.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Για την δολοφονία Κούρδισας στο Λαύριο


Πολιτιστικό Κέντρο Κουρδιστάν

Το κουρδικό κίνημα έχει υπερασπιστεί με κάθε τρόπο την γυναικεία υπόσταση! Άλλωστε οι γυναίκες κι οι άντρες του Κουρδιστάν δεν πολεμούν μόνο τους ορατούς εχθρούς, που ήδη είναι πολλοί. Στην πραγματικότητα πολεμούν και για τη θέση της γυναίκας σε μια άλλη κοινωνία, που δεν θα υπάρχει εκμετάλλευση της γυναίκας και κάθε ανθρώπου από άνθρωπο.

Ως εκ τούτου καταδικάζουμε απερίφραστα την γυναικοκτονία που συνέβη στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων Λαυρίου.

Επιπροσθέτως καταγγέλλουμε τη στάση του Α.Τ. Λαυρίου που αν και σε απόσταση αναπνοής, αγνόησε τα ουρλιαχτά της γυναίκας και των παιδιών της.

Η υπεράσπιση της γυναικείας υπόστασης, της ζωής και της αξιοπρέπειας κάθε γυναίκας ήταν, είναι και θα είναι πάντα μέλημα κι ευθύνη μας. Οι γυναίκες του Κουρδιστάν μάχονται για να κερδίσουν την ελευθερία όχι μόνο της πατρίδας, αλλά και του φύλου τους.

Ως κουρδική κοινότητα απαιτούμε την παραδειγματική τιμωρία του δολοφόνου!

Το μοναδικό και συνάμα αποτρόπαιο περιστατικό, που συνέβη στον Λαύριο από άτομο κουρδική καταγωγής, δεν θα αμαυρώσει τον αγώνα μας και είμαστε οι πρώτοι που δεν θέλουμε την συγκάλυψή του κι απαιτούμε την ηθική και νομική καταδίκη του.

Η ζωή, ο αγώνας κι η αγωνίας μας προχωρά με το σύνθημα-ζητούμενο:
«Γυναίκα, Ζωή, Ελευθερία».

Απαιτούμε την ζωή και την αξιοπρέπεια όλων, ζωντανών και νεκρών.
Όσοι δεν αφήσαν στους πρόσφυγες καμία ελπίδα να υπάρξουν στην χώρα τους ως ζωντανοί, τουλάχιστον ας ξαναγυρίσουν εκεί που ήθελαν να ζήσουν έστω ως νεκροί.

Ζητάμε την αλληλεγγύη όλων έτσι ώστε η εκλιπούσα να θαφτεί εκεί που δεν της άφησαν σπιθαμή να υπάρχει ως ζωντανή.

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 97.50% ( 4
Συμμετοχές )



30 σχόλια στο “Για την δολοφονία Κούρδισας στο Λαύριο

  1. Left G700

    Αναρωτιέμαι ποιο είναι το σκεπτικό τής “εθνικοποίησης” του φόνου. Γιατί δολοφονία Κούρδισσας (γυναίκας) κι όχι γυναίκας;

    Reply
    1. Γιάννης Σ.

      Το σκεπτικό είναι το αντίστροφο από το δικό σου που θα «εθνικοποιούσες» το φόνο αν ήταν από έναν μετανάστη από «κακή» χώρα και θύμα είτε «ξένο» από «καλή» χώρα, είτε Έλληνα…

      Reply
      1. Left G700

        Μπα, Γιάννη Σ.; Κι από πού προκύπτει αυτό που ισχυρίζεσαι; Από το αξίωμα “Στην Ελλάδα είναι ότι τον δηλώνω”;;;

        Άμ έτσι σε βγάζω κι εγώ Βισίνσκι (και με στοιχείο ακλόνητο αυτό το ίδιο το τωρινό σχόλιό σου, όχι αέρα πατέρα όπως κάνεις εσύ!)

        Reply
        1. Γιάννης Σ.

          Συμπάθα με, αλλά είμαι αμόρφωτος: Τί ήταν/είναι ο Βισνίσκι; Δηλαδή, σε περίπτωση που δράστης ενός εγκλήματος είναι “ξένος”, για εσένα, θα είναι το ίδιο με το αν είναι Έλληνας; Γιατί για μένα θα είναι…

        2. Left G700

          Ο Βισίνσκι ήταν ο Γενικός Εισαγγελέας της ΕΣΣΔ στη δεκαετία τού ’30 και ο νομικός εγκέφαλος (και εισαγγελέας) στις κύριες Δίκες της Μόσχας. Και πολύ τού μοιάζεις όταν έρχεσαι εδώ και πετάς τη συκοφαντία που πέταξες, για την οποία, αν και σου ζητήθηκε, δεν μας καταθέτεις το παραμικρό πειστήριο και αποδεικτικό στοιχείο.

          Συνέχισε έτσι. Στο τέλος τού δρόμου σε περιμένει η Επανάσταση….

    2. Κώστας

      Σπάνε πλάκα ρε φίλε οι άλλοι με το θύμα γιατί τα πράγματα είναι απλά. Διαλέγουν πλευρά. Τον νταή που την σκότωσε, το ΑΤ που δεν έκανε τίποτα, το κράτος που διατηρεί τους πρόσφυγες σε συνθήκη εξαίρεσης, τον ιμπεριαλισμό που δημιουργεί την προσφυγιά και την μετανάστευση. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που θυμάμαι την σπουδαία πολιτική αξία της ανθρωπιάς, που μερικές φορές η υπερπολιτικοποίηση μας μας κάνει να την σνομπάρουμε.

      Κώστας

      Reply
      1. Left G700

        Πάλι κρισάρα περνάς, Κώστα μου; Ποιος σπάει πλάκα; Και ποιος διαλέγει όλ’ αυτά που μας λες;;; Δεν φταις εσύ, η φαντασία σου τα φταίει….

        Reply
      2. Σ.Τ.

        Κώστα ο ιμπεριαλισμός είναι το κύριο, οπότε μην το βάζεις στο τέλος. Ξέρουμε ότι η φτωχια είναι το αποτέλεσμα όχι αιτία. Η προσφυγιά το ίδιο. Ο ματσισμος των ισλαμιστών και αυτο είναι αποτέλεσμα της καθυστέρησης που προκαλεί ο ιμπεριαλισμός.

        Αυτά να πολεμάς όχι να αποπροσανατολιζεις.
        Η γυναίκα ήταν θύμα των ιμπεριαλιστών (ΗΠΑ ΝΑΤΟ, Ρωσία)και των κατά τόπους εντολοδόχων τους (Άσαντ, Ερτογαν, Κούρδοι πολέμαρχοι) που κατοικούν την περιοχή που ζούμε και εμεις.

        Αυτό πρέπει να αναδείξεις όχι να μείνεις στο προφανές (άντρας σκότωσε γυναίκα =γυναίκες θύματα του ματσισμος/ισλαμισμού)

        Reply
        1. Κώστας

          ΣΤ δεν θα προβληματιστώ για την σειρά με την οποία θα παραθέσω κάποια πράγματα σε ένα σχόλιο που μου πήρε γύρω στα 10 sec να το γράψω.

          Επίσης θέλει λίγο πιο σοβαρή ανάλυση αυτό που επιχειρείς, όλα ο ιμπεριαλισμός τα γεννάει, δηλ ο καπιταλισμός, δηλ τελικά τελικά η ταξική πάλη. Αυτά όμως πρέπει να γειώνονται και λίγο, ανά κοινωνικό σχηματισμό, κοινωνικές τάξεις, κοινωνικές ομάδες, πολιτική συγκυρία, παραγωγικές και αναπαραγωγικές αντιθέσεις, διαλεκτικές σχέσεις πρωτεύοντος και δευτερεύοντος στην συγκυρία και σε τελική ανάλυση. Αλλιώς ο ιμπεριαλισμός και ο καπιταλισμός καταλήγουν να είναι κάτι σαν το κακό μας το ριζικό

          Κώστας

        2. Σ.Τ.

          Κώστα αν ένας εργαζόμενος σε ένα εργοστάσιο πεθάνει σε τροχαίο πηγαίνοντας στην δουλειά η ερχόμενος από αυτή πάλι ο καπιταλισμός θα φταίει δεν είναι;
          Φυσικά και θέλει σύνδεση όμως, συμφωνώ. Με τροπο που να μην χάνεται το κύριο.

          Για την ενδοοικογενειακή βία, ευθύνεται φυσικά το πολιτιστικό υπόβαθρο ανάλογο του επιπέδου οικονομικής αναπτυξης και ο επιθετικός χαρακτηρας είναι αντανάκλαση του τρόπου παραγωγής, αυτά είναι α-β για ένα μαρξιστή.
          Η αλυσίδα της βιας είναι πολύ προφανής, τι να αναλύσεις.

          Η ενδοοικογενειακή βία εξαλείφεται στο σοσιαλισμό. Αντίθετα, η πάλη των φύλων δεν τελειώνει ποτέ. Και αυτό γιατί πάντα θα υπάρχουν δύο φύλα, αντίθετα από τις τάξεις που κάποια στιγμή καταργούνται.

      3. Κώστας

        Πλάκα σπάει όποιος ειρωνεύτηκε την αναφορά στις 2 ιδιότητες του θύματος που παίξανε και οι 2 ρόλο στην στοχοποίηση του.

        Συστηματικά το κάνεις, και με τον Ζακ είχες σπάσει πλάκα, πολύ κακώς είσαι εδώ

        Κώστας

        Reply
        1. Left G700

          Ποιος ειρωνεύτηκε βρε αγράμματε άνθρωπε; Ούτε την ειρωνεία δεν είσαι σε θέση να διακρίνεις; Έγραψα απλώς και μόνο “γιατί εθνικοποιείτε το θύμα;”. Και το έγραψα γιατί η εθνικοποίηση του θύματος μας απομακρύνει από το focus στο οποίο πρέπει να επικεντρώσουμε. Και το focus είναι η ενδοοικογενειακή βία σε βάρος τών γυναικών (Αγγλίδων, Γαλλίδων, Πορτογαλίδων, Σερβίδων, Βουλγαρίδων, Ρουμανίδων), που αποτελεί το συντριπτικό ποσοστό περιστατικών βίας σε βαρος τών γυναικών.

          Άμα ήταν όλοι οι φεμινιστές σαν εσένα, δεν θα είχε μεινει θηλυκο για θηλυκό πάνω στη γη!

          Ξύπνα Βασίλη! Κώστα!

        2. Κώστας

          Η εθνικότητα του θύματος έπαιξε ρόλο λεφτ, άρα έχει σημασία, άρα καλώς αναφέρεται και στον τίτλο της ανάρτησης.

          Κώστας

        3. Left G700

          Για ανάλυσέ μου, Κώστα μου, αυτό που λες ότι “η εθνικότητα του θύματος έπαιξε ρόλο”, γιατί δεν το πιάνω. Για εξήγησέ μου τη διαδρομή που ενώνει το φαινόμενο “γυναίκα καυγαδίζει με τον άντρα της/φίλο της κι αυτό τη σκοτώνει” με την εθνικότητα της γυναίκας/ζευγαριού (ελπίζω να μη μου επαναλάβεις με δικά σου λόγια τα απίθανα που μας αραδιάζει ο Σ.Τ., προϊόν ανάγνωσης εγχειριδίων τύπου “Ο Μαρξ άνευ διδασκάλου”….).

        4. Κώστας

          Λεφτ σπανίως επιχειρώ σε σένα μαρξιστικές αναλύσεις γιατί δεν τις καταλαβαίνεις.

          Δεν θέλει τόση φιλοσοφία, η συνθήκη εξαίρεσης μπορεί να γίνει καταλύτης για πολλά, τα οποία βέβαια δεν χάνουν την αυτοτέλεια τους ούτε χάνεται η ανάγκη ηθικής και νομικής καταδίκης τους. Το περιστατικό παραμένει γυναικοκτονία αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θες ντε και καλά να κρύψουμε την συνθήκη εντός της οποίας έλαβε χώρα. Προσπαθείς κουτσά στραβά να πεις κάτι φεμινιστικό αλλά δεν σου πάει καρδιά να πεις ταυτόχρονα και κάτι φιλοπροσφυγικό ?

          Η ίδια η ανακοίνωση με γλώσσα που κόβει σαν ξυράφι τα βάζει όλα στην θέση τους. Λέει πως οι γυναικοκτονίες (και όχι ο λάθος και σεξιστικά-αποκρυπτικά κατευθυνόμενος όρος “ενδοοικογενειακή βία” που χρησιμοποιείς) είναι κάτι αντίθετο με το κουρδικό κίνημα και πως το θύμα είχε στερηθεί το δικαίωμα να ζει στον τόπο του, τουλάχιστον να του αναγνωριστεί το δικαίωμα να ταφεί εκεί. Τέλος λέει για την αδιαφορία του ΑΤ. Θα το θεωρήσω αρκετά λάθος και παράλογο να πούμε πως η αδιαφορία αυτή ήταν για το “άστΤΟΝ να κάνει ότι θέλει, δικαίωμα ΤΟΥ είναι” και όχι για το “αστους να σφαχτούνε”

          Κώστας

        5. Left G700

          Άκου, βρε κουτέ άνθρωπε, που έχεις την εντύπωση ότι οι αναλύσεις σου είναι …μαρξιστικές!

          Όπως είναι ολοφάνερο από τα ίδια τα λόγια τού σχολίου μου, εγώ κριτικάρισα τον τίτλο της ανάρτησης και μόνο. Ούτε πως έπρεπε να μπει κάτω από το χαλί η εθνικότητα του θύματος υποστήριξα, ούτε πως ο ρόλος τών συνθηκών εξαίρεσης έπρεπε να αποσιωπηθεί, ούτε τίποτε από όλα αυτά που αράδιασες. Αυτά υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο στο θολωμένο σου και troubled μυαλό. Για να καταλάβεις (τι γράφω, Χριστέ μου! ο Κώστας και να καταλάβει!), αν όλα στην ανάρτηση ήταν ακριβώς ίδια πλην του τίτλου, ο οποίος θα έλεγε «Γυναικοκτονία στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων Λαυρίου» δεν θα έβγαζα κιχ.

          Για τον όρο «γυναικοκτονία» τα έχουμε πει. Σύμφωνα με τα διεθνώς ισχύοντα, γυναικοκτονία είναι ο φόνος γυναίκας μόνο και μόνο επειδή είναι γυναίκα. Παράδειγμα: είχε κάποιος καταπιεστική ή ευνουχιστική μάνα κι όταν ενηλικιώνεται βουτάει ένα καλάζνικοφ κι αρχίζει να σκοτώνει όποια γυναίκα βρίσκεται στο δρόμο του. Γκέγκε; Τώρα, αν εσύ θέλεις να λες κάθε περίπτωση ανθρωποκτονίας γυναίκας γυναικοκτονία, be my guest.

          Νομίζω ότι θα βοηθούσε λίγο τις «μαρξιστικές αναλύσεις» σου[*] να έριχνες μια ματιά στον παρακάτω πίνακα (ο Σ.Τ. πρέπει να ρίξει δέκα και, επιπλέον, να τον γράψει ολόκληρον στον μαυροπίνακα 100 φορές!):

          Ανθρωποκτονίες με θύματα γυναίκες σε διάφορες χώρες (2017)

          [*] Και θα βοηθούσε λίγο και τον ίδιο τον Μαρξ: από προχθές που διάβασε στο σχόλιό σου ότι τον επικαλείσαι και είδε να ισχυρίζεσαι πως γράφεις “μαρξιστικές αναλύσεις”, βηματίζει πάνω-κάτω και μονολογεί: «γιατί να τύχει αυτό σ’ εμένα, Θεέ μου, γιατί σ’ εμένα;»….

  2. Δ.Κ

    Ορισμένοι επιδιώκουν να απενοχοποιήσουν το ρόλο της ελληνικής αστικής τάξης και του ελληνικού αστικού κράτους…τους φταίνε μόνο οι ιμπεριαλιστές.
    Τα υδάτινα φράγματα ,τα στρατόπεδα συγκέντρωσης,οι δολοφονίες…φαίνονται ανύπαρκτα,αυτοί κινδυνεύουν μόνο …απ τον ιμπεριαλισμό.
    Το εθνικιστικό-ρατσιστικό τους κήρυγμα ατελείωτο…δεν θα βαρεθούν ποτέ.

    Reply
    1. Σ.Τ.

      Και βέβαια ορισμένοι φιλοδοξούν να παίζουν το ρόλο γραφείου τύπου στον Νταβούτογλου. Δεν με κουράζει να το γράφω, ξανά και ξανά.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ορισμένοι σ.τ είναι γραφείο τυπου του Νταβούτογλου; Σωστά και προφανώς, εννοείς την Χρυσή Αυγή , τον Σαμαρά, τον Βελόπουλο τη η ν.δ. και γενικά τους Έλληνες εθνικιστές, που θέλουν διακαώς να υπάρχουν οι αντίστοιχοι Τούρκοι εθνικιστές κ ο Ερντογάν , για να δικαιολογούν και τον δικό τους επιθετικό ρολο.

        Reply
      2. ΑΩ

        Αναμενομένο για εθνικιστή να βλεπεί παντού ανθέλληνες και προδότες

        Reply
      3. Δ.Κ

        Μην μιλάς μην γελάς…κινδυεύει η Ελλάς…
        Εθνίκια όλου του κόσμου…..

        Reply
    2. ΦΦ1917

      Προφανώς και η ελληνική αστική τάξη παίζει συγκεκριμένο ρόλο τόσο στα ΝΑΤΟικά σχέδια (συμμετοχές σε πολέμους και βομβαρδισμούς,υποδοχή οπλικών συστημάτων και παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στους μακελάρηδες των λαών κ.α.) όσο και αυτοτελή για τα δικά της συμφέροντα (Βαλκάνια,ενεργειακοί δρόμοι μεταφοράς,EAST MED,TAP κ.α).
      Η σύγκριση δυναμικότητας όμως με την αντίστοιχη τουρκική είναι νομίζω προφανής και για παιδάκια του δημοτικού.
      Όταν κάποιος λοιπόν μιλάει για την προκλητικότητα ή την επιθετικότητα της Τουρκίας δεν το κάνει για να βγάλει λάδι την ντόπια αστική τάξη ούτε για να παραλείψει το πως η μεταξύ τους διαπάλη κορυφώνεται στα πλαίσια των μονοπωλιακών ανταγωνισμών.
      Ο πρώτος στόχος είναι η εγχώρια αστική τάξη και οι μηχανισμοί της.
      Το λέει όμως ευθαρσώς γιατί εμμέσως πλην σαφώς διακυβέβονται μια σειρά από ζητήματα και κατοχυρωμένα δικαιώματα τα οποία θα βρουν ζημιωμένους τους λαούς και των δύο χωρών σήμερα ή στο μέλλον.
      Μια πολύ μεστή και ολοκληρωμένη τοποθέτηση της Αλέκας με αφορμή την “αμυντική” συμφωνία Ελλάδας-ΗΠΑ.
      http://www.katiousa.gr/epikairotita/aleka-papariga-i-ellada-den-einai-fileiriniko-kratos-den-yparchei-imperialistiki-epemvasi-stin-opoia-den-echei-symmetaschei-video/

      Reply
  3. Ανώνυμος

    Και βέβαια το ελληνικό αστικό κράτος παραχώρισε βάσεις στους αμερικάνους ιμπεριαλιστές που χρησιμοποιούνται για τις επιθέσεις τους στη Μ.Ανατολή και τώρα στέλνει πυραύλους πάτριοτ στη Σαουδική Αραβία.Ο δολοφονικός του ρόλος είναι γνωστός.

    Reply
  4. Γιάννης Σ.

    Επειδή το “Reply” είναι απενεργοποιημένο (δεν ξέρω γιατί) σε κάποια μηνύματα,απαντάω (καθυστερημένα και συγγνώμη γι’αυτό) εδώ στο Λεφτ, ότι το ρώτησα κάτι και δεν απάντησε… Όσο για την εθνικότητα και το φύλο του θύματος, αυτά παίζουν ρόλο, όταν το έγκλημα γίνεται γι’ αυτό το λόγο… Το τί και πως έγινε, καθορίζει αν και πως συνδέονται…

    Reply
    1. Left G700

      Φίλε Γιάννη Σ.,

      Έγραψες απευθυνόμενος σε μένα:

      Γιάννης Σ.
      31/01/2020 at 18:26
      Το σκεπτικό είναι το αντίστροφο από το δικό σου που θα «εθνικοποιούσες» το φόνο αν ήταν από έναν μετανάστη από «κακή» χώρα και θύμα είτε «ξένο» από «καλή» χώρα, είτε Έλληνα…

      Σου απάντησα έτσι:

      Left G700
      31/01/2020 at 20:46
      Μπα, Γιάννη Σ.; Κι από πού προκύπτει αυτό που ισχυρίζεσαι; Από το αξίωμα “Στην Ελλάδα είναι ότι τον δηλώνω”;;;

      Άμ έτσι σε βγάζω κι εγώ Βισίνσκι (και με στοιχείο ακλόνητο αυτό το ίδιο το τωρινό σχόλιό σου, όχι αέρα πατέρα όπως κάνεις εσύ!)

      Συνέχισες ως εξής:

      Γιάννης Σ.
      01/02/2020 at 05:03
      Συμπάθα με, αλλά είμαι αμόρφωτος: Τί ήταν/είναι ο Βισνίσκι; Δηλαδή, σε περίπτωση που δράστης ενός εγκλήματος είναι “ξένος”, για εσένα, θα είναι το ίδιο με το αν είναι Έλληνας; Γιατί για μένα θα είναι…

      Για να σου πω κι εγώ αυτά:

      Left G700
      01/02/2020 at 19:06
      Ο Βισίνσκι ήταν ο Γενικός Εισαγγελέας της ΕΣΣΔ στη δεκαετία τού ’30 και ο νομικός εγκέφαλος (και εισαγγελέας) στις κύριες Δίκες της Μόσχας. Και πολύ τού μοιάζεις όταν έρχεσαι εδώ και πετάς τη συκοφαντία που πέταξες, για την οποία, αν και σου ζητήθηκε, δεν μας καταθέτεις το παραμικρό πειστήριο και αποδεικτικό στοιχείο.

      Συνέχισε έτσι. Στο τέλος τού δρόμου σε περιμένει η Επανάσταση….

      Τώρα, επανέρχεσαι και γράφεις:

      Γιάννης Σ.
      02/02/2020 at 21:36
      Επειδή το “Reply” είναι απενεργοποιημένο (δεν ξέρω γιατί) σε κάποια μηνύματα,απαντάω (καθυστερημένα και συγγνώμη γι’αυτό) εδώ στο Λεφτ, ότι το ρώτησα κάτι και δεν απάντησε… Όσο για την εθνικότητα και το φύλο του θύματος, αυτά παίζουν ρόλο, όταν το έγκλημα γίνεται γι’ αυτό το λόγο… Το τί και πως έγινε, καθορίζει αν και πως συνδέονται…

      Μα, να με συμπαθάς! Ξεκίνησες με μια καραμπινάτη συκοφαντία. Στο επισημαίνω και σου ζητώ να καταθέσεις πειστήρια για τον ισχυρισμό σου. Δεν καταθέτεις ούτε ένα δίλεπτο του ευρώ. Δεν ανακαλείς τη συκοφαντία (ας μη ζητήσεις συγγνώμη, να την ανακαλέσεις μόνο). Αντί γι’ αυτό, μου κάνεις ένα ανόητο ερώτημα με αυτονόητη απάντηση (αυτή που δίνεις κι εσύ). Και μου γράφεις μέσα στην καλή χαρά ότι με ρώτησες κάτι αλλά δεν απάντησα;;;

      Έχεις στοιχειώδη σεβασμό (προς τον εαυτό σου);;;

      Reply
  5. Γιάννης Σ.

    Κι εγώ σε ξαναρωτάω: Αν το θύμα ήταν από Ελλάδα κι ο δράστης από άλλη χώρα, θα είχες το ίδιο πρόβλημα με τώρα; Τόσες συζητήσεις έχουμε κάνει εδώ μέσα, και εθνικοποιείς και το έγκλημα…

    Reply
    1. Left G700

      Ρε άνθρωπε, πας καλά;;; Στο έκανα πενηνταράκια και σου είπα ότι “κάνεις ένα ανόητο ερώτημα με αυτονόητη απάντηση 9αυτή που δίνεις κι εσύ)”. Και το εανόητο ερώτημα με την αυτονόητη απάντηση που δίνεις (κι εγώ συμφωνώ) είναι το εξής:

      Δηλαδή, σε περίπτωση που δράστης ενός εγκλήματος είναι “ξένος”, για εσένα, θα είναι το ίδιο με το αν είναι Έλληνας; Γιατί για μένα θα είναι…

      Κι εσύ συνεχίζεις το βιολί σου ότι …εθνικοποιώ το έγκλημα!!!

      Άσε, ρε φίλε. Πηγαινε να τρελάνεις κάναν άλλον!

      Reply
  6. Τάκης

    Μια αυθαίρετη εξήγηση στην αναφορά Κούρδισα.
    Γιατί έτσι το αναφέρουν όλα τα καθεστωτικά μέσα,προφανώς για να δημιουργήσουν εντυπώσεις και συνειρμούς .
    Για να τονιστεί η χειραφέτηση της Γυναίκας στις Κουρδικές κοινότητες ένα επαναστατικό,απελευθερωτικό κίνημα,στο πιο αντιδραστικό σημείο της γης,που η διεθνής κοινότητα άφησε έρμαιο στα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα της Τουρκίας,και εθνικιστική βαρβαρότητα των Αράβων.
    Για να τονιστεί η περιθωριοποίηση ,και εγκατάλειψη εξορισμένων,κυνηγημένων
    από εγκληματικούς φασιστικούς μηχανισμούς.

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *