.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Α. Δραγανίγος για Πόλεμο /Ακρίβεια/ Β. Μακεδονία /Ακροδεξιά (Βίντεο)


Δείτε στα βίντεο που ακολουθούν, τέσσερις σύντομες, κοφτές αλλά περιεκτικές πολιτικές τοποθετήσεις του στελέχους του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Αντώνη Δραγανίγου, υποψήφιου με το ψηφοδέλτιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ -Ανατρεπτική Συνεργασία στις Ευρωεκλογές της Κυριακής.

Πρόκειται για απαντήσεις που δόθηκαν στο πλαίσιο ευρύτερης συνέντευξης στελεχών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην τηλεόραση της ΕΡΤ και την δημοσιογράφο Ντένια Σαρακίνη τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2024.

Δείτε οπωσδήποτε και τις τέσσερις συνοπτικές τοποθετήσεις!

Α: Για το αν υπάρχουν “κίνδυνοι” που ενδέχεται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα από την γειτονική Βόρεια Μακεδονία:

 

Β: Για τον Πόλεμο και την Ευρωπαϊκή Ένωση:

 

Γ: Για την ακρίβεια που ”θερίζει” τον κόσμο της εργασίας και τις αιτίες της:

 

Δ: Για την ενίσχυση της ακροδεξιάς:

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 75.00% ( 4
Συμμετοχές )



38 σχόλια στο “Α. Δραγανίγος για Πόλεμο /Ακρίβεια/ Β. Μακεδονία /Ακροδεξιά (Βίντεο)

  1. Ανώνυμος

    Πάλι “η όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών”.
    1. Είναι κατάφωρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας: από το 2004 η Ρωσία προειδοποιεί ότι το φιδίσιο σύρσιμο του ΝΑΤΟ προς τα σύνορά της το θεωρεί απαράδεκτο.
    2. Δεν μπορείς να αγνοείς ότι επιτιθέμενοι είναι οι αμερικανονατοϊκοί και η Ρωσία είναι αμυνόμενοι.
    3. Όσο δεν παίρνει πρακτικά μέτρα η Αριστερά, όπως έκανε το 1999 με το Γιουγκοσλαβικό, παρά παρακολουθεί παθητικά την κυβέρνηση να εξοπλίζει το ναζιστικό καθεστώς της Ουκρανίας, δεν μπορεί να επικαλείται καμία ουδετερότητα ανάμεσα στα δύο μπλοκ.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Ιμπεριαληστής ….”αμυνόμενος”, όπως λέμε δροσερό καμίνι!
      Πάντα σε κάθε ενδοϊμπεριαλιστική διαμάχη θα υπάρχει ο ισχυρότερος και ο υποδεέστερος, που αυτό δεν τον κάνει λιγότερο εκμεταλλευτή, τομάρι και εγκληματία.
      Ειδικά η νεορωσσική μαφία αγωνίζεται για μια πιο ισότιμη θέση στο τραπέζι του Ιμπεριαλισμού. Μέχρι και το 2018 ελπίζαν πως θα γίνουν δεκτοί και ….στο ΝΑΤΟ, με τους δικούς τους βεβαίως όρους. Ολος αυτός ο σκυλοκαυγάς γίνεται για να βρεθεί ο ακριβής συσχετισμός δυνάμεων μεταξύ ιμπεριαληστών (με ήτα…).
      Το εργατικό/κομμουνιστικό κίνημα βεβαίως μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να αξιοποιήσει αυτές τις κόντρες προς δικό του όφελος και εις βάρος συνολικά του Ιμπεριαλισμού. Αλλά, πρώτη προϋπόθεση γι αυτό είναι η απαλλαγή από αυταπάτες περί “αμυνομένων”, η και ….αντιφασιστών/αντιναζί(!) ιμπεριαλιστών. Δεν υπάρχει καπιταλιστής αντιφασίστας παρά μόνο σαν πρόφαση και πολιτικαντισμός.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Ο κκες σπευδει να υπερασπιστει το ναριτικο αρθρο και να κατακεραυνωσει τον φιλορωσο σχολιαστη. Τα εσχατα.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Ζεις με τις φαντασιώσεις σου. Δεν υπερασπίστηκε κανένα “ναρίτικο άρθρο”. Τις ρεφορμιστικές ηλιθιότητες περί “αμυνομένων ιμπεριαλιστών” ξεσκέπασε.
          Η αλήθεια ενδιαφέρει, όχι να την βγούμε κόντρα στον οποιονδήποτε.

        2. Ανώνυμος

          Ναι! Έχεις δίκιο. Είμαι ηλίθιος. Γιατί προτιμάω να γίνω πυρηνικό ολοκαύτωμα παρά να εκλιπαρώ τον Μπάιντεν με sms για να βγω από το σπίτι μου. Τέτοια ζωή στη χαρίζω.

        3. Ανώνυμος

          @10/06/2024 at 08:15
          Το ΚΚΕ(υπήρχαν και λίγοι άλλοι) έσπασε τις απαγορεύσεις της καραντίνας τουλάχιστον τρεις φορές σε Πρωτομαγιά – Μέρα ανακοίνωσης της απόφασης για την Δίκη της χ.α. – Πολυτεχνείο μέσα στο 2020.

          Όσο πιο πολύ παρακαλάς να μην γίνει κάτι, 8/10 όλο και πιο γρήγορα έρχεται.

          Η λύση είναι αγώνας να φύγουμε από το ΝΑΤΟ για να αποφευχθούν τέτοια σενάρια αλλά φαντάζομει για επαναστάτη σαν & εσένα που δεν παρακαλάει με sms καραντίνας όλα είναι λυμένα

        4. Ανώνυμος

          Ανώνυμε ΚΚΕ, τέτοια λέτε και φυλλοροειτε. Πάλι χάσατε 33.000 ψηφοφόρους. Χόρτασαν επανάσταση και προτίμησαν να μείνουν σπιτάκι τους. Η απεδημησαν εις Κύριον άνευ αντικαταστάσεως. Θα πάψετε να υπάρχετε και δεν θα το πάρουμε είδηση…

        5. Ανώνυμος

          Ανώνυμος, 10/06/2024 at 22:19 πως να το πάρετε είδηση; Οι πεθαμένοι ούτε ακούν ούτε βλέπουν.

        6. Ανώνυμος

          “Φυλλοροεί” το ΚΚΕ του 9,3% με 12% στις ηλικίες μεταξύ 25-34. , και 9,2% μεταξύ 35-54 σύμφωνα με αστικά μέσα. Διαδώστε

          https://www.in.gr/2024/06/10/in-analysis/eyroekloges-aktinografia-tis-psifou/

          Με διαρκής αυξήσεις σε ποσοστά ή / και ψήφους από το 2019 σε 4 διαδοχικές αναμετρησεις 3 το 2023 (βουλευτικές δύο φορές, αυτοδιοικητικές ) και μία φέτος (ευρωεκλογές)

          Επίσης το ΚΚΕ μάλλον ευθύνεται από το μη ξεκαθάρισμα των εκλογικών καταλόγων όταν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι ηλικιάς 110+ που δεν ξέρουμε αν είναι εν ζωή(να ζουν οι άνθρωποι και να είναι καλά) και θεωρητικά δεν λέχει ξεκαθαριστειί αν είναι ακόμα εγγεγραμμένοι

          Όταν ο Πασόκος Δούκας βγήκε δήμαρχος με αποχή κοντά στο 75% (ψήφισε ένας στους τέσσερεις, 1/4) ήταν θρίαμβος της Δημοκρατικής Προοδευτικής Παράταξης και των κολαούζων της στην Αθήνα μιας και έφυγε ο Μπακογιάννης

          Καλά πήγε και αυτό

        7. Ανώνυμος

          @10/06/2024 at 22:19

          Γράψε το περισσότερες φορές μπας και παρηγορηθείς από το 9,3% του ΚΚΕ

          ” Πού να καταλάβουνε;
          https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/366642/poy-na-katalavoyne

          Διάφοροι μίρλες για να δικαιολογήσουν την πτώση έως και αφανισμό των κομμάτων τους, από χτες κουνάνε ξανά το δάκτυλο στους κομμουνιστές. Ο λόγος; Γιατί μέλη και φίλοι του ΚΚΕ πανηγύρισαν τη νέα άνοδο του Κόμματος!

          «Μα είναι δυνατόν με τέτοια άνοδο της ακροδεξιάς να πανηγυρίζετε;» λένε. Και το λένε αυτό στο ΚΚΕ που έχει δώσει αίμα, αγώνες και σύγκρουση με την ακροδεξιά!

          Τα λένε αυτοί που συγκυβέρνησαν με την ακροδεξιά! Όπως δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ και τα απομεινάρια της Νέας Αριστεράς και του ΜέΡΑ25.

          Τα λένε αυτοί που ακόμα και τώρα δεν τους παίρνεις κακό λόγο για την ΕΕ του αντικομμουνισμού.

          Καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι ψάχνουν ήδη γραφεία ανακαινίσεων και μεταφορικές.

          Οι ίδιοι που λένε τα παραπάνω έχουν φιλοτεχνήσει το «κεντροδεξιό» και φιλελεύθερο προφίλ του Μητσοτάκη, έχουν ταυτιστεί με τις επιλογές και την πολιτική των Δημοκρατικών των ΗΠΑ, έχουν εκφράσει πολιτικές θέσεις του Νετανιάχου.

          Είναι οι ίδιοι που βρίσκονται απ’ έξω και λοιδορούν συγκλονιστικούς εργατικούς – λαϊκούς αγώνες,
          έχουν πει «ακροδεξιούς» τους αγρότες,
          φοβητσιάρηδες τους εργάτες που απεργούν μία μέρα κόντρα σε θεούς και δαίμονες ενώ οι ίδιοι ψάχνουν στο λεξικό τι σημαίνει «απεργία» και μοιράζουν ηρωικές αναμνήσεις εργατικών αγώνων παρελθόντων πάντα ετών αφού «τώρα αυτά δεν είναι αποτελεσματικά».

          Εμείς πανηγυρίζουμε και θα πανηγυρίζουμε όπου, ό,τι και όποτε θέλουμε. Στους δρόμους, στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές.

          Όπου θέλουμε.

          Γιατί ξέρουμε, όχι από ενσυναίσθηση αλλά από την πρακτική, ότι στο ποσοστό του ΚΚΕ διακρίνονται όλα όσα παλέψαμε και όλα όσα μας έκαναν να χαμογελάσουμε ή να σφίξουμε τα δόντια τα τελευταία χρόνια. Γι’ αυτό επιχειρούν να απαξιώσουν το αποτέλεσμα του ΚΚΕ.

          Σε αυτό το 9,3% είναι η ΛΑΡΚΟ,
          η «efood»,
          οι Ζωνάδες,
          οι μεταλλωρύχοι της Χαλκιδικής,
          οι οικοδόμοι στα εργοτάξια του Μετρό στην Αθήνα και όχι μόνο, οι υγειονομικοί,
          οι εκπαιδευτικοί,
          οι φοιτητικές κινητοποιήσεις,
          τα αγροτικά μπλόκα
          αλλά και η καθαρή αγωνιστική στάση του Κόμματος σε πολύ κρίσιμες στιγμές…

          Τότε που πολλοί αλληθώριζαν δεξιά-αριστερά.
          Και για να μην πάμε πολύ πίσω θα αρκεστούμε να αναφέρουμε το σπάσιμο του σιωπητηρίου που επιχείρησε να βάλει η ΝΔ την περίοδο της πανδημίας, τη στάση του ΚΚΕ απέναντι στον ρωσοΝΑΤΟικό πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και την καθαρή, περήφανη στάση του ΚΚΕ υπέρ της Παλαιστίνης και του δίκαιου αγώνα του λαού της.

          Θα βρούμε κι άλλα μέσα στο 9,3%.
          Μεγάλες, σεμνές, κυρίες, εργάτριες που στα χρόνια που έμειναν για να απολαύσουν τη ζωή μετά τη δουλειά είδαν να χάνουν τα σπίτια τους από τους νόμους των Τσακαλώτων και των Γεωργιάδηδων αλλά δεν ήταν μόνες: Βρήκαν δίπλα τους το ΚΚΕ.

          Θα βρούμε εργάτες και εργάτριες σε όλους τους κλάδους που πήραν τα δεδουλευμένα τους γιατί βρήκαν δίπλα τους και μπροστάρηδες στη διεκδίκηση τα μέλη και τους φίλους του ΚΚΕ στους χώρους δουλειάς.

          Αυτά πανηγυρίζουμε γιατί λιώσαμε σόλες.
          Γιατί ξεπεράστηκαν απειλές, εκβιασμοί, η ίδια η κρατική καταστολή, η μοιρολατρία, η ύπουλη παρέμβαση άλλων πολιτικών δυνάμεων για να επιτευχθούν.

          Και αυτά είναι πολλά περισσότερα από τα likes και τα reactions διαφόρων απίθανων τύπων που μαθαίνουν τη ζωή από τα stories, απορροφημένοι στα πολιτικά αδιέξοδά τους και στην ανύπαρκτη επικοινωνία τους με αυτό που λέγεται «λαός».
          Λογικό να μην καταλαβαίνουν από ΚΚΕ όλοι αυτοί οι άκαπνοι. Λογικό επίσης να το ρίχνουν στον αντικομμουνισμό αλά Πορτοσάλτε. Την ίδια δημοκρατία υπερασπίζονται, δηλαδή τη δικτατορία του κεφαλαίου.

          Περαστικά τους. Θα βρουν κάπου να ράψουν κοστούμια. Πιθανά θα περιφέρουν σαν άταφα πτώματα τα αγωνιστικά γαλόνια που οι ίδιοι, μόνοι τους έραψαν στους εαυτούς τους σε ένα πετυχημένο story στο σαλόνι της μεζονέτας τους. Γι’ αυτό είμαστε σίγουροι.

          Κι εμείς θα πανηγυρίζουμε για το Κόμμα μας μαζί με κομμουνιστές από όλο τον κόσμο που χτες μέσα στη μαυρίλα έσκασαν το χαμόγελό τους μόλις είδαν το ποσοστό του ΚΚΕ.”

      2. Ανώνυμος

        Όταν οι τσετες σκότωναν και βίαζαν εσύ θα φωναζες: μαίνεται η καπιταλιστική σύγκρουση και θα πήγαινες ήσυχος για ύπνο. Το γεγονός ότι σκοτώνονται Ρώσοι άμαχοι και όχι Αγγλοσάξωνες είναι παρηγορητικό για σένα.
        Τελικά σε όλα είσαστε λευκό ή άκυρο.

        Reply
        1. Θεοδωρος Σαμιωτακης

          Δεν νομιζω οτι υπάρχει μία αληθεια μόνο.Οπτικές γωνίες,υπάρχουν ,συμφεροντα και το ανταμωμα με ιστορικά γεγονοτα,που αναγκαζουν καποιον να παρει θεση.Και εγω λοιπον σαν Ελληνας αριστερουτσικος κατοικος Αθηνων καταδικαζω ως ιμπεριαλιστικες τις δυναμεις που συγκρουονται στην ουκρανια γιατι ειναι οτι πιο τιμιο μπορω να κανω.Αν ημουνα σε καποιο χωριο ουκρανικο ή ρωσικο που δεχονταν επιθεση θα επαιρνα το οπλο να υπερασπιστω τους δικους μου χωρις να ψαξω αν οι σφαιρες( στο οπλο μου) ειναι του Νατο ή του Πουτιν.Αυτο υα ηταν το πιο τιμιο απο μερους μου όπως και ο παππους μου παρουσιαστη εθελοντης το 40 χωρις να σκεφτεται ποιος( ποιο καθηκι καλυτερα) είναι πρωθυπουργος.

        2. Ανώνυμος

          @09/06/2024 at 19:30
          Ο συσχετισμός παραμένει αρνητικός αλλά παράλληλα υπάρχει ελπιδοφόρο μήνυμα διεξόδου.

          Τα αποτελέσμα τα των ευρωεκλογών επιβεβαιώνουντην σταθερή και διαρκώς αυξημένη επιιρροή του ΚΚΕ. Σε όποια μέρη αναπτύχθηκαν νικηφόροι αγωνες το ΚΚΕ ήταν 1ο – 2ο. Ήταν 3ο και σε όλη την Αττική με διψήφια ποσοστά

          Παράλληλα μεγαλύτερο το “βύθισμα” των Κομμάτων Κασσελάκη, Βαρουφάκη(& συμμαχοι μισή Λαε και Αράς) , Σύριζα νο2
          Ξεπέραστε το

          Το ΑΝΤΑΡΣΥΑ επανήλθε μετά από την αναμενόμενη κάμψη των επαναληπτικών εκλογών του Ιουνιου του 2023 στα γνωστά στάνταρς

        3. Ανώνυμος

          Δηλαδη ειναι ενας δικαιος πολεμος και απο τις δυο μεριες;

  2. Θεοδωρος Σαμιωτακης

    Αυτό που λεω ανώνυμε ειναι οτι αν ειναι δικαιος ή αδικος πολεμος μπορει να το κρινει κάποιος πιο ευκολα με καθαρό μυαλό απο ασφαλεια και απόσταση.Απο ρην φωτιά μέσα είναι δυσκολοτερο και οι οποιε επιλογές εχουν αλλο νόημα απο οτι τους δινουμε οσοι ειμαστε μακρυά .Αυτο δεν το γραφω για να σχετικοποιουμε τα παντα απλα μηπως για να κατανοουμε πραγματα πριν κρίνουμε

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Για την κατανοηση των πραγμάτων, πρεπει να συμμετεχεις; Οχι βεβαια. Χρειαζονται ολα τα στοιχεια του παζλ, χρεαζεται πρωτοτυπη και στοχαστικη σκεψη. Βεβαια, μπορεις να πεις οτι ισχυουν τα …τρια, τα γραμματα του Ζαχαριαδη. Μαλιστα, αν το καλοσκευτεις, με γνώμονα τα τρια γραμματα, και αναλογα ποια γεγονοτα θεωρησεις πρωτευοντα και ποια συμπληρωματικα, μπορεις να καταληξεις οτι αυτος ο πολεμος ειναι δικαιος και απο τις δυο πλευρες. Ο μπακαλικος “λενινισμος” στα χερια των κκεδων αυτο ακριβως κανει. Αυτο ομως φυσικα ειναι ανοησια. Ο μαρξισμος παντα μελετα τα φαινομενα στην ολοτητα τους και στην αλληλεξαρτηση τους. Οχι ασυνδετα και αποσπασματικα.

      Reply
  3. Ανώνυμος

    Η Ρωσία υπέγραψε σύμφωνο στρατιωτικής συνδρομής σε περίπτωση επίθεσης με τα κομμουνια της Βόρειας Κορέας. Το μόνο που έχει να πει το ΚΚΕ ειναι: οξυνεται ο ιμπεριαλιστικος; ανταγωνισμός

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Δεν οξύνεται. Ιδέα μας
      Να θυμίσω σαν άλλος φίλος του ΚΚΕ τα παρακάτω:

      1) Η Ρωσία το 2017- 2018 είχε ψηφίσει μαζί με τις ΗΠΑ – Κίνα κυρώσεις κατά της ΛΔ Κορέας.

      2) Μπήκαν πολιτικά “παλούκια” στην ρώσικη αστική τάξη.O πόλεμος συνεχίζεται στο έδαφος της Ουκρανίας με όπλα από χρηματοδότηση ακόμα με κατασχεμένα ρώσικα λεφτά τόκων σε αμερικάνικες τράπεζες. Πιέζεται & η ΕΕ να κάνει τα ίδια

      3) Οι αστικές τάξεις με τις κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών απομιμήσεων του Ναπολέοντα συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο Η Γερμανία μετατρέπεται σε πολεμικη οικονομία, η Γαλλία απειλεί να στείλει στρατεύματα στην Ουκρανία από το Μάλι και όπου αλλού τους πέταξαν από την Αφρική πιθανότατα μέσω εδαφών της Ρουμανίας.

      4) Υπάρχει πιθανότητα να ανοίξει & άλλο μέτωπο στον Ειρηνικό
      Δύσης(Αυστραλίας Ιαπωνίας Κορέας ΗΠΑ κ.α.) vs Κίνας με αφορμή την Ταϊβάν

      Αναμενόμενο ο ο Βλαδίμηρος να τρέχει να εξασφαλίσει τα ανατολικά κατά το “ο εχθρός του εχθρού περιστασιακά γίνεται φίλος”

      Reply
      1. Χρ Παρισης

        Να θυμισω σαν αλλος μη επιχορηγουμενος κομμουνιστης ( τω οντι πολυ περιεργο φρουτο για την εποχη μας…) οτι οποιοςλεει “Δεν ειμαι ουτε με τον Δημιο ουτε με το θυμα” ,ειναι Σιγουρα με τον Δημιο. Οπως και παλια καποιοι κυριοι [ cf. Burgio,Sidoli et al. : “La collaboration tactique entre Trotskij et les Nazis”, Paris ,2021, edition francaise, Ed. Delga] τραγουδουσαν” Ουτε με τον Σταλιν ουτε με τον Χιτλερ” και σημερα που ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ περιτρανα οτι ηταν με τον Χιτλερ, το ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ( οι θλιβεροι τους επιγονοι οπου Γης) …

        Reply
        1. Ανώνυμος

          To …”θύμα” είναι ο …Πούτιν;!!!!
          Γελάνε και τα χαλίκια!
          Α, ρε, ….νάμουνα κι εγώ τέτοιο θύμα…..

        2. X.Παρισης

          Διορθώνω\συμπληρώνω ,ο πλήρης τίτλος του έργου στη γαλλική του έκδοση (το πρωτοτυπο στην ιταλικη,2019) “: Le Vol de Piatakov. La collaboration tactique entre Trotsky et les nazis”, συγγραφείς οι : Daniele Burgio, Massimo Leoni, Roberto Sidoli (Delga, Paris 2021). [ κάποιος γράφει οτι τον κόσμο κυβερνουν τροτσκιστες και οτι Τρότσκι και Χίτλερ ήσαν το ίδιο πρόσωπο. Ούτε ο ένας ισχυρισμός,ουτε ο δεύτερος έχουν πραγματική βάση,τέτοιο θέμα δεν υφίσταται.]

        3. Ανώνυμος

          Τι δουλειά έχει ο Τρότσκι;

          Oι κομμουνιστές, τα μέλη, οι φίλοι του ΚΚΕ δεν έχουν προσωπικές βλέψεις. Αν είχαν ή θα διαγράφονταν ή θα πήγαιναν αλλού. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλοι εκτός ΚΚΕ βρίσκονται ή πηγαίνουν σε άλλους ιδεολογικούς χώρους, ή άλλους πολιτικούς οργανισμούς για προσωπικές βλέψεις.
          Υπάρχει τίμιος πολιτικά κόσμος που βρίσκεται σε άλλα κόμματα για καθαρά ιδεολογικοπολιτικούς λόγους ή για παράδοσιακούς οικογενειακούς λόγους.
          Υπάρχει τίμιος κόσμος που απλά δεν ασχολείται με την πολιτική

          Από την πλευρά μου δηλώνω φίλοΚΚΕς
          Συγνώμη που θα στο πω αλλά κομμουνιστής εκτός Κομμουνιστικού Κόμματος δεν νοείτε. Μην καταντήσουμε πολιτικά σαν τον Κατρούγκαλο που έλεγε πως είναι κομμουνιστής . Άλλο ο “αυτοπροσδιορισμός”, άλλο η πραγματικότητα

        4. Ανώνυμος

          Το κομμα που ανετα θα ειχε για γ.γ. ενα Στινα, αν ζουσε αυτος, δεν μπορει να λεγεται κομμουνιστικο.
          Το κομμα που περιμενει ο Ουκρανικος στρατος να μετατραπεί σε λαϊκός στρατος ειναι ανοητο ή κατι χειρότερο.

      2. Ανώνυμος

        Δεν τρέχει να ασφαλίσει τα ανατολικά του σύνορα γιατί δεν κινδυνεύουν. Περισσότερο πιθανό πιστεύω να παράσχει η Ρωσία αρωγή στην Λ.Δ. Κορέας σε περίπτωση πυρηνικής απειλής από τους αμερικανο-νατοϊκούς. Θα φανεί από τα κείμενα που θα διαρρεύσουν μετά την επίσκεψη του Πούτιν.
        Οι Ρώσοι περιμένουν νατοϊκή επίθεση τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, ο Σολτενμπεργκ ήδη αποκάλυψε ότι υπάρχει έτοιμη στρατιωτική δύναμη 500.000 ανδρών. Μόλις ανοίξει το μέτωπο, ο Κιμ Γιόγκ Ουν θα επιχειρήσει την απελευθέρωση της Νότιας Κορέας, υπό την απειλή πυρηνικού πλήγματος από τις ΗΠΑ. Αυτό θέλει να αποτρέψει ο Κιμ με την συμφωνία που υπέγραψε.
        Να δω τι κωλοτούμπες θα κάνει τότε το ΚΚΕ.
        Όταν ο ιμπεριαλισμός “σου” τραβάει ζόρια, δεν κάθεσαι στη γωνίτσα, του δίνεις άλλη μία να πάει στο πάτο. Όπως έκανε δλδ και ο Λένιν.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Χαρούλες, οπορτουνιστικές, εθελόδουλα πουτινιστικές!
          Τώρα γίναμε και θαυμαστές του ….Κιμ!
          Είπε κανείς τώρα τίποτε για ..”γραφειοκρατία”(!), “νομενκλατούρα”(!), και “καπιταλισμό”;;;!!!
          Τώρα αυτά, που τάχατες ανακαλύπταμε στην ΕΣΣΔ, τα κάνουμε γαργάρα!
          Και ξέρετε γιατί;
          Γιατί “είδε ο γύφτος τη γενιά του”!
          Είπαμε τίποτε για κωλοτούμπες;!
          …………..
          Το ΚΚΕ δε χαρίστηκε, ούτε χαρίζεται σε κανέναν καπιταλιστή/ιμπεριαλιστή!
          Πόσο μάλλον να γίνει και ουρίτσα του!
          Πόλεμος σε ΟΛΟΥΣ τους καπιταλιστές/ιμπεριαλιστές, και στον πόλεμό τους.
          Δεν υπάρχουν καλοί ιμπεριαλιστές. Και οι μη-ιμπεριαλιστές καπιταλιστές σήμερα είναι ….”προστατευόμενο, απειλούμενο με εξαφάνιση, διατηρητέο είδος”! Που παλεύουν απελπισμένα να διασώσουν οι οπορτουνιστικές πολιτικές ….ΜΚΟ!
          Τραβάτε αλλού να πουλήσετε τρομοκρατία για τον Τρίτο Ιμπεριαλιστικό Παγκόσμιο Πόλεμο των αφεντικών σας!
          Κι αν έχετε τα κουράγια ….κάντε τον!
          Το Προλεταριάτο έμαθε, και πια κάνει τα δικά του κουμάντα!

        2. Ανώνυμος

          Κωλοτούμπα έκανε ο Πούτιν που παλαιότερα ψήφισε τις κυρώσεις των Αμερικάνων κατά Λαϊκής Δημοκρατιας της Κορέας

          Άλλοι “πολιτικοποιημένοι” έκαναν μία κωλοτούμπα που ψήφισαν μνημόνιο στο Δημοψήφισμα, που ανέχθηκαν το άνοιγμα τόσων νέων αμερικάνικων βάσεων στην Ελλάδα. Το ΚΚΕ δεν κάνει κωλοτούμπες., κάνει αναλύσεις προτείνει δρόμους

          ” Μόλις ανοίξει το μέτωπο, ο Κιμ Γιόγκ Ουν θα επιχειρήσει την απελευθέρωση της Νότιας Κορέας, υπό την απειλή πυρηνικού πλήγματος από τις ΗΠΑ. ”

          Να μπει η Λαϊκή Δημοκρατια της Κορέας στη Νότια λιγάκι δύσκολο
          Με τόσους χιλιάδες ετοιμοπόλεμους στρατιώτες της Νότιας και των Αμερικάνων και τουλάχιστον 1 – 2 φορές τον χρόνο μεγάλης κλίμακας “ασκήσεις” σε “κοινά” γυμνάσια Ν.Κορέας-ΗΠΑ μεπάνω από 40-50.000

          Η στρατιωτική θητεία στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας διαρκεί 8-9 χρόνια. Ενδειτικό της αναλογίας με τους στρατούς της Νότιας και ΗΠΑ στην περιοχή
          Τα πυρηνικά χρησιμοποιούνται ως έσχατη απάντηση σε περίπτωση εισβολής ξένου στρατού ή ή προσβολής με πυρηνικά

          Δεν είναι όλες οι χώρες τσάτσοι, ή μικρο-μεσαιο-μέτοχοι του ΝΑΤΟ ή πολιτικοί καρπαζοεισπράκτορες του Στρατηγού του Ιμπεριαλισμού των ΗΠΑ.

          Όπως π.χ. η καπιταλιστική Ρωσία του Πούτιινπου επέτρεψε να κυκλωθει η Ρωσία, που οι άλλοι έκαναν πραξιικόπημα στην Ουκρανία με το Μαϊντάν 2014(παλαιότερα πορτοκαλί επανάσταση 2004), που τον κοροϊδευαν στις συμφωνίες του Μινσκ, κερδίζοντας χρόνο για να οργανωθούν ξαμολώντας τα φασιστοειδή αζοφικά και μισθοφόρους να σφάζουν σε Ντονιέσκ, Λουχανσκ. από το 2014

          Που παραλίγο να χάσει την όποια επιρροή είχε στην Συρία μοιράζοντας άτυπα με την Τουρκία, και φιλοΑμερικάνικης επιρροής Κούρδους σφυρίζοντας αδιάφορα σε αεροπορικές επιδρομές του Ισραήλ στην Συρία ενω θεωρητικά θα μπορούσε να καταρρίψει με τα συστήματα αεραμυνας που μάλλον διαθέτει στην περιοχή

          “Τρώγωντας” έρχεται η όρεξη των Δυτικών. Για αυτό ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 2010 δημοσιεύτηκαν σχέδια διάλυσης της Ρωσικής ομοσπονδίας σε 3 ή 4 κράτη. Ηδη ο μπρεζίνσι από το 2004 θεωρούσε την Ουκρανία ως το μεγάλο επαθλο

          Αναμένω με στοιχεία τις εξαγωγές κεφαλαίου που κάνει η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας σε άλλες χώρες. Τότε βέβαια θα λέγεται Ιμπεριαλιστική με την Λενινιστική έννοια, Η Ιαπωνία που μέχρι πρόσφατα δεν είχε ισχυρό στρατό ήταν και παραμένει Ιμπεριαλιστικη.
          Αλλά θα πει κάποιος πως οι ΗΠΑ κατηγορούσαν την Κούβα το 1979 για “Ιμπεριαλιστική επέμβαση στην Αγκόλα” 19/06/2024 at 23:17. Η λέξη “Ιμπεριαλισμός”στα χέρια σας έχει γίνει λάστιχο

          Καλά πήγε και αυτό

        3. Ανώνυμος

          Όταν πιάνεις στο στόμα σου τον κορεατικό λαό, πρέπει πρώτα να το πλένεις. Αυτό απαιτείται τουλάχιστον από τα επτά εκατομμύρια θύματα του Β π.π. και το ένα εκατομμύριο από την εισβολή των Αμερικάνων.
          Κανείς δεν έχει δώσει το δικαίωμα στο κόμμα των ατελείωτων ηττών ( το ΚΚΕ) να κρίνει άλλους λαούς.

        4. Ανώνυμος

          Και ο παλαιστινιακος, συριακος κτλ Ιμπεριαλισμος προκαλει τον πολεμο.
          Δεν διαλεγουμε Ιμπεριαλιστη.

          Με λενε Ριζο.

    2. Ανώνυμος

      Βρε ασχετε η Βόρεια Κορεα ειναι ιμπεριαλιστικη, οπως και η Ελλας.

      Υπογραφη Ριζος

      Reply
      1. Χρηστος Παρισης

        Απ τη στιγμη που εχει στρατο, ετοιμοπολεμο μαλιστα,που εχει συνορα με ( αυστηρους) ελεγχους,που ξεχωριζει γλωσσικα το αρρεν απο το θηλυ, που επιτρεπει το γαμο μονο μεταξυ ετεροφυλων, που δεν εχει νομιμοποιησει τη μαστουρα,την αλητεια,τη ζητιανια, που δεν αναγνωριζει οτι το αμερικανικο εθνος,δηλαδη η Αυτοκρατορια Ροκφελλερ ειναι το μονο “απαραιτητο” να υπαρχει[ και ΑΝ θελει αναγνωριζει σε καποια αλλα το δικαιωμα ,την τιμη μαλλον ,να ειναι υποτελεις του], που ομοιως δεν το αναγνωριζει ως το μονο “εξαιρετικο” εθνος στον πλανητη , και αλλα προσομοια των ανωτερω, ε, τοτε, Ναι, ειναι αναντιρρητα ιμπεριαλιστικη χωρα. Τι να καμωμεν, δυστυχως αγαπητε μου κυριε αυτοι οι αγριοι της κορεατικης χερσονησου δεν μπορουν να αντιληφθουν εμας τους δυτικοφρονας, ας παρηγορουμεθα εις το οτι εδω τουλαχιστον ολα αυτα αναγνωριζονται ευγνωμονως απο ολον το πολιτικο προσωπικο, απο ΜΚΟ ,απο Ινστιτουτα ξενων γλωσσων και εθνικων Τσογλανων, τους οποιους / τον οποιο θα πρεπει να στειλωμεν εις αυτον τον αγριανθρωπο τον Κιμ ,να τον διδαξη ολιγην Ηθικην, εις την οποιαν εις προχθεσινο εμπνευσμενο διαγγελμα του ευστοχως ανεφερθη. Ο Τσογλανος,οχι ο Κιμ,μην μπερδευομεθα …

        Reply
      2. Ανώνυμος

        Έχεις στοιχεία για εξαγωγές κεφαλαίου (επανδύσεις) της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας σε άλλες χώρες κύριε Ρίζο;
        Αλλιώς πως μία χώρα θεωρείται ιμπεριαλιστική όταν δεν έχει το νο1 Ιμπεριαλιστικό γνώρισμα;

        Αναμένουμε τα στοιχεία.

        Reply
    3. Ανώνυμος

      ….”κομμούνια” και η Β. Κορέα!
      Σαν κι εσάς;!
      Ρε, τι άλλο θα ακούσουμε…..
      Κι αυτό, που για όλους έχουμε έναν καλό λόγο, από την Β. Κορέα και τον Πούτιον, μέχρι και τον …Ορμπαν(!), αλλά η ΕΣΣΔ ήταν ….”ιμπεριαλιστική” …
      …είναι από τα άγραφα!
      Πασοκισμός, ανώτατο στάδιο του Καπιταλιστικού Παπαντζηδισμού.

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Έχεις δίκιο, τα μόνα γνήσια κομμούνια στον κόσμο είσαστε εσείς οι κουκουέδες.
        Τώρα πήγε στα άλλα γιαλαντζί κομμούνια ο Πούτιν, στους Βιετναμέζους. Οι οποίοι πάλι δεν πιάνουν μία μπροστά σε σας.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Tag για Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας και ΜΜΕ – site
          Από παλιό φιλοΚΚΕ Blog

          https://fadomduck2.blogspot.com/2019/07/blog-post_56.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2017/04/propaganda.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2015/05/blog-post_79.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2016/01/iskra.html

          https://fadomduck2.blogspot.com/2014/03/blog-post_9224.html

          Χορτάστε “δημοκρατία” από τη Νότια Κορέα
          https://fadomduck2.blogspot.com/2014/06/blog-post_6704.html
          Περιέχει και λινκ από συριζέικο site

          Μία γενική παρατήρηση

          Όσοι “σκίζουν τα ιμάτια τους” πως και καλά υποστηρίζουν τον Κορεάτικο Λαό καλό θα είναι να σέβονται τουλάχιστον την Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας ΚΑΙ να την αποκαλούν με το Διεθνές Όνομα της. Όχι “Βόρεια” .

          Ασχέτως αν η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας δεν αποτελεί πρότυπό σε εμάς σους φιλοΚΚΕδες ούτε φυσικά στο ΚΚΕ

          Διαπιστώνω πως εμείς τουλάχιστον την σεβόμαστε περισσότερο σε σχέση με κάποιους αυτόκλητους ευκαιριακούς όψιμους σε σχόλια “υπερασπιστές” της που προσπαθούν να πουλήσουν “αριστεριλίδικη παπάτζα” προς το ΚΚΕ για να κρυψουν τις άλλες δεξιές τοποθετήσεις τους

          Ευχαριστώ

  4. Ανώνυμος

    Δεν ξερω που διαφερει ο Μελανσον απο την Παπαρηγα και οι Πρασινοι απο το ΚΚε.
    Κομματα του πολεμου ειναι και ψευτο ή πρωην κομμουνιστες.

    Reply
    1. Ανώνυμος

      Κάποιοι “αριστεροί” στο όνομα στηριξαν το Μαϊντάν (Μελανσόν, Ευρωπαϊκή “αριστερά”). Ποιοι; Διάβασε καλύτερα σε πρωτοσέλιδα της;τότε “Αυγής” εποχών Μαϊντάν.

      Αρκετοί στοχοποιήθηκαν από το καθεστως μετά-Μαϊνταν.
      Στους “αρκετούς” που “στοχοποιήθηκαν” συμπεριλαμβάνονται στελέχη και πρώην ευρωβουλέυτής του ΚΚΕ.που επισκέφτηκαν το Ντονιέσκ 2015-2016

      Όσα και να γράφετε ο λαός δεν απευθύνεστε σε λωτοφάγους. Τόσα λινκ υπάρχουν στο youtube. Μαλλον σας αρέσει να γίνεστε πολιτικά ρεζίλι

      Καλά το πάτε

      Reply
  5. Ανώνυμος

    Αν δεν κάνω λάθος ο κ.Δραγανίνος στις 20/6/2024
    μίλησε σε εκπομπή του Μπογίοπουλου χθες προς το τέλος σχετικά με την ενέργεια
    Διαθέτειο αρκετό χιούμορ
    Βάλτε το ηχητικό απόσπασμα

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.