.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


#ΔΕΘ, Καμάρα 2018: Η Ιστορία γράφεται με ανυπακοή! (Βίντεο)


Πολύ μεγάλη ήταν η χθεσινή συγκέντρωση της Καμάρας στη Θεσσαλονίκη! Χιλιάδες διαδήλωσαν ενάντια στα ψέματα των εξαγγελιών της αντιλαϊκής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ενάντια στον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό και τις ΗΠΑ που ήταν… τιμώμενη χώρα της ΔΕΘ, ενάντια στο φασισμό και τον εθνικισμό.

Η ταξική συγκέντρωση της Καμάρας συσπείρωσε χιλιάδες νέους και εργαζόμενους, περισσότερους από κάθε άλλη χρονιά, κυριάρχησε στο δρόμο, ανέτρεψε τα σχέδια για μια ανώδυνη φιέστα του κυβερνητικού-εργοδοτικού συνδικαλισμού ΕΚΘ-ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και των κολαούζων τους.

Μεγάλο πλήθος κόσμου άρχισε να μαζεύεται από τις 6.00 μ.μ. στην Καμάρα. Συμμετείχαν εργατικά σωματεία, συλλογικότητες του κινήματος, ενώ στήριζαν μια σειρά οργανώσεις της μαχόμενης και αντικαπιταλιστικής αριστεράς (δείτε και εδώ).

Λίγο πριν τις 7.00 μμ η διαδήλωση ξεκίνησε με τα δεκάδες μπλοκ στο δρόμο από Εγνατία και κατεύθυνση την είσοδο της ΔΕΘ και το Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο, στο οποίο την ίδια ώρα ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας παρουσίαζε την αντιλαϊκή πολιτική.

Στην κεφαλή της μεγάλης διαδήλωσης που ξεκίνησε από την Καμάρα, το κοινό πανό με σύνθημα:

«Ενάντια στα μνημόνια διαρκείας-τον εθνικισμό-τον πόλεμο: Αγώνας μαζικός για δουλειά, ψωμί, ειρήνη, ελευθερία. Ζωή με αξιοπρέπεια» με την υπογραφή «εργατικά σωματεία-συλλογικότητες».

Πιο πίσω μπλοκ εργατικών σωματείων και αγωνιστικών πρωτοβουλιών-κινήσεων (Αριστερή Παρέμβαση στα Γιάννενα-Ήπειρο, Πρωτοβουλία ενάντια στις εξορύξεις υδρογονανθράκων Ηπείρου, η ΛΑΝΤΖΑ στον επισιτισμό, η ΒΙΟΜΕ, το Δίκτυο ανέργων και επισφαλώς εργαζόμενων, κ.α.)

Μαχητικό ήταν το μπλοκ των φοιτητικών συλλόγων. Μαζικό ήταν το μπλοκ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Συμμετείχαν επίσης το ΕΕΚ, η Λαϊκή Αντίσταση – Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία (ΛΑ-ΑΑΣ), το Ξεκίνημα, η Ανασύνθεση -ΟΝΡΑ, η ΑΡΚ, το Κόκκινο Νήμα, η Δικτύωση, η Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό, η ΑΠ-ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ, η ΟΡΜΑ, συλλογικότητες της αυτονομίας και του αντιεξουσιαστικού χώρου κ.α. Επίσης έδωσαν το παρών σύντροφοι της LEVICA (AΡΙΣΤΕΡΑ) από τη Β. Μακεδονία με την σημαία του κόμματός τους.

 

Η διαδήλωση, μέσα σε αστυνομοκρατούμενους δρόμους, φραγμούς από κλούβες και παραταγμένες διμοιρίες, κατευθύνθηκε στη νότια πύλη της ΔΕΘ. Παρά τα ΜΑΤ και τα χημικά, η διαδήλωση προχώρησε αποφασιστικά και έφτασε μέχρι τις πύλες της ΔΕΘ, στέλνοντας μήνυμα ανυποχώρητου αγώνα ενάντια στην μνημονιακή και αμερικανόδουλη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ.

Η φιέστα του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού στο Άγαλμα Βενιζέλου ήταν άμαζη και υποτονική, όπως συνήθως.

Νωρίτερα είχε ξεκινήσει η πορεία της ΛΑΕ, η οποία μαζί με ΣΕΚ και ΟΚΔΕ είχαν συγκεντρωθεί στην Αγίας Σοφίας.

Την ίδια περίπου ώρα από την Πλατεία Αριστοτέλους πραγματοποιήθηκε μαζική πορεία από το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, που κατέληξε επίσης στη ΔΕΘ.

Στο Άγαλμα του Μ. Αλέξανδρου συγκέντρωση πραγματοποιούσαν εθνικιστικές οργανώσεις, μια συγκέντρωση αρκετά μικρότερη από τις προσδοκίες τους.

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 7
Συμμετοχές )



36 σχόλια στο “#ΔΕΘ, Καμάρα 2018: Η Ιστορία γράφεται με ανυπακοή! (Βίντεο)

  1. Left G700

    ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!

    Η Ιστορία γράφεται με ανυπακοή όταν και μόνο όταν οι ανυπάκουοι αθροίζονται στην κρίσιμη εκείνη μάζα που μπορεί να αλλάζει τα πράγματα (είτε με «το καλό» είτε με το «έτσι θέλω»). Όταν, στην καλύτερη περίπτωση, συμβαίνει διαχρονικά το άθροισμά τους να μην ξεπερνάει τη χωρητικότητα του γηπέδου τού Παναιτωλικού[*], το πολύ-πολύ να γραφτεί κανένα καλό ανέκδοτο…

    [*] http://stadia.gr/panetolikos/panetolikos-gr.html

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Πράγματι λεφτ. Η εικόνα της ΛΑΕ θλιβερή.

      Reply
  2. Κ.Σ.

    Η συγκέντρωση της Καμάρας ήταν πολύ μαζική, με συνθήματα για να ηττηθεί η κυβέρνηση από τα αριστερά αντί να φέρει ήττα της Αριστεράς και περιεχόμενο που δεν αφήνει την αντιπολίτευση στην ακροδεξιά του… κώλου.
    Φτωχοί συγγενείς όσοι έγιναν ουρά της ΓΣΕΕ και περιέφεραν μια κομματική μοναξιά σε προεκλογικό αδιέξοδο

    Reply
  3. Left G700

    Τους δείχνεις το φεγγάρι κι αυτοί νομίζουν ότι τούς …«δείχνεις δάχτυλο»!

    Reply
  4. Νικος

    Το αποκρουστικό μόρφωμα που ονομάζετε ΛΑΕ περιγράφετε γενικα καλα από τον left. Όχι το γήπεδο του Παναιτωλικού, ούτε το λεωφορείο της γραμμης 32 Ηλιούπολη-Αριστοτέλους δεν γέμιζε ο σεχταριστης Λαφαζάνης. Η κάμαρα είχε κόσμο. Δεν μπορεί να το αμφισβητησει κανεις αυτό. Με τα φεγγάρια τα δάχτυλα και τα διαφορα φαιδρά κατι γινεται, με τα κω…δάχτυλα δεν ξέρω τι γινεται

    Reply
  5. Γ.Κ.

    «Αγωνιζόμαστε για μια λεύτερη, δημοκρατική, ανεξάρτητη Ελλάδα» έλεγε το πανί του μπλοκ της ΛΑΕ προχτές. Λίγο βγαλμένο από Παπανδρέου δεκαετίας ’80. Λίγο βγαλμένο από Τσίπρα του 2014 πριν τις εκλογές του Γενάρη. Καμιά αναφορά σε ιμπεριαλισμό, εθνικισμό κλπ

    Reply
  6. Left G700

    Τους δείχνεις το φεγγάρι κι αυτοί, επειδή νομίζουν ότι τούς …«δείχνεις δάχτυλο», …σου «δείχνουν δάχτυλο»!

    Reply
  7. Κώστας

    Εν τω μεταξύ ρε σεις εδώ, και οι άνθρωποι του κκε μλ είναι παραδοσιακά έγκυροι, λέει πως τελικά οι πορείες ενώθηκαν και δεν είχαν καμία σπουδαία μαζικότητα, βασικά οργανωμένες δυνάμεις της αριστεράς και όχι τόσο εργατολαικά στρώματα. Και από τους σύνηθεις πανηγυρικούς iskra και pandiera εγώ ψιλοπροτιμάω για κάτι τέτοια ζητήματα το κκε μλ για ενημέρωση. Σάρωσε η Αγ Σοφία, σάρωσε η Καμάρα λένε οι μεν και οι δε και κουβέντα αν ενώθηκαν ή όχι, και οι άλλοι λένε πως δεν σάρωσε κανένας και ενώθηκαν Τελικά θα μάθουμε ?

    https://antigeitonies3.blogspot.com/2018/09/2018_9.html

    Εκεί έχει φτάσει η γελοιότητα μας, να είναι αδύνατον ακόμα και να μάθει κανείς τι έγινε ακόμα και αν είναι στα χαρτιά οργανωμένος όπως εγώ που όμως κάτι τέτοιες γελοιότητες τον έστειλαν στα χαρτιά οργανωμένο. Και δεν έχω το κουράγιο καν να σηκώσω το τηλ και να μάθω, είναι αποκαρδιωτική η εικόνα παιδιά.

    Πάμε ένα στοίχημα πως θα πούμε ακριβώς τις ίδιες τρίχες σε 12 μήνες ?

    Κώστας

    Reply
    1. San Rocco

      Οι αριθμοί όπως αναφέρουν αρκετά σαϊτ της αριστεράς, είναι οι εξής:

      1. Καμάρα περίπου 3.000 διαδηλωτές, ΛΑΕ+ΣΕΚ περίπου 1.000 διαδηλωτές, ΓΣΕΕ λιγότεροι απο χιλιάρικο, ΠΑΜΕ/ΚΚΕ γύρω στους 7.000 διαδηλωτές

      Οι εθνικιστές/ακροδεξιοί συστημικοί είχαν λιγότερους απο 7.000 κόσμο

      2. Ούτε να γελάμε, ούτε να κλαίμε. Για την περίοδο οι 3.000 κόσμου που συμμετείχε στην Καμάρα, δείχνουν ότι η αντικαπιταλιστική κομμουνιστική Αριστερά και η αναρχία, αντέχουμε και με προοπτική (αν είμαστε ικανοί).

      ΛΑΕ, ΣΕΚ και ΓΣΕΕ είχαν κάτω από 2.000 κόσμο. Φυσικά, το επιχείρημα “πάμε εκεί όπου πάνε οι εργάτες” είναι απλά εδώ και χρόνια για γέλια. Και χρησιμοποιείται ως φερετζές για να κρύψει την βαθύτερη συστημική νοοτροπία αυτών των πολιτικών σχηματισμών.

      Το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ με τους 7.000 διαδηλωτές, δείχνει αυτό που δείχνει και το μπλοκ της Καμάρας, απλως σε μεγαλύτερο αριθμό: Αντέχει με κάποιες προοπτικές αν και εφόσον.

      Οι εθνικιστές συστημικοί και ακροδεξιοί με τους 7.000 κόσμο που μάζεψαν, δείχνουν ότι ξεφουσκώνουν. Οσο και να τους αβαντάρουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ και οι κυβερνήσεις, είναι τόσο συστημικοί που δεν μπορούν. Παρολαυτά, μια απότομη όξυνση των εθνικισμών στα Βαλκάνια, μπορεί να τους ξαναδυναμώσει. Χρειάζεται οποσδήποτε η διαρκής αποδόμηση των ψεμμάτων που οι εθνικιστές παράγουν (βιομηχανία παραγωγής ψεμάτων είναι), με τεκμηριωμένο τρόπο εντός της κοινωνίας!

      Reply
      1. Κώστας

        Αυτά που λες San Rocco, το ότι 2 μέρες μετά δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μάθουμε πόσο κόσμο είχαν, αν ενώθηκαν και που πήγαν, το ότι εξακολουθείς να αναπαράγεις την προβοκάτσια περί ΛΑΕ-ΓΣΕΕ ακόμα και σε μια πορεία που μάλλον η ΛΑΕ συμπορεύτηκε με σας είναι και να κλαίμε και να γελάμε.

        Βασικά είναι για να κλαίμε από τα γέλια με το μικρό το χωραφάκι σου μα είναι κατάδικο σου.

        Επίσης μύρισε εκλογές, μην βρίζεις το ΣΕΚ, συντονίσου.

        Φιλάκια

        Κώστας

        Reply
        1. San Rocco

          Δεν βρίζω το σεκ, ούτε την λαε. Η διαρκης άρνηση τους να συμμετέχουν με τον δικό τους λογο στην συγκέντρωση της καμαρας και επίσης ο γκαιλες τους για κοινή πορεία και με πασκε/δακε/συριζα ( γσεε αδεδυ) δλδ με τον εργοδοτικο/κρατικο συνδικαλισμό, αυτά είναι που προβληματοποιησα και αυτά δείχνουν μια βαθύτερη συστημική νοοτροπια στο εργατικό κίνημα.

          Β. Προσωπικά, οι εκλογές και οι συμμαχίες για αυτές έτσι όπως γινονται ούτε με ενδιαφέρουν, ούτε ενδιαφέρουν και κανέναν άλλον, εκτός από τους αθεράπευτα θιασώτες της ενότητας της αριστερής με δθαδρομιστικιυς όρους παζαριων. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει μέλλον, αν δεν υποκύψει σε αυτη την λογική. Η ΛΑΕ αβανταρει αυτη την λογική.

          Όσο λοιπόν υπάρχει σε έναν κόσμο ως κυρίαρχο κριτήριο τι να ενωθεί η αριστερά ” για να υπάρχουμε”, για “να εκλεψουμε κανέναν βουλευτή” κλπ, και όχι “για να ανασχεσουμε την εξαθλίωση του κόσμου και την δική μας και να συγκροτησουμε αντιπαλο δεος στον καπιταλισμό, τον ιμπεριαλισμό και τον εθνικισμό”, τόσο αυτός ο κόσμος θα πράττει συστημικά.

        2. Κώστας

          Σε μια σοβαρή αριστερά San Roccο δεν θα δημοσιεύνταν τα σχόλια σου περί συμπόρευσης ΛΑΕ-ΓΣΕΕ ή έστω θα έμπαινε διευκρινηση ότι η Pandiera δεν φέρει ευθύνη που σχολιαστές άγνωστης και αναπόδεικτης σχέσης με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΝΑΡ γράφουν τέτοια προβοκατόρικα ψέματα

          Άντε όπως κάθε χρόνο ετοιμάστε την γνωστή θεατρική ερώτηση στον Λαφαζάνη από το ΠΡΙΝ στην συνέντευξη στην ΔΕΘ, γιατί πήγατε με την ΓΣΕΕ, δεν πήγαμε τι είναι αυτά που λέτε θα πει. Είναι όλα αυτά σαν τον τρύγο από την άποψη ότι γίνονται κάθε Σεπτέμβρη. Ο τρύγος όμως είναι κοινωνικά χρήσιμος, αυτά είναι κοινωνικά άχρηστα.

          Το κκε μλ είναι πολύ πιο έγκυρο από τα πανηγύρια της iskra kai της pandiera, οι συγκεντρώσεις ήταν άμαζες, και συμπληρώνω εγώ, ο διάλογος και η αντιπαράθεση μεταξύ των πολιτικών γραμμών ανέντιμος. Επίσης τι λόγο έχει το κκε μλ να λέει πως οι πορείες ενώθηκαν αν δεν ισχύει ? Μήπως είναι φιλοΛΑΕ και κρύβει πως η ΛΑΕ πήγε με την … ΓΣΕΕ ?

          Κώστας

        3. Ανώνυμος

          Μάλιστα, η pandiera δηλαδή πριν εγκρίνει κάποιο σχόλιο που δεν αρέσει σε κάποιους προηγουμένως πρέπει να κάνει δήλωση νομιμοφροσύνης στον Κώστα. Μόνο ότι λέει ο Κώστας και οι ομοϊδεάτες του είναι καλοδεχούμενο. Περίεργη αντίληψη κι αυτή. Όσο για το ΚΚΕ-μλ που είναι πιο έγκυρο λυπάμαι αλλά το δημοσίευμα του είναι πραγματικά προσβλητικό για όσους δεν είναι ΝΑΡ, ΚΚΕ, ΕΕΚ ή αντιεξουσιαστές γιατί μόνο αυτούς είδε στην Καμάρα. Δεν αναφέρει καν ότι συμμετείχαν και άλλοι! Ενημερωτικά λοιπόν στην καμάρα συμμετείχαν οι οργανώσεις: ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΕΚ, ΛΑ-ΑΑΣ, Ξεκίνημα, Ανασύνθεση -ΟΝΡΑ, ΑΡΚ, Κόκκινο Νήμα, Δικτύωση, Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό, ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ, ΟΡΜΑ, συλλογικότητες της αυτονομίας και του αντιεξουσιαστικού χώρου κ.α. Τόσο έγκυρο λοιπόν το δημοσίευμα που υπερασπίζεσαι.

    2. Red

      Ποιό σοβαρό blog δεν βρήκες να παραθέσεις ως παράδειγμα; Το συγκεκριμένο και 10.000 κόσμο να είχε, άμαζη θα έλεγε τη συγκέντρωση. Αυτοκριτική καμία για το γεγονός ότι τα μπλοκ τους ορισμένες φορές έχουν ακόμη και διψήφιο αριθμό κόσμου. Άσε που παραπονιούνται πάντα για το ποιανής οργάνωσης το πανό θα μπει μπροστά και πιο πίσω. Ακόμη και η Ισκρα είναι παιδική χαρά.μπροστά τους.

      Reply
  8. Κοσμαςπολιτης

    Η Ιστορία γράφεται με πάλη ταξική…

    “Η ιστορία όλων των ως τα τώρα κοινωνιών είναι ιστορία ταξικών αγώνων.

    Ελεύθερος και δούλος, πατρίκιος και πληβείος, βαρώνος και δουλοπάροικος, μάστορας και κάλφας, με μια λέξη, καταπιεστής και καταπιεζόμενος, βρίσκονται σε ακατάπαυστη αντίθεση μεταξύ τους, έκαναν αδιάκοπο αγώνα, πότε σκεπασμένο, πότε ανοιχτό, έναν αγώνα που τελείωνε κάθε φορά με τον επαναστατικό μετασχηματισμό ολόκληρης της κοινωνίας ή με την από κοινού καταστροφή των τάξεων που αγωνίζονταν.

    Στις προηγούμενες εποχές της ιστορίας βρίσκουμε σχεδόν παντού μια πλήρη διαίρεση της κοινωνίας σε διάφορες τάξεις, μια πολύτροπη κλιμάκωση των κοινωνικών θέσεων. Στην αρχαία Ρώμη βρίσκουμε πατρικίους, ιππείς, πληβείους, δούλους. Στο μεσαίωνα φεουδάρχες, υποτελείς, μαστόρους, καλφάδες, δουλοπάροικους και πρόσθετα σε κάθε μια απ’ αυτές τις τάξεις βρίσκουμε ξανά ιδιαίτερες κλιμακώσεις.

    Η σύγχρονη αστική κοινωνία που πρόβαλε από την καταστροφή της φεουδαρχικής κοινωνίας, δεν κατάργησε τις ταξικές αντιθέσεις, έβαλε μονάχα στη θέση των παλιών, νέες τάξεις, νέους όρους καταπίεσης, νέες μορφές πάλης.

    Ωστόσο, η εποχή μας, η εποχή της αστικής τάξης, χαρακτηρίζεται από το γεγονός ότι απλοποίησε τις ταξικές αντιθέσεις. Ολόκληρη η κοινωνία όλο και περισσότερο χωρίζεται σε δυο μεγάλα αντίπαλα στρατόπεδα, σε δυο μεγάλες τάξεις, που βρίσκονται άμεσα αντιμέτωπες η μια με την άλλη: στην αστική τάξη και στο προλεταριάτο”.

    Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος

    “Τώρα, για ό,τι με αφορά, δεν ανήκει σ’ εμένα η τιμή ότι ανακάλυψα την ύπαρξη των τάξεων στη σύγχρονη κοινωνία, όπως και την πάλη που διεξάγουν ανάμεσά τους. Πολύ πριν από μένα αστοί ιστορικοί είχαν εκθέσει την ιστορική ανέλιξη αυτής της πάλης των τάξεων και αστοί οικονομιλόγοι είχαν περιγράψει την οικονομική της ανατομία. Το νέο που έφερα είναι: 1ο ότι απόδειξα ότι η ύπαρξη των τάξεων είναι συνδεδεμένη με καθορισμένες ιστορικές φάσεις της ανάπτυξης της παραγωγής. 2ο ότι η πάλη των τάξεων οδηγεί αναγκαστικά στη δικτατορία του προλεταριάτου. 3ο ότι η ίδια αυτή δικτατορία δεν αντιπροσωπεύει παρά μια μετάβαση προς την κατάργηση όλων των τάξεων και προς μια κοινωνία χωρίς τάξεις.

    Αμόρφωτοι ηλίθιοι, όπως Heinzen, που δεν αρνούνται μονάχα την πάλη των τάξεων, μα και την ίδια την ύπαρξή τους ακόμα, δείχνουν μονάχα ότι παρά το ματωμένο τους σάλιο, παρά τα τσιρίγματά τους που θέλουν να τα περάσουν γι’ ανθρωπιστικές δηλώσεις, θεωρούν τις κοινωνικές συνθήκες ανάμεσα στις οποίες η αστική τάξη εξασφαλίζει την κυριαρχία της, για το έσχατο αποτέλεσμα, για την τελευταία λέξη της ιστορίας. Αποδείχνουν ότι δεν είναι παρά οι υπηρέτες της αστικής τάξης, δουλοπρέπεια τόσο πιο αποκρουστική όσο λιγότερο καταλαβαίνουν αυτοί οι ηλίθιοι, το παροδικό μεγαλείο και την αναγκαιότητα αυτού του ίδιου του αστικού καθεστώτος…”

    Καρλ Μαρξ-Γράμμα στον J. Weydemeyer

    Reply
  9. Left G700

    Ποιό σοβαρό blog δεν βρήκες να παραθέσεις ως παράδειγμα; Το συγκεκριμένο και 10.000 κόσμο να είχε, άμαζη θα έλεγε τη συγκέντρωση.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Έτσι είναι. Άμα θεωρείς την υπόθεση της επανάστασης τόσο απλή όσο την οργάνωση της πενταήμερης ενός Λυκείου, θεωρείς και τη συγκέντρωση 10.000 ατόμων …μαζική!

    Reply
    1. Red

      Καλά εσύ βγάλε τα δύο μηδενικά από το δεκαχίλιαρο γιατί τόσοι μαζεύεστε από το ’15 ως σήμερα. Άντε σε κάνα φεστιβάλ σας να είστε λίγο παραπάνω, κάτι οι μπύρες κάτι η μουσική συμφέρει βλέπεις. Ούτε οι συνιστώσες (όσες έχουν μείνει) δε στηρίζουν τα μπλοκ σας στις πορείες εκτός από το ‘Κόκκινο’. Και αυτή η “Νεολαία” που είναι κρυμμένη; Με το κυάλι τη ψάχνουμε τόσα χρόνια, μέσος όρος ηλικίας του μπλοκ σας 50 ετών, απογοητευμένοι ΠΑΣΟΚοι που πήγαν στον τΣΥΡΙΖΑ απογοητεύτηκαν κι εκεί και ύστερα την είδαν ΛΑΕ. Άντε πως και πως περιμένετε να συμπράξετε επισήμως με τα φασιστάκια του ΕΠΑΜ μπας και αυξηθείτε κατά 50 άτομα. Τζάμπα τα σπάσατε και με τη Ραχήλ, την ακολουθούν καμιά 30αριά κλακαδόροι φαντάσου να προστίθενταν κι αυτοί στο μπλοκ σας.
      Εσύ προφανώς έχεις μείνει στο 2011 για να θεωρείς και το 10.000 λίγο. Προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα, γιατί ως τώρα δεν το έχετε κάνει κάτι που φάνηκε από το πανί σας στη ΔΕΘ που μόνο στο 2018 δεν ήταν προσαρμοσμένο.
      Υ.γ.: Κάνε μου μιά χάρη, αφού συμφωνείς με την ανταπόκριση του blog του ΜΛ, πέρνα μια βόλτα απο’κει να γράψεις αυτά που γράφεις να δεις τι εστί “επίθεση” και “μπανάρισμα” για τα οποία έχεις κατηγορήσει την Παντιέρα και τους σχολιαστές της στο παρελθόν.

      Reply
      1. Left G700

        Απαντώ μόνο στο διαδικαστικό γιατί τα άλλα που γράφεις, τα δήθεν πολιτικά, ανήκουν στη σφαίρα τού γηπεδικού οπαδισμού κι αυτό το στάδιο το έχω ξεπεράσει από το τέλος Λυκείου. Λοιπόν:

        Για καμία «επίθεση» ή «μπανάρισμα» έχω κατηγορήσει την Παντιέρα. Για να σου κάνει κάποιος επίθεση πρέπει να σου απευθύνει το λόγο. Και οι διαχειριστές τής Παντιέρας, εκτός από δύο (2) φορές ουδέποτε άλλοτε μου έχουν κάνει αυτή την τιμή. Ακόμα κι όταν ζητούσα κάποια τεχνική βοήθεια ή κατέθετα κάποια τεχνική ή διαδικαστική πρόταση! (Σκέψου πόσο ντούροι επαναστάτες είναι, που φοβούνται ότι με ένα-δυο σχόλια παραπάνω θα κολλήσουν «ρεφορμισμό»!) Ως προς το «μπανάρισμα», πάλι, θα έπρεπε να είμαι δραπέτης από την πτέρυγα με τα «βαριά περιστατικά» του Δρομοκαΐτειου για να κατηγορήσω για «μπανάρισμα» σάιτ όπου καθημερινά εμφανίζονται αλλεπάλληλα σχόλιά μου! Εκείνο για το οποίο έχω παραπονεθεί κατ’ επανάληψη είναι η συνήθεια να μου κόβουν σχόλια επειδή κρίνουν ότι δεν είναι politically correct. Μόνο που αυτή η κρίση τους, κατά την άποψή μου, στηρίζεται σε μια πολύ-πολύ στενή και σχολαστικιστική αντίληψη περί τού πολιτικώς ορθού και, επιπλέον, ακόμα κι όταν ούτε με βάση αυτή την αντίληψη δικαιολογείται το κόψιμο κάποιων σχολίων μου, ουδέποτε έχει μπει κάποιος από τη διαχείριση στον ελάχιστο κόπο να μου εξηγήσει πού ήταν το «λάθος» μου για να το διορθώσω, ώστε να «περάσει» το σχόλιο, όπως επανειλημμένα έχω ζητήσει.

        Έτσι έχουν τα πράγματα όσο αφορά στη σχέση μου με τα παιδιά τής διαχείρισης κι όχι όπως εσύ έχεις καταλάβει. Φυσικά, «ρεφορμιστής» είμαι, ψέματα θα λέω…

        Reply
        1. Red

          Άρχισες αντιπαράθεση (για μία ακόμη φορά) με ένα πέρα για πέρα γηπεδικό σχόλιο περί της χωρητικότητας του..γηπέδου του Παναιτωλικού και του κόσμου που είχε η Καμάρα και με εγκαλείς για «οπαδικό γηπεδισμό». Οκ, μάτια έχουν και βλέπουν όλοι.

        2. Left G700

          Έδειξαν σε κάποιον ένα μέτρο σύγκρισης κι εκείνος το πέρασε για πίτσα με το μέτρο!

  10. Left G700

    ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!

    Μου αρέσει πολύ που αμφισβητείται η «αραία αραία, να φαινόμαστε καμιά σαρανταρέα» παρουσία τής εξωκοινοβουλευτικής αριστερίστικης αριστεράς, ενώ την ίδια στιγμή την επιβεβαιώνει περίτρανα το βίντεο που έχει αναρτηθεί! Και το οποίο βίντεο, να το πούμε κι αυτό, κόβεται άμα τη εμφανίσει τών αναρχικών μπλοκς, αν και στα καλέσματα στην Καμάρα η συμμετοχή τής αναρχίας δηλωνόταν ξεκάθαρα. Γιατί κόπηκε το βίντεο, οέο; Μήπως για να μη φανεί ότι η αναρχία ξεπέρασε σε όγκο το αριστερίστικο αριστερό εξωκοινοβούλιο;

    Reply
    1. Γ.Κ.

      Μήπως γιατί τα εν λόγω μπλοκ για προφανής λόγους, δε θέλουν να βιντεοσκοπούνται τα πρόσωπα τους κι έχουν δημιουργηθεί εντάσεις με φωτογράφους; Λέω εγώ τώρα… Ή είσαι χθεσινός ή έχεις συνηθίσει στις συγκεντρωσούλες παρέα με τον ΔΣΑ (4/2/16) και τη ΓΣΕΕ και δε ξέρεις απ’αυτά.
      Υστ.: Καλύτερα “αριστερίστικο εξωκοινοβούλιο” παρά εθνοκαμένο δήθεν αριστεριλίκι… Εξωκοινοβούλιο σ’αυτή την περίπτωση δε λέω γιατί έχετε κάνει τη βόλτα σας και από διαδρόμους Υπουργείων.

      Reply
    2. Left G700

      Ωραία, λοιπόν, αυτό που λες εσύ είναι, δεν θέλουν να βγαίνουν στο φακό [*]. Αυτό δεν αλλάζει την ουσία τής παρατήρησής μου για τον απλούστατο λόγο ότι δεν σχετίζεται με την ουσία της: η παρουσία σας πολύ περισσότερο είχε να κάνει με παρέες που βγαίνουν από κινηματογράφο μετά τη βραδινή προβολή παρά με διαδήλωση και είναι πολύ πιθανό η αναρχία να σας έριξε στ’ αυτιά. Και σταμάτα κι εσύ και άλλοι να λέτε τι συμβαίνει με τις συγκεντρώσεις τής ΛΑΕ. Εμείς είμαστε «ρεφορμιστές». Ουδεμία σημασία έχει αν μαζεύουμε ή δεν μαζεύουμε κόσμο στο δρόμο. Εσείς, που πάτε για την Επανάσταση, είναι που τον χρειάζεστε, βρε κουτό. Και δεν υπάρχει ούτε για δείγμα (εκτός από τις Κεντρικές σας Επιτροπές και τους φίλους τους…).

      [*] Βέβαια, αυτό ανοίγει άλλα «θεματάκια»: εσείς μιλάτε για συμπόρευση με την «κοινωνική και πολιτική αναρχία», όχι για αναρχομπάχαλους που έχουν λόγους να παραμένουν ινκόγκνιτο. Τι παίζει τελικά;

      Reply
      1. Γ.Κ.

        Δεν θυμάμαι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να επιδίωξε ποτέ τη συμπόρευση με την αναρχία. Μέλη του ΝΑΡ και της ΝκΑ μάλιστα έχουν δεχθεί επιθέσεις από άτομα του χώρου αυτού κατά καιρούς. Χωρίς να σημαίνει αυτό ότι τσουβαλιάζω όλο τον εν λόγω χώρο. Από πουθενά δεν προκύπτει αυτό, σε καμία απόφαση της ΚΣΕ ή του ΠΣΟ. Ωστόσο έχει δείξει την αλληλεγγύη της σε ορισμένες περιπτώσεις αναρχικών κρατουμένων όπου οι αδικίες ήταν κραυγαλέες χωρίς κάτι παραπάνω.
        Δεν έχω διάθεση να μπω σε αντιπαραθέσεις τέτοιου τύπου για τον κόσμο που μαζεύει ο καθένας (ειδικά με εσένα που δεν κουβεντιάζεις παρά ειρωνεύεσαι). Σαφώς η ΑΝΤΑΡΣΥΑ με τις δυνάμεις της μπορεί τα τελευταία 2 χρόνια να μην έχει τον απαιτούμενο για την εποχή κόσμο στις δράσεις της αλλά πάντως τραγική εικόνα με διψήφιο αριθμό κόσμου σαν τη ΛΑΕ δεν έχει εμφανίσει ποτέ σε μπλοκ της.

        Reply
        1. San Rocco

          Η αντίληψη για την κοινή δράση την οποία έχει το ΝΑΡ έχει και η ΝΚΑ και με την οποία συμφωνώ είναι “…κοινή δράση βάσει αρχών με την μαχόμενη αριστερά και με την πολιτική/κοινωνική αναρχία”. Οχι κοινή δράση ό,τι να ναι, ή κοινή δράση με ομάδες τυφλής βίας.

          Είναι σαφές. Απο κει και πέρα, ο μικροκομματικός ανταγωνισμός για τον αριθμό συμμετεχόντων, οι ειρωνίες και άλλα που προωθούν εδώ μέσα φίλοι που πρόσκειναι στην ΛΑΕ πχ, ζημία κάνουν στην συζήτηση. Δεν προσφέρουν κάτι θετικό. Η ΛΑΕ και το ΣΕΚ έπρεπε να καλέσουν στην συγκέντρωση στην Καμάρα και σε μια ενωτική πορεία όλων των μαχόμενων ταξικών δυνάμεων σε σαφή διαχωρισμό με ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ (δλδ τους κρατικούς/εργοδοτικούς συνδικαλιστές ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ). Δεν το έπραξαν. Θέλουν σωνει και ντε να βάλουν στο κάδρο ΚΑΙ τις παραπάνω δυνάμεις στο όνομα “της κοινής πορείας ΚΑΙ με ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ” και στο όνομα του “εκεί είναι οι πολλοί εργαζόμενοι”. Ε, δεν είναι εκεί οι πολλοί εργαζόμενοι. Ούτε και στην Καμάρα ήταν (αν και περισσότεροι σαφώς από την συγκέντρωση των ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ), ούτε και στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ. Ομως, να είμαστε σίγουροι ότι το ελπιδοφόρο τμήμα της τάξης μας ήταν σίγουρα στην Καμάρα, ήταν σίγουρα και στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ.

        2. Κώστας

          San Rocco τα περί συμπόρευσης της ΛΑΕ με την ΓΣΕΕ, τόσες μέρες μετά, είναι συνειδητά προβοκατόρικα κουκουλοφόρικα ψέματα.

          Κώστας

      2. Left G700

        Ρε τι ’ναι τούτοι! «Δεν θυμάμαι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να επιδίωξε ποτέ τη συμπόρευση με την αναρχία» σου γράφει ο άλλος χωρίς να κοκκινίζει. Που κανονικά, όχι να κοκκινίζει θα ’πρεπε, αλλά ν’ ανοίξει ένα λαγούμι να κρυφτεί να μην τον βλέπει ο κόσμος! Διότι σού τα γράφει αυτά σε «απολογιστική» ανάρτηση για συγκέντρωση όπου η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμπορεύτηκε ακριβώς με την …αναρχία(!) και τρεις (3) μόλις μερούλες μετά την ανάρτηση (λινκ) «Ποιοι καλούν στην Καμάρα» όπου γραφόταν φαρδιά-πλατιά (οι εμφάσεις με bold δικές μου):

        Στην Καμάρα καλούν επίσης πολιτικές οργανώσεις (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α., ΕΕΚ, Λ.Α.-Α.Α.Σ. κ.ά.), Επιτροπές Αγώνα (ενάντια στην εξόρυξη χρυσού, αντι-ΤΑΡ κ.ά.) και συλλογικότητες του αντιεξουσιαστικού χώρου και άλλες εργατικές συγκεντρώσεις ενώ στην Καμάρα καλούν ΕΛΜΕ και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. της Θεσσαλονίκης.

        Ας τον βοηθήσω, όμως, και στη γενικότερη ‘‘αμνησία’’ του, αυτή που αφορά στο κάπως πιο μακρινό παρελθόν. Να τι γραφόταν στις Θέσεις για τη 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη (λινκ) και συγκεκριμένα στην ενότητα «Δ.5 Ο αναρχικός και αντιεξουσιαστικός χώρος»:

        Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ υπεράσπισε σθεναρά το δικαίωμα του χώρου αυτού να έχει τους χώρους του και να αναπτύσσει τη δραστηριότητά του, αν και με κριτική στον κλειστό του χαρακτήρα. Έχει σχέσεις συνεργασίας στην δράση με τμήματα του αναρχοσυνδικαλιστικού χώρου, που έχουν ταξική τοποθέτηση με κριτική στάση απέναντι στον περιορισμένο πολιτικό ορίζοντα που επιφυλάσσουν στο εργατικό κίνημα. Έχει σχέση απόλυτου διαχωρισμού από τα τμήματα του μηδενισμού, της φετιχοποίησης της βίας και της ατομικής τρομοκρατίας.

        Επίσης, να του θυμίσω τι γραφόταν στις στη Θέση #38 τών Θέσεων για το 4ο Συνέδριο του ΝΑΡ (λινκ), δηλαδή τής οργάνωσης που «δίνει τον τόνο» στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και έχει την απόλυτη πλειοψηφία στα ανώτερα αποφασιστικά όργανά της ΠΣΟ και ΚΣΕ (τα bold και πάλι δικά μου):

        Με τάσεις και ομαδοποιήσεις τού αναρχικού-αντιεξουσιαστικού χώρου που έχουν ταξική προσέγγιση και λογική μαζικού κινήματος, που σέβονται την αυτοτέλεια και το ρόλο του επιδιώκουμε βήματα κοινής δράσης για την ενίσχυση των αγώνων, με ταυτόχρονη ολοκληρωμένη ιδεολογικοπολιτική αντιπαράθεση.

        Τέλος, για να μη σκάει χωρίς λόγο και αιτία, ας του πω του καημένου του φίλου μας του Γ.Κ. πως, αντίθετα από ό,τι νομίζει κι αυτός και οι ομοϊδεάτες του, με το αρχικό μου και πρώτο σχόλιο σ’ αυτό το θρεντ, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα, σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να αντιπαραθέσω τον κόσμο που μαζεύτηκε στη ΛΑΕ στον κόσμο που μαζεύτηκε στην Καμάρα (γι’ αυτό, εξ άλλου, δεν κάνω την παραμικρή αναφορά στη ΛΑΕ). Είναι το αρρωστημένο κομματικό οπαδιλίκι που κάνει κι αυτόν και τους συντρόφους του να πιστεύουν κάτι τέτοιο. Το μόνο που ήθελα να υπενθυμίσω είναι την τεράστια απόσταση που χωρίζει την ΑΝΤΑΡΣΥΑ από μια έστω και κάπως αξιοπρεπή διείσδυση στην ελληνική κοινωνία. Αν σχολίαζα στην Iskra, τα ίδια θα έγραφα κι εκεί (με πιο ήπιους τόνους, όμως, μια και η φιλοδοξία τής πλειοψηφίας τής ΛΑΕ σε αυτή τη φάση περιορίζεται στην άθροιση δυνάμεων για να μπει η ΛΑΕ απλώς στη Βουλή και δεν φαντασιώνεται καμία Επανάσταση όπως συμβαίνει με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ…).

        Reply
        1. Γ.Κ.

          Εντάξει, άμα θεωρείται «συμπόρευση» το να καλείς σε μια διαδήλωση που καλούν και κάποιες αναρχικές συλλογικότητες τότε να βλέπουν όλες οι αριστερές οργανώσεις που καλεί η αναρχία να μην καλούν γιατί μπορεί να θεωρηθεί ότι συμπορεύονται. Ή στην κάθε πορεία να κοιτάμε πίσω μας τα μπλοκ μπας και φανεί στην ουρά της πορείας καμιά μαυροκόκκινη και μας «κολλήσουνε» τη ρετσινιά της συνεργασίας ε;
          «Αναρχοσυνδικαλιστικός χώρος» …μια παρεξηγημένη έννοια, με πολλούς να τον εντάσσουν στον κατάλογο της «αναρχίας». Τώρα εάν μπορεί να θεωρηθεί η Ε.Σ.Ε ή η Ροσινάντε αναρχία τι να πω, εγώ πάντως δεν τις θεωρώ αναρχικές.
          Η Παντιέρα πάντα αναφέρει όλες τις οργανώσεις/συλλογικότητες/ομάδες που συμμετέχουν σε μια διαδήλωση/πορεία/δράση. Αυτό σημαίνει ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (την οποία στηρίζει η Παντιέρα), συμπορεύεται με τους αναφερόμενους στο ρεπορτάζ;
          Υστ.: 1) Πάντως προσωπικά προτιμώ να ..«συμπορεύομαι» με την αναρχία παρά με το ΕΠΑΜ, τη ΓΣΕΕ και τον ΔΣΑ.
          2) Τώρα που κυκλοφορείς εσύ δεν ξέρω, πέρνα όμως καμιά βόλτα από καμιά σχολή, καμιά δημόσια υπηρεσία ή καμιά γειτονιά και ρώτα να δούμε πως αξιολογεί ο κόσμος την παρεμβατικότητα σε αυτούς τους χώρους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και την αντίστοιχη της ΛΑΕ.

  11. Νίκος

    Αράξτε παιδιά, για να λέει η έντυπη κυβερνητική ΕΦΣΥΝ ότι τα μπλοκ της Καμάρας είχαν 2.000 τότε όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είχε πολλούς πολλούς περισσότερους. Κάτι σαν το ΣΚΑΙ που το 2011 έλεγε ότι στο Σύνταγμα ήταν 10.000 και ήταν μισό εκατομμύριο.

    Reply
    1. ένας

      Με “μισό εκατομμύριο” γεμίζουν: Πατησίων από π. Αρεως μέχρι Αιόλου, Πανεπιστημίου και Σταδίου, Ομόνοια, Κλαυθμώνος και Σύνταγμα, Βασ. Σοφίας μέχρι Χίλτον και η μισή Αλεξάνδρας! Και με 3 άτομα /τ.μ., που συνήθως σε τέτοιες συγκεντρώσεις είναι ανέφικτο. Tα 2 ατ./τ.μ. είναι πιο ρεαλιστικό για τέτοια νούμερα, οπότε δε φτάνει ο ….Δακτύλιος για να χωρέσει μισό εκατομμύριο κόσμο. Προσγειωθείτε…..

      Reply
      1. Νίκος

        Προφανώς δεν θυμάσαι κάποιες συγκεκριμένες διαδηλώσεις εκείνου του διαστήματος.
        Όπως π.χ. την μεγαλειώδη διαδήλωση που είχε γίνει στις 19 Οκτώβρη 2011 στο πλαίσιο της 48ωρης απεργίας για τη ψήφιση του πολυνομοσχεδίου του ΓΑΠ. Ακόμη και οι πιο απαισιόδοξοι συνδικαλιστές, αριστεροί κλπ μιλούσαν για τουλάχιστον 500.000 κόσμο αναγκάζοντάς ακόμη και τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια της τότε κυβέρνησης να μιλούν κι αυτοί για μισό εκατομμύριο κόσμου. Τώρα τι να σου πω, εάν υπάρχει απόκλιση μερικών εκατοντάδων τότε ζητώ συγγνώμη… Όσο για την προσγείωση νομίζω υπάρχουν άλλοι σχολιαστές εδώ μέσα που τη χρειάζονται περισσότερο από μένα, ρίξε μιά ματιά.

        Reply
  12. αντιγειτονιές

    red: εκτός από την “επίθεση” και το “μπανάρισμα” υπάρχει και η λάσπη. Μάλλον θα πρέπει να μας δώσεις κάποια παραπάνω στοιχεία. Έτσι για να κριθεί και η σοβαρότητα του καθένα μας.

    Όσο για τα υπόλοιπα. Για μας είναι ξεκάθαρο ότι τα προβλήματα του κινήματος και της Αριστεράς δεν λύνονται με ντοπαρίσματα του τύπου “βούλιαξε η Αθήνα” όταν οι συγκεντρωμένοι δεν ξεπερνούν τις μερικές εκατοντάδες. Και αυτό αφορά και τη δική μας παρουσία, όταν κάτι είναι μαζικό, κρίνοντας πάντα και με βάση τη συγκυρία το λέμε, όταν δεν είναι και πάλι το λέμε, κι ας λέει ο red ότι θέλει. Όσοι μας παρακολουθούν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ. Επιπλέον θεωρούμε, ακριβώς επειδή τιμάμε το “από τα κάτω”, οι “από τα κάτω” θα πρέπει να ξέρουν και τα γεγονότα. Αν λέμε σε κάτι ψέμματα εδώ είναι οι υπόλοιποι να μας διαψεύσουν. Κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ, παρά μόνο γκρίνια και διαμαρτυρίες γιατί τα λέμε!

    Τέλος για το συγκεκριμένο άρθρο. Δεκτή η κριτική για την μη αναφορά οργανώσεων και χώρων. Αλλά και πάλι όσοι μας παρακολουθούν ξέρουν ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των ανταποκρίσεών μας αναφέρουμε τους πάντες. Η συγκεκριμένη είναι από τις εξαιρέσεις. Οπότε οι γενικεύσεις είναι στη καλύτερη περίπτωση λόγω προκατάληψης. Από εκεί και πέρα ξεκινά λέγοντας ότι οι διαδηλώσεις της Αριστεράς ήταν μαζικές, με ιδιαίτερη αναφορά στη κάθε μια, και συνεχίζουμε με την επισήμανση της απουσίας πλατύτερων εργατικών και λαϊκών τμημάτων.

    1ον που είναι το ψέμα και 2ον κάθε άλλη ερμηνεία πέρα από αυτά που ξεκάθαρα γράφουμε είναι προσωπική υπόθεση του καθενός.

    Από εδώ και πέρα, σεβόμενος το χώρο, δεν θα συνεχίσω σε μια συζήτηση που αφορά το antigeitonies. Όποιος θέλει να μας κάνει κριτική μπορεί άνετα να το κάνει εκεί.

    Reply
    1. Red

      Δεν ξέρω εάν είσαι κάποιος εκ των διαχειριστών του Antigeitonies ή απλός αναγνώστης του blog ή φίλος του ΜΛ χώρου και παρεξηγήθηκες.
      Τι Θα πει μπανάρισμα; Μπανάρισμα θα πει, να γράφεις ένα σχόλιο το οποίο πληρεί τους περισσότερες εκ των κανόνων δημοσίευσης και να μην δημοσιεύεται ποτέ, και την επομένη μάλιστα να έχει μπει και έλεγχος στα σχόλια που ως τότε δεν προϋπήρχε.
      Τι θα πει επίθεση (ίσως λίγο υπερβολικός όρος το παραδέχομαι). Θα πει να σε στολίζουν με διάφορα ..αριστερά κοσμητικά επίθετα και να μη μπορείς να απαντήσεις άμεσα.
      Όσο για την σοβαρότητα του blog, την οποία έθιξα, λυπάμαι αλλά δε μπορώ να θεωρήσω σοβαρό ένα αριστερό blog που ασχολείται με το ποιος είπε τι στην τάδε συνέλευση, ποιανού το πανό μπήκε μπροστά και ποιανού πίσω κλπ
      Πότε έχεις δει στην Παντιέρα τίτλο του τύπου «βούλιαξε η Αθήνα»; Μάλλον τη μπέρδεψες με την Iskra.
      Πάντως να εμφανίζεσαι συχνότερα εδώ πέρα, αρκετές φορές αναφέρεται το ΚΚΕ μ-λ σε σχόλια και κουβέντες και λείπει κάποιος γνώστης του να μας διαφωτίζει σε ορισμένα.

      Reply
  13. antigeitonies

    Παρά το ότι είπα δεν θα ξανασχοληθώ θα το κάνω. Και λέω ξεκάθαρα ότι είσαι απλά ψεύτης! Δεν ζήτησα εξήγηση για το τι σημαίνουν οι λέξεις, ζήτησα στοιχεία για το ότι το κάνουμε! Κανένα σχόλιο δεν έχει διαγραφεί εάν και εφόσον πληρούσε κάποιους όρους οι οποίοι δεν είναι και πολλοί. Να μην χρησιμοποιούνται σα μέσο παρέμβασης στα εσωτερικά άλλων οργανώσεων και να μην είναι υβριστικά και προσβλητικά σε αγωνιστές και οργανώσεις. Παλαιότερα τα σχόλια στο αντιγειτονιές ήταν ανοιχτά και τους λόγους που βάλαμε το έλεγχο τον λέμε. Όταν ξεμπερδέψουμε με τον τύπο που εδώ και μήνες βάζει τα ίδια άσχετα σχόλια επαναλαμβανόμενα, πολλές φορές και καθημερινά τότε θα ξανανοίξουν. Αλλά το να μας γίνεται κριτική για μια πρακτική ελέγχου που υπάρχει παντού, ενώ σε μας δεν υπήρχε τα 9+ από τα 10 χρόνια, μάλλον είναι υποκρισία, τουλάχιστον!

    Θα πρέπει ο κόσμος στον οποίο απευθυνόμαστε να ξέρει τι λέει και τι κάνει ο καθένας; Ναι ή όχι; Ή μήπως οι συνελεύσεις και οι συναντήσεις οργανώσεων γίνονται με κλειστές τις πόρτες; Έχουμε γράψει κάποιο ψέμα; Γιατί δεν μας έχει διαψεύσει κανείς; Εδώ χρειάζεται απάντηση. Λάθη κάναμε και τα διορθώσαμε ανοιχτά και χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Όσο για τ’ άλλα τα περί των πανό είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ίσα για να ευτελίζουν την συζήτηση και την ουσία!

    Δεν αναφέρομαι σε κανέναν, ιδιαίτερα στην Παντιέρα. Ο καθένας ξέρει ποιος και τι κάνει και τι όχι. Κολπάκια τέτοια 37 χρόνια στο κομμουνιστικό κίνημα τα βρίσκω μάλλον ξεπερασμένα. Εξηγώ την άποψή μου για το πως πρέπει να είναι οι ανταποκρίσεις.-

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.