.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Κοινή δήλωση 12 οργανώσεων για τα εθνικιστικά συλλαλητήρια


Οι οργανώσεις που υπογράφουμε το παρακάτω κείμενο καταγγέλλουμε το εθνικιστικό συλλαλητήριο της 21ης Γενάρη στη Θεσσαλονίκη και το αντίστοιχο συλλαλητήριο της 4ης Φλεβάρη στην Αθήνα.

Οι ακροδεξιοί διοργανωτές, η ρητορική μίσους, τα εθνικιστικά συνθήματα, οι αναφορές στη «σωτηρία» από «τον στρατό και τα σώματα ασφαλείας», η εμφάνιση της εγκληματικής ναζιστικής συμμορίας Χρυσής Αυγής ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του συλλαλητηρίου της 21ης Γενάρη. Αυτά άνοιξαν τον δρόμο για την επέλαση των δολοφονικών ταγμάτων εφόδου της Χρυσής Αυγής και άλλων φασιστοειδών στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την άγρια επίθεση στον Κοινωνικό Χώρο «Σχολείο», τον εμπρησμό της κατάληψης Libertatia και τις ανοιχτές απειλές σε αγωνιστές.

Καμία σχέση δεν έχει η καλλιέργεια του εθνικισμού με οποιαδήποτε αγωνιστική ή αντιιμπεριαλιστική «διάθεση». Αυτά τα συλλαλητήρια είναι εχθρικά προς το λαϊκό εργατικό κίνημα και την αριστερά. Προσπαθούν να στρέψουν την οργή της εργατικής τάξης και του λαού από τη φτώχεια και τα μνημόνια προς τον εθνικισμό, την δεξιά και την ακροδεξιά. Όποιος συμμετέχει σε αυτά ή τα στηρίζει, συνειδητά η ασυνείδητα, δίνει έδαφος στην καλλιέργεια του εθνικισμού, του σκοταδισμού και του φασισμού.

Τα συμφέροντα του εργαζόμενου λαού στη χώρα μας είναι αντίθετα τόσο με τις επιδιώξεις της ελληνικής αστικής τάξης όσο και με τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ στην περιοχή, που υπηρετεί πλήρως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Εδώ βρίσκεται η ουσία: παρά την υπερπροβολή της ονοματολογίας, το ζήτημα του «Μακεδονικού» αφορά, την προσπάθεια να λυθούν οι «εκκρεμότητες» για την ένταξη της γειτονικής χώρας στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, γιατί αυτό απαιτεί και ο σχεδιασμός των ΗΠΑ και ο ανταγωνισμός οικονομικής και γεωπολιτικής επιρροής των καπιταλιστικών κέντρων (ΗΠΑ- Ρωσία-ΕΕ) και των γειτονικών κρατών (Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Σερβία, Αλβανία).

Σήμερα τα συμφέροντα της ελληνικής αστικής τάξης –που υπηρετούν η κυβέρνηση και αντιπολίτευση- εναρμονίζονται πλήρως με αυτά της ΕΕ και του ΝΑΤΟ στα Βαλκάνια, καθώς επιδιώκει την αναβάθμιση του οικονομικού και γεωπολιτικού της ρόλου στην περιοχή, ενώ στηρίζεται σε αυτούς για να συνεχίσει το ξεζούμισμα των εργαζόμενων και της νεολαίας με την μνημονιακή πολιτική στην χώρα μας. Οι δυνάμεις που σήμερα σηκώνουν τον εθνικιστικό κουρνιαχτό και προσπαθούν να εμφανιστούν ως «πατριωτικές» είναι οι ίδιες πολιτικές δυνάμεις που ψήφισαν ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, που θυσιάζουν κάθε λαϊκό συμφέρον στο βωμό της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, που ψηφίζουν την επιτροπεία της χώρας ως το 2060. Τέτοιους «πατριωτισμούς» οι λαοί τους έχουν πληρώσει με πολέμους και καταστροφές.

Ο μόνος δρόμος που μπορεί να εξασφαλίσει την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή των Βαλκανίων είναι η πάλη του εργατικού και λαϊκού κινήματος για την ενότητα της εργατικής τάξης και των λαών της περιοχής ενάντια στις αστικές τάξεις, στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, η αποχώρηση όλων των χωρών της περιοχής από το ΝΑΤΟ ή μη ένταξή τους σε αυτό. Παλεύουμε στη βάση της διεθνιστικής αλληλεγγύης, του σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των εθνοτήτων, των λαών και των μειονοτήτων της ιστορικά πολυεθνικής περιοχής της Μακεδονίας, ενάντια στους επικίνδυνους εθνικισμούς που καλλιεργούν οι αστικές τάξεις, την κλιμάκωση της πολεμικής απειλής και της όποιας προσπάθειας ιμπεριαλιστικής επαναχάραξης των συνόρων, ενάντια στα εξοντωτικά μέτρα που επιβάλλουν Τρόικες και ΔΝΤ σε όλες τις χώρες, με σεβασμό στο δικαίωμα του κάθε λαού –και του λαού της γειτονικής χώρας– στον αυτοπροσδιορισμό, χωρίς να αποφασίζουν γι’ αυτόν οι «νονοί» των Βαλκανίων, τοπικοί και διεθνείς.

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ, ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΕΞΩ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ Η Ε.Ε. ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΕΞΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ

ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΤΟΪΚΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΟΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση, Ξεκίνημα-Σοσιαλιστική Διεθνιστική Οργάνωση, Διεθνιστική Εργατική Αριστερά – Κόκκινο Δίκτυο, Κομμουνιστική Τάση-Νεολαία Ενάντια στον Καπιταλισμό, ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση, Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα, ΕΚΚΕ, ΟΚΔΕ Σπάρτακος, Αριστερή Συσπείρωση, Ενωτική Πρωτοβουλία Παρέμβασης και Διαλόγου, Ανασύνθεση ΟΝΡΑ

image_pdfΛήψη - Εκτύπωση δημοσίευσης


Κριτικές - Συζήτηση

Βαθμολογία Αναγνωστών: 84.55% ( 11
Συμμετοχές )



31 σχόλια στο “Κοινή δήλωση 12 οργανώσεων για τα εθνικιστικά συλλαλητήρια

  1. amber

    γελάνε και τα κολεόπτερα με αυτά που γράφετε. συνέλθετε, στον 21ο αίωνα είμαστε.

    Reply
    1. Τάκης

      Γελάνε και οι τουλίπες με τις σαχλαμάρες που πιστεύεις AMBER!!

      Reply
  2. Left G700

    Οι συνήθεις “γενικές αλήθειες” που λένε τα πάντα και δεν βοηθούν στο παραμικρό την επίλυση των πιεστικών προβλημάτων τής εδώ και τώρα κατάστασης… Από “γενικές αλήθειες” έχουν γεμίσει μέχρι και οι κωλότσεπές μας. Από τις ειδικές είναι που έχουμε τρομακτική έλλειψη. Αλλά ποιος να μας τις δώσει; Άνθρωποι που έχουν βάλει τη σκέψη τους στον αυτόματο πιλότο, που μπερδεύουν τα σώβρακα με τις γραβάτες και που περιπλανιούνται στο διάστημα, κάπου μεταξύ τού αστερισμού τής Ανδρομεδας και του Ωρίωνα;

    Όι όι μάνα μου… Γιατί μ’ έκανες αριστερό;

    ΥΓ Ευτυχώς, από τη ΛΑΕ υπογράφουν μόνο οι συνήθεις ύποπτοι (ΔΕΑ – Κόκκινο Δίκτυο). Ρε παίδες, δεν τους παίρνετε εκεί στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, να βρείτε εσείς τούς ομοίους σας κι εμείς την υγειά μας; Μια ιδέα ρίχνω. Για σκεφτείτε την.

    ΥΓ2

    Παλεύουμε στη βάση της διεθνιστικής αλληλεγγύης, του σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των εθνοτήτων, των λαών και των μειονοτήτων της ιστορικά πολυεθνικής περιοχής της Μακεδονίας, […]

    Εμπρός για τον κομμουνισμό τού 21ου αιώνα με το πρόσωπο στραμμένο στα τέλη τού …19ου!!!

    Reply
    1. Τάκης

      Καλά left… Οσο και αν διαφωνώ με τον τροτσκισμό σε 2-3 πολύ κομβικά ζητήματα, η αλήθεια είναι πως ΑΝ φύγουν και αυτοί από την ΛΑΕ, σε βλέπω να παίζεις κανά τάβλι με τους εναπομείναντες, για να περνάνε οι μέρες σας….

      Reply
    2. Τάκης

      Η ειδική αλήθεια left και το ΜΟΝΑΔΙΚΟ επιχείρημά σου σε όλα αυτά που έχεις γράψει το οποίο είναι κατα την γνώμη μου σωστό, είναι η πρόταση για σύνθετη ονομασία. Και αυτό είναι το ελλειπές στο κείμενο των 12 οργανώσεων της Αριστεράς.

      Αλλά, μην πάρεις φόρα και μου πεις πάλι “μα αυτό το λέει και η ΛΑΕ”, γιατί θα σου απαντήσω ξανά, ότι η ΛΑΕ καταγγέλει μόνο τον αλυτρωτισμό της ΠΓΔΜ και κάνει μόκο στον τον ελληνικό εθνικισμόαλυτρωτισμό. Και αυτό είναι πολύ σοβαρό για να περάσει ντούκου.

      Reply
      1. Left G700

        Η ειδική αλήθεια left και το ΜΟΝΑΔΙΚΟ επιχείρημά σου σε όλα αυτά που έχεις γράψει το οποίο είναι κατα την γνώμη μου σωστό, είναι η πρόταση για σύνθετη ονομασία. Και αυτό είναι το ελλειπές στο κείμενο των 12 οργανώσεων της Αριστεράς.

        Φίλε μου Τάκη,

        Μα γ@@@ το κέρατό μου! Θα διαβάσεις επί τέλους προσεκτικά κάποια στιγμή;;; Για ποια ‘‘έλλειψη’’ μιλάς στο κείμενο των 12;;; Καμία έλλειψη!!! Η θέση τους είναι σαφής. Και, στη βάση τού δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού, παραβλέποντας κάθε ιδιομορφία τού ζητήματος, αποδέχονται την ονομασία “Δημοκρατία τής Μακεδονίας”. Ορίστε, άνοιξε τα ματάκια σου:

        Παλεύουμε στη βάση της διεθνιστικής αλληλεγγύης, του σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των εθνοτήτων, των λαών και των μειονοτήτων της ιστορικά πολυεθνικής περιοχής της Μακεδονίας, ενάντια στους επικίνδυνους εθνικισμούς που καλλιεργούν οι αστικές τάξεις, την κλιμάκωση της πολεμικής απειλής και της όποιας προσπάθειας ιμπεριαλιστικής επαναχάραξης των συνόρων, ενάντια στα εξοντωτικά μέτρα που επιβάλλουν Τρόικες και ΔΝΤ σε όλες τις χώρες, με σεβασμό στο δικαίωμα του κάθε λαού –και του λαού της γειτονικής χώρας– στον αυτοπροσδιορισμό, χωρίς να αποφασίζουν γι’ αυτόν οι «νονοί» των Βαλκανίων, τοπικοί και διεθνείς.

        Κατάλαβες; Αν κατάλαβες, θα καταλάβεις και γιατί από τη ΛΑΕ υπέγραψαν μόνο οι σούπερ ντούπερ διεθνιστές τής ΔΕΑ και του Κόκκινου Δικτύου και, φαντάζομαι, δεν θα αρχίσεις τις κατάρες για τον ‘‘εθνικιστικό κατήφορο’’ της ΛΑΕ. Γιατί, ως προς την ονομασία, αφού λες ότι και για σένα η σύνθετη ονομασία είναι η επιβεβλημένη, κατά τις 12 παραπάνω οργανώσεις, όπου δεν αποκλείεται μία από αυτές να είναι η δική σου, κι εσύ τον ίδιο κατήφορο έχεις πάρει!

        Τα λέμε (αλλά να κάνεις, έστω και στοιχειωδώς, τα μαθήματά σου πρώτα, μπας και μπορέσουμε κάποτε να συνεννοηθούμε επί τέλους, άσχετα αν διαφωνούμε)

        Reply
    3. Σ.Τ.

      Οι προλετάριοι ΔΕΝ έχουν πατρίδες. (Τώρα μάλιστα που δεν υπάρχει ΕΣΣΔ, ακόμα περισσότερο.

      Ειρήνη στα Καλύβια.. Γ.Μπυχνερ

      Reply
      1. Left G700

        Φίλε Σ.Τ.,

        Έφτασες όσων χρονών έφτασες και, όπως πολλοί αριστεροί (για να μην πω οι περισσότεροι), ακόμα να καταλάβεις ότι σε αυτή τη συγκεκριμένη ενότητα από το δεύτερο κεφάλαιο (Προλετάριοι και κομμουνιστές) του Κομμουνιστικού Μανιφέστου οι Μαρξ και Ένγκελς μιλούν με σαφώς ειρωνική χροιά;

        Άμα δεν μπορείς να καταλάβεις την αλφαβήτα, τι τις θέλεις τις ενασχολήσεις με προχωρημένα και σύνθετα πολιτικοφιλοσοφικά ζητήματα, όπως σε έχει πάρει το μάτι μου να κάνεις σε άλλες παλιότερες συζητήσεις εδώ;

        Τα λέμε (αλλά γύρνα για λίγο στο Δημοτικό και ξαναδιάβασε το δεύτερο κεφάλαιο του Κομμουνιστικού Μανιφέστου)

        Reply
        1. Σ.Τ.

          νομίζω κάνετε λάθος, το κύριο ζήτημα και ο κύριος εχθρός δεν είναι οι λαοί των Βαλκανίων. Ο κύριος εχθρός είναι ο καπιταλισμός σαν όλον . Και δη το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει λόγω της οικονομικής κρίσης. Πλέον αρχίζω να αισθάνομαι στην πλάτη μου τους ανέμους του πολέμου. Και υπάρχουν πολλές εστίες παγκοσμίως που συσσωρεύονται δυνάμεις καταστροφής. Σε περίπτωση που ξεσπάσει πόλεμος σε παγκόσμια κλίμακα, οι λαοί των Βαλκανίων πρέπει να πολεμήσουν από την ίδια μεριά του χαρακώματως. Και αυτό πρέπει να προβάλλουμε σε κάθε αφορμή.

          Ισως έχεις στο μυαλό σου μια κατάσταση όπου έχουμε 2 στρατόπεδα από την μια οι καλοί (εμεΙς) και από την άλλοι οι εχθροί ( εχθροί ποιανων; Της Ελλάδας; Και τι είναι Ελλάδα; Το αφήνω σαν ερώτηση)

          Αυτό το σχήμα ισχύει στον Β παγκόσμιο, η στην περίπτωση των χωρών που απελευθερώνονταν από την ιμπεριαλιστική κατοχή. Δεν ισχύει εδώ σε εμάς. Και η Ελλάδα και η φίλη χώρα βορειως είναι υποκείμενα στον σχεδιασμό των ιμπεριαλιστών.;όπως και οι άλλες χώρες της περιοχής. Όσο ο ιμπεριαλισμός δεν ανοίγει τα χαρτιά του πρέπει να κρατάμε και εμείς τα δικά μας κλειστά.

          Για το εργατικό και το δημοκρατικό κίνημα σημαντικό είναι να αδιαφυλασσουμε την ειρηνη, για όσο καιρό αυτό είναι δυνατό,, έχοντας στο μυαλό να μην παρσυρομαστε από προβοκάτσιες. Η ειρήνη είναι αναγκαία προϋπόθεση για να υπάρχει κίνημα.

        2. Left G700

          Φίλε Σ.Τ.,

          Τι κακό είναι αυτό! Φαίνεται ότι οι διαφορές που έχουμε μεταξύ μας οι αριστεροί μάς έχουν οδηγήσει στο σημείο να μη μπορούμε να κάνουμε ούτε μια απλή συζήτηση!

          Φίλε μου, τι είναι όλα αυτά που γράφεις;;; Ποιος υποστήριξε ότι ο κύριος εχθρός είναι οι λαοί των Βαλκανίων;;; Και ποιος διαφωνεί ότι πρέπει να διαφυλαχθεί η ειρήνη;;; Είδες να κουνάω τίποτε πολεμικές σημαίες, άκουσες μήπως πολεμικά εμβατήρια ή την ιαχή «αέρα»;;; Έλεος, αδερφέ, έλεος!!!

          Αναφέρθηκες σε μία από τις πιο παρεξηγημένες φράσεις τών Μαρξ και Ένγκελς από το Μανιφέστο τού Κομμουνιστικού Κόμματος. Και έκανα την επισήμανση (με έντονο τρόπο, εντάξει, το ομολογώ) ότι εδώ οι Μαρξ και Ένγκελς δεν κυριολεκτούν αλλά μιλούν με μια κάποια ειρωνεία, υπονοώντας μάλλον το αντίθετο.

          Τι γράφουν στο επίμαχο σημείο; Γράφουν:

          Ακόμα κατηγορήθηκαν οι κομμουνιστές ότι θέλουν τάχα να καταργήσουν την πατρίδα, την εθνότητα.

          Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Δεν μπορεί να τους πάρεις αυτό που δεν έχουν.

          Τι εννοούν; Εννοούν ότι δεν έχουν πατρίδα γιατί η πατρίδα τους δεν δίνει δεκάρα γι’ αυτούς αφού τούς θεωρεί κάτι λίγο παραπάνω από απόβλητους, τελευταία τρύπα τού ζουρνά, που αξίζει να ζουν μόνο και μόνο για να φέρνουν υπεραξία στους καπιταλιστές. (Κάτι παραπλήσιο τραγουδάει και η Βιτάλη στο Μπαλαμό: «Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα, δεν θα με χάσει καμιά πατρίδα».)

          Αυτή η ερμηνεία που προτείνω, του ειρωνικού και μη κυριολεκτικού λόγου (και στην οποία συμπίπτει και ο Μισέλ Λεβί, διαβασμένος μαρξιστής και αντιεθνικιστής με πατέντα και παράσημα ως τρότσκα τού κερατά), επιβεβαιώνεται και από άλλες αναφορές τών Μαρξ και Ένγκελς στην ίδια ενότητα. Δες για παράδειγμα τι γράφουν για το ζήτημα της οικογένειας, λίγες γραμμές πριν από το σημείο περί εργατών και πατρίδας:

          Κατάργηση της οικογένειας! Ακόμα και οι πιο ριζοσπάστες αγανακτούν γι’ αυτή την επαίσχυντη πρόθεση των κομμουνιστών.

          Πάνω σε ποια βάση στηρίζεται η σημερινή, η αστική οικογένεια; Πάνω στο κεφάλαιο, πάνω στο ατομικό κέρδος. Η οικογένεια αυτή σε ολόπλευρα αναπτυγμένη μορφή υπάρχει μονάχα για την αστική τάξη. Έχει όμως το συμπλήρωμά της στην αναγκαστική έλλειψη της οικογένειας για τον προλετάριο και στη δημόσια πορνεία.

          Και δες τι γράφουν, επίσης λίγες αράδες πριν, πάνω στην κατηγορία τών αστών ότι οι κομμουνιστές θέλουν να καθιερώσουν την κοινοκτημοσύνη τών γυναικών:

          Μα εσείς οι κομμουνιστές θέλετε να φέρετε την κοινοκτημοσύνη των γυναικών, φωνάζει «εν χορώ» ολόκληρη η αστική τάξη.

          […]

          Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει τίποτα πιο γελοίο από την υπερηθική φρίκη που προκαλεί στους αστούς μας η δήθεν επίσημη κοινοκτημοσύνη των γυναικών από τους κομμουνιστές. Οι κομμουνιστές δεν έχουν ανάγκη να καθιερώσουν την κοινοκτημοσύνη των γυναικών: αυτή υπήρχε σχεδόν πάντα.

          Οι αστοί μας, μη όντας ευχαριστημένοι απ’ το γεγονός ότι έχουν στη διάθεσή τους τις γυναίκες και τις κόρες των προλετάριών τους, χωρίς καν να γίνεται λόγος για την επίσημη πορνεία, βρίσκουν μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση να ξελογιάζουν ο ένας τη γυναίκα του άλλου.

          Ο αστικός γάμος είναι στην πραγματικότητα η κοινοκτημοσύνη των παντρεμένων γυναικών. Το πολύ-πολύ θα μπορούσαν να κατηγορήσουν τους κομμουνιστές ότι στη θέση μιας υποκριτικά καλυμμένης κοινοκτημοσύνης των γυναικών θέλουν να βάλουν μια επίσημη, ανοιχτόκαρδη κοινοκτημοσύνη. Άλλωστε είναι αυτονόητο πως με την κατάργηση των σημερινών σχέσεων παραγωγής εξαφανίζεται και η κοινοκτημοσύνη των γυναικών που απορρέει από αυτές, δηλαδή η επίσημη και η ανεπίσημη πορνεία.

          Αυτά και μόνο αυτά είχα στο μυαλό μου, λοιπόν, φίλε Σ.Τ. όταν ποστάριζα το προηγούμενο σχόλιο. Καμία σχέση με τα συμπεράσματα που έβγαλες εσύ. Μα εντελώς καμία! Ελπίζω ότι μετά τις επεξηγήσεις μου να μη σου μείνει η παραμικρή αμφιβολία. Εκτός πια κι αν είσαι πολύ μα πολύ κακόπιστος. Ο Μαρξ κι η ψυχή σου…

          Τα λέμε

        3. Σ.Τ.

          Λεφτη μου θυμίζεις ταξιτζή που με πάει Σύνταγμα Ομόνοια μέσω εθνικής.. ..τέλος πάντων,
          Και εγώ αυτά γράφω παρακάτω δεν τα είδες ; Τι να χάσει από πατρίδα που δεν κατέχει ένας εργάτης; Και όμως αυτοί οι πιο φτωχοί εργάτες γίνονται θύματα και θύτες της πιο συβινιστικης φράξιας του εθνκισμού , της χρυσής αυγής. Για αυτό μη ρίχνεις και εσύ νερό στο μύλο τους. Αλήθεια το συλλαλητήριο δεν ήταν ΕΝΑΝΤΙΟΝ κανενός; Τι ήταν τότε;

        4. ένας

          Το καθεστωτικό συλλαλητήριο ήταν μια φασιστοσύναξη ενάντια στους εργαζομένους της Ελλάδας, κι ενάντια και σε όλες τις Πατρίδες των Λαών της περιοχής μας, που δεν έχουν τίποτε να το μοιράσουν.
          Δεν πέτυχε τον στόχο της “παλλαϊκότητας-πλην-Λακεδαιμονίων”, όπως το ’91, όμως κι έτσι, σαν ψευτο-διχαστικό (διπολισμός σε ιμπεριαλιστικά πλαίσια), εξυπηρετεί τα πραγματικά σχέδια του Ιμπεριαλισμού, του Νιμιτς και του Τσίπρα, που δεν είναι “να διευθετήσουν διαφορές” αλλά μάλλον να μαντρώσουν και την υπόλοιπη Μακεδονία στο ΝΑΤΟ με τις διαφορές ενεργές και χρήσιμες, στριμώχνοντας την Σερβία και τον Πούτιν στα Βαλκάνια και κρατώντας το εργατικό κίνημα όμηρο των αυταπατών του.

        5. Ανώνυμα

          Eγω βλέπω οτι οι πατριώτη της Ελλάδας κάνουν συλλαλητήρια εναντιον των πατριωτών της πγδμ και αυτοί θα πάντως κάνουν αντίστοιχα συλλαλητήρια εναντιον τωνπατριωτωντηςς Ελλάδας και για όλα αυτά στενά χωριεμαι και βλέπω ξανά ποσο ακοεκανε ο πατριωτισμός τελικά.

        6. Left G700

          Φίλε Σ.Τ.,

          Α, εσύ τελικά δεν τρώγεσαι με τίποτε! Ούτε με την καλύτερη σάλτσα, ούτε με την πιο ορεκτική γαρνιτούρα!

          Τι με ρωτάς αν το συλλαλητήριο ήταν ή δεν ήταν εναντίον κάποιων; Σχολιάζω σε σχετικές με το μακεδονικό ζήτημα αναρτήσεις εδώ και μερικές μέρες; Ασχολήθηκα με κανένα συλλαλητήριο; Το προπαγάνδισα; Δήλωσα ότι θα συμμετάσχω; Όχι. Αντίθετα, δεν έχω δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι τάσσομαι υπέρ τής σύνθετης ονομασίας;;; Ναι. Επομένως, τι δουλειά έχω σε ένα συλλαλητήριο ή τι σχέση μπορώ να έχω με ένα συλλαλητήριο που γίνεται για να προωθήσει την ιδέα «καμία αναφορά στο όνομα Μακεδονία ή σε παράγωγη λέξη»; Γιατί με ανακατεύεις με το συλλαλητήριο και προσπαθείς να με συνδέσεις εμμέσως πλην σαφώς με δαύτο; Είναι αυτό έντιμη συζήτηση; Σε παρακαλώ!

          Και εγώ αυτά γράφω παρακάτω δεν τα είδες;

          Μπα; Όταν έγραφες με έμφαση «Οι προλετάριοι ΔΕΝ έχουν πατρίδες. (Τώρα μάλιστα που δεν υπάρχει ΕΣΣΔ, ακόμα περισσότερο.)» εννοούσες αυτά που ανέλυσα εγώ;;; Σου έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι τόσο χάπατο;;; Και πάλι: σε παρακαλώ!

          Τι να χάσει από πατρίδα που δεν κατέχει ένας εργάτης;

          Τι λες, ρε μπουμπούνα (sorry κιόλας)! Επειδή ένας εργάτης δεν κατέχει τίποτε σήμερα από την πατρίδα του και θεωρείται απόβλητος στην ίδια του τη χώρα, θα πρέπει να αδιαφορεί για την τύχη της; Και τότε σε ποια πατρίδα φιλοδοξεί να κυριαρχήσει και να επιβάλει τη δική του εργατική δημοκρατία;;; Εσύ ο ίδιος δεν γράφεις με τα χεράκια σου, απευθυνόμενος στον Οδυσσέα «Για να γίνει η Ελλάδα πατρίδα μας πρέπει πρώτα (τονίζω το πρώτα) πρέπει να την απελευθερώσουμε από τους αστούς. Διότι η χώρα μας όπως και κάθε χώρα είναι κατεχόμενη από τους αστούς – τους Έλληνες αστούς.»;;; Αν αδιαφορούμε για την πατρίδα μας, επειδή σήμερα μας έχει του κλώτσου και του μπάτσου, αν λέμε «χεστήκαμε για μερικά κωλόνησα» ή στα «π@@@@@@ μας η Θράκη», ποια πατρίδα θα απελευθερώσουμε;;; Αυτή που θα μείνει μετά το πλιάτσικο;;;

          Για δες συμπληρωμένη την αναφορά τους στην πατρίδα οι Μαρξ και Ένγκελς στο Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος:

          Ακόμα κατηγορήθηκαν οι κομμουνιστές ότι θέλουν τάχα να καταργήσουν την πατρίδα, την εθνότητα.

          Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Δεν μπορεί να τους πάρεις αυτό που δεν έχουν. Αφού, όμως, το προλεταριάτο πρέπει κατ’ αρχήν να κατακτήσει την πολιτική εξουσία, να ανυψωθεί σε εθνική τάξη[3], να συγκροτηθεί το ίδιο σαν έθνος, είναι και το ίδιο ακόμα εθνικό, αν και σε καμιά περίπτωση με την έννοια που δίνει η αστική τάξη.

          [3] Στην έκδοση του 1888 η διατύπωση αυτή είναι «να ανυψωθεί σε ηγέτιδα τάξη του έθνους».

          Σε ποια πατρίδα θα κατακτήσουμε την πολιτική εξουσία με ποιο προλεταριάτο θα ασκήσουμε την εργατική δημοκρατία, αν γράφουμε στα αρχαία μας, στα νέα μας και στα μαθηματικά μας την εθνική ανεξαρτησία όπως κάνει ο Μαυροειδής στην ανάρτηση για τον Μίκη; ( http://pandiera.gr/%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC-%CE%BC%CE%B7-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CF%88%CF%89-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%AF%CE%BA%CE%B7/ )

          Τα λέμε (αλλά αν μιλάμε με ανειλικρίνεια, συνδικαλιές και κολπάκια, δεν έχει κανένα νόημα να τρώμε την ώρα μας· στην τελική, κι εσύ κι εγώ κάτι καλύτερο θα έχουμε να κάνουμε από το να κοπανάμε τα πλήκτρα…)

        7. Σ.Τ.

          Φίλε Λεφτ, από όσα λες προκύπτει ότι κινδυνεύει η Θράκη και τα νησιά μας; Κατάλαβα σωστά; Γιατί αν είσαι σωστός (δέχομαι να πειστω ) τότε λοιπόν το καθήκον μας προς τον λαό είναι να πάμε να εκπαιδευτουμε στους πεζοναύτες και όχι να ασχολούμαστε με πολιτικές και κόμματα. Όπως ο Παύλος Μελάς.

          Μπορεί να είμαι μπουμπουνας αλλά διαβάζω Μαρξ. Το προλεταριάτο προς το παρόν δεν είναι συγκροτημένο ως τάξη και συνεπώς δεν μπορεί να υπερασπιστεί την πατρίδα από τα ιμπεριαλιστικά σχέδια μοιράσματος των σφαιρών επιρροής, και των οδών μεταφοράς. Όπως δεν το μπόρεσε στον α παγκόσμιο. Μόνο μετά την συγκρότηση του προλεταριάτου σε τάξη ακολουθεί η υπεράσπιση της πατρίδας.

        8. Left G700

          Δεν ξέρεις ότι στο Αιγαίο οι διεκδικήσεις τών Τούρκων είναι υπαρκτές και στις θέτουν επί τάπητος; Και αγνοείς ότι η περιοχή τής Θράκης συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις ώστε κάτω από ευνοϊκές συνθήκες στο εγγύς ή μακρύτερο μέλλον να τεθεί ζήτημα κατ’ αρχήν περιορισμένης αυτονομίας κι ύστερα πού ξέρεις; Ο Αλλάχ είναι μεγάλος…

          Μόνο μετά την συγκρότηση του προλεταριάτου σε τάξη ακολουθεί η υπεράσπιση της πατρίδας.

          Δεν μπορεί, πλάκα με κάνεις!

        9. Σ.Τ.

          Ας αφήσουμε τις υπερβολές λοιπόν μήπως συνεννοηθούμε. Πιστεύεις ότι αλλάζει κάτι στο Αιγαίο με την προσέγγιση Ρωσίας Τουρκίας; Υπάρχει λόγος να αλλάξουν οι εκτιμήσεις των κομμάτων για το ‘εθνικο’;
          Πιστεύω όχι. Αντίθετα πιστεύω ότι η παγκόσμια οικονομική κρίση αυξάνει τις πιθανότητες ανάφλεξης στον κόσμο και όχι ειδικά στο Αιγαίο και τη Θράκη. Βλέπεις να λαμβάνουν υπόψη τους τα κόμματα αυτό το γεγονός; Εγώ πχ είδα ότι το ΝΑΡ και το ΚΚΕ το έχουν κανει.

      2. Οδυσσέας

        Φίλε μου κάνεις λάθος. Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα!
        Πατρίδα μου είναι ο τόπος που ξεπηδά από την ποίηση του Ρίτσου.

        Reply
        1. Σ.Τ.

          Οδυσσέα (ωραίο όνομα) είσαι ρομαντικός. Για να γίνει η Ελλάδα πατρίδα μας πρέπει πρώτα (τονίζω το πρώτα) πρέπει να την απελευθερώσουμε από τους αστούς. Διότι η χώρα μας όπως και κάθε χώρα είναι κατεχόμενη από τους αστούς – τους Έλληνες αστούς. Με τα συλλαλητήρια γίνεσαι ουριτσα των άστων, δεν απελευθερώνεσαι.

          Χρησιμοποιώντας τον Ρίτσο για να ποτίσεις με εθνικισμό και να στρέψεις την δυσαρέσκεια του ελληνικού λαού για την οικονομική κρίση, σε εεθνικοσωβινιστικους δρόμους προσφέρεις υπηρεσίες στο κεφάλαιο άθελά σου.

        2. Left G700

          Με τα συλλαλητήρια γίνεσαι ουριτσα των άστων, δεν απελευθερώνεσαι.

          Άντε πάλι τα ίδια! Βρε άνθρωπε (Σ.Τ.), τι του το γράφεις αυτό τού Οδυσσέα;;; Σου είπε, ή βγαίνει αυτό το συμπέρασμα από ό,τι σού είπε, ότι θα έτρεχε σήμερα στο συλλαλητήριο;;; Σου έγραψε απλώς μια αλήθεια που την ξέρουν μέχρι και οι ασθενείς τού Δρομοκαΐτειου!!! Κι εσύ θέλεις σώνει και ντε να δημιουργήσεις την εντύπωση ότι σήμερα το μεσημέρι ντύθηκε Μεγαλέξαντρος και κατέβηκε στο Σύνταγμα;;;

          Τι κακό είναι αυτό, ρε συ;;; Τι κόλλημα, τι στενομυαλιά, τι μηχανική σκέψη!!! Τι έχετε πάθει πολλοί από εδώ μέσα;;; Πέσατε μικροί από δέντρο ή σας πήρε ο ύπνος κάποιο μεσημέρι κάτω από καμιά συκιά;;;

        3. Σ.Τ.

          Ωραίος και ο Λαφαζάνης, θεωρεί το συλλαλητήριο αποπροσανατολισμό αλλά και καπελωμενο από δυνάμεις που έχουν μια συνθηματολογία εθνικόφροσυνης. Παράλληλα κατανοεί την ευαισθησία κάποιου κόσμου για το ‘εθνικο’. Ισορροπημένη δήλωση και μου θυμίζει όντως ΚΚΕ.
          Εκεί που διαφωνώ είναι που μιλάει συνεχώς για την Ελλάδα ως αποικία. Γιατί αν η Ελλάδα είναι πραγματικά αποικία, τότε τα καθήκοντα ενός κόμμουν.κομματος είναι διαφορετικά …. Αν όμως είναι ‘ αποικια’ τότε αυτή η φιλολογία είναι λάθος.
          Οπότε το ερώτημα είναι : τι είναι η Ελλάς ; Αποικία ή ‘αποικια’.

        4. ένας

          Αν έχετε μείνει στην ανάλυση της “συγκεκριμένης παραγματικότητας” των …παραμονών του Α’ ΠΠ(!), λογικό είναι να σας στενεύει το ΚΚΕ! 110 χρόνια δεν είναι και λίγα….

        5. Σ.Τ.

          Ξέρεις μάστορα σαν πολλή διαφήμιση στο ΚΚΕ δεν κάνουμε, απλώς λόγω Κανέλλη ήταν αναπόφευκτο.

  3. Θαλάσσης

    Το προλεταριάτο της Αθήνας χτες ηταν Σύνταγμα. Χαρίζετε ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα στην ακροδεξιά, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να εισάγετε και στην Ελλάδα το φαινόμενο της διόγκωσης της ακροδεξιάς. Οφείλετε εάν θέλετε να λέγεστε σοβαροί να επεξεργαστείτε θέση και να μην αναμασάτε γενικολογίες που έκαναν τον Τράμπ να τρέχουν τα σάλια του από την χαρά του. Μην γίνετε άλλο γραφικοί, τουλάχιστον όσοι δεν το θέλετε (γιατί υπάρχουν κάποιοι ανάμεσα στους υπογράφοντες που ποτέ δεν τους νοιάζει).

    Reply
      1. Θαλάσσης

        Θα ξυπνήσει απότομα η “επίσημη” (οργανωμένη) αριστερά, αλλά θα είναι πολύ αργά…

        Reply
    1. Τάκης

      Θαλάσση δεν έχεις δίκιο. ΠΟΙΟ προλεταριάτο της Αθήνας ήταν χτες στο Συνταγμα; Ο μέσος όρος ηλικίς ήταν από τα 45-50 και πάνω, άσε δε, που ήταν δεν ήταν 140.000 ΦΕΡΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ! Για ποιό προλεταριάτο της Αθήνας λοιπόν μιλάς;

      Reply
      1. Θαλάσσης

        Ήμουν εκεί και εντυπωσιάστηκα από τους πολλούς νέους που υπήρχαν. Όσο για το 140.000, η Ερμού και η Μητροπόλεως από τον κόσμο που πηγαινοέρχονταν μέχρι τις 6 που ήμουν εκεί, ήταν γεμάτες μέχρι το Μοναστηράκι. Υπάρχουν πολλά πλάνα που δείχνουν ότι ήταν ογκώδης η συγκέντρωση. Άνθρωποι καθημερινοί, της διπλανής πόρτας, οι ίδιοι που ήταν στη συγκέντρωση του ΟΧΙ της 3/7/15 με τον ίδιο παλμό και την ίδια θέληση. Η μόνη που ήταν απούσα ήταν η αριστερά, η οποία θεωρεί ότι εάν καταγγείλει τον εθνικισμό γενικά και αόριστα έχει επιτελέσει το καθήκον της. Και κάτι ακόμα: για πρώτη φορά μου την είπε ο περιπτεράς όταν του ζήτησα το ΠΡΙΝ. Κοίταξε την εφημερίδα περί τίνος πρόκειται και είπε: “α! αριστερή: τουλάχιστον να μην ξεπουλάμε τα εθνικά μας”…

        Reply
        1. πολιτικος αναλυτης απο τον ΑΒ Βασιλοπουλο

          Ο περιπτεράς είναι μικροαστός, όχι προλετάριος. Οι απεργίες μαζεύουν περισσότερο κόσμο απο χθες. Τα εθνικιστικά κινήματα ποτέ δεν ταιριάζουν με τις λαικές διεκδικήσεις, βλέπεις πως ας πούμε ακόμα και τα πιο “φιλολαικά” κομμάτια εχθές ζητάνε “ανταλάγματα”, που ουσιαστικά είναι ανταλάγματα στη αστική τάξη.

        2. Τάκης

          Για να εντυπωσιάστηκες τόσο πολύ απο τους πολλούς νέους που υπήρχαν, πάει να πείότι: α. ΔΕΝ πήγες στο εθνικιστικό συλλαλητήριο, ή το πιο πιθανό, έκαστες σε ένα σημείο του που όντως ήταν μαζεμένη μια παρέα νέων.

    2. ένας

      Ο άλλος είδε και …”προλεταριάτο”(;) στο Σύνταγμα, και …κόμπλαρε!
      Λες και οι ορδές του Χίτλερ απαρτίζονταν από το γερμανικό Adel(*)!
      Aλλά, ξέχασα, φταίει ο …Τέλμαν(!), γιατί δεν έστησε &ώlο στους σοσιαλφασίστες του SPD.
      Ξυπνάτε, ροζούληδες, πριν βρεθείτε σε καμιά γράνα… Δεν τσακίζεται έτσι ο Φασισμός, που θρέψατε.
      ———————————
      (*) Ευγενείς-αριστοκράτες.

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *