ γράφει:

          “Για τη gender dysphoria τους δεν τους φταίμε εμείς οι κανονικοί για να τα βάζουν με την κανονικότητα. Ας βρουν άλλους τρόπους για να την καλμάρουν. Στην τελική, ας ζητήσουν τα ρέστα από τη φύση (ή την κοινωνία, αν αποδέχονται τη θεωρία του/της/του Judith Butler)!”

          Η ακατάσχετη φλυαρία του πληκτρολογίου σε εκθέτει. Έχεις γεμίσει την Παντιέρα με αναρτήσεις αυτού του στιλ από το ρεπερτόριο των Αδώνηδων και λοιπών της ρατσιστικής δεξιάς.

        4. Left G700

          ΑΩ μου και ξεφτέρι μου, μπροστάρη τού αγώνα και τα λοιπά, αφού μας πεις για την ταμπακιέρα που σου έδωσα να φας με το κουταλάκι τού γλυκού στο σχόλιό μου στο οποίο απαντάς, για πες μας με δικά σου (αλλά κατανοητά) λόγια ποιο είναι το πρόβλημα με το απόσπασμα από το σχόλιό μου στο ThePressProject που έβαλες.

          Περιμένω! (κοίτα να μη με στήσεις όπως στο άλλο “ραντεβού” μας –ξέρεις εσύ: εκείνο όπου θα μου έφερνες τα πειστήρια που αποδεικνύουν ότι έχω μιλήσει εδώ –ή και οπουδήποτε αλλού– για “λαθροεισβολείς” ή ότι έχω εισηγηθεί “τον βομβαρδισμό τώ βαρκών με τους πρόσφυγες”…).

  2. Left G700

    ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΗ (ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΒΛΕΠΕΙ) ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ

    Είδα λίγο νωρίτερα στο ThePressProject ένα συναισθηματικά έντονα φορτισμένο άρθρο τής Άννας Κουρουπού, της γνωστής ΛΟΑΤΚΙ ακτιβίστριας, για τον Ζακ. Το διάβασα με προσοχή (είμαι συναισθηματικός και το συναίσθημα των Άλλων δεν με αφήνει ασυγκίνητο). Όμως, σε κάποιο σημείο, διάβασα κι αυτό:

    Εσύ που πίνεις 6-7 ποτήρια ουίσκι και καπνίζεις μπροστά στα παιδιά σου μιλώντας για κανονικότητα; Να τη βράσω την κανονικότητά σας. Τη βολέψατε στριμωχτά σ’ ένα αθλητικό παπούτσι που έγινε σχεδόν κόκκινο απ’ το αίμα.

    Εκτός από συναισθηματικός, είμαι και ειλικρινής. Έτσι, δεν σας κρύβω ότι «τα πήρα». Έπιασα, λοιπόν, κι έγραψα ένα σχόλιο. Όχι με έκπληξή μου, η Κουρουπού απάντησε πριν περάσει πολύ ώρα (είναι μαχητική κι «αντράκι», όλα κι όλα). Παραθέτω τον μέχρι στιγμής διάλογό μας (δικό μου αρχικό σχόλιο, απάντηση της Κουρουπού, ανταπάντηση δική μου):

    Left G700 • 2 ώρες πριν

    Στο φοιτητάκο που σ’ έχει ερωτευτεί
    θα σε καταγγείλω πονηρή μου Λοατκί!

    Καλά θα κάνουν οι ΛΟΑΤΚΙ ακτιβίστριες σαν την Αννα Κουρουπού (ή ακτιβιστές σαν τον Λύο Καλοβυρνά, παραδείγματος χάρη) να αφήσουν τη σεξουαλική κανονικότητά μας ήσυχη. Αυτή, ουδόλως επηρεάζεται από τα πόσα ουίσκι (ή μπύρες, λέω εγώ) πίνουμε την ημέρα ή από το αν καπνίζουνε μπροστά στα παιδιά τους όσοι σεξουαλικώς κανονικοί έχουν ήδη παιδιά. Θα επηρεαστεί μόνο αν τα αγοράκια, αντί για κοριτσάκια, αρχίσουν να γουστάρουν άλλα αγοράκια (το αντίστοιχο ισχύει για τα κοριτσάκια). Για τη gender dysphoria τους δεν τους φταίμε εμείς οι κανονικοί για να τα βάζουν με την κανονικότητα. Ας βρουν άλλους τρόπους για να την καλμάρουν. Στην τελική, ας ζητήσουν τα ρέστα από τη φύση (ή την κοινωνία, αν αποδέχονται τη θεωρία του/της/του Judith Butler)!

    Εντάξει; Έτσι μπράβο! Τώρα συνεννοηθήκαμε!
    ______________________________

    Άννα Κουρουπού ↱ Left G700 • 2 ώρες πριν

    Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ. Αφήστε τα άτομα που έχουν δυσφορία με το φύλο τους ή με τη σεξουαλικότητα τους και μη τους ποδοπατάτε το κεφάλι με κλωτσιές,μέχρι να πεθάνουν. ΤΩΡΑ συνεννοηθήκαμε.
    ______________________________

    Left G700 ↱ Άννα Κουρουπού • μία ώρα πριν

    Άκου, φιλενάδα:

    Ούτε εγώ, ούτε κάποιος από την οικογένειά μου, ούτε κάποιος από τους φίλους μου ή και τους γνωστούς μου δυσφόρησε ή δυσφορεί με τη δική σας δυσφορία και, πολύ περισσότερο, «σας ποδοπάτησε στο κεφάλι με κλωτσιές μέχρι να πεθάνετε»! Συνεπώς, να προσέχεις τα λόγια σου! Και μη μου γράφεις μες την καλή χαρά «ακριβώς αυτό λέω κι εγώ»! Καθόλου «αυτό ακριβώς λες»! Και μην κάνεις τη Γερμανίδα! Κατάλαβες πολύ καλά (ξύπνια είσαι) το point μου. Το κατάλαβες μέχρι κεραίας και γι’ αυτό δυσφορείς. Γιατί εκείνο που θέλετε πολλές και πολλοί από εσάς είναι να κηρύξετε την κανονικότητα παράνομη (ό,τι χρειάζεται η ΧΑ για να επιστρέψει στη Βουλή εν χορδαίς και οργάνοις!).

    Ε, όχι, ρε φιλενάδα! Όχι και πάλι όχι! Κι αν μια κάποια ανεγκέφαλη, τυφλή και κουφή Αριστερά σάς χαϊδεύει τ’ αυτιά, να ξέρεις ότι δεν είμαστε όλοι οι αριστεροί και οι αριστερές χαϊβάνια!

    Reply
  3. Μαρλ

    Τι σημαίνει κανονικος κανονικοτιτα, λευτ? .. πολυ χρονο χανεις με το να καταλαβαινεις το ποιντ και να δειχνεις οτι δεν θελεις να το καταλαβεις .. εν ολίγοις , ψιριζεις την μαιμου, που λεγανε και στο χωριο μου .. εχεις μπροστα σου κρατος, καπιταλισμο, ιμπεριαλισμο, ενα ολοκληρο σύστημα καταπιεσης. Αληθεια τι προσφαιρουν αυτες οι συζητισεις ; Οι φασίστες και τα παρακλάδια της ΧΑ , θα υπάρχουν οσο υπάρχει καπιταλισμός, αφεντικά ,μπάτσοι κτλπ. Τοτε να διώξουμε και τους μετανάστες γιατι μπορει να επανέλθει η ΧΑ δυναμικά στην βουλη ..

    Reply
  4. Left G700

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ «ΜΕΤΩΠΟ»

    Στο μεταξύ, η κουβέντα περί Ζακ στην ανάρτηση-αναδημοσίευση κειμένου τής Άννας Κουρουπού από το ThePressProject (λινκ), από την οποία κουβέντα και πόσταρα τρία σχόλια παραπάνω, συνεχίζεται …φουντωμένη. Δεν μεταφέρω άλλα σχόλια. Όποιος θέλεις μπαίνει και βλέπει (ή και συμμετέχει στη συζήτηση).

    Reply
    1. Κώστας

      Μπείτε να διαβάσατε τον λεφτ να διακινεί ναζιστικές θεωρίες περί μη κανονικότητας των ΛΟΑΤΚΙ

      Κώστας

      Reply
      1. Left G700

        Αχ, Κώστα μου… Χέσε με εμένα! Τι είμαι εγώ στο κάτω-κάτω τής γραφής; Ένα μυρμηγκάκι! Εδώ υπάρχουν χειρότερα. Πολύυυ χειρότερα! Πάρε καρδιοτονωτικά δίπλα σου, να τα έχεις πρόχειρα, καλού-κακού, και μάθε τα εξής μαύρα κι άραχλα μαντάτα (μαχαιριές πανάθεμά τα):

        Υπό την επήρεια της ναζιστικής ιδεολογίας βρίσκεται (εκτός από μένα –εννοείται αυτό και δεν θα το επαναλάβω) και ολόκληρη η Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρία, η οποία, ακόμα και στην τελευταία έκδοση του DSM (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders), την DSM-5 που βγήκε το 2013, ακόμα κι εκεί όπου υιοθετεί τον ηπιότερο δυνατό χαρακτηρισμό για τους ΛΟΑΤΚΙ, μιλάει για Δυσφορία Φύλου (Gender Dysphoria). Είδες, οι αλήτες οι κρυπτοναζί; Είδα να λες! Πιάνουν και συνδέουν μια αντικανονική κατάσταση, όπως είναι η δυσφορία, με τους ΛΟΑΤΚΙ. Γιατί, κύριε; Δυσφορία έχουμε όταν υποφέρουμε από βαρυστομαχιά. Δυσφορία έχουμε όταν δεν επισκεφτήκαμε την τουαλέτα για τρεις ή τέσσερις μέρες. Δυσφορία έχουμε όταν πάσχουμε από ΧΑΠ και δυσκολευόμαστε να αναπνεύσουμε. Αλλά, όταν πάμε στο κρεβάτι με τον Μήτσο τον υδραυλικό (μένει στο Αιγάλεω και γι’ αυτό έγινε ψυκτικός· άμα έμενε στο Περιστέρι θα γινόταν ψυκτικός, όπως είπε κι ο Κούλης), μια χαρά περνάμε. Δυσφορία;;; Ποια δυσφορία; Ευφορία και των γονέων!!!

