.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Σάμος: απεργία με ρατσιστικό περιεχόμενο και οι ευθύνες του ΠΑΜΕ


ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ –ΚΙΝΗΣΕΙΣ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ στο ΔΗΜΟΣΙΟ

Ο φασισμός κι ο ρατσισμός δεν έρχονται από το μέλλον!
(με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στη Σάμο για το προσφυγικό)

Οι Παρεμβάσεις Δημοσίου καταδικάζουν με τον πιο έντονο τρόπο την προσπάθεια αποκλεισμού και προπηλακισμού των δασκάλων και καθηγητών στη «σύσκεψη» των Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων που έγινε τη Δευτέρα 28/01/2019 στη Σάμο, στο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Εκπαίδευσης, για «να συζητηθούν μέτρα και κινήσεις εναντίον της επιβολής της εκπαίδευσης προσφυγόπουλων εντός των σχολικών μονάδων της πόλης Σάμου, που μελλοντικά δύναται να επεκταθεί σε όλες τις σχολικές μονάδες του νησιού λόγω των συνεχιζόμενων αυξητικών ροών των προσφύγων». Η προσπάθεια αυτή κορυφώθηκε στο πρόσωπο του μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου και Γενικό Σύμβουλο της ΑΔΕΔΥ Φώτη Μαντζώρο, όταν προσπάθησε να διαβάσει ομόφωνη απόφαση της Γ.Σ. των δασκάλων της Σάμου, για την ανάγκη όλα τα παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο.

Η επίθεση που δέχτηκε ο σύντροφος και μέλος των Παρεμβάσεων ΠΕ Φώτης Μαντζώρος, για να μην διαβαστεί μια ανακοίνωση που θυμίζει ότι είναι χρέος της εκπαιδευτικής κοινότητας και κάθε πολίτη να παλεύει για να προσφέρεται σε όλα τα παιδιά ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση, είναι, δυστυχώς, η κορυφή του ρατσιστικού-αντιπροσφυγικού παγόβουνου.

Θα πρέπει να τη δούμε ως αποτέλεσμα αντιδραστικών διεργασιών που δημιουργούνται στο νησί της Σάμου από την απάνθρωπη και σκληρά ρατσιστική πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΕΕ – κεφαλαίου, από την ένταξή της σε ιμπεριαλιστικά σχέδια και πολέμους. Μια πολιτική που τροφοδοτείται από τη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας για κλειστά σύνορα, την οποία υπέγραψε και εφαρμόζει με κάθε τρόπο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Μια πολιτική που θέλει να στείλει το μήνυμα ότι η «Ευρώπη-φρούριο είναι εδώ» και ότι «κανείς δεν περνά»! Μια αντιδραστική πολιτική που αποτελεί το πρόσφορο έδαφος πάνω στο οποίο μπορούν να βλαστήσουν κάθε είδους ρατσιστικές και αντιπροσφυγικές αντιλήψεις και πρακτικές, όπως αυτές που έχουμε δει τα τελευταία 3 χρόνια σε όλα τα νησιά του βόρειου Αιγαίου.

Δηλώνουμε χωρίς περιστροφές: η πολιτική που δεν χτυπάει τον ένοχο, που δίνει συγχωροχάρτι σε ΕΕ-ΝΑΤΟ-κυβέρνηση και στοχεύει στην αποτροπή των μεταναστευτικών ροών, με ωμή και κατάφωρη καταπάτηση κάθε ανθρώπινου δικαιώματος, είναι «μαύρη πολιτική». Κανένας εργαζόμενος, κανένας δημοκρατικός άνθρωπος δεν πρέπει να της δείξει την παραμικρή ανοχή!

Η απεργία στις 7 Φλεβάρη και οι ευθύνες του ΠΑΜΕ

Η απεργία που προκηρύσσεται για τις 7 Φλεβάρη, από σωματεία (και μάλιστα με την πρωτοβουλία του ΠΑΜΕ), από κοινού με εργοδοτικές ενώσεις, την Εκκλησία και άλλους φορείς, είναι μια κινητοποίηση με σαφές ρατσιστικό περιεχόμενο. Τα δήθεν «ανθρωπιστικά» αιτήματα που προβάλλει το πλαίσιο της κινητοποίησης δεν μπορούν να κρύψουν τη βασική επιδίωξη όσων στοιχίζονται πίσω της, που δεν είναι άλλη από το «να φύγουν από τη Σάμο οι πρόσφυγες». Και μάλιστα «να μεταφερθούν στην ηπειρωτική χώρα σε κέντρα με ανθρώπινες συνθήκες». Δηλαδή, οι πρόσφυγες, όπου και να βρίσκονται, πρέπει να παραμείνουν έγκλειστοι σε Κέντρα (αρκεί να έχουν… «ανθρώπινες συνθήκες»), σε απομόνωση από τον οικιστικό ιστό των πόλεων και χωρίς ελευθερίες και δικαιώματα.

Η απεργία αυτή, με κεντρικό αίτημα την απομάκρυνση των προσφύγων από το νησί, νομιμοποιεί ένα μαζικό κλίμα ρατσιστικών και φασιστικών απόψεων που επιτίθεται στην ένταξη των προσφυγόπουλων στα σχολεία, στην κατοχύρωση αξιοπρεπών ανθρώπινων συνθηκών διαβίωσης και των δικαιωμάτων των προσφύγων, για όσο διάστημα παραμένουν εκεί, ενώ συγκαλύπτει τη ρατσιστική πολιτική της ΕΕ και της κυβέρνησης απέναντι στα θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων.

Το ΠΑΜΕ πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του! Με δική του πρωτοβουλία οργανώνεται αυτή η κινητοποίηση σε αγαστή συνεργασία με εργοδοτικούς φορείς (Επιμελητήριο Σάμου, Εμπορικοί Σύλλογοι Σάμου και Καρλοβάσου, Σύλλογος Εστίασης και Ψυχαγωγίας Σάμου, Ένωση Ξενοδόχων Σάμου, Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Ν. Σάμου, Σύνδεσμος Τουριστικών και Ναυτιλιακών Πρακτόρων Σάμου) και τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας και του Δήμου Σάμου, αλλά και της Μητρόπολης Σάμου, Ικαρίας και Φούρνων! Ιδιότυπη «Κοινωνική Συμμαχία» αλήθεια!

Το ΠΑΜΕ αποδέχεται την επικίνδυνη λογική του «να φύγουν από δω οι πρόσφυγες και να πάνε αλλού». Είναι αυτή ταξική στάση απέναντι στους μετανάστες και τους πρόσφυγες; Δεν αντιλαμβάνεται ότι με αιτήματα του τύπου «να φύγουν οι πρόσφυγες» ή «να μην ενοχλούν» τη λειτουργία του τοπικού νοσοκομείου ανοίγει αντικειμενικά ο δρόμος για την νομιμοποίηση σε ευρύτερα ακροατήρια του ρατσιστικού μίσους και της καλυμμένης ακροδεξιάς ρητορικής περί εθνικών κινδύνων και εθνικής, αντιμεταναστευτικής ενότητας;

Αυτά τα «αιτήματα» θρέφουν τη ρατσιστική αντίληψη απέναντι στα προσφυγόπουλα και την επίθεση στο μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ και μέλος των Παρεμβάσεων. «Αφού όλοι θέλουμε να φύγουν, κι αυτοί θέλουν να φύγουν, τι να κάνουν στα σχολεία τα προσφυγόπουλα;»: έτσι σκέφτονται αυτοί που επιτέθηκαν στον Φ. Μαντζώρο, έτσι σκέφτονται και οι περισσότεροι από τους φορείς στους οποίους απευθύνθηκε το ΠΑΜΕ για να κατέβουν μαζί σε απεργία!

Οι Παρεμβάσεις στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ της Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων δεν ψήφισαν την απεργία. Στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ δεν ψήφισαν το αίτημα του Ν.Τ. Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων, με απόφαση της πλειοψηφίας (ΠΑΜΕ), για κήρυξη απεργίας στις 7 Φλεβάρη. Μεγάλες ευθύνες έχουν και οι παρατάξεις που ψήφισαν την απεργία αυτή στην Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ (ΔΑΚΕ, ΠΑΜΕ, ΔΗΣΥ/ΠΑΣΚ, ΜΕΤΑ).

Το χειρότερο είναι ότι αυτή δεν είναι μια μεμονωμένη επιλογή για το ΠΑΜΕ καθώς, μετά το παράδειγμα της Σάμου, επεκτείνει την ίδια τακτική και στη Λέσβο και τη Χίο, όπου, με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου και του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ αντίστοιχα (όπου το ΠΑΜΕ έχει την απόλυτη πλειοψηφία), καλεί ανάλογους φορείς σε συσκέψεις για συλλαλητήρια και κινητοποιήσεις, με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο! Στη Μυτιλήνη ορίστηκε ήδη συλλαλητήριο για τις 7 Φλεβάρη, ενώ στη Χίο η σύσκεψη των φορέων έχει οριστεί για τις 4 Φλεβάρη.

Επιμένουμε σε μια αλληλέγγυα διεθνιστική στάση στο προσφυγικό και σε όλα τα ζητήματα. Γιατί για μας οι εργάτες, οι εργάτριες όλου του κόσμου και τα παιδιά τους είναι αδέλφια μας.

Κοινή διεθνιστική πάλη των λαών ενάντια στο ρατσισμό, το φασισμό,
το κεφάλαιο και τις κυβερνήσεις του, στην Ελλάδα, την Ευρώπη, τον κόσμο!

Σε πλήρη αντίθεση με τις «πρωτοβουλίες των φορέων» στα 3 νησιά, κάθε ταξική δύναμη οφείλει να συμβάλει σε αγώνες και απεργίες, σε πλήρη σύγκρουση με το ρατσισμό, την ξενοφοβία, τον εθνικισμό και το ΦΑΣΙΣΜΟ, για να διεκδικήσουμε:

• Να κλείσουν τώρα τα κολαστήρια hot spot και όλα τα κέντρα κράτησης/στρατόπεδα συγκέντρωσης στα νησιά και την ηπειρωτική χώρα.

• Οι πρόσφυγες και οι μετανάστες να μένουν στις πόλεις, σε ανθρώπινες συνθήκες. Κανένας πρόσφυγας σε κέντρα κράτησης και hot spot. Άσυλο για όλους, ελεύθερη μετακίνηση παντού, κοινωνική ένταξη, παιδεία, υγεία, εργασία, για όλους και όλες.

• Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα σχολεία για να έχουν όλα τα παιδιά δασκάλους. Μαζικές μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία για να έχουν όλοι/ες πρόσβαση στην Δημόσια Δωρεάν υγεία. Κάλυψη τώρα όλων των κενών.

• Να δοθούν ταξιδιωτικά έγγραφα στους πρόσφυγες και στους μετανάστες/τριες, για να ταξιδέψουν στη πόλη ή στη χώρα επιλογής τους.

• Ίσα εργασιακά δικαιώματα σε πρόσφυγες και μετανάστες.

• Να σταματήσουν οι πόλεμοι, οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και οι εγκληματικές επιθέσεις των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ.

• Να καταργηθεί η συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας.

• Έξοδο από την ΕΕ και το ΝΑΤΟ. Έξω η FRONTEX και το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο.

Αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και τα προσφυγόπουλα!

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 48.57% ( 14
Συμμετοχές )



39 σχόλια στο “Σάμος: απεργία με ρατσιστικό περιεχόμενο και οι ευθύνες του ΠΑΜΕ

  1. Γιώργος Λυγκουνάκης

    ΆΝ είναι έτσι όπως μας τα γράφουν οι σύντροφοι είναι λυπηρό. ΆΝ το ΚΚΕ πλέον εγκαταλείπει ακόμη και φραστικά το στόχο για έξοδο από ΕΕ/ΝΑΤΟ είναι πολύ μεγάλος πλέον ο ξεπεσμός.

    Ωστόσο χρειαζόμαστε αντικειμενικό ρεπορτάζ να ενημερωθούμε στην υπόλοιπη Ελλάδα για το τι ακριβώς συμβαίνει στο Ανατολικό Αιγαίο και το μόνο που καταναλώνουμε είναι πολιτικές ανακοινώσεις και προπαγάνδα.

    Reply
    1. Left G700

      Για κάτσε, ρε Γιώργο! Σήμερα το πρωί, στις 8 και 13´ συμφωνούσες με τον μεταβατικό σοσιαλιστή που επιχειρηματολογούσε εναντίον όμοιας ανάρτησης για το ίδιο θέμα που αφορούσε στη Λέσβο (λινκ). Και τώρα, μόλις 7 ώρες και 46´ μετά, πείστηκες για το αντίθετο; Και η πλάκα είναι ότι δεν είσαι και ανυποψίαστος («Ωστόσο χρειαζόμαστε αντικειμενικό ρεπορτάζ να ενημερωθούμε στην υπόλοιπη Ελλάδα για το τι ακριβώς συμβαίνει στο Ανατολικό Αιγαίο και το μόνο που καταναλώνουμε είναι πολιτικές ανακοινώσεις και προπαγάνδα.»). Ακουμπάς την αλήθεια, αλλά δεν την «πιάνεις». Ποια είναι η αλήθεια; Έχεις κάμποσο καιρό εδώ και θα έπρεπε ήδη να την έχεις συλλάβει:

      Οι σύντροφοι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ νομίζουν ότι το προσφυγικό και μεταναστευτικό ζήτημα είναι το Υπερόπλο για να χτυπήσουν το ΚΚΕ και τη ΛΑΕ. (Μεταξύ μας: μία τρύπα στο νερό κάνουν, γιατί τα όποια τρωτά έχουν αυτοί οι δύο είναι αλλού γι’ αλλού, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.) Ανεύθυνη στάση. Ειδικά όμως για την τοπική ΑΝΤΑΡΣΥΑ των νησιών τού Β. Αιγαίου η στάση αυτή είναι διπλά ανεύθυνη. Γιατί ακολουθείται με πλήρη περιφρόνηση των ιδιομορφιών που παρουσιάζουν οι περιπτώσεις αυτών τών νησιών, εκ των οποίων η κύρια είναι βέβαια ότι τα κύματα των προσφύγων σκάνε πρώτα απ’ όλα σε αυτά τα τρία νησιά. Αποτέλεσμα; Στο μεν ΚΚΕ και τη ΛΑΕ δεν κάνουν ούτε γρατζουνιά, το δε ρατσιστικό ρεύμα, όσο και όποιο είναι, το ταΐζουν μέχρι σκασμού! Με αυτή την έννοια, το αντιΚΚΕ και αντιΛΑΕ παιχνίδι τους, ποιος νομίζεις ότι το πληρώνει σε τελική ανάλυση; Οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν: οι πρόσφυγες κι οι μετανάστες. Κι εδώ είναι που ταιριάζει απόλυτα το ρητό «άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι να τους κάνεις τούς εχθρούς»!

      Reply
      1. Γιώργος Λυγκουνάκης

        Γενικά η στάση του ΚΚΕ και σε αυτό το θέμα με προβληματίζει εδώ και καιρό. Δεν είχα πλήρως συνειδητοποιήσει με τη πρώτη φορά την έλλειψη κάθε αναφοράς σε ΕΕ/ΝΑΤΟ. Όμως η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ώρες μου χτυπάει καμπανάκι.

        Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι έχει γίνει από μεριάς ανεύρεσης στέγης για μετανάστες/πρόσφυγες σε σπίτια ιδιωτών, πόσοι είναι (ακριβές νούμερο), τι υγειονομικά μέτρα υπάρχει δυνατότητα να ληφθούν, αν μπορεί να υπάρξει μια προδιαδικασία ταχύρυθμης εκμάθησης ελληνικών πριν μπουν τα παιδιά στη τάξη, πόσο έντονο είναι το ρατσιστικό φαινόμενο στο νησί, πόσες δυνάμεις και επιρροή έχουν σε γενικές γραμμές οι δυνάμεις της αριστεράς και του εν γένει δημοκρατικού αντιμνημονιακού χώρου στο νησί, τέτοια πράματα.

        Αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι απλή χάβρα και σπορά πανικού.

        Reply
        1. Ανώνυμος

          Η αποδοχή της βαρβαρότητας κ της πολιτική που την προωθεί εκ μέρους νατο, εε κ ελληνικού κράτους απο μεγάλο κομμάτι των ντόπιων φτωχών, η αποδοχή της αδυναμίας να νικησουμε τις βάρβαρες πολιτικές, ειναι η αιτια επέκτασης του εθνικισμού, του ρατσισμού κ του κανιβαλισμού.

          κκε κ λαε σέρνονται πίσω απο αυτη την αποδοχή κ η ανταρσυα δεν μπορεί να την αντιμετώπισε παρα την ορθότητα της πολιτική της, διότι η υλοποίηση αυτής προϋποθέτει το να θέλει ενα ορατό κομμάτι των ντόπιων φτωχών να καταργήσει την βαρβαρότητα. Κάτι που δεν υφίσταται τουλάχιστον τώρα.

          Οπότε;

  2. nezard

    μετά το “λάθος τηλεφώνημα του φονιά” (Κορκονέα) έπρεπε να έχει πάψει να υπάρχει οποιαδήποτε σοβαρή απαίτηση από το ΚΚΕ. Κι όμως, το ΚΚΕ κράτησε έναν σεβασμό που δεν του αξίζει. Και ανταπέδωσε ……….καταλλήλως, ξεσαλώνοντας όλο το 2018 και 2019 υπέρ του ελληνικού εθνικισμού.

    Reply
  3. nezard

    θα γίνουν τα παθήματα μαθήματα; θα δεχθεί ευθέως το ΚΚΕ την κατάταξη που του αρμόζει; θα καταδειχθεί ως συστημικό, άκρως επικίνδυνο σοσιαλσωβινιστικό κόμμα; ή θα αφεθεί ελεύθερο πάλι, να πλαγιοκοπήσει το λαό ;

    Reply
  4. βασιλης

    Βλεπε υπογραφη μετανοιας Χαριλαου Φ. Οχτωβρη 1974.

    Reply
  5. .

    Με βάση τα αιτήματα, η διαφορά από ότι καταλαβαίνω μεταξύ ΠΑΜΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι οτι οι μεν ζητάνε αξιοπρεπείς χώρους διαμονής για τους πρόσφυγες, οι δε να μένουν στις πόλεις;

    Επίσης, όταν λέμε “να μένουν στις πόλεις”; Που, πως κτλ. Θα πληρώνουν μόνοι; Σε διάσπαρτα σπίτια μέσα στον αστικό ιστό; Θα πληρώνει το κράτος; Θα μένουν σε συγκροτήματα τύπου εργατικές κατοικιές;

    Reply
    1. Left G700

      Να ρωτήσεις τα «ξεφτέρια μας και το άλλο:

      Ποιος θα προφυλάξει τους διάσπαρτους μέσα στον αστικό ιστό πρόσφυγες από τους τους επίσης διάσπαρτους μέσα στον αστικό ιστό ακροδεξιούς τραμπούκους;;;¨

      ΥΓ Ψιλοάσχετο: Μα είναι τώρα ψευδώνυμο αυτό; Μια τελεία; Εντάξει, αυτοπροσδιορισμός. Αλλά όχι κι έτσι, ρε αδερφέ! :-)

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Σωστός!
        Μόνο που υπάρχουν και διάσπαρτοι μέσα στον αστικό ιστό αριστεροί. Αυτοί πώς θα προφυλαχθούν από τους διάσπαρτους ακροδεξιούς τραμπούκους; Μήπως να του μαζέψουμε κι αυτούς σε καταυλισμούς (με “αξιοπρεπείς” βέβαια συνθήκες). Τους ομοφυλλόφιλους;

        Reply
        1. Left G700

          Φίλε μου, ακόμα κι αν αληθεύει (που δεν αληθεύει βέβαια) ότι οι αριστεροί είναι το ίδιο ευάλωτοι με τους πρόσφυγες και μετανάστες απέναντι στις τραμπουκιές τών ακροδεξιών, αυτό που λες δεν λύνει το πρόβλημα που βάζω εγώ. Είναι απλώς μια ντρίμπλα που δείχνει μεν ότι κάτι σκαμπάζεις από μπάλα, αλλά δείχνει επίσης ότι δεν έχεις ούτε μυρωδιά από γκολ: αναλώνεσαι σε ντρίμπλες στον αβλαβή χώρο τής σέντρας, ξεχνώντας όμως ότι τα ματσάκια και της πολιτικής δεν κερδίζονται με ντρίμπλες. Κερδίζονται με γκολ.

        2. Ανώνυμος

          Δεν βάζεις κανένα πρόβλημα λεφτ, γιατί αυτό που λές, δεν συνιστά πρόβλημα.

          Αν και εφόσον οι πρόσφυγες εγκατασταθούν εντός των οικιστικών ιστών, μη σε νοιάζει, θα βρούμε τρόπο Ελληνες κα ιπρόσφυγες να απορρίψουμε οποιαδήποτε σκέψη των υπηρετών της ΕΕ και του ΝΑΤΟ (των εθνικιστών/ρατσιστών/ακροδεξιών κλπ) για να τραμπουκίζουν!

          Αλλο είναι το βασικό ερώτημα, στο έθεσα, δεν το απάντησες, τόσο μπορείς, οκ δεν ζητώ κάτι καλύτερο απο σένα.

          Να σαι καλά λεφτ, γελώ σχεδόν πάντα μέχρι δακρύων με τα σχόλια σου, γέλασα και τώρα! Να σαι πάντα καλά, να μας κάνεις να γελάμε!

        3. Left G700

          Γεια σου, ρε San Rocco, με τα ωραία σου! Παίξε τώρα παρακάτω.

        4. Ανώνυμος

          Αστο λεφτ. Οσα δεν φτάνεις τα κάνεις κρεμαστάρια. Και επιδίδεσαι και σε ντετεκτιβίστικες ασυναρτησίες. Ελα, ψάξε λίγο ακόμα, αφού αρέσκεσαι στο σπόρ.

        5. Left G700

          Θα ‘θελες; Άλλη δουλειά δεν είχα να ψάξω να βρω ποιος κρύβεται ακόμα κι όταν έτσι κι αλλιώς μπορεί να κρυφτεί πίσω από ένα ψευδώνυμο! Εκτός κι αν ετοιμάζετε την Επανάσταση και παίρνετε τέτοια συνωμοτικά μέτρα, εχετε χάλια μαύρα όσοι το συνηθίζετε αυτό. Και το κακό είναι ότι το συνηθίσατε κιόλας…

        6. Ανώνυμος

          Ε αν δεν θες να έχεις άλλη δουλειά, άσε τις δικαιολογίες κ απάντησε κάτι ουσιαστικό. Αν πάλι δεν θες ν απαντήσεις κάτι ουσιαστικο, δικαίωμα σου, αλλα μην μας πρηζεις.

  6. Ανώνυμος

    Αυτά που λέει ο λεφτ τα ερωτήματα που θέτει, δεν έχουν βάση: Να πανε οι πρόσφυγες είτε σε σπίτια, είτε σε ανοιχτές δομές που θα παρέχει το κρατος μέσα στον οικιστικό ιστό. Αυτο είναι απόλυτα σωστό ως αίτημα.

    Άλλο σωστό ως διαπίστωση ειναι, το οτι το κύριο μέτωπο του κόσμου πρέπει να είναι η απόρριψη των αιτίων που γεννούν την πρισφυγια (νατο κ εε κ πολεμοι).

    Το πρόβλημα όμως εθναι οτι, και αυτο είναι η αχίλλειος πτέρνα της λογική των παρεμβάσεων, μεγάλο κομμάτι του κόσμου έχει αποδεχθεί το οτι δεν μπορεί να αλλάξει την βαρβαρότητα που επιβάλλει η εε το νατο κ το ελληνικό κράτος. Έχει αποδεχθεί κ έχει μοιρολατρισει. Και έτσι, αποδέχεται την λογική “αφού δεν μπορώ να καταστρέψω την βαρβαριτητα κ τις πολιτικές που την προωθούν, ας σωθω τουλάχιστον εγώ και οι πιο φτωχοί να παν να πνιγουν”.

    Το παραπάνω ως λογική κ πρακτική, δεν μπορούν να το αντιμετωπισουν ούτε η λογική κκε κ λαε που σέρνονται πισω απο αυτο, ούτε η λογική των παρεμβάσεων (κ της ανταρσυα) που αναγκαστικα προϋποθέτει το να θέλει ο ντόπιος κόσμος να αλλάξει την βάρβαρη πολιτική προκειμένου να υλοποιηθούν τα αιτηματα που θέτει πχ το αρχικό κείμενο.

    Reply
    1. Left G700

      Ανώνυμε (και μάλλον άμυαλε) φίλε μου,

      Ένα και μόνο ερώτημα υπέβαλα εγώ μέσω τού σχολιαστή που υπογράφει ως «.». Το επαναλαμβάνω:

      Ποιος θα προφυλάξει τους διάσπαρτους μέσα στον αστικό ιστό πρόσφυγες από τους επίσης διάσπαρτους μέσα στον αστικό ιστό ακροδεξιούς τραμπούκους;;;

      Σ’ αυτό απαντάς (ο Θεός να μας φυλάει από τέτοιες απαντήσεις θα ’λεγε ο Μεγάλος):

      Αυτά που λέει ο λεφτ τα ερωτήματα που θέτει, δεν έχουν βάση: Να πανε οι πρόσφυγες είτε σε σπίτια, είτε σε ανοιχτές δομές που θα παρέχει το κρατος μέσα στον οικιστικό ιστό. Αυτο είναι απόλυτα σωστό ως αίτημα.

      Ξέρεις τι μου θύμισες; Το σύνθημα των γαύρων: «Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό, Πρωτάθλημα και Κύπελο στον Ολυμπιακό»!!!

      Θα έλεγα ψέματα και θα σε αδικούσα, αν έγραφα ότι δεν γέλασα μέχρι δακρύων! Να είσαι καλά!

      Reply
      1. Ανώνυμος

        Επωνυμε κ σίγουρα αμυαλε λεφτ, το ερώτημα σου ειναι άτοπο: Αν πετύχουμε το να ενταχθουν οι πρόσφυγες στον οικιστικό ιστό είτε σε ανοιχτές δομές είτε σε σπίτια, μην σε ανησυχεί -αν αυτός ειναι ο καημός σου- πως Έλληνες κ πρόσφυγες θα απορρθψουμε τους εθνικιστές. Αυτο θα γινει.

        Άλλο είναι το ερώτημα που το αποφεύγεις και εσύ: Πως μπορούν έμπρακτα οι Έλληνες φτωχοί να απαντήσουμε στην ανημποριά, την μοιρολατρία και το “μας νίκησαν νατο/εε/ελληνικό κρατος/κεφαλαιο, οπότε, θα κανιβαλισουμε για να επιβιώσουμε”?

        Αυτο είναι το πραγματικό ερώτημα. Κ αυτή η ανημποριά κ μοιρολατρία της ήττας, ειναι που τροφοδοτεί τις παντα υπαρχουσες αλλα εν υπνωσει σε καιρους ευμαρειας, δολοφονικές απάνθρωπες αντιλήψεις του εθνικισμού/ραρσισμου/σεξισμου.

        Πως λοιπόν θα νικησουμε την υλική πραγματικότητα της ήττας αυτής η οποία τροφοδοτεί όλα τα προαναφερθέν σιχαμένα πράγματα;

        Reply
        1. Γιώργος Λυγκουνάκης

          Μόνο με πλάνο αλληλοϋποστήριξης μεταξύ υμών (και των προσφύγων/μεταναστών εις ό,τι τους αφορά). Και χωρίς άλλα άσφαιρα κουνήματα δακτύλων του ενός στον άλλο.

        2. Ανώνυμος

          Συμφωνώ Γιώργο πως ΜΟΝΟ με πλάνο αλληλοϋποστήριξης μεταξύ υμών και των προσφύγων μεταναστών σε ό,τι τους αφορά μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσμαστικά την πλύση εγκεφάλου και την μισάνθρωπη δράση των υπηρετών ΕΕ/ΝΑΤΟ των εθνικιστών.

          Δυστυχώς σε αυτό βρισκόμαστε πάρα πολύ πίσω. Και δεν απαντά καθόλου, ούτε η γραμμή ΚΚΕ και ΛΑΕ, ούτε από άλλη σκοπιά, η γραμμή ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ. Διότι οι μεν ΚΚΕ/ΛΑΕ με άλλη ταχύτητα ο καθείς σέρνεται πίσω από την υλική πραγματικότητα που γεννά στα μυαλά και την συμπεριφορά μεγάλου κομματιού των φτωχών η σύμπλεξη παρανοϊκού φόβου, ανεργίας, και αντικοινωνικών αντιλήψεων (εθνικισμός, ρατσισμός, σεξισμός κλπ). Η δε ΑΝΤΑΡΣΥΑ αδυνατεί να συμβάλλει στην διαμόρφωση του πεδίου εκείνου, κατά το οποίο αποκτά υλική υπόσταση η κατα τα άλλα, σωστή γραμμή που έχει. Με απλά λόγια, για την αποτελεσματικότητα της γραμμής της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΠΡΟΫΠΟΤΊΘΕΤΑΙ η εμφάνιση και δράση ΟΡΑΤΟΥ τμήματος των Ελληνων φτωχών, το οποίο ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ να παλέψει. Να έχει αποφασίσει να υπερβεί την μοιρολατρία, την παραίτηση, αυτή την διαλυτική αίσθηση της ανημπόριας που επέλασε μετά το ’15. Ε, αυτό το κομμάτι ΔΕΝ έχει εμφανιστεί και αυτό καθιστά μετέωρη και μη υλοποιήσιμη σε μαζικό επίπεδο, της γραμμής της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των Παρεμβάσεων, κλπ.

          Σε κάθε περίπτωση ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: Απο την στιγμή που μεγάλο τμήμα της κοινωνίας, των φτωχών Ελλήνων έχει αποδεχθεί ως μόνη πραγματικότητα την εξαθλίωση, την φτώχεια και τον τσαμπουκά των πλουσίων ελλήνων και ξένων, τον τσαμπουκά των μεγάλων έναντι των μικρών, ΑΥΤΟ συνιστά το καλύτερο έδαφος για να ισχυροποιηθούν περαιτέρω δολοφονικές καπιταλιστικές αντιλήψεις όπως είναι ο εθνικισμός, ο ρατσισμός, ο σεξισμός κλπ. Διότι σου λέει ο άλλος, “αυτή είναι η κατάσταση, είναι σκατά τον πίνω, αλλά δεν αλλάζει, οπότε εγώ θα επιβίωσω και να παν να γαμηθούν οι υπόλοιποι”. Αλλά “οι υπόλοιποι” πάντα είναι ο διπλανός φτωχός, Ελληνας ή ξένος και ο ακόμα πιο φτωχός ΕΛληνας ή ξένος.

          ΑΥΤΟ λοιπόν, ΠΩΣ το αντιμετωπίζουμε στην πράξη (και στα λόγια, αλλά φυσικά στην πράξη).

        3. Left G700

          Ωραία. Εγώ είμαι ο «σίγουρα άμυαλος». Αυτός, λοιπόν, ο «σίγουρα άμυαλος» σου λέει:

          1. Αυτό που εσύ έχεις βάλει σαν στόχο και το θεωρείς εφικτό δεν έχει γίνει ποτέ και πουθενά! Τι δεν έχει γίνει ποτέ και πουθενά; Το σύστημα «πατάω ένα κουμπί και βγαίνει μια …ενσωμάτωση»! Πουθενά δεν έχουν ενσωματωθεί μέσω αυτού τού «μαγικού» συστήματος μεγάλοι αριθμοί ξένων σε κάποια υπαρκτή, δεδομένη και σχηματισμένη κοινωνία. Και δεν έχει γίνει ακόμα και σε περιπτώσεις όπου υπήρχε μια κάποια ομοιογένεια εθνική ή/και πολιτισμική. Το παράδειγμα του τι συνέβη με τους Μικρασιάτες (και ομογενείς!) πρόσφυγες (δεν υπάρχει πόλη της Ελλάδας που υποδέχθηκε σε υπολογίσιμους αριθμούς πρόσφυγες και δεν είχε και «τα προσφυγικά» της, δηλαδή περιοχές στις οποίες οι πρόσφυγες στεγάστηκαν και κατοίκησαν σε ιδιαίτερες δικές τους κοινότητες). Κι αν δεν σου φτάνει αυτό, φρόντισε να μάθεις τι συνέβη με τους πρόσφυγες του εμφυλίου κατά την εγκατάστασή τους στις πρωτοσοσιαλιστικές χώρες (το «χωριό Μπελογιάννης» σού λέει κάτι; νομίζεις ότι επειδή είναι το πιο διάσημο είναι και το μοναδικό;). Άσε, λοιπόν, τις ονειροφαντασίες. Εκτός κι αν θέλεις να βάλεις ένα στόχο που θα σε πάει μέχρι την πολιτική σύνταξη, για να λες στα εγγόνια σου «εγώ, παιδιά μου, πάλεψα σε όλη τη ζωή μου για τα ιδανικά μου»! Κανένα πρόβλημα από μένα. Συνέχισε να επιχειρείς να κάνεις τρύπες στο νερό, αφού αυτό καθησυχάζει τη συνείδησή σου! «Είναι κι αυτή μια στάσις. Νοιώθεται.»

          2. Επίσης, συνέχισε να πιστεύεις ότι ο δρόμος προς την εργατική εξουσία περνάει μέσα από την ανάδειξη του Προσφυγικού/Μεταναστευτικού και της Έμφυλης Διαμάχης σε εσωτερικά Εθνικά Ζητήματα. Ποιος είμαι εγώ να σου χαλάσω το όνειρο;

          Αυτά τα ολίγα από έναν «σίγουρα άμυαλο». Και μόνο που σκέφτομαι τι αντιπροσωπεύεις εσύ σε σύγκριση με έναν «σίγουρα άμυαλο» με πιάνει σύγκρυο! Ούτε στον εχθρό μου!

          Α! Και πού ’σαι; Αν δεν πάρεις ένα (σταθερό) ψευδώνυμο, μη μπεις καν στον κόπο να μου απαντήσεις. Θα φροντίσω να λείψω σε ταξίδι για δουλειές!

        4. Ανώνυμος

          Ρε δε πα να πας και στον Αρη για ταξίδι! Εφόσον λές όλο ανοησίες θα σου απαντώ τεκμηριωμένα.

          Α. Η εγκατάσταση προσφύγων και μεταναστών στα 4 σημεία του ορίζοντα, έχει πολλούς αιώνες στην πλάτη της. Δεν την ανακάλυψες εσύ και δεν ανακαλύφθηκε στον 20ο αιώνα. Οι μορφές εγκατάστασης αυτών, ήταν τόσο συγκεκριμένα μέρη στον εκάστοτε οικιστικό ιστό, ή διάσπαρτοι εντός του οικιστικού ιστού, ή συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος εκτός οικιστικού ιστού. Δεν ήταν ΜΟΝΟ η μία ή ΜΟΝΟ η άλλη μορφή.

          Εγώ επέμεινα στο να εγκαθίσταται οι πρόσφυγες ΕΝΤΟΣ οικιστικών ιστών, είτε σε ανοιχτές δομές, είτε σε σπίτια, είτε μαζί είτε διάσπαρτοι. ΕΣΥ πετάς μπάλα στον Αρη (όπου και θα πάς ταξίδι).

          Β. Ποιός σου λέει ότι πιστεύω πως “…ο δρόμος προς την εργατική εξουσία περνάει μέσα από την ανάδειξη του Προσφυγικού/Μεταναστευτικού και της Έμφυλης Διαμάχης σε εσωτερικά Εθνικά Ζητήματα”; Το ανόητο μυαλό σου.

          Εγώ πιστεύω ότι ο δρόμος προς την εργατική εξουσία, περνά μέσα από μια πλειάδα πεδίων ταξικής πάλης που συγκεντρωποιούνται στο οικονομικό (ανεργία, υποαπασχόληση, επισφάλεια, απολύσεις, ξεφτιλα εργασιακές σχέσεις, ασφαλιστικό, μισθοί κλπ), στο οικολογικό (εξορύξεις θαλάσσιες ή χερσαίες, καταστροφή δασών, τσιμέντο παντού, μόλυνση κλπ), στο έμφυλο (γυναικείο ζήτημα, σεξισμός κλπ), στο γεωπολιτικό (ιμπεριαλισμοί, επεμβάσεις, πόλεμοι, καταστροφές ολόκληρων χωρών κλπ), στο ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ/πολιτικό (τεκμηρίωση συμβίωσης ανθρώπινης φύσης και κομμουνισμού, τεκμηρίωση διαφόρων κρίσιμων ζητημάτων μετάβασης κλπ). Δηλαδή πιστεύω ότι το έμφυλο που λές και ξαναλές σαν παπαγάλος, είναι ΕΝΑ εκ των πεδίων ταξικης άλης. ΕΣΥ πάλι, λές διαρκώς ανοησίες, ψευδόμενος για τις απόψεις των άλλων. Για αυτό και δεν σε παίρνει πια, κανένας στα σοβαρά.

        5. Left G700

          Εσύ ήσουνα, τελικά, ο ανώνυμος, ρε San Rocco;;; Και δεν το έλεγες να μην τρώω την ώρα μου τζάμπα και βερεσέ; Μπα σε καλό σου!…

  7. ROBIN

    Διάβασα χθες βράδυ το παραπάνω άρθρο και για μια στιγμή αναρωτήθηκα. Βρες λες να έχουν δίκιο; Μπας και το ΚΚΕ είναι εκτός από εθνικιστικό είναι ΚΑΙ ρατσιστικό ΚΑΙ φασιστικό; Λες να έχουν δίκιο οι ΣΥΡΙΖΑίοι και κατηγορούσε το ΚΚΕ μαζί Πάιατ, Μέρκελ, Νατοϊκούς και άλλους αντιϊμπεριαλιστές πως στοιχίζεται μαζί με φασίστες και εθνικιστές και ήταν κατά της συμφωνίας των Πρεσπών;
    Έψαξα λιγάκι και διάβασα την ανακοίνωση των φορέων που ακολουθεί και καλώ κάθε καλοπροαίρετο που δεν έχει “κάψει φράντζα” από την αντικουκουεδίλα του να τη διαβάσει προσεκτικά. Σε αυτή περιλαμβάνονται ΟΛΕΣ οι θέσεις που έχει το ΚΚΕ από όταν προέκυψε το μεταναστευτικό-προσφυγικό.

    Είναι ρατσιστικές οι θέσεις:
    “Εδώ και τώρα να κλείσει το hotspot στη Σάμο και στα άλλα νησιά. Να μη δημιουργηθεί νέο ΗΟΤ SPOT στη Σάμο.

    Να απεγκλωβιστούν οι πρόσφυγες και μετανάστες από το νησί με προτεραιότητα στους ασθενείς, στις ευάλωτες ομάδες και επιτέλους οι Υπηρεσίες Ασύλου να απεγκλωβίσουν τους πρόσφυγες στους οποίους έχει δοθεί άσυλο και παρά τη θέληση τους κρατούνται και παραμένουν “όμηροι” στο νησί. Να μεταφερθούν στην ηπειρωτική χώρα σε κέντρα με ανθρώπινες συνθήκες και από εκεί σε όποια χώρα επιθυμούν.

    Να μεταφερθούν οι υπηρεσίες ασύλου από το νησί στην Ηπειρωτική Ελλάδα.

    Στη Σάμο να διατηρηθεί μόνο ένας μικρός χώρος υποδοχής, καταγραφής, ταυτοποίησης και πρωτοβάθμιας περίθαλψης, όπου θα διαμένουν για μικρό χρονικό διάστημα μέχρι την έκδοση πιστοποιητικού υγείας.

    Να καταργηθεί η συμφωνία κυβέρνησης – ΕΕ – Τουρκίας που εγκλωβίζει αυτούς τους ανθρώπους στα νησιά μας.”

    Βρείτε μου έναν ρατσιστή που προσυπογράφει το παρακάτω απόσπασμα της ανακοίνωσης:

    “Ο Σαμιακός λαός όλα αυτά τα χρόνια σήκωσε και σηκώνει το βάρος του προσφυγικού και στέκεται με αλληλεγγύη σε αυτούς τους ανθρώπους που είναι θύματα των πολεμικών επεμβάσεων και της οικονομικής εκμετάλλευσης στις χώρες τους, ξεριζωμένοι από τις πατρίδες τους και τις εστίες τους για τα κέρδη των ισχυρών, που δημιουργούν χιλιάδες θύματα, φτώχια, πολέμους και προσφυγιά. Δεν ανεχόμαστε άλλο να ζουν άνθρωποι μέσα στις λάσπες, το κρύο, τη βροχή με τρωκτικά, ευάλωτοι σε ασθένειες και κακουχίες. Εκφράζουμε με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη μας και τη συμπόνια μας σε αυτούς τους ανθρώπους.”

    Ακολουθεί το κείμενο των φορέων.

    «Οι Σύλλογοι και οι φορείς της Σάμου που συγκεντρωθήκαμε στο Επιμελητήριο την Τετάρτη 15 Γενάρη για το προσφυγικό-μεταναστευτικό αποφασίσαμε ομόφωνα ότι το κλείσιμο του hotspot και ο απεγκλωβισμός προσφύγων και μεταναστών από το νησί και τη χώρα είναι η μόνη λύση που θα φέρει αποτέλεσμα στην εκρηκτική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο νησί, στα προβλήματα που βιώνουν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά και ο ντόπιος πληθυσμός.

    Η κυβέρνηση συστηματικά μας κοροϊδεύει, μας εμπαίζει και αδιαφορεί για το ανθρωπιστικό έγκλημα που με την ανοχή της συντελείται στο νησί μας. Έχει τεράστια ευθύνη, όπως και κάθε άλλος που στηρίζει τις επιλογές της και την πολιτική αυτή, για τη συμφωνία που έχει υπογράψει με την Τουρκία και την ΕΕ που οδηγεί στον εγκλωβισμό αυτών των ανθρώπων στο νησί μας, για την εξαθλίωσή τους, για το ότι αργοπεθαίνουν σε μια πόλη, σε ένα νησί με πολλά προβλήματα με σοβαρές επιπτώσεις σε βάρος της τοπικής κοινωνίας.

    Ο Σαμιακός λαός όλα αυτά τα χρόνια σήκωσε και σηκώνει το βάρος του προσφυγικού και στέκεται με αλληλεγγύη σε αυτούς τους ανθρώπους που είναι θύματα των πολεμικών επεμβάσεων και της οικονομικής εκμετάλλευσης στις χώρες τους, ξεριζωμένοι από τις πατρίδες τους και τις εστίες τους για τα κέρδη των ισχυρών, που δημιουργούν χιλιάδες θύματα, φτώχια, πολέμους και προσφυγιά. Δεν ανεχόμαστε άλλο να ζουν άνθρωποι μέσα στις λάσπες, το κρύο, τη βροχή με τρωκτικά, ευάλωτοι σε ασθένειες και κακουχίες. Εκφράζουμε με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη μας και τη συμπόνια μας σε αυτούς τους ανθρώπους.

    Διεκδικούμε και απαιτούμε:

    Εδώ και τώρα να κλείσει το hotspot στη Σάμο και στα άλλα νησιά. Να μη δημιουργηθεί νέο ΗΟΤ SPOT στη Σάμο.

    Να απεγκλωβιστούν οι πρόσφυγες και μετανάστες από το νησί με προτεραιότητα στους ασθενείς, στις ευάλωτες ομάδες και επιτέλους οι Υπηρεσίες Ασύλου να απεγκλωβίσουν τους πρόσφυγες στους οποίους έχει δοθεί άσυλο και παρά τη θέληση τους κρατούνται και παραμένουν “όμηροι” στο νησί. Να μεταφερθούν στην ηπειρωτική χώρα σε κέντρα με ανθρώπινες συνθήκες και από εκεί σε όποια χώρα επιθυμούν.

    Να μεταφερθούν οι υπηρεσίες ασύλου από το νησί στην Ηπειρωτική Ελλάδα.

    Στη Σάμο να διατηρηθεί μόνο ένας μικρός χώρος υποδοχής, καταγραφής, ταυτοποίησης και πρωτοβάθμιας περίθαλψης, όπου θα διαμένουν για μικρό χρονικό διάστημα μέχρι την έκδοση πιστοποιητικού υγείας.

    Να καταργηθεί η συμφωνία κυβέρνησης – ΕΕ – Τουρκίας που εγκλωβίζει αυτούς τους ανθρώπους στα νησιά μας.

    Τα προβλήματα στον τομέα της Υγείας, καθημερινά διογκώνονται και η κυβέρνηση δείχνει χαρακτηριστική αναλγησία, αδιαφορεί και κωφεύει. Έχουμε φτάσει στο σημείο να μη καλύπτονται στοιχειώδεις ανάγκες χιλιάδων κατοίκων του νησιού μας λόγω των χρόνιων ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό. Το νοσοκομείο αντικειμενικά δε μπορεί να ανταπεξέλθει, αφού επιβαρύνεται και με χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες επειδή η κυβέρνηση δεν έχει μεριμνήσει για δομή Υγείας μέσα στο hotspot. Οι εξουθενωμένοι εργαζόμενοι του νοσοκομείου εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες όλο το 24ωρο προσπαθώντας να εξετάσουν και να νοσηλεύσουν ντόπιους ασθενείς και πρόσφυγες-μετανάστες με σοβαρότατα προβλήματα υγείας και έξαρση νοσημάτων, τα οποία επιδεινώνονται με τις συνθήκες που ζουν μέσα στο hotspot.

    Απαιτούμε και διεκδικούμε:

    Να προσληφθούν τώρα παιδίατροι για να λειτουργήσει εύρυθμα η παιδιατρική και μαιευτική κλινική.

    Άμεση στελέχωση του νοσοκομείου, όλων των μονάδων Υγείας στο νησί, καθώς και του ΕΚΑΒ. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων και ειδικοτήτων. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων και των επικουρικών.

    Δημιουργία ιατρείου μέσα στο ΚΥΤ.

    Για όλα αυτά τα ζητήματα καταλήξαμε ότι ο Σαμιακός λαός πρέπει ενιαία, μαζικά και οργανωμένα να παλέψει και να κινητοποιηθεί.

    Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε πανσαμιακή απεργιακή κινητοποίηση την Πέμπτη 7 Φλεβάρη, για να διατρανώσουμε την αντίθεσή μας για όλα αυτά που μας έχουν φέρει σε οριακή κατάσταση διεκδικώντας τη λύση τους ΕΔΩ και ΤΩΡΑ!

    Για την καλύτερη οργάνωση της απεργίας συγκροτήθηκε Οργανωτική Επιτροπή η οποία θα επιμεληθεί και θα αποφασίσει τις δράσεις και τη διοργάνωση της απεργιακής κινητοποίησης και σε κάθε περίπτωση για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

    Καλούμε όλους τους συλλόγους, φορείς, σωματεία επαγγελματιών, εργαζομένων, αυτοαπασχολούμενων, επιστημόνων, το λαό του νησιού μας να συνεδριάσουν άμεσα, να συζητήσουν με τα μέλη τους, να πάρουν αποφάσεις συμμετοχής και όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επιτυχία της απεργίας.

    Το δίκιο είναι με το μέρος μας.

    Όλοι στον αγώνα για την επιτυχία της απεργίας.

    Κανείς στις 7 Φλεβάρη να μη μείνει στο σπίτι, στο μαγαζί του, στο γραφείο, στο χωράφι του».

    Reply
  8. .

    Κανένας δε ξέρει να απαντήσει σε αυτό που ρώτησα; Το ΠΑΜΕ έχει γενική θέση για δομές φιλοξενείας και όχι hotspot, για απεμπλοκή τους από τα νησια(κάτι που ζητάνε οι ίδιοι οι πρόσφυγες) και ταξιδιωτικά έγγραφα για να πάνε στη χώρα επιλογής τους(επίσης το ζητάνε οι ίδιοι οι πρόσφυγες). Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μας λέει ότι αυτό είναι ρατσισμός και ότι η σωστή θέση είναι τα ίδια αιτήματα αλλά “να μένουν στις πόλεις” τι σημαίνει αυτό, κανείς δε φαίνεται να ξέρει. Το ότι το ΠΑΜΕ όμως είναι…ρατσιστικό φαίνεται να το πήρατε όλοι θερμά. Λέει πολλά για το τι σας νοιάζει πραγματικά.

    Reply
  9. Ανώνυμος

    “Η έκφραση αλληλεγγύης του ΕΚΣ είναι ποικιλόμορφη όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μένει μόνο στη διάθεση ρουχισμού, τροφίμων και τις διακηρύξεις. Εκφράζεται με διαδηλώσεις, παρεμβάσεις, συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια ενάντια στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τον πόλεμο και τη συμμετοχή της χώρας μας σε αυτόν, με την απαίτηση να κλείσει επιτέλους το κολαστήριο του hotspot και αυτοί οι άνθρωποι να μπορέσουν να απεγκλωβιστούν και να μεταβούν όπου οι ίδιοι επιθυμούν με ασφάλεια, γιατί είναι άνθρωποι και όχι ζώα προς σφαγή.”
    http://www.katiousa.gr/koinonia/ek-samou-i-laspi-kai-i-diastrevlosi-de-tha-perasoun/?fbclid=IwAR07ap2IkxmjQKBCftLY0EaUjtFD73bjBCzv1jWEoJ4uC3fI9lBkJvrbQek

    Reply
    1. Left G700

      Καλά και άγια όλα αυτά που λες ανώνυμε (πάρε, ρε γαμώτο, ένα ψευδώνυμο! δεν δαγκώνει! τι κακό είναι αυτό;). Έχουν όμως ένα ελάττωμα: δεν φέρνουν ψήφους στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ! ;-) (Μεταξύ μας, ούτε τα αντίθετα, αυτά που λένε οι φίλοι μας εδώ, της φέρνουν ψήφους. Απλώς ανακυκλώνουν τους ήδη υπάρχοντες. Δεν πιστεύω να κάνεις καμιά βλακεία και να τους το πεις! Άστους να νομίζουν ότι έχουν βρει φλέβα χρυσού ενώ στην πραγματικότητα κάνουν αντικαπιταλιστικές και διεθνιστικές τρύπες στο νερό! ;-) :-) )

      Reply
  10. Ανώνυμος

    Βρήκαν ευκαιρία εκεί στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΝΑΡ να βγάλουν πάλι όλα τα αντιΚΚΕ συμπλέγματά τους- καμία έκπληξη… ευκαιρία για όσους δεν θέλουν να βάλουν παρωπίδες να δουν ποια γραμμή στηρίζει στην πράξη τα ταξικά αδέρφια μας τους μετανάστες-πρόσφυγες και ποια στην πράξη ανέχεται την αθλιότητα στην οποία τους έχει καταδικάσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να ζουν, πίσω πάντα από μεγαλοστομίες και “ριζοσπαστικές” φανφάρες…

    https://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/180917/i-alitheia-gia-tin-kinitopoiisi-sti-samo-gia-prosfygiko-kai-oi

    Reply
  11. πικάπα

    1/3. Σχολιάζω επανερχόμενος σε ένα χώρο που αδυνατεί πρακτικά να διαυγάσει π.χ. το διεθνισμό από τον κοσμοπολιτισμό, όσο και την ταξικότητα από το δκαιωματισμό. Χώρο που εξακολουθεί και το ψάχνει ωστόσο επί 30 χρόνια, χωρίς να μπορεί να αντιληφθεί το βραχυκύκλωμα.
    Με το μηδενικό μοναδιαίο μου βάρος αδυνατώ βέβαια να λυγίσω το αρνητικό ιστορικό βάρος της έννοιας του “ρεφορμισμού”. Όταν όμως πληθώρα οργανώσεις μηδαμινής κοινωνικής βαρύτητας μιλούν για επανίδρυση ή για ανασύνθεση, μιλώ για αυτονόητη αναθεώρηση. Το ότι ο κανόνας των ακαδημαϊκών νεο-μετα-μαρξιστών και μαρξιζόντων έκανε δυσανάλογη ζημιά παρά οφέλη δεν αναιρεί την αυτονόητη ανάγκη τόσο συμπλήρωσης, όσο και αναζωογονητικής αναθεώρησης της μαρξικής θεωρίας και όχι μόνο της λενινιστικής πολιτικής. Ένα και ενάμιση αιώνα μετά, οι σοβαρές ανάγκες συγκροτημένης εργασίας επί του επιστημονικού σοσιαλισμού δεν μπορούν να ανατεθούν μόνο στο ΚΚΕ. Το οποίο δεν είναι η λύση, αλλά δεν είναι βέβαια και το πρόβλημα. Είναι μέρος μαγιάς της μελλοντικής λύσης και μάλιστα το μόνο δυστυχώς απτό μέρος που πρακτικά υπάρχει ανά χείρας.
    Οι ευκολίες της απλής συμμετρίας και της μονοσήμαντης μηχανιστικής προβλεψιμότητας έχουν παρέλθει. Από την άλλη, η σύγχρονη λατρεία το χάους συμπλέει τόσο με τη μηδενιστική μοιρολατρία, όσο και με την πρακτικιστική ανοησία..
    Η ανασυγκρότηση -για να χρησιμοποιήσουμε άλλη λέξη- δεν είναι δυνατό να προέλθει από τα θραύσματα των αποτυχιών. Όλοι δέχονται βέβαια ότι χρειάζεται ένα μαζικότερο και ισχυρότερο υποκείμενο, χωρίς όμως να εντοπίζεται το αρχιμήδιο σημείο καμπής.

    Η ανάκαμψη είναι αδύνατη έξω από το πραγματικό μαζικό έδαφος της ταξικής πάλης. Όπου πλέον η έννοια της πάλης δεν αφορά ευγενή μεταφοιτητικά όνειρα ή μορφώματα, μα πραγματικές και τραχιές ως είναι λαϊκές δυνάμεις. Αλλά εδώ βέβαια σκοντάφτουμε στο αιώνιο πρόβλημα του αυγού και της κότας. Ταξική πάλη, γενικώς και ειδικώς, είναι αδύνατο να προσλάβει μαζικά χαρακτηριστικά χωρίς την παράλληλη ύπαρξη και λειτουργία μαζικών λαϊκών πολιτικών υποκειμένων. Τα οποίο είναι αδύνατο να ανδρωθούν έξω από τη μαζική ταξική πάλη. Η κότα λοιπόν ή το αυγό;
    Κάνοντας ένα λογικό άλμα, μπορεί κανείς να φανταστεί ίσως μια εποχή όπου η ταξικοί αγώνες θα συμβαδίζουν αλληλοτροφοδοτούμενοι με μαζικά πολιτικα υποκείμενα. Ποια θα ήταν λοιπόν τα χαρακτηριστικά ενός τέτοιου υποκειμένου; Και ποιες οι απαραίτητες λειτουργίες του; Θα αποφύγω τα εύκολα και τις οργανωτικές συζητήσεις σχετικά με την ανάγκη π.χ. ενός νέου-νέου τύπου δημοκρατικού συγκεντρωτισμού που θα λύνει κάπως ικανοποιητικά το έως τώρα “ασυμβίβαστο” μεταξύ πλέριας δημοκρατίας, συλλογικής διανόησης και άμεσης αποτελεσματικότητας. Θα εστιάσω στις τρομακτικές θεωρητικές, όσο και πολιτικές ανάγκες ενός τέτοιου υποκειμένου.

    Reply
    1. San Rocco

      Πικαπα, μην ξεχνάς ποτε οτι, την μεγαλυτερη ζημια στον μαρξισμό την έκαναν τα καθεστώτα της ανατολικής Ευρώπης κ η μετατροπή του σε κρατική απολογητική ιδεολογία αυτών των κρατών.

      Ο δυτικός μαρξισμός αποτυγχάνοντας να υπερβεί την παραπάνω κατασταση κ να μελέτησε ταξικά προς όφελος των εργ. Ταξεων την εξέλιξη του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγης, εξέπεσε σε ακαδημαϊκή ενασχοληση εν πολλοίς. Παρόλο που συνεισεφερε σε πολλά πεδία της ταξικής πάλης.

      Reply
  12. πικάπα

    2/3. Οι θεωρητικές ανάγκες δεν μπορούν βέβαια να καλυφθούν ούτε με την προσωπική μελέτη της άπειρης πλέον βιβλιογραφίας, ούτε με την απαραίτητη νέα συγγραφή, ούτ με την αυτονόητη εμπλοκή ακαδημαϊκών, που θα πρέπει ωστόσο να μπορούν να συνδιαλαγούν με τις τραχιές ιδέες των εργατών. Δεν μπορούν να εξαντληθούν σε παρεϊστικα ακτιφ, ούτε σε προσωπικές αρθρογραφίες του δικτύου, όπου μάλιστα κατά την τρέχουσα πάγια πρακτική, αδυνατούν να συμβληθούν με τη γαλαρία των διαπληκτιζόμενων σχολιαστών. Και προφανώς, δεν είναι Ελληνική υπόθεση, αλλά διεθνής ανάγκη.
    Ακόμη δυσκολότερη μάλλον είναι η πολιτική ανάγκη. Όπου η πολιτική δεν μπορεί να αποφασίζεται απλοϊκά ¨συνελευσιακά”, ούτε μονίμως εκπορευόμενη “κεντρικά-εισηγητικά”, αλλά θα χρειαστεί η εμπλοκή – και οι εφευρέσεις- ανάλογης οργανωτικής τεχνογνωσίας. Ακόμη δυσκολότερο όμως των μέσων είναι το περιεχόμενο της πολιτικής. Η γνωμάτευση π.χ. του αντι-ιμπεριαλσιμού ,του αντι-ΕΕ κλπ δε σημαίνει τίποτε απτό για το λαό. Ενώ δεν μπορεί οτιδήποτε να εξελίσσεται βιώσιμα μονομερώς, έξω από τα καταιγιστικά διεθνή και παγκόσμια δρώμενα. Όταν κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί ούτε από τα παιδιά, ο μεγάλος λαός γνωρίζει πολύ καλά τι πα να πει πχ. γεωπολιτική, απλά και μόνο από τις βόμβες που έπεσαν δίπλα μας στη Γιουγκοσλαβία.
    Το χειρότερο είναι πως η πολιτική δεν μπορεί να είναι σοβαρή αν δεν στηρίζεται σε αντίστοιχα σοβαρή θεωρία. Δεν μπορεί κανείς να διακρίνει τι ακριβώς θα συμβεί όταν τα κίτρινα γιλέκα βγαίνουν μαζικά τραγουδώντας τη μασσαλιώτιδα. Και όταν ο άνεργος ή εργαζόμενος της αποικιακής la republigue ζητά την ένταξη των “τόσων όσων” μεταναστών, το κάνει άραγε σαν τον Μαρξ που καλούσε τους ξένους εργάτες να δώσουν τον αγώνα στη χώρα τους, ή το κάνει σαν εθνικιστής; Και πως ο αμερικάνος deplorable θα απεκδυθεί ένα πιθανό γλυκό ψωμί που θα δοθεί από τα αποφάγια της αποικιοκρατίας; Πως μπορεί να εντοπιστεί το κοινό συμφέρον αυτού του δυτικού ¨προλετάριου;”, με σπίτι στην εξοχή, αμάξι και λάπτοπ, με τον ¨προλετάριο” βοσκό του αφγανιστάν που αιωρείται κυνηγημένος, ανάμεσα στο κήρυγμα του μουλά και το δυτικό όνειρο του να ζωγραφίζεται στο χαρισμένο smartphone; Μπορεί άραγε να αναστραφεί ο σεξισμός εντός των μανάδων με τη μαντήλα, αν μετά τα ιεραποστολικά μαθήματα αυτοάμυνας των ΜΚΟ στα greek islands, μεσολαβήσει η ταξική τους μόρφωση από φιλότιμους απόστολους της Ανταρσύα; Και τι να λέμε ακόμη!

    Reply
    1. San Rocco

      Αυτά πικαπα που ρωτάς να τα απευθύνεις κ στον εαυτό σου και στο κκε και στην λαε εκτός από την ανταρσία. Οκ; διότι, αν η ανταρσυα απο την δική της σκοπιά αδυνατεί να απαντήσει, το ίδιο αδυνατούν να απαντήσουν το κκε κ η λαε απο την δική τους σκοπιά. Έτσι αδερφέ;

      Για τον δικαιωματισμο: Όρισε πρώτα πικαπα τι εννοείς με τον όρο αυτόν, διότι εκτιμώ ότι, εδω υπάρχει μέρος της ασυννενοησιας. Για την ανταρσυα και ας με διαψευσει καποιος/α, ο δικσιωματισμος ειναι η αντίστοιχη συντεχνιακη λογική για το εμφυλο κ το γυναικείο πεδίο της ταξικής πάλης, που υπάρχει και σρο οικονομικό πεδίο, αυτο των συνδικάτων στους χώρους δουλειάς.

      Όπως πολλες συνδικαλιστικες παραταξεις και η πλειοψηφια των μελών της εργατικης ταξης εχουν μια στυντεχνιακη λογική συννενοησης με την εργοδοσία κ το κρατος στους αγώνες τους συνδέοντας το επιμέρους με ένα γενικό καπιταλιστικο διαταυτα, έτσι και οι δικαιωματιστες στο γυναικείο κ στο εμφυλο πεδίο της ταξικής πάλης, συνδέουν συντεχνιακά, το επιμέρους που διεκδικούν με ένα γενικό καπιταλιστικο διαταυτα.

      Και όπως στο οικονομικό πεδίο της ταξικής πάλης προσπαθούμε να υπερβαίνουμε ως ΝΑΡ κ ανταρσυα τον συντεχνιασμο που αναποφευκτα δυστυχως προκύπτει η ηγεμονία του στα μυαλά των εργαζομένων, έτσι και στο γυναικείο κ εμφυλο πεδίο της ταξική πάλης, προσπαθούμε να υπερβουμε τον αντίστοιχο συντεχνιασμο που έχει το ονομα “δικαιωματισμος”.

      Μην ταμπλεκεις κ ακυρώνεις τα πεδία του εμφυλου κ του γυναικείου ως δομικα πεδία της ταξικής πάλης, γιατί έχεις λάθος.

      Reply
      1. Left G700

        Μηδέν (#0#) σε όλα! Να επανέλθεις στην περίοδο του Ιουνίου.

        Reply
  13. πικάπα

    3/3. Την ίδια στιγμή, οι διεργασίες του κοσμοπολιτισμού μόνο επιφανειακές δεν είναι. Η κριτική γνώση -και η εργαλειακή εφαρμογή- μαρξισμού και λενινισμού δεν είναι πια προνόμιο της αριστεράς, η οποία φαίνεται μάλιστα πρακτικά πως υπολείπεται. Ενώ ο κοσμοπολιτισμός εργάζεται με ποικίλες εναλλακτικές, πλέον του μπαμπούλα του επιλεκτικού προστατευτισμού και εθνικισμού

    Η επεξεργασία και η κάλυψη όλων αυτών των τεράστιων αναγκών δεν είναι δυνατόν να συμβεί εκτός μαζικών πολιτικών υποκειμένων και με διεθνή διασύνδεση, που βέβαια δεν μπορούν να δημιουργηθούν εκ του μηδενός. Ενώ η συγκέντρωση των δυνάμεων και ο ως άνω ρεφορμιστικός τραχανάς που θα χρειαστεί να απλωθεί, παράλληλα με την παρουσία στους αγώνες, είναι θεωρητικά και πρακτικά αδύνατο να γίνει χωρίς μαζικούς και λαϊκούς ρυθμούς, όρους, ύφος και καημούς των επί μέρους λαών και εργαζόμενων εθνών. Δεν πρόκειται για την λεγόμενη “ενωτίτιδα”, αλλά για την αυτονόητη σοβαρότητα που απαιτεί η ζωή. Είναι πλέον απαραίτητο να πάψουν οι όροι αυτιστικής αναπαραγωγής αυτών των θραυσματικών “υποκειμένων”. Η μεταβαλλόμενη ανασυγκόληση θραυσμάτων, υπό το ψευδώνυμο μάλιστα του μετώπου (χωρίς μάζες) είναι άγονη ανακύκλωση και μάταιη σπατάλη δυνάμεων και χρόνου.
    Ωστόσο, ενώ το μεν ΚΚΕ κάνει αυτό που μπορεί να κάνει και γνωρίζει πως δε φτάνει, όλες οι υπόλοιπες δυνάμεις δεν φαίνεται να έχουν επίγνωση της σοβαρότητας των αναγκών. Και ναι μεν οι κάτω των σαράντα είναι λογικό στο βαθμό που τους επιτρέπει το μεροκάματο να αδυνατούν σε νηφαλιότητα, ξαναμένοι και από αγωνιστικότητα. Αναρωτιέμαι όμως τι στο καλό νομίζουν ότι κάνουν οι μεγαλύτεροι που εμμένουν μέντορες ανασυγκολούμενων εύθραυστων θραυσμάτων..

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *