.
.

Παντιέρα, ιστότοπος αντικαπιταλιστικής ενημέρωσης

.


Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι): Γράμμα σε γονείς και μαθητές


Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι): Γράμμα σε γονείς και μαθητέςΑ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)

ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ (-ΤΡΙΕΣ)

Αγαπητοί γονείς, μαθητές και μαθήτριες

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιμένοντας στην αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική απόφασή της, εφάρμοσε από την προηγούμενη σχολική χρονιά το νέο νόμο για το Λύκειο (Ν. 4186/2013), που προβλέπει πανελλαδικού τύπου εξετάσεις για όλες τις τάξεις μέσω «Τράπεζας Θεμάτων». Η κατάργηση του συγκεκριμένου νόμου αποτέλεσε βασικό αίτημα της ΟΛΜΕ που εκφράστηκε και μέσω των μεγάλων απεργιακών κινητοποιήσεων των καθηγητών του περσινού Σεπτέμβρη!

Προειδοποιήσαμε έγκαιρα την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι η πρόθεσή τους να θέσουν σε λειτουργία την Τράπεζα Θεμάτων θα επηρεάσει αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Θα μετατρέψει το Λύκειο σε ένα μεγάλο «φροντιστήριο», καταργώντας έτσι τον αυτόνομο μορφωτικό χαρακτήρα του, όπως και την κριτική προσέγγιση και εμβάθυνση της γνώσης. Οι μαθητές μας δεν θα παρακινούνται πλέον να γίνουν μορφωμένα και κριτικά σκεπτόμενα άτομα, αλλά «παπαγάλοι» προκατασκευασμένων απαντήσεων.

Αποτελέσματα εφαρμογής του νέου νόμου:

Προχειρότητα στα θέματα της τράπεζας και σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το επίπεδο των σχολικών βιβλίων και τις οδηγίες των αναλυτικών προγραμμάτων. Κατάφωρη ανισότητα ως προς τον βαθμό δυσκολίας τους.

Έκδοση αποτελεσμάτων της Α΄ Λυκείου 4 φορές -με αλλεπάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις- με αποτέλεσμα να μείνει μετεξεταστέο το 16% του μαθητικού δυναμικού!

Ενίσχυση της προσφυγής στα φροντιστήρια σε μια περίοδο ακραίας οικονομικής ανέχειας και σκληρής δοκιμασίας για την ελληνική οικογένεια.

Ενίσχυση του ανταγωνισμού και του άγχους σε όλες πλέον τις τάξεις του Λυκείου, με αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών.

Αποκλειστικό προσανατολισμό της λειτουργίας του σχολείου στις εξετάσεις με μοναδικό στόχο την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση, χάνοντας κάθε παιδαγωγικό και μορφωτικό χαρακτήρα.

Ενίσχυση των ποσοτικών χαρακτηριστικών της αξιολόγησης των μαθητών μας και απεμπόληση των ποιοτικών.

Αύξηση της μαθητικής διαρροής και βίαιη εξώθηση των μαθητών και μαθητριών στην πρόωρη άτυπη κατάρτιση μετά το γυμνάσιο και στην απλήρωτη και εκμεταλλευτική μαθητεία.

Κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες, η ΟΛΜΕ ζήτησε από το υπουργείο οι μαθητές που παραπέμφθηκαν τοΣεπτέμβρη να δώσουν εξετάσεις σε ενδοσχολικό επίπεδο με θέματα που θα επιλέξουν οι καθηγητές τους, αλλά γι’ ακόμη μία φορά δεν εισακούστηκε η πρότασή μας.

Οι ανθρώπινες ψυχές δε χωράνε στα καλούπια τέτοιων νόμων που εξυπηρετούν αποκλειστικά τα συμφέροντα της αγοράς και δεν υπακούουν στις ανάγκες των λαϊκών στρωμάτων και των εργαζομένων, γι’ αυτό :

Απαιτούμε να καταργηθεί ο Νόμος 4186/13 για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και της ΤΕΕ.

Λέμε «όχι» στο σχολείο της αγοράς και των επιχειρήσεων, στην πρόωρη κατάρτιση και τη μαθητεία (δωρεάν εργασία) μετά το γυμνάσιο.

Dιεκδικούμε Ενιαίο 12χρονο Dημόσιο και Dωρεάν σχολείο, αντίστοιχο με τις ανάγκες και τα οράματα της νεολαίας και του λαού μας.

Αγωνιζόμαστε για 20 μαθητές ανά τμήμα.

Ζητάμε την έγκαιρη λειτουργία της Ενισχυτικής Dιδασκαλίας και της Π.D.Σ.

Απαιτούμε να ξαναλειτουργήσουν αμέσως οι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν στη Dημόσια ΤΕΕ και να επανέλθουν στη θέση τους όλοι οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν σε αυτές και τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και κινδυνεύουν να απολυθούν.

Ζητάμε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά στα σχολεία.

Κανένας μαθητής και κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014



Κριτικές - Συζήτηση

Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι): Γράμμα σε γονείς και μαθητές

Οι μαθητές μας δεν θα παρακινούνται πλέον να γίνουν μορφωμένα και κριτικά σκεπτόμενα άτομα, αλλά «παπαγάλοι» προκατασκευασμένων απαντήσεων.

Βαθμολογία Αναγνωστών: 100.00% ( 1
Συμμετοχές )

Αφήστε μια απάντηση

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

wpDiscuz