Λέσχη Εργασίας Αλληλεγγύης & Πολιτισμού Τρικάλων
Μπορούμε πια να κοιμόμαστε ήσυχοι, άλλο ένα έγκλημα πατάχθηκε. Η ανομία καταπολεμήθηκε…
Στις φυλακές Θηβών οδηγήθηκε η 53χρονη γυναίκα που εργαζόταν ως καθαρίστρια σε παιδικό σταθμό του Δήμου Βόλου για να εκτίσει την ποινή τής… 10ετούς κάθειρξης, που της επιβλήθηκε από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας, για πλαστογράφηση απολυτηρίου Δημοτικού. Η 53χρονη γυναίκα προσλήφθηκε το 1996, παρουσιάζοντας πλαστό τίτλο σπουδών της Στ’ τάξης Δημοτικού, ενώ ήταν απόφοιτη της Ε’ τάξης Δημοτικού.
Πρωτόδικα η γυναίκα είχε καταδικαστεί τον Σεπτέμβριο του 2016 σε 15 χρόνια κάθειρξης από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων για πλαστογραφία και απάτη. Στο Εφετείο απαλλάχθηκε της κατηγορίας της πλαστογραφίας, λόγω παραγραφής και κρίθηκε ένοχη μόνο για το αδίκημα της απάτης.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ κατά τη διάρκεια της δίκης, η ίδια παραδέχτηκε ότι: «Δε γνώριζα πως αυτό που έκανα ήταν τόσο επιβαρυντικό. Εγώ το έκανα, το παραδέχομαι όμως δεν μπορώ να το πάρω πίσω»;
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ δήλωσε στο δικαστήριο ότι έκανε αυτήν την πράξη για να συντηρήσει άμεσα την οικογένειά της που το είχε μεγάλη ανάγκη, για να βρει δουλειά να ζήσει τα παιδιά της και να βοηθήσει τον σύζυγό της που είχε 67% αναπηρία;
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ισχυρίστηκε ότι η εργασία που παρείχε, ήταν εντελώς άσχετη με το αν κάποιος έχει τελειώσει την Ε΄ ή την ΣΤ΄ Δημοτικού και ότι το Ελληνικό Δημόσιο δεν υπέστη καμία ζημία, αφού η εργασία καθαρισμού παρέχονταν κανονικά από την ίδια για 20 χρόνια με ιδιαίτερο ζήλο;
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ζήτησε από το δικαστήριο «μια δεύτερη ευκαιρία»;
Το δικαστήριο, εξάντλησε την αυστηρότητά του και την έστειλε για 10 χρόνια στις φυλακές της Θήβας. Για την δικαιοσύνη είναι ασυγχώρητο, να πλαστογραφηθεί ένα απολυτήριο δημοτικού, ώστε να μπορέσει να δουλέψει μία γυναίκα ως καθαρίστρια. Οι «δεύτερες ευκαιρίες», δίνονται μόνο σε όσους έχουν καράβια, σε όσους έχουν κατασπαταλήσει δημόσιο χρήμα και σε όσους έχουν αφήσει απλήρωτους εργαζομένους, καταπατώντας τα δικαιώματά τους και όχι σε …… καθαρίστριες.
Η υπόθεση της καθαρίστριας μας αφορά όλους. Στο πρόσωπό της καταδικάζεται κάθε εργαζόμενος που προσπαθεί να ζήσει την οικογένειά του με τον ιδρώτα του προσώπου του.
Καταγγέλλουμε την αυστηρότητα της ποινής που υποβλήθηκε στην 53χρονη, με την οποία οδηγείται για 10 χρόνια στη φυλακή.
Απαιτούμε την αναίρεση της ποινής και την άμεση αποφυλάκιση της καθαρίστριας.
Συνυπογράφουμε τις ανακοινώσεις συμπαράστασης στην καθαρίστρια του Δήμου Βόλου, που εξέδωσαν το Σωματείο Καθαριστριών – Καθαριστών Νομού Μαγνησίας και το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΤΑ Μαγνησίας.
Ανακοίνωση του Σωματείου Καθαριστριών – Καθαριστών Νομού Μαγνησίας
Η αστική δικαιοσύνη, αφού εξάντλησε όλη την αυστηρότητά της σε μια φτωχή εργαζόμενη, καταδίκασε μια γυναίκα που αγωνιζόταν να ζήσει την οικογένειά της σε 10 χρόνια φυλακή!
Διορίστηκε το 1996 σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δηλώνοντας ότι είναι τελειόφοιτη της ΣΤ΄ δημοτικού για να μπορέσει να βρει δουλειά να ζήσει τα παιδιά της και να βοηθήσει τον σύζυγό της που είχε 67% αναπηρία.
Επί μια 20ετία προσέφερε συνειδητά τις υπηρεσίες σε παιδικό σταθμό του Δήμου Βόλου, προσέφερε εργασία και πληρωνόταν γι’ αυτή. Δεν έκλεψε! Δεν καταχράστηκε τα δημόσια χρήματα! Τα δούλεψε! Για να μπορεί να αντεπεξέλθει στις οικογενειακές της ανάγκες. Αυτή τη στιγμή, ύστερα από την απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, εκτίει την άδικη ποινή που της έχει επιβληθεί στις Φυλακές Θήβας.
Ζητάμε να αποφυλακιστεί άμεσα η συνάδελφός μας γιατί δεν είναι έγκλημα να εργάζεται κάποιος για να ζήσει και μάλιστα όταν αντιμετωπίζει ιδιαίτερες δυσκολίες. Γιατί δεν είναι έγκλημα ο αγώνας για επιβίωση ενός φτωχού ανθρώπου σε ένα σύστημα όπου νόμιμα και παράνομα κλέβονται δεκάδες δισεκατομμύρια, όπου νόμιμα και παράνομα φυσικά πρόσωπα και επιχειρηματικοί όμιλοι πλουτίζουν σε βάρος του λαού.
Όπου η αστική δικαιοσύνη έχει «ερμητικά κλειστά τα μάτια» μπροστά στην πραγματική κοινωνική αδικία, που καταδικάζει στη φτώχεια και στην ανέχεια χιλιάδες εργαζόμενους και συνταξιούχους, που αναζητούν απελπισμένα τρόπο να ζήσουν.
Ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΤΑ Μαγνησίας
Ηρωίδα παρμένη από τους μπρεχτικούς στίχους η συναδέλφισσά μας καθαρίστρια που καταδικάστηκε σε 10ετή φυλάκιση γιατί, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, εργαζόταν σε παιδικό σταθμό του Δήμου Βόλου με ψευδές «πτυχίο», «πλαστό» τίτλο σπουδών, ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου, ενώ ήταν «απόφοιτη» της Ε΄ τάξης… Ειρκτή για αυτούς που ζουν από τον ίδρο του προσώπου, χλιδή, σπατάλη και ατιμωρησία για το κηφηναριό των βιομηχάνων, των τραπεζιτών και των μιζαδόρων που έχει καθίσει στο σβέρκο της εργατικής τάξης. Γυναίκα με παιδιά και σύζυγο με αναπηρία 67%, πραγματική πρωταγωνίστρια της ζωής, δόθηκε βορά στους σφουγγοκωλάριους ενός συστήματος που έχει γεμίσει με φυλακές τη ζωή μας… Φυλακές Πείνας, Φυλακές Ανεργίας, Φυλακές Αμορφωσιάς… και άλλες πολλές που παίρνουν την ονομασία τους από τις αμαρτίες του καπιταλισμού.
«Νίψον ανομήματα μη μόναν όψιν»; Ξέρουμε ότι το σύστημα αυτό δεν μπορεί να καθαριστεί μόνο του γιατί θα έπρεπε να ξεριζώσει την καρδιά του: Το κέρδος που βγαίνει από το στύψιμο της εργατικής δύναμης, από την κλοπή του πλούτου που παράγουμε. Είμαστε σίγουροι ότι και στις Φυλακές Θήβας που κρατείται η συναδέλφισσα δίνει τον αγώνα τον καλό, όπως τον έδινε βγάζοντας καθημερινά το μεροκάματο. Όμως έστω και μια μέρα φυλάκιση σημαίνει φυσική και οικονομική εξόντωση της ίδιας και της οικογένειάς της.
Κανείς δεν δικαιούται να σιωπά μπροστά στην αδικία! Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας! Έστω και τώρα, καλούμε την Κυβέρνηση και τη Δικαιοσύνη να κρατήσουν τα προσχήματα και να επιδείξουν μια αντανακλαστική κίνηση των –απονεκρωμένων απ’ ό,τι φαίνεται- αισθητηρίων κατανόησης της κοινωνίας που ζούμε και να αποφυλακίσουν άμεσα τη συναδέλφισσα καθαρίστρια κάνοντας δεκτή την αναίρεση της ποινής!
Λέσχη Εργασίας Αλληλεγγύης & Πολιτισμού
Βρε παιδιά, γιατί σε όλες τις ανακοινώσεις είτε αφορουν την αθλιότητα σε βάρος της 53χρονης καθαρίστριας, είτε αφορουν εργατικα “ατυχήματα”-δολοφονίες, λείπουν πάντα τα ΟΝΟΜΑΤΑ των εργατων/εργατριων; ΓΙΑΤΙ ΑΝΩΝΥΜΙΑ; ΠΩΣ ΛΕΝΕ την 53χρονη καθαρίστρια; ΠΩΣ λεγανε τον οικοδομο που σκοτώθηκε; τον 8μηνιτη στους οτα που σκοτώθηκε; ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι δεν έχουν ονομα; γιατί στις εφημερίδες μας και στις ανακοινώσεις μας δεν λέμε τα ονόματα τους;
Όπως είναι προφανές, σκόπιμα δεν έχουμε αναγράψει το πλήρες όνομα της φυλακισμένης καθαρίστριας. Για τους δολοφονημένους εργάτες των ΟΤΑ, οι παρατηρητικοί αναγνώστες της Παντιέρας βλέπουν ότι αναφέρουμε το όνομά τους, όταν δεν υπάρχει κώλυμα.
ΝΤΡΟΠΗ, ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!
Διαβάζω (λινκ):
Στην φυλακή οδηγείται μια καθαρίστρια από τον Βόλο, καθώς η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Λάρισας για υπόθεση πλαστού απολυτηρίου Δημοτικού με το οποίο ήταν διορισμένη για αρκετά χρόνια στο δημόσιο, ήταν καταδικαστική.
Επρόκειτο για την υπόθεση που είχε προκαλέσει πανελλήνιο ενδιαφέρον προ διετίας όταν σε πρώτο βαθμό από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων είχε καταδικαστεί σε 15 χρόνια κάθειρξης για πλαστογραφία και απάτη, με την αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση να της διατηρεί την ελευθερία. Χθες κρίθηκε ένοχη μόνο για την απάτη (η πλαστογραφία παραγράφηκε) αλλά η ποινή έφτασε στα 10 χρόνια κάθειρξης.
Και βλέπω την ημερομηνία και ώρα δημοσίευσης και τελευταίας ενημέρωσης:
8:26 9/11 –ενημερώθηκε 9/11/2018 στις 8:42
Και κάθομαι και λογαριάζω: Σήμερα έχουμε 22 Νοεμβρίου. Δηλαδή, έχουν περάσει δύο χρόνια και δύο ολόκληρες βδομάδες παρά μία μέρα από τη σε δεύτερο βαθμό καταδίκη τής συντρόφισσας (= μαζί τρώμε το ψωμί που τρώμε, εννοείται μετά τις «νόμιμες» κρατήσεις τής απλήρωτης εργασίας, άρα πώς δεν είναι συντρόφισσα;). Και λέω:
Καλά, ρε σύντροφοι –και συντρόφισσα frida–, έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια και 13 μέρες μέχρι να κάνετε την είδηση πρωτοσέλιδο; Και άντε και την κάνατε πρωτοσέλιδο. Ήταν ανάγκη να την κάνετε μέσω αναδημοσίευσης από το lesxi-ergasias-trikalon.blogspot.com; Κοτζαμάν ΑΝΤΑΡΣΥΑ και δεν αξιώθηκε ένας άνθρωπος να σκεφτεί να γράψει δυο λόγια εκ μέρους ενός μετώπου που είναι ταγμένο –και δεν το αμφισβητώ ούτε κατά διάνοια– στην υπηρεσία τής εργατικής τάξης; Ντροπή, ρε παιδιά! Ντροπή και κρίμα!*
Και μετά σκέφτομαι και το άλλο, που με πικραίνει και γι’ αυτό θα το πω αριθμητικώς και ολογράφως (αδιαφορώντας παγερά αν θα βρεθεί κάποιος «κόκκινος Γενικός Εισαγγελέας» για να πει: «Πώς;;; Μα αυτά είναι λόγια Χρυσαυγίτη, όχι αριστερού!!!»):
Για να μην ήταν η συντρόφισσα-καθαρίστρια Βολιώτισσα, αλλά να ήταν Ουγκαντέζα, Νιγηριανή ή «Μακεδόνισσα»! –ειδικά αυτό το τελευταίο! Για να μην ήταν γυναίκα με άντρα και παιδιά, αλλά «μέλος τής ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας»! Όχι δυο χρόνια και 13 ημέρες δεν θα είχαν περάσει πριν βγει η Παντιέρα στα κάγκελα, αλλά ούτε ένα 24ωρο!
* Για να τα λέμε όλα: ασθενή αντανακλαστικά επέδειξε και ο Ρίζος καθώς και ο 902 (τουλάχιστον όχι η Iskra –ας γελάσει λίγο και το δικό μας το χειλάκι… :-) ). Το ΚΚΕ όμως διόρθωσε σε μεγάλο βαθμό την παράλειψη με τη σημερινή ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου τής Κεντρικής Επιτροπής του.
___________________________________________________________
Αντί επιλόγου στη μεγάλη αδικία: Καλείται ο μάρτυς Αλεπουδέλης Οδυσσέας τού Παναγιώτη
Και τον ρωτώ ενώπιον του Δικαστηρίου τής Ιστορίας:
εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις;
Και μου απαντά με «δική μας» οργή (την οργή τού δίκιου που βγαίνει απ’ τον κρατήρα σα βροντή, σαν κεραυνός) –αν και όχι «δικός μας»:
– Βλέπω τους Στρατοδίκες να καίνε σαν κεριά, στο μεγάλο τραπέζι της Αναστάσεως.
– Βλέπω τους Χωροφυλάκους να προσφέρουν το αίμα τους, θυσία στην καθαρότητα των ουρανών.
Παρατηρώ τα εξής:
1) Μας βάζεις χωρίς εμφανή λόγο, λινκ από το real.gr, αναδημοσίευση από το ant1news, για να μας πεις τι; Τις πληροφορίες που αναφέρονται στην ανάρτηση που σχολιάζεις.
2) Σου «διέφυγε» ότι έχουμε όχι μία, αλλά δύο αναρτήσεις στις Επιλογές της Παντιέρας σχετικές με το θέμα για το οποίο εξαπολύεις μύδρους ότι το υποβαθμίζουμε. Το γεγονός ότι η μία είναι αναδημοσίευση από συλλογικότητα της ευρύτερης περιοχής, εμείς το κρίνουμε θετικό.
3) Η άλλη, προγενέστερη ανάρτηση, δεν είναι αναδημοσίευση αλλά πρωτότυπη, και με τις δύο έννοιες της λέξης. Έχει πρωτογενές ποίημα, γνωστού αγωνιστή του κομμουνιστικού και εργατικού κινήματος. Φυσικά, μπορεί σε κάποιον να αρέσει, σε άλλον όχι. Άλλο όμως αυτό και άλλο να κάνει κανείς ότι δεν το βλέπει.
4) Μάλλον υπάρχει σύγχυση: Σχολιάζεις στην Παντιέρα και όχι στο σάιτ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Αδικείς την ΑΝΤΑΡΣΥΑ όταν της καταλογίζεις δικά μας (κατά τη γνώμη σου, σεβαστή βεβαίως) σφάλματα, εντός ή εκτός εισαγωγικών.
5) Μας εγκαλείς γιατί βάζουμε αναρτήσεις για τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, ή γιατί δε βάζουμε αρκετές;
6) Αν έχεις να πεις κάτι καλό για τη ΛΑΕ, μπορείς να το γράψεις ελεύθερα, δε χρειάζεται να βρωμίζεις όλους τους υπόλοιπους.
7) Ο τίτλος σου είναι απαράδεκτος
8) Η σπέκουλα ότι αν ήταν Νιγηριανή ή Μακεδόνισσα θα είχε βγει η Παντιέρα στα κάγκελα ενώ την εργάτρια την αφήνουμε να σαπίζει στη φυλακή επειδή είναι Ελληνίδα, είναι το λιγότερο χυδαία. Λυπάμαι που με αναγκάζεις να στο πω.
Οι αναρτήσεις του ιστότοπου που κριτικάρεις, πείθουν ότι η ευαισθησία για την εργατική τάξη είναι ενιαία. Ψάξε αλλού για προβληματικές αντιλήψεις σχετικά.
9) Δεν υπάρχουν πιο χρήσιμα και δημιουργικά πράγματα να κάνει κανείς, για το ίδιο αυτό θέμα, από το να προσπαθεί με τέτοιους τρόπους να αντλήσει »πολιτική υπεραξία»;;
Πολύ μεγάλη απογοήτευση οι παρατηρήσεις σου, φίλε kokkiniotis. Για πολλούς και διαφόρους λόγους που θα γίνουν φανεροί καθώς θα καταθέσω κι εγώ με τη σειρά μου τις δικές μου αντιπαρατηρήσεις πάνω στις δικές σου. Λοιπόν, ακολουθώντας τη δική σου αρίθμηση:
1. Σας βάζω «λινκ από το real.gr, αναδημοσίευση από το ant1news» για προφανή, προφανέστατο λόγο: για τη διαφορά τών 13 ημερών στη δημοσίευση της είδησης, όχι για τις λεπτομέρειες της είδησης. Επομένως, το λινκ το έβαλα, δια της διαφοράς ημερομηνίας το αληθές και μόνο.
2. α) Δεν μου διέφυγε (ή «διέφυγε») καθόλου –αλλά και να μου είχε διαφύγει, θα μου είχε διαφύγει μία (1) ημέρα: δεν θα ήταν 13 ημερών η καθυστέρηση, θα ήταν 12· δεν θα ήταν Γιάννης δηλαδή, θα ήταν Γιαννάκης. Αν αυτή η μία ημέρα είναι αρκετή για να πείσεις τον εαυτό σου ότι η Παντιέρα δεν υστέρησε στην κάλυψη του γεγονότος, ελεύθερα από εμένα. β) Ούτε ισχυρίστηκα ευθέως ούτε υπονόησα πλαγίως ότι «υποβαθμίσατε το θέμα». Είναι ηλίου φαεινότερο (εκτός άλλων, βγαίνει και από την κριτική που κάνω στον Ρίζο και στον 902) σε τι συνίσταται η κριτική μου: πρώτον, στα καθυστερημένα αντανακλαστικά που επιδείξατε, στην καθυστέρηση της ανάδειξης του γεγονότος –ολιγωρία σάς καταλογίζω, όχι υποβάθμιση– και, δεύτερον, στην πολιτικά ελλιποβαρή αντίδραση. γ) Ασφαλώς και είναι θετικό ότι δίνετε το λόγο σε μια «ευρύτερη συλλογικότητα της περιοχής». Μου έλειψε όμως ο λόγος τής δικής σας πολιτικής και πανελλαδικής εμβέλειας συλλογικότητας. Το γεγονός ότι αργά το βράδυ προχθές Πέμπτη το Γραφείο Τύπου τού ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση εξέδωσε ανακοίνωση για το ζήτημα αποδεικνύει ότι δικαίως μού έλειψε (την ίδια έλλειψη, προφανώς, αισθάνθηκαν και τα μέλη τού ΝΑΡ γι’ αυτό και έσπευσαν να την καλύψουν, έστω και με καθυστέρηση).
3. Νομίζω ότι αυτό το έχω ήδη καλύψει παραπάνω, στο 2α. Δυο λόγια επιπλέον ως απάντηση στα δικά σου επιπλέον: «Διαδικαστικά», θα μπορούσα το σχόλιο που πόσταρα εδώ να το είχα στείλει στην ανάρτηση της 21ης Νοεμβρίου (όπως ήδη έχω πει, μια μέρα κάτω – μια μέρα πάνω δεν αλλάζει τα πράγματα). Περίμενα, όμως, μια «θεσμική» πολιτική τοποθέτηση για να επισημάνω τη χρονική καθυστέρηση. Με έκπληξή μου είδα ότι, ενώ είχε σπεύσει μέχρι και ο …ΣΥΡΙΖΑ να τοποθετηθεί «επίσημα» και «θεσμικά», ο χώρος σας περιορίστηκε να αναπαράξει το λόγο μιας «ευρύτερης συλλογικότητας της περιοχής» καθώς και τις ανακοινώσεις συνδικαλιστικών σωματείων. Έχω την εντύπωση, εσείς εδώ στην Παντιέρα μού έχετε δώσει αυτή την εντύπωση με δημοσιεύματα περί της ανάγκης τής συγκρότησης ενός «σύγχρονου Κομμουνιστικού Κόμματος», ότι «οι ευρύτερες συλλογικότητας» δεν φτάνουν κι ότι ο συνδικαλισμός, ακόμα και ο πιο «ταξικός» (τα εισαγωγικά επειδή μέχρι τώρα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εννοούν πολλοί αριστεροί με τον όρο «ταξικός συνδικαλισμός»), είναι αναγκαία αλλά όχι επαρκής συνθήκη για την «Κομμουνιστική Απελευθέρωση» –αυτό τουλάχιστον υποστήριζε ο Λένιν και τον εμπιστεύομαι σ’ αυτό.
4. «Μάλλον υπάρχει σύγχυση» [ως προς τον πολιτικό χαρακτήρα τής Παντιέρας] γράφεις εδώ και προφανώς εννοείς εμένα. Να βρίσκομαι σε σύγχυση; Δεν μπορεί να αποκλειστεί, μόνο ο Θεός δεν γίνεται να περιπέσει ποτέ σε σύγχυση. Για να το δούμε, όμως, από πιο «κοντά».
Τα στοιχεία που έχει κάθε αναγνώστης και αναγνώστρια της Παντιέρας, συνεπώς και εγώ, για να την τοποθετήσει στον πολιτικό χάρτη τής Αριστεράς είναι τρία. Ένα, η θεματολογία της όπως αυτή εμφανίζεται μέσα από τα θέματα που επιλέγει να αναδεικνύει, δύο, η επιχειρηματολογία που αναπτύσσεται κατά την επεξεργασία αυτών τών θεμάτων και, τρία, ο ταυτοτικός αυτοπροσδιορισμός της («παντιέρα – αντικαπιταλιστική ενημέρωση») που δηλώνεται στη σελίδα της επάνω και αριστερά.
Από όλα αυτά εγώ έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα: 1. Η Παντιέρα εκφράζει πολιτικά το μετωπικό σχήμα τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ. 2. Αποτελεί τη δημοσιολογική μορφή αποτύπωσης των συσχετισμών δημοκρατικής «ισχύος» εντός τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η εξέταση των οποίων αναδεικνύει όχι απλώς τον πρωτεύοντα ρόλο τού ΝΑΡ, αλλά τον κυρίαρχο (απόλυτη πλειοψηφία στα αποφασιστικά πολιτική όργανα). 3. Σε συσχέτιση με τις ιστοσελίδες που αποτελούν όργανο των διαφόρων οργανώσεων οι οποίες είναι ενταγμένες σε αυτό το μετωπικό σχήμα η Παντιέρα αντιπροσωπεύει έναν ιστότοπο που προσπαθεί να εκφράσει τη συλλογική (μετωπική) πολιτική αντίληψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, συνδυάζοντας αυτή την επιδίωξη με έναν ευρύτερο, «χαλαρότερο» και ανοικτότερο (ή δημοκρατικότερο*, θα μπορούσαμε να πούμε) χαρακτήρα –ενδεικτικό επ’ αυτού είναι το γεγονός ότι από τα εννέα «επίσημα» sites τών εννέα συνιστωσών οργανώσεων που συναποτελούν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ μόνο σε δύο (Οικολόγοι Εναλλακτικοί και Πρωτοβουλία για μια ΑΝΤΑΡΣΥΑ αντικαπιταλιστική και επαναστατική) επιτρέπεται ο σχολιασμός.
Έχω λάθος σε κάποιο αυτά τα συμπεράσματα ή και σε όλα; Παρακαλώ πολύ να μου υποδειχθεί κι αν η υπόδειξη συνοδεύεται με τη δέουσα τεκμηρίωση σου λέω προκαταβολικά ότι θα αποδεχθώ το λάθος μου (έτσι με μεγάλωσε πολιτικά η οικογένειά μου: να αποδέχομαι τα λάθη μου χωρίς «τών δειλών τα παρακάλια και παράπονα» –και τις προσχηματικές δικαιολογίες, προσθέτω εγώ). Θα μου επιτρέψεις, όμως, φίλε kokkiniotis, να σου πω ότι γι’ αυτό το υποθετικά πιθανό λάθος μου μόνο η μισή ντροπή είναι δική μου. Η άλλη μισή είναι δική σας, των ανθρώπων οι οποίοι «τρέχουν» την Παντιέρα εννοώ, που εδώ και τέσσερα συμπληρωμένα χρονάκια δεν αξιωθήκατε να ανοίξετε ένα ακόμα κουτάκι στο πάνω μέρος τής σελίδας σας με τίτλο «ταυτότητα» ή «ποιοι είμαστε» ή κάτι ανάλογο τέλος πάντων, όπου θα ξεκαθαρίζετε αριθμητικώς και ολογράφως στο αναγνωστικό σας κοινό την ιδεολογικοπολιτική θέση που καταλαμβάνετε στην Εκκλησία τού Δήμου τής Αριστεράς. Σε μια τέτοια περίπτωση, ακόμα και φτωχά και χυδαία μυαλά όπως τής αφεντομουτσουνάρας μου δεν θα έπεφταν σε vertigo…
5. Το σημείο το οποίο σε οδήγησε να βγάλεις το διφυές συμπέρασμα περί ΛΟΑΤΚΙΑ+ δεν αποτελούσε κριτική για τη στάση τής Παντιέρας απέναντι ειδικά σε αυτά τα άτομα (ούτε ειδικά απέναντι στους μετανάστες ή αλλοεθνείς Έλληνες πολίτες). Ανέφερα αυτές τις δύο ομάδες γιατί είναι τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα ευπαθών μειονοτικών ομάδων, στην επιβεβλημένη ως ένα βαθμό θετική διάκριση των οποίων ο πολιτικός χώρος σας έχει χάσει εδώ και πολύ καιρό τα ζύγια του, με αποτέλεσμα να ταΐζετε –άθελά σας και παρά τις αγνές προθέσεις σας– το τέρας τού φασισμού.
6. α) Οι αναφορές μου στη ΛΑΕ είναι ελάχιστες και όπως έχω πει πάνω από μια φορά στον ένα χρόνο που συχνάζω εδώ η παρουσία μου δεν αποσκοπεί στην πώληση κουπονιών τού συγκεκριμένου σχήματος στο οποίο τυχαίνει να εντάσσομαι. Επιπλέον, και χειρότερα για σένα, η συντριπτική πλειοψηφία τών αναφορών μου στη ΛΑΕ είναι επικριτικές γι’ αυτήν**. Πολλοί συμπολιτευόμενοι σχολιαστές έχουν γίνει μάρτυρες αυτού τού γεγονότος. Επίτρεψέ μου, όμως, να αμφιβάλλω και μάλιστα πολύ, ελπίζοντας να μη χαρακτηρίσεις χυδαιότητα ακόμα και την αμφιβολία μου, για το αν θα βρεθεί έστω και ένας (1!) από αυτούς με την απαιτούμενη πολιτική εντιμότητα για να επιβεβαιώσει του λόγου μου το αληθές. β) Ώστε «βρώμισα» την Παντιέρα (χωρίς να αφήσω καθαρό ούτε το Ρίζο ούτε τον 902) επειδή την επέκρινα τεκμηριωμένα για μεγάλη ολιγωρία και μειωμένα αντανακλαστικά αντίδρασης στη μεγάλη αδικία σε βάρος τής Βολιώτισσας καθαρίστριας; Να με συμπαθάς, φίλε kokkiniotis, αλλά, αν αυτή η αντίληψη είναι «αντισταλινική», τότε τι χρείαν έχομεν της «σταλινικής»! Και βέβαια, δεν μπορώ να υπερνικήσω τον πειρασμό να σε ρωτήσω: αν χαρακτηρίζεις «βρόμισμα» την επίκριση για απόλυτα θεμελιωμένη στην πραγματικότητα ολιγωρία, πώς θα χαρακτήριζες τις ευθείες ή ύπουλες και παντελώς αστήρικτες συκοφαντικές κατηγορίες ότι εσύ ή κάποιος άλλος από τη διαχειριστική ομάδα τής Παντιέρας, λόγου χάρη, είναι «λύκος ντυμένος με κόκκινη προβιά», δηλαδή δεξιός/ακροδεξιός/φασίστας που παριστάνει, επί πληρωμή ή εθελοντικά, τον αριστερό για να υπονομεύσει την Αριστερά, όπως σταθερά εδώ και πολλούς μήνες συκοφαντούμαι εγώ; (λινκ –ένα από τα αμέτρητα αισχρά συκοφαντικά σχόλια). Άσε, μην πεις στον κόπο. Μπορώ να το φανταστώ χωρίς καμία ιδιαίτερη δυσκολία. Αντίθετα, εκείνο που δεν χωράει ο νους μου είναι πώς αφήνετε παντελώς απροστάτευτο και έρμαιο στις ολοφάνερα προβληματικές ψυχικές διαθέσεις τού γνωστού και μη εξαιρετέου συκοφάντη (μου) έναν αναγνώστη και σχολιαστή σας ο οποίος, αν μη τι άλλο, δεν πάει πολύς καιρός που «τράβηξε μαχαίρι» για να σας υπερασπιστεί ως πολιτικό χώρο από πολιτική συκοφαντία οπωσδήποτε βαριά, αλλά πάντως σημαντικά ελαφρύτερη από αυτή που υφίσταμαι εγώ επί μονίμου βάσεως. Στο blog που ‘‘έτρεχα’’ εγώ, που ήταν blog μιας προσωπικής παρέας κι όχι site πολιτικής συλλογικότητας, δεν θα επέτρεπα τέτοια συκοφαντία για οποιοδήποτε σχολιαστή ούτε μία φορά ούτε για μια ημέρα!
* Σ’ αυτό το σημείο, μου ήρθε στο νου και μία άλλη μου «χυδαιότητα», την οποία κρίνω σκόπιμο να σου υπενθυμίσω για την περίπτωση που την έχεις ξεχάσει –άνθρωποι είμαστε: έχω διακηρύξει εδώ –και πάνω από μία φορά– αριθμητικώς και ολογράφως την πεποίθησή μου ότι η Παντιέρα αντιπροσωπεύει το μοναδικό εδώ και πολύ καιρό βήμα αριστερού διαλόγου, ανοικτό σε όλα τα ρεύματα της Αριστεράς.
** Έχοντας καλή πίστη, αποδίδω σε απλώς μειωμένη αίσθηση των λεπτών αποχρώσεων που μπορεί να παίρνει η ελληνική γλώσσα το γεγονός ότι δεν φαίνεται να αντιλήφθηκες πως ακόμα και αυτή η θετική αναφορά μου για τη δημοσιογραφική εγρήγορση της Iskra είναι περιβεβλημένη από έναν λεπτό και αδιόρατο –πλην όχι και αόρατο για ένα γλωσσικά εξασκημένο μάτι– μανδύα (αυτο)σαρκασμού…
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ)
7. Αδυνατώ να αντιληφθώ τους λόγους για τους οποίους «ο τίτλος μου είναι απαράδεκτος». Μια τέτοια ετυμηγορία υποδηλώνει ότι κάτι πολύ κακό υπάρχει σε αυτόν. Sorry, αλλά δεν μπορώ να δω τι. Ως τίτλος έχει μια «δραματικότητα» και ένα «τέντωμα» –έτσι πρέπει να είναι οι τίτλοι στο δικό μου (φτωχό) μυαλό για να εκπληρώνουν την αποστολή τους, τη δημιουργία ενδιαφέροντος δηλαδή. Μου ’ρχονται πρόχειρα στο νου: «Η αθλιότητα της φιλοσοφίας» και «Η προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκι». Βρίσκεις κι αυτούς τούς τίτλους «απαράδεκτους», φίλε kokkiniotis; Φαντάζομαι πως όχι. Ωραία. Και τώρα κάτσε και σκέψου ότι αυτοί οι τίτλοι που, σε αντίθεση με το δικό μου, δεν τους θεωρείς απαράδεκτους, δεν περιέχουν καν τη λέξη «σύντροφοι» –σε αντίθεση με το δικό μου!
8. Θεωρώ ότι η παρατήρησή σου αυτή έχει απαντηθεί κατά τουλάχιστον 90% από τη δική αντιπαρατήρηση υπ’ αριθμόν 5. Ωστόσο, μερικά επιπλέον λόγια δεν θα βλάψουν.
Με την αποστροφή μου ότι αν η καθαρίστρια ήταν αλλοεθνής ή μέλος τής ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας δεν θα είχαν χρειαστεί ούτε 24 ώρες από τη δευτεροβάθμια καταδίκη της για να καταγγείλετε την ολοφάνερα απάνθρωπη αδικία δεν ήθελα να πω ότι αδιαφορείτε για τις Ελληνίδες καθαρίστριες, και τους Έλληνες εργαζόμενους γενικότερα, σε βαθμό που «τους αφήνετε να σαπίσουν στη φυλακή». Ακόμα κι αν είμαι χυδαίος, οπωσδήποτε δεν είμαι βλάκας: σε 13 ημέρες δεν σαπίζει κανείς στη φυλακή. Κι έπειτα, αν ήθελα να βάλω στο μυαλό τών αναγνωστών και αναγνωστριών σας μια τέτοια ιδέα για σας, θα έγραφα ποτέ αυτό που έγραψα στο ίδιο αυτό «χυδαίο» σχόλιό μου; («Κοτζαμάν ΑΝΤΑΡΣΥΑ και δεν αξιώθηκε ένας άνθρωπος να σκεφτεί να γράψει δυο λόγια εκ μέρους ενός μετώπου που είναι ταγμένο –και δεν το αμφισβητώ ούτε κατά διάνοια– στην υπηρεσία τής εργατικής τάξης;») Σε παρακαλώ! Ας κρατήσουμε τις διαφωνίες μας αν ο διάλογος δεν μπορέσει να τις γεφυρώσει, αλλά ας μη χάνουμε και τη σοβαρότητά μας!
Όχι, φίλε kokkiniotis! Εκείνο που σας «χτύπησα» με την αντιπαραβολική αναφορά μου στις ευπαθείς μειονότητες των προσφύγων/μεταναστών/αλλοεθνών πολιτών και των ΛΟΑΤΚΙΑ+ ατόμων είναι το γεγονός (κατά τη γνώμη μου –ελπίζω να μου την επιτρέπεις) ότι τόσο το ΝΑΡ όσο και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μπορούν εδώ και πολύ καιρό να συμπεριληφθούν στο τμήμα τής Αριστεράς, που στην προσπάθειά του να προστατέψει αυτές τις πολλαπλά καταπιεζόμενες ομάδες –καθήκον επιβεβλημένο και θεμιτό– φτάνουν στο σημείο να λυγίζουν τη βέργα εντελώς από την άλλη μεριά και να κατρακυλάνε προς κάτι χειρότερο κι από μεταμαρξισμό: στον ταυτοτισμό (= άσκηση πολιτικής με επίκεντρο τις ταυτότητες) ή στο μειονοτισμό (= άσκηση πολιτικής με επίκεντρο τις διαφόρων ειδών μειονοτικές ομάδες). Είναι αυτή η διαβρωτική ιδεολογικοθεωρητική αρρώστια που, θυμάμαι τώρα, είχε οδηγήσει κάποια από τις εκατοντάδες αναρχικές συλλογικότητες (φλερτάρετε μα δαύτους, ναι;) να κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο μια ηλεκτρονική αφισέτα υπέρ τής Κούνεβα στην οποία την ανέφερε ως (με αυτή τη σειρά): γυναίκα, μετανάστρια, εργάτρια. Και είναι η ίδια ιδεολογικοθεωρητική αρρώστια που έκανε πολλά μέλη και οπαδούς σας να φωνάζουν (φαντάζομαι με επαναστατικό καμάρι) πριν από τρία χρόνια «Κάτω τα χέρια από την Ειδομένη – Οι μετανάστες είναι τής γης οι κολασμένοι» και στην τρέχουσα «ομαλή» περίοδο, με το ίδιο καμάρι, «Οι μετανάστες είναι τής γης οι κολασμένοι – Έλληνες και ξένοι εργάτες ενωμένοι» ***. Και είναι ακόμα η ίδια διαβρωτική αρρώστια που οδηγεί κάμποσα μέλη και οπαδούς σας να θεωρούν «όποιον μιλάει για παράτυπους μετανάστες ορισμό του καθεστωτικού», αφού «αυτή είναι η γλώσσα της κρατικής καταστολής» ****, καθώς και «ακροδεξιό και φασίστα. Χωρίς εισαγωγικά.» (λινκ). Έγινα τώρα αντιληπτός, φίλε μου kokkiniotis;
9. α) Βρίσκω πολύ χρήσιμο και δημιουργικό να προσπαθώ όσο μπορώ και με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ να συμβάλω στην επαναφορά τού πολιτικού σας χώρου στην περιοχή τού δημιουργικού μαρξισμού καθώς και στην εκ μέρους σας προσαρμογή τού λενινισμού στις σημερινές συνθήκες. Το πρώτο βήμα μιας τέτοιας προσπάθειας εκτιμώ ότι είναι η ανακοπή τής πορείας που έχετε πάρει προς την, αθέλητη ασφαλώς, μετατροπή σας από μαρξιστές υλιστές σε μεταμοντέρνους ταυτοτιστές και μειονοτιστές. β) Αυτή είναι η μοναδική «πολιτική υπεραξία» που ελπίζω να μπορέσω να αντλήσω. Όχι προς δικό μου πολιτικό όφελος (όποιος αποσκοπεί σε τέτοιο όφελος δεν γράφει με ψευδώνυμο) ούτε προς όφελος του πολιτικού σχήματος στο οποίο προσώρας εντάσσομαι (όποιος θέλει να προωθήσει το «μαγαζάκι» του δεν το επικρίνει σε ανταγωνιστικό «μαγαζάκι»). Προς όφελος των καλώς εννοούμενων συμφερόντων τής Αριστεράς, δηλαδή προς όφελος των κολασμένων τής γης –και, αφού εδώ έτυχε να γεννηθούμε και να ζούμε κι εσύ κι εγώ, κατά προτεραιότητα των Ελλήνων κολασμένων της ελληνικής γης, σύμφωνα άλλωστε και με τη θεωρία τού Μαρξ και την πράξη τού Λένιν.
Αντί επιλόγου
Αντί επιλόγου, μια 10η παρατήρηση, ολοδική μου αυτή τη φορά και όχι αντιπαρατήρηση πάνω σε κάποια δική σου.
Κατά τον Carl Schmitt, με τον οποίο επ’ αυτού που θα αναφέρω συμφωνώ πλήρως, αδιαφορώντας και πάλι παγερά αν ο κλητήρας κάποιου «κόκκινου Γενικού Εισαγγελέα» θα μου επιδώσει συστημένο κλητήριο θέσπισμα, το Πολιτικό διαχωρίζεται από όλες τις άλλες δράσεις τού ανθρώπου στη βάση ενός κριτήριου, στο οποίο, σε τελική ανάλυση, μπορεί να αναχθεί κάθε πολιτική δράση. Το κριτήριο αυτό, που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως γενικό ή βασικό, είναι η διάκριση μεταξύ Εχθρού και Φίλου.
Αν είναι έτσι, φίλε kokkiniotis, και κρίνοντας από το πώς ερμήνευσες και προσέλαβες αυτό το σχόλιο για το οποίο αγανάκτησες τώρα (αλλά και άλλα κατά το παρελθόν), αν, όπως νομίζω εγώ, μας τα λέει καλά ο κύριος καθηγητής, βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου δηλώσω ότι τουλάχιστον ως προς εμένα έχεις αποτύχεις οικτρά σε αυτό ακριβώς το γενικό κριτήριο της διάκρισης μεταξύ Εχθρού και Φίλου…
Τα λέμε
*** Όπου εδώ καταγράφεται η απίστευτη ‘‘ευφυία’’ τόσο τών εμπνευστών τού συνθήματος όσο και εκείνων που το βροντοφωνάζουν να αναγορεύουν πρώτα ως κοινωνική και ταξική πρωτοπορία τους μετανάστες και ύστερα να καλούν σε συναδέλφωση μαζί τους τους Έλληνες εργάτες, περιμένοντας να εισακουστούν, χωρίς να αντιλαμβάνονται το προφανές: ότι αντίθετα, έτσι καθώς τοποθετούν τους Έλληνες εργαζόμενους υπό τών μεταναστών, τους ωθούν να πάνε «πακέτο» και συστημένοι στη Χρυσή Αυγή, στην οποία, επιπλέον, προσφέρουν στο πιάτο την επιβεβαίωση της προπαγάνδας της ότι «οι αριστεροί είναι μισέλληνες και προτιμούν τους ξένους»!!!
**** Και του «UNHCR – The United Nations Refugee Agency» (λινκ), προσθέτω εγώ…
Ο γνωστός χυδαίος leftg700 που όλοι και όλες αντιπαθήσαμε. Και εις κατώτερα………
Μια νομίζω πολύ χρήσιμη απάντηση στο σχολιο του λεφτ:
Α. Δίπολο “Έλληνας εργαζομενος vs μετανάστης ή λοατκι ανθρωπος. Ας δούμε τα γεγονότα: Ναι ή όχι η παντιέρα αναδεικνύει κάθε εργατικό ατυχημα/δολοφονια είτε αφορά Έλληνα είτε μετανάστη εργαζόμενο; είτε γυναικα είτε άντρα; Μια απλή ανάγνωση των αναρτησεων της ΠΑΝΤΙΕΡΑΣ λέει πως ναι!
Β. Γιατί ενώ ο καθείς μπορεί να διαπιστώσει τα παραπάνω πανεύκολα, ο leftg700 διαπιστώνει τα αντιθετα κ μάλιστα ντύνει την διαπίστωση του αυτη με ιδεολογικό μανδύα του στυλ “προτιμάτε τα λιοατκι στόμα ή τους μετανάστες απο τους Έλληνες εργάτες; και μάλιστα οταν πριν λίγο καιρό εγκαλουσε την παντιέρα οτι “μόνο λίγες αναρτήσεις παρατηρησεπου αφορούσαν τα λοατκι άτομα”?
Διότι ο λεφτ θέλει σώνει κ ντε να παρουσιασει ως αληθινή, την εμμονή του: Σώνει κ ντε ο λεφτ θέλει να αποδείξει οτι η παντιέρα κ οι πολιτικές δυνάμεις που εκφραζονται κ μέσα απο αυτήν, ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΕΘΝΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΠΤ. Διοτι ο λεφτ ΔΕΝ θέλει να καταλάβει οτι το δίπολο “παγκοσμιοποίηση vs εθνους κράτους”, ειναι ψεύτικο.
Διοτι ο λεφτ δεν θέλει να καταλάβει οτι οι κομμουνιστές και οι αριστεροί μπορουν κάλλιστα να αβαδεικνυουν ως βασικά πεδία της ταξική πάλης, τόσο το οικονομικό, όσο και το εμφυλο. Τόσο το πολιτισμικό, όσο και το οικολογικό. Τόσο το γεωπολιτικό, όσο κ το εσωτερικό κάθε χώρας. Τόσο το εθνικό όσο κ το ΔΙΕΘΝΙΚΟ.
Καλά πολύ καλά κάνει η παντιέρα που δημοσιεύει τα σχολια του λεφτ. Για να καταρριφθεί κ ακομα ένας μύθος που πλασάρει ο λεφτ περί “κοκκινων εθσαγγελεων”.
Εγώ θεωρώ πως κακώς υπάρχει επιείκεια ειδικά για την ευθεία ρατσιστική επίθεση που κάνει ο τύπος. Το ότι το λέει προκαταβολικά ότι θα κατηγορηθεί για ακροδεξιός δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να κατηγορηθεί. Αναπαράγει τον πυρήνα της ακροδεξιάς ρητορικής περί ρατσισμού σε βάρος των Ελλήνων από την αριστερά. Η απάντηση πρέπει να είναι πιο επιθετική θεωρώ από αυτήν που έλαβε. Τα θύματα πολλαπλών διακρίσεων εκμεταλλεύσεων και καταπιέσων προφανώς αφορούν την αριστερά πολλαπλώς γιατί έτσι μπορεί να ενοποιηθεί η εργατική τάξη και το λαϊκό μπλοκ και όχι χωρίς να αντιπαλεύουμε τις πολλαπλές δομικές ανισότητες στο εσωτερικό της και στο εσωτερικό του. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως υπήρξε υποβάθμιση του θέματος από την Pandiera λόγω εθνικότητας της εργάτριας, ή πως έπρεπε να υπάρχει. Άλλωστε στην ακροδεξιά ρητορική η καταγγελία ρατσισμού σε βάρος των Ελλήνων δεν είναι ειλικρινής αλλά παραδοξολογία πρότασης ρατσισμού σε βάρος των μεταναστών ή των γυναικών ή των ΛΟΑΤΚΙ. Κακώς δηλ, για μένα, πήρε απάντηση πως “δεν το κάναμε” γιατί η καταγγελία του δεν είναι ειλικρινής αλλά ακροδεξιά παραδοξολογία. ¨Οταν κάτι είναι και ρατσιστικό κατά της εργατικής τάξης και όχι μόνο ταξικό ναι η αριστερά λέει και τα 2. Εν προκειμένω υπάρχει η σεξιστική διάσταση στο θέμα γιατί η δουλειά είναι σχεδόν αποκλειστικά γυναικεία και ναι πρέπει να μπαίνει και αυτό.
Εδώ χρειάζεται προσοχή, δεν μιλάμε για μια τυπική υποβάθμιση κάποιων δήθεν δευτερευουσών αντιθέσεων που τότε έχει σαν αποτέλεσμα να μην βοηθάει την ένωση της εργατικής τάξης και του λαού. Δεν μιλάμε για κάτι που συνέβη σε μια μετανάστρια και να βγει ένας αριστερός να πει πως θεωρώ ότι κακώς υπερπροβάλλεται το ότι ήταν μετανάστρια, το εργάτρια αρκεί, ή και το … αγνώστου φύλου μέλος της εργατικής τάξης γιατί ούτε το γυναικείο γνωρίζει εκτίμηση σε κάποιους παραδοσιακούς αριστερούς κύκλους. Εδώ μιλάμε για έναν που στο όνομα δήθεν της αριστεράς, επιδιώκοντας την αναγνώριση της άποψης του σαν υπαρκτής εντός αριστεράς, φέρνει, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος, σε αντίθεση με Ελληνίδα εργάτρια με τους μετανάστες και τους ΛΟΑΤΚΙ.
Κώστας
Δε νομίζω ότι αν ήταν άντρας πάντως θα τη γλίτωνε. Το γιατί κάποια επαγγέλματα θεωρούνται αντρικά και κάποια γυναικεία είναι άλλης μορφής ζήτημα.
Γιατί μετά και εγώ θα σου πω, ρίξε μια ματιά στη Χρυσή Ευκαιρία, δες πόσοι ζητούν “κοπέλα εμφανίσιμη”, άρα σου θέτω κι εγώ θέμα ρατσισμού εναντίον μου. Πολλές φορές το έχω σκεφτεί.
Γιώργο το “κοπέλα εμφανίσιμη” είναι σεξισμός σε βάρος της γυναίκας. Το ότι δίνουν στις γυναίκες και όχι τους άντρες κάποιες θέσεις εργασίας που εσύ ως άνδρας ενδεχομένως θα τις ήθελες δεν σημαίνει πως υπάρχει διάκριση υπέρ των γυναικών. Είμαι βέβαιος πως δεν είσαι διατεθειμένος να σου τσιμπάνε τον **** στην δουλειά, και η αγγελία “κοπέλα εμφανήσιμη αυτό λέει. Δεν το βάζει καν το μυαλό σου και το μυαλό μου βέβαια αυτό και δεν το σκεφτόμαστε αλλά αυτές οι αγγελίες συνιστούν ήπια και έμμεση μορφή εκπόρνευσης και όχι δεν πρέπει ως άντρες να τις ζηλεύουμε και όχι καμία γυναίκα δεν μας έχει πάρει θέση εργασίας μέσα από αυτές τις αγγελίες.
Η δουλειά έχει σημασία στο συγκεκριμένο θέμα γιατί το κράτος στοχοποίησε αυτήν την δουλειά που είναι γυναικεία λόγω της θέσης της γυναίκας, δεν είναι δηλ τυχαίο. Στοχοποίησε μια δουλειά την οποία πολύς κόσμος την απαξιώνει όπως και τους φορείς της. Θα μπορούσε να έχει στοχοποιήσει άλλη δουλειά αλλά στοχοποίησε εν προκειμένω στοχοποίησε αυτήν κάνοντας τον υπολογισμό πως θα εξαντλήσω την δήθεν αυστηρότητα μιας δήθεν κάθαρσης στην πιο απαξιωμένη, από το κράτος και τον καπιταλισμό, περίπτωση. Το ότι αυτή η απαξιωμένη από το κράτος και τον καπιταλισμό δουλειά είναι γυναικεία καθιστά το θέμα και θέμα σεξισμού
Κώστας
Σωστός εδω ο Κώστας! Το “κοπέλα εμφανίσιμη” πρώτα κ κυρια ειναι σεξισμός απέναντι στις γυναίκες! Γιατί; διότι: Α. Αν Δεν είσαι κοπέλα εμφανίσιμη ή έχεις περασει τα …30 παπαλα η δουλειά!
Β. Γιατί ΑΝ είσαι κοπέλα εμφανίσιμη και πάρει την δουλειά, τότε παμε σε αυτα που γράφει ο Κώστας!
Γ. Οι άντρες, εμεις οι αντρες πρέπει να απορρίπτουμε αυτη την ξεφτίλα, ως ρατσισμό τόσο απέναντι σε μας, όσο κ απέναντι στο γυναίκες!
Αυτό που λέτε υποτιμά πάρα πολλές γυναίκες από αυτές που κατέκτησαν και συνεχίζουν να κατακτούν αντρικούς εργασιακούς χώρους με την αξία τους ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Υπό αυτή την έννοια και ο άλλος που ζητάει “μπουφετζή κάτω των 30″ και αν δεν είναι σα να βγήκε από το Ντάνσιν γουίθ δε Σταρς δε τον παίρνει, και αυτό εκπόρνευση είναι.
Ε τώρα, έτυχε να είναι καθαρίστρια εσωτερικών χώρων και να’ναι γυναίκα. Θα μπορούσε να’ναι καθαριστής του άλσους και να’ναι άντρας.
Τον υφέρποντα σεξισμό τον αντιλαμβάνομαι μάλλον στη λέξη ¨εμφανίσιμη” παρά στη λέξη “κοπέλα”, γιατί ξέρω ότι με τελείως άλλα μέτρα ερμηνεύεται στην Ελληνική κοινωνία η ομορφιά στη γυναίκα και με τελείως άλλα στον άντρα. Και ούτως ή άλλως, σε τι μετράει η ομορφιά για να φτιάξεις ένα φρέντο;;;
Λέει ο Rocco: “Οι άντρες, εμεις οι αντρες πρέπει να απορρίπτουμε αυτη την ξεφτίλα, ως ρατσισμό τόσο απέναντι σε μας, όσο κ απέναντι στο γυναίκες!”. Ακόμη κι έτσι να’ναι. Πολιτικά τι μπορώ να κάνω;Να πάω να βρω το βλάχο, τον αλήτη, το σεξιστή και να τον πνίξω σα κότα;;; Μακροπρόθεσμα δε θα λειτουργήσει!!!
Γιώργο, για το “εμφανισιμη” μιλάμε και μεις!
Προφανώς ούτε πρέπει ούτε και μπορείς να πνίξεις σαν κότα τον σεξιστή: Μπορείς όμως κάλλιστα, να επισημαίνεις και να αποδομείς ΑΥΤΕΣ τις αντιλήψεις στον καθημερινό σου βίο, ΟΠΟΥ και αν τις συναντάς!
Βρε Γιώργο πως προσβάλλονται οι γυναίκες που κατέκτησαν αντρικούς εργασιακούς χώρους ? Γιατί έβαλες το ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε κεφαλαία, ποιος υπονόησε κάτι άλλο ? Επίσης λες ότι υπάρχουν και αντρικά πρότυπα ομορφιάς στην αγορά εργασίας. Προφανώς. Επισης λέω εγώ μια εργοδότρια μπορεί εξίσου να παρενοχλήσει άντρα εργαζόμενο. Επίσης μια εργοδότρια μπορεί να παρενοχλήσει σεξουαλικά γυναίκα εργαζόμενη. Τι αποδεικνύουν αυτά ? ¨Οτι δεν υπάρχει πατριαρχία και σεξισμός ? ¨Οτι δεν υπάρχει το έμφυλο θέμα στον καπιταλισμό ? Μήπως ότι οι κατεστημένες σεξιστικές φαλλοκρατικές εξουσιαστικές πρακτικές διαχέονται στην κοινωνία και φορείς τους γίνονται και άλλοι πέραν των κλασικών θυτών-θυμάτων ?
Για την ιστορία να πω πως εγώ είπα ήπια και έμμεση εκπόρνευση, εσύ το είπες σκέτο και είναι σαν να απαντάς σε μένα σε κάτι που δεν είπα.Για όνομα του θεού απαντάνε γυναίκες στις αγγελίες, δεν λέω ότι πάνε για πόρνες. Επίσης, επειδή εγώ έκανα την σύνδεση του θέματος του Βόλου με τον σεξισμό, δεν είπα πως το έκαναν γιατί είναι γυναίκα. Είπα ότι το κράτος διάλεξε την “καθαρίστρια” με το συγκεκριμένο περιεχόμενο που επιφυλάσσει στον όρο για να βγάλει το ταξικό του μίσος. Ναι μπορούσε να το κάνει σε καθαριστή. Αν δεν καταλαβαίνεις πόσο πιο ασυνήθιστος όρος είναι το καθαριστής συγκριτικά με το καθαρίστρια δεν θες να το καταλάβεις. Δεν είναι σαφές πως η γυναικεία πλειοψηφία στον χώρο αυτό έχει να κάνει με την δήθεν φύση της γυναίκας που όπως κάνει φυσική την απλήρωτη οικιακή εργασία έτσι είναι φυσικό να αναλάβουν τέτοιους ρόλους και στον δημόσιο χώρο ? Σου είπε ποτέ κανένας πως ως άντρας έχεις κάποια φύση προς την φροντίδα άρα είναι φυσικό να κάνεις τις δουλειές στο σπίτι ?
Κώστας
Τώρα μου θύμισες τον Τζέιμς Κόνολι που είχε πει «ο εργάτης είναι σκλάβος της καπιταλιστικής κοινωνίας, και η γυναίκα εργάτρια είναι η σκλάβα του σκλάβου».
Ναι. Σωστά. Εκείνη την εποχή. Μη ξεχνάς πως οι φεμινίστριες διαχρονικά ζητούσαν την ΙΣΟΤΗΤΑ, όχι να τις προστατέψει κανείς. Και την πέτυχαν, επαγγελματικά τουλάχιστον.
Τώρα ο σεξισμός και η πατριαρχία στην Ελλάδα, λειτουργούν αμφίδρομα. Οι γυναίκες σε πολλές περιπτώσεις διαπαιδαγωγούνται και από το σπίτι ακόμα σε ένα περιβάλλον ανισότητας απέναντι στους άντρες, πότε για καλό και πότε για κακό τους, φυσικά αναπαράγοντας για πάντα αναχρονιστικά, άχρηστα πρότυπα.
Όχι. Γυναίκες και άντρες μπορούν να κάνουν περίπου τα ίδια, οι γυναίκες λίγο πιο ευκίνητες, οι άντρες λίγο πιο δυνατοί και εκεί τελειώνει. Όλα τα άλλα είναι urban legend.
Παρενθετικά, άμα δεις νούμερα να κυκλοφορούν (όσο αξιόπιστα είναι) θα δεις και μετρήσεις που λένε ότι σε περιπτώσεις καταγγελιών “ψυχολογικής βίας” οι καταγγέλοντες είναι κατά πλειοψηφία άντρες που τους καταπιέζουν οι γυναίκες τους περιβάλλοντος τους.
“Με μετεμφυλιακό νόμο περί “ληστοσυμμοριτών” καταδικάστηκε η καθαρίστρια στο Βόλο.”
http://www.katiousa.gr/epikairotita/metemfyliako-nomo-peri-listosymmoriton-katadikastike-katharistria-sto-volo/
Η αλήθεια είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση, η δικαιοσύνη, εξάντλησε την αυστηρότητά της. Χωρίς να κατέχω πολλά από νομικά, νομίζω ότι 10ετής φυλάκιση επιβάλλεται σε (κάποιους) δολοφόνους, μεγαλοκαταχραστές κλπ. Η πλαστογραφία κι η απάτη (νομίζω όοτι) σε κάθε περίπτωση είναι ελαφρύτερα αδικήματα.Είναι επίσης αλήθεια ότι, όπως επίσης αναφέρθηκε, άλλοι έχουν κάνει μεγαλύτερες κλεψιές,λαμογιές κλπ κι είναι έξω. Θα ήθελα όμως να δούμε το θέμα από τη σκοπιά των χαμένων-ηττημένων του διαγωνισμού. Τί θα πιστεύαμε αν θα ήμασταν σε αυτή τη θέση; Θεωρώ υποκρισία (και προς την συγκεκριμένη γυναίίκα) το να την “υπερασπιζόμαστε” τώρα, αλλά αν θα είχαμε αδικηθεί έναντι αυτής, να την κατηγορούσαμε ως “απατεώνισσα” ή/και “βυσματία”(το τελευταίο ενδεχομένως και δίκαια, καθώς πολλοί είναι οι “κοινωνικά αδύναμοι” που “βάζουν μέοο” για να διοριστούν…) Σε άλλο μέσο, διάβασα ότι η 53χρονη δήλωσε “Ντρέπομαι, αλλά το έκανα για τα παιδιά μου…”. Μα, όλοι ανάγκες έχουμε, κάνουμε κάτι τέτοιο;
Μη το “βασανίζουμε” το θέμα…
Η υπόθεση είναι καθαρά, υπόθεση Γιάννη Αγιάννη.
Τελεία και παύλα.
</ΣΠΕΣΙΑΛ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΛΥΓΚΟΥΝΑΚΗ, ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ* ΚΑΙ ΣΤΟΝ SAN ROCCO
Που κλίνουν σε όλες τις πτώσεις τον όρο σεξισμό χωρίς να καταλαβαίνουν Χριστό από το εννοιακό του περιεχόμενο, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτόν και την αξιοποίηση της ομορφιάς με σκοπό το κέρδος, αλλά αφήνοντας απ’ έξω το δικό τους ‘‘σεξισμό’’ στην αναζήτηση της ομορφιάς με σκοπό την προσωπική τους ευχαρίστηση και ικανοποίηση. Δεν ξέρω αν οι Κατσιμιχαίοι είχαν δηλώσει ποτέ «κομμουνισταράδες», όπως ο San Rocco και ο Κώστας (αν δεν κάνω λάθος, ο Γιώργος Λυγκουνάκης δεν έχει κάνει τέτοια δήλωση so far), πάντως είναι πολύ πιο ειλικρινείς με τον εαυτό τους και το κοινό τους από εκείνους και γι’ αυτό ειλικρινώς αυτοκριτικοί για το δικό τους ‘‘σεξισμό’’. Πώς να μην τους πάρεις 10 φορές πιο στα σοβαρά;
Ας ακούσουν αυτό το παλιό τραγούδι τους που βάζω στο τζουκμπόξ για πάρτη τους (τους συνιστώ να το ακούσουν ταυτόχρονα με την ανάγνωση των στίχων του). Κάτι μού λέει ότι οι δύο «κομμουνισταράδες» μας και πάλι δεν θα καταλάβουν Χριστό. Αλλά, από την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις…
* Ψευδώνυμο με το οποίο εμφανίζεται εδώ (στο δικό μας blog υπέγραφε ως «κάποιος σύντροφος») ο γνωστός και μη εξαιρετέος Τσεκίστας/Νικαβεντές.
___________________________________________________________
Κορίτσια της συγγνώμης
Αυτό το άδειο βλέμμα στον καθρέφτη μου
κάπου το ξέρω καλά από παλιά
Nα με κοιτάει όπως οι γκρίζες οι κοπέλες που μ’ αγάπησαν
κάτι χλωμές κάτι χοντρούλες με γυαλιά
Αυτές που δεν τους ρίχνεις δεύτερη ματιά
ξενοδοχεία της αγάπης νυχτωμένα
Που περιμένεις να περάσει η μπόρα και μετά
φεύγεις και σε κοιτάζουν λυπημένα
Το ξέρουν από την αρχή μα πάντα ελπίζουν
όταν σου δίνουν με αγωνία το φιλί τους
Το βλέπουν μες στα μάτια σου
το βλέπεις στα δικά τους
ένα σωρό “τελειώσαμε” η ζωή τους
Μου μείνανε οι θεωρίες και τα λόγια
ένα “τελειώσαμε” και εγώ μες στη ζωή σου
Έφυγα σαν τον κλέφτη δίχως λόγια
και δεν λογάριασα την πίκρα τη δική σου
Ένας γελοίος παρλαπίπας κοκοράκος
που όπου με παίρνει και μένα κοκορεύομαι
Ένας χαζός και ζαλισμένος ανθρωπάκος
μες του φαλλού μου το φολκλόρ να κοροϊδεύομαι
Κορίτσια της συγγνώμης μες στα μάτια σας
είναι μια λύπη που δεν έχω εγώ ξεχάσει
Κορίτσια, γκρίζα, νεράιδες της αγάπης
ό,τι ήτανε να χάσω το έχω χάσει
Κι απ’ ότι μού ’μεινε ετούτο το τραγούδι
σάς δίνω απόψε που μονάχος ξενυχτάω
μοιάζει χαζό μα είναι το λουλούδι
είναι το χάδι και τα λόγια που χρωστάω
είναι το χάδι τ’ απαλό που σας χρωστάω…
https://www.youtube.com/watch?v=LJEhjZ_rW40
Ρε λεφτ άστο… Αφού δεν καταλαβαίνεις καν τι λέμε. Άστο… Τζάμπα καιει η λάμπα για να γραφεις
Αυτό το τραγούδι έρχεται από μια εποχή που ήταν της μοδός να μελοποιούν την μικροαστίλα τους. Ήταν η ηχώ μια γενιάς που δήλωνε πως θα αλλάξει τον κόσμο, χωρίς ποτέ να μπει στο κόπο να αλλάξει τον εαυτό της.
Της φταίγαν πάντα οι άλλοι. Πότε το ΝΑΤΟ αλλά που και που και η Βαρσοβία, ποτέ η δεξιά αλλά και η λάθος αριστερά, το “φαλοκρατικό” κατεστημένο με τον πατέρα που όμως από την άλλη μοίραζε τις φάπες στο γιο και τα χαρτζιλίκια στη κόρη, τα λαμόγια πολιτικοί που όμως από την άλλη πέρασαν τον “ακάλυπτο” σα πρότυπο μαγκιάς, η ροκ κουλτούρα που ήρθε να μας απαλλάξει από τα “χουντικά” κλαρίνα αλλά άφησε το βλαχαρέικο υπόβαθρο απείραχτο και λοιπά και λοιπά και λοιπά…
Και κάπου στο βάθος ο Καζαντζίδης να τραγουδάει μαζί με τους Κατσιμιχαίους για “λαϊκούς τραγουδιστάδες στην Ελλάς του δυο χιλιάδες”.
Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ να τα λέει αυτά.
Όλοι ξεφτιλιστήκαμε φίλε Λεφτ. Μπορεί να μην τα φάγαμε όλοι μαζί αλλά το κάναμε και ΤΖΑΜΠΑ.
https://www.youtube.com/watch?v=m2ViRsD40AI
ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ
Είναι θέμα τιμής για την ελληνική Αριστερά η συντρόφισσα Δήμητρα Τσιαντάκη, αν όχι να επιστρέψει στη δουλειά της (φαντάζομαι ότι τα νομικά εμπόδια για να επαναπροσληφθεί θα είναι σχεδόν ανυπέρβλητα), τουλάχιστον να πάρει πίσω τα ένσημά της, ένσημα 20 ετών, σκληρά δουλεμένα μέχρι το τελευταίο που της τα έκλεψαν με το γράμμα τού Νόμου. Ξεκινήστε εσείς την εκστρατεία, σύντροφοι και συντρόφισσες του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ! Η ΛΑΕ περί άλλα τυρβάζει, οι «δικοί μου» στο Αριστερό Ρεύμα είναι πολύ απασχολημένοι να προωθούν την εικόνα τού Λαφαζάνη, και το ΚΚΕ συχνά αργεί να βρει τα γυαλιά του «για κοντά», όταν κάτι βρεθεί ξαφνικά μπροστά στη μύτη του.
Ξεκινήστε εσείς! Εγώ δεν αντέχω τη ντροπή να πάρει μια τέτοια πρωτοβουλία καμιά Real, κάνας ΣΚΑΪ, καμιά ΕφΣυν.
Εσείς την αντέχετε;;;