.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Η απεργία της Wind στο Ράδιο Παντιέρα της ErtOpen


DSC02198-e1435134050104

Τους Στέφανο Μάλαμα και Λιλιάνα Κυρίμη, γραμματέα και αντιπρόεδρο αντίστοιχα του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στη Wind φιλοξένησε την Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου το Ράδιο Παντιέρα της ErtOpen. Στην παρουσίαση της εκπομπής ήταν ο Γιώργος Μουρμούρης.

Εν όψει την πανελλαδικής απεργίας στην επιχείρηση την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου, οι δύο ταξικοί συνδικαλιστές αναφέρθηκαν στον εργασιακό μεσαίωνα στη Wind και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και τις αντιστάσεις των εργαζομένων.

Κερδοφορία με μειώσεις μισθών, εντατικοποίηση και εργολάβους

 Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Ράδιο Παντιέρα ο Στέφανος Μάλαμας η Wind είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση που ετοιμάζεται να εξαγοράσει την Forthnet ενώ «στα σκαριά» βρίσκονται αντίστοιχες κινήσεις με την Cyta Ελλάδας και την Cyta Κύπρου.

Ωστόσο εδώ και έναν χρόνο η επιχείρηση αρνείται να υπογράψει νέα συλλογική σύμβαση χωρίς μειώσεις μισθών που, αν και θα αφορούν κατά βάση τους νεοπροσλαμβανόμενους, σύντομα θα συμπαρασύρουν και τους μισθούς των παλαιότερων εργαζόμενων.

Παράλληλα οι εργαζόμενοι έχουν μειωθεί στους 1.000 από 2.000 που ήταν πριν λίγα χρόνια, ενώ ολοένα και περισσότερα τμήματα της επιχείρησης λειτουργούν με εργολαβίες. Μάλιστα ένα τμήμα του τηλεφωνικού κέντρου έχει μεταφερθεί σε χώρα εκτός Ελλάδος, ενώ η εργοδοσία συγκρίνει τους μισθούς των εν Ελλάδι εργαζομένων με τους αντίστοιχους – κατά πολύ χαμηλότερους – στο εξωτερικό.

Λιποθυμίες και κρίσεις πανικού στα τηλεφωνικά κέντρα

Όπως κατήγγειλε ο Στέφανος Μάλαμας, η εντατικοποίηση της δουλειάς στα τηλεφωνικά κέντρα έχει οδηγήσει από κρίσεις πανικού μέχρι και λιποθυμίες. Χρονομετρείται μέχρι η ώρα που οι εργαζόμενοι «χάνουν» στην τουαλέτα, ενώ οι τηλεφωνητές είναι υποχρεωμένοι να δέχονται την διαμαρτυρία των πελατών κατά της εταιρείας, που ορισμένες φορές «ξεφεύγει».

Πίσω από τις βιτρίνες των καταστημάτων πώλησης

Την εικόνα που επικρατεί πίσω από τις πολυτελείς βιτρίνες των καταστημάτων πώλησης περιέγραψε η Λίλιαν Κυρίμη. Οι εργαζόμενοι καλούνται να πιάσουν απλησίαστους στόχους ενώ, καθώς τα καταστήματα λειτουργούν υπό καθεστώς franchise, οι συνθήκες εργασίας επαφίενται στη δικαιοδοσία του εκάστοτε εργοδότη.

Ο Στέφανος Μάλαμας συμπλήρωσε ότι στους εργαζόμενους στα καταστήματα απαγορεύεται να κάθονται, ενώ πρέπει να στέκονται πλάι – πλάι με τον πελάτη ακουμπώντας μόνο στο κάθισμα.

Ακούστε την ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Ράδιο Παντιέρα:

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 2
Συμμετοχές )



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.