Απτόητο συνεχίζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης να κάνει δήθεν κοινωνική πολιτική στα σχολεία με τις χορηγίες επιχειρηματικών ομίλων, προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να αντιμετωπίσει το διαρκώς οξυνόμενο κοινωνικό πρόβλημα του υποσιτισμού των μαθητών. Πρόσφατα, ανακοίνωσε την επέκταση του πιλοτικού προγράμματος «Δεκατιανό στο σχολείο» έως τα μέσα Ιουνίου, για 66 δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία και 11.500 μαθητές. Φυσικά δημόσιο χρήμα δεν περισσεύει για τα παιδιά. Για αυτό, λοιπόν, στο υπουργικό δελτίο τύπου φιγουράρουν εταιρείες μικρογευμάτων, γαλακτοβιομηχανίες, εταιρείες αναψυκτικών κ.α. που κάνουν μάρκετινγκ, πουλώντας «κοινωνική ευαισθησία»…