«[…] Συνεπώς, η Ελλάδα δεν πρέπει να υποθηκεύσει το μέλλον της και να χαρίσει τα Περιφερειακά Αεροδρόμια στους επίδοξους επενδυτές. Οι τοπικές οικονομίες δεν πρέπει να παίξουν στα ζάρια τα αναπτυξιακά τους εργαλεία και τις κοινωνικές τους υποδομές, δεν πρέπει να διαπραγματευτούν το κλείσιμο των μικρότερων περιφερειακών αεροδρομίων, δεν πρέπει να παζαρέψουν τα εργασιακά δικαιώματα και τις θέσεις των εργαζομένων στα Αεροδρόμια. Οποιαδήποτε πολιτική απόφαση προς την αντίθετη κατεύθυνση, θα συνιστά έγκλημα τόσο για το λαό όσο και την ελληνική οικονομία».
Κοινή δήλωση 161 θεσμικών φορέων και συλλογικοτήτων της «Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων» (Μάρτιος 2015)
Συνένοχη στο έγκλημα λοιπόν η κ. Καλογήρου και η Περιφερειακή Αρχή, που δέχτηκε τα στελέχη της Fraport στην αίθουσα του Περ. Συμβουλίου στις 6/4. Η «πλήρης αντίθεση» του Περιφερειακού Συμβουλίου στην «οικονομικά επιζήμια» ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων (βλ. ψήφισμα της 30/11/2014), η «αντισυνταγματικότητα», η «πολιτική υποτέλεια», η «ιδεολογική εμμονή», η «προκλητική περιφρόνηση των κοινωνικών αναγκών» μετατράπηκαν μέσα σε μια νύχτα σε …θερμή υποδοχή των εκπροσώπων της κοινοπραξίας. Συνένοχος και ο Δήμος Λέσβου, το Επιμελητήριο, ο Εμπορικός Σύλλογος και όσοι θεσμικοί φορείς συμμετείχαν σε αυτήν την αποικιοκρατική φάρσα του Περιφερειακού Συμβουλίου. Όλοι αυτοί υιοθετούν πλήρως το ξεπούλημα των περιφερειακών αεροδρομίων και συνδιαλέγονται με τους λεγόμενους «επενδυτές», οι οποίοι ενημέρωσαν την τοπική κοινωνία για τα σχέδιά τους!
Δεν πάει πολύς καιρός όμως όταν βγήκε στο φως η αποικιοκρατική σύμβαση της παραχώρησης, σύμφωνα με την οποία οι «επενδυτές» δεν θα βάλουν φράγκο για την «επένδυσή» τους αλλά τα σχέδιά τους θα υλοποιηθούν μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα, από κρατικές ενισχύσεις και ρήτρες και μέσα από την αύξηση του τέλους των επιβατών. Τα σχέδια των επενδυτών θα τα πληρώσει δηλ. και πάλι το γνωστό υποζύγιο, ο ελληνικός λαός, για να κερδίζει το μεγάλο κεφάλαιο που θα διευθύνει τις αναπτυξιακές προτεραιότητες των αεροδρομίων, ενώ επισφαλής παραμένει η θέση των εργαζομένων σε αυτά.
Μόνη λύση για την Ανταρσία στο Αιγαίο η πάλη για την ακύρωση της παραχώρησης, ο δημόσιος και εργατικός έλεγχος στα αεροδρόμια και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η ίδρυση κρατικού αερομεταφορέα που θα προσφέρει αξιόπιστες, ασφαλείς και προσιτές για τη λαϊκή οικογένεια συγκοινωνίες, για να σπάσει η απομόνωση των νησιών μας και για να διαμορφωθεί ένα αξιοπρεπές μεταφορικό ισοδύναμο.