        Αλλά υπάρχουν και χειρότερα, Κώστα μου. Τρισχειρότερα! Πάρε βαθιά αναπνοή:

        Υπό την επήρεια της ναζιστικής ιδεολογίας βρίσκεται ακόμα και η ίδια η Τζούντιθ Μπάτλερ! Δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις, ε; Κι εγώ έτσι αντέδρασα όταν το έμαθα. Δυστυχώς είναι η μαύρη αλήθεια. Διότι:

        Ξέρεις πώς τιτλοφόρησε η Μπάτλερ το βιβλίο της, το κορυφαίο βιβλίο της, αυτό που το 1990 συντάραξε όλη την (ΛΟΑΤΚΙ) academia και την ΛΟΑΤΚΙ παγκόσμια κοινότητα του γενικού πληθυσμού, λανσάροντας τη θεωρία τής «κοινωνικής κατασκευής τού φύλου»; Να πώς:

        Gender trouble: feminism and the subversion of identity

        Μετάφραση που επιλέχτηκε από τον μεταφραστή τής ελληνικής έκδοσης (εκδόσεις Αλεξάνδρεια, 2009):

        Αναταραχή φύλου: ο φεμινισμός και η ανατροπή τής ταυτότητας

        Και σε ρωτώ, Κώστα μου: είναι λέξη σωστή αυτό το trouble που διάλεξε η/ο/το Τζούντιθ Μπάτλερ για το βιβλίο της/του/του;;; Κοίτα πώς ερμηνεύει το αγγλόγλωσσο Λεξικό τού Πανεπιστήμιου του Κέιμπριτζ τη λέξη:

        1) problems or difficulties

        2) a situation in which you experience problems, usually because of something you have done wrong or badly

        3) a characteristic of someone or something that is considered a disadvantage or problem

        4) problems or difficulties caused by something failing to operate as it should

        Βλέπεις; Βλέπω να λες! Η λέξη trouble συνδέεται με αντικανονικές, εκτός τού συνήθους, του αναμενόμενου και τα λοιπά. Έχει πέσει ή δεν έχει πέσει και η/ο/το Τζούντιθ Μπάτλερ στη θανάσιμη αγκαλιά τής ναζιστικής ιδεολογίας;;;

        ΥΓ Βάλε μυαλό, ρε σύ! Βάλε μυαλό! Τόσα χρόνια που σε ξέρω στις ίδιες αρρωστημένες εμμονές είσαι κολλημένος! Και θέλεις και να συμμετάσχεις στην «επαναθεμελίωση της Αριστεράς»!… Έτσι, ρε κακομοίρη, θα συμμετάσχεις εποικοδομητικά;;; Αιχμάλωτος και δεμένος χειροπόδαρα σε ιδεοληψίες, προκαταλήψεις και στρουθοκαμηλισμούς, που είναι φως φανάρι ότι αποτελούν προϊόντα τής θεόφτωχης, τεμπέλικης και δειλής σκέψης ενός ημιμαθούς και πασαλειμματία ανθρώπου;;;

        Άιντε, καημένε! Πάρε μπρος! Θα πεθάνεις μια μέρα! Και θα πεθάνεις μέσα στα σκοτάδια!

        Reply
      2. Left G700

        ΔΙΟΡΘΩΣΗ:

        Η λέξη trouble συνδέεται με αντικανονικές, εκτός τού συνήθους, του αναμενόμενου και τα λοιπά = Η λέξη trouble συνδέεται με αντικανονικές καταστάσεις και συνθήκες, εκτός τού συνήθους, του αναμενόμενου και τα λοιπά

        Reply
      3. Left G700

        ΔΙΟΡΘΩΣΗ #2:

        (μένει στο Αιγάλεω και γι’ αυτό έγινε ψυκτικός· = (μένει στο Αιγάλεω και γι’ αυτό έγινε υδραυλικός·

        Reply
      4. Κώστας

        Λεφτ μια απλή ανάγνωση εδώ https://www.politeianet.gr/books/9789602214695-butler-judith-alexandreia-anatarachi-fulou-197558 αναδεικνύει σε ποιον πανικό είσαι για να επικαλεστείς την Τζούντιθ Μπάτλερ σαν συνηγορο σου περί του ότι οι ΛΟΑΤΚΙ δεν είναι κανονικοί.

        Και εδώ 5 πράγματα για την στοχάστρια που επικαλέστηκες σαν εκπρόσωπο του σεξισμού, της ομοφοβίας, της φαλλοκρατίας και της πατριαρχίας. https://el.wikipedia.org/wiki/Τζούντιθ_Μπάτλερ#Αναταραχή_Φύλου:_Ο_φεμινισμός_και_η_ανατροπή_της_ταυτότητας_(1990)

        Είσαι τόσο άσχετος αλλά και κουτοπόνηρος, νομίζες πως θα πείσεις κάποιον πως για να λέει η Μπάτλερ “αναταραχή” πάει να πει πως συμφωνεί μαζί σου περί μη φυσιολογικότητας. Το ακόμα χειρότερο, και αρκετά πιθανό, είναι να μην είσαι κουτοπόνηρος και όντως να πιστεύεις πως η Μπάτλερ θεωρεί πως οι ΛΟΑΤΚΙ δεν είναι φυσιολογικοί. Θα στο χαλάσω, η Μπάτλερ δεν έχει τα μυαλά τα δικά σου και του Αμβρόσιου

        Κώστας

        Reply
        1. Left G700

          Ρε Κώστα! Δεν βαρέθηκες, ρε άνθρωπε (δεν σε περιγράφω άλλο!) να συνομιλείς όπως οι κλεφτοκοτάδες βγαίνουν για «ψώνια»; Μ’ άλλα λόγια, δεν βαρέθηκες να παριστάνεις τον κουτό (ή να επιδεικνύεις την κουταμάρα σου), διαστρέφοντας και διαστρεβλώνοντας το νόημα αυτών που σου λένε οι άλλοι;

          Ποιος μίλησε, ρε κακόμοιρο, για μια Μπάτλερ που ταχαδήθεν είναι «εκπρόσωπος του σεξισμού, της ομοφοβίας, της φαλλοκρατίας και της πατριαρχίας» (βέβαια, από μια άποψη, είναι εκπρόσωπος του σεξισμού καθώς και της αντίστροφης από την ομοφοβία φοβίας, αλλά δεν περιμένω να το καταλάβεις αυτό· με την καμία!); Εγώ; Βρε κουφιοκεφαλάκη, Μπάτλερ διαβάζω από την εποχή που εσύ ακόμα αγνοούσες την ύπαρξή της (ή στην καλύτερη τη μπέρδευες με τη Τζόντι Φόστερ ή νόμιζες ότι πρόκειται για παλιά Αμερικανίδα τενίστρια που κέρδισε το Γουίμπλεντον στο απλό γυναικών το 1957!). Λες να μην ξέρω τι καπνό φουμάρει η Μπάτλερ; Την/τον/το Μπάτλερ την/τον/το έφερα εδώ για να σου δείξω το πασιφανές και απλό απλούστατο γεγονός ότι ακόμα και αυτή/αυτός/αυτό κάπως έπρεπε να βαφτίσει τη μη κανονικότητα στον ανθρώπινο σεξουαλικό προσανατολισμό, δηλαδή κάποια ετικέτα έπρεπε να βάλει στην (ισχνότατη) μειοψηφία τών ανθρώπων που ο σεξουαλικός τους προσανατολισμός, κλίση, επιθυμία και τα λοιπά έρχεται σε σύγκρουση με αυτά που η φύση τού βιολογικού τους φύλου έχει προγραμματίσει. Και τι βρήκε; Όσο κι αν προσπάθησε να ρίξει τους ΛΟΑΤΚΙ στα όσο πιο μαλακά γίνεται, δεν βρήκε τίποτε καλύτερο από το trouble! Τι «ταιριαστή» λέξη για την …κανονικότητα!!!

          Κατά τα άλλα, συνέχισε τον καλό αγώνα να πείσεις ότι όλοι οι άνθρωποι που υποστηρίζουν ότι η θεωρία της/του/του Μπάτλερ πως η (ανθρώπινη) φύση δεν έχει να κάνει σε τίποτε με το συντριπτικά πλειοψηφικό φαινόμενο οι άντρες να έλκονται ερωτικά από τις γυναίκες και οι γυναίκες αντίστοιχα από τους άντρες είναι για τα μπάζα, αφού είναι φως φανάρι ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μη κανονική κατάσταση, συνέχισε να διαλαλείς σαν κόκορας (με την αντίστοιχη γνώση) ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι «διακινούν τη …ναζιστική ιδεολογία»[*]!!!

          Ούτε καν την Άννα Κουρουπού δεν έχεις πείσει!!!

          [*] Και να βρεις το θάρρος και την ειλικρίνεια (ρητορικά το λέω αυτό, οι λέξεις θάρρος και ειλικρίνεια σού είναι άγνωστες…) να ισχυριστείς το ίδιο και για τον Δημήτρη Μπελαντή που έγραφε πριν από κάνα χρόνο (τα bold από το πρωτότυπο):

          Όμως, το κύριο πρόβλημα βρίσκεται αλλού: βρίσκεται στη λογική του έντονου αποχωρισμού/διαχωρισμού των δικαιωματικών πολιτικών ταυτότητας από την συνολική ταξική σύγκρουση και την συνολική κοινωνική χειραφέτηση (παρά το ότι η «υπερταξική»-αντίφα ρητορική έρχεται να το συγκαλύψει μερικές φορές), στη λογική ενός φαντασιακού καταπιεσμένου ανθρώπινου σώματος που βρίσκεται σε καθολικό πόλεμο με μια συνολικά εκφασισμένη κοινωνία, στη λογική ότι οι ταυτότητες, για να ελευθερωθούν, πρέπει να καταστρέψουν ριζικά σημαντικούς θετικούς κοινωνικούς δεσμούς (την μη σωβινιστική ένταξη σε μια πατρίδα, την ένταξη σε ένα φύλο που είναι και κοινωνικό αλλά και βιολογικό ταυτόχρονα, την ένταξη σε μια κοινωνική επαγγελματική δραστηριότητα, στον βαθμό που αυτή δεν είναι εκμεταλλευτική κ.α.). Όποιος υπερασπίζεται θετικά αυτούς τους προσδιορισμούς όχι μόνο εμφανίζεται ως απολογητής υπέρ της καταστολής πάνω στο φαντασιακό σώμα της καταπιεσμένης ταυτότητας, αλλά συχνά κρίνεται και ως καθαρός φασίστας ή φασίστρια. Η παραπάνω εκτίμηση δεν είναι φανταστική ή υποβολιμαία από τον γράφοντα, οι τοίχοι της πόλης «μιλούν»: η «Ελλάδα πρέπει να σκάσει», ο πατριωτισμός είναι φασισμός, πρέπει να είμαστε όλοι αναγκαστικά ουδέτερου φύλου και άρθρου κ.λπ. Είναι ένας λόγος επιθετικός και διαυγής. Και δεν πρόκειται για τα διαταξικά κοινωνικά κινήματα του ‘68, αλλά για την γεροντική τους αρρώστια και την πολιτισμική τους επεξεργασία με τρόπο που ενισχύει τον μεταμοντέρνο καπιταλισμό και το «νέο πνεύμα του κεφαλαίου», ένα πνεύμα καταστροφής των παλιών συλλογικών προσδιορισμών και ανασχεδιασμού του ανθρώπου μέσα από την νομαδικότητα, την υβριδικότητα, την εξατομίκευση, την απουσία φύλου με βιολογική βάση κ.λπ. Δεν πρόκειται για αγώνα απελευθέρωσης αλλά για αγώνα κυριάρχησης.

        2. Κώστας

          Λεφτ αφιέρωσα στο σεντόνι σου όσο του αξίζει,δηλ 3 δευτερόλεπτα και θα απαντήσω στο μόνο πράγμα που έπεσε το μάτι μου

          Θα σου πω απλά πως κάθε άποψη βιολογικής ανωτερότητας κάποιων ανθρώπων έναντι άλλων ανθρώπων όπως αυτά που λες με τον Αμβρόσιο περί μη φυσιολογικότητας των ΛΟΑΤΚΙ, είναι ναζιστική.

          Δεν είναι η ναζιστική ιδεολογία, αλλά κομμάτι της. Προυπήρχε του ναζισμού αλλά είναι στον πυρήνα του, άρα είναι ναζιστική. Δεν είναι ναζί όσοι την υιοθετούν και δεν θέλουν να διακινήσουν την ιδεολογία του ναζισμού. Πρέπει όμως να την λέμε έτσι, να σοκάρουμε ανθρώπους που δεν νιώθουν άνετα με αυτή την αλήθεια, πως πιστεύουν σαν αυτονόητα σωστή μια σκληροπυρηνική ναζιστική άποψη.

          Δεν είναι θέμα που επιτρέπει ένα συνεχές φάσμα απόψεων. Υπάρχει η άποψη πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι (με όλες τις καπιταλιστικές αποκρύψεις που αυτή συνεπάγεται οπότε θα το έλεγα όλοι οι άνθρωποι πρέπει να γίνουν ίσοι) και η άποψη πως υπάρχουν ανώτερες φυλές ή φυσιολογικοί και ανώμαλοι άνθρωποι. Δεν γίνεται να πούμε πως υπάρχει χώρος να πούμε πως ένας άνθρωπος δεν είναι φυσιολογικός αλλά αυτό δεν είναι η ναζιστική άποψη. Η οποία άλλωστε ναζιστική άποψη και ναζιστική ιδεολογία γενικά, βαθιά ριζωμένες καπιταλιστικές και προκαπιταλιστικές διαστροφές συστηματοποίησε, δεν δημιούργησε κάτι εκ του μηδενός. Άρα είναι πολύ πιθανό οποιοσδήποτε να πιστεύει μια ναζιστική άποψη γιατί όλοι μας εντός του ΙΜΚ γινόμαστε φορείς καπιταλιστικών ιδεολογημάτων. Ακριβώς όταν απέναντι μας δεν έχουμε ναζί πρέπει να του πούμε τι είναι αυτό που λέει.

          Κώστας

        3. Left G700

          Πόσο αστείος γίνεσαι, ρε Κώστα! Πόσο αστείος… Δεν πα’ να σε ξεμπροστιάζουν, δεν πα’ να σε ρεζιλεύουν, δεν πα’ να σου δείχνουν (και να δείχνουν σε όλους εδώ) ξανά και ξανά τις συνεχείς συκοφαντικές διαστρεβλώσεις σου, τις αλλεπάλληλες κραγμένες συνδικαλιές σου, τα επαναλαμβανόμενα φτηνιάρικα κόλπα σου… Εσύ εκεί, το χαβά σου!

          Ποιος μίλησε, ρε απίθανε διαστρεβλωτή, για «βιολογική ανωτερότητα»;;; Εγώ;;; Πού;;;

          Ποιο είναι το πρόβλημά σου με το «φυσιολογικός»; (που εγώ ούτε καν το χρησιμοποίησα, αλλά, αφού το βάζεις στην ατζέντα, ας το πιάσουμε τώρα, ουδεμία αντίρρηση). Το ότι το λέει ο Αμβρόσιος; Ο Αμβρόσιος λέει επίσης ότι σήμερα έχουμε Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου τού 2019; Εσύ θα πεις ότι έχουμε παραμονή Χριστουγέννων τού 2081 για να μη συμπέσεις με ό,τι λέει ο Αμβρόσιος;;;

          Ξέρεις, βρε ακαλλιέργητο πλάσμα την ετυμολογία τής λέξης φυσιολογικός; Ο κατά τη λογική τής φύσης, ο συμβατός με τη λογική τής φύσης. Για δες και τις ερμηνείες που δίνει το Βικιλεξικό (μπορείς να συμβουλευτείς μέχρι και το λεξικό τών Ελοχίμ, τα ίδια θα σου πει!):

          1) που ακολουθεί αυτό που συμβαίνει συνήθως στη φύση
          2) που αναφέρεται στην ομαλή λειτουργία ενός ζωντανού οργανισμού που δεν νοσεί
          3) που κατά την υποκειμενική γνώμη του ομιλητή συμφωνεί με τη φύση, ομαλός
          4) αναμενόμενος, λογικός
          5) σχετικός με τον ιατρικό κλάδο της φυσιολογίας

          Λοιπόν, χοντροκέφαλε; Ποια είναι η λογική τής φύσης, το σύνηθες, ο κανόνας κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ. πάνω στο ζήτημα των σεξουαλικών σχέσεων; Η ομοφυλοφιλία;;;

          Σ’ ευχαριστώ, ρε συ, για την προαγωγή μου: δεν διακινώ συνειδητά τη ναζιστική ιδεολογία, το κάνω άθελά μου! Δεν μας είπες, όμως, τίποτε για τον Μπελαντή. Τι γίνεται, ξεφτέρι μου, με τον (κάτοχο διδακτορικού) Μπελαντή τών πέντε δικών του βιβλίων, των έξι συλλογικών, των αμέτρητων άρθρων, μελετών, παρεμβάσεων και ομιλιών, πάντα από τη μεριά τής Αριστεράς;;; Κι αυτός ασυνείδητα διακινεί τη …ναζιστική ιδεολογία;;;

          Να πας, ρε χαμένε στα σκοτάδια τής άγνοιας και της αμορφωσιάς, στο μπλογκ του (controversy.gr) και να του το πεις αυτό. Να δεις τι γέλια που θα κάνουμε μετά!

          ΥΓ Ψιτ, Κώστα! Να καταγγείλεις όλα τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένου και εκείνου που διδάσκει η Μπάτλερ!), αλλά και γενικότερα τα Πανεπιστήμια της Δύσης, που στο Πρόγραμμα Σπουδών τους έχουν μάθημα και έδρα Queer[*] Theory για διακίνηση τής ναζιστικής ιδεολογίας! (ελπίζω να τους αναγνωρίσεις το ελαφρυντικό που αναγνώρισες σε μένα, αυτό της μη συνειδητής διάδοσης!).

          [*] Queer = 1. a: differing in some way from what is usual or normal : ODD, STRANGE, WEIRD

        4. kokkiniotis

          Ζητάμε από τους σχολιογράφους μας να αποφεύγουν χαρακτηρισμούς

        5. Κώστας

          Λεφτ αν το μη κανονικός, μη φυσιολογικός και βιολογικά κατωτερος είναι συνώνυμα το κρίνουν όσοι υφίστανται τον χαρακτηρισμό μη κανονικός.

          Αν οι ναζί πουν ότι η μέρα και η ώρα είναι τάδε αυτό δεν είναι στον πυρήνα της ναζιστικής ιδεολογίας. Ατυχής και αυτή η συνδικαλιά σου.

          Περί του ποια είναι η φυσική ροπή του ανθρώπου: δεν έζησα στην πρωτόγονη κοινωνία για να το πω με βεβαιότητα. Ούτε είναι δεδομένο ότι τα πάντα γυρνάγανε γύρω από το κόλλημα σου, να δούμε τα ποσοστά έτερο-όμο μιας και αυτές, και οι 2, είναι κοινωνικές κατασκευές. Συνεπώς στην πρωτόγονη κοινωνία λογικά δεν υπήρχαν τα 2 ποσοστά που ψάχνεις γιατί δεν υπήρχαν οι 2 κατηγορίες Όταν κάποτε οι άνθρωποι βιώσουν τις κομμουνιστικές σχέσεις κοινωνικής συνύπαρξης, οργάνωσης, παραγωγής και αναπαραγωγής, σε αρκετά προχωρημένη τους μορφή, θα έχουν μια άποψη για αυτό.

          Αυτό που έχουμε σήμερα είναι το οριστικοποιημένο συμπέρασμα της επιστήμης, εδώ και δεκαετίες, πως η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική και τους αγώνες του συνολικού πολιτικού εργατικού κινήματος ενάντια στον σεξισμό και την πατριαρχία

          Κώστας

  5. Ρόμπα

    Λεφτ, συμβαδίζεις με την φυση και με την κανονικοτητα ; Αφου δεν το σηκώνεις το ρημάδι . Οταν ξενερώσεις ζητά και κανένα συγνώμη, το λιγότερο.

    Reply
  6. Γιάννης Χ.

    Για να καταλαβενομαστε και για μπλέκουμε τα πράγματα.
    Συζήτηση μπορεί να γίνει αν υπάρχουν κοινές παραδοχές οπως:
    Φυσικό =ότι καθορίζεται από τους νόμους της φύσης
    Αφύσικο = ότι καθορίζεται από όχι φυσικούς νόμους.
    Κανονικοτητα = αυτό που συμβαίνει καθορίζεται από τη διαλεκτική των φυσικών νόμων ή τους κανόνες που καθορίζει η κοινωνία (κυρίαρχη τάξη).
    Σε κάθε περίπτωση η κανονικοτητα που επέρχεται ως αποτέλεσμα κανόνων της κοινωνίας ή από συνήθεια είναι μεταβαλομενη, ποτέ όμως όταν αυτή είναι αποτέλεσμα φυσικών νόμων.

    Reply
    1. Left G700

      Φίλε Γιάννη Χ.,

      Εκτιμώ ότι σκέπτεσαι (και) εκτός τών “σιδηροτροχιών σκέψης” τής λεγόμενης Ριζοσπαστικής Αριστεράς. Μ’ άλλα λόγια, απροκατάληπτα και με διάθεση να εξετάσεις σφαιρικά τα πράγματα. Με αυτή την έννοια, κι αν έχω δίκιο στην εκτίμησή μου, θεωρώ ότι είμαστε αν όχι στην ίδια μεριά τής βάρκας, τουλάχιστον στην ίδια βάρκα. Ωστόσο:

      Το σχόλιό σου μάλλον μπερδεύει, παρά τις προθέσεις σου. Κι αυτό, γιατί αφήνει ορισμένα πράγματα φλου. Σε κάθε περίπτωση, μείνε συντονισμένος. Στην ανάρτηση αυτή και με την κουβέντα που έχει ανοίξει θα γίνει πανηγύρι! Όπως σε διαβάζω και με διαβάζεις. ;-) :-)

      Τα λέμε

      Reply
  7. Ανώνυμος

    Κανονικότητα στην σεξουαλική συμπεριφορά του ανθρώπου, ως αποτέλεσμα φυσικών νομων δεν υπάρχει. Κ δεν υπάρχει γιατί ο άνθρωπος έχει νόηση. Ναι, η αναπαραγωγή είναι φυσικός νόμος για όλα τα έμβια όντα, άρα κ για τον άνθρωπο. Όμως ο άνθρωπος ακριβώς λόγω της νόησης που έχει, μπορεί να ξεφεύγει από αυτόν το νόμο κ να χρησιμοποιεί το σεξ πχ, ως απόλαυση κ μόνο.

    Συνεπώς, αν θέλουμε να είμαστε αληθείς κ σωστοί, την μόνη κανονικότητα που πρέπει να πρεσβεύουμε στην σεξουαλική συμπεριφορά των ανθρώπων είναι, η απαγόρευση του σεξουαλικού καταναγκασμού δλδ του βιασμού σε οποιαδήποτε σεξουαλική επιλογή. Τπτ άλλο. Όλα τα άλλα είναι ψέμα.

    Reply
    1. Γιώργος Λυγκουνάκης

      Εγώ έχω ένα θέμα και με την έκτρωση, εκτός φυσικά κι αν είναι θέμα υγείας. Στη ζωή υπάρχουν και ευθύνες φίλε.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ναι υπάρχουν ευθύνες. Αλλά υπάρχει κ η δυνατότητα επιλογής: αν δεν μπορεί ή δεν θέλει να μεγαλώσει ένα Χ ζευγάρι ένα μελλοντικό παιδί, ναι έχει το δικαίωμα στην έκτρωση.

        Η έκτρωση δεν πρέπει να λογίζεται ως φόνος, ειδικά εάν συμβεί τον πρώτο καιρό.

        Reply
        1. Γιώργος Λυγκουνάκης

          Την έκτρωση δε μπορείς να την απαγορεύσεις γιατί την ωθείς ως πράξη στο παρεμπόριο. Πρέπει όμως να παρεμβαίνει η πολιτεία να δίνει κίνητρα στις μανάδες να το γεννάν, να αποζημιώνονται και μετά να το αναλαμβάνει η πολιτεία.

    2. Left G700

      San Rocco, έγραψες! Φυσικά, εντός τών ορίων που σου επιτρέπει η σκέψη σου (οι λέξεις, γραπτές ή προφορικές, είναι σκέψη).

      Reply
  8. Left G700

    ΝΑΣΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΛΑΙΝΕ!

    Όπως διαβάζω στο in.gr, ο Νάσος Ηλιόπουλος και η Ανοιχτή Πόλη του σκοπεύουν να προτείνουν στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων τη μετονομασία τής οδού Γλάδστωνος σε οδό Ζακ Κωστόπουλου. Τι κάνουμε τώρα, σύντροφοι, που ο Νάσος σάς τη βγήκε «από αριστερά»;;;

    Μη στενοχωριέστε, βρε κουτά! Σας έχω ιδέα-ρελάνς που από τη στιγμή που την πληροφορήθηκε ο Nick the Greek έχει πρασινίσει από τη ζήλια του! Θα τον κάνετε τον Νάσο χαλκομανία (στη Γλάδστωνος)! Δώστε βάση:

    Να τον καταγγείλετε επί σεξισμώ και να αντιπροτείνετε η Γλάδστωνος να γίνει οδός Ζακ Κωστόπουλου/Ζάκι Κωστοπούλου!

    Να δω τι θα κάνετε όταν έρθει η ώρα να πάρω τα μάτια μου από ‘δω κι όπου με βγάλει η άκρη!

    Reply
    1. Γιώργος Λυγκουνάκης

      Σιγά μη κλάψω για το σύμβολο της αποικιοκρατίας. Σωστή η πρόταση Ηλιόπουλου.

      Reply
      1. Left G700

        Βρε Γιώργο, για όνομα! Το σχόλιο το έγραψα επειδή έχω πρόβλημα (ή για να πω ότι υπάρχει πρόβλημα) με την αποκαθήλωση της ταμπάλας “ΟΔΟΣ ΓΛΑΔΣΤΩΝΟΣ”;;; Γιατί είσαι τόσο επιπόλαιος, ρε συ;

        Reply
    2. Κώστας

      Λεφτ σου θυμίζω πως είσαι ο ίδιος που έχεις πει, πολλές φορές, πως αν η ΧΑ η ο Αμβρόσιος ή γενικά η ακροδεξιά πει κάτι σωστό δεν έχεις πρόβλημα να συμφωνήσεις ή να συμπέσεις φραστικά.

      Κάντο και για τον Νάσο Ηλιόπουλο.

      Κώστας

      Reply
      1. Left G700

        ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΗΡΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΟΥ

        Το σχόλιο που έγραψα χθες αργά το βράδι (Left G700 26/09/2019 at 01:40), το τελευταίο πριν την πέσω για ύπνο, είναι ένα ατυχές έως (πολύ) κακό σχόλιο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, είναι και ένα πολιτικά ηλίθιο σχόλιο. Ένα-ένα:

        Ατυχές σχόλιο: Γιατί εκτοξεύει ένα σαρκαστικό πολιτικό πείραγμα προς τους θιασώτες τής θεωρίας τών πολλαπλών φύλων, καθ’ όλα επιτυχημένο και προβληματικό, πλην όμως με ένα «θανάσιμο» αμάρτημα: η εκτόξευση του πειράγματος γίνεται με αφορμή το θάνατο ενός ανθρώπου –και μάλιστα ενός επίσης left g700 ανθρώπου! Μιλάμε για τραγωδία!

        Ηλίθιο πολιτικά: Γιατί κατ’ αυτόν τον τρόπο το σχόλιο χάνει το όποιο πολιτικό δίκιο έχει επί τής ουσίας (και εξακολουθώ να πιστεύω, βέβαια, ότι έχει πολιτικό δίκιο). Άρα, κάνει μια τρύπα στο νερό, αρκετά μεγάλη για να πέσω εγώ ο ίδιος μέσα της. Διότι, απλά, απλούστατα, θα δημιουργήσει σε κάποιους αρνητικά συναισθήματα προς αυτόν που το έγραψε και, μοιραία (αφού όλοι είμαστε άνθρωποι), θα τους ωθήσει να κρίνουν με αρνητική προκατάληψη ακόμα και την πιο σωστή ιδέα που θα τύχει να ρίξει στην οθόνη τής Παντιέρας στο μέλλον.

        Τούτων δοθέντων, το ανακαλώ και το αποκηρύσσω, δηλώνοντας ότι δεν με αντιπροσωπεύει και με αδικεί (με τα ίδια μου τα χέρια).

        Μοναδική παρηγοριά: Τηρώ και τιμώ αυτό που έχω γράψει εδώ (και αλλού) και όχι μια φορά: το μεγαλύτερο λάθος είναι η μη αναγνώριση λάθους. Ε, τουλάχιστον αυτό, το μεγαλύτερο λάθος, το απέφυγα.

        ΥΓ Όχι ως ελαφρυντικό ούτε ως δικαιολογία, αλλά έτσι, για την (μικρο)Ιστορία:

        Από τη στιγμή που έκλεινα κιόλας το pc, μιλάμε για δυο-τρία λεπτά αφού είχα πατήσει «Δημοσίευση σχολίου», κάτι (απροσδιόριστο) δε μου πήγαινε καλά, κάποιο εσωτερικό καμπανάκι χτύπαγε. Δεν έβλεπα, όμως, μπροστά μου από τη νύστα και ο ήχος δεν ήταν αρκετός για να με σταματήσει. Μέχρι να την πέσω και να κουκουλωθώ με το σεντόνι, είχα βρει τι δεν πήγαινε καλά (προφανώς, αυτό το απροσδιόριστο μ’ έτρωγε). Και μου πέρασε από το μυαλό να σηκωθώ, να ξανανοίξω το μασίνι και να στείλω ένα μήνυμα στη διαχείριση υπηρεσίας «παρακαλώ, το σχόλιο που σας έστειλα πριν από λίγο το ανακαλώ και σας ζητώ να μην το δημοσιεύσετε». Αλλά η σαρξ μου ήταν ασθενής και με πρόδωσε…

        Reply
      2. Left G700

        Όπως και ο Γιώργος Λυγκουνάκης παραπάνω, δεν έπιασες το νόημα του σχολίου, Κώστα (αν και εσύ για άλλους λόγους). Στο ανακλητικό σχόλιο που εστειλα πριν από λίγο γίνεται σαφές.

        Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *