Το άνοιγμα της δρομολογιακής γραμμής Ελλάδας- Κύπρου διαφημίστηκε από τις κυβερνήσεις των δυο χωρών ως ένα σημαντικό επίτευγμα αφού μετά από πολλά χρόνια επανασυνδέθηκε η θαλάσσια γραμμή αυτή με το πλοίο «Daleela».
Το πολυδιαφημιζόμενο αυτό πλοίο πρέπει να υπογραμμίσουμε και η αναφερόμενη γραμμή χρηματοδοτήθηκε μέσω ευρωπαϊκών πόρων για το κόστος της διαδρομής του!!
Μάλιστα μετά το πέρας της μικρής χρονικής διάρκειας (44 διαδρομές) που έμεινε το πλοίο στη γραμμή η Κυπριακή διαχειρίστρια εταιρία (SCANDRO HOLDING LTD) στα οικονομικά της αποτελέσματα ξεπέρασαν και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις των στελεχών που ανέμεναν μια επιβατική κίνηση περί τους 4500- 5000 επιβάτες και τελικά ο αριθμός των επιβατών που διακινήθηκε έφθασε τους 7900!
Η πληρότητα στις καμπίνες ήταν στο 100% ενώ τα μεταφερόμενα οχήματα και μοτοσικλέτες άγγιξαν τα 2200!
Από τις δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρίας δεν κρύβεται η μεγάλη ικανοποίηση του αλλά και τα σχέδια του για το 2023!
Εκείνο το οποίο «θάβεται» είναι το γεγονός ότι το πλοίο αυτό δρομολογήθηκε με μια οργανική σύνθεση στα ελάχιστα επίπεδα επάνδρωσης, η οποία απέχει έτη φωτός από τις πραγματικές ανάγκες και ενώ το εργασιακό καθεστώς για τους αλλοδαπούς Ναυτεργάτες (Αιγύπτιοι) και οι μισθοί για αυτούς ήταν στο επίπεδο του ILO πέριξ των 500€!!
Και όλα αυτά με τα λεφτά των Ευρωπαίων φορολογούμενων με τα οποία η Ε.Ε πριμοδοτεί την χαμηλόμισθη – ανασφάλιστη εργασία και την υπερεκμετάλλευση των Ναυτεργατών!
Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι ο μέσος μισθός (του Ναύτη) σύμφωνα με την Σύμβαση της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILO) ανέρχεται στα 530 δολάρια !!!
Στο πλοίο δεν υπήρχε για δείγμα ούτε ένας Έλληνας Ναυτεργάτης!
Το χειρότερο είναι ότι ITF- ΠΝΟ που έχουν συγκροτημένο κλιμάκιο στον Πειραιά με ακριβοπληρωμένους αντιπροσώπους δεν έκαναν τον παραμικρό έλεγχο για αυτή την σκανδαλώδη κατάσταση και άφησαν ένα εργασιακό κάτεργο με μισθούς γαλέρας να πλέει ανενόχλητα στα Ελληνοκυπριακά νερά!!
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